Achteraf ook, maar ik heb wel techno Boheme gehoord, dus dan kan het feest al niet stuk. Blijft een vet nummer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp
ja twas weer een dolle boel![]()
je had gewoon moeten komen boy
Ik sta er nog steeds niet bijquote:De HARDSTYLE liefhebbers onder ons
renz0r - Boy_Snakeye - miss.cutie4you - Archiee
RijstNatie - scarefreak - kippiej - mstx - -Blutonium-
PartyAnimal87 - CrustyClown - da_rippah- Koepert
rattt - RemcoW85 - warezguy05 - MrDrako - Blaxje
De_Ananas - ijsmeiijs - Hare -Vakkie_W - ReMcOrE
Borkydude - LeonH - Tha_Bartman - jovink - Vampz
Tomhoog - Qunix - hardstyle_babbels - kaat17- 16meter
NrSiX - Houniet - Jurrio - Sethje - borisz - Pelgrim-Da_Giel
ladyxima - Silaz - Nonna007
je kan het ook lief vragen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Verander de OP eens!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:29 schreef Sethje het volgende:
Bartman we staan wel ff mooi met Bert op de foto he
[afbeelding]
Techno Boheme zou inderdaad een gruwelijk zijn, maar Immeasurably van Donkey Rollers maakt ook een hele goedequote:Op dinsdag 4 september 2007 14:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien wel een leuke discussie: Welke nummer(s) wil jij horen op jouw begrafenis, als jij nu komt te overlijden?
wat ging die hard zegquote:Op maandag 3 september 2007 23:25 schreef SDJ het volgende:
Owja nog ff tracklistje van 24:
06. Abject - In Our Memories
whahahahahaquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:29 schreef Sethje het volgende:
Bartman we staan wel ff mooi met Bert op de foto he
[afbeelding]
ff gekletst aan het begin van de avondquote:Op maandag 3 september 2007 23:31 schreef SDJ het volgende:
Ik heb ook bijna geen Fok!ker herkend
Ja Remcore dan
als het goed is, komt deze week de 1e aankondiging, dat is wat ik van sommige mensen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:32 schreef Sender_ het volgende:
TVP
Wanneer wordt er eigenlijk is bekend wanneer Qlimax is.
wel nette CDquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
va - defqon one festival 2007 showtek exclusive mix
01.walt jenssen - walt street
02.blademasterz - one blade
03.tuneboy - housesensation (dj isaac rmx)
04.dutch master - slammin' the bazz
05.the pitcher - new world
06.showtek - early soundz
07.wild mother fuckers - fother mucker
08.brennan heart - get wasted
09.dj gius - scrubs
10.zany & dv8 - nothing else matters
11.showtek - party lover
12.southstylers - crystal
13.brennan heart - revival x (showtek rmx)
14.builder - her voice
15.donkey rollers - atrocity
16.citizen - if i say stop
17.showtek - fts (hard mix)
18.zany meets the beholder - who wants this
19.zairon - i am techno (zatox 2007 mix)
Nee laat het dat alsjeblieft niet zijn! Dat is het weekend dat we waarschijnlijk een familie-uitje plannen naar Disney. En dat zal een moeilijk weekend zijn voor deze hardstylende-disney-fielquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de site van Go Fast zou hebben gestaan dat het 17 november was, maar dat is nu zo te zien weer weggehaald![]()
Oke! Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het goed is, komt deze week de 1e aankondiging, dat is wat ik van sommige mensen hoor
op de site van Go Fast zou hebben gestaan dat het 17 november was, maar dat is nu zo te zien weer weggehaald![]()
he die ga ik even kopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
va - defqon one festival 2007 showtek exclusive mix
01.walt jenssen - walt street
02.blademasterz - one blade
03.tuneboy - housesensation (dj isaac rmx)
04.dutch master - slammin' the bazz
05.the pitcher - new world
06.showtek - early soundz
07.wild mother fuckers - fother mucker
08.brennan heart - get wasted
09.dj gius - scrubs
10.zany & dv8 - nothing else matters
11.showtek - party lover
12.southstylers - crystal
13.brennan heart - revival x (showtek rmx)
14.builder - her voice
15.donkey rollers - atrocity
16.citizen - if i say stop
17.showtek - fts (hard mix)
18.zany meets the beholder - who wants this
19.zairon - i am techno (zatox 2007 mix)
ff op de site van q-dance kijken... beperkte oplage en van de FRS begreep ik al dat het wel eens heel lastig kan worden in de winkels... Is trouwens de cd die bij de dvd van Defqon 1 zit. 2 tientjes voor zoveel bruut geweldquote:
set van luna, welke/waar?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OMG , die set van Luna om Mysteryland, ben nu op 18 minuten, maar ik vind ' m nu al een held. Geen nieuwe nummers, gewoon heerlijke knallers tot nu toe
Klopt... maar die van Deepack is ookquote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OMG , die set van Luna om Mysteryland, ben nu op 18 minuten, maar ik vind ' m nu al een held. Geen nieuwe nummers, gewoon heerlijke knallers tot nu toe
www.q-dance.nl kun je ze terug luisteren. musicInControl heeft ze wel...quote:
Bring that shitquote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zal ik de security vast even inseinen om er voor te zorgen dat je keurig achter de dranghekken blijft staan? beetje gedragen hoor over de grensquote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bring that shit(als ik die op q-base hoor ben ik niet te houden)
Echt,luna gaat lekker![]()
heb ik vorig jaar ook gedaan. Geen alcohol en drugs. Maar van 21:00 tot 8:00 non stop los gegaan. Er werd toen ook gewoon super gedraaid. En constant nieuwe nummers is gewoon niet leuk. Tis vet om lekker mee te kunnen doen met de "klassiekers"quote:Op woensdag 5 september 2007 14:02 schreef MrDice het volgende:
[..]
zal ik de security vast even inseinen om er voor te zorgen dat je keurig achter de dranghekken blijft staan? beetje gedragen hoor over de grens![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar ook gedaan. Geen alcohol en drugs. Maar van 21:00 tot 8:00 non stop los gegaan. Er werd toen ook gewoon super gedraaid. En constant nieuwe nummers is gewoon niet leuk. Tis vet om lekker mee te kunnen doen met de "klassiekers"
Ik ga echt nog een keer een mix maken van oude nummers.
Ik voel een Fok! Poll / topic aankomenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
mogen wij voorkeursnrs opgeven dan ?
mag, maar of ik ze ook daadwerkelijk ga gebruiken is nog maar de vraag...quote:Op woensdag 5 september 2007 14:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
mogen wij voorkeursnrs opgeven dan ?
Ja ach misschien wel leukquote:Op woensdag 5 september 2007 14:18 schreef Archiee het volgende:
Q-Base word echt hard! is er nog iets van een meet ofzo?
Dana... Black... Koude rillingen!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
her voice is voor mij ook een klassieker nu al..
Haal aub die link weg dat mag hier namelijk nietquote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef jstn het volgende:
Oioi,
Ik sluit me ook aan bij de hardstyle liefhebbers hier ;]
Misschien is ie hier al bekend, maar hier haal ik toch wel mn meeste nummertjes en setjes vandaan:
http://addicted2warez.com/new/index.php?showforum=18
Ff registeren is wel nodig, want om te downloaden moet je een post in het betreffende topic achterlaten.
Have a look.. er staat echt ENORM veel op.
Zo had ik hier ook vrij snel na defqon de volledige set van The Prophet al te pakken.
Nice sitequote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef jstn het volgende:
Oioi,
Ik sluit me ook aan bij de hardstyle liefhebbers hier ;]
Misschien is ie hier al bekend, maar hier haal ik toch wel mn meeste nummertjes en setjes vandaan:
http://addicted2warez.com/new/index.php?showforum=18
Ff registeren is wel nodig, want om te downloaden moet je een post in het betreffende topic achterlaten.
Have a look.. er staat echt ENORM veel op.
Zo had ik hier ook vrij snel na defqon de volledige set van The Prophet al te pakken.
Jammer dat al dat andere spul er tussen zit, maar puur voor de livesetjes mogen de mods wat mij betreft een oogje dichtknijpenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Haal aub die link weg dat mag hier namelijk niet
Soulseek, iets wat ik al een tijdje niet meer opgestart heb sinds ik op de nieuwsgroepen zit, moet ik toch maar weer es gaan doenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
Is al een tijdje bekend en er het duurt altijd best lang met nieuwe vinyls enzo daar jammer genoeg.
FTD blijft toch vaak het snelste, en ruilen op soulseek.
Ik moet bij de TT steeds denken aan de outro van ride with us...
"Just go with the flow now bam-bam-bam-bam"![]()
![]()
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 5 september 2007 15:02 schreef Ladyxima het volgende:
set van luna is idd geweldig! kan niet stil blijven zitten
Mensen in de trein kijken me ook altijd zo raar aan als ik sta of zit te wiebelen/tikken/lipzingen oftewel genieten van zo'n strakke set!quote:
Kippenvellllllquote:Op woensdag 5 september 2007 14:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dana... Black... Koude rillingen!![]()
LOL doet me denken dat ik een keer in de file stond... ramen open... volle bak Silver Bullet op van de Donkey Rollers... kijk ik naast me... VW Golf met 2 gasten erin ook helemaal los aan het gaan op mijn nummerquote:Op woensdag 5 september 2007 15:12 schreef MrDice het volgende:
[..]
Mensen in de trein kijken me ook altijd zo raar aan als ik sta of zit te wiebelen/tikken/lipzingen oftewel genieten van zo'n strakke set!
dikke setquote:Op woensdag 5 september 2007 14:42 schreef MrDice het volgende:
Dj Zany Live at Fun Factory [13-07]... die playlist![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
"Just go with the flow now bam-bam-bam-bam"![]()
![]()
riep je mij??quote:Op woensdag 5 september 2007 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar dat wisten jullie vast al aangezien hier de Die Hard fans zitten
en soort van ex-collegaquote:Op woensdag 5 september 2007 19:41 schreef CrustyClown het volgende:
Woej, de topics gaan sneller dan ik erop kan reageren zeg. Maar nu moest ik toch echt even reageren. Onderaan p1 *geen zin om het op te zoeken* heeft iemand gezegd dat nothing else matters (neem aan de HS versie) over 2 jaar nog steeds een klassieker zal zijn.
Sorry hoor, maar ik vind het geen verkeerd nummer. Maar ik heb hem toch echt te vaak gehoord en het origineel blijft subliem en daar kan toch echt niets overheen. Dus stiekem hoop ik dat nothing else matters langzaam aan toch minder gedraaid gaat worden....
En voor de newbie's. Ja ik ben wel een HS fan !
Eens. The Roof Is On Fire mag er ook wel alvast aan toegevoegd worden. Hoewel daar wel een leuk heavy stukje in zitquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nothing else matters kan voor mij in het rijtje, FTS, One blade, Anthems van qlimax, defqon etc...Leuk voor een tijdje dus...
Dat nummer vind ik echtquote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. The Roof Is On Fire mag er ook wel alvast aan toegevoegd worden. Hoewel daar wel een leuk heavy stukje in zit.
Beide?... Onder de naam Builder zijn er al veel meer uitgebracht, waaronder toch ook echt de klassieker Skyscraper..quote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende: Builder met beide platen (dus ook hardbeat market)...
quote:We krijgen heel veel vragen over Qlimax, later deze week kun je hier op Q-dance.nl alles te weten komen...
Ik ben benieuwd... maar ik ga in ieder geval in de rij liggen voor kaartenquote:
Voor het hoofdkantoor van ticketonline(quote:Op woensdag 5 september 2007 23:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... maar ik ga in ieder geval in de rij liggen voor kaarten
Als het moetquote:Op woensdag 5 september 2007 23:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor het hoofdkantoor van ticketonline()?
![]()
Als ik hem binnen heb ga ik natuurlijk zeker kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yeah, ik hoor net dat mijn omleiding shirtje op de defqon dvd staat
op 30:44 of 31:44 :p
Ik kreeg het gister te horen ja. Ik ben het zelf niet maar 1 van mijn partymaatjes die ' m ook heeftquote:Op woensdag 5 september 2007 20:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy volgens mij sta jij of 1 van je vrienden op de defqon dvd tijdens het stukje van pinas zie je namelijk beeldvullend je omleiding-shirt in beeld
Nou ik zie ervan af en ga er ook niet verder mee. De interesse is duidelijk nou plots ver te zoeken.quote:
Ga je die dingen dan ook verkopen of niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ik zie ervan af en ga er ook niet verder mee. De interesse is duidelijk nou plots ver te zoeken.![]()
Ga wel verder met wat algemene shirtjes die ik wil laten drukken
Nou verkopen aan vrienden en eventueel jullie. Als ik wat klaar heb zal ik een keer hier wat tonen.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga je die dingen dan ook verkopen of niet?
ja, die blijf ik ook altijd gruwelijk vindenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
De wereldplaat van Zenith (Scream), veel platen van zany
mag ookquote:Op woensdag 5 september 2007 21:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als het verloren schaap![]()
ik zal ook ff goed kijken als ik hem hebquote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yeah, ik hoor net dat mijn omleiding shirtje op de defqon dvd staat
op 30:44 of 31:44 :p
Dat neigt meer naar hardhouse/hardtrancequote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Syb-rund. het volgende:
Ow hardstyle is leuk, maar ik heb het idee dat ik de slechtere hardstyle luister ( Tommy pulse, Jowan)
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Trouwens lees net op freaky dat Noisecontrollers - Crump / Marlboro Man / Aliens morgen uitkomt!. Nu maar hopen dat ie alvast ergens uitlekt aangezien ik zaterdag moet draaien. Kan ik 'm naderhand wel bij de platenboer gaan halen.
Vind Marlboro Man eigenlijk vies tegenvallenhadden ze van mij best achterwege mogen laten...
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:11 schreef Pelgrim het volgende:
Jowan was volgens mij meer hardtrance
Techtrance heet datquote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat neigt meer naar hardhouse/hardtrance![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |