en als het over de grens lag was het noord brabant ;pquote:
hoop ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 01:05 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie mocht je m morgen willen pakken pm ff dan geef ik een hintzijn maar 2 borden volgends mij met mook maar dan nog
ik hoop die klote fotos morgen echt te plaatsen
haha kan niet beterquote:
dank je.. weet blij dat iemand de moeite neemt om n nieuwe stok te makenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Mikkie het volgende:
Wat een lul de behanger hier in dat topic.
Cuijk, toevallig?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:26 schreef Mikkie het volgende:
Of ik wacht tot zaterdag, dan kan ik 'm in Brabant droppen
Maar ik ben lieverquote:Op donderdag 20 september 2007 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toevallig niet. De meesten hier roepen dat 'ie naar het noorden moet
Cuijk is niet zo noordelijk
Studenten hebben geen geldquote:Op donderdag 20 september 2007 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan rijden de bussen nog wel.. Daar hebben ze zo'n middeltje voor. Het is blauw, kost een paar euro en heet in de volksmond 'buskaart'.
De straatnaam staat erbij zo te zien?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Nu ik de foto's zie, realiseer ik me dat dit niet makkelijk is.
nou nee ik hoef morgen niet naar schoolquote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan was je vanmiddag maar zo'n 30 km van de stok vandaan en heb je morgen een goede reden om weer naar Elst te gaan![]()
De stok van de derde ronde heb ik in handen gehad (de mooistequote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D'r zijn er al een paar gejat in de tussentijd. Ik was pas de derde van deze stok. Heb 'm even schimmelvrij gemaakt en weer gedropt, de eer is aan de volgende
Man, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij ligt nu alweer 30 km noordelijker dan vanochtend, dus wie weet komt 't ooit goed
Voor dat bakje koffie zou ik het bijna doen, alleen ik wacht wel ffquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval adviseer ik je om nu in de auto te stappen en te gaan rijden. Ter compensatie kom ik dan ook langs en verzorg ik je een kop koffie om de terugweg mee door te komen
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik wilde de stok nog van een laagje verf voorzien, maar ik had alleen nog limegroen, daarmee blijft ie niet echt onopvallend dus heb 't toch maar niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |