abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52838598
Pilletjes en poedertjes kunnen je een goede start geven, maar daarna moet je het toch echt zelf doen Riann.
Gewoon regelmatig eten en voldoende bewegen doet vaak al heel veel. Eet je wel regelmatig?
pi_52838629
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Riann het volgende:
o ja en het is niet na een week opgeven zo ben ik telkens weer streng bezig maar zaterDag heb ik feest gehad en ben ik zondag weer streng begonnen. En nu zag ik dat gister in het krantje staan en dat leek me wel iets.
Helaas hoort bij afvallen dat je ook op feesten moet opletten wat je eet. Natuurlijk mag je wel lekkers, maar bijvoorbeeld niet en taart en chips en nootjes en alcohol en hapjes. Wat laat je jezelf toe op een feest?
pi_52838631
Riann, juist nu je na de Herbalife zo bent aangekomen moet je toch een conclusie uit trekken? toen ging het volhouden ook niet, waarom denk je dat je het nu wel zo kunnen volhouden na afloop?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52838645
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:55 schreef omearos het volgende:

[..]

Dat is al iets om misschien naar te laten kijken. Het klinkt alsof je teveel belang hecht aan je gewicht, waardoor je bij missers schijnbaar weer te ver de andere kant op schiet.

Dat terugvallen ken ik, ik ben in 2004 afgevallen naar ongeveer 85kg, maar kon dus afgelopen januari weer beginnen met 99kg, heel frustrerend idd.
ik hecht ook heel veel waarde aan mijn gewicht
dat weet ik maar ja komop dat doen we denk ik hier allemaal wel.
Ik baal er echt van dat ik weer zo dik ben geworden. Ik ben zo gewoon ook niet gelukkig met me zelf ik kan daar niet mee leven.
pi_52838681
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:56 schreef Liejannuh het volgende:
Pilletjes en poedertjes kunnen je een goede start geven, maar daarna moet je het toch echt zelf doen Riann.
Gewoon regelmatig eten en voldoende bewegen doet vaak al heel veel. Eet je wel regelmatig?
Ik eet regelmatig hoor smorgens smiddags savonds en dan tussendoor ooit nog iets kleins
pi_52838697
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef teigan het volgende:
Riann, juist nu je na de Herbalife zo bent aangekomen moet je toch een conclusie uit trekken? toen ging het volhouden ook niet, waarom denk je dat je het nu wel zo kunnen volhouden na afloop?
Ik ben een hele tijd op gewicht gebleven na herbalife maar daar kreeg je geen begleiding met behouden van gewicht en dat krijg je daar wel.
pi_52838721
Juist door je ervaring weet je toch dat zoiets geen zin heeft Riann? Je riep toen ook dat je na de herbalife op gewicht zou blijven? Is het niet handiger om eerlijk te kijken wat er mis gaat? Ook tijdens feestje en op vakantie kun je opletten. Het is niet gezond steeds zo snel te willen. Ik denk dat je eerlijk moet kijken naar wat je eet en wat je beweegt en dat tegen elkaar afzetten. Het is niet makkelijk, maar dat is het voor niemand hier.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52838728
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef omearos het volgende:

[..]

Helaas hoort bij afvallen dat je ook op feesten moet opletten wat je eet. Natuurlijk mag je wel lekkers, maar bijvoorbeeld niet en taart en chips en nootjes en alcohol en hapjes. Wat laat je jezelf toe op een feest?
ik heb zaterDag wijn gedronken en wat hapjes gehad later op de avond niet veel of zo maar ik was er ook niet van aangekomen gelukkig
pi_52838745
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:58 schreef Riann het volgende:

[..]

ik hecht ook heel veel waarde aan mijn gewicht
dat weet ik maar ja komop dat doen we denk ik hier allemaal wel.
Ik baal er echt van dat ik weer zo dik ben geworden. Ik ben zo gewoon ook niet gelukkig met me zelf ik kan daar niet mee leven.
Maar hoe komt het dat je weer zo veel bent aangekomen?
pi_52838804
Maar is een week ook niet heel snel om alweer op te geven? Je geeft je lichaam niet eens de tijd om te wennen aan je andere eetpatroon?

Ik denk toch dat je je doelen wat lager moet stellen en gewoon dit eens een paar maanden moet gaan volhouden, en dan eens kijken wat het met je doet..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52838878
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar hoe komt het dat je weer zo veel bent aangekomen?
Ik was gestopt met roken inmiddels weer begonnen toen is het ineens super snel gegaan maar ik ging ipv roken niet iets anders doen ik bleef hetzelfde eten. En ben 3 keer op vakantie geweest intussentijd dan eet je logisch anders en misschien ook wel meer. en ik ben mijn baan kwijt geraakt door die spierziekte een hoop stress en zo ben ik weer vele kilo's aangekomen in een half jaar tijd.
pi_52838913
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef Riann het volgende:

[..]

ik doe voorzichtig met mijn lijf. Ik ben ooit ook een hele tijd naar de dietiste gelopen nou ik kwam telkens aan telkens maar een paar ons maar toch kwam ik aan. En ik deed precies wat de dietiste zei.
Heeft de dietiste toen ook dingen aangepast? Of moest je gewoon zo doorgaan?

Ik zit nu op mijn werk, laatste dagje. Kantoordagje Kop thee erbij en tikken maar.
En eindelijk één waar ik zo héél af en toe even op internet kan Best lekker!
En na vanmiddag heb ik vakantie
pi_52838921
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef teigan het volgende:
Maar is een week ook niet heel snel om alweer op te geven? Je geeft je lichaam niet eens de tijd om te wennen aan je andere eetpatroon?

Ik denk toch dat je je doelen wat lager moet stellen en gewoon dit eens een paar maanden moet gaan volhouden, en dan eens kijken wat het met je doet..
ik heb er geen zin meer in dat is gewoon zo. En als ik nu niks doe dan ben ik binnen nu en een paar maanden op mijn oude gewicht en dat wil ik absoluut niet
pi_52838947
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Heeft de dietiste toen ook dingen aangepast? Of moest je gewoon zo doorgaan?

Ik zit nu op mijn werk, laatste dagje. Kantoordagje Kop thee erbij en tikken maar.
En eindelijk één waar ik zo héél af en toe even op internet kan Best lekker!
En na vanmiddag heb ik vakantie
Ik moest gewoon zo door gaan we hadden al zoveel dingen veranderd ik zou ook niet weten wat er nog anders zou moeten.
pi_52839012
En teigan ik wil je niet aanvallen of zo zo moet je het ook niet zien

maar hoeveel ben jij inmiddels kwijt met je gewoon gezond eetpatroon en hoelang doe je er al over?
pi_52839118
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:09 schreef Riann het volgende:
En teigan ik wil je niet aanvallen of zo zo moet je het ook niet zien

maar hoeveel ben jij inmiddels kwijt met je gewoon gezond eetpatroon en hoelang doe je er al over?
ga je nou echt iemand die werkelijk langdurig heel succesvol is en die zonder enige kunstgreep en met veel en gezond eten weet af te vallen gebruiken om aan te tonen dat jij dat geduld niet hebt en dat het snelsnelsnel moet zodat je over 5 jaar als je ook net zo slank als teigan had kunnen zijn 10 kilo zwaarder bent dan je nu bent door je volgende kunstgreep met een dieetprodukt waar een hele marketingbusiness achter zit?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:12:41 #167
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52839124
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:17 schreef Troel het volgende:
Met een Scopi kan het

20-09-05: 163.9
20-12-05: 130.9
25 kilo in 6 weken zelfs
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52839224
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:

... kunstgreep met een dieetprodukt waar een hele marketingbusiness achter zit?
Dat dacht ik dus ook. Natuurlijk willen ze je achteraf wel blijven controleren, is natuurlijk extra vangen...
(Maar ik ben natuurlijk nog maar pas in het vangnet van dieeten gevallen, dus wat weet ik er nou van )
Het mooi kotsende meisje.
pi_52839247
Riann, ik ben nu 16 kilo kwijt in 2,5 jaar..

En ik weet zeker dat dit er neit zomaar weer aankomt. Om even de vergelijking met jou te trekken. Jij bent langer geleden met herbalife begonnen dan ik, en uiteindelijk ben je nu evenveel kwijt als dat ik kwijt ben, en bij jou zit er een stuk meer ellende achter, omdat jij ondertussen nog weer flink bent aangekomen.
Ik heb door mijn behandeling leren om te gaan met emoties, en eetbuien, en zit ik nu een stuk beter in mijn vel dan jij, als ik het zo lees. Ik zie mijzelf niet zo zwartwit meer als jij jezelf nu ziet. Ja, ik ben te zwaar, maar ik sport, ik voel me (meestal) best ok in mijn lijf, en ik ben verder kerngezond.

Als ik jouw verhalen zo lees, dan kan jij nu beter ook eens gaan kijken naar wat er achter het eten zit, in plaats van je in het zoveelste dieetpillenavontuur te stoppen. Ik denk dat jij daar op de lange termijn veel meer mee kan bereiken
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:28:40 #170
13151 crew  Rewimo
pi_52839743
Riann, als ik het zo lees ben je een stress/emotie-eter. Dat is dan iets waaraan je zou moeten werken. Want ook al val je weer af met allerlei kunstgrepen - en dat kan natuurlijk - je neemt die eetbehoefte op moeilijke momenten er niet mee weg. En dus zul je na verloop van tijd wéér die eetbuien krijgen

Ik weet ook wel dat je de oorzaak van de stress en emoties niet op een simpele manier wegkrijgt. Maar de gevolgen ervan kun je wel aanpakken. Probeer te zoeken naar een manier om dat emotie-eten tegen te gaan. Of om op zo'n moeilijk moment dingen te eten die niet zoveel kwaad kunnen (en die dus per definitie niet de dingen zijn die je dan wilt eten - ik weet het). Ik denk dat je meer winst kunt halen uit het aanpakken van je eetbuien dan met het volgen van diëten die niet goed voor je zijn. En ik denk dat je dat zelf ook best beseft. Toch?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52839899
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. Natuurlijk willen ze je achteraf wel blijven controleren, is natuurlijk extra vangen...
(Maar ik ben natuurlijk nog maar pas in het vangnet van dieeten gevallen, dus wat weet ik er nou van )
Mijn eerste gedachte was ook; wat zal dat duur zijn, zeker als je nacontrole wil blijven houden.

Even vraagje Riann: hoelang wilde je die nacontrole houden? 2 weken? 2 maanden? 2 jaar? 20 jaar?
pi_52840231
misschien had ik die vraag niet moeten stellen van teigan. Maar ik merk elke keer weer hier op de dieetclub als het wat anders is dan anders gewoon gezond eten operaties buiten beschouwing gelaten want daar word wel altijd positief op gereageerd.

Krijg je zo hele grote berg "commentaar" Ik zie op moment geen andere uitweg als dat. Net zoals troel rewimo octopussy die operatie hebben gedaan die zagen ook geen andere uitweg als dat. Zo zie ik dat met dat ook. Ik kom zelf helaas niet in aanmerking voor die operatie daar heb ik het BMI niet voor. En operaties brengen grote risico's met zich mee vooral voor mij met mijn spierziekte. Maar dat allemaal terzijde gelaten. Ik probeer dit. En misschien is het niet DE weg voor langdurig maar het lukt me op een andere manier gewoon niet op dit moment.

En freecell die nacontrole wil ik houden zo lang dat nodig is is dat 20 jaar dan is het 20 jaar.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:48:11 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52840401
Het is wrs niet 20 jaar maar de rest van je leven anders krijg je weer hetzelfde als met herballife lijkt mij
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:49:10 #174
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52840435
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

25 kilo in 6 weken zelfs
Ben er onderhand ook al achter dat ik de verkeerde operatie heb gehad maar ja daar zal ik mee moeten leren leven ben ik bang.
pi_52840498
Daar ben ik het niet mee eens Riann, bij alles zijn er mensen die het er niet mee eens zullen zijn, ook bij zulke operaties..

Wat het bij jou is, is dat jij hier weinig post over hoe het met dieten gaat, alleen kom je wel elke keer weer met een andere "wonderkuur" aan die je wil gaan uitproberen..
Met dat geld wat je daar aan moet besteden kun je zoveel andere dingen doen, plus dat het waarschijnlijk niet de wondermiddelen zijn die je denkt dat het zijn..

Jij hebt volgens mij ondertussen elk nieuw pilletje wat er ook maar uitkwam geprobeerd, of in ieder geval in de gaten gehouden of het wat was, en je bent nog steeds niet slank... Plus dat ik me niet kan voorstellen dat het goed is voor je stofwisseling..
Gun je lijf nou eens wat rust, zorg dat je zelf wat meer rust krijgt, want zo negatief over jezelf denken roept eetbuien op, en dat los je niet zomaar op met een afvalkuurtje, anders had je jezelf na herbalife misschien ook wel beter in de hand kunnen houden..
pi_52840524
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is wrs niet 20 jaar maar de rest van je leven anders krijg je weer hetzelfde als met herballife lijkt mij
Dat weet ik
maar ik heb het er wel voor over. toen met mijn 75 kilo was ik tevreden was ik gelukkig met mijn lichaam maar op dit moment dus absoluut niet
pi_52840620
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef teigan het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens Riann, bij alles zijn er mensen die het er niet mee eens zullen zijn, ook bij zulke operaties..

Wat het bij jou is, is dat jij hier weinig post over hoe het met dieten gaat, alleen kom je wel elke keer weer met een andere "wonderkuur" aan die je wil gaan uitproberen..
Met dat geld wat je daar aan moet besteden kun je zoveel andere dingen doen, plus dat het waarschijnlijk niet de wondermiddelen zijn die je denkt dat het zijn..

Jij hebt volgens mij ondertussen elk nieuw pilletje wat er ook maar uitkwam geprobeerd, of in ieder geval in de gaten gehouden of het wat was, en je bent nog steeds niet slank... Plus dat ik me niet kan voorstellen dat het goed is voor je stofwisseling..
Gun je lijf nou eens wat rust, zorg dat je zelf wat meer rust krijgt, want zo negatief over jezelf denken roept eetbuien op, en dat los je niet zomaar op met een afvalkuurtje, anders had je jezelf na herbalife misschien ook wel beter in de hand kunnen houden..
Ik post niet graag dingen zoals dat het niet goed gaat gister btw een post erneer gezet 0,0 reactie. Ik post alleen heel blij als het afvallen goed gaat. Dan ben ik ook gelukkig en idd ik moet aan mezelf gaan werken ben ik btw ook mee bezig maandag ochtend weer een afspraak bij maatschappelijk werk. En ik heb het geld er wel voor en ook nog voor over en dan kan ik nog veel andere dingen doen.

Ik heb haast spijt dat ik het gepost heb want ik vroeg of mensen ervaringen mee hadden ik vroeg niet om commentaar of wat dan ook.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:57:15 #178
13151 crew  Rewimo
pi_52840682
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben er onderhand ook al achter dat ik de verkeerde operatie heb gehad maar ja daar zal ik mee moeten leren leven ben ik bang.
Ehm, maar het is niet gezegd dat je met een andere operatie meer zou zijn afgevallen... Dat hangt meer van je lichaam af dan van de operatie. Kijk maar naar Troel en mij, dezelfde operatie op dezelfde dag maar zij is veel meer afgevallen dan ik. Het zal ongetwijfeld meespelen dat ik een stuk ouder ben en dat mijn lichaam al een veel grotere lijngeschiedenis achter de rug heeft dan het hare.

En als het goed is heeft je arts goed gekeken naar welke operatie bij jouw eetgedrag paste. Want ook dat speelt een grote rol.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:58:32 #179
13151 crew  Rewimo
pi_52840728
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Riann het volgende:
Ik heb haast spijt dat ik het gepost heb want ik vroeg of mensen ervaringen mee hadden ik vroeg niet om commentaar of wat dan ook.
Riann, hou goed in de gaten dat wij deze dingen posten uit bezorgdheid om jou, niet als kritiek.
pi_52840748
quote:
Als mensen hier niet om jou gaven hadden ze al lang gezegd dat alles wat je doet prima is. Ik vrees dat je een andere groep ja-knikkers om je heen moet verzamelen als dat is wat je wilt horen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52840804
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Riann, hou goed in de gaten dat wij deze dingen posten uit bezorgdheid om jou, niet als kritiek.
Dat snap ik natuurlijk ook wel allemaal stiekem in mijn hartje maar dan baal ik er nog van ik post die reactie en meteen boem bats een hele berg commentaar. Net zoals ik laatst een maand geleden of nog langer geleden had gepost van misschien is sonja bakker wel iets voor mij. En zo is het altijd dat is toch zo wees eerlijk.
pi_52840816
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als mensen hier niet om jou gaven hadden ze al lang gezegd dat alles wat je doet prima is. Ik vrees dat je een andere groep ja-knikkers om je heen moet verzamelen als dat is wat je wilt horen.
zie mijn post
pi_52840855
Riann, wij bedoelen het goed, en dat wij kritisch zijn is meer omdat wij jouw lijngeschiedenis kennen, en merken dat het jou alleen maar lijkt te gaan om zoveel mogelijk af te vallen in een zo kort mogelijke tijd.... Zonder na te denken over de lange termijn...
pi_52840920
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ga je nou echt iemand die werkelijk langdurig heel succesvol is en die zonder enige kunstgreep en met veel en gezond eten weet af te vallen gebruiken om aan te tonen dat jij dat geduld niet hebt en dat het snelsnelsnel moet zodat je over 5 jaar als je ook net zo slank als teigan had kunnen zijn 10 kilo zwaarder bent dan je nu bent door je volgende kunstgreep met een dieetprodukt waar een hele marketingbusiness achter zit?
Ik ben er nog steeds niet achter of deze zin nu klopt, of niet. Tof.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52840957
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is het een vreselijk tangconstructie
pi_52840963
quote:

[..]

Ik post niet graag dingen zoals dat het niet goed gaat gister btw een post erneer gezet 0,0 reactie. Ik post alleen heel blij als het afvallen goed gaat.
Lieverd, er wórdt nou eenmaal niet altijd op alles gereageerd.
Vanmorgen postte ik dat ik 75,0 kg was, dat is mijn laagste gewicht ooit, daar reageerde ook niemand op, want er was net een ander gesprek gaande. Toen ik een tijdje geleden 77 kg was, jompelde iedereen mee.
Het ligt er net ff aan wat er nog meer gebeurt in het topic.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:06:32 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52840973
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als ik 'm heel langzaam lees, dan lijkt het wel te kloppen

Leuk dat je hier ook leest trouwens
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:07:54 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52841008
Freecell 75 kilo

[disclaimer]Melig[/disclaimer]
pi_52841029
Had ik een hele reactie getypt, issie weg

Riann: die adviezen zijn niet slecht bedoeld door de anderen. Denk daar goed aan . Bovendien: als je iets post dat het slecht gaat en er reageert niemand op, herhaal het dan. Dan valt het mensen wel op zodat ze wellicht dan wel reageren.
pi_52841047
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik jouw post ook gemist heb freecell... Maar wat je zegt klopt wel..
Soms komt een opmerking net tussen een gesprek door, en dan wordt er eens niet op gereageerd..

Maareh, dan nog wel even een voor freecell
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:09:18 #191
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52841049
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ehm, maar het is niet gezegd dat je met een andere operatie meer zou zijn afgevallen... Dat hangt meer van je lichaam af dan van de operatie. Kijk maar naar Troel en mij, dezelfde operatie op dezelfde dag maar zij is veel meer afgevallen dan ik. Het zal ongetwijfeld meespelen dat ik een stuk ouder ben en dat mijn lichaam al een veel grotere lijngeschiedenis achter de rug heeft dan het hare.

En als het goed is heeft je arts goed gekeken naar welke operatie bij jouw eetgedrag paste. Want ook dat speelt een grote rol.

Mijn arts doet maar 2 operaties he dat is probleem geweest maar goed dat is pas een vraagstuk over een jaartje ofzo, en hij is zelf nogal laks met dingen. We zijn zoiezo niet over hem tevreden
pi_52841120
Ah, ik ben weer spuit 11 mbt over dat niet reageren op posts. Freecell verwoordt het zo zoals ik het bedoel maar niet zo snel op kwam

Enne... gaat goed met je gewicht Freecell
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:11:56 #193
43556 miss_dynastie
pi_52841132
Riann, iedereen maakt weleens mee dat er niet gereageerd wordt op een post. Niet altijd komt reactie. Elke keer kom je met een ander 'wondermiddel' dat het helemaal moet gaan worden deze keer. Weet je, of je je goed voelt heeft per saldo niet zo heel veel te maken met hoe je weegt. Er zijn heel veel mensen die dachten 'als ik 70 kilo weeg is alles oké', maar bijv. op wlsinfo is het duidelijk dat je je per saldo echt geen 'ander mens' voelt en de problemen die je had toen je te zwaar was er dan ook zouden zijn. En ik was met 70 kilo net zo eetgestoord als met 100+, maar de gevolgen van boulimia vallen nu eenmaal minder op dan binge. Ik vind het heel jammer dat je uitgerekend teigan aanvalt, want juist zij is een perfect voorbeeld van hoe het wél moet.
pi_52841145
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef teigan het volgende:
Riann, wij bedoelen het goed, en dat wij kritisch zijn is meer omdat wij jouw lijngeschiedenis kennen, en merken dat het jou alleen maar lijkt te gaan om zoveel mogelijk af te vallen in een zo kort mogelijke tijd.... Zonder na te denken over de lange termijn...
Daar gaat het op dit moment ook een beetje om als ik eerlijk ben en ik denk meestal van als ik dan weer aankom zien we dan wel weer en nu heb ik het weer behoorlijk uit de hand laten lopen. Wat ik zelf ontzettend vervelend vind. En dat ik niet lekker in mijn vel zit dat klopt ook maar daar word aan gewerkt.
pi_52841149
Riann, ik wil nog even melden dat ik je hopeloosheid heel goed begrijp. Ik heb het 'geluk' gehad dat ik wel in aanmerking kwam voor een operatie want gewoon dieten ging bij mij ook niet meer. De reden dat ik weer terugviel in oude gewoontes weet ik eigenlijk niet goed. Ik weet wel dat ik -mocht ik niet geopeerd worden- me aan zou melden bij een kliniek waar ze met een multidisciplinair team kijken hoe een eetpatroon weer gezond te krijgen en te houden. Als ik jou nu hoor over vreetbuien en heil zoeken in pilletjes ed, dan klinkt dat heel bekend in mijn oren.

Misschien is het tijd om eens professionele hulp te zoeken, zoals bijvoorbeeld een kliniek?
pi_52841227
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Riann, iedereen maakt weleens mee dat er niet gereageerd wordt op een post. Niet altijd komt reactie. Elke keer kom je met een ander 'wondermiddel' dat het helemaal moet gaan worden deze keer. Weet je, of je je goed voelt heeft per saldo niet zo heel veel te maken met hoe je weegt. Er zijn heel veel mensen die dachten 'als ik 70 kilo weeg is alles oké', maar bijv. op wlsinfo is het duidelijk dat je je per saldo echt geen 'ander mens' voelt en de problemen die je had toen je te zwaar was er dan ook zouden zijn. En ik was met 70 kilo net zo eetgestoord als met 100+, maar de gevolgen van boulimia vallen nu eenmaal minder op dan binge. Ik vind het heel jammer dat je uitgerekend teigan aanvalt, want juist zij is een perfect voorbeeld van hoe het wél moet.
en nu op naar een ander onderwerp word er alleen maar chagerijnig van. Maandag eerst dat gratis consult afwachten en dan kijk ik wel verder lijkt me iets dan begin ik daar zeer zeker weten wel aan. lijkt het me niks dan niet maar dat horen jullie dan wel tegen die tijd.
pi_52841289
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef octopussy het volgende:
Riann, ik wil nog even melden dat ik je hopeloosheid heel goed begrijp. Ik heb het 'geluk' gehad dat ik wel in aanmerking kwam voor een operatie want gewoon dieten ging bij mij ook niet meer. De reden dat ik weer terugviel in oude gewoontes weet ik eigenlijk niet goed. Ik weet wel dat ik -mocht ik niet geopeerd worden- me aan zou melden bij een kliniek waar ze met een multidisciplinair team kijken hoe een eetpatroon weer gezond te krijgen en te houden. Als ik jou nu hoor over vreetbuien en heil zoeken in pilletjes ed, dan klinkt dat heel bekend in mijn oren.

Misschien is het tijd om eens professionele hulp te zoeken, zoals bijvoorbeeld een kliniek?
Fijn dat iemand me goed begrijpt.

maar een kliniek ik weet niet hoor ik weet dan niet waar ik dan precies aan moet denken
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:18:07 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52841304
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Daar gaat het op dit moment ook een beetje om als ik eerlijk ben en ik denk meestal van als ik dan weer aankom zien we dan wel weer en nu heb ik het weer behoorlijk uit de hand laten lopen. Wat ik zelf ontzettend vervelend vind. En dat ik niet lekker in mijn vel zit dat klopt ook maar daar word aan gewerkt.
Dat is al eens vast een hele goede stap!

En verder, als je nu eens eerst probeert te stabiliseren. Neem de tijd om eens naar je eetpatroon te kijken, schrijf het een paar weken op (dat hielp mij altijd heel goed). Bekijk wat je nu aan beweging hebt en wat de mogelijkheden zijn om dat uit te breiden...

En als je dan met behulp van therapeut beter in je vel zit, dan ga je kijken wat je kunt aanpassen om langzaam maar zeker af te vallen.

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:19:46 #199
13151 crew  Rewimo
pi_52841363
Ik voelde me overigens ook met 150 kilo prima, geestelijk dan. En nu met 96 ook. Lichamelijk is het voor mij wel een wereld van verschil

Wat ik bedoel te zeggen is dat je geestelijke welbevinden niet door je gewicht bepaald wordt. Wel door het feit dat jij je gewicht niet goed vindt. Maar ik denk dat puur en alleen gewicht geen oorzaak is voor het feit dat iemand niet goed in zijn vel zit. Daar zitten andere dingen achter. Ik denk wel dat je over het algemeen ook een beter gewicht krijgt als je je leven ook op andere gebieden beter op de rails krijgt. Een samenhang is er wel, maar niet zo direct als jij nu denkt.
pi_52841381
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat is al eens vast een hele goede stap!

En verder, als je nu eens eerst probeert te stabiliseren. Neem de tijd om eens naar je eetpatroon te kijken, schrijf het een paar weken op (dat hielp mij altijd heel goed). Bekijk wat je nu aan beweging hebt en wat de mogelijkheden zijn om dat uit te breiden...

En als je dan met behulp van therapeut beter in je vel zit, dan ga je kijken wat je kunt aanpassen om langzaam maar zeker af te vallen.

mijn beweging gaat uitbreiding plaats vinden met ingang van morgen
onbeperkt zwemmen en 2 keer in de week aquafun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')