abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52939153
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De echte carbonara is niet echt slank (eieren, kaas, spek, evt room) en bevat geen groente en is zo vreselijk
... Maar normaalgesproken eet ik heel gezond hoor Minstens 200 gram groente per dag enzo.
Ja kijk en ik doe er champignons en iets van prei altijd in
pi_52939209
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:49 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja kijk en ik doe er champignons en iets van prei altijd in
Dan heb je echt van die standaard vieze studentenmeuk

... Maar ik eet het max 3x per jaar hoor
pi_52939267
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dan heb je echt van die standaard vieze studentenmeuk

... Maar ik eet het max 3x per jaar hoor
Dat vind jij ik vind het lekker
pi_52939337
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:58 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat vind jij ik vind het lekker
Klopt. CUL is dan ook mijn favoriete subforum. En echt slank zal ik nooit worden, daarvoor kan ik te lekker koken
pi_52939395
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klopt. CUL is dan ook mijn favoriete subforum. En echt slank zal ik nooit worden, daarvoor kan ik te lekker koken
koken vind ik ook leuk ik verzin overal wel weer iets op. en slank ach dat zal ik ook nooit worden.
pi_52939503
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:08 schreef Riann het volgende:

[..]

koken vind ik ook leuk ik verzin overal wel weer iets op. en slank ach dat zal ik ook nooit worden.
Vertel, wat is je lekkerste recept?
(of gaan we nu wat al teveel offtopic)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 16:30:42 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52939657
Ach als het slanke recepten zijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:45:25 #158
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52939834
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, het heet "Your Future" en het zit op de 2e van der Helsstraat 2. (zijstraatje van de Ceintuurbaan, vlakbij de Ferdinand Bol).
Bedankt, als ik even tijd heb wandel ik daar even binnen.
Hoe is het met je knie Rewimo?

Vandaag naar de Praxis geweest en behang en verf gekocht, de woonkamer is aan een opknapbeurt toe.
In het weekend lekker alles opknappen, tot grote ergernis van mn vriend.
Zo groot wonen we niet dus hij moet zich niet zo aanstellen, met de hulp van mn broer en een vriend van ons moet het in hooguit 1.5 dag gebeurd kunnen zijn.
Muziek lekker hard... en lekker kliederen met verf en lijm
pi_52939978
Ik weet niet meer wie het zei, maar iemand had het over verplicht naar de Mac gaan, en niet zo lekker voelen bij de calorien (die je veel beter aan iets anders kan besteden, iets echt lekkers) ... en ik kan het ook niet meer terugzoeken, want hij zegt steeds dat database te druk is, en heeft mn post daarnet al verwijderd

Maargoed, ik moest dat in de vakantie ook een paar keer, en had er echt geen zin meer in. Toen ff rondgekeken, en heb nu een slank en relatief gezond menu gevonden. Het is net zo'n menu als alle andere, tenminste in Duitsland mochten we hem op deze manier bestellen.

Fish o Filet (dat broodje vis)
Side Salad (ipv friet. Dat moest ik wel, darmen kunnen niet tegen friet. Hier zit een slanke dressing bij, en is voor de rest gewoon sla en wortel enzo. Best lekker eigenlijk. En de dressing is veel teveel voor die hoeveelheid groenvoer)
Cola Light

Totaal: ongeveer 350 kcal. En het was best lekker, vulde goed en ik had ook nog gezond gegeten Misschien ideetje voor volgende keer
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52940022
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vertel, wat is je lekkerste recept?
(of gaan we nu wat al teveel offtopic)
ik heb er zoveel ik ben vooral pasta fan
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 17:05:11 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52940073
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De echte carbonara is niet echt slank (eieren, kaas, spek, evt room) en bevat geen groente en is zo vreselijk
... Maar normaalgesproken eet ik heel gezond hoor Minstens 200 gram groente per dag enzo.
Drie keer raden wat ik gisteren gegeten heb...

(750 kcal per portie zegt mijn kookboek, op zich niet verkeerd voor diner)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52940104
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:56 schreef Chicolate het volgende:

Side Salad (ipv friet. Dat moest ik wel, darmen kunnen niet tegen friet. Hier zit een slanke dressing bij, en is voor de rest gewoon sla en wortel enzo. Best lekker eigenlijk. En de dressing is veel teveel voor die hoeveelheid groenvoer)
Cola Light

Totaal: ongeveer 350 kcal. En het was best lekker, vulde goed en ik had ook nog gezond gegeten Misschien ideetje voor volgende keer
Ik heb bij de Mac gewerkt, en als ik 's avonds moest werken (van 4 tot 12) dan nam ik ook vaak het fish-menu, alleen dan wel met friet, side salad is relatief nieuw daar, ik zal het onthouden
pi_52940631
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vind 750 cal. voor 1 maaltijd eigenlijk wel behoorlijk veel. Ik probeer altijd 500 cal. max. aan te houden voor het avondeten en dan incl. toetje. Vanavond heb ik bv. rundstoofvlees. Dat is vrij vet, dus doe ik er geen koolhydraten bij, maar een hele berg wilde spinazie. Als ik mager vlees eet, dan neem ik wel weer een beetje pasta, rijst of aardappelen erbij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 17:54:23 #164
13151 crew  Rewimo
pi_52940816
Terug van de dokter: ik heb de pees die bovenaan mijn knieschijf zit geforceerd Heb nu pijnstillers gekregen en gel om erop te smeren en dan moet het met een dag of 4 minder pijn gaan doen.

Edit: dat witte ding hier boven de knieschijf dus

[ Bericht 24% gewijzigd door Rewimo op 04-09-2007 17:59:43 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52941123
Rewimo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 18:41:46 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52941548
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind 750 cal. voor 1 maaltijd eigenlijk wel behoorlijk veel. Ik probeer altijd 500 cal. max. aan te houden voor het avondeten en dan incl. toetje. Vanavond heb ik bv. rundstoofvlees. Dat is vrij vet, dus doe ik er geen koolhydraten bij, maar een hele berg wilde spinazie. Als ik mager vlees eet, dan neem ik wel weer een beetje pasta, rijst of aardappelen erbij.
Ik niet... Ik heet Sjeen, geen Sonja
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 18:44:21 #167
43556 miss_dynastie
pi_52941574
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

* miss_dynastie veegt cola van monitor
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:47:30 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52941629
Sjeen

Hopelijk helpt het echt Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 18:59:46 #169
13151 crew  Rewimo
pi_52941830
quote:
Jij eet er eierkoeken bij?
pi_52941889
quote:

[..]

Als je 750 cal. voor 1 maaltijd gebruikt, dan heb je er nog zo'n 750 over voor de rest. Dat lijkt me lastig.

(En nee, ik zeg helemaal niet dat je nooit pasta carbonara mag eten, maar ga me nu niet wijs maken dat 750 cal. voor een maaltijd normaal is als je wilt afvallen. Hell, het is al bijna teveel als je niet wilt afvallen!)

Beetje flauw om me te vergelijken met Sonja: ik doe absoluut haar dieet niet en ik denk dat haar avondmaaltijden nog geen 300 cal. bevatten.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 19:10:52 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52942001
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jij eet er eierkoeken bij?
Nee, dat is nu echt zoiets wat ik de 100 kcal niet waard vind... Zo'n droog ding

@ Conleche: Mind the PI
Ik zeg niet dat elke dag Spagetti Carbonara slim is, maar voor een standaardmaaltijd (ik woon samen met vriend en kind) is het geen slechte hoeveelheid kcal. Ik eet liever iets minder van iets dat ik echt lekker vind, dan veel van iets wat ik niet lekker vind. En ik eet inderdaad niet elke dag Carbonara
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:18:25 #172
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52942143
Taaie gamba's zijn echt niet lekker
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 19:34:15 #173
13151 crew  Rewimo
pi_52942378
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:18 schreef Faat het volgende:
Taaie gamba's zijn echt niet lekker
Eet ze dan niet
pi_52942580
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee, dat is nu echt zoiets wat ik de 100 kcal niet waard vind... Zo'n droog ding

@ Conleche: Mind the PI
Ik zeg niet dat elke dag Spagetti Carbonara slim is, maar voor een standaardmaaltijd (ik woon samen met vriend en kind) is het geen slechte hoeveelheid kcal. Ik eet liever iets minder van iets dat ik echt lekker vind, dan veel van iets wat ik niet lekker vind. En ik eet inderdaad niet elke dag Carbonara
Als je er minder van eet, dan zit je sowieso niet op de 750 cal.

Ik eet ook alleen maar dingen die ik lekker vind. Ik vind heel veel lekker: van gezonde salades en fruit tot vette friet en babi pangang. Nou ja ik zorg er gewoon voor dat ik de lekkere dingen uit het minst calorierijke aanbod kies. (meestal dan ) En ik vind rundstoofvlees (rendang) heerlijk en gewokte wilde spinazie ook. Dus het is niet zo dat ík veel eet van iets dat ik niet lekker vind.

Ik weet dat er over en weer nogal wat vooroordelen zijn tussen de slank- en dieetclub. Jullie denken dat wij denken dat jullie het niet hard genoeg proberen. En wij denken weer dat jullie denken dat we allemaal aan het crashen zijn.

Laten we daar mee ophouden en proberen om zo open mogelijk op een ieders posts te reageren.
pi_52942661
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef conleche het volgende:

[..]

750kcal voor een maaltijd dan zit je al op de helft van wat je binnen mag krijgen
pi_52942711
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:43 schreef conleche het volgende:

Ik weet dat er over en weer nogal wat vooroordelen zijn tussen de slank- en dieetclub. Jullie denken dat wij denken dat jullie het niet hard genoeg proberen. En wij denken weer dat jullie denken dat we allemaal aan het crashen zijn.

Laten we daar mee ophouden en proberen om zo open mogelijk op een ieders posts te reageren.
Misschien is het handig om te beginnen met het afschaffen van jullie en wij Hoogstens 'hier en daar', is al veel neutraler.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52942770
Ik denk dat het met die vooroordelen wel meevalt allemaal. De meeste mensen hier en in de slankclub zijn volwassen genoeg om geen vooroordelen te hebben. Volgens mij zoek je ook een beetje teveel achter de opmerking van Sjeen. Het was meer een sneer(tje) naar de calorie-lage maaltijden van Sonja
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 19:54:38 #178
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52942790
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je er minder van eet, dan zit je sowieso niet op de 750 cal.

Ik eet ook alleen maar dingen die ik lekker vind. Ik vind heel veel lekker: van gezonde salades en fruit tot vette friet en babi pangang. Nou ja ik zorg er gewoon voor dat ik de lekkere dingen uit het minst calorierijke aanbod kies. (meestal dan ) En ik vind rundstoofvlees (rendang) heerlijk en gewokte wilde spinazie ook. Dus het is niet zo dat ík veel eet van iets dat ik niet lekker vind.

Liefie, het was echt maar een geintje, ik wist niet eens dat je in [slank] zat joh Het was niet als aanval richting jou of wie dan ook bedoeld, ik vond de woordspeling gewoon grappig

Alleen dingen eten die je lekker genoeg vind, is een hele goede methode. En ik denk (althans, dat probeer ik) voor helemaal niemand. Iedereen doet het op zijn eigen manier

Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 19:56:09 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52942823
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

750kcal voor een maaltijd dan zit je al op de helft van wat je binnen mag krijgen
Ook dat is relatief en niet op iedereen van toepassing...
pi_52942848
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Misschien is het handig om te beginnen met het afschaffen van jullie en wij Hoogstens 'hier en daar', is al veel neutraler.
Ja, want eigenlijk zou ik het fijner vinden, 1 centraal topic: ik lees hier toch ook altijd mee. Wat sommigen (dieettechnisch) zeggen (met name Isabeau) vind ik interessant en volgens mij is het voor een ieder een heel gevecht, of je nu 30 of 3 kilo moet afvallen.
pi_52942866
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ook dat is relatief en niet op iedereen van toepassing...
dat klopt maar 1500kcal is toch redelijk gemiddeld voor iemand die wil afvallen
maar volgens mij kwam ik al te laat en was het duidelijk dat 750kcal toch iets teveel is voor 1 maaltijd
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 20:02:33 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52942959
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat klopt maar 1500kcal is toch redelijk gemiddeld voor iemand die wil afvallen
maar volgens mij kwam ik al te laat en was het duidelijk dat 750kcal toch iets teveel is voor 1 maaltijd
Nogmaals, daarover zijn de meningen verdeeld...

Ik ga rennen
pi_52943089
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, want eigenlijk zou ik het fijner vinden, 1 centraal topic: ik lees hier toch ook altijd mee. Wat sommigen (dieettechnisch) zeggen (met name Isabeau) vind ik interessant en volgens mij is het voor een ieder een heel gevecht, of je nu 30 of 3 kilo moet afvallen.
Als ik eerlijk ben dan houd ik liever 2 topics. Juist omdat bijvoorbeeld ik zo veel kwijt moet voor een gezond gewicht, terwijl in het slank-topic men over het algemeen meer voor het mooie een paar kilootjes kwijt wil. Gevoelsmatig zou ik het niet fijn vinden om dat allemaal binnen 1 topic te hebben.
pi_52943189
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef octopussy het volgende:

Als ik eerlijk ben dan houd ik liever 2 topics. Juist omdat bijvoorbeeld ik zo veel kwijt moet voor een gezond gewicht, terwijl in het slank-topic men over het algemeen meer voor het mooie een paar kilootjes kwijt wil. Gevoelsmatig zou ik het niet fijn vinden om dat allemaal binnen 1 topic te hebben.
Aan de ene kant is dat best begrijpelijk (zelfs ik heb in slank de zomer in soms bij sommigen het idee dat het totaal niet nodig is), aan de andere kant vind ik het principe van 'overstappen bij een BMI <27' best raar, en lijken veel mensen toch beide topics te lezen
Het mooi kotsende meisje.
pi_52943211
Ren ze Sjeen!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52943242
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Aan de ene kant is dat best begrijpelijk (zelfs ik heb in slank de zomer in soms bij sommigen het idee dat het totaal niet nodig is), aan de andere kant vind ik het principe van 'overstappen bij een BMI <27' best raar, en lijken veel mensen toch beide topics te lezen
ja ik lees en reageer ook in beide
dus samenvoegen zou wel handig zijn maar dat gaat toch niet meer gebeuren
pi_52943391
niet iedereen leest in beide topics
pi_52943523
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:19 schreef octopussy het volgende:
niet iedereen leest in beide topics
maar we bijten niet hoor
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 20:38:25 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52943844
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar we bijten niet hoor
Weet ik wel, maar ik voel me nu eenmaal beter thuis in de Dieetclub

Rennen ging erg lekker, vanaf welke les wordt het echt zwaar? Ben namelijk benieuwd wanneer ik moet gaan dubbelen
pi_52944181
Sjeen, ik vond het geloof ik vanaf les 8 pittig worden.

Ik ga zaterdag weer hardlopen denk ik.. Dan heb ik mijn knieën een weekje rust gegeven..

Ik vond net mijn 12-badenkaart terug,d us morgen ga ik nog wel even zwemmen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52944361
ik heb les 8 vandaag gelopen die was niet pittig maar ook niet echt heel makkelijk meer
  dinsdag 4 september 2007 @ 21:00:33 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_52944455
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

je HOEFT niet over te stappen! De mensen die dat gedaan hebben, hebben dat uit eigen keuze gedaan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52944773
ik vind het wel fijn dat het gescheiden is

ik weet ook nog waarom het gescheiden is
toendertijd was geloof ik heaven7 als ik het goed heb diegene die steeds zeurde over dat ze 1 koekje gegeten had. En allemaal van dat soort posts
pi_52945377
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef Riann het volgende:
ik vind het wel fijn dat het gescheiden is

ik weet ook nog waarom het gescheiden is
toendertijd was geloof ik heaven7 als ik het goed heb diegene die steeds zeurde over dat ze 1 koekje gegeten had. En allemaal van dat soort posts
O ja, de biscuitjesrel
Naar aanleiding van die rel waren de plannen voor een scheiding sneller uitgevoerd als ik het goed heb . Je ziet wel dat er andere zaken leven in [slank] dan in de [dieetclub] zoals anderen dus ook zeggen. Ik heb bij voorkeur ook liever gescheiden. Bovendien lees ik ook niet altijd mee in [slank].
pi_52947121
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei, maar iemand had het over verplicht naar de Mac gaan, en niet zo lekker voelen bij de calorien (die je veel beter aan iets anders kan besteden, iets echt lekkers) ... en ik kan het ook niet meer terugzoeken, want hij zegt steeds dat database te druk is, en heeft mn post daarnet al verwijderd

Maargoed, ik moest dat in de vakantie ook een paar keer, en had er echt geen zin meer in. Toen ff rondgekeken, en heb nu een slank en relatief gezond menu gevonden. Het is net zo'n menu als alle andere, tenminste in Duitsland mochten we hem op deze manier bestellen.

Cola Light

Ja, dat was ik Best een goed idee. Dank je. Ik vind die salades ook goor (gortdroge sla en wortel met een neppige dressing die in de verste verte niet op balsamico lijkt sorry, ik ben een culi-snob), maar ja, als het helpt om buikpijn te voorkomen.....
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Drie keer raden wat ik vandaag heb gegeten, ik krijg slechte inspiratie van dit topic
Iedere zoutige sliert van spaghetti carbonara is de moeite waard (en nee, ik eet het zelden hoor)

Volgens mij zouden jij en ik culinair gezien prima door een deur kunnen. Ik noem even een paar trefwoorden stoven en sudderen, risotto, pompoensoep, curry's, zelfgebakken taart en broodjes. Klopt ie?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 22:22:05 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52947222
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dat was ik Best een goed idee. Dank je. Ik vind die salades ook goor (gortdroge sla en wortel met een neppige dressing die in de verste verte niet op balsamico lijkt sorry, ik ben een culi-snob), maar ja, als het helpt om buikpijn te voorkomen.....
[..]

Drie keer raden wat ik vandaag heb gegeten, ik krijg slechte inspiratie van dit topic
Iedere zoutige sliert van spaghetti carbonara is de moeite waard (en nee, ik eet het zelden hoor)

Volgens mij zouden jij en ik culinair gezien prima door een deur kunnen. Ik noem even een paar trefwoorden stoven en sudderen, risotto, pompoensoep, curry's, zelfgebakken taart en broodjes. Klopt ie?
Ik vul nog even aan... Zelf marineren voor bbq, brushetta, zelfgebakken wafels, zelf ijs maken...
Wij gaan eens een antimeet houden geloof ik
pi_52947368
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[..]
ColdFeet is een culi-snob
quote:

maar dat lust ik ook allemaal graag

alleen ben ik niet zo'n keukenprinses
pi_52947508
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik vul nog even aan... Zelf marineren voor bbq, brushetta, zelfgebakken wafels, zelf ijs maken...
En daar hebben jullie vast hulp nodig van mensen die mee helpen met het opeten van de lekkere spulletjes. Ik kom graag helpen met opeten
pi_52947857
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk dat we op het juiste spoor zijn... Zelfgemaakte pesto (ongeveer het lekkerste wat er is ) en gevulde pasta, koffie met likeur, hippe vispakketjes, zelfgemaakte mayo...

Good Lord, geen wonder dat wij overgewicht hebben
pi_52947886
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef octopussy het volgende:

[..]

ColdFeet is een culi-snob
[..]

maar dat lust ik ook allemaal graag

alleen ben ik niet zo'n keukenprinses
Keertje een sessie risotto maken inplannen? Is echt een heerlijk klusje Of pompoensoep ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')