abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52939153
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De echte carbonara is niet echt slank (eieren, kaas, spek, evt room) en bevat geen groente en is zo vreselijk
... Maar normaalgesproken eet ik heel gezond hoor Minstens 200 gram groente per dag enzo.
Ja kijk en ik doe er champignons en iets van prei altijd in
pi_52939209
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja kijk en ik doe er champignons en iets van prei altijd in
Dan heb je echt van die standaard vieze studentenmeuk

... Maar ik eet het max 3x per jaar hoor
pi_52939267
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dan heb je echt van die standaard vieze studentenmeuk

... Maar ik eet het max 3x per jaar hoor
Dat vind jij ik vind het lekker
pi_52939337
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:58 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat vind jij ik vind het lekker
Klopt. CUL is dan ook mijn favoriete subforum. En echt slank zal ik nooit worden, daarvoor kan ik te lekker koken
pi_52939395
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klopt. CUL is dan ook mijn favoriete subforum. En echt slank zal ik nooit worden, daarvoor kan ik te lekker koken
koken vind ik ook leuk ik verzin overal wel weer iets op. en slank ach dat zal ik ook nooit worden.
pi_52939503
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:08 schreef Riann het volgende:

[..]

koken vind ik ook leuk ik verzin overal wel weer iets op. en slank ach dat zal ik ook nooit worden.
Vertel, wat is je lekkerste recept?
(of gaan we nu wat al teveel offtopic)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 16:30:42 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52939657
Ach als het slanke recepten zijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:45:25 #158
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52939834
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, het heet "Your Future" en het zit op de 2e van der Helsstraat 2. (zijstraatje van de Ceintuurbaan, vlakbij de Ferdinand Bol).
Bedankt, als ik even tijd heb wandel ik daar even binnen.
Hoe is het met je knie Rewimo?

Vandaag naar de Praxis geweest en behang en verf gekocht, de woonkamer is aan een opknapbeurt toe.
In het weekend lekker alles opknappen, tot grote ergernis van mn vriend.
Zo groot wonen we niet dus hij moet zich niet zo aanstellen, met de hulp van mn broer en een vriend van ons moet het in hooguit 1.5 dag gebeurd kunnen zijn.
Muziek lekker hard... en lekker kliederen met verf en lijm
pi_52939978
Ik weet niet meer wie het zei, maar iemand had het over verplicht naar de Mac gaan, en niet zo lekker voelen bij de calorien (die je veel beter aan iets anders kan besteden, iets echt lekkers) ... en ik kan het ook niet meer terugzoeken, want hij zegt steeds dat database te druk is, en heeft mn post daarnet al verwijderd

Maargoed, ik moest dat in de vakantie ook een paar keer, en had er echt geen zin meer in. Toen ff rondgekeken, en heb nu een slank en relatief gezond menu gevonden. Het is net zo'n menu als alle andere, tenminste in Duitsland mochten we hem op deze manier bestellen.

Fish o Filet (dat broodje vis)
Side Salad (ipv friet. Dat moest ik wel, darmen kunnen niet tegen friet. Hier zit een slanke dressing bij, en is voor de rest gewoon sla en wortel enzo. Best lekker eigenlijk. En de dressing is veel teveel voor die hoeveelheid groenvoer)
Cola Light

Totaal: ongeveer 350 kcal. En het was best lekker, vulde goed en ik had ook nog gezond gegeten Misschien ideetje voor volgende keer
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52940022
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vertel, wat is je lekkerste recept?
(of gaan we nu wat al teveel offtopic)
ik heb er zoveel ik ben vooral pasta fan
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 17:05:11 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52940073
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De echte carbonara is niet echt slank (eieren, kaas, spek, evt room) en bevat geen groente en is zo vreselijk
... Maar normaalgesproken eet ik heel gezond hoor Minstens 200 gram groente per dag enzo.
Drie keer raden wat ik gisteren gegeten heb...

(750 kcal per portie zegt mijn kookboek, op zich niet verkeerd voor diner)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52940104
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:56 schreef Chicolate het volgende:

Side Salad (ipv friet. Dat moest ik wel, darmen kunnen niet tegen friet. Hier zit een slanke dressing bij, en is voor de rest gewoon sla en wortel enzo. Best lekker eigenlijk. En de dressing is veel teveel voor die hoeveelheid groenvoer)
Cola Light

Totaal: ongeveer 350 kcal. En het was best lekker, vulde goed en ik had ook nog gezond gegeten Misschien ideetje voor volgende keer
Ik heb bij de Mac gewerkt, en als ik 's avonds moest werken (van 4 tot 12) dan nam ik ook vaak het fish-menu, alleen dan wel met friet, side salad is relatief nieuw daar, ik zal het onthouden
pi_52940631
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vind 750 cal. voor 1 maaltijd eigenlijk wel behoorlijk veel. Ik probeer altijd 500 cal. max. aan te houden voor het avondeten en dan incl. toetje. Vanavond heb ik bv. rundstoofvlees. Dat is vrij vet, dus doe ik er geen koolhydraten bij, maar een hele berg wilde spinazie. Als ik mager vlees eet, dan neem ik wel weer een beetje pasta, rijst of aardappelen erbij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 17:54:23 #164
13151 crew  Rewimo
pi_52940816
Terug van de dokter: ik heb de pees die bovenaan mijn knieschijf zit geforceerd Heb nu pijnstillers gekregen en gel om erop te smeren en dan moet het met een dag of 4 minder pijn gaan doen.

Edit: dat witte ding hier boven de knieschijf dus

[ Bericht 24% gewijzigd door Rewimo op 04-09-2007 17:59:43 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52941123
Rewimo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 18:41:46 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52941548
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind 750 cal. voor 1 maaltijd eigenlijk wel behoorlijk veel. Ik probeer altijd 500 cal. max. aan te houden voor het avondeten en dan incl. toetje. Vanavond heb ik bv. rundstoofvlees. Dat is vrij vet, dus doe ik er geen koolhydraten bij, maar een hele berg wilde spinazie. Als ik mager vlees eet, dan neem ik wel weer een beetje pasta, rijst of aardappelen erbij.
Ik niet... Ik heet Sjeen, geen Sonja
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 18:44:21 #167
43556 miss_dynastie
pi_52941574
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

* miss_dynastie veegt cola van monitor
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:47:30 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52941629
Sjeen

Hopelijk helpt het echt Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 18:59:46 #169
13151 crew  Rewimo
pi_52941830
quote:
Jij eet er eierkoeken bij?
pi_52941889
quote:

[..]

Als je 750 cal. voor 1 maaltijd gebruikt, dan heb je er nog zo'n 750 over voor de rest. Dat lijkt me lastig.

(En nee, ik zeg helemaal niet dat je nooit pasta carbonara mag eten, maar ga me nu niet wijs maken dat 750 cal. voor een maaltijd normaal is als je wilt afvallen. Hell, het is al bijna teveel als je niet wilt afvallen!)

Beetje flauw om me te vergelijken met Sonja: ik doe absoluut haar dieet niet en ik denk dat haar avondmaaltijden nog geen 300 cal. bevatten.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 19:10:52 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52942001
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jij eet er eierkoeken bij?
Nee, dat is nu echt zoiets wat ik de 100 kcal niet waard vind... Zo'n droog ding

@ Conleche: Mind the PI
Ik zeg niet dat elke dag Spagetti Carbonara slim is, maar voor een standaardmaaltijd (ik woon samen met vriend en kind) is het geen slechte hoeveelheid kcal. Ik eet liever iets minder van iets dat ik echt lekker vind, dan veel van iets wat ik niet lekker vind. En ik eet inderdaad niet elke dag Carbonara
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:18:25 #172
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52942143
Taaie gamba's zijn echt niet lekker
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 19:34:15 #173
13151 crew  Rewimo
pi_52942378
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:18 schreef Faat het volgende:
Taaie gamba's zijn echt niet lekker
Eet ze dan niet
pi_52942580
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee, dat is nu echt zoiets wat ik de 100 kcal niet waard vind... Zo'n droog ding

@ Conleche: Mind the PI
Ik zeg niet dat elke dag Spagetti Carbonara slim is, maar voor een standaardmaaltijd (ik woon samen met vriend en kind) is het geen slechte hoeveelheid kcal. Ik eet liever iets minder van iets dat ik echt lekker vind, dan veel van iets wat ik niet lekker vind. En ik eet inderdaad niet elke dag Carbonara
Als je er minder van eet, dan zit je sowieso niet op de 750 cal.

Ik eet ook alleen maar dingen die ik lekker vind. Ik vind heel veel lekker: van gezonde salades en fruit tot vette friet en babi pangang. Nou ja ik zorg er gewoon voor dat ik de lekkere dingen uit het minst calorierijke aanbod kies. (meestal dan ) En ik vind rundstoofvlees (rendang) heerlijk en gewokte wilde spinazie ook. Dus het is niet zo dat ík veel eet van iets dat ik niet lekker vind.

Ik weet dat er over en weer nogal wat vooroordelen zijn tussen de slank- en dieetclub. Jullie denken dat wij denken dat jullie het niet hard genoeg proberen. En wij denken weer dat jullie denken dat we allemaal aan het crashen zijn.

Laten we daar mee ophouden en proberen om zo open mogelijk op een ieders posts te reageren.
pi_52942661
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef conleche het volgende:

[..]

750kcal voor een maaltijd dan zit je al op de helft van wat je binnen mag krijgen
pi_52942711
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:43 schreef conleche het volgende:

Ik weet dat er over en weer nogal wat vooroordelen zijn tussen de slank- en dieetclub. Jullie denken dat wij denken dat jullie het niet hard genoeg proberen. En wij denken weer dat jullie denken dat we allemaal aan het crashen zijn.

Laten we daar mee ophouden en proberen om zo open mogelijk op een ieders posts te reageren.
Misschien is het handig om te beginnen met het afschaffen van jullie en wij Hoogstens 'hier en daar', is al veel neutraler.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52942770
Ik denk dat het met die vooroordelen wel meevalt allemaal. De meeste mensen hier en in de slankclub zijn volwassen genoeg om geen vooroordelen te hebben. Volgens mij zoek je ook een beetje teveel achter de opmerking van Sjeen. Het was meer een sneer(tje) naar de calorie-lage maaltijden van Sonja
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 19:54:38 #178
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52942790
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je er minder van eet, dan zit je sowieso niet op de 750 cal.

Ik eet ook alleen maar dingen die ik lekker vind. Ik vind heel veel lekker: van gezonde salades en fruit tot vette friet en babi pangang. Nou ja ik zorg er gewoon voor dat ik de lekkere dingen uit het minst calorierijke aanbod kies. (meestal dan ) En ik vind rundstoofvlees (rendang) heerlijk en gewokte wilde spinazie ook. Dus het is niet zo dat ík veel eet van iets dat ik niet lekker vind.

Liefie, het was echt maar een geintje, ik wist niet eens dat je in [slank] zat joh Het was niet als aanval richting jou of wie dan ook bedoeld, ik vond de woordspeling gewoon grappig

Alleen dingen eten die je lekker genoeg vind, is een hele goede methode. En ik denk (althans, dat probeer ik) voor helemaal niemand. Iedereen doet het op zijn eigen manier

Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 19:56:09 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52942823
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

750kcal voor een maaltijd dan zit je al op de helft van wat je binnen mag krijgen
Ook dat is relatief en niet op iedereen van toepassing...
pi_52942848
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Misschien is het handig om te beginnen met het afschaffen van jullie en wij Hoogstens 'hier en daar', is al veel neutraler.
Ja, want eigenlijk zou ik het fijner vinden, 1 centraal topic: ik lees hier toch ook altijd mee. Wat sommigen (dieettechnisch) zeggen (met name Isabeau) vind ik interessant en volgens mij is het voor een ieder een heel gevecht, of je nu 30 of 3 kilo moet afvallen.
pi_52942866
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ook dat is relatief en niet op iedereen van toepassing...
dat klopt maar 1500kcal is toch redelijk gemiddeld voor iemand die wil afvallen
maar volgens mij kwam ik al te laat en was het duidelijk dat 750kcal toch iets teveel is voor 1 maaltijd
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 20:02:33 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52942959
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat klopt maar 1500kcal is toch redelijk gemiddeld voor iemand die wil afvallen
maar volgens mij kwam ik al te laat en was het duidelijk dat 750kcal toch iets teveel is voor 1 maaltijd
Nogmaals, daarover zijn de meningen verdeeld...

Ik ga rennen
pi_52943089
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, want eigenlijk zou ik het fijner vinden, 1 centraal topic: ik lees hier toch ook altijd mee. Wat sommigen (dieettechnisch) zeggen (met name Isabeau) vind ik interessant en volgens mij is het voor een ieder een heel gevecht, of je nu 30 of 3 kilo moet afvallen.
Als ik eerlijk ben dan houd ik liever 2 topics. Juist omdat bijvoorbeeld ik zo veel kwijt moet voor een gezond gewicht, terwijl in het slank-topic men over het algemeen meer voor het mooie een paar kilootjes kwijt wil. Gevoelsmatig zou ik het niet fijn vinden om dat allemaal binnen 1 topic te hebben.
pi_52943189
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef octopussy het volgende:

Als ik eerlijk ben dan houd ik liever 2 topics. Juist omdat bijvoorbeeld ik zo veel kwijt moet voor een gezond gewicht, terwijl in het slank-topic men over het algemeen meer voor het mooie een paar kilootjes kwijt wil. Gevoelsmatig zou ik het niet fijn vinden om dat allemaal binnen 1 topic te hebben.
Aan de ene kant is dat best begrijpelijk (zelfs ik heb in slank de zomer in soms bij sommigen het idee dat het totaal niet nodig is), aan de andere kant vind ik het principe van 'overstappen bij een BMI <27' best raar, en lijken veel mensen toch beide topics te lezen
Het mooi kotsende meisje.
pi_52943211
Ren ze Sjeen!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52943242
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Aan de ene kant is dat best begrijpelijk (zelfs ik heb in slank de zomer in soms bij sommigen het idee dat het totaal niet nodig is), aan de andere kant vind ik het principe van 'overstappen bij een BMI <27' best raar, en lijken veel mensen toch beide topics te lezen
ja ik lees en reageer ook in beide
dus samenvoegen zou wel handig zijn maar dat gaat toch niet meer gebeuren
pi_52943391
niet iedereen leest in beide topics
pi_52943523
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:19 schreef octopussy het volgende:
niet iedereen leest in beide topics
maar we bijten niet hoor
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 20:38:25 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52943844
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar we bijten niet hoor
Weet ik wel, maar ik voel me nu eenmaal beter thuis in de Dieetclub

Rennen ging erg lekker, vanaf welke les wordt het echt zwaar? Ben namelijk benieuwd wanneer ik moet gaan dubbelen
pi_52944181
Sjeen, ik vond het geloof ik vanaf les 8 pittig worden.

Ik ga zaterdag weer hardlopen denk ik.. Dan heb ik mijn knieën een weekje rust gegeven..

Ik vond net mijn 12-badenkaart terug,d us morgen ga ik nog wel even zwemmen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52944361
ik heb les 8 vandaag gelopen die was niet pittig maar ook niet echt heel makkelijk meer
  dinsdag 4 september 2007 @ 21:00:33 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_52944455
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

je HOEFT niet over te stappen! De mensen die dat gedaan hebben, hebben dat uit eigen keuze gedaan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52944773
ik vind het wel fijn dat het gescheiden is

ik weet ook nog waarom het gescheiden is
toendertijd was geloof ik heaven7 als ik het goed heb diegene die steeds zeurde over dat ze 1 koekje gegeten had. En allemaal van dat soort posts
pi_52945377
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef Riann het volgende:
ik vind het wel fijn dat het gescheiden is

ik weet ook nog waarom het gescheiden is
toendertijd was geloof ik heaven7 als ik het goed heb diegene die steeds zeurde over dat ze 1 koekje gegeten had. En allemaal van dat soort posts
O ja, de biscuitjesrel
Naar aanleiding van die rel waren de plannen voor een scheiding sneller uitgevoerd als ik het goed heb . Je ziet wel dat er andere zaken leven in [slank] dan in de [dieetclub] zoals anderen dus ook zeggen. Ik heb bij voorkeur ook liever gescheiden. Bovendien lees ik ook niet altijd mee in [slank].
pi_52947121
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei, maar iemand had het over verplicht naar de Mac gaan, en niet zo lekker voelen bij de calorien (die je veel beter aan iets anders kan besteden, iets echt lekkers) ... en ik kan het ook niet meer terugzoeken, want hij zegt steeds dat database te druk is, en heeft mn post daarnet al verwijderd

Maargoed, ik moest dat in de vakantie ook een paar keer, en had er echt geen zin meer in. Toen ff rondgekeken, en heb nu een slank en relatief gezond menu gevonden. Het is net zo'n menu als alle andere, tenminste in Duitsland mochten we hem op deze manier bestellen.

Cola Light

Ja, dat was ik Best een goed idee. Dank je. Ik vind die salades ook goor (gortdroge sla en wortel met een neppige dressing die in de verste verte niet op balsamico lijkt sorry, ik ben een culi-snob), maar ja, als het helpt om buikpijn te voorkomen.....
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Drie keer raden wat ik vandaag heb gegeten, ik krijg slechte inspiratie van dit topic
Iedere zoutige sliert van spaghetti carbonara is de moeite waard (en nee, ik eet het zelden hoor)

Volgens mij zouden jij en ik culinair gezien prima door een deur kunnen. Ik noem even een paar trefwoorden stoven en sudderen, risotto, pompoensoep, curry's, zelfgebakken taart en broodjes. Klopt ie?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 22:22:05 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52947222
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dat was ik Best een goed idee. Dank je. Ik vind die salades ook goor (gortdroge sla en wortel met een neppige dressing die in de verste verte niet op balsamico lijkt sorry, ik ben een culi-snob), maar ja, als het helpt om buikpijn te voorkomen.....
[..]

Drie keer raden wat ik vandaag heb gegeten, ik krijg slechte inspiratie van dit topic
Iedere zoutige sliert van spaghetti carbonara is de moeite waard (en nee, ik eet het zelden hoor)

Volgens mij zouden jij en ik culinair gezien prima door een deur kunnen. Ik noem even een paar trefwoorden stoven en sudderen, risotto, pompoensoep, curry's, zelfgebakken taart en broodjes. Klopt ie?
Ik vul nog even aan... Zelf marineren voor bbq, brushetta, zelfgebakken wafels, zelf ijs maken...
Wij gaan eens een antimeet houden geloof ik
pi_52947368
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[..]
ColdFeet is een culi-snob
quote:

maar dat lust ik ook allemaal graag

alleen ben ik niet zo'n keukenprinses
pi_52947508
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik vul nog even aan... Zelf marineren voor bbq, brushetta, zelfgebakken wafels, zelf ijs maken...
En daar hebben jullie vast hulp nodig van mensen die mee helpen met het opeten van de lekkere spulletjes. Ik kom graag helpen met opeten
pi_52947857
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk dat we op het juiste spoor zijn... Zelfgemaakte pesto (ongeveer het lekkerste wat er is ) en gevulde pasta, koffie met likeur, hippe vispakketjes, zelfgemaakte mayo...

Good Lord, geen wonder dat wij overgewicht hebben
pi_52947886
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef octopussy het volgende:

[..]

ColdFeet is een culi-snob
[..]

maar dat lust ik ook allemaal graag

alleen ben ik niet zo'n keukenprinses
Keertje een sessie risotto maken inplannen? Is echt een heerlijk klusje Of pompoensoep ofzo.
pi_52948848
risotto is nou net iets wat ik WEL kan maken...al kan het ongetwijfeld lekkerder.

al dat gepraat over eten ik heb een beetje honger/trek nu.

btw. Luchtige zoutjes van Cracottes zijn niet lekker
pi_52949333
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:
risotto is nou net iets wat ik WEL kan maken...al kan het ongetwijfeld lekkerder.

al dat gepraat over eten ik heb een beetje honger/trek nu.

btw. Luchtige zoutjes van Cracottes zijn niet lekker
Sterker nog, die zijn zelfs een beetje vies...

Ik eet overigens niet elke dag heel uitgebreid hoor. Vaak kan het ook met minder toe
pi_52951152
Hoe maak je zelf pesto?? Hier in Mexico is alleen hele vette, groene pesto te koop voor een astronomisch bedrag. Wel hebben ze allerlei kruiden, als ik daar zelf pesto uit kan maken ben ik een gelukkig mens.
pi_52951280
Ik ben juist een ramp in de keuken Nu ik op mezelf woon moet ik wel koken, maar dan nog eet ik bijna de helft van de tijd buiten de deur met anderen mee (is ook gewoon gezelliger)
Kunnen we geen "leer koken" meet houden?
pi_52951305
Zo, mijn werkdag zit er weer op! En morgenvroeg (7.30!!) ga ik met een collega mee naar yoga om te kijken of ik het wat vind Rondjes rennen op je blote voeten door de tuin van een hotel hier in de buurt, en met je armen zwaaien. Lachen lijkt me, en van rondjes rennen en armen zwaaien val je wel af volgens mij
pi_52951337
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:04 schreef omearos het volgende:
Ik ben juist een ramp in de keuken Nu ik op mezelf woon moet ik wel koken, maar dan nog eet ik bijna de helft van de tijd buiten de deur met anderen mee (is ook gewoon gezelliger)
Kunnen we geen "leer koken" meet houden?
Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NL Dus als het uitgesteld kan worden ben ik van de partij.

Welterusten alvast, ik ga naar huis nu!
pi_52951399
Klinkt iig wel leuk Vogue. Kan iemand een foto maken?
Ik heb morgen mijn eerste les steps, ik hoop maar dat ik niet de enige stevige ben daar Ik weet nu al dat ik een knalrode kop ga krijgen, daar is weinig voor nodig.
pi_52951422
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Vogue het volgende:

[..]

Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NL Dus als het uitgesteld kan worden ben ik van de partij.

Welterusten alvast, ik ga naar huis nu!
Ben net terug van de film en daarna nog even bij geweest, die is ziek. Ik ga zo ook maar eens slapen, morgen weer gewoon aan het werk.

Volgens mij zit 2007 al volgepland met meetings, dus uitstellen zal geen probleem zijn

Fijne avond
  woensdag 5 september 2007 @ 07:36:56 #209
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52952416
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Eet ze dan niet
Ik had er echt zo'n trek in. Speciaal gehaald op de markt, maar ik stond weer te veel te dromen
in de keuken. Toch maar opgegeten, omdat elk alternatief dat ik kon bedenken meer bevatte
dan ik gisteren wilde eten. Maar, ondanks de taaie gamba's is het een prima dagje geweest
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_52952633
Goeiemorgen!!!

Ik wilde gaan zwemmen vandaag, maar niemand kan mee op de tijd dat ik wil...
En ik heb zo weinig zin om alleen te gaan, ga ik me niet veel beter door voelen...
Gelukkig heb ik nog even om te beslissen wat ik ga doen.
pi_52953092
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:56 schreef Vogue het volgende:
Hoe maak je zelf pesto?? Hier in Mexico is alleen hele vette, groene pesto te koop voor een astronomisch bedrag. Wel hebben ze allerlei kruiden, als ik daar zelf pesto uit kan maken ben ik een gelukkig mens.
Is heel makkelijk. Je hebt veel verse basilicum nodig, een handje kort-geroosterde pijnboompitten, een teentje knoflook, en een scheutje olijfolie. Dat pureer je, of je wrijft het fijn in een vijzel, of je hakt het heel fijn met een mes. Dan doe je er versgeraspte parmezaanse kaas bij. Als je niet tevreden bent over de textuuur doe je er nog wat olie bij. Peper, zout, klaar!
Zo lekker, die knalgroene smaak van verse basilicum
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:14 schreef omearos het volgende:
Klinkt iig wel leuk Vogue. Kan iemand een foto maken?
Ik heb morgen mijn eerste les steps, ik hoop maar dat ik niet de enige stevige ben daar Ik weet nu al dat ik een knalrode kop ga krijgen, daar is weinig voor nodig.
Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiend Gewoon doorbikkelen, dan slaap je lekker vannacht!
pi_52953274
Verse pesto!

Ik heb mail van mijn begeleider gekregen. Paar kleine aanpassingen en dan de definitieve versie 5 keer opsturen. En dan mijn eindgesprek.
pi_52953344
oeh, spannend Liejannuh

goedemorgen dames

nieuwe dag, nieuwe start, maar eens beginnen met genoeg drinken.. die 4 koppe koffie van gisteren (ja, over de hele dag ja) waren niet echt goed..
Ja doei.
pi_52953404
Goed zeg Liejannuh!!!

Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
pi_52953417
* motorbloempje knuffelt teigan
Ja doei.
pi_52953488
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiend Gewoon doorbikkelen, dan slaap je lekker vannacht!
Allemaal rode koppies, dat wordt wel een grappig gezicht En goed slapen kan ik wel gebruiken, ben net wakker en nu al bekaf
pi_52953541
Vervelend is dat omearos.. Moet je nog veel doen vandaag?

Ik moet straks kijken hoe ik drie kittens in een vervoersmandje krijg zonder dat ik ze alledrie vijf keer moet vangen... Ik ben benieuwd..
pi_52953797
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!

Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed. Maak je vooral niet teveel zorgen, daar ga je je niet lekkerder door voelen. Misschien moet je vandaag iets doen wat je echt heel leuk vind, misschien dat je je dan beter gaat voelen? Accepteer vooral dat je lijf deze kuren heeft... lijkt me dat als je je er aan ergert het alleen maar vervelender wordt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52953810
Goede morgen. Ben ook net pas wakker.
Zojuist yogurt op, de tas ingepakt (vooral onderin een regenpak), en dan de fiets op naar het station.
Bah heb totaal geen zin vandaag. Vooral omdat ze regen hebben voorspelt....
pi_52953876
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed. Maak je vooral niet teveel zorgen, daar ga je je niet lekkerder door voelen. Misschien moet je vandaag iets doen wat je echt heel leuk vind, misschien dat je je dan beter gaat voelen? Accepteer vooral dat je lijf deze kuren heeft... lijkt me dat als je je er aan ergert het alleen maar vervelender wordt.
het is gewoon heel vervelend dat ik me nu anderhalve week per maand gewoon zwaar kut voel.. Straks is het weer over, en zit ik weer twee weken redelijk in mijn vel, maar het lijkt allemaal zo diepzwart nu...
Gisteravond ben ik in ieder geval even wezen douchen, even gescrubt, maskertje enzo, en dat hielp wel..
Maar er hoeft ook maar even iets kleins tegen te zitten, en het lijkt weer mis te zijn...
pi_52954258
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef teigan het volgende:
Vervelend is dat omearos.. Moet je nog veel doen vandaag?

Ik moet straks kijken hoe ik drie kittens in een vervoersmandje krijg zonder dat ik ze alledrie vijf keer moet vangen... Ik ben benieuwd..
Ik moet vandaag een aangepaste versie van mijn verslag en een nieuwe planning mailen naar mijn begeleiders, gelukkig is het verslag al af, en die planning maak ik zo thuis af, heb de puf niet om nu naar het bedrijf te fietsen.
En dan vanmiddag college van half 2 tot half 4, en daarna van 4 tot 5 steps.
Vanavond maar een avondje bankhangen thuis of op bezoek bij m'n vriend, moet ik nog beslissen.

Jij ook sterkte
pi_52954351
Het is mij gelukt btw, ik heb alle kittens die mee moeten in het mandje!!

Zo dus de auto in, en naar het asiel... En ik denk dat ik toch maar wel ga zwemmen vandaag, het kan vast geen kwaad..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 september 2007 @ 10:06:42 #223
13151 crew  Rewimo
pi_52954412
teigan Hoop dat je je weer wat beter gaat voelen.

Liejannuh, klinkt goed allemaal joh
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_52956191
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!

Studie gaat altijd in vlagen. Tenminste, bij mij wel.
Even een paar dagen laten liggen is wel eens goed, dan kijk je er weer met frisse blik naar.

Het klinkt bij jou heel erg hormoongerelateerd. Ga er eens over praten met je huisarts, die kan vast iets voor je betekenen in dit geval. LIjkt me nu niet echt noodzakelijk dat je je de helft van de maand heel erg kut voelt.
pi_52956387
Ik ga dus ook een afspraak maken met de huisarts zodra ze terug zijn van vakantie Liejannuh..

Zo, het was druk in het asiel! Maar ik heb drie gezond verklaarde kittens, ingeënt en gechipt..
pi_52957338
* Isabeau komt net terug van een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts
Vulling die r vorige week ingezet was (de vervanging) bleek een ontsteking te hebben veroorzaakt en ik heb dus 2 dagen lang heel veel pijn gehad (nog bedankt voor alle dubbele whiskey's, Faat )
Nu is alles verdooft en gaat het prima, ben benieuwd hoe het voelt als de verdoving weg is.

Liejannuh heel erg gefeliciteerd dat alles af is
teigan veel plezier met de nieuwe pleegkinderen
Rewimo sterkte met je knie
Coldfeet nog heel erg bedankt voor het zalige eten en de gezelligheid
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52957424
Hoe is je introductieweek tot nu toe Isa?

En sorry, maar heeft mij dus zondag laten slapen, ik was anders echt nog wel even met je opgestaan..
pi_52957838
Brrr Isa, het is niet fijn zo'n behandeling. . Hoe bevalt inderdaad de introductieweek?

Liejannuh: lekker bezig . Fijn als iets zo goed als af is. Ik heb ook altijd geleerd om het een dag te laten liggen om vervolgens weer fris er naar te kijken. Vaak besteed ik dat soort dingen ook uit omdat anderen vaak nog weer andere dingetjes zien .

Teigan: dikke knuf omdat je je zo rot voelt . Ik heb de laatste tijd ook van die hormoongerelateerde buien. Helemaal niet fijn
pi_52958690
Teigan, goed dat je naar je huisarts gaat. Misschien ben je onnodig aan het lijden

Liejannuh wat heerlijk dat je bijna klaar bent

Isa, voor als de verdoving uitgewerkt is. Ik wist niet dat je introweek had

Motorbloempje, hoe gaat het met jouw 'back-to-school' ervaring? Heb je al wat nerdjes in verwarring gebracht?

Ik ga morgenochtend even naar de huisarts (helaas niet de lieve huisarts) voor een verwijzing naar de gyneacoloog
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 september 2007 @ 14:14:32 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52959628
* Sjeen strooit even wat knuffels in het rond

Weegschaal was lief vanmorgen
pi_52960281
Fijn Sjeen!!!

Ik heb met mezelf nu de afspraak dat ik er alleen op vrijdag op ga staan, en het geeft mij eigenlijk best rust, zo'n afspraak met mijzelf..

Ik ga zo even boodschappen doen, vanavond eens kijken of kipshoarma lekker is..
pi_52960585
Ik heb een snoepjes vreetbui... dropjes Wel beroerd voor de lijn.
Ach, morgen weer een dag.

Vanavond wel braaf zwemmen met SQ.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 september 2007 @ 14:56:06 #233
13151 crew  Rewimo
pi_52960624
Suikervrije drop halen, Levi (bij Jamin of zo), als je daar veel van eet merken je darmen het wel En dan neem je de volgende keer vanzelf minder
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_52960674
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Suikervrije drop halen, Levi (bij Jamin of zo), als je daar veel van eet merken je darmen het wel En dan neem je de volgende keer vanzelf minder
Als dat soort zelflerende systemen bij mij zouden functioneren... zou ik een stuk slanker zijn
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 september 2007 @ 15:00:13 #235
13151 crew  Rewimo
pi_52960703
Ehm tja... Ik ken het...
  woensdag 5 september 2007 @ 15:30:17 #236
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52961130
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Ehm tja... Ik ken het...
ik ook idd
pi_52961232
Introductieweek is wel leuk, maar ik heb denk ik aardig veel met een zuur gezicht bij de lessen gezeten vanwege mijn kiespijn Morgen speurtocht door Amsterdam (museumspeurtocht) en daarna uit eten De mensen zijn leuk en de opleiding zit zo te horen heel goed in elkaar. Wel grappig dat iedereen over het salaris aan het zeuren was (te weinig) en dat ik de enige ben die zoiets had van 'wow, wat veel!!'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52961323
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Introductieweek is wel leuk, maar ik heb denk ik aardig veel met een zuur gezicht bij de lessen gezeten vanwege mijn kiespijn Morgen speurtocht door Amsterdam (museumspeurtocht) en daarna uit eten De mensen zijn leuk en de opleiding zit zo te horen heel goed in elkaar. Wel grappig dat iedereen over het salaris aan het zeuren was (te weinig) en dat ik de enige ben die zoiets had van 'wow, wat veel!!'
in welke orde van grootte moet ik dan denken qua salaris? Wel fijn dat je straks niet meer elk dubbeltje hoeft om te draaien. Naar die situatie kijk ik in ieder geval wel uit. Nu nog even afstuderen

Levitation, bij mij werkt het zelflerend systeem dmv dumpings prima Ik laat het wel uit mijn hoofd om nog pindaknabbels te nemen bijvoorbeeld.
pi_52961451
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt voor je wortelkanaalbehandeling toch wel een verdoving genomen Isa?
Grappig trouwens dat geld zo'n belangrijk punt is. Je verwacht juist dat mensen die voor deze specialisatie kiezen, dat toch ook doen uit idealisme en niet voor het geld.

Veel plezier met je museumspeurtocht morgen!
pi_52961454
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:41 schreef octopussy het volgende:

[..]

in welke orde van grootte moet ik dan denken qua salaris? Wel fijn dat je straks niet meer elk dubbeltje hoeft om te draaien. Naar die situatie kijk ik in ieder geval wel uit. Nu nog even afstuderen

Levitation, bij mij werkt het zelflerend systeem dmv dumpings prima Ik laat het wel uit mijn hoofd om nog pindaknabbels te nemen bijvoorbeeld.
Misschien moet ik dan toch maar een wls misschien dat dat helpt.
Ik las in eerste instantie dumplings... snapte al niet wat dat Chinese eten in je verhaal deed. Slecht lezen kan heel vermakelijk zijn.
***Levi was here***
pi_52961476
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:50 schreef Levitation het volgende:

[..]

Misschien moet ik dan toch maar een wls misschien dat dat helpt.
Ik las in eerste instantie dumplings... snapte al niet wat dat Chinese eten in je verhaal deed. Slecht lezen kan heel vermakelijk zijn.
tijd voor cup-a-soup?
pi_52961948
Suikervrije dropjes hebben mij toch ook echt van de drop afgeholpen, wat kreeg ik daar darmklachten van!

Wel heb ik deze week een bakje vruchtenhartjes leeggegeten... ik ben blij dat ze nu op zijn!
pi_52962224
Daar had ik dus ook last van Fannetje, die to fruity snoepjes van Redband, daar heb ik toch wel zo'n buikpijn van gehad!
pi_52962447
Hoi allemaal, ik kom weer eens even buurten.
Ben een tijdje afwezig geweest omdat ik nogal veel te regelen heb. Ik heb mijn toelatingsexamen gehaald en heb me ingeschreven voor een nieuwe opleiding (HBO Sociaal Juridische Dienstverlening) en moest hier dus wel het e.e.a. voor doen. Deze week is de introductieweek, daar heb ik tot nu toe weinig van meegekregen (Ik had niet veel trek in een kamp naar Schiermonnikoog) maar morgen is mijn eerste dag. Hopelijk krijg ik dan ook eindelijk mijn rooster zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben.

Qua gewicht gaat het goed, of slecht, afhankelijk van je point of view. Ik ben met dank aan mijn maagzweer 15 kilo afgevallen, ik ben benieuwd hoelang die eraf blijven aangezien het nu niet bepaald op verantwoorde wijze gegaan is.

Ik heb niet helemaal bijgelezen maar dat ga ik zo nog wel even een beetje doen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_52962876
Nu heb ik toch iets, wat ik wel heel raar vind.

Ik heb ontzettend last van mijn knie, maar let wel, tijdens het lopen voel ik helemaal niets.
Tijdens het buigen, dus vooral met fietsen zak ik door de grond van de pijn. Net of er steeds met een mes door het knie wordt gesneden ofzo. Het voelt gewoon raar, ik ken het niet Van boven de knieschijf tot onder de knieschijf... Denk dat ik maandag maar even naar de doktor ga hiervoor. Of misschien weet onze expert Isa zo wel wat het is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 september 2007 @ 18:20:52 #246
13151 crew  Rewimo
pi_52963739
Da's in elk geval iets anders dan ik heb Ik heb juist pijn met strekken.
pi_52964632
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Da's in elk geval iets anders dan ik heb Ik heb juist pijn met strekken.
Tja je niet alles hebben wat een ander ook heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 september 2007 @ 19:26:15 #248
13151 crew  Rewimo
pi_52965215
Wees maar blij
pi_52965369
Steps was zwaar! Met een paar aanpassingen heb ik het wel volgehouden het hele uur, soms lag het tempo echt nog te hoog voor mij. Maar ik vond het wel heel leuk om te doen.
Ik was de enige nieuwe in de groep, en ook met afstand de dikste Ik schaamde me soms wel voor mijn lijf en m'n rode hoofd.

Ik ga volgende week zeker weer meedoen Voelt zo lekker naderhand
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 september 2007 @ 19:41:47 #250
13151 crew  Rewimo
pi_52965629
Goed gedaan, omearos
pi_52966993
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Goed gedaan, omearos
dankjewel

Ik was vanmiddag bij de albert heijn en ze hebben nu al sinterklaas-spul in de winkel Het duurt nog 3 maanden voor 5 december, ik vind het wel heel erg vroeg.
pi_52967786
Mooi zo omearos!!!

Ik zag de sinterklaaszooi ook al liggen vandaag, ze zijn er echt vroeg mee!

Wij zijn net even naar de bios geweest, de film (disturbia) was wel ok... We hebben sinds kort een unlimited pas, dus we moeten er wel even flink van profiteren
pi_52968558
Goed gedaan omearos!

En Sinterklaasspullen komen altijd al begin september in de winkels, dus dit is niet echt vreemd ofzo
Ik heb al een aantal sinterklaascatalogi in huis. Ik zat de afgelopen drie jaar in de sintcommissie op school, vandaar
pi_52969366
Ik had er nog nooit zo op gelet omdat ik ook niet eerder echt bewust boodschappen deed. Waarom is het eigenlijk zo vroeg al?

Teigan, die film heb ik ook gezien, vond hem ook wel ok, niet echt spectaculair oid. Een unlimited pas is erg fijn, ik heb meestal 5-rittenkaarten voor de sneak preview, volgens mij kennen ze hier geen unlimited pas.
En volgende week begint het filmhuis weer Is van een studentenvereniging, dus voor 2 euro per keer goede films zien Sinds ik mijn vriend ken ben ik filmgek, hij heeft me aangestoken.
pi_52969605
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:12 schreef omearos het volgende:
Ik had er nog nooit zo op gelet omdat ik ook niet eerder echt bewust boodschappen deed. Waarom is het eigenlijk zo vroeg al?
zodat ze meer verkopen
maar zo gaat het ook met pasen en andere feestdagen
  donderdag 6 september 2007 @ 05:12:58 #256
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52974085
Sinterklaassnoepgoed ligt élk jaar vanaf 1 september in de winkels. En elk jaar posten er
altijd mensen dat het dit jaar wel erg vroeg is

Teigan, ik heb laatst ergens iets gelezen over een nieuwe pil. Is dat misschien iets voor jou?
Je zou er niet meer ongesteld mee worden en er zouden geen PMS klachten meer zijn. Ik kan
helaas even zo snel geen linkje voor je vinden, maar het had te maken met de hoge dosering
testosteron. Bijwerkingen van de pil waren een zwaar verhoogd libido, een zwaardere stem en
mogelijk meer haargroei. Eerste bijwerking is natuurlijk oké, maar de andere zijn wat dubieus

Ik ben trouwens zo vroeg wakker geworden van de "honger". Theoretisch zou ik dat eigenlijk
niet moeten hebben, want ik zat gisteren precies op 1400 kcal, maar ik geloof dat mijn lichaam
een beetje dwars begint te liggen. Die is niet meer zo blij met mijn dieet-activiteiten en zeurt
weer om extra voedsel. Zelfs met veel drinken kan ik het niet meer tevreden stellen. Zeiklijf
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_52974646
Hm, en laat ik juist die eerste niet zo hard nodig te hebben als ik me goed voel...

Ik ben vanmorgen wat positiever wakker geworden dan de afgelopen dagen, hopen dat ik dit door kan zetten...
Het huis moet nog even netjes, want vanmiddag komt er iemand naar de kittens kijken... En ik ga straks nog even zwemmen..
pi_52974752
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:13 schreef teigan het volgende:
Mooi zo omearos!!!

Ik zag de sinterklaaszooi ook al liggen vandaag, ze zijn er echt vroeg mee!

Wij zijn net even naar de bios geweest, de film (disturbia) was wel ok... We hebben sinds kort een unlimited pas, dus we moeten er wel even flink van profiteren
Zwaar off-topic: Die unlimited pas heb ik ook. Wij gaan standaard iedere week naar de sneak en eens in de 5/6 weken naar de lady's night. Gisteren 'No reservations' gezien.

On-topic: Ik val weer heel voorzichtig af. Ben 1 ons kwijt sinds een week of 3!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_52974827
ik heb gezien dat er lady's night was ja, maar die was zaterdag ofzo al uitverkocht..

Wij hebben hem nog maar net, dus nu kunnen we eerst films gaan inhalen zeg maar... En daarna zien we wel wat we doen..
  donderdag 6 september 2007 @ 09:58:36 #260
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52976162
Zo'n Unlikmited pas lijkt me ook gaaf, maar hier is de Pathe net te ver weg om het lonend te maken. Bovendien zouden we dan wel erg vaak oppas nodig hebben.

Heeft iemand ene verklaring voor het feit dat ik middenin de week altijd veel zwaarder ben dan op zaterdagochtend (mijn echte weegmoment)? Elke keer weer denk ik, huh? zoveel heb ik toch niet gegeten, en zaterdags ben ik dan toch weer lichter dan de week ervoor Heel maf.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 september 2007 @ 10:31:05 #261
13151 crew  Rewimo
pi_52976780
Geen idee Jojo, maar zolang het door blijft zetten zou ik me er maar niet te druk over maken
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 september 2007 @ 10:33:04 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52976826
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:58 schreef Jojogirl het volgende:
Zo'n Unlikmited pas lijkt me ook gaaf, maar hier is de Pathe net te ver weg om het lonend te maken. Bovendien zouden we dan wel erg vaak oppas nodig hebben.

Heeft iemand ene verklaring voor het feit dat ik middenin de week altijd veel zwaarder ben dan op zaterdagochtend (mijn echte weegmoment)? Elke keer weer denk ik, huh? zoveel heb ik toch niet gegeten, en zaterdags ben ik dan toch weer lichter dan de week ervoor Heel maf.
Ik wist dat het geen goed idee was om woensdag als vaste weegdag te hebben
  donderdag 6 september 2007 @ 10:42:24 #263
4177 Jojogirl
pi_52977031
Neuh, ik maak me er ook niet druk om, maar vind het gewoon wel apart Zolang het lijntje maar stabiel blijft of naar beneden gaat maakt het mij niet uit wat de schommelingen zijn.
pi_52977615
Zo, ik ben weer terug van de huisarts. Even bijkomen nu want ik moest ineens een uitstrijkje laten maken
Woensdagochtend ga ik naar de gyn. Mag ik weer in de stijgbeugels, yeah
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 september 2007 @ 11:08:48 #265
13151 crew  Rewimo
pi_52977673
Uitstrijkjes zijn niet fijn
pi_52977745
Ik bleek een geirriteerde baarmoedermond te hebben en ging meteen bloeden als een rund Beetje pijnlijk was het wel

Nu heb ik buikpijn en ik ga ik even slaapje doen (heul slecht geslapen vannacht). Fuck stage.

ColdFeet, ik ga er vanuit dat ik vanavond wel kan sporten
  donderdag 6 september 2007 @ 11:16:33 #267
4177 Jojogirl
pi_52977849
Auw octo, dat klinkt echt heel erg pijnlijk. Slaap lekker
  donderdag 6 september 2007 @ 11:22:34 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_52978002
Chocoladeupdate
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 september 2007 @ 11:24:38 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52978044
Heeft iemand eigenlijk al iets gehoord over dat dieetclub interview?
pi_52978074
Beterschap Octo

@Sjeen, nog niks gehoord
pi_52978773
Ik heb ook nog niets gehoord Sjeen..

Octo, beterschap.. Vervelend lijkt me dat, zonder enkele waarschuwing een uitstrijkje..
Ik ben net even een uurtje wezen zwammen, ik heb 70 baantjes getrokken, en het was best lekker..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 september 2007 @ 11:56:34 #272
13151 crew  Rewimo
pi_52978919
Nee, ook nog niks gehoord.

Die broodjes hier, da's lekker! Je kunt ze laten beleggen met wat je zelf wilt Vandaag filet americain, komkommer en ei Banaantje (voor vanmiddag) en karnemelk erbij, heerlijk.
pi_52978993
Klinkt lekker Rewimo..
Ik had eerder niet zoveel met filet americain, maar vriendje had laatst in een broodjeszaak een heerlijk broodje filet americain, dus ik denk dat ik het ook eens vaker ga proberen.
  donderdag 6 september 2007 @ 12:12:43 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_52979377
Ja!
Ik had een berichtje van Seborik dat hij eindelijk op mijn PM reageerde en dat we binnenkort wat zouden horen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52980052
Oeh, mijn coach van mijn stageschool belde net, dat er een andere school had gebeld of ik aan te bevelen was...
spannend....
pi_52980089
quote:
Op donderdag 6 september 2007 05:12 schreef Faat het volgende:

Teigan, ik heb laatst ergens iets gelezen over een nieuwe pil. Is dat misschien iets voor jou?
Je zou er niet meer ongesteld mee worden en er zouden geen PMS klachten meer zijn. Ik kan
helaas even zo snel geen linkje voor je vinden, maar het had te maken met de hoge dosering
testosteron. Bijwerkingen van de pil waren een zwaar verhoogd libido, een zwaardere stem en
mogelijk meer haargroei. Eerste bijwerking is natuurlijk oké, maar de andere zijn wat dubieus

Ik ben trouwens zo vroeg wakker geworden van de "honger". Theoretisch zou ik dat eigenlijk
niet moeten hebben, want ik zat gisteren precies op 1400 kcal, maar ik geloof dat mijn lichaam
een beetje dwars begint te liggen. Die is niet meer zo blij met mijn dieet-activiteiten en zeurt
weer om extra voedsel. Zelfs met veel drinken kan ik het niet meer tevreden stellen. Zeiklijf
Die nieuwe pil verschilt volgens mij bar weinig van de "oude" pil. Die kun je ook lang doorslikken en daar was de pil ooit bij introductie ook voor bedoeld. Alleen wilden destijds veel vrouwen hun maandelijkse bloedingen behouden en hebben ze de stopweek ingebouwd. Wel is 't zo dat sommige vrouwen nu bij doorslikken doorbraakbloedingen krijgen, ik heb geen idee of dat anders is met die nieuwe pil.
(Disclaimer: dit verhaaltje is gebasseerd op wat er rond de introductie van die nieuwe pil aan info gepubliceerd is... )

Over dat honger gevoel... bij mij ging het een hele tijd goed met vrij weinig eten en niet snoepen... maar de afgelopen week giert de "honger" door mijn lijf. Word er helemaal gek van, wat ik ook eet ik hou honger. Dacht dat ik daar zo mooi vanaf was. Gisteren best veel gesnoept (dropjes) en ik bleef trek houden terwijl ik zo'n volle maag had dat ik er met zwemmen last van had. 's Avonds dus maar heeeel licht gegeten... Heb nu nog last van mijn maag/darmen, ik denk dat ik slecht tegen drop kan. Weegschaal doet overigens ook niet echt meer z'n best om mijn humeur op te krikken.
***Levi was here***
pi_52980190
Klinkt goed Teigan

Ik heb net brood gegeten en zit nu aan een smoothie van de AH voor de vitamientjes. Mijn vriend heeft me aangestoken dus nu zit ik ziek thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 september 2007 @ 13:05:38 #278
13151 crew  Rewimo
pi_52980510
teigan, spannend, ik duim voor je

Beterschap omearos!

Levi, honger is vervelend, helpt thee drinken misschien?
pi_52982095
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef octopussy het volgende:
Ik bleek een geirriteerde baarmoedermond te hebben en ging meteen bloeden als een rund Beetje pijnlijk was het wel

Nu heb ik buikpijn en ik ga ik even slaapje doen (heul slecht geslapen vannacht). Fuck stage.

ColdFeet, ik ga er vanuit dat ik vanavond wel kan sporten
Ik ben ook een beetje bang voor uitstrijkjes enzo.... Ga over drie weken een mirena laten plaatsen

Kun je trouwens evt ook om half 8 in het sportfondsenbad? Ik heb vandaag een thuiswerkdag en dan sport ik liever iets vroeger.

Omearos, goed dat je hebt volgehouden met sporten! Je zult vanzelf merken dat het makkelijker gaat (oh, de zoete triomf van een stevig sprintje trekken naar de trein en dan NIET zweten, geen rood hoofd, en binnen anderhalve minuut weer op adem: dat maakt al dat gesport en gebeweeg de moeite waard - echt ). Voor nu beterschap!

En ja dames. Liejannuh is een hele leuke dieetclubdame. En helemaal niet dik
pi_52982257
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:42 schreef Levitation het volgende:

[..]
Over dat honger gevoel... bij mij ging het een hele tijd goed met vrij weinig eten en niet snoepen... maar de afgelopen week giert de "honger" door mijn lijf. Word er helemaal gek van, wat ik ook eet ik hou honger. Dacht dat ik daar zo mooi vanaf was. Gisteren best veel gesnoept (dropjes) en ik bleef trek houden terwijl ik zo'n volle maag had dat ik er met zwemmen last van had. 's Avonds dus maar heeeel licht gegeten... Heb nu nog last van mijn maag/darmen, ik denk dat ik slecht tegen drop kan. Weegschaal doet overigens ook niet echt meer z'n best om mijn humeur op te krikken.
Ik vind zelf soep echt ideaal tegen een hongerdip. Echt, dat vult zo vreselijk lekker. Een grote kom zelfgemaakte pompoensoep bijv, zal een kcal-letje of 100-120 zijn, en dan heb je meteen een propvol gevoel (ik neem soms zelfs een bakje mee, wat ik dan op mn werkplek even magnetron )

En als het meer 'eetlust' is dan echt honger: try zoute popcorn!

Nou ja, ik weet stiekum ook wel dat je trek in zoetigheid en snaaibuien moeilijk te lijf kunt met popcorn hoor... Maar it's worth a shot.
pi_52983075
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind zelf soep echt ideaal tegen een hongerdip. Echt, dat vult zo vreselijk lekker. Een grote kom zelfgemaakte pompoensoep bijv, zal een kcal-letje of 100-120 zijn, en dan heb je meteen een propvol gevoel (ik neem soms zelfs een bakje mee, wat ik dan op mn werkplek even magnetron )

En als het meer 'eetlust' is dan echt honger: try zoute popcorn!

Nou ja, ik weet stiekum ook wel dat je trek in zoetigheid en snaaibuien moeilijk te lijf kunt met popcorn hoor... Maar it's worth a shot.
Ik heb de snaaibuien vooral op mijn werk... zelfgemaakte soep en popcorn zijn dan niet zo handig . Heb vandaag een bakje gemengd fruit gehaald in de kantine en ben veilig langs de snoepautomaat gekomen zonder iets te nemen.
***Levi was here***
pi_52983173
Klinkt goed Levitation!!

Ik had net kijkers voor de kittens, en ik ben er twee kwijt... Ze gaaan morgenavond naar hun nieuwe baasje!!
pi_52983985
Dat is lekker snel teigan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52984014
Ja, en ik ben er stiekem ook wel blij mee.. 4 kittens is wel veel op ons flatje...
Maar de vorige 2 kijkers waren afgehaakt, dus het is ook wel fijn dat het nu een keer wel goed ging.
  donderdag 6 september 2007 @ 16:06:34 #285
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52984239
zo, het werd tijd mij te melden
Ik ben al druk aan het sporten en goed aan het opletten met eten. Ik hoop er voor begin maart 2008 (als ik op vakantie ga) 14 kg af te hebben.
Ik hoop hier wat tips op te doen en wie weet wat bij te kunnen dragen

Ik heb een profiel gemaakt op dieet-web. Moet ik nou wel of niet pm-en via fok naar Troel?
Het is me niet helemaal duidelijk namelijk
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_52984615
Welkom Maedel, en succes ermee!!!

Als je hier in het lijstje wilt met je gewicht enzo, dna moet je Troel even pm'en.. Wil je het alleen voor jezelf bijhouden, dan hoeft het niet...
als ik het zo goed heb tenminste..
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 september 2007 @ 16:33:55 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52984764
Maedel, welkom ende succes!

Wat mij goed helpt, is eens een week in een excelbestand invoeren wat ik nu eigenlijk eet. En zo af en toe hier eens een dagje posten, dan kunnen anderen het bekijken en adviezen geven. Verder, Evi , een serie podcasts waarin je van nul begint om uiteindelijk 5 kilometer aan een stuk te kunnen rennen.
  donderdag 6 september 2007 @ 17:05:50 #288
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52985467
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef teigan het volgende:
Welkom Maedel, en succes ermee!!!
Thanks
quote:
Als je hier in het lijstje wilt met je gewicht enzo, dna moet je Troel even pm'en.. Wil je het alleen voor jezelf bijhouden, dan hoeft het niet...
als ik het zo goed heb tenminste..
Ah, helder, nou ik kijk wel even hoe het verloopt en zo voor ik pm. Hoewel ik wel heel vast van plan ben het vol te houden. Op zich ben ik best gedisciplineerd, maar dan moet ik wel stoppen met afhaal en uit eten enz Wat al de hele week goed gaat
pi_52987596
Zo af en toe kan je jezelf wel iets gunnen maedel, dan hou je het tenminste vol...
pi_52987640
welkom maedel
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52987771
Vanavond op NL3 om 20.45 het vervolg op de documentaire Beperkt Houdbaar!
***Levi was here***
  donderdag 6 september 2007 @ 18:49:00 #292
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52987922
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
Zo af en toe kan je jezelf wel iets gunnen maedel, dan hou je het tenminste vol...
Nou ja, 4x per week afhaal of "lekker makkelijk" schiet natuurlijk niet op
Ik heb het geluk dat ik niet echt een snoepverslaafde ben o.i.d.
pi_52991231
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Levitation het volgende:
Vanavond op NL3 om 20.45 het vervolg op de documentaire Beperkt Houdbaar!
Vond je m zo goed?

Ik vond een aantal punten wel aardig (die Utrechtse psychologe vond ik heel sterk) maar het "wij laten ons iets aanpraten, boehoe"-gehalte was mij een beetje te hoog.

Mijn spijkerbroek lijkt wat ruimer te zitten
pi_52991453
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vond je m zo goed?

Ik vond een aantal punten wel aardig (die Utrechtse psychologe vond ik heel sterk) maar het "wij laten ons iets aanpraten, boehoe"-gehalte was mij een beetje te hoog.

Mijn spijkerbroek lijkt wat ruimer te zitten
Ben het wel eens met de strekking van de documentaire... ook hier op Fok! zie je duidelijk dat er een totaal onrealistisch beeld is van hoe een vrouw er uit hoort te zien.
***Levi was here***
pi_52991475
zegt mij niks, beperkt houdbaar (edit, omschrijving klinkt wel interessant)

Vandaag heb ik gegeten waar ik trek in had, ik was allang blij dat ik af en toe honger had en dat het ook nog smaakte. Morgen moet ik weer naar uni, hopelijk voel ik me daarna niet al te slecht. Ik heb iig soep voor morgen, dat smaakt me bijna altijd wel als ik erg verkouden ben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 september 2007 @ 22:00:04 #296
13151 crew  Rewimo
pi_52991652
Even offtopic: dat konijnenspel van de Wii-meeting staat nu (legaal en gratis) online
pi_52991656
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ben het wel eens met de strekking van de documentaire... ook hier op Fok! zie je duidelijk dat er een totaal onrealistisch beeld is van hoe een vrouw er uit hoort te zien.
Ja, maar goed, dat een zekere user in dit topic graag op Doutzen Kroes in de bushokjesvariant wil lijken.... Ik vind dat ook gewoon een beetje dom. Je ziet toch dat het gephotoshopt is?

'Hoe de vrouw eruit hoort te zien' vind ik sowieso een beetje onzin

Ach ja, het was ook een beetje die naieve, ietwat zeurderige documentairemaakster die me nogal tegenstond. Ik herkende vooral veel in wat die psychologe zei.
pi_52991842
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, maar goed, dat een zekere user in dit topic graag op Doutzen Kroes in de bushokjesvariant wil lijken.... Ik vind dat ook gewoon een beetje dom. Je ziet toch dat het gephotoshopt is?
dat wil ik niet hoor
maar gewoon een mooi gezond lichaam
pi_52991865
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Even offtopic: dat konijnenspel van de Wii-meeting staat nu (legaal en gratis) online
Ik denk dat je meer spierpijn krijgt van de Wii-versie dan van een PC-versie
pi_52991892
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat wil ik niet hoor
maar gewoon een mooi gezond lichaam
Mijn lijf is wel gezond, het gaat om wat je dan "mooi" vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: