quote:Op zondag 2 september 2007 21:36 schreef teigan het volgende:
Wij kregen vandaag een telefoontje, we krijgen er morgen weer drie pleegkittens bij!!!
Ze zijn 10 weken, en al klaar voor plaatsing, maar de dochter van het pleeggezin wat ze had blijkt allergisch te zijn, dus ze moeten daar weg..
En morgenavond komen er ook gelijk mensen kijken voor 1 van de drie(degene waarvan ik op papier al zoiets heb dat ze heel mooi kan zijn..)
Ik ben benieuwd..
10 september het word een dagopname. Als ik me niet goed genoeg voel moet ik misschien wel een nachtje blijven.quote:Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef Rewimo het volgende:
Q_M, ja dan laat je dat vet echt wel staanWanneer gaat je galblaas eruit?
Wij waren vandaag naar Koningin Julianatoren. Ondanks de voorspellingen prachtig weer gehad![]()
hardlopen is sowieso verslavendquote:Op zondag 2 september 2007 22:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind Evi leukNet les 1 gedaan, dat viel me 100% mee! Leuke manier van lopen...
ja zekerquote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hee! Je bent er weer! Leuke vakantie gehad?
Prettig. Welke opleiding doe je?quote:
eerstejaars pedagogiek in nijmegenquote:Op maandag 3 september 2007 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prettig. Welke opleiding doe je?
Idd.. Felix stuift nu ook al op Yucatan af!quote:Op maandag 3 september 2007 09:52 schreef teigan het volgende:
Vogue, zie ik het nou goed dat je straks weer een orkaan op je af krijgt?
zo krijgt ze er geen, en zo zijn er 2 achter elkaar. want was vanochtend een uitleg dat een orkaan van de 5de categorie normaal nooit over die kant van mexico gaat (of zoiets)quote:Op maandag 3 september 2007 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Idd.. Felix stuift nu ook al op Yucatan af!![]()
Inderdaad Centimeters is ook goed. Ik voel me beter en dat is belangrijk.quote:Op maandag 3 september 2007 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
(knip)
Botterfly, centimeters zijn ook leuk, toch? Ik was op een gegeven moment anderhalve broekmaat kwijt, maar geen kilootje erafkwam door het sporten.
(knip)
En hoe is het?quote:Op maandag 3 september 2007 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanaf mijn nieuwe werkplekIk heb pauze
Zwaai terugquote:Op maandag 3 september 2007 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanaf mijn nieuwe werkplekIk heb pauze
Dat had ik vorige week met de Volkskrant!quote:Op maandag 3 september 2007 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Herinneren jullie de krantperikelen van begin dit jaar nog?
Het financieele dagblad belde zojuist om me een nieuw proefabonnement aan te smeren voor 4 weken. Toen ik de meneer aan de andere kant van de lijn uitlegde dat ik pas per 1 oktober mijn vorige proefabonnement uitgevoerd ga krijgen, raakte hij helemaal in de war, want dat paste natuurlijk niet in zijn script![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |