abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:04:08 #251
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52852870
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:57 schreef omearos het volgende:
ziet er goed uit Vogue
idd goed hoor
pi_52852880
Dank iedereen!

Er moet nog 20 kilo af, maar met 10 ben ik ook al tevreden. Als ik in januari / februari naar NL kom op vakantie, wil ik dat iedereen het verschil ziet

Ik kan trouwens ook normaal kijken hoor Op die foto´s (vooral de eerste) kijk ik wel heel erg moeilijk
pi_52852882
Ziet er prima uit Vogue! Goed gedaan. Ik ga wel weer foto's maken als ik op 80 kg zit.
pi_52855407
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde even zomaar wat knuffeltjes uitdelen aan veiligheidsspeldje, troel, omearos, teigan, sjeen, rewimo, octopussy, miss dynastie, pandorah, freecell, liejannuh en yppy.

En een voor Riann en ik hoop dat je binnenkort weer wat lekkerder in je vel zit, meid.
Boehoe.

Vogue, ik vind het echt een verschil: van stevige vetrollen naar voluptueus
pi_52856378
Ik probeerde nergens volledig te zijn in de knuffeltjes hoor en er zat een gedachte achter, maar als ik had geweten dat allerlei mensen zich gepasseerd voelden dan had ik wel helemaal geen knuffeltjes uitgedeeld
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52861948
Goedemorgen
Ontbijt hier met knäckerbrot met filet americaine en

Over 10 minuutjes komt mijn lift en dan ben ik een week weg
Ik stop op vakantie met het invullen van de eetmeter, maar ik let wel op wat ik eet en ga gewoon door met hardlopen. Tel daar fietsen en zwemmen bij op en de schade van uit eten ed moet te overzien zijn
pi_52862043
Hm, ik ben te laat, maar toch een fijne vakantie toegewenst freecell!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:01:02 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52862612
Dankzij de quote van Isabeau zijn de foto's van Vogue nog steeds te zien . Je hebt inderdaad een flink resultaat geboekt! .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 10:08:20 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52862676
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Dankzij de quote van Isabeau zijn de foto's van Vogue nog steeds te zien . Je hebt inderdaad een flink resultaat geboekt! .
Ah, handig Ik had ze gemist namelijk. En nu kan ik zeggen: Vogue Een heel verschil al!

En ik ben weer 3 ons kwijt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:11:40 #260
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52862704
Joooooooooooo met de banjo
En Mien met de mandoline
Kaaaatje met haar mondharmonikaaaaaatje
En Faaaaaaatje past weer in een ander maaaatje

FINALLY.......................ONDER DE 100...................WOEIIIII
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_52862751
Wat goed Faat!!
Gefeliciteerd!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 10:20:05 #262
13151 crew  Rewimo
pi_52862782
Faat Super zeg! Hartstikke lekker voor je
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52862819
Faat, wat een mijlpaal heerlijk weer 2 cijfers op je weegschaal
pi_52865110
Gefeliciteerd Faa!!
pi_52865157
Wat fijn voor je
pi_52865249
FAAT! Wat goed! Gefeliciteerd!

En Vogue, je ziet er echt goed uit! Wat een verschil!
It is your friends who make your world!
pi_52865376
Whaaaaaahieeee, echt goed Faat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52866201
Goed zo Faat!!!!

Ik kreeg gisteravond ineens een enorme krampaanval in mijn kuit...-O-
Ik denk dus dat ik hardlopen maar even opschuif naar morgen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52866682
Faat! Geweldig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 14:42:58 #270
13151 crew  Rewimo
pi_52867377
Net even een rondje oogst gedaan in de tuin

Okee, de mais hebben we voor de deur gejat En of de peren al eetbaar zijn moet ik nog proberen.

Meer foto's zometeen in ons KAA-topic
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:52:42 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52867551
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Net even een rondje oogst gedaan in de tuin

[afbeelding]

Okee, de mais hebben we voor de deur gejat En of de peren al eetbaar zijn moet ik nog proberen.

Meer foto's zometeen in ons KAA-topic
*jaloersch is.

Ik wil *later* ook een groente- en fruittuintje .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 14:54:24 #272
13151 crew  Rewimo
pi_52867576
Volgend jaar wil ik een moestuintje aanleggen Dat is er nu nog niet van gekomen.
pi_52868585
Woei! Net geupdate en ik heb mijn laagste dieetclubgewicht tot nu toe genoteerd!
En dat ondanks dat ik een enorm rottige stressvolle week achter de rug heb. Ben best trots op mezelf dat ik zo netjes ben blijven eten ondanks de stress.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 15:51:50 #274
13151 crew  Rewimo
pi_52868623
Goed zo Levi! Knap van je!
pi_52869760
Mooi zo Levi!!!
pi_52869780
Faat!!! Gefeliciteerd wat goed!!
En levi, gaaf hoor, lekker gevoel is dat he! Felicidades para ti también!

Ook ik heb een topweek achter de rug. Redelijk streng gelijnd (rond de 1300 tot 1650 calorien per dag met veel groente en fruit, en kip en vis). Reslutaat sinds maandag: 2,4 kilo!! Ik zit nu nog 300 gram boven mijn historisch lage gewicht 2 weken geleden. Moet lukken volgende week.
pi_52870103
Dat gaan we vieren, Faat!! En ook Levi gefeliciteerd net deze geweldige mijlpaal!!

En Rewimo, dat ziet er erg lekker uit zeg, bramen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52870387
Levitation, goed zeg! En nu op naar de volgende tien kilo!

Als we zo doorgaan kunnen we de dieetclub over een jaartje wel opdoeken
pi_52871782
Wat gaat dat lekker met jullie! Vogue gaat goed (helaas foto's gemist ) Faat gaat goed en Levi gaat ook al goed

Ziet er lekker uit Rewimo. Ik wil ook een tuintje met bramen, frambozen, aardbeien en bessen!

Teigan: s'nachts kramp in je kuiten is inderdaad niet fijn als je dag erop wilt gaan wachten. Een dagje wachten is inderdaad slim
pi_52873161
Levi ook al zo goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52885380
Goeiemorgen allemaal * Isabeau gaat snel tas inpakken en beestje voederen om daarna door Nederland te trekken richting Den Haag

Weegschaal was vanmorgen lief voor me

Fijne dag verder!
  zondag 2 september 2007 @ 10:25:40 #282
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52885748
Wat goed Levi en Faat
pi_52885776
Die van mij was vanmorgen ook niet heel erg onaardig Isa, misschien is een wijn dieet wat voor ons?
pi_52886166
Dank voor alle lieve felicidades!

Over weegschalen gesproken:
Na dagen 91,9 gewogen te hebben, heeft mijn weegschaal vandaag blijkbaar een appeltje met me te schillen... 93,0 kg Wat een secreet is dat ding ook... Maar ik laat mijn feestje niet verpesten, morgen weer 91,9 of lager!!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 11:37:38 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52886635
Mijn weegschaal was niet lief vanmorgen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52887938
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:04 schreef Levitation het volgende:
Dank voor alle lieve felicidades!

Over weegschalen gesproken:
Na dagen 91,9 gewogen te hebben, heeft mijn weegschaal vandaag blijkbaar een appeltje met me te schillen... 93,0 kg Wat een secreet is dat ding ook... Maar ik laat mijn feestje niet verpesten, morgen weer 91,9 of lager!!
die weegschalen ook altijd je hebt een keer minder eruit geplast of een dag niet gepoept en je bent meteen zwaarder

tssssk
pi_52889834
Tis hier stil zeg...

iedereen druk bezig vandaag?
pi_52889999
Druk bezig met slapen Gisteravond verjaardag gehad, ben net een paar uur wakker.
Vandaag lekker rustig aan doen, vanavond uit eten met
pi_52890127
Ik ben met een zwangere vriendin wezen zwemmen... Lekker rustig rondgedobberd, en nog twee keer in een bubbelbad met badzout geweest..
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 14:31:27 #290
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52890187
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:18 schreef octopussy het volgende:
Tis hier stil zeg...

Ik wil teveel...

Wil op de fiets naar de Bieb, wil afvallen, wil soep en kipkrokketten maken, wil was doen, wil dat Isa zindelijk wordt, wil grasmaaien, wil gaan hardlopen, wil vriendje helpen met website maken... wil, wil, wil

Heb dus besloten om niks meer te willen vandaag, maar gewoon te beginnen en te kijken hoe het verder gaat... Dus nu staat de kippenbouillon klaar, moet prei, vermicelli en stukjes kip in. Isa laat ik lekker hobbelen, de Bieb doe ik wel een andere keer en ik zit lekker vriendje te helpen met website.

pi_52890345
Hehe ik ken het Sjeen. Je doet toch nog behoorlijk wat als ik het zo zie

ik wil vandaag nog aan schoolopdrachten werken, maar ik krijg ook vrienden op bezoek zometeen dus ik ben bang dat er weinig van terecht gaat komen. * octopussy gaat nu even een pot thee zetten
pi_52890425
Ik wilde ook nog met school aan de gang, maar mik is nu de keuken van behang aan het ontdoen, dus ik denk dat ik daar zo nog even mee ga helpen
pi_52891384
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:38 schreef octopussy het volgende:
Hehe ik ken het Sjeen. Je doet toch nog behoorlijk wat als ik het zo zie

ik wil vandaag nog aan schoolopdrachten werken, maar ik krijg ook vrienden op bezoek zometeen dus ik ben bang dat er weinig van terecht gaat komen. * octopussy gaat nu even een pot thee zetten
Morgen weer aquarobicen?
Ik ben snel het huis aan het fatsoeneren, krijg zo visite
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 15:26:43 #294
43556 miss_dynastie
pi_52891685
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil teveel...
Hoe herkenbaar
Kroketten maak ik morgen wel, ik laat het altijd een uur of vijf trekken en we willen ook nog naar opa vandaag... ik ga zo gewoon met een borduurwerkje op de bank zitten. Tis tenslotte niet voor niets een rustdag dan kan ik morgen aan mijn pak papier van 500 blz. beginnen
pi_52891854
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Morgen weer aquarobicen?
Ik ben snel het huis aan het fatsoeneren, krijg zo visite

komt Isa bij je eten? Jullie gaan het vast heel gezellig krijgen
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 15:39:29 #296
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52891982
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar
Kroketten maak ik morgen wel, ik laat het altijd een uur of vijf trekken en we willen ook nog naar opa vandaag... ik ga zo gewoon met een borduurwerkje op de bank zitten. Tis tenslotte niet voor niets een rustdag dan kan ik morgen aan mijn pak papier van 500 blz. beginnen
De kip had ik gisteren al opgezet, dus dat heeft lang genoeg getrokken (hihi)... De buren komen zo koffie drinken, dus nu snel even opruimen
  zondag 2 september 2007 @ 16:12:47 #297
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52893019
Geluk bij een ongeluk hier.

2 weken geleden kreeg ik heel fijn van de dokter te horen dat ik galstenen heb, en mn galblaas eruit moet.
Het voordeel is wel dat ik absoluut geen vet mag hebben tenzij ik weer een paar uur wil dubbel liggen van de pijn. Dus geen patatje meer ofzo... dat kan alleen maar goed uitpakken

De weegschaal was vanmorgen ook lief voor mij.
Van de 114kg naar de 82kg. gegaan
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:11 schreef Faat het volgende:
Joooooooooooo met de banjo
En Mien met de mandoline
Kaaaatje met haar mondharmonikaaaaaatje
En Faaaaaaatje past weer in een ander maaaatje

FINALLY.......................ONDER DE 100...................WOEIIIII

Goed gedaan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 september 2007 @ 17:15:19 #298
13151 crew  Rewimo
pi_52894665
Q_M, ja dan laat je dat vet echt wel staan Wanneer gaat je galblaas eruit?

Wij waren vandaag naar Koningin Julianatoren. Ondanks de voorspellingen prachtig weer gehad
pi_52895610
Zo'n slecht weer was er toch ook niet voorspeld?

Ik kom net terug van Doe Maar, de musical. Voor de tweede keer geweest en het was wederom geweldig!
pi_52899008
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:18 schreef octopussy het volgende:
Tis hier stil zeg...

Ik was naar Spinvis!
Het was zo tof!
En ik heb CD's gekocht. Ook heel tof.
Nu nog even conclusie en aanbevelingen afmaken en dan opsturen en dan lekker niets doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')