abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2007 @ 00:36:15 #1
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49319568
Hey,

Dit is m`n huidige situatie:

's Ochtends sta ik om half 4 op, neem 2 crackerts en melk. Dan stap ik op de fiets om kranten te halen en drink daar wat koffie en dan ga ik die kranten rondbrengen op de fiets. Dat duurt een uurtje of 2. Als ik klaar ben eet ik 2 crackerts om kwart over 7. Dan ga ik naar school, in de pauze haal ik een blikkie cola. Als ik thuis kom (dat kan om 12 uur zijn maar ook om 16 uur) dan 2 boterhammen. En 's avonds eten dan. Dat is het enigste wat ik eet, verder geen snoep ofzo.

Maar toch is m`n bmi 37, wat mij veel lijkt. Hoe kan ik m`n levenstijl aanpassen zodat er juist wat afgaat aan kilo`s en vet? Ik ben nog jong, 17 jaar. Water zuigt, tevens de sportschool omdat ze zo duur zijn.

Iemand tips om af te vallen.

Groeten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_49319627
Geen blikje cola.

Ga sporten, of hardlopen in het park. Dat je intensief bezig bent en flink gaat zweten, voor resultaat: 3 keer per week.. het liefste meer dan één uur. 1,5 of 2.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:42:43 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49319767
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef OldJeller het volgende:
Geen blikje cola.

Ga sporten, of hardlopen in het park. Dat je intensief bezig bent en flink gaat zweten, voor resultaat: 3 keer per week.. het liefste meer dan één uur. 1,5 of 2.
Maar fietsen 2 uur elke dag, helpt dat dan niet veel?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 13 mei 2007 @ 00:45:24 #4
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49319847
Wat dacht je van een gezond eetpatroon?
Voices tell me I'm the shit.
pi_49319937
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Maar fietsen 2 uur elke dag, helpt dat dan niet veel?
Ja, tuurlijk wel.. als je dat niet meer zou doen dan zou je waarschijnlijk aankomen.

Maar het gaat om het écht intensief sporten, dat je jezelf helemaal in het zweet werkt. Dus als je daarnaast nog flinke stukken keihard gaat fietsen helpt het, hardlopen is overigens beter.

Hardlopen & roeien om je buik weg te werken in elk geval.
pi_49319958
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat dacht je van een gezond eetpatroon?
Inderdaad, gewoon 's ochtends brood eten ipv. crackers en 's middags ook. Dat blikje Cola kan je best wel blijven drinken maar eet er dan ook iets van brood bij.. En je hoeft toch niet per sé maar de sportschool te gaan om af te vallen? Genoeg andere (gratis) sporten..
pi_49320021
Gezond en gevarieerd eten, je lichaam heeft bouwstoffen nodig. Als hij deze niet krijgt dan gaat hij alles opslaan of niet goed functioneren. Dus groente en fruit, maar ook een broodje kaas/pasta enz. Als je maar gevarieerd en niet te veel eet.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  zondag 13 mei 2007 @ 00:53:15 #8
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49320051
meer brood eten
en dan met name donker brood.
en fruit.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_49320178
en leren water te drinken.

water neemt de honger weg. tevens zorgt het voor een betere zuivering van het lichaam.
pi_49320186
Mensen die zeggen dat je alleen je eetpatroon moet veranderen om af te vallen weten niet waar ze over praten.

Ja, het helpt als je altijd b.v. frituur zit te eten en plotseling alleen maar gezond gaat eten.. maar daarnaast vergt het meer; beweging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Donald Duck held zondag 13 mei 2007 @ 01:00:03 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49320230
Toch sportschool overwegen. Voor 50 per maand heb je een tof pakket waar je onbeperkt mee mag komen, je hebt begeleiding, ze kunnen je ook goed adviseren over eten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49322167
meer, gezonder en regelmatiger eten..
ook wat meer variatie in je eetpatroon brengen...
en toch proberen iets van sport te gaan doen...

ik kan het me trouwens niet voorstellen dat je met dit eetp/leefpatroon een bmi van 37 haalt (da's morbide obesitas? of in elk geval bijna?) heb je het wel goed uitgerekend?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_49322454
Je moet meer eten om af te vallen, minstens 6 kleine porties en zoals gezegd toch meer bewegen
Please don't sit on my imaginary friend
  zondag 13 mei 2007 @ 03:08:11 #14
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_49322575
ik denk écht niet dat deze persoon te veel eet. een probleem met het metabolisme lijkt me logischer. ga eens naar de dokter voor meer duidelijkheid want je BMI is ongezong hoog.

aan dat blikje cola zal het niet liggen vb. ik drink per dag tussen de halve liter en de liter frisdrank en m'n BMI is ongeveer 20
Screw you guys, I'm going home.
pi_49324189
Zonder moeite zal het niet gaan ben ik bang. Om resultaat te boeken zul je je altijd moeten inspannen. Waarschijnlijk door een verandering in je eetpatroon wat gezond is (geen cola, maar een broodje kaas ofzo) en je stofwisseling wat meer omhoog gooit. En sport/instensieve beweging, aangezien dat ook je stofwisseling sneller doet gaan .
pi_49324411
hij is nog maar 17, dus dan geldt een BMI ook nog niet, dat is alleen voor volwassenen

ik zou gewoon wat afwisselender eten, en ipv crackers brood nemen, meer groenten en fruit en toch meer gaan sporten, hoeft niet perse in een sportschool, kunt ook gewoon een andere sport gaan doen ( teamsport ofzo) of gewoon buiten sporten ( hardlopen/skeeleren ofzo)
pi_49324489
Jammer als je aanleg hebt om dik te worden. Is trouwens wel wat aan te doen.
Stel een gemiddelde auto rijdt 1:15, maar jij bent een model auto dat zuinger rijdt; 1:20.
Ja erg vervelend, maar je kan je auto meer laten zuipen door het op te voeren.
Dus zet er een krachtigere motor in die meer verbruikt.

Jij kan ook meer gaan verbruiken. Dit door te gaan fitnessen. Je moet spieren gaan kweken. Hoe meer spieren je hebt, hoe meer je verbruikt. En je hoeft er eigenlijk niets voor te doen, want ze verbruiken ook als je niets doet meer energie. En het kost je maar een half uur per dag. Gewoon naar de fitnesscentrum en serieus aan de slag met gewichten.

En hou eens op met die achterlijke diëten. Die verpesten gewoon je metabolisme. Zorg wel dat je weg blijft van ongezonde dingen. Geen chips, koek, ijs en dergelijke in huis halen, maar fruit. Dat verplicht je, om als je trek hebt een appel of iets dergelijks te nemen, ipv een zak chips.
Maar overdrijf het niet. Je hebt recht op 1 lekkernij per dag. Die reep chocola of die zak chips.. ach.
Hoe meer je fitnesst, hoe meer je verbrand, hoe meer je er van mag eten zonder schuld.

Dus maak het je gemakkelijker en verhoog je verbranding. Zie jezelf als die auto. Je lichaam loopt op brandstof en nergens anders op. Dus brandstof verbrand je gewoon. Door meer beweging verbrand je die brandstof. Je kan niet minder gaan eten dan je nu al doet, heel veel mensen zitten al op een minimum. Dit komt omdat hun lichaam zich daar op heeft aangepast. Maar er zit geen maximum op beweging. Meer spierkracht + beweging = meer verbranding.
  zondag 13 mei 2007 @ 10:58:37 #18
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49324814
Heb je je BMI wel goed berekend? Wat is je lengte en je gewicht?

En je eet nu erg weinig. Misschien is het handig om je door de huisarts door te laten verwijzen naar een diëtist.
pi_49324826
BMI is toch nog geen goeie graadmeter als je minderjarig bent
  zondag 13 mei 2007 @ 11:01:24 #20
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49324849
Er zijn ook BMI grenzen voor kinderen/jongeren.
pi_49324872
Ja en over een paar maandjes is het ineens wel te gebruiken
Het eetpatroon ziet er erg slecht uit. Eet gewoon bruine boterhammen in plaats van crackers, neem ook brood en fruit mee naar school, drink voldoende en ren evt. een ommetje in de avond.
Het mooi kotsende meisje.
pi_49325114
ik wil rijk worden zonder er wat voor te doen, hoe doe ik dat
pi_49325749
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:18 schreef staticdata het volgende:
ik wil rijk worden zonder er wat voor te doen, hoe doe ik dat
Heel gemakkelijk. Je zoekt iets waar mensen te lui zijn om zelf te doen, zoals afvallen. En vind daar een oplossing voor. Je verzint bijvoorbeeld iets als een afvalcreme of afvalpilletje. En daarbij een concept als kruiden uit de amazone en slakken slijm uit de maladiven. En je bent rijk!

Oh en je richt je als doelgroep op mensen zoals de TS.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:02:10 #24
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_49326107
jij eet veeel te weinig geen fruit, geen water, geen vezels,
, ik zie niks wat oke is en van dat ene blikje cola per dag zul je geen bmi van 37 hebben. geef eens iets meer gegevens? je gewicht en je lengte? of als je dat niet wilt vul je gegevens hier in: http://212.78.187.107/bmi/
pi_49326514
Afvallen zonder moeite gaat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')