abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52948848
risotto is nou net iets wat ik WEL kan maken...al kan het ongetwijfeld lekkerder.

al dat gepraat over eten ik heb een beetje honger/trek nu.

btw. Luchtige zoutjes van Cracottes zijn niet lekker
pi_52949333
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:
risotto is nou net iets wat ik WEL kan maken...al kan het ongetwijfeld lekkerder.

al dat gepraat over eten ik heb een beetje honger/trek nu.

btw. Luchtige zoutjes van Cracottes zijn niet lekker
Sterker nog, die zijn zelfs een beetje vies...

Ik eet overigens niet elke dag heel uitgebreid hoor. Vaak kan het ook met minder toe
pi_52951152
Hoe maak je zelf pesto?? Hier in Mexico is alleen hele vette, groene pesto te koop voor een astronomisch bedrag. Wel hebben ze allerlei kruiden, als ik daar zelf pesto uit kan maken ben ik een gelukkig mens.
pi_52951280
Ik ben juist een ramp in de keuken Nu ik op mezelf woon moet ik wel koken, maar dan nog eet ik bijna de helft van de tijd buiten de deur met anderen mee (is ook gewoon gezelliger)
Kunnen we geen "leer koken" meet houden?
pi_52951305
Zo, mijn werkdag zit er weer op! En morgenvroeg (7.30!!) ga ik met een collega mee naar yoga om te kijken of ik het wat vind Rondjes rennen op je blote voeten door de tuin van een hotel hier in de buurt, en met je armen zwaaien. Lachen lijkt me, en van rondjes rennen en armen zwaaien val je wel af volgens mij
pi_52951337
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:04 schreef omearos het volgende:
Ik ben juist een ramp in de keuken Nu ik op mezelf woon moet ik wel koken, maar dan nog eet ik bijna de helft van de tijd buiten de deur met anderen mee (is ook gewoon gezelliger)
Kunnen we geen "leer koken" meet houden?
Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NL Dus als het uitgesteld kan worden ben ik van de partij.

Welterusten alvast, ik ga naar huis nu!
pi_52951399
Klinkt iig wel leuk Vogue. Kan iemand een foto maken?
Ik heb morgen mijn eerste les steps, ik hoop maar dat ik niet de enige stevige ben daar Ik weet nu al dat ik een knalrode kop ga krijgen, daar is weinig voor nodig.
pi_52951422
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Vogue het volgende:

[..]

Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NL Dus als het uitgesteld kan worden ben ik van de partij.

Welterusten alvast, ik ga naar huis nu!
Ben net terug van de film en daarna nog even bij geweest, die is ziek. Ik ga zo ook maar eens slapen, morgen weer gewoon aan het werk.

Volgens mij zit 2007 al volgepland met meetings, dus uitstellen zal geen probleem zijn

Fijne avond
  woensdag 5 september 2007 @ 07:36:56 #209
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52952416
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Eet ze dan niet
Ik had er echt zo'n trek in. Speciaal gehaald op de markt, maar ik stond weer te veel te dromen
in de keuken. Toch maar opgegeten, omdat elk alternatief dat ik kon bedenken meer bevatte
dan ik gisteren wilde eten. Maar, ondanks de taaie gamba's is het een prima dagje geweest
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_52952633
Goeiemorgen!!!

Ik wilde gaan zwemmen vandaag, maar niemand kan mee op de tijd dat ik wil...
En ik heb zo weinig zin om alleen te gaan, ga ik me niet veel beter door voelen...
Gelukkig heb ik nog even om te beslissen wat ik ga doen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52953092
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:56 schreef Vogue het volgende:
Hoe maak je zelf pesto?? Hier in Mexico is alleen hele vette, groene pesto te koop voor een astronomisch bedrag. Wel hebben ze allerlei kruiden, als ik daar zelf pesto uit kan maken ben ik een gelukkig mens.
Is heel makkelijk. Je hebt veel verse basilicum nodig, een handje kort-geroosterde pijnboompitten, een teentje knoflook, en een scheutje olijfolie. Dat pureer je, of je wrijft het fijn in een vijzel, of je hakt het heel fijn met een mes. Dan doe je er versgeraspte parmezaanse kaas bij. Als je niet tevreden bent over de textuuur doe je er nog wat olie bij. Peper, zout, klaar!
Zo lekker, die knalgroene smaak van verse basilicum
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:14 schreef omearos het volgende:
Klinkt iig wel leuk Vogue. Kan iemand een foto maken?
Ik heb morgen mijn eerste les steps, ik hoop maar dat ik niet de enige stevige ben daar Ik weet nu al dat ik een knalrode kop ga krijgen, daar is weinig voor nodig.
Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiend Gewoon doorbikkelen, dan slaap je lekker vannacht!
pi_52953274
Verse pesto!

Ik heb mail van mijn begeleider gekregen. Paar kleine aanpassingen en dan de definitieve versie 5 keer opsturen. En dan mijn eindgesprek.
pi_52953344
oeh, spannend Liejannuh

goedemorgen dames

nieuwe dag, nieuwe start, maar eens beginnen met genoeg drinken.. die 4 koppe koffie van gisteren (ja, over de hele dag ja) waren niet echt goed..
Ja doei.
pi_52953404
Goed zeg Liejannuh!!!

Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52953417
* motorbloempje knuffelt teigan
Ja doei.
pi_52953488
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiend Gewoon doorbikkelen, dan slaap je lekker vannacht!
Allemaal rode koppies, dat wordt wel een grappig gezicht En goed slapen kan ik wel gebruiken, ben net wakker en nu al bekaf
pi_52953541
Vervelend is dat omearos.. Moet je nog veel doen vandaag?

Ik moet straks kijken hoe ik drie kittens in een vervoersmandje krijg zonder dat ik ze alledrie vijf keer moet vangen... Ik ben benieuwd..
pi_52953797
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!

Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed. Maak je vooral niet teveel zorgen, daar ga je je niet lekkerder door voelen. Misschien moet je vandaag iets doen wat je echt heel leuk vind, misschien dat je je dan beter gaat voelen? Accepteer vooral dat je lijf deze kuren heeft... lijkt me dat als je je er aan ergert het alleen maar vervelender wordt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52953810
Goede morgen. Ben ook net pas wakker.
Zojuist yogurt op, de tas ingepakt (vooral onderin een regenpak), en dan de fiets op naar het station.
Bah heb totaal geen zin vandaag. Vooral omdat ze regen hebben voorspelt....
pi_52953876
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed. Maak je vooral niet teveel zorgen, daar ga je je niet lekkerder door voelen. Misschien moet je vandaag iets doen wat je echt heel leuk vind, misschien dat je je dan beter gaat voelen? Accepteer vooral dat je lijf deze kuren heeft... lijkt me dat als je je er aan ergert het alleen maar vervelender wordt.
het is gewoon heel vervelend dat ik me nu anderhalve week per maand gewoon zwaar kut voel.. Straks is het weer over, en zit ik weer twee weken redelijk in mijn vel, maar het lijkt allemaal zo diepzwart nu...
Gisteravond ben ik in ieder geval even wezen douchen, even gescrubt, maskertje enzo, en dat hielp wel..
Maar er hoeft ook maar even iets kleins tegen te zitten, en het lijkt weer mis te zijn...
pi_52954258
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef teigan het volgende:
Vervelend is dat omearos.. Moet je nog veel doen vandaag?

Ik moet straks kijken hoe ik drie kittens in een vervoersmandje krijg zonder dat ik ze alledrie vijf keer moet vangen... Ik ben benieuwd..
Ik moet vandaag een aangepaste versie van mijn verslag en een nieuwe planning mailen naar mijn begeleiders, gelukkig is het verslag al af, en die planning maak ik zo thuis af, heb de puf niet om nu naar het bedrijf te fietsen.
En dan vanmiddag college van half 2 tot half 4, en daarna van 4 tot 5 steps.
Vanavond maar een avondje bankhangen thuis of op bezoek bij m'n vriend, moet ik nog beslissen.

Jij ook sterkte
pi_52954351
Het is mij gelukt btw, ik heb alle kittens die mee moeten in het mandje!!

Zo dus de auto in, en naar het asiel... En ik denk dat ik toch maar wel ga zwemmen vandaag, het kan vast geen kwaad..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 september 2007 @ 10:06:42 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52954412
teigan Hoop dat je je weer wat beter gaat voelen.

Liejannuh, klinkt goed allemaal joh
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52956191
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!

Studie gaat altijd in vlagen. Tenminste, bij mij wel.
Even een paar dagen laten liggen is wel eens goed, dan kijk je er weer met frisse blik naar.

Het klinkt bij jou heel erg hormoongerelateerd. Ga er eens over praten met je huisarts, die kan vast iets voor je betekenen in dit geval. LIjkt me nu niet echt noodzakelijk dat je je de helft van de maand heel erg kut voelt.
pi_52956387
Ik ga dus ook een afspraak maken met de huisarts zodra ze terug zijn van vakantie Liejannuh..

Zo, het was druk in het asiel! Maar ik heb drie gezond verklaarde kittens, ingeënt en gechipt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')