Sterker nog, die zijn zelfs een beetje vies...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:
risotto is nou net iets wat ik WEL kan maken...al kan het ongetwijfeld lekkerder.![]()
al dat gepraat over etenik heb een beetje honger/trek nu.
btw. Luchtige zoutjes van Cracottes zijn niet lekker![]()
Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NLquote:Op woensdag 5 september 2007 01:04 schreef omearos het volgende:
Ik ben juist een ramp in de keukenNu ik op mezelf woon moet ik wel koken, maar dan nog eet ik bijna de helft van de tijd buiten de deur met anderen mee (is ook gewoon gezelliger)
Kunnen we geen "leer koken" meet houden?![]()
Ben net terug van de film en daarna nog even bijquote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NLDus als het uitgesteld kan worden ben ik van de partij.
Welterustenalvast, ik ga naar huis nu!
Ik had er echt zo'n trek in. Speciaal gehaald op de markt, maar ik stond weer te veel te dromenquote:
Is heel makkelijk. Je hebt veel verse basilicum nodig, een handje kort-geroosterde pijnboompitten, een teentje knoflook, en een scheutje olijfolie. Dat pureer je, of je wrijft het fijn in een vijzel, of je hakt het heel fijn met een mes. Dan doe je er versgeraspte parmezaanse kaas bij. Als je niet tevreden bent over de textuuur doe je er nog wat olie bij. Peper, zout, klaar!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:56 schreef Vogue het volgende:
Hoe maak je zelf pesto?? Hier in Mexico is alleen hele vette, groene pesto te koop voor een astronomisch bedrag. Wel hebben ze allerlei kruiden, als ik daar zelf pesto uit kan maken ben ik een gelukkig mens.
Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiendquote:Op woensdag 5 september 2007 01:14 schreef omearos het volgende:
Klinkt iig wel leuk Vogue. Kan iemand een foto maken?![]()
Ik heb morgen mijn eerste les steps, ik hoop maar dat ik niet de enige stevige ben daarIk weet nu al dat ik een knalrode kop ga krijgen, daar is weinig voor nodig.
Allemaal rode koppies, dat wordt wel een grappig gezichtquote:Op woensdag 5 september 2007 08:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiendGewoon doorbikkelen, dan slaap je lekker vannacht!
Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!
Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
het is gewoon heel vervelend dat ik me nu anderhalve week per maand gewoon zwaar kut voel.. Straks is het weer over, en zit ik weer twee weken redelijk in mijn vel, maar het lijkt allemaal zo diepzwart nu...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed.Maak je vooral niet teveel zorgen, daar ga je je niet lekkerder door voelen. Misschien moet je vandaag iets doen wat je echt heel leuk vind, misschien dat je je dan beter gaat voelen? Accepteer vooral dat je lijf deze kuren heeft... lijkt me dat als je je er aan ergert het alleen maar vervelender wordt.
Ik moet vandaag een aangepaste versie van mijn verslag en een nieuwe planning mailen naar mijn begeleiders, gelukkig is het verslag al af, en die planning maak ik zo thuis af, heb de puf niet om nu naar het bedrijf te fietsen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef teigan het volgende:
Vervelend is dat omearos.. Moet je nog veel doen vandaag?
Ik moet straks kijken hoe ik drie kittens in een vervoersmandje krijg zonder dat ik ze alledrie vijf keer moet vangen... Ik ben benieuwd..
Studie gaat altijd in vlagen. Tenminste, bij mij wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!
Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |