abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52841484
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik voelde me overigens ook met 150 kilo prima, geestelijk dan. En nu met 96 ook. Lichamelijk is het voor mij wel een wereld van verschil

Wat ik bedoel te zeggen is dat je geestelijke welbevinden niet door je gewicht bepaald wordt. Wel door het feit dat jij je gewicht niet goed vindt. Maar ik denk dat puur en alleen gewicht geen oorzaak is voor het feit dat iemand niet goed in zijn vel zit. Daar zitten andere dingen achter. Ik denk wel dat je over het algemeen ook een beter gewicht krijgt als je je leven ook op andere gebieden beter op de rails krijgt. Een samenhang is er wel, maar niet zo direct als jij nu denkt.
ik denk weet ik wel zeker dat er bij mij wel een verband zit tussen het geestelijke en het gewicht. Ik ben misschien ook erg uit op het schoonheidsidieaal. Wat bij mij natuurlijk op moment erg meespeelt aan mijn geestelijke is mijn spierziekte wat voor shit ik er allemaal door krijg. etc etc etc etc dat verhaal kennen jullie wel een beetje volgens mij.
pi_52841535
Ik wilde even zomaar wat knuffeltjes uitdelen aan veiligheidsspeldje, troel, omearos, teigan, sjeen, rewimo, octopussy, miss dynastie, pandorah, freecell, liejannuh en yppy.

En een voor Riann en ik hoop dat je binnenkort weer wat lekkerder in je vel zit, meid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52841608
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde even zomaar wat knuffeltjes uitdelen aan veiligheidsspeldje, troel, omearos, teigan, sjeen, rewimo, octopussy, miss dynastie, pandorah, freecell, liejannuh en yppy.

En een voor Riann en ik hoop dat je binnenkort weer wat lekkerder in je vel zit, meid.
Dank je dat doet me weer goed en ik weet echt wel dat jullie het niet vervelend bedoelen en ik ben ook wel iemand die ook fel kan reageren.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:28:38 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52841657
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef Riann het volgende:

[..]

mijn beweging gaat uitbreiding plaats vinden met ingang van morgen
onbeperkt zwemmen en 2 keer in de week aquafun
Da's heel goed toch
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Riann het volgende:

[..]

ik denk weet ik wel zeker dat er bij mij wel een verband zit tussen het geestelijke en het gewicht. Ik ben misschien ook erg uit op het schoonheidsidieaal. Wat bij mij natuurlijk op moment erg meespeelt aan mijn geestelijke is mijn spierziekte wat voor shit ik er allemaal door krijg. etc etc etc etc dat verhaal kennen jullie wel een beetje volgens mij.
Ik kan me voorstellen dat je onder andere hierdoor gewoon niet lekker in je vel zit... Het is ook niet niks, wat je nu een plaatsje moet geven.

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52842433
ik heb net een brief binnen gekregen dat ik auditie mag komen doen bij idols hahaha

niet dat ik dat ga doen hoor want ik kan niet zingen
pi_52842557
Waarom heb je je opgegeven dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52842640
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heb je je opgegeven dan?
Ik was benieuwd of ik een uitnodiging zou krijgen

ik heb me al elk jaar op gegeven voor big brother en ook voor de gouden kooi maar nooit een uitnodiging gekregen. Ik ben niet interesant genoeg denk ik.

Heel misschien dat ik wel een kijkje ga nemen maar ik wil eigenlijk niet op televisie want dan sta ik zwaar voor lul natuurlijk.
pi_52843087
Jij bent ook een lekkere zeg
Je inschrijven om te kijken of je interessant genoeg bent en vervolgens verstek laten gaan omdat je jezelf niet interessant genoeg vind.

Volgens mij worden de personen die worden uitgenodigd blind geselecteerd
pi_52843451
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:58 schreef Riann het volgende:

Ik was benieuwd of ik een uitnodiging zou krijgen
Voor Idols krijgt iedereen een uitnodiging, dat had ik je al van te voren kunnen zeggen Je moet namelijk eerst voor totaal onbekende mensen voorzingen en die beslissen of je auditie mag doen voor de 'bekende' jury. De mensen die je in de eerste ronde op tv ziet hebben er al 2 audities opzitten.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:33:10 #210
177846 colette
kloon van conleche
pi_52843641
@Riann: misschien moet je dat sporten nog even afwachten voordat je aan dat strenge dieet begint. Mijn ervaring is dat als je gaat sporten je je per direct beter in je vel gaat voelen en op één of andere manier vraagt je lichaam dan uit zichzelf om gezondere dingen en hou je het ook gemakkelijker vol. Wat bij mij ook helpt is om heel veel kleine beetjes te eten. Wel een ontbijt, maar daarna iedere 2 uur iets kleins (een boterham, een cup a soup een stuk fruit). Dan krijg je veel minder snel trek in iets lekkers. Ik heb ook al heel vaak "rare" dieten gedaan en ze werken allemaal, maar op de een of andere manier is het nooit blijvend.....
pi_52844499
ik ben er ook weer
ik zie dat er weer veel bij te lezen is
pi_52846627
quote:

Riann, alles is al zo'n beetje gezegd en ik snap ook best hoe je je voelt. Ik ken het probleem. Ik heb nu echter een doel voor ogen en het is zo lekker als je broeken opeens gaan afzakken (aan de andere kant ook weer niet natuurlijk: Ook erg duur, telkens nieuwe kleren kopen, maar je snapt wat ik bedoel) en dat motiveert gewoon enorm. Probeer gewoon eens een doel te stellen, als je eenmaal goed bezig bent wordt het veel makkelijker. En dan ben ik nu niet eens echt aan het lijnen, gewoon aan het gezonderen. En ik voel me er super bij! Stap in ieder geval eens af van al die kunstmatige middeltjes, iedereen (jij ook!) weet gewoon dat dat geen blijvende oplossing is!
pi_52846628
Goedemorgen, ook ik ben weer van de partij!! 2 kilo er af sinds maandag, maar het merendeel zal wel vocht zijn. Wel heb ik extreem gezond gegeten deze week, veel verse groenten en vis. En ongeveer 1400 calorien per dag. Ik zit nu 600 gram boven het gewicht van 2 weken geleden, toen ik een avond ziek was. Dus ben tevreden, dit is motivatie om door te zetten! En vanavond ga ik verhuizen Daar heb ik ook zin in.

Gisteravond was ik uit, en weer kwam ik die Mexicaan tegen die me de vorige keer de meest fantastische nacht ooit beloofde (die teveel films had gekeken). Nu kwam hij weer met deze verhalen, maar het werd nog erger: toen ik vroeg wat hij deed voor de kost, zei hij dat hij geen baan had om trots op te zijn, want hij was gangster

Nu ga ik even bijlezen
pi_52847121
Hi Riann!
Ik snap je wanhoop en frustratie heel goed. Ik herken het echt heel erg. Maar... gezond leven en goed voor jezelf zorgen is belangrijker dan wat de weegschaal je te melden heeft. Zeker gezien je spierziekte. Als je te streng gaat lijnen is dat heel slecht voor je spieren, bij iedereen, maar ik kan me voorstellen dat het helemaal slecht is voor "zieke" spieren. Wees zuinig op jezelf, je moet nog zo lang doen met dit lichaam!

Heb je trouwens dit boek ooit gelezen: Uit de ban van eetbuien?
Ik ben daar een tijd geleden in begonnen en heb het nog steeds niet uit ( ), maar ik vind het echt een goed boek. Het legt echt de vinger op de zere plek. Besef goed dat je overgewicht een gevolg is en niet de oorzaak van het feit dat je niet gelukkig bent. Eerst van jezelf houden en goed voor jezelf zorgen en dan kun je gaan werken aan zaken zoals je gewicht. Zorg dat je happy bent meisje, je bent het waard!!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52847192
quote:

Ik heb ook een knuffel nodig...
Moppert iets over rot situatie op het werk en stomme managers
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52847348
* Vogue knuffelt Levitation en Riann
pi_52847817
Ymme, geeft iedereen een knuffel
pi_52847826
* Isabeau geeft Levitation ook een dikke verdiende knuffel!
pi_52848140
quote:

en waarom krijg ik nou geen knuffel snif

vandaag gewerkt en het was "piep". we hadden een basistraining voor callcenterwerk, en ik ben er nu dus achter dat ik hier totaal niet geschikt voor ben. dus maar hopen dat het gesprek maandag goed gaat (bij eneco) en anders richting CWI want hier kan ik gewoon niet mee doorgaan, ik kan mezelf en anderen niet voorliegen dat ik dit werk geweldig vind en dat ik dit kan.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52848395
Dat is klote gb, heb je werk, en dan bevalt het niet..
Hopen dat je gesprek maandag beter gaat..

* teigan geeft gb een knuffel...

En Levitation krijgt er ook een!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52848400
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:11 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

en waarom krijg ik nou geen knuffel snif

vandaag gewerkt en het was "piep". we hadden een basistraining voor callcenterwerk, en ik ben er nu dus achter dat ik hier totaal niet geschikt voor ben. dus maar hopen dat het gesprek maandag goed gaat (bij eneco) en anders richting CWI want hier kan ik gewoon niet mee doorgaan, ik kan mezelf en anderen niet voorliegen dat ik dit werk geweldig vind en dat ik dit kan.
Ik had een tekst, met dat ik iedereen hier een knuffel gaf. Omdat er mening persoon hier, deze goed kan gebruiken.....
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:36:32 #222
43556 miss_dynastie
pi_52848793
Grouphug

Net een meneer aan de deur met de vraag of mijn papa of mama thuis was. Oog ik nou echt zo jong ?

GB, weet je ook welk onderdeel van het werk je niet zo ligt? Dan kun je dat gedeelte voortaan vermijden. Ik ga duimen dat het wat wordt bij Eneco en een knuffel omdat je je zo rot voelt

[ Bericht 17% gewijzigd door miss_dynastie op 31-08-2007 18:46:10 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:01:21 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52849470
*knuffels in het rondstrooit, er is genoeg, pak maar wat je nodig hebt*

Miss_d, zie het maar gewoon als een compliment joh
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52849501
Wat een geknuffel.

Dat is erg m_d.

Riann, ik bedoelde het ook niet slecht, dat weet je vast wel, maar we willen niet dat je straks weer die teleurstelling krijgt. Ik weet nog dat mijn moeder met zoiets veel is afgevallen, maar ze hield het maar even vol (steeds weer daarheen en dat programma, eten wat ze normaal niet at) en daarna baalde ze zo, dat het er snel weer aan zat. Met rente.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52849773
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Grouphug

Net een meneer aan de deur met de vraag of mijn papa of mama thuis was. Oog ik nou echt zo jong ?

GB, weet je ook welk onderdeel van het werk je niet zo ligt? Dan kun je dat gedeelte voortaan vermijden. Ik ga duimen dat het wat wordt bij Eneco en een knuffel omdat je je zo rot voelt
ja de telefoon heb uit mezelf een lichte telefoonangst, had het gevoel dat dat wel voorbij was, maar blijkbaar toch niet.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52850009
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:

ja de telefoon heb uit mezelf een lichte telefoonangst, had het gevoel dat dat wel voorbij was, maar blijkbaar toch niet.
Dat lijkt me dan wel problematisch voor een baan bij een callcenter
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:28:42 #227
13151 crew  Rewimo
pi_52850224
Ik ontdekte wat raars vandaag Ik wilde iets van cornflakes of zo kopen voor het ontbijt en ik keek naar de kcal van Special K, omdat dat zo mager zou zijn. 172 kcal per portie inclusief melk. Kijk ik naar een ander pak cornflakes, ook een dieetversie: 169 kcal per portie. Blijkt dat dus allemaal nauwelijks te verschillen, ook niet met de niet-light versies Dat is dus echt je reinste zakkenvullerij. De Special K was 2,59 per 400 gram, die andere 1,99 voor 750 gram. Ik weet wel wat ik voortaan neem
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:32:04 #228
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52850308
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Snel afvallen is mogelijk met een hongerdieet, maar ik zal je ook direct de valkuil proberen uit te leggen.

Je basaalmetabolisme is dat metabolisme wat energie levert voor die processen in je lichaam waar je niets voor hoeft te doen (kloppen van je hart, werking van je darmen etc). Met ander woorden: de hoeveelheid energie die je lijf verbruikt terwijl je bij wijze van spreken de hele dag in bed ligt Bewegen zorgt ervoor dat je meer dan je basaalmetabolisme gaat gebruiken omdat je spieren dan energie gaan vragen. Bewegen is een leuk extraatje, maar de basis voor je energiehuishouding is je basaalmetabolisme.

Wat gaat er nou mis als je héél snel afvalt?

Ten eerste vlucht je lijf in een spaarstand. Je lichaam is erop gebouwd voorraden op te bouwen en vast te houden voor tijden van schaarste. Evolutionair gezien heb jij het slimmere lijf, want je lijf heeft al fijn veel opgebouwd. Genetisch mankementje in tijden van overloed, want dik is niet meer in de mode en 'dus lelijk'. Heb je nu dus niets meer aan. Maar als je probeert richting schoonheidsideaal te komen door snel van de vetvoorraad af te komen zal je lijf aan de rem trekken door te bezuinigen op het basaalmetabolisme (dat keldert omlaag) en zo creatief mogelijk om te springen met binnenkomende kcal. Elke kcal wordt nu een stuk efficiënter behandeld.

Ten tweede is vetweefsel een trage bron van energie. Bij de combinatie weinig binnenkomende energie (hongerdieet/crashdieet dus) en wel veel energie nodig hebben (sporten of gewoon normaal bewegen) kan het voorkomen dat je lichaam even snel energie nodig heeft en dat is er meestal bij een crashdieet niet meer. De suikervoorraad in je spieren en lever (glycogeen) is bij een crashdieet vaak domweg op (hier word je overigens ook lekker futloos van). De vetvoorraad duurt eigenlijk een beetje te lang voor snelle energie en je lijf bedenkt heel slim dat er nog een aanzienlijke hoeveelheid veel makkelijker te gebruiken eiwit aanwezig is. In de vorm van spieren. Je gaat spierweefsel afbreken. Laat dat spierweefsel nou ook deels verantwoordelijk zijn voor je basaalmetabolisme (reden dat mannen sneller afvallen dan vrouwen) en het resultaat is dat je basaalmetabolisme nog meer daalt.

Het mooie van de natuur is dat je lichaam je dus door deze hongerperiode heenhelpt met als achterliggende gedachte dat je straks als er weer voldoende voedsel is snel weer alle vetvoorraden kan aanvullen en als het even kan méér vetvooorraad dan de vorige keer. Heel lief van je lijf In de volksmond noemen we deze liefdadigheid van je lichaam 'jojo'en'

Bij traag afvallen kan je de bovenstaande valkuilen zoveel mogelijk voorkomen. Kies maar wat je wilt, je bent nu nog jong. Wil je binnen 6 maanden een stuk slanker zijn waarna je groot risico loopt om over een aantal jaar nog veel dikker dan nu te eindigen of wil je over 2 jaar een mooi lijf hebben met een veel lager risico om veel dikker te eindigen?
Ik wil het vooral doen om niet meer in de winkel te lopen en alleen maar de prijskaartjes te bekijken of mijn maat er wel tussenzit. Maar ook, het belangrijkste, om me beter te voelen. Maar ik heb dus echt nooit geduld met afvallen, ik heb een tijdje geleden 6 weken achter elkaar elke dag naar school gefietsd (1½ uur, 30-40km) maar toen was ik 4 kilo afgevallen. Dat vond ik gewoon te weinig Maar als ik zeg maar 2 weken jaren erover doe om af te vallen, is dat dan elke dag op water en brood?

Wat ik elke dag eet:

05:00 uur: 2 crackers (omdat dit het snelste klaar te maken is en ik nog wakker moet worden)
05:15 uur: fietsen naar kranten-afhaal-gebeuren
05:30 uur: 1 bak koffie
05:45 uur: gaat kranten rondbrengen op de fiets
06:45 uur: klaar met kranten lopen
07:30 uur: 2 boterhammen met melk
ca 12:00 uur: meestal in de richting van de supermarkt om iets te halen, dit verschilt (maar meestal ongezond)
16:00 uur: 2 boterhammen (als tussendoor)
16:10 uur: fietsen naar kranten-afhaal-gebeuren
16:25 uur: gaat kranten rondbrengen op de fiets
18:00 uur: avond eten

Zo nu en dan neem ik een slok drinken, de ene keer cola de andere keer light fruitsap.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:34:51 #229
13151 crew  Rewimo
pi_52850367
Da's duidelijk dan. Je eet te weinig, je lichaam kan hier niet mee toe en houdt alles krampachtig vast wat het binnenkrijgt.

Zeker voor iemand in de groei die redelijk veel beweegt krijg je echt te weinig binnen. Je zult vaker moeten eten, en wat gezonder ook. Meer fruit. Waar bestaat je avondeten meestal uit? En eet je 's avonds niets meer?
pi_52850434
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:32 schreef Juicyhil het volgende:
Maar als ik zeg maar 2 weken jaren erover doe om af te vallen, is dat dan elke dag op water en brood?
Als je er 2 jaar over wilt doen mag je juist veel meer eten dan je nu doet. Waarschijnlijk moet je wel andere (verstandiger) keuzes maken, dat wel Rewimo heeft gelijk, voor een lichaam in de groei met behoorlijk wat beweging ben je je lijf nu al wat aan het uithongeren. Of je vergeet alle ongezonde tussendoortjes op te schrijven.
pi_52850477
Dat twaalfuurtje moet sowieso anders.. Eet daar in plaats van iets (ongezonds) uit de supermarkt gewoon 3 of 4 plakken brood...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52850903
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:32 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik wil het vooral doen om niet meer in de winkel te lopen en alleen maar de prijskaartjes te bekijken of mijn maat er wel tussenzit. Maar ook, het belangrijkste, om me beter te voelen. Maar ik heb dus echt nooit geduld met afvallen, ik heb een tijdje geleden 6 weken achter elkaar elke dag naar school gefietsd (1½ uur, 30-40km) maar toen was ik 4 kilo afgevallen. Dat vond ik gewoon te weinig Maar als ik zeg maar 2 weken jaren erover doe om af te vallen, is dat dan elke dag op water en brood?

Wat ik elke dag eet:

05:00 uur: 2 crackers (omdat dit het snelste klaar te maken is en ik nog wakker moet worden)
05:15 uur: fietsen naar kranten-afhaal-gebeuren
05:30 uur: 1 bak koffie
05:45 uur: gaat kranten rondbrengen op de fiets
06:45 uur: klaar met kranten lopen
07:30 uur: 2 boterhammen met melk
ca 12:00 uur: meestal in de richting van de supermarkt om iets te halen, dit verschilt (maar meestal ongezond)
16:00 uur: 2 boterhammen (als tussendoor)
16:10 uur: fietsen naar kranten-afhaal-gebeuren
16:25 uur: gaat kranten rondbrengen op de fiets
18:00 uur: avond eten

Zo nu en dan neem ik een slok drinken, de ene keer cola de andere keer light fruitsap.
Je hebt al een en ander veranderd sinds je vorige poging: Afvallen zonder moeite ?!
Maar afijn, wat dacht je er van om rond een uur of 10 eens iets te gaan eten. En rond een uur of 12 echt iets wat op een lunch lijkt? En wat meer drinken? Water ofzo?
pi_52850967
Zo, hier is het straks lunchtijd. Ik heb even 2 fotootjes online gezet (laat ze niet lang staan). Sinds de begindatum ben ik nu 9 kilo kwijt!!

Deze foto's heb ik vanochtend gemaakt, een paar uurtjes geleden dus Let niet op de lelijke tattoo. Die zit er nou eenmaal en mits ik met een rijke vent trouw, of zelf veel geld ga verdienen, blijft ie zitten

[ Bericht 19% gewijzigd door Vogue op 31-08-2007 20:21:55 ]
pi_52850986
de fotos doen het niet
pi_52851108
ik was wel benieuwd vogue, maar ik zie ook kruisjes...

edit: als ik de link copypaste, dan krijg ik te zien dat je moet inloggen of een uitnodiging moet hebben..
pi_52851161
Hmmm even kijken, als je met je rechtermuisknop op properties klikt, en dan het adres knipt en plakt, doet ie het wel. Ik weet ook niet hoe het kan dat ie anders niet werkt.
pi_52851162
Ik zie ze ook niet Vogue!
pi_52851281
Oja, en de beginfoto´s heb ik ook, maar die durf ik er echt niet op te zetten, ziet er niet uit Pas als ik mijn streefgewicht heb bereikt, zet ik die er op Mijn BMI is vandaag precies 30.
pi_52851506
Wat is het stil, zit iedereen nu mijn weblog te lezen ofzo
pi_52851535
hmm Teigan, ik denk dan dat ik ze ergens anders op moet zetten. Weet iemand waar ik plaatjes op kwijt kan?
pi_52851561
http://xs.to/ is een heel handige site daarvoor
pi_52851583
Ik krijg deze melding Vogue:
quote:
Geen toegang
Dit fotoalbum is beveiligd, om deze te bekijken moet je een uitnodiging hebben en moet je inloggen

Heb je nog geen punt.nl account, maak die dan hier aan.
Dus je foto album is beveiligd en daar kunnen wij dus niet kijken.
pi_52851745
Oke duidelijk Ik ga wel even met xs.to aan de slag!
pi_52852530
foto´s weer weggehaald

[ Bericht 38% gewijzigd door Vogue op 31-08-2007 21:28:17 ]
pi_52852572
Leuke foto die tweede Vogue!

dit is YPPY dus, op de nieuwe appel van J.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52852579
Zo! Jij bent wel een paar pond kwijt op je heupen!
pi_52852665
Ja, ik zie ze!!

En ik zie ook duidelijk verschil!
pi_52852702
ziet er goed uit Vogue
pi_52852731
Hoppa vogue! Gaat lekker zo!
pi_52852770
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:50 schreef Vogue het volgende:
Foto´s zijn niet scherp Oja en ik heb de achterkant foto met tattoo toch maar achterwege gelaten haha.
Prachtig figuur Vogue

[ Bericht 20% gewijzigd door Isabeau op 01-09-2007 17:11:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')