abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52924654
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef Queen_Minny het volgende:
Mn vriend zegt dat ik mee mag naar taekwondo met m, zou dan bij hem in de groep komen... een groep zwarte banders en ik ben net begonnen... dat is dus ook geen goed plan.
Hou het wel bij de lessen die ik van mn vriendje krijg en mn eigen leraar.
Klinkt misschien heel gek, maar een van de beste manieren om fanatiek en goed te leren trappen, is juist door te trainen met mensen die veel beter zijn! (moeten ze wel een beetje tijd voor je hebben) Als het niveau in een groep hoog ligt, dan worden lageren, met inzet, automatisch meegetrokken. Moet wel eerlijk zeggen: het is prettig om tegelijkertijd met iemand te beginnen, bij tkd hebben de meeste mensen een vast 'trapmaatje'.

Maar snap dat je het niet zo goed aandurft, ze zijn ook best wel eng vaak Is er ook een beginnersgroep? (tkd is een hele goede manier om gewicht te verliezen en er strak uit te zien: je traint veel spieren, wordt ook echt heel erg sterk en lenig, en alles komt er net wat strakker uit te zien. Oh ja, en door de manier van trainen val je veel af ... een vreetbui na een training is bij mij nooit te zien )

Veel succes bij het vinden van een sport
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52925202
Rewimo, sterkte met je knie

Jojogirl, wat goed van die hardloopwedstrijd , maar wat balen van je softballcoach..

We hebben net kijkers gehad voor de kittens, en ze komen morgen nog een keer om dan de knoop door te hakken.. Ik ben benieuwd dus..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52925604
29.53?! Wat goed zeg!
Gefeliciteerd met die toptijd Jojo!
En hoe cool dat Finn loopt! Kun je fijn achter hem aan rennen, nog meer beweging!
  maandag 3 september 2007 @ 21:23:50 #104
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52925697
Even spammen hoor: http://www.youtube.com/watch?v=JzQj5WWKF6M

Hehe, achter hem aanrennen deed ik al, hij kan nl. ook kruipen als een dolle
  maandag 3 september 2007 @ 21:24:27 #105
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52925709
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar woon je in A'dam? Ik zit op een sportschool vlakbij de ceintuurbaan en ik vind het een hele leuke (niet met allemaal van die strakke bodybuilders)
De ceintuurbaan kan ik makkelijk bereiken. Heb je een adres voor me?
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klinkt misschien heel gek, maar een van de beste manieren om fanatiek en goed te leren trappen, is juist door te trainen met mensen die veel beter zijn! (moeten ze wel een beetje tijd voor je hebben) Als het niveau in een groep hoog ligt, dan worden lageren, met inzet, automatisch meegetrokken. Moet wel eerlijk zeggen: het is prettig om tegelijkertijd met iemand te beginnen, bij tkd hebben de meeste mensen een vast 'trapmaatje'.

Maar snap dat je het niet zo goed aandurft, ze zijn ook best wel eng vaak Is er ook een beginnersgroep? (tkd is een hele goede manier om gewicht te verliezen en er strak uit te zien: je traint veel spieren, wordt ook echt heel erg sterk en lenig, en alles komt er net wat strakker uit te zien. Oh ja, en door de manier van trainen val je veel af ... een vreetbui na een training is bij mij nooit te zien )

Veel succes bij het vinden van een sport
Ik weet het, mn vriend geeft zelf taekwondoles. En ik zit in de beginners groep maar loop dus al een stukje voor omdat ik thuis met mn vriend kan oefenen. En aangezien hij geen genoegen neemt met halfbakken trappen en stoten zijn we dus wel eens een uurtje of 3 zoet voor hij tevreden is.
Ik ben ook via hem met tkd begonnen, altijd al een zwak gehad voor vechtsporten, ontmoette een leraar en ben er zo vorige maand in de beginnersgroep gerold.
Ik zit op dezelfde sportschool/dojo als mn vriend, dus dat maakte t iets makkelijker te beginnen.
Ik vind iedereen dapper die als beginneling in een groep met 2e danners gaat staan en zich aanmeld als trapmaatje...Ik kijk wel uit.

Het is een heerlijke sport, lekker stevig trainen en als je agressie eventjes kwijt kunnen.
Zalig!!
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 21:31:05 #106
43556 miss_dynastie
pi_52925883
Finn !
  maandag 3 september 2007 @ 21:52:50 #107
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52926354
AUW Rewimo

Hopelijk is het morgen weg
pi_52927501
quote:
Op maandag 3 september 2007 21:24 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

De ceintuurbaan kan ik makkelijk bereiken. Heb je een adres voor me?
[..]
Ja, het heet "Your Future" en het zit op de 2e van der Helsstraat 2. (zijstraatje van de Ceintuurbaan, vlakbij de Ferdinand Bol).
pi_52929100
Ik at trouwens zaterdag min of meer noodgedwongen bij de Mac.

Het enige wat ik kon denken tijdens het eten van mijn Quarterpoundermenu met Sprite en fritessaus (bijna 1100 kcal ) was: voor deze energie-inname zou ik ook een groot bord andijviestamppot met spekjes en zilveruitjes en worst en vette jus kunnen eten, met een grote kledder mosterd, en een witbiertje erbij en dan nog een stuk taart toe

Ik ben zo blij dat ik van lekker en ook nog eens van gezond eten hou
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 07:54:14 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52931270
^@#)$)!@&#$%)#@$^_ knie. Eerst zometeen maar de huisarts bellen. Leuk, in het Duits, nog nooit bij die man/vrouw (er zijn er twee) geweest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 september 2007 @ 08:11:50 #111
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52931390
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik at trouwens zaterdag min of meer noodgedwongen bij de Mac.....
Gelukkig dan dat je dat zondag hebt goed kunnen maken met Marokkaanse dishes en lots of oil

Gister wel mager gelukt? Ikzelf moest en zou toch een pizza eten, maar ik heb hem niet helemaal
opgegeten. Hopelijk scheelt dat genoeg calorieën; ik reken erop dat het deze week moet kunnen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_52931772
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 07:54 schreef Rewimo het volgende:
^@#)$)!@&#$%)#@$^_ knie. Eerst zometeen maar de huisarts bellen. Leuk, in het Duits, nog nooit bij die man/vrouw (er zijn er twee) geweest
succes
Ja doei.
pi_52931805
Sterkte Rewimo, hopelijk valt het mee...

Ik moet hier echt even wennen vanmorgen, overal waar ik kijk lijkt wel een kitten te zitten..
Gelukkig kunnen ze redelijk met zijn allen overweg, er wordt wel wat geblazen, maar dan houdt het ook op..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52932413
aaaaw, lief

foto's
Ja doei.
pi_52932458
Rewimo, hoe is het gegaan bij de huisarts? Hoop dat het weer snel beter wordt.

Teigan, moeten jullie ze ook kattenbaktraining geven?
pi_52932468
Zal je even op moeten wachten mb, die staan op de telefoon van , en die heeft hij mee naar zijn werk...

Ik kijk vanavond even..
pi_52932645
ben benieuwd

hey! Octo
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 10:03:50 #118
13151 crew  Rewimo
pi_52932761
Ik kan vanmiddag om kwart over 5 terecht. qltel heeft me naar mijn werk gebracht. Ik zit nu op mijn eigen plekje eindelijk een plek waar niemand achter me langs kan lopen en heb een doos vol zooi geïnstalleerd op en om mijn bureau
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52933807
hopelijk valt het allemaal mee Rewimo en is het snel opgelost/over

dus de fotolijstjes en pennebakjes staan er?
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 11:03:31 #120
13151 crew  Rewimo
pi_52933839
Yep, moet alleen eens even een recentere foto van de kleine man erin stoppen Oja, ik werk in Rijnpoort, tegenover winkelcentrum Kronenburg.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:04:54 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_52933860
Foei foei, twee dagen op je nieuwe werk en je bent alweer aan het internetten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52933923
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Yep, moet alleen eens even een recentere foto van de kleine man erin stoppen Oja, ik werk in Rijnpoort, tegenover winkelcentrum Kronenburg.
zegt me (nog) niets
Ja doei.
pi_52934173
quote:
Kronenburg... Daar woonde mijn allerliefste oom vroeger. De goede herinneringen komen meteen naar boven!

Balen dat je nu met een zere knie moet werken! Heb je wel leuke collega's daar trouwens?
It is your friends who make your world!
pi_52934407
quote:
Zit daar ook BasF (of hoe je dat ook schrijft)
Zoja, dan ken ik het wel
pi_52934891
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 08:11 schreef Faat het volgende:

[..]

Gelukkig dan dat je dat zondag hebt goed kunnen maken met Marokkaanse dishes en lots of oil

Gister wel mager gelukt? Ikzelf moest en zou toch een pizza eten, maar ik heb hem niet helemaal
opgegeten. Hopelijk scheelt dat genoeg calorieën; ik reken erop dat het deze week moet kunnen
Ach ja, weet je, dat er in Marokkaans eten veel olie zit, boeit me dan weer niets. Ik eet best vaak calorie-rijk. En als er zo'n bord kleurige couscoussalade onder m'n neus staat, met zo'n verrukkelijke geur van peterselie, munt en lente-ui, dan ga ik me echt niet afvragen of ik er niet een lepeltje olie teveel in heb gedaan Dan geniet ik gewoon. Met een bord risotto idem, das ook bepaald een calorieenbom. Maar iedere heerlijke romige hartige hap is de moeite waard. En dat effect mis je een beetje bij de quarterpounder

Gister vrij mager, vandaag vast ook wel weer. Ik heb al een maand niet echt meer gesnaaid, twee kleine incidenten met rijstzoutjes daargelaten Maar ach, das niet zo erg. En een keer gedachtenloos twee kletskoppen weggewerkt (maar ja, vroeger at ik rustig een half pak).
Af en toe een snoepje ofzo mag ik best van mezelf, hoor.

Rewimo, succes & sterkte met de knie. Benieuwd wat de dokter ervan zegt!
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 12:10:18 #126
43556 miss_dynastie
pi_52935425
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
En dat effect mis je een beetje bij de quarterpounder
Sterker nog, je hebt na drie kwartier alweer honger
pi_52935504
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Sterker nog, je hebt na drie kwartier alweer honger
Dat ook ja.
Man, mijn hele darmen zijn van slag na zo'n maaltijd. Krijg er echt buikpijn van. (ik had dus drie dagen niet onbeten hè meteen helemaal verstopt... En dan nog zo'n menu erbovenop, brrr)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 12:21:55 #128
13151 crew  Rewimo
pi_52935676
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:04 schreef Troel het volgende:
Foei foei, twee dagen op je nieuwe werk en je bent alweer aan het internetten
Ik heb nu pauze

Zit lekker aan een vers broodje brie met komkommer, er is hier in het gebouw een restaurantje waar ze de broodjes vers voor je klaarmaken voor 1,35 dus dat valt nogal mee qua prijs. Karnemelk erbij en voor straks een banaan, ik kom de dag wel weer door
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:43:48 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_52936113
jaja, nu wel ja

Ik zou wel oppassen, want als ze bepaalde sites blokkeren geeft dat aan dat ze een wat actiever beleid hebben en dat het best wel eens kan zijn dat er gewoon gemonitoord wordt wie wat op internet doet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52936177
quote:
Op maandag 3 september 2007 21:23 schreef Jojogirl het volgende:
Even spammen hoor: http://www.youtube.com/watch?v=JzQj5WWKF6M

Hehe, achter hem aanrennen deed ik al, hij kan nl. ook kruipen als een dolle
leuk filmpje
pi_52936291
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:46 schreef Riann het volgende:

[..]

leuk filmpje
Hee, hoe is het met je sanaslank? Wat heb je so far gegeten? (ik ben nl heel benieuwd wat je zoal eet bij zo'n dieet)
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:57:13 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52937244
goed nieuws van de verzekering complicaties vergoeden ze ook in België

Ben er nog lang niet hoor want weet helemaal niet of ze toestemming zullen geven maar het is een leuke start . Brief naar mijn ziekenhuis gaat vandaag hopelijk weg. Zodat ik hopelijk binnen 2 weken mijn medisch dossier hier heb. Zodat ik naar Himpens kan.

en nu ga ik een lekkere salade maken
pi_52938109
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hee, hoe is het met je sanaslank? Wat heb je so far gegeten? (ik ben nl heel benieuwd wat je zoal eet bij zo'n dieet)
vanmorgen straciatella yochurt en vanmiddag een orange drankje (wat ik niet lekker vond) en straks pak ik een maaltijdreep en vanavond iets van een omelet of zo met heel veel groente

Er zit soep bij pannekoeken penne met van allerlei sausjes chilli spagetti bolognaise in ieder geval van alles wat. Dat is het starterspakket voor een week dat je van alles uit kunt proberen ik mag ook 2 keer of alle 4 de maaltijden als ik wil iets warms dat ga ik de volgende keer bestellen iig voor 2 keer warm. Het valt me tot nu toe niet tegen. Ik moet zo eigenlijk weer een maaltijd eten terwijl ik eigenlijk geen honger heb.
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:54:25 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_52938246
Dus je hebt nu twee dingen gehad waarvan je er eentje niet lekker vond, maar het valt je niet tegen

Volgens mij ben jij dan een perfect persoon voor reclamemakers. Ik zou het namelijk al meteen verschrikkelijk vinden als ik de helft van wat ik gehad heb al niet lekker zou vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52938290
OK. En de straciatellayoghurt, koop je dat ook daar? En de omelet en de groente enzo? In hoeverre moet je zelf dingen erbij kopen in de supermarkt?

Enne... Is het duur? (ja sorry, ik ben best nieuwsgierig)
pi_52938302
Succes ermee Riann.

Ik had de huisarts gemailed voor een afspraak, maar ze zijn dus net twee weken op vakantie.. Mijn knieën voel ik niet meer, dus ik ga het hardlopen wel weer oppakken denk ik..
Ik vind het nu alleen lastig om weer te beginnen, ik heb weer even een flinke dip geloof ik. En zo onderhand begin ik een patroon te zien, het begint elke keer een 1,5-2 weken voordat ik ongesteld moet worden, en als ik dat ben, dan is het weer over...

Ik heb het trouwens koud vandaag!! Ik heb twee truien aan, en heb de verwarming ook al even aangehad.. Ik probeer nu maar weer op temperatuur te komen met een pot thee..
pi_52938317
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:54 schreef Troel het volgende:
Dus je hebt nu twee dingen gehad waarvan je er eentje niet lekker vond, maar het valt je niet tegen

Volgens mij ben jij dan een perfect persoon voor reclamemakers. Ik zou het namelijk al meteen verschrikkelijk vinden als ik de helft van wat ik gehad heb al niet lekker zou vinden
nee dat ik geen honger heb enzo valt me niet tegen. ik eet eerst de dingen op die ik denk ik niet lekker zal vinden Dan ben je er ook meteen van af.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 september 2007 @ 14:57:44 #138
13151 crew  Rewimo
pi_52938336
Ik word ook nieuwsgierig inderdaad in hoeverre je alles aangeleverd krijgt of nog moet kopen, en is het allemaal kant-en-klaar of moet je echt koken?
pi_52938358
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
OK. En de straciatellayoghurt, koop je dat ook daar? En de omelet en de groente enzo? In hoeverre moet je zelf dingen erbij kopen in de supermarkt?

Enne... Is het duur? (ja sorry, ik ben best nieuwsgierig)
Ik hoef alleen de groente zelf te kopen de rest is allemaal van daar.
en je moet tellen op een 70 tot 80 euro per week Dus in verhouding valt dat best wel mee want normaal moet je ook vleeswaren en brood etc kopen en nu alleen de groente.
pi_52938392
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik word ook nieuwsgierig inderdaad in hoeverre je alles aangeleverd krijgt of nog moet kopen, en is het allemaal kant-en-klaar of moet je echt koken?
het is allemaal kant en klaar behalve de penne moet je koken of je moet die omelet bakken en de groentes natuurlijk zelf bereiden. Maar zo'n yochurt of een drank je natuurlijk niet.
pi_52938501
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:58 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik hoef alleen de groente zelf te kopen de rest is allemaal van daar.
en je moet tellen op een 70 tot 80 euro per week Dus in verhouding valt dat best wel mee want normaal moet je ook vleeswaren en brood etc kopen en nu alleen de groente.
Heb je dan nog veel groente nodig?
Misschien heb je een website ofzo, waarop je kunt zien wat je moet eten?

(ik vind het wel interessant. gewoon om te zien hoe (en of) het werkt).

Ik vind het trouwens best veel geld. Maar ja, wie slank wil zijn....
pi_52938614
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je dan nog veel groente nodig?
Misschien heb je een website ofzo, waarop je kunt zien wat je moet eten?

(ik vind het wel interessant. gewoon om te zien hoe (en of) het werkt).

Ik vind het trouwens best veel geld. Maar ja, wie slank wil zijn....
2 flinke porties op een dag
maar ik lust alle groente dus dat lukt mij wel

http://www.sanaslank.nl
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:14:59 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_52938673
70 tot 80 euro per week?

Dat vind ik best een behoorlijk bedrag, dat geef ik ongeveer aan 2 personen uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52938721
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:14 schreef Troel het volgende:
70 tot 80 euro per week?

Dat vind ik best een behoorlijk bedrag, dat geef ik ongeveer aan 2 personen uit
ik vind het nogal meevallen
pi_52938751
Ik vind het er niet eens bizar ongezond uitzien, zo op die website.

Wel heel erg vies trouwens Ik hou niet van prefab eten.

Jij wordt straks razend slank van al dat spul, ik blijf altijd stevig maar eet dan tenmiste lekker

Enne, troel, ik geef wel meer uit denk ik. Vraag me altijd af waar dat geld nou blijft
pi_52938809
ik ben volgens mij niet eens zoveel geld kwijt aan boodschappen voor ons tweeën...
Ik vind het toch best duur hoor.
pi_52938820
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het er niet eens bizar ongezond uitzien, zo op die website.

Wel heel erg vies trouwens Ik hou niet van prefab eten.

Jij wordt straks razend slank van al dat spul, ik blijf altijd stevig maar eet dan tenmiste lekker

Enne, troel, ik geef wel meer uit denk ik. Vraag me altijd af waar dat geld nou blijft
wat is prefab?
pi_52938858
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:24 schreef Riann het volgende:

[..]

wat is prefab?
het betekent zoiets als 'vantevoren gemaakt'. Ik bedoel ermee te zeggen dat ik carbonarasaus uit een pakje smerig vind, ik maak het veel liever zelf. En dat geldt voor heel veel dingen.
pi_52939011
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

het betekent zoiets als 'vantevoren gemaakt'. Ik bedoel ermee te zeggen dat ik carbonarasaus uit een pakje smerig vind, ik maak het veel liever zelf. En dat geldt voor heel veel dingen.
ik zou het in de supermarkt ook zo uit een pakje kopen met heel veel verse groentes enzo er natuurlijk bij dus dat scheelt.
pi_52939083
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:37 schreef Riann het volgende:

[..]

ik zou het in de supermarkt ook zo uit een pakje kopen met heel veel verse groentes enzo er natuurlijk bij dus dat scheelt.
De echte carbonara is niet echt slank (eieren, kaas, spek, evt room) en bevat geen groente en is zo vreselijk
... Maar normaalgesproken eet ik heel gezond hoor Minstens 200 gram groente per dag enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')