Sterker nog, die zijn zelfs een beetje vies...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef octopussy het volgende:
risotto is nou net iets wat ik WEL kan maken...al kan het ongetwijfeld lekkerder.![]()
al dat gepraat over etenik heb een beetje honger/trek nu.
btw. Luchtige zoutjes van Cracottes zijn niet lekker![]()
Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NLquote:Op woensdag 5 september 2007 01:04 schreef omearos het volgende:
Ik ben juist een ramp in de keukenNu ik op mezelf woon moet ik wel koken, maar dan nog eet ik bijna de helft van de tijd buiten de deur met anderen mee (is ook gewoon gezelliger)
Kunnen we geen "leer koken" meet houden?![]()
Ben net terug van de film en daarna nog even bijquote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat ben jij nog laat wakker! Ik ben wel in voor een leer koken meet hoewel ik wel redelijk kan koken. Maar dan vooral de basic dingen. Alleen ben ik pas eind januari / begin februari in NLDus als het uitgesteld kan worden ben ik van de partij.
Welterustenalvast, ik ga naar huis nu!
Ik had er echt zo'n trek in. Speciaal gehaald op de markt, maar ik stond weer te veel te dromenquote:
Is heel makkelijk. Je hebt veel verse basilicum nodig, een handje kort-geroosterde pijnboompitten, een teentje knoflook, en een scheutje olijfolie. Dat pureer je, of je wrijft het fijn in een vijzel, of je hakt het heel fijn met een mes. Dan doe je er versgeraspte parmezaanse kaas bij. Als je niet tevreden bent over de textuuur doe je er nog wat olie bij. Peper, zout, klaar!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:56 schreef Vogue het volgende:
Hoe maak je zelf pesto?? Hier in Mexico is alleen hele vette, groene pesto te koop voor een astronomisch bedrag. Wel hebben ze allerlei kruiden, als ik daar zelf pesto uit kan maken ben ik een gelukkig mens.
Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiendquote:Op woensdag 5 september 2007 01:14 schreef omearos het volgende:
Klinkt iig wel leuk Vogue. Kan iemand een foto maken?![]()
Ik heb morgen mijn eerste les steps, ik hoop maar dat ik niet de enige stevige ben daarIk weet nu al dat ik een knalrode kop ga krijgen, daar is weinig voor nodig.
Allemaal rode koppies, dat wordt wel een grappig gezichtquote:Op woensdag 5 september 2007 08:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet druk om maken. Iedereen krijgt een rooie kop want het is doodvermoeiendGewoon doorbikkelen, dan slaap je lekker vannacht!
Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!
Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
het is gewoon heel vervelend dat ik me nu anderhalve week per maand gewoon zwaar kut voel.. Straks is het weer over, en zit ik weer twee weken redelijk in mijn vel, maar het lijkt allemaal zo diepzwart nu...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen Teigan, het komt wel weer goed.Maak je vooral niet teveel zorgen, daar ga je je niet lekkerder door voelen. Misschien moet je vandaag iets doen wat je echt heel leuk vind, misschien dat je je dan beter gaat voelen? Accepteer vooral dat je lijf deze kuren heeft... lijkt me dat als je je er aan ergert het alleen maar vervelender wordt.
Ik moet vandaag een aangepaste versie van mijn verslag en een nieuwe planning mailen naar mijn begeleiders, gelukkig is het verslag al af, en die planning maak ik zo thuis af, heb de puf niet om nu naar het bedrijf te fietsen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef teigan het volgende:
Vervelend is dat omearos.. Moet je nog veel doen vandaag?
Ik moet straks kijken hoe ik drie kittens in een vervoersmandje krijg zonder dat ik ze alledrie vijf keer moet vangen... Ik ben benieuwd..
Studie gaat altijd in vlagen. Tenminste, bij mij wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!!!
Het gaat hier even heel langzaam met de studie... En dat heeft ook alles te maken met hoe ik me nu voel...
Als dat soort zelflerende systemen bij mij zouden functioneren... zou ik een stuk slanker zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Suikervrije drop halen, Levi (bij Jamin of zo), als je daar veel van eet merken je darmen het welEn dan neem je de volgende keer vanzelf minder
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Introductieweek is wel leuk, maar ik heb denk ik aardig veel met een zuur gezicht bij de lessen gezeten vanwege mijn kiespijnMorgen speurtocht door Amsterdam (museumspeurtocht) en daarna uit eten
De mensen zijn leuk en de opleiding zit zo te horen heel goed in elkaar. Wel grappig dat iedereen over het salaris aan het zeuren was (te weinig) en dat ik de enige ben die zoiets had van 'wow, wat veel!!'
Je hebt voor je wortelkanaalbehandeling toch wel een verdoving genomen Isa?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Introductieweek is wel leuk, maar ik heb denk ik aardig veel met een zuur gezicht bij de lessen gezeten vanwege mijn kiespijnMorgen speurtocht door Amsterdam (museumspeurtocht) en daarna uit eten
De mensen zijn leuk en de opleiding zit zo te horen heel goed in elkaar. Wel grappig dat iedereen over het salaris aan het zeuren was (te weinig) en dat ik de enige ben die zoiets had van 'wow, wat veel!!'
Misschien moet ik dan toch maar een wls misschien dat dat helpt.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
in welke orde van grootte moet ik dan denken qua salaris? Wel fijn dat je straks niet meer elk dubbeltje hoeft om te draaien. Naar die situatie kijk ik in ieder geval wel uit. Nu nog even afstuderen
![]()
Levitation, bij mij werkt het zelflerend systeem dmv dumpings primaIk laat het wel uit mijn hoofd om nog pindaknabbels te nemen bijvoorbeeld.
![]()
tijd voor cup-a-soup?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar een wls misschien dat dat helpt.![]()
Ik las in eerste instantie dumplings... snapte al niet wat dat Chinese eten in je verhaal deed.![]()
Slecht lezen kan heel vermakelijk zijn.
![]()
Tja je niet alles hebben wat een ander ook heeftquote:Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Da's in elk geval iets anders dan ik hebIk heb juist pijn met strekken.
quote:
zodat ze meer verkopenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:12 schreef omearos het volgende:
Ik had er nog nooit zo op gelet omdat ik ook niet eerder echt bewust boodschappen deed. Waarom is het eigenlijk zo vroeg al?
Zwaar off-topic: Die unlimited pas heb ik ook. Wij gaan standaard iedere week naar de sneak en eens in de 5/6 weken naar de lady's night. Gisteren 'No reservations' gezien.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:13 schreef teigan het volgende:
Mooi zo omearos!!!
Ik zag de sinterklaaszooi ook al liggen vandaag, ze zijn er echt vroeg mee!
Wij zijn net even naar de bios geweest, de film (disturbia) was wel ok... We hebben sinds kort een unlimited pas, dus we moeten er wel even flink van profiteren
Ik wist dat het geen goed idee was om woensdag als vaste weegdag te hebbenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:58 schreef Jojogirl het volgende:
Zo'n Unlikmited pas lijkt me ook gaaf, maar hier is de Pathe net te ver weg om het lonend te maken. Bovendien zouden we dan wel erg vaak oppas nodig hebben.
Heeft iemand ene verklaring voor het feit dat ik middenin de week altijd veel zwaarder ben dan op zaterdagochtend (mijn echte weegmoment)? Elke keer weer denk ik, huh? zoveel heb ik toch niet gegeten, en zaterdags ben ik dan toch weer lichter dan de week ervoorHeel maf.
Die nieuwe pil verschilt volgens mij bar weinig van de "oude" pil. Die kun je ook lang doorslikken en daar was de pil ooit bij introductie ook voor bedoeld. Alleen wilden destijds veel vrouwen hun maandelijkse bloedingen behouden en hebben ze de stopweek ingebouwd. Wel is 't zo dat sommige vrouwen nu bij doorslikken doorbraakbloedingen krijgen, ik heb geen idee of dat anders is met die nieuwe pil.quote:Op donderdag 6 september 2007 05:12 schreef Faat het volgende:
Teigan, ik heb laatst ergens iets gelezen over een nieuwe pil. Is dat misschien iets voor jou?
Je zou er niet meer ongesteld mee worden en er zouden geen PMS klachten meer zijn. Ik kan
helaas even zo snel geen linkje voor je vinden, maar het had te maken met de hoge dosering
testosteron. Bijwerkingen van de pil waren een zwaar verhoogd libido, een zwaardere stem en
mogelijk meer haargroei. Eerste bijwerking is natuurlijk oké, maar de andere zijn wat dubieus![]()
Ik ben trouwens zo vroeg wakker geworden van de "honger". Theoretisch zou ik dat eigenlijk
niet moeten hebben, want ik zat gisteren precies op 1400 kcal, maar ik geloof dat mijn lichaam
een beetje dwars begint te liggen. Die is niet meer zo blij met mijn dieet-activiteiten en zeurt
weer om extra voedsel. Zelfs met veel drinken kan ik het niet meer tevreden stellen. Zeiklijf![]()
Ik ben ook een beetje bang voor uitstrijkjes enzo.... Ga over drie weken een mirena laten plaatsenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef octopussy het volgende:
Ik bleek een geirriteerde baarmoedermond te hebben en ging meteen bloeden als een rundBeetje pijnlijk was het wel
![]()
Nu heb ik buikpijn en ik ga ik even slaapje doen (heul slecht geslapen vannacht). Fuck stage.
ColdFeet, ik ga er vanuit dat ik vanavond wel kan sporten![]()
Ik vind zelf soep echt ideaal tegen een hongerdip. Echt, dat vult zo vreselijk lekker. Een grote kom zelfgemaakte pompoensoep bijv, zal een kcal-letje of 100-120 zijn, en dan heb je meteen een propvol gevoel (ik neem soms zelfs een bakje mee, wat ik dan op mn werkplek even magnetronquote:Op donderdag 6 september 2007 12:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Over dat honger gevoel... bij mij ging het een hele tijd goed met vrij weinig eten en niet snoepen... maar de afgelopen week giert de "honger" door mijn lijf. Word er helemaal gek van, wat ik ook eet ik hou honger. Dacht dat ik daar zo mooi vanaf was.Gisteren best veel gesnoept (dropjes) en ik bleef trek houden terwijl ik zo'n volle maag had dat ik er met zwemmen last van had. 's Avonds dus maar heeeel licht gegeten... Heb nu nog last van mijn maag/darmen, ik denk dat ik slecht tegen drop kan.
Weegschaal doet overigens ook niet echt meer z'n best om mijn humeur op te krikken.
![]()
Ik heb de snaaibuien vooral op mijn werk... zelfgemaakte soep en popcorn zijn dan niet zo handigquote:Op donderdag 6 september 2007 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind zelf soep echt ideaal tegen een hongerdip. Echt, dat vult zo vreselijk lekker. Een grote kom zelfgemaakte pompoensoep bijv, zal een kcal-letje of 100-120 zijn, en dan heb je meteen een propvol gevoel (ik neem soms zelfs een bakje mee, wat ik dan op mn werkplek even magnetron)
En als het meer 'eetlust' is dan echt honger: try zoute popcorn!
Nou ja, ik weet stiekum ook wel dat je trek in zoetigheid en snaaibuien moeilijk te lijf kunt met popcorn hoor... Maar it's worth a shot.
Thanksquote:Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef teigan het volgende:
Welkom Maedel, en succes ermee!!!
Ah, helder, nou ik kijk wel even hoe het verloopt en zo voor ik pm. Hoewel ik wel heel vast van plan ben het vol te houden. Op zich ben ik best gedisciplineerd, maar dan moet ik wel stoppen met afhaal en uit eten enzquote:Als je hier in het lijstje wilt met je gewicht enzo, dna moet je Troel even pm'en.. Wil je het alleen voor jezelf bijhouden, dan hoeft het niet...
als ik het zo goed heb tenminste..
Nou ja, 4x per week afhaal of "lekker makkelijk" schiet natuurlijk niet opquote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
Zo af en toe kan je jezelf wel iets gunnen maedel, dan hou je het tenminste vol...
Vond je m zo goed?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Levitation het volgende:
Vanavond op NL3 om 20.45 het vervolg op de documentaire Beperkt Houdbaar!![]()
Ben het wel eens met de strekking van de documentaire... ook hier op Fok! zie je duidelijk dat er een totaal onrealistisch beeld is van hoe een vrouw er uit hoort te zien.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vond je m zo goed?
Ik vond een aantal punten wel aardig (die Utrechtse psychologe vond ik heel sterk) maar het "wij laten ons iets aanpraten, boehoe"-gehalte was mij een beetje te hoog.
Mijn spijkerbroek lijkt wat ruimer te zitten
Ja, maar goed, dat een zekere user in dit topic graag op Doutzen Kroes in de bushokjesvariant wil lijken.... Ik vind dat ook gewoon een beetje dom. Je ziet toch dat het gephotoshopt is?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben het wel eens met de strekking van de documentaire... ook hier op Fok! zie je duidelijk dat er een totaal onrealistisch beeld is van hoe een vrouw er uit hoort te zien.
dat wil ik niet hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar goed, dat een zekere user in dit topic graag op Doutzen Kroes in de bushokjesvariant wil lijken.... Ik vind dat ook gewoon een beetje dom. Je ziet toch dat het gephotoshopt is?
Ik denk dat je meer spierpijn krijgt van de Wii-versie dan van een PC-versiequote:Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Even offtopic: dat konijnenspel van de Wii-meeting staat nu (legaal en gratis) online
Mijn lijf is wel gezond, het gaat om wat je dan "mooi" vindtquote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat wil ik niet hoor
maar gewoon een mooi gezond lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |