Leuk, precies vier maanden na ons!quote:
Heel simpel: Ik heb er echt geen geduld voor. Ik kan niet 1 jaar elke dag fitnessen, ongelofelijk gezond eten etc. Ik fiets wel elke dag 2 keer een uurtje om kranten rond te brengen. Verder eet ik niet bijzonder ongezond, maar gewoon brood met pindakaas en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:49 schreef Fannetje het volgende:
Waarom heb je zo'n haast, als ik vragen mag? 20-30 kilo in drie maanden is volgens mij zonder hongerdieet echt onmogelijk. Het is bovendien een stuk gezonder om langzamer af te vallen.
Je moet ook niet iets gaan doen wat je niet vol kunt houden. Ga je eetpatroon maar eens onder de loep nemen; hoe komt het dat je zo dik bent geworden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heel simpel: Ik heb er echt geen geduld voor. Ik kan niet 1 jaar elke dag fitnessen, ongelofelijk gezond eten etc. Ik fiets wel elke dag 2 keer een uurtje om kranten rond te brengen. Verder eet ik niet bijzonder ongezond, maar gewoon brood met pindakaas en dat soort dingen.
Snel afvallen is mogelijk met een hongerdieet, maar ik zal je ook direct de valkuil proberen uit te leggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:43 schreef Juicyhil het volgende:
Goeiemogguh,
Ik heb even een vraagje hier, als ik er goed zit hier. Ik ben 17 jaar, weeg rond de 120-130. En het lijkt me verstandig dit terug te brengen onder de 100. Alleen ik heb geen zin om 3 jaar te doen over 2 kilo ofzo en kan/wil niet ongelofelijk intensief sporten. Ik wil ongeveer in 3 maanden de 100 bereikt hebben, in hoeverre is dit mogelijk? En op welke manier?
Alvast bedankt.
Met een Scopi kan hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:weer 3 onsjes
30 kg in 3 maanden is zelf met ene operatie niet echt normaal geloof ik
inderdaad, dat haal ik ook echt niet met mijn operatie! En mijn voedingspatroon zou je wel kunnen omschrijven als een crashdieet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:weer 3 onsjes
30 kg in 3 maanden is zelf met ene operatie niet echt normaal geloof ik
Morgen pas? Doe mij maar na mijn middagdutje hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef octopussy het volgende:
Liefst willen we allemaal morgen slank wakker worden, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Spontaan even een dutje gaat doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:34 schreef teigan het volgende:
Na elk dutje een kilo minder ofzo zou ook niet erg zijn natuurlijk....
merk je het niet aan je kleding dan? Wel heel fijn dat je je doel behaald hebt in ieder geval! Ik vind het echt superknap hoe jij bent afgevallen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef teigan het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet..
Ik wilde aan het eind van dez omer 80 kilo wegen, en dat weeg ik nu (sta al even stil)..
Ik zou het leuk vinden om toch wat effect van het sporten te zien op de weegschaal..
dat zou ik nog kunnen doen.. Mijn haptotherapeute zei dat ze nog wel een dietiste voor mij wist die mij geen lijstjes voor zou schrijven zeg maar, maar meer zou kijken naar wat ik nu eet, en daar wat tips bij geven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:24 schreef octopussy het volgende:
Teigan, is het niet handiger om naar een dietiste te gaan (liefst 1 die jouw voorgeschiedenis weet) om je voedingspatroon te bekijken? Lijnen is misschien niet zo verstandig...
omdat het zo niet werktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:51 schreef teigan het volgende:
Riann, waarom nu weer een dieet gebaseerd op poedertjes, pilletjes en suplementen?
om het snelle afvallen en vooral ook de controle en zeker de controle na dat ik de kilo's ben kwijtgeraakt. En het niet hoeven nadenken is ook wel een goed punt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:31 schreef omearos het volgende:
Riann
Gaat het om het snelle afvallen? Of om de controle die er bijhoort? Of de voorgeschreven hoeveelheden / recepten (niet zelf hoeven nadenken)? Iets anders? Een combinatie hiervan?
Wat werkt er "zo" niet? Volgens het lijstje ben je al 13kg kwijt, gaat al lekker.quote:
Na 1 week al opgeven lijkt mij snel, komt het echt alleen door afgelopen week?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:43 schreef Riann het volgende:
[..]
om het snelle afvallen en vooral ook de controle en zeker de controle na dat ik de kilo's ben kwijtgeraakt. En het niet hoeven nadenken is ook wel een goed punt.
Ik heb afgelopen week ook zo goed mijn best gedaan en ik ben geen gram maar dan ook geen gram afgevallen. En dat is gewoon ook diprimerend
nou ik ben er 27 kwijt geweest die 13 kg zijn de kilo's die er nog over zijn die ik nog kwijt ben en die 27 ben ik toen ook kwijt geraakt met herbalife en ik blijf zo aan het sukkelen. En als ik nu weer niet zoiets ga doen dan denk ik dat ook zo die 13 kg erbij ben. En als ik zo goed mijn best doe en ik val niet af dan krijg ik gewoon ook vreetbuien etc etc en dan ben ik verder van huis dus ik moet nu weer iets hebben waar ik zeker van afval.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:45 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat werkt er "zo" niet? Volgens het lijstje ben je al 13kg kwijt, gaat al lekker.
En hoe ziet het "zo" er nu uit? Eetgewoontes, beweging, enzo. Misschien kan je daar nog iets in veranderen.
ik doe voorzichtig met mijn lijf. Ik ben ooit ook een hele tijd naar de dietiste gelopen nou ik kwam telkens aan telkens maar een paar ons maar toch kwam ik aan. En ik deed precies wat de dietiste zei.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef omearos het volgende:
[..]
Na 1 week al opgeven lijkt mij snel, komt het echt alleen door afgelopen week?
En die controle kan je ook elders krijgen, bij een dietiste bijvoorbeeld die misschien ook wel recepten en weekplanningen vor je kan maken. Doe voorzichtig met je lijf![]()
Dat is al iets om misschien naar te laten kijken. Het klinkt alsof je teveel belang hecht aan je gewicht, waardoor je bij missers schijnbaar weer te ver de andere kant op schiet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Riann het volgende:
[..]
nou ik ben er 27 kwijt geweest die 13 kg zijn de kilo's die er nog over zijn die ik nog kwijt ben en die 27 ben ik toen ook kwijt geraakt met herbalife en ik blijf zo aan het sukkelen. En als ik nu weer niet zoiets ga doen dan denk ik dat ook zo die 13 kg erbij ben. En als ik zo goed mijn best doe en ik val niet af dan krijg ik gewoon ook vreetbuien etc etc en dan ben ik verder van huis dus ik moet nu weer iets hebben waar ik zeker van afval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |