Boehoe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde even zomaar wat knuffeltjes uitdelen aan veiligheidsspeldje, troel, omearos, teigan, sjeen, rewimo, octopussy, miss dynastie, pandorah, freecell, liejannuh en yppy.
En eenvoor Riann en ik hoop dat je binnenkort weer wat lekkerder in je vel zit, meid.
Ah, handigquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Dankzij de quote van Isabeau zijn de foto's van Vogue nog steeds te zien. Je hebt inderdaad een flink resultaat geboekt!
.
*jaloersch is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Net even een rondje oogst gedaan in de tuin
[afbeelding]
Okee, de mais hebben we voor de deur gejatEn of de peren al eetbaar zijn moet ik nog proberen.
Meer foto's zometeen in ons KAA-topic
die weegschalen ook altijd je hebt een keer minder eruit geplast of een dag niet gepoept en je bent meteen zwaarderquote:Op zondag 2 september 2007 11:04 schreef Levitation het volgende:
Dank voor alle lieve felicidades!
Over weegschalen gesproken:![]()
Na dagen 91,9 gewogen te hebben, heeft mijn weegschaal vandaag blijkbaar een appeltje met me te schillen... 93,0 kgWat een secreet is dat ding ook...
Maar ik laat mijn feestje niet verpesten, morgen weer 91,9 of lager!!
![]()
Ik wil teveel...quote:Op zondag 2 september 2007 14:18 schreef octopussy het volgende:
Tis hier stil zeg...
iedereen druk bezig vandaag?![]()
Morgen weer aquarobicen?quote:Op zondag 2 september 2007 14:38 schreef octopussy het volgende:
Hehe ik ken het Sjeen. Je doet toch nog behoorlijk wat als ik het zo zie![]()
ik wil vandaag nog aan schoolopdrachten werken, maar ik krijg ook vrienden op bezoek zometeen dus ik ben bang dat er weinig van terecht gaat komen. * octopussy gaat nu even een pot thee zetten![]()
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 2 september 2007 14:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil teveel...
quote:Op zondag 2 september 2007 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Morgen weer aquarobicen?
Ik ben snel het huis aan het fatsoeneren, krijg zo visite
De kip had ik gisteren al opgezet, dus dat heeft lang genoeg getrokken (hihi)... De buren komen zo koffie drinken, dus nu snel even opruimenquote:Op zondag 2 september 2007 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar
Kroketten maak ik morgen wel, ik laat het altijd een uur of vijf trekken en we willen ook nog naar opa vandaag... ik ga zo gewoon met een borduurwerkje op de bank zitten. Tis tenslotte niet voor niets een rustdag dan kan ik morgen aan mijn pak papier van 500 blz. beginnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:11 schreef Faat het volgende:
Joooooooooooo met de banjo
En Mien met de mandoline
Kaaaatje met haar mondharmonikaaaaaatje
En Faaaaaaatje past weer in een ander maaaatje![]()
FINALLY.......................ONDER DE 100...................WOEIIIII![]()
Ik was naar Spinvis!quote:Op zondag 2 september 2007 14:18 schreef octopussy het volgende:
Tis hier stil zeg...
iedereen druk bezig vandaag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |