quote:Op zondag 2 september 2007 21:36 schreef teigan het volgende:
Wij kregen vandaag een telefoontje, we krijgen er morgen weer drie pleegkittens bij!!!
Ze zijn 10 weken, en al klaar voor plaatsing, maar de dochter van het pleeggezin wat ze had blijkt allergisch te zijn, dus ze moeten daar weg..
En morgenavond komen er ook gelijk mensen kijken voor 1 van de drie(degene waarvan ik op papier al zoiets heb dat ze heel mooi kan zijn..)
Ik ben benieuwd..
10 september het word een dagopname. Als ik me niet goed genoeg voel moet ik misschien wel een nachtje blijven.quote:Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef Rewimo het volgende:
Q_M, ja dan laat je dat vet echt wel staanWanneer gaat je galblaas eruit?
Wij waren vandaag naar Koningin Julianatoren. Ondanks de voorspellingen prachtig weer gehad![]()
hardlopen is sowieso verslavendquote:Op zondag 2 september 2007 22:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind Evi leukNet les 1 gedaan, dat viel me 100% mee! Leuke manier van lopen...
ja zekerquote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hee! Je bent er weer! Leuke vakantie gehad?
Prettig. Welke opleiding doe je?quote:
eerstejaars pedagogiek in nijmegenquote:Op maandag 3 september 2007 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prettig. Welke opleiding doe je?
Idd.. Felix stuift nu ook al op Yucatan af!quote:Op maandag 3 september 2007 09:52 schreef teigan het volgende:
Vogue, zie ik het nou goed dat je straks weer een orkaan op je af krijgt?
zo krijgt ze er geen, en zo zijn er 2 achter elkaar. want was vanochtend een uitleg dat een orkaan van de 5de categorie normaal nooit over die kant van mexico gaat (of zoiets)quote:Op maandag 3 september 2007 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Idd.. Felix stuift nu ook al op Yucatan af!![]()
Inderdaad Centimeters is ook goed. Ik voel me beter en dat is belangrijk.quote:Op maandag 3 september 2007 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
(knip)
Botterfly, centimeters zijn ook leuk, toch? Ik was op een gegeven moment anderhalve broekmaat kwijt, maar geen kilootje erafkwam door het sporten.
(knip)
En hoe is het?quote:Op maandag 3 september 2007 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanaf mijn nieuwe werkplekIk heb pauze
Zwaai terugquote:Op maandag 3 september 2007 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Dat had ik vorige week met de Volkskrant!quote:Op maandag 3 september 2007 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Herinneren jullie de krantperikelen van begin dit jaar nog?
Het financieele dagblad belde zojuist om me een nieuw proefabonnement aan te smeren voor 4 weken. Toen ik de meneer aan de andere kant van de lijn uitlegde dat ik pas per 1 oktober mijn vorige proefabonnement uitgevoerd ga krijgen, raakte hij helemaal in de war, want dat paste natuurlijk niet in zijn script![]()
welkom in Arnhemquote:Op maandag 3 september 2007 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb vervelend, en misschien een beetje lullig nieuws voor je.quote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
hallo allemaal
net begonnen met mn eerste schooldag hier in Arnhem![]()
portomonnaie die nog in Nijmegen ligt brengt een voordeel en een nadeel met zich mee:
kan geen eten kopendus doe 't met mn lunchpakketje, maar ook geen drinken
straks maar eens wat water drinken op de wc
en straks even ergens een flesje drinken halen zodat ik die bij kan vullen hier op school
![]()
@ymme: heb nog geen tijd gehad om een sportschool te zoeken, en deze maand ook nog geen geld om me ergens aan te melden/in te schrijven helaas, dus kan binnenkort wel gaan zoeken (als ik op school even niets te doen heb, zoals nu) maar sporten zelf zal pas vanaf oktober worden..
maar, nu het 'normale leven' weer is begonnen ook maar proberen het ritme weer terug te krijgen van voor mn 3 weken vakantie![]()
yay
Tnx, niet veel tijd nu, zal vanavond wel verslag uitbrengenquote:
waar zit je in arnhem?quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx, niet veel tijd nu, zal vanavond wel verslag uitbrengen
Jammer dat Pannerden, zo ver weg ligt voor jouw.quote:Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
aha, oknou.. ik ga dan wel wat anders zoeken in mn eentje
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer dus arhem is ook te ver voor mij, al zou het wel prima lichaambeweging zijn om elkaar halverwege op de fiets te treffen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
amsterdam is iets te veranders had ik wel mee gewild
![]()
succesquote:Op maandag 3 september 2007 16:06 schreef Riann het volgende:
ik heb vandaag die afspraak gehad bij sanaslank
en ik ga het doen er zitten hele lekkere dingen bij die ik kan eten en zo
dus ik ben benieuwd
Elke weekquote:Op maandag 3 september 2007 16:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
succeshoop dat het voor je werkt
en krijg je ook om de zoveel tijd een gesprekje?
ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 september 2007 16:12 schreef Riann het volgende:
[..]
Elke week
ik begin er morgen mee en dan heb ik volgende week dinsdag weer een afspraak![]()
sinds je van meer verbranden dan dat je binnen krijgt afvaltquote:Op maandag 3 september 2007 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
sinds wanneer is vergeten te eten goed voor de lijn![]()
nee hoor je weet alleen dat ik niet gelunched heb hoe en wat ik verder vandaag op heb heb je geen idee vanquote:
Die zal je best wel hebben.quote:Op maandag 3 september 2007 14:54 schreef omearos het volgende:
Hebben ze geen groepslessen bij je sportschool?
Ik ga ook niet in m'n uppie naar de sportschool, maar begin woensdag wel met een groepsles, is toch minder eng.
Succes met je zoektocht
In de regel is het overslaan van een maaltijd 'onverstandig'quote:Op maandag 3 september 2007 16:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee hoor je weet alleen dat ik niet gelunched heb hoe en wat ik verder vandaag op heb heb je geen idee van
quote:
je kan beter meerdere keren per dag eten ipv 3 grote maaltijden per dagquote:Op maandag 3 september 2007 17:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In de regel is het overslaan van een maaltijd 'onverstandig'Ongeacht wat je voor de rest van de rest eet en doet...
[..]
Dan nog is het overslaan van een maaltijd - of dat nu een grote of een kleine is - niet verstandigquote:Op maandag 3 september 2007 17:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je kan beter meerdere keren per dag eten ipv 3 grote maaltijden per dag![]()
maar ik heb 1 grote overgeslagen en daar voor in de plaats 2 kleine genomenquote:Op maandag 3 september 2007 17:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan nog is het overslaan van een maaltijd - of dat nu een grote of een kleine is - niet verstandig
Dat klopt, maar dat blijft het ook als je 3x stevig eet.quote:Op maandag 3 september 2007 17:58 schreef Miss_S het volgende:
Hogeschool en ik had vandaag maar 2 uur les dus geen pauzes
en het is wel beter om je verbranding de hele dag door op gang te houden
Hoe is t met de trouwplannen, hard bezig met dingen regelen?quote:Op maandag 3 september 2007 17:58 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Weer een dagje erop zitten. En eindelijk zijn alle scholen weer begonnen, de mensen in 't midden van het land moeten er ook weer aan geloven vanaf vandaag.
Nog zeven weken te gaan tot de herfstvakantie
Met de trouwplannen gaat het prima!quote:Op maandag 3 september 2007 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe is t met de trouwplannen, hard bezig met dingen regelen?
Trouwen is leukben zelf inmiddels bijna een jaar getrouwd.
dus dan heb je effectief gezien geen maaltijd overgeslagen, geen foutieve informatie verstrekken dusquote:Op maandag 3 september 2007 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar ik heb 1 grote overgeslagen en daar voor in de plaats 2 kleine genomen
Ze zijn nu bij de C1000 in de aanbieding, 99 cent voor een kiloquote:Op maandag 3 september 2007 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
Sjeen, ja, die zijn lekker! Ik eet ze ook veel. Vind ze wel stervensduur trouwens.
Riann, je zegt dat je lekkere dingen mag eten, vertel 'es?
Miss_S, ik dacht dat je pedagogiek ging studeren aan de universiteit, dan heb je toch gewoon een ingeroosterde lunchpauze? Anders krijg je allemaal van die graatmagere mensen daar
Volgens mij is er uit het 3 'grote maaltijden vs kleine hapjes over de hele dag'-debat nooit een wetenschappelijk onderbouwde winnaar gekomen. Voorzover ik weet, mag het allebei, mits je je calorieeninname in de gaten houdt.
Waar woon je in A'dam? Ik zit op een sportschool vlakbij de ceintuurbaan en ik vind het een hele leuke (niet met allemaal van die strakke bodybuilders)quote:Op maandag 3 september 2007 17:02 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Die zal je best wel hebben.![]()
Maar het is toch fijn om een maatje te hebben.
Als er niemand met mee wilt word het toch in je eentje naar binnen stappen, of een vechtsport.![]()
Goeie tip, thanks. Manlief is al onderweg!quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dus dan heb je effectief gezien geen maaltijd overgeslagen, geen foutieve informatie verstrekken dus
[..]
Ze zijn nu bij de C1000 in de aanbieding, 99 cent voor een kilo![]()
Ik kan niet andersquote:Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Fannetje het volgende:
Oei Rewimo, dat klinkt niet zo best. Doe je een beetje rustig aan?
Euh jaquote:
quote:
Klinkt misschien heel gek, maar een van de beste manieren om fanatiek en goed te leren trappen, is juist door te trainen met mensen die veel beter zijn!quote:Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef Queen_Minny het volgende:
Mn vriend zegt dat ik mee mag naar taekwondo met m, zou dan bij hem in de groep komen... een groep zwarte banders en ik ben net begonnen... dat is dus ook geen goed plan.![]()
Hou het wel bij de lessen die ik van mn vriendje krijg en mn eigen leraar.
De ceintuurbaan kan ik makkelijk bereiken. Heb je een adres voor me?quote:Op maandag 3 september 2007 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar woon je in A'dam? Ik zit op een sportschool vlakbij de ceintuurbaan en ik vind het een hele leuke (niet met allemaal van die strakke bodybuilders)
Ik weet het, mn vriend geeft zelf taekwondoles. En ik zit in de beginners groep maar loop dus al een stukje voor omdat ik thuis met mn vriend kan oefenen. En aangezien hij geen genoegen neemt met halfbakken trappen en stoten zijn we dus wel eens een uurtje of 3 zoet voor hij tevreden is.quote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel gek, maar een van de beste manieren om fanatiek en goed te leren trappen, is juist door te trainen met mensen die veel beter zijn!(moeten ze wel een beetje tijd voor je hebben) Als het niveau in een groep hoog ligt, dan worden lageren, met inzet, automatisch meegetrokken. Moet wel eerlijk zeggen: het is prettig om tegelijkertijd met iemand te beginnen, bij tkd hebben de meeste mensen een vast 'trapmaatje'.
Maar snap dat je het niet zo goed aandurft, ze zijn ook best wel eng vaakIs er ook een beginnersgroep? (tkd is een hele goede manier om gewicht te verliezen en er strak uit te zien: je traint veel spieren, wordt ook echt heel erg sterk en lenig, en alles komt er net wat strakker uit te zien. Oh ja, en door de manier van trainen val je veel af ... een vreetbui na een training is bij mij nooit te zien
)
Veel succes bij het vinden van een sport![]()
Ja, het heet "Your Future" en het zit op de 2e van der Helsstraat 2. (zijstraatje van de Ceintuurbaan, vlakbij de Ferdinand Bol).quote:Op maandag 3 september 2007 21:24 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
De ceintuurbaan kan ik makkelijk bereiken. Heb je een adres voor me?![]()
[..]
Gelukkig dan dat je dat zondag hebt goed kunnen maken met Marokkaanse dishes en lots of oilquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik at trouwens zaterdag min of meer noodgedwongen bij de Mac.....
succesquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:54 schreef Rewimo het volgende:
^@#)$)!@$%)#@$^_ knie. Eerst zometeen maar de huisarts bellen. Leuk, in het Duits, nog nooit bij die man/vrouw (er zijn er twee) geweest
zegt me (nog) nietsquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Yep, moet alleen eens even een recentere foto van de kleine man erin stoppenOja, ik werk in Rijnpoort, tegenover winkelcentrum Kronenburg.
Kronenburg... Daar woonde mijn allerliefste oom vroeger. De goede herinneringen komen meteen naar boven!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Yep, moet alleen eens even een recentere foto van de kleine man erin stoppenOja, ik werk in Rijnpoort, tegenover winkelcentrum Kronenburg.
Zit daar ook BasF (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Ach ja, weet je, dat er in Marokkaans eten veel olie zit, boeit me dan weer niets. Ik eet best vaak calorie-rijk. En als er zo'n bord kleurige couscoussalade onder m'n neus staat, met zo'n verrukkelijke geur van peterselie, munt en lente-ui, dan ga ik me echt niet afvragen of ik er niet een lepeltje olie teveel in heb gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:11 schreef Faat het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat je dat zondag hebt goed kunnen maken met Marokkaanse dishes en lots of oil![]()
Gister wel mager gelukt? Ikzelf moest en zou toch een pizza eten, maar ik heb hem niet helemaal
opgegeten. Hopelijk scheelt dat genoeg calorieën; ik reken erop dat het deze week moet kunnen
Sterker nog, je hebt na drie kwartier alweer hongerquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
En dat effect mis je een beetje bij de quarterpounder
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sterker nog, je hebt na drie kwartier alweer honger
Ik heb nu pauzequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:04 schreef Troel het volgende:
Foei foei, twee dagen op je nieuwe werk en je bent alweer aan het internetten![]()
leuk filmpjequote:Op maandag 3 september 2007 21:23 schreef Jojogirl het volgende:
Even spammen hoor: http://www.youtube.com/watch?v=JzQj5WWKF6M
Hehe, achter hem aanrennen deed ik al, hij kan nl. ook kruipen als een dolle
Hee, hoe is het met je sanaslank? Wat heb je so far gegeten? (ik ben nl heel benieuwd wat je zoal eet bij zo'n dieet)quote:
vanmorgen straciatella yochurt en vanmiddag een orange drankje (wat ik niet lekker vond) en straks pak ik een maaltijdreep en vanavond iets van een omelet of zo met heel veel groentequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hee, hoe is het met je sanaslank? Wat heb je so far gegeten? (ik ben nl heel benieuwd wat je zoal eet bij zo'n dieet)
nee dat ik geen honger heb enzo valt me niet tegen. ik eet eerst de dingen op die ik denk ik niet lekker zal vinden Dan ben je er ook meteen van af.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:54 schreef Troel het volgende:
Dus je hebt nu twee dingen gehad waarvan je er eentje niet lekker vond, maar het valt je niet tegen
Volgens mij ben jij dan een perfect persoon voor reclamemakers. Ik zou het namelijk al meteen verschrikkelijk vinden als ik de helft van wat ik gehad heb al niet lekker zou vinden
Ik hoef alleen de groente zelf te kopen de rest is allemaal van daar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
OK. En de straciatellayoghurt, koop je dat ook daar? En de omelet en de groente enzo? In hoeverre moet je zelf dingen erbij kopen in de supermarkt?
Enne... Is het duur? (ja sorry, ik ben best nieuwsgierig)
het is allemaal kant en klaar behalve de penne moet je koken of je moet die omelet bakken en de groentes natuurlijk zelf bereiden. Maar zo'n yochurt of een drank je natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik word ook nieuwsgierig inderdaad in hoeverre je alles aangeleverd krijgt of nog moet kopen, en is het allemaal kant-en-klaar of moet je echt koken?
Heb je dan nog veel groente nodig?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:58 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik hoef alleen de groente zelf te kopen de rest is allemaal van daar.
en je moet tellen op een 70 tot 80 euro per weekDus in verhouding valt dat best wel mee want normaal moet je ook vleeswaren en brood etc kopen en nu alleen de groente.
2 flinke porties op een dagquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je dan nog veel groente nodig?
Misschien heb je een website ofzo, waarop je kunt zien wat je moet eten?
(ik vind het wel interessant. gewoon om te zien hoe (en of) het werkt).
Ik vind het trouwens best veel geld. Maar ja, wie slank wil zijn....
ik vind het nogal meevallenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:14 schreef Troel het volgende:
70 tot 80 euro per week?
Dat vind ik best een behoorlijk bedrag, dat geef ik ongeveer aan 2 personen uit
wat is prefab?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het er niet eens bizar ongezond uitzien, zo op die website.
Wel heel erg vies trouwensIk hou niet van prefab eten.
Jij wordt straks razend slank van al dat spul, ik blijf altijd stevig maar eet dan tenmiste lekker
Enne, troel, ik geef wel meer uit denk ik. Vraag me altijd af waar dat geld nou blijft
het betekent zoiets als 'vantevoren gemaakt'. Ik bedoel ermee te zeggen dat ik carbonarasaus uit een pakje smerig vind, ik maak het veel liever zelf. En dat geldt voor heel veel dingen.quote:
ik zou het in de supermarkt ook zo uit een pakje kopen met heel veel verse groentes enzo er natuurlijk bij dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
het betekent zoiets als 'vantevoren gemaakt'. Ik bedoel ermee te zeggen dat ik carbonarasaus uit een pakje smerig vind, ik maak het veel liever zelf. En dat geldt voor heel veel dingen.
De echte carbonara is niet echt slank (eieren, kaas, spek, evt room) en bevat geen groente en is zo vreselijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:37 schreef Riann het volgende:
[..]
ik zou het in de supermarkt ook zo uit een pakje kopen met heel veel verse groentes enzo er natuurlijk bij dus dat scheelt.
Ja kijk en ik doe er champignons en iets van prei altijd inquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De echte carbonara is niet echt slank (eieren, kaas, spek, evt room) en bevat geen groente en is zo vreselijk
... Maar normaalgesproken eet ik heel gezond hoorMinstens 200 gram groente per dag enzo.
Dan heb je echt van die standaard vieze studentenmeukquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja kijk en ik doe er champignons en iets van prei altijd in![]()
Dat vind jij ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan heb je echt van die standaard vieze studentenmeuk![]()
... Maar ik eet het max 3x per jaar hoor
Klopt. CUL is dan ook mijn favoriete subforum. En echt slank zal ik nooit worden, daarvoor kan ik te lekker kokenquote:
koken vind ik ook leuk ik verzin overal wel weer iets op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt. CUL is dan ook mijn favoriete subforum. En echt slank zal ik nooit worden, daarvoor kan ik te lekker koken![]()
Vertel, wat is je lekkerste recept?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:08 schreef Riann het volgende:
[..]
koken vind ik ook leuk ik verzin overal wel weer iets op.en slank ach dat zal ik ook nooit worden.
Bedankt, als ik even tijd heb wandel ik daar even binnen.quote:Op maandag 3 september 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, het heet "Your Future" en het zit op de 2e van der Helsstraat 2. (zijstraatje van de Ceintuurbaan, vlakbij de Ferdinand Bol).
ik heb er zoveel ik ben vooral pasta fanquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel, wat is je lekkerste recept?
(of gaan we nu wat al teveel offtopic)
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De echte carbonara is niet echt slank (eieren, kaas, spek, evt room) en bevat geen groente en is zo vreselijk
... Maar normaalgesproken eet ik heel gezond hoorMinstens 200 gram groente per dag enzo.
Ik heb bij de Mac gewerkt, en als ik 's avonds moest werken (van 4 tot 12) dan nam ik ook vaak het fish-menu, alleen dan wel met friet, side salad is relatief nieuw daar, ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Fish o Filet (dat broodje vis)
Side Salad (ipv friet. Dat moest ik wel, darmen kunnen niet tegen friet. Hier zit een slanke dressing bij, en is voor de rest gewoon sla en wortel enzo. Best lekker eigenlijk. En de dressing is veel teveel voor die hoeveelheid groenvoer)
Cola Light
Totaal: ongeveer 350 kcal. En het was best lekker, vulde goed en ik had ook nog gezond gegetenMisschien ideetje voor volgende keer
![]()
Ik vind 750 cal. voor 1 maaltijd eigenlijk wel behoorlijk veel. Ik probeer altijd 500 cal. max. aan te houden voor het avondeten en dan incl. toetje. Vanavond heb ik bv. rundstoofvlees. Dat is vrij vet, dus doe ik er geen koolhydraten bij, maar een hele berg wilde spinazie. Als ik mager vlees eet, dan neem ik wel weer een beetje pasta, rijst of aardappelen erbij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]Drie keer raden wat ik gisteren gegeten heb...
![]()
(750 kcal per portie zegt mijn kookboek, op zich niet verkeerd voor diner)
Ik niet... Ik heet Sjeen, geen Sonjaquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind 750 cal. voor 1 maaltijd eigenlijk wel behoorlijk veel. Ik probeer altijd 500 cal. max. aan te houden voor het avondeten en dan incl. toetje. Vanavond heb ik bv. rundstoofvlees. Dat is vrij vet, dus doe ik er geen koolhydraten bij, maar een hele berg wilde spinazie. Als ik mager vlees eet, dan neem ik wel weer een beetje pasta, rijst of aardappelen erbij.
* miss_dynastie veegt cola van monitorquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik niet... Ik heet Sjeen, geen Sonja
Jij eet er eierkoeken bij?quote:
Als je 750 cal. voor 1 maaltijd gebruikt, dan heb je er nog zo'n 750 over voor de rest. Dat lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik niet... Ik heet Sjeen, geen Sonja
Nee, dat is nu echt zoiets wat ik de 100 kcal niet waard vind... Zo'n droog dingquote:
Eet ze dan nietquote:
Als je er minder van eet, dan zit je sowieso niet op de 750 cal.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, dat is nu echt zoiets wat ik de 100 kcal niet waard vind... Zo'n droog ding
@ Conleche: Mind the PI
Ik zeg niet dat elke dag Spagetti Carbonara slim is, maar voor een standaardmaaltijd (ik woon samen met vriend en kind) is het geen slechte hoeveelheid kcal. Ik eet liever iets minder van iets dat ik echt lekker vind, dan veel van iets wat ik niet lekker vind. En ik eet inderdaad niet elke dag Carbonara![]()
750kcal voor een maaltijd dan zit je al op de helft van wat je binnen mag krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind 750 cal. voor 1 maaltijd eigenlijk wel behoorlijk veel. Ik probeer altijd 500 cal. max. aan te houden voor het avondeten en dan incl. toetje. Vanavond heb ik bv. rundstoofvlees. Dat is vrij vet, dus doe ik er geen koolhydraten bij, maar een hele berg wilde spinazie. Als ik mager vlees eet, dan neem ik wel weer een beetje pasta, rijst of aardappelen erbij.
Misschien is het handig om te beginnen met het afschaffen van jullie en wijquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:43 schreef conleche het volgende:
Ik weet dat er over en weer nogal wat vooroordelen zijn tussen de slank- en dieetclub. Jullie denken dat wij denken dat jullie het niet hard genoeg proberen. En wij denken weer dat jullie denken dat we allemaal aan het crashen zijn.
Laten we daar mee ophouden en proberen om zo open mogelijk op een ieders posts te reageren.
Liefie, het was echt maar een geintje, ik wist niet eens dat je in [slank] zat johquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er minder van eet, dan zit je sowieso niet op de 750 cal.![]()
Ik eet ook alleen maar dingen die ik lekker vind. Ik vind heel veel lekker: van gezonde salades en fruit tot vette friet en babi pangang. Nou ja ik zorg er gewoon voor dat ik de lekkere dingen uit het minst calorierijke aanbod kies. (meestal dan) En ik vind rundstoofvlees (rendang) heerlijk en gewokte wilde spinazie ook. Dus het is niet zo dat ík veel eet van iets dat ik niet lekker vind.
Ik weet dat er over en weer nogal wat vooroordelen zijn tussen de slank- en dieetclub. Jullie denken dat wij denken dat jullie het niet hard genoeg proberen. En wij denken weer dat jullie denken dat we allemaal aan het crashen zijn.
Laten we daar mee ophouden en proberen om zo open mogelijk op een ieders posts te reageren.
Ook dat is relatief en niet op iedereen van toepassing...quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
750kcal voor een maaltijd dan zit je al op de helft van wat je binnen mag krijgen
Ja, want eigenlijk zou ik het fijner vinden, 1 centraal topic: ik lees hier toch ook altijd mee. Wat sommigen (dieettechnisch) zeggen (met name Isabeau) vind ik interessant en volgens mij is het voor een ieder een heel gevecht, of je nu 30 of 3 kilo moet afvallen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien is het handig om te beginnen met het afschaffen van jullie en wijHoogstens 'hier en daar', is al veel neutraler.
dat klopt maar 1500kcal is toch redelijk gemiddeld voor iemand die wil afvallenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ook dat is relatief en niet op iedereen van toepassing...
Nogmaals, daarover zijn de meningen verdeeld...quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat klopt maar 1500kcal is toch redelijk gemiddeld voor iemand die wil afvallen
maar volgens mij kwam ik al te laat en was het duidelijk dat 750kcal toch iets teveel is voor 1 maaltijd
Als ik eerlijk ben dan houd ik liever 2 topics. Juist omdat bijvoorbeeld ik zo veel kwijt moet voor een gezond gewicht, terwijl in het slank-topic men over het algemeen meer voor het mooie een paar kilootjes kwijt wil. Gevoelsmatig zou ik het niet fijn vinden om dat allemaal binnen 1 topic te hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk zou ik het fijner vinden, 1 centraal topic: ik lees hier toch ook altijd mee. Wat sommigen (dieettechnisch) zeggen (met name Isabeau) vind ik interessant en volgens mij is het voor een ieder een heel gevecht, of je nu 30 of 3 kilo moet afvallen.
Aan de ene kant is dat best begrijpelijk (zelfs ik heb in slank de zomer in soms bij sommigen het idee dat het totaal niet nodig is), aan de andere kant vind ik het principe van 'overstappen bij een BMI <27' best raar, en lijken veel mensen toch beide topics te lezenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef octopussy het volgende:
Als ik eerlijk ben dan houd ik liever 2 topics. Juist omdat bijvoorbeeld ik zo veel kwijt moet voor een gezond gewicht, terwijl in het slank-topic men over het algemeen meer voor het mooie een paar kilootjes kwijt wil. Gevoelsmatig zou ik het niet fijn vinden om dat allemaal binnen 1 topic te hebben.![]()
ja ik lees en reageer ook in beidequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat best begrijpelijk (zelfs ik heb in slank de zomer in soms bij sommigen het idee dat het totaal niet nodig is), aan de andere kant vind ik het principe van 'overstappen bij een BMI <27' best raar, en lijken veel mensen toch beide topics te lezen![]()
maar we bijten niet hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:19 schreef octopussy het volgende:
niet iedereen leest in beide topics![]()
Weet ik wel, maar ik voel me nu eenmaal beter thuis in de Dieetclubquote:
je HOEFT niet over te stappen! De mensen die dat gedaan hebben, hebben dat uit eigen keuze gedaan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat best begrijpelijk (zelfs ik heb in slank de zomer in soms bij sommigen het idee dat het totaal niet nodig is), aan de andere kant vind ik het principe van 'overstappen bij een BMI <27' best raar, en lijken veel mensen toch beide topics te lezen![]()
O ja, de biscuitjesrelquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef Riann het volgende:
ik vind het wel fijn dat het gescheiden is
ik weet ook nog waarom het gescheiden is
toendertijd was geloof ik heaven7 als ik het goed heb diegene die steeds zeurde over dat ze 1 koekje gegeten had. En allemaal van dat soort posts
Ja, dat was ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei, maar iemand had het over verplicht naar de Mac gaan, en niet zo lekker voelen bij de calorien (die je veel beter aan iets anders kan besteden, iets echt lekkers) ... en ik kan het ook niet meer terugzoeken, want hij zegt steeds dat database te druk is, en heeft mn post daarnet al verwijderd![]()
Maargoed, ik moest dat in de vakantie ook een paar keer, en had er echt geen zin meer in. Toen ff rondgekeken, en heb nu een slank en relatief gezond menu gevonden. Het is net zo'n menu als alle andere, tenminste in Duitsland mochten we hem op deze manier bestellen.
Fish o Filet (dat broodje vis)
Side Salad (ipv friet. Dat moest ik wel, darmen kunnen niet tegen friet. Hier zit een slanke dressing bij, en is voor de rest gewoon sla en wortel enzo. Best lekker eigenlijk. En de dressing is veel teveel voor die hoeveelheid groenvoer)
Cola Light
Totaal: ongeveer 350 kcal. En het was best lekker, vulde goed en ik had ook nog gezond gegetenMisschien ideetje voor volgende keer
![]()
Drie keer raden wat ik vandaag heb gegeten, ik krijg slechte inspiratie van dit topicquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]Drie keer raden wat ik gisteren gegeten heb...
![]()
(750 kcal per portie zegt mijn kookboek, op zich niet verkeerd voor diner)
Ik vul nog even aan... Zelf marineren voor bbq, brushetta, zelfgebakken wafels, zelf ijs maken...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat was ikBest een goed idee. Dank je. Ik vind die salades ook goor (gortdroge sla en wortel met een neppige dressing die in de verste verte niet op balsamico lijkt
sorry, ik ben een culi-snob), maar ja, als het helpt om buikpijn te voorkomen.....
[..]
Drie keer raden wat ik vandaag heb gegeten, ik krijg slechte inspiratie van dit topic
Iedere zoutige sliert van spaghetti carbonara is de moeite waard (en nee, ik eet het zelden hoor)![]()
![]()
Volgens mij zouden jij en ik culinair gezien prima door een deur kunnen. Ik noem even een paar trefwoordenstoven en sudderen, risotto, pompoensoep, curry's, zelfgebakken taart en broodjes. Klopt ie?
![]()
ColdFeet is een culi-snobquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat was ikBest een goed idee. Dank je. Ik vind die salades ook goor (gortdroge sla en wortel met een neppige dressing die in de verste verte niet op balsamico lijkt
sorry, ik ben een culi-snob), maar ja, als het helpt om buikpijn te voorkomen.....
[..]
maar dat lust ik ook allemaal graagquote:Drie keer raden wat ik vandaag heb gegeten, ik krijg slechte inspiratie van dit topic
Iedere zoutige sliert van spaghetti carbonara is de moeite waard (en nee, ik eet het zelden hoor)![]()
![]()
Volgens mij zouden jij en ik culinair gezien prima door een deur kunnen. Ik noem even een paar trefwoordenstoven en sudderen, risotto, pompoensoep, curry's, zelfgebakken taart en broodjes. Klopt ie?
![]()
En daar hebben jullie vast hulp nodig van mensen die mee helpen met het opeten van de lekkere spulletjes. Ik kom graag helpen met opetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik vul nog even aan... Zelf marineren voor bbq, brushetta, zelfgebakken wafels, zelf ijs maken...![]()
Wij gaan eens een antimeet houden geloof ik![]()
Ik denk dat we op het juiste spoor zijn... Zelfgemaakte pesto (ongeveer het lekkerste wat er isquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vul nog even aan... Zelf marineren voor bbq, brushetta, zelfgebakken wafels, zelf ijs maken...![]()
Wij gaan eens een antimeet houden geloof ik![]()
Keertje een sessie risotto maken inplannen? Is echt een heerlijk klusjequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef octopussy het volgende:
[..]
ColdFeet is een culi-snob![]()
[..]
maar dat lust ik ook allemaal graag![]()
![]()
alleen ben ik niet zo'n keukenprinses![]()
Sterker nog, die zijn zelfs een beetje vies...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:
risotto is nou net iets wat ik WEL kan maken...al kan het ongetwijfeld lekkerder.![]()
al dat gepraat over etenik heb een beetje honger/trek nu.
btw. Luchtige zoutjes van Cracottes zijn niet lekker![]()
Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NLquote:Op woensdag 5 september 2007 01:04 schreef omearos het volgende:
Ik ben juist een ramp in de keukenNu ik op mezelf woon moet ik wel koken, maar dan nog eet ik bijna de helft van de tijd buiten de deur met anderen mee (is ook gewoon gezelliger)
Kunnen we geen "leer koken" meet houden?![]()
Ben net terug van de film en daarna nog even bijquote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NLDus als het uitgesteld kan worden ben ik van de partij.
Welterustenalvast, ik ga naar huis nu!
Ik had er echt zo'n trek in. Speciaal gehaald op de markt, maar ik stond weer te veel te dromenquote:
Is heel makkelijk. Je hebt veel verse basilicum nodig, een handje kort-geroosterde pijnboompitten, een teentje knoflook, en een scheutje olijfolie. Dat pureer je, of je wrijft het fijn in een vijzel, of je hakt het heel fijn met een mes. Dan doe je er versgeraspte parmezaanse kaas bij. Als je niet tevreden bent over de textuuur doe je er nog wat olie bij. Peper, zout, klaar!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:56 schreef Vogue het volgende:
Hoe maak je zelf pesto?? Hier in Mexico is alleen hele vette, groene pesto te koop voor een astronomisch bedrag. Wel hebben ze allerlei kruiden, als ik daar zelf pesto uit kan maken ben ik een gelukkig mens.
Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiendquote:Op woensdag 5 september 2007 01:14 schreef omearos het volgende:
Klinkt iig wel leuk Vogue. Kan iemand een foto maken?![]()
Ik heb morgen mijn eerste les steps, ik hoop maar dat ik niet de enige stevige ben daarIk weet nu al dat ik een knalrode kop ga krijgen, daar is weinig voor nodig.
Allemaal rode koppies, dat wordt wel een grappig gezichtquote:Op woensdag 5 september 2007 08:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiendGewoon doorbikkelen, dan slaap je lekker vannacht!
Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!
Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
het is gewoon heel vervelend dat ik me nu anderhalve week per maand gewoon zwaar kut voel.. Straks is het weer over, en zit ik weer twee weken redelijk in mijn vel, maar het lijkt allemaal zo diepzwart nu...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed.Maak je vooral niet teveel zorgen, daar ga je je niet lekkerder door voelen. Misschien moet je vandaag iets doen wat je echt heel leuk vind, misschien dat je je dan beter gaat voelen? Accepteer vooral dat je lijf deze kuren heeft... lijkt me dat als je je er aan ergert het alleen maar vervelender wordt.
Ik moet vandaag een aangepaste versie van mijn verslag en een nieuwe planning mailen naar mijn begeleiders, gelukkig is het verslag al af, en die planning maak ik zo thuis af, heb de puf niet om nu naar het bedrijf te fietsen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef teigan het volgende:
Vervelend is dat omearos.. Moet je nog veel doen vandaag?
Ik moet straks kijken hoe ik drie kittens in een vervoersmandje krijg zonder dat ik ze alledrie vijf keer moet vangen... Ik ben benieuwd..
Studie gaat altijd in vlagen. Tenminste, bij mij wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!
Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
Als dat soort zelflerende systemen bij mij zouden functioneren... zou ik een stuk slanker zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Suikervrije drop halen, Levi (bij Jamin of zo), als je daar veel van eet merken je darmen het welEn dan neem je de volgende keer vanzelf minder
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Introductieweek is wel leuk, maar ik heb denk ik aardig veel met een zuur gezicht bij de lessen gezeten vanwege mijn kiespijnMorgen speurtocht door Amsterdam (museumspeurtocht) en daarna uit eten
De mensen zijn leuk en de opleiding zit zo te horen heel goed in elkaar. Wel grappig dat iedereen over het salaris aan het zeuren was (te weinig) en dat ik de enige ben die zoiets had van 'wow, wat veel!!'
Je hebt voor je wortelkanaalbehandeling toch wel een verdoving genomen Isa?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Introductieweek is wel leuk, maar ik heb denk ik aardig veel met een zuur gezicht bij de lessen gezeten vanwege mijn kiespijnMorgen speurtocht door Amsterdam (museumspeurtocht) en daarna uit eten
De mensen zijn leuk en de opleiding zit zo te horen heel goed in elkaar. Wel grappig dat iedereen over het salaris aan het zeuren was (te weinig) en dat ik de enige ben die zoiets had van 'wow, wat veel!!'
Misschien moet ik dan toch maar een wls misschien dat dat helpt.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
in welke orde van grootte moet ik dan denken qua salaris? Wel fijn dat je straks niet meer elk dubbeltje hoeft om te draaien. Naar die situatie kijk ik in ieder geval wel uit. Nu nog even afstuderen
![]()
Levitation, bij mij werkt het zelflerend systeem dmv dumpings primaIk laat het wel uit mijn hoofd om nog pindaknabbels te nemen bijvoorbeeld.
![]()
tijd voor cup-a-soup?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar een wls misschien dat dat helpt.![]()
Ik las in eerste instantie dumplings... snapte al niet wat dat Chinese eten in je verhaal deed.![]()
Slecht lezen kan heel vermakelijk zijn.
![]()
Tja je niet alles hebben wat een ander ook heeftquote:Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Da's in elk geval iets anders dan ik hebIk heb juist pijn met strekken.
quote:
zodat ze meer verkopenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:12 schreef omearos het volgende:
Ik had er nog nooit zo op gelet omdat ik ook niet eerder echt bewust boodschappen deed. Waarom is het eigenlijk zo vroeg al?
Zwaar off-topic: Die unlimited pas heb ik ook. Wij gaan standaard iedere week naar de sneak en eens in de 5/6 weken naar de lady's night. Gisteren 'No reservations' gezien.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:13 schreef teigan het volgende:
Mooi zo omearos!!!
Ik zag de sinterklaaszooi ook al liggen vandaag, ze zijn er echt vroeg mee!
Wij zijn net even naar de bios geweest, de film (disturbia) was wel ok... We hebben sinds kort een unlimited pas, dus we moeten er wel even flink van profiteren
Ik wist dat het geen goed idee was om woensdag als vaste weegdag te hebbenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:58 schreef Jojogirl het volgende:
Zo'n Unlikmited pas lijkt me ook gaaf, maar hier is de Pathe net te ver weg om het lonend te maken. Bovendien zouden we dan wel erg vaak oppas nodig hebben.
Heeft iemand ene verklaring voor het feit dat ik middenin de week altijd veel zwaarder ben dan op zaterdagochtend (mijn echte weegmoment)? Elke keer weer denk ik, huh? zoveel heb ik toch niet gegeten, en zaterdags ben ik dan toch weer lichter dan de week ervoorHeel maf.
Die nieuwe pil verschilt volgens mij bar weinig van de "oude" pil. Die kun je ook lang doorslikken en daar was de pil ooit bij introductie ook voor bedoeld. Alleen wilden destijds veel vrouwen hun maandelijkse bloedingen behouden en hebben ze de stopweek ingebouwd. Wel is 't zo dat sommige vrouwen nu bij doorslikken doorbraakbloedingen krijgen, ik heb geen idee of dat anders is met die nieuwe pil.quote:Op donderdag 6 september 2007 05:12 schreef Faat het volgende:
Teigan, ik heb laatst ergens iets gelezen over een nieuwe pil. Is dat misschien iets voor jou?
Je zou er niet meer ongesteld mee worden en er zouden geen PMS klachten meer zijn. Ik kan
helaas even zo snel geen linkje voor je vinden, maar het had te maken met de hoge dosering
testosteron. Bijwerkingen van de pil waren een zwaar verhoogd libido, een zwaardere stem en
mogelijk meer haargroei. Eerste bijwerking is natuurlijk oké, maar de andere zijn wat dubieus![]()
Ik ben trouwens zo vroeg wakker geworden van de "honger". Theoretisch zou ik dat eigenlijk
niet moeten hebben, want ik zat gisteren precies op 1400 kcal, maar ik geloof dat mijn lichaam
een beetje dwars begint te liggen. Die is niet meer zo blij met mijn dieet-activiteiten en zeurt
weer om extra voedsel. Zelfs met veel drinken kan ik het niet meer tevreden stellen. Zeiklijf![]()
Ik ben ook een beetje bang voor uitstrijkjes enzo.... Ga over drie weken een mirena laten plaatsenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef octopussy het volgende:
Ik bleek een geirriteerde baarmoedermond te hebben en ging meteen bloeden als een rundBeetje pijnlijk was het wel
![]()
Nu heb ik buikpijn en ik ga ik even slaapje doen (heul slecht geslapen vannacht). Fuck stage.
ColdFeet, ik ga er vanuit dat ik vanavond wel kan sporten![]()
Ik vind zelf soep echt ideaal tegen een hongerdip. Echt, dat vult zo vreselijk lekker. Een grote kom zelfgemaakte pompoensoep bijv, zal een kcal-letje of 100-120 zijn, en dan heb je meteen een propvol gevoel (ik neem soms zelfs een bakje mee, wat ik dan op mn werkplek even magnetronquote:Op donderdag 6 september 2007 12:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Over dat honger gevoel... bij mij ging het een hele tijd goed met vrij weinig eten en niet snoepen... maar de afgelopen week giert de "honger" door mijn lijf. Word er helemaal gek van, wat ik ook eet ik hou honger. Dacht dat ik daar zo mooi vanaf was.Gisteren best veel gesnoept (dropjes) en ik bleef trek houden terwijl ik zo'n volle maag had dat ik er met zwemmen last van had. 's Avonds dus maar heeeel licht gegeten... Heb nu nog last van mijn maag/darmen, ik denk dat ik slecht tegen drop kan.
Weegschaal doet overigens ook niet echt meer z'n best om mijn humeur op te krikken.
![]()
Ik heb de snaaibuien vooral op mijn werk... zelfgemaakte soep en popcorn zijn dan niet zo handigquote:Op donderdag 6 september 2007 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind zelf soep echt ideaal tegen een hongerdip. Echt, dat vult zo vreselijk lekker. Een grote kom zelfgemaakte pompoensoep bijv, zal een kcal-letje of 100-120 zijn, en dan heb je meteen een propvol gevoel (ik neem soms zelfs een bakje mee, wat ik dan op mn werkplek even magnetron)
En als het meer 'eetlust' is dan echt honger: try zoute popcorn!
Nou ja, ik weet stiekum ook wel dat je trek in zoetigheid en snaaibuien moeilijk te lijf kunt met popcorn hoor... Maar it's worth a shot.
Thanksquote:Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef teigan het volgende:
Welkom Maedel, en succes ermee!!!
Ah, helder, nou ik kijk wel even hoe het verloopt en zo voor ik pm. Hoewel ik wel heel vast van plan ben het vol te houden. Op zich ben ik best gedisciplineerd, maar dan moet ik wel stoppen met afhaal en uit eten enzquote:Als je hier in het lijstje wilt met je gewicht enzo, dna moet je Troel even pm'en.. Wil je het alleen voor jezelf bijhouden, dan hoeft het niet...
als ik het zo goed heb tenminste..
Nou ja, 4x per week afhaal of "lekker makkelijk" schiet natuurlijk niet opquote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
Zo af en toe kan je jezelf wel iets gunnen maedel, dan hou je het tenminste vol...
Vond je m zo goed?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Levitation het volgende:
Vanavond op NL3 om 20.45 het vervolg op de documentaire Beperkt Houdbaar!![]()
Ben het wel eens met de strekking van de documentaire... ook hier op Fok! zie je duidelijk dat er een totaal onrealistisch beeld is van hoe een vrouw er uit hoort te zien.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vond je m zo goed?
Ik vond een aantal punten wel aardig (die Utrechtse psychologe vond ik heel sterk) maar het "wij laten ons iets aanpraten, boehoe"-gehalte was mij een beetje te hoog.
Mijn spijkerbroek lijkt wat ruimer te zitten
Ja, maar goed, dat een zekere user in dit topic graag op Doutzen Kroes in de bushokjesvariant wil lijken.... Ik vind dat ook gewoon een beetje dom. Je ziet toch dat het gephotoshopt is?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben het wel eens met de strekking van de documentaire... ook hier op Fok! zie je duidelijk dat er een totaal onrealistisch beeld is van hoe een vrouw er uit hoort te zien.
dat wil ik niet hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar goed, dat een zekere user in dit topic graag op Doutzen Kroes in de bushokjesvariant wil lijken.... Ik vind dat ook gewoon een beetje dom. Je ziet toch dat het gephotoshopt is?
Ik denk dat je meer spierpijn krijgt van de Wii-versie dan van een PC-versiequote:Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Even offtopic: dat konijnenspel van de Wii-meeting staat nu (legaal en gratis) online
Mijn lijf is wel gezond, het gaat om wat je dan "mooi" vindtquote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat wil ik niet hoor
maar gewoon een mooi gezond lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |