abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52980089
quote:
Op donderdag 6 september 2007 05:12 schreef Faat het volgende:

Teigan, ik heb laatst ergens iets gelezen over een nieuwe pil. Is dat misschien iets voor jou?
Je zou er niet meer ongesteld mee worden en er zouden geen PMS klachten meer zijn. Ik kan
helaas even zo snel geen linkje voor je vinden, maar het had te maken met de hoge dosering
testosteron. Bijwerkingen van de pil waren een zwaar verhoogd libido, een zwaardere stem en
mogelijk meer haargroei. Eerste bijwerking is natuurlijk oké, maar de andere zijn wat dubieus

Ik ben trouwens zo vroeg wakker geworden van de "honger". Theoretisch zou ik dat eigenlijk
niet moeten hebben, want ik zat gisteren precies op 1400 kcal, maar ik geloof dat mijn lichaam
een beetje dwars begint te liggen. Die is niet meer zo blij met mijn dieet-activiteiten en zeurt
weer om extra voedsel. Zelfs met veel drinken kan ik het niet meer tevreden stellen. Zeiklijf
Die nieuwe pil verschilt volgens mij bar weinig van de "oude" pil. Die kun je ook lang doorslikken en daar was de pil ooit bij introductie ook voor bedoeld. Alleen wilden destijds veel vrouwen hun maandelijkse bloedingen behouden en hebben ze de stopweek ingebouwd. Wel is 't zo dat sommige vrouwen nu bij doorslikken doorbraakbloedingen krijgen, ik heb geen idee of dat anders is met die nieuwe pil.
(Disclaimer: dit verhaaltje is gebasseerd op wat er rond de introductie van die nieuwe pil aan info gepubliceerd is... )

Over dat honger gevoel... bij mij ging het een hele tijd goed met vrij weinig eten en niet snoepen... maar de afgelopen week giert de "honger" door mijn lijf. Word er helemaal gek van, wat ik ook eet ik hou honger. Dacht dat ik daar zo mooi vanaf was. Gisteren best veel gesnoept (dropjes) en ik bleef trek houden terwijl ik zo'n volle maag had dat ik er met zwemmen last van had. 's Avonds dus maar heeeel licht gegeten... Heb nu nog last van mijn maag/darmen, ik denk dat ik slecht tegen drop kan. Weegschaal doet overigens ook niet echt meer z'n best om mijn humeur op te krikken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52980190
Klinkt goed Teigan

Ik heb net brood gegeten en zit nu aan een smoothie van de AH voor de vitamientjes. Mijn vriend heeft me aangestoken dus nu zit ik ziek thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 september 2007 @ 13:05:38 #278
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52980510
teigan, spannend, ik duim voor je

Beterschap omearos!

Levi, honger is vervelend, helpt thee drinken misschien?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52982095
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef octopussy het volgende:
Ik bleek een geirriteerde baarmoedermond te hebben en ging meteen bloeden als een rund Beetje pijnlijk was het wel

Nu heb ik buikpijn en ik ga ik even slaapje doen (heul slecht geslapen vannacht). Fuck stage.

ColdFeet, ik ga er vanuit dat ik vanavond wel kan sporten
Ik ben ook een beetje bang voor uitstrijkjes enzo.... Ga over drie weken een mirena laten plaatsen

Kun je trouwens evt ook om half 8 in het sportfondsenbad? Ik heb vandaag een thuiswerkdag en dan sport ik liever iets vroeger.

Omearos, goed dat je hebt volgehouden met sporten! Je zult vanzelf merken dat het makkelijker gaat (oh, de zoete triomf van een stevig sprintje trekken naar de trein en dan NIET zweten, geen rood hoofd, en binnen anderhalve minuut weer op adem: dat maakt al dat gesport en gebeweeg de moeite waard - echt ). Voor nu beterschap!

En ja dames. Liejannuh is een hele leuke dieetclubdame. En helemaal niet dik
pi_52982257
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:42 schreef Levitation het volgende:

[..]
Over dat honger gevoel... bij mij ging het een hele tijd goed met vrij weinig eten en niet snoepen... maar de afgelopen week giert de "honger" door mijn lijf. Word er helemaal gek van, wat ik ook eet ik hou honger. Dacht dat ik daar zo mooi vanaf was. Gisteren best veel gesnoept (dropjes) en ik bleef trek houden terwijl ik zo'n volle maag had dat ik er met zwemmen last van had. 's Avonds dus maar heeeel licht gegeten... Heb nu nog last van mijn maag/darmen, ik denk dat ik slecht tegen drop kan. Weegschaal doet overigens ook niet echt meer z'n best om mijn humeur op te krikken.
Ik vind zelf soep echt ideaal tegen een hongerdip. Echt, dat vult zo vreselijk lekker. Een grote kom zelfgemaakte pompoensoep bijv, zal een kcal-letje of 100-120 zijn, en dan heb je meteen een propvol gevoel (ik neem soms zelfs een bakje mee, wat ik dan op mn werkplek even magnetron )

En als het meer 'eetlust' is dan echt honger: try zoute popcorn!

Nou ja, ik weet stiekum ook wel dat je trek in zoetigheid en snaaibuien moeilijk te lijf kunt met popcorn hoor... Maar it's worth a shot.
pi_52983075
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind zelf soep echt ideaal tegen een hongerdip. Echt, dat vult zo vreselijk lekker. Een grote kom zelfgemaakte pompoensoep bijv, zal een kcal-letje of 100-120 zijn, en dan heb je meteen een propvol gevoel (ik neem soms zelfs een bakje mee, wat ik dan op mn werkplek even magnetron )

En als het meer 'eetlust' is dan echt honger: try zoute popcorn!

Nou ja, ik weet stiekum ook wel dat je trek in zoetigheid en snaaibuien moeilijk te lijf kunt met popcorn hoor... Maar it's worth a shot.
Ik heb de snaaibuien vooral op mijn werk... zelfgemaakte soep en popcorn zijn dan niet zo handig . Heb vandaag een bakje gemengd fruit gehaald in de kantine en ben veilig langs de snoepautomaat gekomen zonder iets te nemen.
***Levi was here***
pi_52983173
Klinkt goed Levitation!!

Ik had net kijkers voor de kittens, en ik ben er twee kwijt... Ze gaaan morgenavond naar hun nieuwe baasje!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52983985
Dat is lekker snel teigan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52984014
Ja, en ik ben er stiekem ook wel blij mee.. 4 kittens is wel veel op ons flatje...
Maar de vorige 2 kijkers waren afgehaakt, dus het is ook wel fijn dat het nu een keer wel goed ging.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 6 september 2007 @ 16:06:34 #285
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52984239
zo, het werd tijd mij te melden
Ik ben al druk aan het sporten en goed aan het opletten met eten. Ik hoop er voor begin maart 2008 (als ik op vakantie ga) 14 kg af te hebben.
Ik hoop hier wat tips op te doen en wie weet wat bij te kunnen dragen

Ik heb een profiel gemaakt op dieet-web. Moet ik nou wel of niet pm-en via fok naar Troel?
Het is me niet helemaal duidelijk namelijk
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_52984615
Welkom Maedel, en succes ermee!!!

Als je hier in het lijstje wilt met je gewicht enzo, dna moet je Troel even pm'en.. Wil je het alleen voor jezelf bijhouden, dan hoeft het niet...
als ik het zo goed heb tenminste..
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 september 2007 @ 16:33:55 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52984764
Maedel, welkom ende succes!

Wat mij goed helpt, is eens een week in een excelbestand invoeren wat ik nu eigenlijk eet. En zo af en toe hier eens een dagje posten, dan kunnen anderen het bekijken en adviezen geven. Verder, Evi , een serie podcasts waarin je van nul begint om uiteindelijk 5 kilometer aan een stuk te kunnen rennen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 6 september 2007 @ 17:05:50 #288
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52985467
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef teigan het volgende:
Welkom Maedel, en succes ermee!!!
Thanks
quote:
Als je hier in het lijstje wilt met je gewicht enzo, dna moet je Troel even pm'en.. Wil je het alleen voor jezelf bijhouden, dan hoeft het niet...
als ik het zo goed heb tenminste..
Ah, helder, nou ik kijk wel even hoe het verloopt en zo voor ik pm. Hoewel ik wel heel vast van plan ben het vol te houden. Op zich ben ik best gedisciplineerd, maar dan moet ik wel stoppen met afhaal en uit eten enz Wat al de hele week goed gaat
pi_52987596
Zo af en toe kan je jezelf wel iets gunnen maedel, dan hou je het tenminste vol...
pi_52987640
welkom maedel
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52987771
Vanavond op NL3 om 20.45 het vervolg op de documentaire Beperkt Houdbaar!
***Levi was here***
  donderdag 6 september 2007 @ 18:49:00 #292
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52987922
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
Zo af en toe kan je jezelf wel iets gunnen maedel, dan hou je het tenminste vol...
Nou ja, 4x per week afhaal of "lekker makkelijk" schiet natuurlijk niet op
Ik heb het geluk dat ik niet echt een snoepverslaafde ben o.i.d.
pi_52991231
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Levitation het volgende:
Vanavond op NL3 om 20.45 het vervolg op de documentaire Beperkt Houdbaar!
Vond je m zo goed?

Ik vond een aantal punten wel aardig (die Utrechtse psychologe vond ik heel sterk) maar het "wij laten ons iets aanpraten, boehoe"-gehalte was mij een beetje te hoog.

Mijn spijkerbroek lijkt wat ruimer te zitten
pi_52991453
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vond je m zo goed?

Ik vond een aantal punten wel aardig (die Utrechtse psychologe vond ik heel sterk) maar het "wij laten ons iets aanpraten, boehoe"-gehalte was mij een beetje te hoog.

Mijn spijkerbroek lijkt wat ruimer te zitten
Ben het wel eens met de strekking van de documentaire... ook hier op Fok! zie je duidelijk dat er een totaal onrealistisch beeld is van hoe een vrouw er uit hoort te zien.
***Levi was here***
pi_52991475
zegt mij niks, beperkt houdbaar (edit, omschrijving klinkt wel interessant)

Vandaag heb ik gegeten waar ik trek in had, ik was allang blij dat ik af en toe honger had en dat het ook nog smaakte. Morgen moet ik weer naar uni, hopelijk voel ik me daarna niet al te slecht. Ik heb iig soep voor morgen, dat smaakt me bijna altijd wel als ik erg verkouden ben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 september 2007 @ 22:00:04 #296
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52991652
Even offtopic: dat konijnenspel van de Wii-meeting staat nu (legaal en gratis) online
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52991656
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ben het wel eens met de strekking van de documentaire... ook hier op Fok! zie je duidelijk dat er een totaal onrealistisch beeld is van hoe een vrouw er uit hoort te zien.
Ja, maar goed, dat een zekere user in dit topic graag op Doutzen Kroes in de bushokjesvariant wil lijken.... Ik vind dat ook gewoon een beetje dom. Je ziet toch dat het gephotoshopt is?

'Hoe de vrouw eruit hoort te zien' vind ik sowieso een beetje onzin

Ach ja, het was ook een beetje die naieve, ietwat zeurderige documentairemaakster die me nogal tegenstond. Ik herkende vooral veel in wat die psychologe zei.
pi_52991842
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, maar goed, dat een zekere user in dit topic graag op Doutzen Kroes in de bushokjesvariant wil lijken.... Ik vind dat ook gewoon een beetje dom. Je ziet toch dat het gephotoshopt is?
dat wil ik niet hoor
maar gewoon een mooi gezond lichaam
pi_52991865
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Even offtopic: dat konijnenspel van de Wii-meeting staat nu (legaal en gratis) online
Ik denk dat je meer spierpijn krijgt van de Wii-versie dan van een PC-versie
pi_52991892
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat wil ik niet hoor
maar gewoon een mooi gezond lichaam
Mijn lijf is wel gezond, het gaat om wat je dan "mooi" vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: