Zoals beloofd naar Heerenveen?quote:Op zondag 16 september 2007 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
ja, ik hoop m morgen mee te pikken ben rond 3 uur thuis dus denk dat ik ff doorreis
ja wat wil je met dat gat ;pquote:Op maandag 17 september 2007 11:13 schreef Sirolf het volgende:
Toch grappig, net als een vorige keer in Limburg blijft 'ie ook deze keer weer daar best wel lang liggen...
jah kloptquote:Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens een uitdaging..
Dat mag Swarmahoer vertellen..quote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
ok nu maar is kijken waar hij komt te liggen
Verder naar het oosten en hij had in Kleve gelegen..quote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
noord of westen? (oosten kan niet dan komt hij in duitsland ;p
Als 'ie nu in Mokum had gelegen was ik 'm wel gaan ophalen...quote:Op maandag 17 september 2007 19:03 schreef Tackleberry het volgende:
Mook is me even iets te ver weg...
foto's.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef swarmahoer het volgende:
de stok is verplaatst naar het prachtige plaatsje mook, vlakbij nijmegen.
na een avontuurlijke tocht met de bus naar gennep, en vervolgends te voet de verkeerde kant op en na wat navragen alsnog de goede kant op gegaan te zijn heb ik de stok meegenomen, en teruggelopen naar de bushalte in gennep (Wat een kuteind) na een regenbui getrotseerd te hebben moest ik onverwacht nog langs werk, dus heb ik de stok onderweg achtergelaten bij het bordje mook![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:58 schreef swarmahoer het volgende:
ja komen dalijk kan ze nog niet op de pc zettenheb nu college
alsof jij m wilde pakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |