Als dat soort zelflerende systemen bij mij zouden functioneren... zou ik een stuk slanker zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Suikervrije drop halen, Levi (bij Jamin of zo), als je daar veel van eet merken je darmen het welEn dan neem je de volgende keer vanzelf minder
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Introductieweek is wel leuk, maar ik heb denk ik aardig veel met een zuur gezicht bij de lessen gezeten vanwege mijn kiespijnMorgen speurtocht door Amsterdam (museumspeurtocht) en daarna uit eten
De mensen zijn leuk en de opleiding zit zo te horen heel goed in elkaar. Wel grappig dat iedereen over het salaris aan het zeuren was (te weinig) en dat ik de enige ben die zoiets had van 'wow, wat veel!!'
Je hebt voor je wortelkanaalbehandeling toch wel een verdoving genomen Isa?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Introductieweek is wel leuk, maar ik heb denk ik aardig veel met een zuur gezicht bij de lessen gezeten vanwege mijn kiespijnMorgen speurtocht door Amsterdam (museumspeurtocht) en daarna uit eten
De mensen zijn leuk en de opleiding zit zo te horen heel goed in elkaar. Wel grappig dat iedereen over het salaris aan het zeuren was (te weinig) en dat ik de enige ben die zoiets had van 'wow, wat veel!!'
Misschien moet ik dan toch maar een wls misschien dat dat helpt.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
in welke orde van grootte moet ik dan denken qua salaris? Wel fijn dat je straks niet meer elk dubbeltje hoeft om te draaien. Naar die situatie kijk ik in ieder geval wel uit. Nu nog even afstuderen
![]()
Levitation, bij mij werkt het zelflerend systeem dmv dumpings primaIk laat het wel uit mijn hoofd om nog pindaknabbels te nemen bijvoorbeeld.
![]()
tijd voor cup-a-soup?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar een wls misschien dat dat helpt.![]()
Ik las in eerste instantie dumplings... snapte al niet wat dat Chinese eten in je verhaal deed.![]()
Slecht lezen kan heel vermakelijk zijn.
![]()
Tja je niet alles hebben wat een ander ook heeftquote:Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Da's in elk geval iets anders dan ik hebIk heb juist pijn met strekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |