abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52825208
Nog maar een jaartje Octo. Leuk!

House warm ze MB. Altijd leuk, zo'n feestje.

Isa
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 22:35:09 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52825238
Moe zijn is normaal hoor octo Die menstruatie niet natuurlijk Ik rol nog steeds in slaap als ik op de bank ga liggen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52827601
Isa, hou je taai hè..

Ik ben net thuis van de bios, we hebben Ratatouille gezien, en die was best geinig.
Nu hopen dat ik morgen de rust heb om wel aan de slag te gaan met mijn studie...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52828322
Isa
Ik begrijp wat je bedoelt met zulke vriendinnen. Ik had ook zo'n vriendin die ik een keer belde toen het uitging met mijn ex. Maar haar baby huilde dus ze had geen tijd voor mij en zou me terugbellen. Ze heeft me nooit meer teruggebeld

Oe, Ratatouille is inderdaad een leuke film. Die heb ik laatst ook gezien . Wij gaan zaterdag naar Planet Terror toe... ik heb teveel van die actiebonnen van de Appie . Dus Isa (en anderen), ik wil best naar een film als je zin hebt . Er is trouwens ook boekenmarkt in de Jaarbeurs dit weekend. Mocht je wat boeken nodig hebben kan je ook altijd nog daarheen .
pi_52831502
zo ben weer wakker, laatste dagje werken en dan weekeind. heb wel lekker geslapen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52831617
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef octopussy het volgende:

Fannetje, 22 augustus is de dag
Leuk, precies vier maanden na ons! 22-08-2008 is inderdaad ook een erg leuke datum!

Ik ben overstag en heb mijn weegdag verplaatst naar vrijdag, omdat (ondanks eerdere verhalen) ik het ook erg frustrerend vind om me na het weekend te wegen, wanneer ik meestal toch een onsje of twee zwaarder ben dan op de vrijdag.

Dus: vandaag mijn eerste officiële vrijdag-weegdag en ik ben vanaf maandag 1,2 kilo afgevallen! Ik weeg nu 86,3 en in totaal is er dus 6,3 kilo af in bijna zes weken.

Ratatouille heb ik ook gezien trouwens, vond 'm erg leuk! Wij hebben overigens al zes AH bonnen liggen... dus als iemand er nog een nodig heeft, roep maar!

En dan ga ik nu naar mn werk... studiedag...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:43:09 #107
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52831621
Goeiemogguh,

Ik heb even een vraagje hier, als ik er goed zit hier. Ik ben 17 jaar, weeg rond de 120-130 . En het lijkt me verstandig dit terug te brengen onder de 100. Alleen ik heb geen zin om 3 jaar te doen over 2 kilo ofzo en kan/wil niet ongelofelijk intensief sporten. Ik wil ongeveer in 3 maanden de 100 bereikt hebben, in hoeverre is dit mogelijk? En op welke manier?

Alvast bedankt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_52831650
Waarom heb je zo'n haast, als ik vragen mag? 20-30 kilo in drie maanden is volgens mij zonder hongerdieet echt onmogelijk. Het is bovendien een stuk gezonder om langzamer af te vallen.
pi_52831714
Zo, goedemorgen, lees nu pas weer bij.
Isa, dikke knuffel. Geilheid werkt wel beter voor de voorplanting inderdaad, maar voor de opvoeding van de kinderen is het beter dat de papa én de mama er bij zijn. Dan volstaat geilheid niet. Mijn verklaring

Vanmorgen zei de weegschaal 75 Ik update hem nog niet, ff wachten of het nog zo is als ik terugkom van Terschelling (ga morgen weg)
pi_52831734
30 kilo is 3 maanden is niet te doen, dan moet je heel drastische dingen gaan doen, waar je grote kans hebt dat je gaat jojoën als je daarmee stopt..

Ik heb mijn weegschaal weer hier, en ondanks het feit dat mijn lijf wel laat zien dat het dunner wordt, vindt mijn weegschaal dat het zwaarder wordt..
Ik vind dat ik maar naar mijn lijf luister, die voelt zich hier goed bij..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:59:44 #111
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52831744
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:49 schreef Fannetje het volgende:
Waarom heb je zo'n haast, als ik vragen mag? 20-30 kilo in drie maanden is volgens mij zonder hongerdieet echt onmogelijk. Het is bovendien een stuk gezonder om langzamer af te vallen.
Heel simpel: Ik heb er echt geen geduld voor. Ik kan niet 1 jaar elke dag fitnessen, ongelofelijk gezond eten etc. Ik fiets wel elke dag 2 keer een uurtje om kranten rond te brengen. Verder eet ik niet bijzonder ongezond, maar gewoon brood met pindakaas en dat soort dingen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_52831788
Wat eet je dan op een dag? Ik eet ook niet altijd ongelooflijk gezond, en sport zeker niet iedere dag, maar ik viel wel af..

Als je nou een normale dag post, dan kunnen wij misschien al wat tips geven wat je aan zou kunnen passen..
pi_52831800
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Heel simpel: Ik heb er echt geen geduld voor. Ik kan niet 1 jaar elke dag fitnessen, ongelofelijk gezond eten etc. Ik fiets wel elke dag 2 keer een uurtje om kranten rond te brengen. Verder eet ik niet bijzonder ongezond, maar gewoon brood met pindakaas en dat soort dingen.
Je moet ook niet iets gaan doen wat je niet vol kunt houden. Ga je eetpatroon maar eens onder de loep nemen; hoe komt het dat je zo dik bent geworden?
Het is er niet in 1 dag aan gekomen, dus het gaat er ook echt niet in 1 dag vanaf.

Belangrijke dingen zijn regelmaat, 3 maaltijden per dag, 3 tussendoortjes (en dan geen zakken chips of een pak koekjes ) en voldoende drinken.
Schrap de frisdrank eens uit je patroon, reduceer de alcohol en neem een appel als je trek hebt.
pi_52831801
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:43 schreef Juicyhil het volgende:
Goeiemogguh,

Ik heb even een vraagje hier, als ik er goed zit hier. Ik ben 17 jaar, weeg rond de 120-130 . En het lijkt me verstandig dit terug te brengen onder de 100. Alleen ik heb geen zin om 3 jaar te doen over 2 kilo ofzo en kan/wil niet ongelofelijk intensief sporten. Ik wil ongeveer in 3 maanden de 100 bereikt hebben, in hoeverre is dit mogelijk? En op welke manier?

Alvast bedankt.
Snel afvallen is mogelijk met een hongerdieet, maar ik zal je ook direct de valkuil proberen uit te leggen.

Je basaalmetabolisme is dat metabolisme wat energie levert voor die processen in je lichaam waar je niets voor hoeft te doen (kloppen van je hart, werking van je darmen etc). Met ander woorden: de hoeveelheid energie die je lijf verbruikt terwijl je bij wijze van spreken de hele dag in bed ligt Bewegen zorgt ervoor dat je meer dan je basaalmetabolisme gaat gebruiken omdat je spieren dan energie gaan vragen. Bewegen is een leuk extraatje, maar de basis voor je energiehuishouding is je basaalmetabolisme.

Wat gaat er nou mis als je héél snel afvalt?

Ten eerste vlucht je lijf in een spaarstand. Je lichaam is erop gebouwd voorraden op te bouwen en vast te houden voor tijden van schaarste. Evolutionair gezien heb jij het slimmere lijf, want je lijf heeft al fijn veel opgebouwd. Genetisch mankementje in tijden van overloed, want dik is niet meer in de mode en 'dus lelijk'. Heb je nu dus niets meer aan. Maar als je probeert richting schoonheidsideaal te komen door snel van de vetvoorraad af te komen zal je lijf aan de rem trekken door te bezuinigen op het basaalmetabolisme (dat keldert omlaag) en zo creatief mogelijk om te springen met binnenkomende kcal. Elke kcal wordt nu een stuk efficiënter behandeld.

Ten tweede is vetweefsel een trage bron van energie. Bij de combinatie weinig binnenkomende energie (hongerdieet/crashdieet dus) en wel veel energie nodig hebben (sporten of gewoon normaal bewegen) kan het voorkomen dat je lichaam even snel energie nodig heeft en dat is er meestal bij een crashdieet niet meer. De suikervoorraad in je spieren en lever (glycogeen) is bij een crashdieet vaak domweg op (hier word je overigens ook lekker futloos van). De vetvoorraad duurt eigenlijk een beetje te lang voor snelle energie en je lijf bedenkt heel slim dat er nog een aanzienlijke hoeveelheid veel makkelijker te gebruiken eiwit aanwezig is. In de vorm van spieren. Je gaat spierweefsel afbreken. Laat dat spierweefsel nou ook deels verantwoordelijk zijn voor je basaalmetabolisme (reden dat mannen sneller afvallen dan vrouwen) en het resultaat is dat je basaalmetabolisme nog meer daalt.

Het mooie van de natuur is dat je lichaam je dus door deze hongerperiode heenhelpt met als achterliggende gedachte dat je straks als er weer voldoende voedsel is snel weer alle vetvoorraden kan aanvullen en als het even kan méér vetvooorraad dan de vorige keer. Heel lief van je lijf In de volksmond noemen we deze liefdadigheid van je lichaam 'jojo'en'

Bij traag afvallen kan je de bovenstaande valkuilen zoveel mogelijk voorkomen. Kies maar wat je wilt, je bent nu nog jong. Wil je binnen 6 maanden een stuk slanker zijn waarna je groot risico loopt om over een aantal jaar nog veel dikker dan nu te eindigen of wil je over 2 jaar een mooi lijf hebben met een veel lager risico om veel dikker te eindigen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:42:52 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52832167
Welkom Juicyhil Luister naar Isa, zij heeft er verstand van Je kunt beter langzamer maar wel blijvend afvallen, dan snel. Want dan zit het er ook snel weer aan, meestal met bonus Been there, done that.

Zorg dus dat je gezond eet, zeker niet te weinig maar wel met verstandige keuzes. Dan hoef je echt niet af te zien of honger te lijden. Wel zul je waarschijnlijk je eetpatroon moeten aanpassen. Met een boterham met pindakaas is niks mis, met 10 boterhammen met pindakaas wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:10:23 #116
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52833809
weer 3 onsjes

30 kg in 3 maanden is zelf met ene operatie niet echt normaal geloof ik
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:15:10 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_52833917
30 kilo in zo'n korte tijd is wel mogelijk, maar niet op korte termijn, want dan zul je eerst het traject voor een operatie in moeten en op jouw leeftijd zal je die toestemming niet snel krijgen

Daarnaast weet ik niet wat je BMI is, maar hoogstwaarschijnlijk zal je op basis daarvan ook geen toestemming krijgen.

Ben je de laatste tijd veel aangekomen of zit je al een tijd op dit gewicht? Als je de laatste tijd veel bent aangekomen, dan kun je het beste proberen om eerst een tijd op dit gewicht te blijven en kijken wat je daarvoor moet aanpassen in je leefgewoontes. Verwacht niet dat je van aankomen ineens naar afvallen gaat springen, dat werkt helaas niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:17:42 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_52833987
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
weer 3 onsjes

Met een Scopi kan het

20-09-05: 163.9
20-12-05: 130.9

Maar dat is niet het traject waar je zomaar instapt en waar je zomaar in mag natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52834016
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
weer 3 onsjes

inderdaad, dat haal ik ook echt niet met mijn operatie! En mijn voedingspatroon zou je wel kunnen omschrijven als een crashdieet.

30 kilo in 3 maanden is echt volkomen onrealistisch. Bovendien is het zo dat als je zo weinig geduld hebt dat je een hele harde terugval kan verwachten wanneer je je doel niet behaald.

Liefst willen we allemaal morgen slank wakker worden, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
pi_52834029
zo he, Isa op d'r praatstoel

maar ze heeft wel gelijk
Ja doei.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:27:49 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_52834231
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef octopussy het volgende:
Liefst willen we allemaal morgen slank wakker worden, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Morgen pas? Doe mij maar na mijn middagdutje hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52834374
Ik wil niet eens een middagdutje wachten, Troel Ik wil nu
(alhoewel het overal steeds uitleggen wel wat lastig kan worden dan...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:33:31 #123
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52834422
Ach ja er zijn mensen op het wls forum die in 4 maanden 40 kilo afvallen en mensen zoals ik die hopen dat ze dat in 1 jaar voor elkaar gaan krijgen tis gewoon heel erg verschillend
pi_52834442
Liefst gisteren natuurlijk

alhoewel; dan zou ik de hele tijd in mijn arm zitten knijpen omdat ik denk dat ik droom. Geestelijk is het volgens mij helemaal niet bij te houden als je heel snel verandert.
pi_52834461
Na elk dutje een kilo minder ofzo zou ook niet erg zijn natuurlijk....
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:37:44 #126
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52834546
voor het einde van het jaar 15 kg zou ik al tevreden mee zijn hoor anders gaat mijn lijf weer protesteren dat het te snel gaat
pi_52834684
Ik weet het eigenlijk niet..
Ik wilde aan het eind van dez omer 80 kilo wegen, en dat weeg ik nu (sta al even stil)..

Ik zou het leuk vinden om toch wat effect van het sporten te zien op de weegschaal..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:44:33 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52834736
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:34 schreef teigan het volgende:
Na elk dutje een kilo minder ofzo zou ook niet erg zijn natuurlijk....
Spontaan even een dutje gaat doen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52835154
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef teigan het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet..
Ik wilde aan het eind van dez omer 80 kilo wegen, en dat weeg ik nu (sta al even stil)..

Ik zou het leuk vinden om toch wat effect van het sporten te zien op de weegschaal..
merk je het niet aan je kleding dan? Wel heel fijn dat je je doel behaald hebt in ieder geval! Ik vind het echt superknap hoe jij bent afgevallen.
pi_52835428
Ik merk wel wat aan mijn kleding, en ik meende het ook wel te zien in de spiegel dat ik afval.
Ik heb 5 weken geleden een spijkerbroek gekocht die nu alweer te ruim zit, en broeken die aan de kleine kant waren zitten nu ook best ok.

Maar dat de weegschaal vanmorgen toch aangaf dat het niet zo was viel me wel wat tegen. Maarja, op zich zegt de weegschaal ook nog niet zoveel, dus ik ga maar even van mijn lijf uit.

En bedankt voor je compliment... Ik ervaar het nog steeds niet als lijnen, ik heb gewoon mijn eetpatroon de goede kant uit gebogen, maar ik denk dat ik voor de volgende kilo's misschien toch wel wat moet gaan aanpassen..
pi_52835936
Teigan, is het niet handiger om naar een dietiste te gaan (liefst 1 die jouw voorgeschiedenis weet) om je voedingspatroon te bekijken? Lijnen is misschien niet zo verstandig...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:31:07 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52836166
hellow dames

even snel een berichtje vqnuit het warme tunesie... het is hier hot hot hot... tussen de 40 en 45 graden!!! echt onwijs dus...
geen tijd om alles door te lezen, maar hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en het dieettechnisch een beetje vol te houden is

ik heb nqtuurlijk hier geen weegschaal, dus heb geen idee wat mijn gewicht doet op het moment... voel me in elk geval niet veel anders dqn toen ik vertrok een week geleden... eten is hier redelijk, maar door de warmte heb ik niet zoveel trek....

nou ik ben dr in elk gevql volgende week woensdqg weer en wens jullie veel succes de komende week!!

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag§
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52836325
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:24 schreef octopussy het volgende:
Teigan, is het niet handiger om naar een dietiste te gaan (liefst 1 die jouw voorgeschiedenis weet) om je voedingspatroon te bekijken? Lijnen is misschien niet zo verstandig...
dat zou ik nog kunnen doen.. Mijn haptotherapeute zei dat ze nog wel een dietiste voor mij wist die mij geen lijstjes voor zou schrijven zeg maar, maar meer zou kijken naar wat ik nu eet, en daar wat tips bij geven.
Maar dan moet ik haar gewoon even bellen, er wordt geloof ik 4 uur vergoed door mijn verzekering..
pi_52836490
Ik wil aan sanaslank beginnen iemand ervaring mee???

ik heb maandag een afspraak om 2 uur voor een gratis consult. Dus ik ben benieuwd

hier wat websites:
http://www.carocare-heerlen.nl/sanaslank.htm
http://www.sanaslank.nl/index.php?action=home&id=9999
http://www.dietenlijst.nl/dieten/sanaslank_proteine_dieet/
http://www.bogar.nl/afvallen.html

elke week moet je dan ook langskomen dus als het niet werkt zullen ze toch met iets moeten komen. Dus ik ben benieuwd.
pi_52836680
Riann, je hebt een PM
It is your friends who make your world!
pi_52836755
Het lijkt mij niet zo heel best Riann, als ik dat zo lees, qua onderbouwing enzo
- volgens mij is het niet zo dat je stofwisseling niet gaat vertraging bij een eiwitdieet, dat komt toch gewoon door een gebrek aan kcal
- je lijkt erg weinig binnen te gaan krijgen (hoeveel precies staat er niet bij)
- er staat dat je geen koolhydraten binnen krijgt, maar vervolgens bij producten wel ' aardappel, rijst en pannenkoekgerechten', knap om dat zonder kH te krijgen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52836767
Riann, waarom nu weer een dieet gebaseerd op poedertjes, pilletjes en suplementen?
pi_52837481
Dat verhaal van snel willen afvallen ken ik wel, toen ik in januari begon wou ik het liefste ook voor de zomer een gezond BMI (=25kg afvallen in 6 maand ) Ondertussen ben ik blij als ik dat haal voor volgende zomer, al blijf ik natuurlijk stiekem hopen dat ik al onder de 80kg zit voor mijn verjaardag in januari (=10kg afvallen in 4,5 maand) Gezond BMI is bij mij bij 75kg.
Volgende week begint wel de cursus Steps, ben benieuwd hoe dat bevalt en welke invloed het heeft op mijn gewicht en figuur
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:19:29 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_52837593
wat veiligheidsspeldje en teigan zeggen ...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52837918
omearos, ik zou ook best sneller willen afvallen, maar ik denk dat ik er maar een 5 jaren plan van maak...
pi_52837924
Riann
Gaat het om het snelle afvallen? Of om de controle die er bijhoort? Of de voorgeschreven hoeveelheden / recepten (niet zelf hoeven nadenken)? Iets anders? Een combinatie hiervan?
pi_52838191
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:51 schreef teigan het volgende:
Riann, waarom nu weer een dieet gebaseerd op poedertjes, pilletjes en suplementen?
omdat het zo niet werkt
pi_52838244
Teigan, ik heb niet echt meer een plan, alleen nog wensen Ik heb gelukkig ondertussen geleerd dat ik kleine stapjes moet nemen, en heb ook al de ervaring dat ik met die kleine stapjes al 10kg ben afgevallen (mooie grafiek van gemaakt en opgehangen ) Vooral die ervaring helpt met doorgaan.
pi_52838278
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:31 schreef omearos het volgende:
Riann
Gaat het om het snelle afvallen? Of om de controle die er bijhoort? Of de voorgeschreven hoeveelheden / recepten (niet zelf hoeven nadenken)? Iets anders? Een combinatie hiervan?
om het snelle afvallen en vooral ook de controle en zeker de controle na dat ik de kilo's ben kwijtgeraakt. En het niet hoeven nadenken is ook wel een goed punt.
Ik heb afgelopen week ook zo goed mijn best gedaan en ik ben geen gram maar dan ook geen gram afgevallen. En dat is gewoon ook diprimerend
pi_52838311
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:40 schreef Riann het volgende:

[..]

omdat het zo niet werkt
Wat werkt er "zo" niet? Volgens het lijstje ben je al 13kg kwijt, gaat al lekker.
En hoe ziet het "zo" er nu uit? Eetgewoontes, beweging, enzo. Misschien kan je daar nog iets in veranderen.
pi_52838371
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:43 schreef Riann het volgende:

[..]

om het snelle afvallen en vooral ook de controle en zeker de controle na dat ik de kilo's ben kwijtgeraakt. En het niet hoeven nadenken is ook wel een goed punt.
Ik heb afgelopen week ook zo goed mijn best gedaan en ik ben geen gram maar dan ook geen gram afgevallen. En dat is gewoon ook diprimerend
Na 1 week al opgeven lijkt mij snel, komt het echt alleen door afgelopen week?
En die controle kan je ook elders krijgen, bij een dietiste bijvoorbeeld die misschien ook wel recepten en weekplanningen vor je kan maken. Doe voorzichtig met je lijf
pi_52838376
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:45 schreef omearos het volgende:

[..]

Wat werkt er "zo" niet? Volgens het lijstje ben je al 13kg kwijt, gaat al lekker.
En hoe ziet het "zo" er nu uit? Eetgewoontes, beweging, enzo. Misschien kan je daar nog iets in veranderen.
nou ik ben er 27 kwijt geweest die 13 kg zijn de kilo's die er nog over zijn die ik nog kwijt ben en die 27 ben ik toen ook kwijt geraakt met herbalife en ik blijf zo aan het sukkelen. En als ik nu weer niet zoiets ga doen dan denk ik dat ook zo die 13 kg erbij ben. En als ik zo goed mijn best doe en ik val niet af dan krijg ik gewoon ook vreetbuien etc etc en dan ben ik verder van huis dus ik moet nu weer iets hebben waar ik zeker van afval.
pi_52838402
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef omearos het volgende:

[..]

Na 1 week al opgeven lijkt mij snel, komt het echt alleen door afgelopen week?
En die controle kan je ook elders krijgen, bij een dietiste bijvoorbeeld die misschien ook wel recepten en weekplanningen vor je kan maken. Doe voorzichtig met je lijf
ik doe voorzichtig met mijn lijf. Ik ben ooit ook een hele tijd naar de dietiste gelopen nou ik kwam telkens aan telkens maar een paar ons maar toch kwam ik aan. En ik deed precies wat de dietiste zei.
pi_52838437
o ja en het is niet na een week opgeven zo ben ik telkens weer streng bezig maar zaterDag heb ik feest gehad en ben ik zondag weer streng begonnen. En nu zag ik dat gister in het krantje staan en dat leek me wel iets.
pi_52838568
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Riann het volgende:

[..]

nou ik ben er 27 kwijt geweest die 13 kg zijn de kilo's die er nog over zijn die ik nog kwijt ben en die 27 ben ik toen ook kwijt geraakt met herbalife en ik blijf zo aan het sukkelen. En als ik nu weer niet zoiets ga doen dan denk ik dat ook zo die 13 kg erbij ben. En als ik zo goed mijn best doe en ik val niet af dan krijg ik gewoon ook vreetbuien etc etc en dan ben ik verder van huis dus ik moet nu weer iets hebben waar ik zeker van afval.
Dat is al iets om misschien naar te laten kijken. Het klinkt alsof je teveel belang hecht aan je gewicht, waardoor je bij missers schijnbaar weer te ver de andere kant op schiet.

Dat terugvallen ken ik, ik ben in 2004 afgevallen naar ongeveer 85kg, maar kon dus afgelopen januari weer beginnen met 99kg, heel frustrerend idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')