abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52823602

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/

*Met dank aan Baggeruser, Deetch & Noodly

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar Berkery

Vorige deel: Help, ik zoek... deel 221
  •   donderdag 30 augustus 2007 @ 21:56:58 #2
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_52823680
    Goede TT
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_52823828
    Dat deuntje onder ''opposites - je lult'', is dat van een ander liedje afkomstig? Klinkt zo bekend van een ander nummer. Anders zou ik dat nummer wel graag willen weten.
    pi_52823923
    TVP
    pi_52824179
    Ah, ik heb er zelf weer ééntje..
    Het betreft een danceplaat uit 2004, geen heftige trance oid, meer hedkandi-materiaal..
    T is aardig in de stijl van o.a. Antoine Clamaran..
    Een vrouwenstem zingt alleen maar herhaaldelijk "ooooeeh, love you... oooooeeeh, and I love you", dus dat googlet niet bepaald handig...

Het nummer kwam rond eind 2004 regelmatig voorbij op de franse zender Radio FG...

[ Bericht 10% gewijzigd door Maartel op 30-08-2007 22:46:02 ]
    pi_52825797
    ik zoek een nummer dat ik deze zomer tijdens mijn stage op gran canaria bijna elke dag in de clubs hoorde daar. het gaat om een dance nummer met een beetje iets weg van minimal in het begin.
    er zit geen tekst in, en de sample die erin voorkomt klinkt als een soort orgel ofzo. ik heb alle dance charts al doorgespit maar ik kom hem nergens tegen. terwijl ik hem ook al een keer op de radio hoorde.
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
    pi_52826342
    Welk nummer wordt er gebruikt bij de Heineken reclame over de speakerbox?

Het is zo een aanstekelijk nummer..
    pi_52826406
    ik zoek zo'n vrolijk nederlandstalig nummer dat een groep (onbekende) heeft gemaakt.
    ze zingen/rappen langs een zwembad en het is echt bedoeld voor vrolijk.

je hoort zo leuk melodietje ertussen.
    "The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
    pi_52826428
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 23:08 schreef roburt het volgende:
    ik zoek zo'n vrolijk nederlandstalig nummer dat een groep (onbekende) heeft gemaakt.
    ze zingen/rappen langs een zwembad en het is echt bedoeld voor vrolijk.

je hoort zo leuk melodietje ertussen.
    hoe oud is het?
    jongens? meiden?
    pi_52826546
    ik denk hooguit een jaar.
    het gaat zoiets; voel je goooed,
    al voel je maar heel even, er is altijd wat te beleven. tuun tuuun tun tun tun.
    ja verder weet ik het niet en ik weet ook niet zeker of de woorden goed zijn.

het zijn jongens, ik heb hem ook wel eens onder nederlandse youtube filmpjes gehoord.
      donderdag 30 augustus 2007 @ 23:16:54 #11
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52826715
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef paaskannekoekje het volgende:
    ik zoek een nummer dat ik deze zomer tijdens mijn stage op gran canaria bijna elke dag in de clubs hoorde daar. het gaat om een dance nummer met een beetje iets weg van minimal in het begin.
    er zit geen tekst in, en de sample die erin voorkomt klinkt als een soort orgel ofzo. ik heb alle dance charts al doorgespit maar ik kom hem nergens tegen. terwijl ik hem ook al een keer op de radio hoorde.
    Samim - Heater
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_52827065
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef roburt het volgende:
    ik denk hooguit een jaar.
    het gaat zoiets; voel je goooed,
    al voel je maar heel even, er is altijd wat te beleven. tuun tuuun tun tun tun.
    ja verder weet ik het niet en ik weet ook niet zeker of de woorden goed zijn.

het zijn jongens, ik heb hem ook wel eens onder nederlandse youtube filmpjes gehoord.
    en zover is weet is het niet De Jeugd Van Tegenwoordig.
    bestaan er nog andere NL groepen ala De Jeugd Van Tegenwoordig?
      donderdag 30 augustus 2007 @ 23:34:18 #13
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52827248
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Duvel86 het volgende:
    Ja ik zoek weer s n nummer. Niet zo nieuw meer, house en er komt "let me see those hands"in voor, volgens mij het enige stuk tekst en het staat ook op de sneakerz site.
    Bij voorbaat dank!
    Gregor Salto & DJ Chuckie - Toys Are Nuts (Hardwell & Rehab Remix)
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
    Een dance nummer met Oosters onverstaanbaar gejengel (zang), iemand?
    Shots:
    Timbaland & Magoo - Indian Flute
    Truth Hurts - Addictive
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      donderdag 30 augustus 2007 @ 23:35:28 #14
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52827284
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef roburt het volgende:

[..]

en zover is weet is het niet De Jeugd Van Tegenwoordig.
    bestaan er nog andere NL groepen ala De Jeugd Van Tegenwoordig?
    LOTP - Voel je goed
    pi_52827856
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef donroyco het volgende:

[..]

Samim - Heater
    thnx man je bent een toplul
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
    pi_52827878
    Ik zoek een nummer uit de trailer van de film Sin City
    Dit is het linkje http://mymovies.net/player/default.asp?filmid=3194&url=/film/fid3194/trailers/trid1672/wm/bb.asx
    Het gaat me vooral om het stukje/deuntje dat als die auto naar beneden rijdt ( tot de namen worden weergegeven van de acteurs/actrices).
    Ik kwam er ook achter dat dit liedje ook in the transporter 2 zit maar ik weet niet wie het is. Kan iemand mij helpen?
      donderdag 30 augustus 2007 @ 23:59:53 #17
    156178 angelfist
    ik ben niet gek
    pi_52827884
    Ik zoek geen nummer, maar de naam van het verschijnsel dat je een lied meezingt maar de tekst helemaal verkeerd hebt.
    Volgens mij is het genoemd naar een vrouw(?)
    hallo luitjes.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:01:57 #18
    141024 Moron
    .... Oh Crap
    pi_52827938
    Ik zoek een nummer dat werd gebruikt in Alex Fm van The Box. Er zit een regel in van: I've got my baby's eyes of zoiets. Het is een dance nummer. En ik kan er niet meer op komen hoe dat nummer nu ook alweer heet!
    I picture your face.. In the back of my eyes
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:07:10 #19
    156178 angelfist
    ik ben niet gek
    pi_52828082
    Ik heb het gevonden, dus laat maar:

Mondegreen komt van de tekst van een schotse zangeres, Sylvia Wright; haar echte tekst was "They have slain the Earl of Murray, And laid him on the green" en iedereen verstond "And Lady Mondegreen". Vandaar dus. De Nederlandse term hiervoor is "huldebiet" naar een jongetje dat "Neem mijn stem, opdat mijn lied, U mijn Koning hulde biedt" verkeerd verstond.
    hallo luitjes.
    pi_52828774
    tvp
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_52833585
    Voor de echte muziekkenners onders ons.. ik hoorde laatst een nummer, wereldberoemd, met sax en piano... het is een blues nummer, alleen ik heb geen flauw idee hoe het heet...

Aan de beschrijving heb je waarschijnlijk niets, maar misschien weet jij wel toevallig de titel van dat ene super bekende piano / sax nummer;)
    pi_52837257
    Ik hoorde vandaag een nummer en dat leek heel veel op de intro van de oude X-Men tekenfilms. Wat er werd gezongen weet ik niet want de radio stond aardig zacht.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:45:50 #23
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_52838329
    TVP.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_52842961
    Ik zoek een rocknummer, waarbij ze op het einde op een eentonige toon 'Cannibal, cannibal, cannibal' zingen
    (Mogelijk ook cannonball of hannibal). Ik dacht dat het van de Kaiser Chiefs was, het lijkt er in ieder geval op. Wordt redelijk vaak gedraaid op tv en radio op dit moment. Heb 'm gehoord bij 3fm, Rabradio.
    Iemand?

Alvast bedankt
    Chill
    pi_52850404
    Hellow,

ik ben op zoek naar het nummer wat in de trailer wordt gebruikt...

- http://www.apple.com/trailers/mgm/lionsforlambs/teaser1/

Ik hoop echt dat iemand em herkent, ben al een tijdje er naar op zoek! Bedankt!
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:12:21 #26
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52853076
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 10:00 schreef Bramzz het volgende:
    Voor de echte muziekkenners onders ons.. ik hoorde laatst een nummer, wereldberoemd, met sax en piano... het is een blues nummer, alleen ik heb geen flauw idee hoe het heet...

Aan de beschrijving heb je waarschijnlijk niets, maar misschien weet jij wel toevallig de titel van dat ene super bekende piano / sax nummer;)
    Gerry Raferty - Baker Street
    Dave Stewart & Candy Dulfer - Lily was here
    pi_52853806
    Weet iemand hoe zo'n nieuw nummer heet, heb het vandaag gehoord.
    Titel was 'Be', artiest kom ik niet meer op, beetje Italiaanse achtige naam.

Is trouwens house / SneakerZ-achtige muziek.
    pi_52856747
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef NX het volgende:
    Hellow,

even gegoogeld:
    The trailermusic for 'Lions for Lambs' is 'Rising Empire' performed by Immediate Music.
    pi_52856887
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:24 schreef debby1973 het volgende:

[..]

even gegoogeld:
    The trailermusic for 'Lions for Lambs' is 'Rising Empire' performed by Immediate Music.
    Heb even geluisterd maar vind het er niet echt op lijken.
    pi_52857021
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef samdeman1984 het volgende:
    Ik zoek een rocknummer, waarbij ze op het einde op een eentonige toon 'Cannibal, cannibal, cannibal' zingen
    (Mogelijk ook cannonball of hannibal). Ik dacht dat het van de Kaiser Chiefs was, het lijkt er in ieder geval op. Wordt redelijk vaak gedraaid op tv en radio op dit moment. Heb 'm gehoord bij 3fm, Rabradio.
    Iemand?

Alvast bedankt
    Cannibal van Reel Big Fish?
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
    pi_52857290
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef NX het volgende:
    Hellow,

The Dog Obeys" - Massive Attack
    pi_52857598
    wie weet hoe dit nummer heet: (early hardcore)

begind bij 0:17

http://video.google.com/videoplay?docid=2773498938413856909
    Midnight Accord | GReddy EVO 2 Exhaust System
    pi_52863690
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Magic75 het volgende:
    wie weet hoe dit nummer heet: (early hardcore)

begind bij 0:17

http://video.google.com/videoplay?docid=2773498938413856909
    Tony Salmonelli - Hey! (the Viper & Mad E-Fact remix)
    pi_52864511
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 11:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Tony Salmonelli - Hey! (the Viper & Mad E-Fact remix)
    of... Toni Salmonelli Hey! (Buzzy's Ragga Mix) ?
    Hier schreef Hooidraad het volgende:
    Justin spreekt altijd de waarheid.
    pi_52864632
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef samdeman1984 het volgende:
    Iemand?

Alvast bedankt
    moke - here comes the summer
    Lelijke @@p!
    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
    pi_52869330
    Ik zoek een nummer uit een Deense Volkswagen reclame, namelijk deze http://www.youtube.com/watch?v=D99gVVm3bEs
    Ik heb al google geprobeerd maar niks gevonden. Wie o wie kan mij helpen?
    pi_52869692
    Hallo,

Ik zat in de trein vorige week en ik hoorde een nummer van rihanna dat ik nog niet kende, alleen ik wist zeker dat het een nummer van haar was, dus ik denk dan luister ik gewoon het hele album ff af en dan kom ik het vanzelf tegen. Alleen ik vrees dat het een of andere remix was. Want hele kleine stukjes van het nummer dat ik hoorde komen alleen langs op het nummer Lemme Get that, op precies 2.00 tot 2.10 bij een versie van 3.41.. Alleen dat ritme gaat zeg maar een heel nummer door..
    Het ritme wat er ook een beetje op lijkt, is dat van het nummer Don't stop the music (4.21) van 1.04 tot 1.15 ongeveer..
    Of het ritme van Shut up en Drive, eigenlijk het hele nummer door..
    Kortom, ik ben dus op zoek naar een remix of een echt heel nieuw nummer wat misschien alleen in amerika uit is van rihanna..
    pi_52869898
    Oja, ik krijg het meteen voor elkaar, om met mn nieuwe username een dubbele post te maken met 2 posts achter mn naam, maar ik wilde ook nog weten hoe het nummer heet van het intro en de aftiteling van het nieuwe programma dit seizoen rondom het belgische voetbal, wordt op alle dagen gebruikt bij het programma dat heet studio 1, je kan het op de achtergrond van dit filmpje horen:

http://www.youtube.com/watch?v=F-xz4pJVV6s

alvast bedankt!
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:04:46 #39
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_52869910
    Hey,

Ik zoek een nummer waar ze als refrein steeds: tada , "sedore sedore sedoreee" of iets in die trant roepen, is geen nederlands nummer.

Enig idee hoe dat nummer heet ?
    pi_52870388
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:24 schreef debby1973 het volgende:

[..]

even gegoogeld:
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef debby1973 het volgende:

[..]

Heb even geluisterd maar vind het er niet echt op lijken.
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef debby1973 het volgende:

[..]

The Dog Obeys" - Massive Attack
    THANX MAN, je bent super bezig... ik was er echt al een tijdje naar op zoek, top!

//EDIT
    En wat blijkt, ik heb deze op me hdd (muziek collectie) staan...
    pi_52872071
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef NX het volgende:

THANX MAN, je bent super bezig... ik was er echt al een tijdje naar op zoek, top!

//EDIT
    En wat blijkt, ik heb deze op me hdd (muziek collectie) staan...
    Graag gedaan!
    pi_52872242
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

moke - here comes the summer
    Hartelijk dank! Toch eens in de gaten gaan houden die band, Last Chance is ook een supervet nummer!
    Chill
    pi_52872504
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 16:52 schreef vdvaart23 het volgende:
    Hallo,

Ik zat in de trein vorige week en ik hoorde een nummer van rihanna dat ik nog niet kende, alleen ik wist zeker dat het een nummer van haar was, dus ik denk dan luister ik gewoon het hele album ff af en dan kom ik het vanzelf tegen. Alleen ik vrees dat het een of andere remix was. Want hele kleine stukjes van het nummer dat ik hoorde komen alleen langs op het nummer Lemme Get that, op precies 2.00 tot 2.10 bij een versie van 3.41.. Alleen dat ritme gaat zeg maar een heel nummer door..
    Het ritme wat er ook een beetje op lijkt, is dat van het nummer Don't stop the music (4.21) van 1.04 tot 1.15 ongeveer..
    Of het ritme van Shut up en Drive, eigenlijk het hele nummer door..
    Kortom, ik ben dus op zoek naar een remix of een echt heel nieuw nummer wat misschien alleen in amerika uit is van rihanna..
    Qua ritme lijkt Breaking Dishes wel op Lemme Get That, maar als je het hele album al hebt beluisterd zal het die niet zijn.. 2 tracks die niet op het nederlandse album staan zijn Cry en Haunted.. succes!
    pi_52873100
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 18:48 schreef samdeman1984 het volgende:

[..]

Hartelijk dank! Toch eens in de gaten gaan houden die band, Last Chance is ook een supervet nummer!
    graag gedaan.

Zanger Felix Maginn zat eerst bij het bandje Supersub. Andere stijl, maar misschien ook wel de moeite om het even op te zoeken.
    Lelijke @@p!
    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
    pi_52874344
    nog n nummertje

http://video.google.com/videoplay?docid=249732512656236326

begind bij 3:20

early hardcore
    pi_52875144
    de eerste seconden zijn van human resource- dominator
    pi_52876871
    thx!:D
      zaterdag 1 september 2007 @ 21:58:42 #49
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_52877108
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 17:04 schreef NordicBlue het volgende:
    Hey,

Ik zoek een nummer waar ze als refrein steeds: tada , "sedore sedore sedoreee" of iets in die trant roepen, is geen nederlands nummer.

Enig idee hoe dat nummer heet ?
    Heb hem al, het was Sail Away
    pi_52894221
    Ik zoek een brabants nummer geloof ik. Iets met: Hey Kelsie, doe mie een pilsie vannacht gaat het gebeuren, helemaal sjik ofzo.

Iemand enig idee??
    -je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
      zondag 2 september 2007 @ 17:40:33 #51
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_52895174
    Een paar dagen geleden heb ik in een cafe een nummer gehoord dat ik niet meer uit m'n hoofd krijg. Ik heb alleen geen idee hoe het heet of wie het zingt. Het engelstalig, en wordt gezongen door een kate bush achtige zangeres (niet met van die typische hoge kate bush uithalen trouwens).

De zang is vrij monotoon en de muziek is vooral begeleidend en repeterend. Het deed me denken aan Frühling, van de band Qntal, of Vampire Romance van Blutengel. Maar deze plaat heeft in tegenstelling tot die twee nummers niet echt goth invloeden en de overeenkomsten zitten voornamelijk in de samenhang tussen stem en muziek. eventuele suggesties van nummers die ook wat van weghebben zijn ook heel welkom trouwens, want ze zijn dungezaaid

Fragmenten die zijn blijven hangen zijn iets in de richting van "like a winter story about a winter glory", en nog iets over een "tropical island beach".

Met googlen kom ik niet ver. Het zijn nogal algemene trefwoorden en een precieze zin er van is ook niet echt blijven hangen.

Iemand enig idee?

[ Bericht 4% gewijzigd door MouseOver op 02-09-2007 17:55:16 ]
    Vampire Romance O+
      zondag 2 september 2007 @ 20:57:09 #52
    90169 Binnetie
    -=Met Een Hamer Past Alles=-
    pi_52899842
    Ik hoorde laatst een stukje van een cd van sensation (geloof ik) er was de volgende tekst in te horen:

In the words of James Dean:
    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
    The choice is yours.

Het betrof een trancenummer. Iemand die weet welk nummer dit is?
    pi_52899957
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 22:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
    Dat deuntje onder ''opposites - je lult'', is dat van een ander liedje afkomstig? Klinkt zo bekend van een ander nummer. Anders zou ik dat nummer wel graag willen weten.
    pi_52902483
    Ik zoek een dance nummer uit waarschijnlijk 96/97/98. Was dacht ik van een Duits DJ duo, lyrics die ik me herinner zijn iets van "Rocknah Supastar", wat de hele tijd herhaald werd. De clip bij het nummer had mensen die in de rij stonden voor de discotheek en toen ze naar binnen mochten gingen rennen. Als ik het me goed herinner .

Iemand een idee?
    Die Welt ist alles was der Fall ist.
      zondag 2 september 2007 @ 22:13:53 #55
    11287 kaassouffle
    Medewerker v/d maand
    pi_52902744
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 21:00 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

In boekje van cd kijken welke samples ze gebruiken? ..staat er meestal in ivm copyright enzo
    Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
    Platenfabriek - spotify playlists
    pi_52904084
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef keeper het volgende:
    Ik zoek een dance nummer uit waarschijnlijk 96/97/98. Was dacht ik van een Duits DJ duo, lyrics die ik me herinner zijn iets van "Rocknah Supastar", wat de hele tijd herhaald werd. De clip bij het nummer had mensen die in de rij stonden voor de discotheek en toen ze naar binnen mochten gingen rennen. Als ik het me goed herinner .

Iemand een idee?
    Al gevonden, Novy vs. Eniac - Superstar.
    Die Welt ist alles was der Fall ist.
      maandag 3 september 2007 @ 00:33:02 #57
    106272 Ottaav
    Beter laat dan nooit.
    pi_52906652
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 17:40 schreef MouseOver het volgende:
    Een paar dagen geleden heb ik in een cafe een nummer gehoord dat ik niet meer uit m'n hoofd krijg. Ik heb alleen geen idee hoe het heet of wie het zingt. Het engelstalig, en wordt gezongen door een kate bush achtige zangeres (niet met van die typische hoge kate bush uithalen trouwens).

De zang is vrij monotoon en de muziek is vooral begeleidend en repeterend. Het deed me denken aan Frühling, van de band Qntal, of Vampire Romance van Blutengel. Maar deze plaat heeft in tegenstelling tot die twee nummers niet echt goth invloeden en de overeenkomsten zitten voornamelijk in de samenhang tussen stem en muziek. eventuele suggesties van nummers die ook wat van weghebben zijn ook heel welkom trouwens, want ze zijn dungezaaid

Fragmenten die zijn blijven hangen zijn iets in de richting van "like a winter story about a winter glory", en nog iets over een "tropical island beach".

Met googlen kom ik niet ver. Het zijn nogal algemene trefwoorden en een precieze zin er van is ook niet echt blijven hangen.

Iemand enig idee?
    Misschien Angela McCluskey - It's Been Done?
    But I'm fucked and I don't care.
    pi_52918475
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 22:13 schreef kaassouffle het volgende:

[..]

In boekje van cd kijken welke samples ze gebruiken? ..staat er meestal in ivm copyright enzo
    Welke CD?
    pi_52919206
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef -Pink- het volgende:

[..]

Deep Blue Something met Breakfast at Tiffany's.
    Had nog geen kans gehad om je te bedanken, dus bij deze!
      maandag 3 september 2007 @ 17:54:49 #60
    160473 Rossoneri
    Daar hoorden zij engelen zinge
    pi_52921017
    Weet iemand hoe de nummers heten die bij de reclame van radio veronica voorbijkomen ? Iig het 2 de nummer klinkte erg vet.
    AJAX AJAX AJAX!!
    PSN: Rossoneri15
    pi_52921427
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Rossoneri het volgende:
    Weet iemand hoe de nummers heten die bij de reclame van radio veronica voorbijkomen ? Iig het 2 de nummer klinkte erg vet.

(klikken op de smiley dus)
    pi_52922553
    Ben er weer

Ik zoek deze keer een oude lied, in clip dansen volgens mij sexy geklede dames in "Ballet-kostuum".

ze zingen zo iets van " i don't like the mon-day-thing they played"

ik denk dat jullie er wel uitkomen, alvast bedankt
    pi_52924135
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 19:11 schreef Xords het volgende:
    Ben er weer

Ik zoek deze keer een oude lied, in clip dansen volgens mij sexy geklede dames in "Ballet-kostuum".

ze zingen zo iets van " i don't like the mon-day-thing they played"

ik denk dat jullie er wel uitkomen, alvast bedankt
    Narcotic Thrust - I Like It ?
      maandag 3 september 2007 @ 20:27:47 #64
    163981 botar
    acoustic revolution
    pi_52924458
    In `Bimbo´s en Boerka´s` van 30 augustus zit een filmpje met bloot op straat.. Op de actergrond is een liedje in het Frans...

Wie weet wie de zanger / welk liedje dit is
    Music falls back to second place in this commercial race
      maandag 3 september 2007 @ 20:39:06 #65
    158966 -Pink-
    I'm a voodoo child
    pi_52924677
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 16:15 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Had nog geen kans gehad om je te bedanken, dus bij deze!
    Graag gedaan
      maandag 3 september 2007 @ 21:32:25 #66
    160473 Rossoneri
    Daar hoorden zij engelen zinge
    pi_52925910
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 18:12 schreef pmdomela het volgende:

[..]

(klikken op de smiley dus)
    Bedankt.
    AJAX AJAX AJAX!!
    PSN: Rossoneri15
    pi_52928297
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
    Ik hoorde vandaag een nummer en dat leek heel veel op de intro van de oude X-Men tekenfilms. Wat er werd gezongen weet ik niet want de radio stond aardig zacht.
    Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArc
    pi_52932556
    Ik heb meer een vraag dan dat ik een titel zoek... in 1997 kwam You Got The Love van Candi Station uit.. heeft iemand een titel van de mix die toen de singleversie was of misschien een sample, want het nummer is in 1991 al eens eerder uitgebracht, dus ik weet niet zo goed welke versie bij 1997 hoort...
    pi_52933497
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Maartel het volgende:
    Ik heb meer een vraag dan dat ik een titel zoek... in 1997 kwam You Got The Love van Candi Station uit.. heeft iemand een titel van de mix die toen de singleversie was of misschien een sample, want het nummer is in 1991 al eens eerder uitgebracht, dus ik weet niet zo goed welke versie bij 1997 hoort...
    Tracklisting:
    1 You Got The Love (Now Voyager Mix) (3:31)
    Remix - Now Voyager
    2 You Got The Love (Original Radio Mix) (4:00)
    3 You Got The Love (Rhythm Masters Classic Vocal Mix) (3:54)
    Remix - Rhythm Masters
    4 You Got The Love (Farley & Heller Roachin' In Tha Bassbin Mix) (8:41)
    Remix - Roach Motel

of

Tracklisting:
    A You Got The Love (Fire Island Vocal Mix)
    Remix - Fire Island
    B You Got The Love (Truelove's Disco Revenge IV)
    Remix - John Truelove

Dit zijn in ieder geval versies uit 1997. Er zijn ook versies uit 1991, 1986 etc etc.

Er zijn honderden remixen. Het is in ieder geval The Source feat Candi Staton. Je kunt zoeken op www.discogs.com.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 september 2007 @ 11:06:35 #70
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_52933890
    Hoi hoi,

Ik zoek een nummer waarvan ik de naam niet meer ken
    Het is van een van onze Nederlandse zangers ala Stef Bos, Frank Boeijen, Boudewijn de Groot etc

Het gaat over een kind dat heel veel meegemaakt heeft en uiteindelijk sterft en rust vind.

Is er toevallig iemand die weet van wie dit nummer is, en hoe het heet?
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_52934069
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 10:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Tracklisting:
    1 You Got The Love (Now Voyager Mix) (3:31)
    Remix - Now Voyager
    2 You Got The Love (Original Radio Mix) (4:00)
    3 You Got The Love (Rhythm Masters Classic Vocal Mix) (3:54)
    Remix - Rhythm Masters
    4 You Got The Love (Farley & Heller Roachin' In Tha Bassbin Mix) (8:41)
    Remix - Roach Motel

of

Tracklisting:
    A You Got The Love (Fire Island Vocal Mix)
    Remix - Fire Island
    B You Got The Love (Truelove's Disco Revenge IV)
    Remix - John Truelove

Dit zijn in ieder geval versies uit 1997. Er zijn ook versies uit 1991, 1986 etc etc.

Er zijn honderden remixen. Het is in ieder geval The Source feat Candi Staton. Je kunt zoeken op www.discogs.com.
    ah, dank je!
    ik had daar al onder gezocht, maar dan onder 'The Source' waarbij alleen de '91-versie genoteerd stond
    pi_52934502
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 11:14 schreef Maartel het volgende:

[..]

ah, dank je!
    ik had daar al onder gezocht, maar dan onder 'The Source' waarbij alleen de '91-versie genoteerd stond
    je kunt ook het jaartal invullen in de zoekbalk
      dinsdag 4 september 2007 @ 12:01:31 #73
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_52935228
    Tvp, ik help weer mee
    pi_52935588
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 23:19 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArc
    Het is van Rod Stewart, ben de titel alleen even kwijt...
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_52937527
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 19:48 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Paffendorf - Where Are You?
    Super, dat was m inderdaad. Thanks!
    pi_52939948
    ....Just make a picture, about how it's gonna be.....

hoe heet dat nummer, dat omlijst wordt door briljant pianospel
    pi_52940011
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 16:55 schreef jeoren het volgende:

Jessie paints a picture van John Denver.
    pi_52940095
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is van Rod Stewart, ben de titel alleen even kwijt...
    Thanx!!!. Daar kan ik wat mee .
    pi_52941929
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 16:55 schreef jeoren het volgende:

joshua kadison - jessy
    Lelijke @@p!
    pi_52942465
    http://www.youtube.com/watch?v=FNAKu0RUu7k

de achtergrond muziek zonder de beat, ik heb hem in het verleden eerder een keer gehad maar ben ik ben hem kwijt, uit mijn hoofd is het ook een soundtrack van een film ik meen te herinnere: Man on fire... met Denzel Washington.. aan het eind van de film...
    pi_52942768
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 23:19 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Hmmm ik kan dit lied van Rod Stewart nergens vinden. Is het een oud of nieuw nummer?
      dinsdag 4 september 2007 @ 20:59:04 #82
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_52944410
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 19:53 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Hmmm ik kan dit lied van Rod Stewart nergens vinden. Is het een oud of nieuw nummer?
    Volgens mij is het gewoon geen Rod Stewart-nummer. Het heeft wel vaag iets weg van Crazy about her.
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_52945466
    Een vrij populair house-achtig (denk ik) liedje met de zin ""when the sun goes down" erin! Iemand enig idee?

THANXXX!!
      dinsdag 4 september 2007 @ 21:39:29 #84
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52945699
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef veldmuis het volgende:
    Een vrij populair house-achtig (denk ik) liedje met de zin ""when the sun goes down" erin! Iemand enig idee?

THANXXX!!
    Cassius - The Sound Of Violence
    pi_52946875
    Iemand een idee welk nummer dit is?

voorbeeldje

Ja, da's gitaar, want ik heb geen microfoon... nee het klinkt nog steeds nergens naar
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_52947673
    Ik zoek ook een nummer

Ik hoorde hem vanmiddag op de radio! Is (volgens mij) een zanger die heel hoog zingt met een heel hoog refrein!
    En het is geen Mika met Grace Kelly

Ik probeerde de tekst te volgen.. maar helaas

Duidelijker kan ik niet zijn
    Noot noot.
    pi_52947788
    The Darkness?
    Muse?
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_52947900
    Ey mensen

Ik heb hier een stukje van een nummer uit een remix

http://rapidshare.com/files/53434712/doboy_stukje.mp3.html

Dat stukje lijkt heel erg op een oud trance achtig nummer, als je het hoort ken je het denkik wel...
    Volgens mij was de clip met een raket erin...

Als iemand dit nummer kent, pm me dan even of zet het hier neer
    Tnx!
    Stupid Inflateble Sheep No Work :(
    pi_52948509
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:42 schreef Jordy-B het volgende:
    The Darkness?
    Muse?
    Linkje ergens?
    Noot noot.
    pi_52948534
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
    Ik zoek ook een nummer

Ik hoorde hem vanmiddag op de radio! Is (volgens mij) een zanger die heel hoog zingt met een heel hoog refrein!

Relax Take It Easy van Mika?
      dinsdag 4 september 2007 @ 23:10:34 #91
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_52948675
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef Jordy-B het volgende:
    Iemand een idee welk nummer dit is?

voorbeeldje

Ja, da's gitaar, want ik heb geen microfoon... nee het klinkt nog steeds nergens naar
    Gok op Richard Cocciante - Sincerita
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_52948793
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:05 schreef Maartel het volgende:

[..]

Relax Take It Easy van Mika?
    Nee
    Noot noot.
      dinsdag 4 september 2007 @ 23:17:00 #93
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_52948832
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef NelisH2007 het volgende:
    Ey mensen

Ik heb hier een stukje van een nummer uit een remix

http://rapidshare.com/files/53434712/doboy_stukje.mp3.html

Dat stukje lijkt heel erg op een oud trance achtig nummer, als je het hoort ken je het denkik wel...
    Volgens mij was de clip met een raket erin...

Als iemand dit nummer kent, pm me dan even of zet het hier neer
    Tnx!
    PPK - Resurrection?
    http://www.youtube.com/watch?v=gYPTgJbfJZ8
    pi_52949674
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

PPK - Resurrection?
    http://www.youtube.com/watch?v=gYPTgJbfJZ8
    Ait, tnx man
    Stupid Inflateble Sheep No Work :(
    pi_52955169
    Goedemorgen, kijk vaak hier voor leuke nummers alleen heb nu echt jullie hulp nodig. Net op veronica voor de poema's was er een nummer waarvan ik graag de titel en groep/zanger wil weten!!! Het is een vrij rustig nummer, denk jaren 80 gezongen door iemand met een engels accent. Het refrein heeft een pakkende melodie dat steeds terugkomt. Het is in de trend van teneneh teneneh teneeh... Vrij vaag weet het maar hoop dat iemand met deze omschrijving me kan helpen!!
    i\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'m from backfield
      woensdag 5 september 2007 @ 10:54:06 #96
    136343 BasEnAad
    pi_52955420
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef backfield1 het volgende:
    Goedemorgen, kijk vaak hier voor leuke nummers alleen heb nu echt jullie hulp nodig. Net op veronica voor de poema's was er een nummer waarvan ik graag de titel en groep/zanger wil weten!!! Het is een vrij rustig nummer, denk jaren 80 gezongen door iemand met een engels accent. Het refrein heeft een pakkende melodie dat steeds terugkomt. Het is in de trend van teneneh teneneh teneeh... Vrij vaag weet het maar hoop dat iemand met deze omschrijving me kan helpen!!
    Rupert Holmes - Escape (the pinacolada song)?

http://www.youtube.com/watch?v=IVlBgFjVLzM
    pi_52957032
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon geen Rod Stewart-nummer. Het heeft wel vaag iets weg van Crazy about her.
    Haha dat is em!!!
    Het was dus wel van Rod Stewart en dus Crazy about her.

SANK YOU!!!
    pi_52957131
    ik heb een liedje in bodrum gehoord weet iemand wie het zingt..
    het gaat zo..
    Where are you? Where are you? Listen. Listen. oe oe oe oe oe ..oe oe oe oe oe(soort van apegeluiden)..
    pi_52957147
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:05 schreef ScofieldBurrows het volgende:
    ik heb een liedje in bodrum gehoord weet iemand wie het zingt..
    het gaat zo..
    Where are you? Where are you? Listen. Listen. oe oe oe oe oe ..oe oe oe oe oe(soort van apegeluiden)..
    Paffendorf - Where Are You ?
    pi_52957256
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Paffendorf - Where Are You ?
    dank je iggy.. dat is em helemaal
    pi_52957899
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Gok op Richard Cocciante - Sincerita
    Held!
      woensdag 5 september 2007 @ 13:57:55 #102
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_52959297
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
    Ik zoek ook een nummer

Fireball - What I Want
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_52959434
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 13:57 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Fireball - What I Want
    Jaaa Held!
    Noot noot.
    pi_52965804
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 20:14 schreef JustinK het volgende:

[..]

Narcotic Thrust - I Like It ?
    thanks
    pi_52966795
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 19:48 schreef Xords het volgende:

[..]

thanks
    yw
    pi_52966835
    Ik zoek ook een nummer. Je hoort 'm bij de reclame op TMF van wakker worden op vakantie. Tis zo'n lekkere club plaat. Iemand een idee?
      woensdag 5 september 2007 @ 21:47:32 #107
    177619 Duvel86
    Schuim op mn bek maar niet gek
    pi_52968601
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef JustinK het volgende:
    Ik zoek ook een nummer. Je hoort 'm bij de reclame op TMF van wakker worden op vakantie. Tis zo'n lekkere club plaat. Iemand een idee?
    The great fashionista swindle?
      woensdag 5 september 2007 @ 23:00:07 #108
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_52970835
    Deze moet haast al wel voorbij zijn gekomen, maar kon 't zo snel niet vinden.

Deze reclame, geweldig nummer, maar van wie?
      donderdag 6 september 2007 @ 01:46:40 #109
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_52973744
    Wie kent het nummer uit deze reclame?

-EDIT- Volgende keer maar eens een post eerder kijken Tvp dan maar
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_52973976
    Ik zoek dit nummer wat op een van de dumpert.nl filmpje staat:
    http://www.dumpert.nl/mediabase/25580/7f760ea1/neusgieter.html
      donderdag 6 september 2007 @ 09:23:30 #111
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52975362
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 03:10 schreef markcoret het volgende:
    Ik zoek dit nummer wat op een van de dumpert.nl filmpje staat:
    http://www.dumpert.nl/mediabase/25580/7f760ea1/neusgieter.html
    quote:
    I made the beat in this video with an MPC. If you don't know what an MPC is, watch my "Making Beats With Charles" video.
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Deze moet haast al wel voorbij zijn gekomen, maar kon 't zo snel niet vinden.

Deze reclame, geweldig nummer, maar van wie?
    Linkje
    pi_52980920
    Zoek het nummer wat rond 13.15-13.18 (voor t reclameblok) op Arrow classis rock was te horen. Beetje 80-ties new wave nr met synthesizer en kan me van de tekst niet veel meer terughalen dan 'she's beautiful' oid. Zit steeds zelfde themaatje in en dan steeds stukje zang op dat themaatje en dan weer alleen instr etc.
    Ik zat zelf te denken aan dat het 'das model' heet maar dat is denk ik niet juist.
    pi_52980931
    ik word gekkkkkkkkkk...
    wie zingt dit..?
    ik heb het liedje beetje geneuried... Ik hoorde het de hele dag in Bodrum, in het liedje hoor je geen stem/vocals.. het is een vette dance hit denk ik.. het heeft een beetje weg van een cowboyachtig muziek.. please luister en help me uit de brand
    http://rapidshare.com/files/53774456/Audio_2.mov.html
      donderdag 6 september 2007 @ 13:37:31 #114
    150255 juuser
    ja hor!!, zal ook wel
    pi_52980935
    Heej ik zoek een nummer dat eergister bij radio 538 werd gekraakt in 'Maak 't of Kraak 't'. Op de site van 538 staat dat het nummer Ooh La La heet, gemaakt door Pick 'n Mix...

Ik kan het nummer echter nergens vinden, en de artiest blijkt ook helemaal niet te bestaan. Weet iemand of dit nummer ook een andere naam heeft, zodat ik em wel kan vinden?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_52981049
    ik word gekkkkkkkkkk...
    wie zingt dit..?
    ik heb het liedje beetje geneuried... Ik hoorde het de hele dag in Bodrum, in het liedje hoor je geen stem/vocals.. het is een vette dance hit denk ik.. het heeft een beetje weg van een cowboyachtig muziek.. please luister en help me uit de brand aub
    pi_52981059
    Ik zoek een Nederlandstalig nr waarin gezongen wordt 'vandaag ben ik gaan lopen'.
    Tis beetje melancholisch-klinkend nummer en het doet me altijd beetje denken (het klinkt een beetje als) aan een nummer van Van dik hout waarin gezongen wordt 'en de stilte valt zo hard dat het wel waar moet zijn, ik breng je niets lief meer dan pijn'.

T klinkt beetje als de Poema's (of miss acda en de munnik of miss van dik hout).
      donderdag 6 september 2007 @ 13:43:49 #117
    150255 juuser
    ja hor!!, zal ook wel
    pi_52981084
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 13:42 schreef bulbjes het volgende:
    Ik zoek een Nederlandstalig nr waarin gezongen wordt 'vandaag ben ik gaan lopen'.
    Tis beetje melancholisch-klinkend nummer en het doet me altijd beetje denken (het klinkt een beetje als) aan een nummer van Van dik hout waarin gezongen wordt 'en de stilte valt zo hard dat het wel waar moet zijn, ik breng je niets lief meer dan pijn'.

T klinkt beetje als de Poema's (of miss acda en de munnik of miss van dik hout).
    Acda en de Munnik - Vandaag ben ik gaan lopen.....

simpel
    pi_52981610
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 13:36 schreef bulbjes het volgende:
    Zoek het nummer wat rond 13.15-13.18 (voor t reclameblok) op Arrow classis rock was te horen. Beetje 80-ties new wave nr met synthesizer en kan me van de tekst niet veel meer terughalen dan 'she's beautiful' oid. Zit steeds zelfde themaatje in en dan steeds stukje zang op dat themaatje en dan weer alleen instr etc.
    Ik zat zelf te denken aan dat het 'das model' heet maar dat is denk ik niet juist.
    Zou kunnen, Das Model, van Kraftwerk
    No Dukes of Hazzard in the classroom
      donderdag 6 september 2007 @ 14:13:29 #119
    150255 juuser
    ja hor!!, zal ook wel
    pi_52981892
    Hej ik zoek een nummer dat eergister bij radio 538 werd gekraakt in 'Maak 't of Kraak 't'. Op de site van 538 staat dat het nummer Ooh La La heet, gemaakt door Pick 'n Mix...

Ik kan het nummer echter nergens vinden, en de artiest blijkt ook helemaal niet te bestaan. Weet iemand of dit nummer ook een andere naam heeft, zodat ik em wel kan vinden?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_52981973
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:13 schreef juuser het volgende:

Hej ik zoek een nummer dat eergister bij radio 538 werd gekraakt in 'Maak 't of Kraak 't'. Op de site van 538 staat dat het nummer Ooh La La heet, gemaakt door Pick 'n Mix...

SPOILER
    Is dat nummer niet van The Wiseguys
      donderdag 6 september 2007 @ 14:20:29 #121
    150255 juuser
    ja hor!!, zal ook wel
    pi_52982071
    nope dat is em niet
    pi_52982079
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:13 schreef juuser het volgende:

SPOILER
    Anders post je na een half uur precies hetzelfde. Tis jamer dat iemand je al geholpen heeft .
    In Southern Sun
      donderdag 6 september 2007 @ 14:30:45 #123
    150255 juuser
    ja hor!!, zal ook wel
    pi_52982322
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Anders post je na een half uur precies hetzelfde. Tis jamer dat iemand je al geholpen heeft .
    Dat ligt meer aan mijn brakke pc.. Kzie het nu zelf pas ook, raar...

Maar goed, dat was em niet...
    pi_52982464
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 13:42 schreef ScofieldBurrows het volgende:
    ik word gekkkkkkkkkk...
    wie zingt dit..?
    ik heb het liedje beetje geneuried... Ik hoorde het de hele dag in Bodrum, in het liedje hoor je geen stem/vocals.. het is een vette dance hit denk ik.. het heeft een beetje weg van een cowboyachtig muziek.. please luister en help me uit de brand aub

sorry, ik weet het niet...
      donderdag 6 september 2007 @ 14:50:02 #125
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_52982781
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 09:23 schreef donroyco het volgende:
    [..]

Linkje
    Thnx . Beetje jammer dat van die hele gast verder echt niets te vinden is.
      donderdag 6 september 2007 @ 15:45:40 #126
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52983964
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:50 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Thnx . Beetje jammer dat van die hele gast verder echt niets te vinden is.
    Beetje jammer inderdaad, als je ongeveer dezelfde muziek zoekt, kijk dan eens bij de aanbeveling op YouTube/internet: Aphex Twins etc.
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:30 schreef juuser het volgende:

[..]

Dat ligt meer aan mijn brakke pc.. Kzie het nu zelf pas ook, raar...

Maar goed, dat was em niet...
    Smoesjes... you will be punished... HARD
      donderdag 6 september 2007 @ 16:29:15 #127
    163981 botar
    acoustic revolution
    pi_52984623
    quote:
    ik word gekkkkkkkkkk...
    wie zingt dit..?
    Nou ik weet het ook echt niet...

en net als mijn voorganger

Iedereen moet je (proberen) te helpen... Zeker een aanrader, te grappig
    Music falls back to second place in this commercial race
    pi_52984626
    Ik zoek een nummer wat de laatste tijd veel op slamfm draait heti seen house nummer maar er zitten soort van tiroler invloeden in. Iemand enig idee?
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
      donderdag 6 september 2007 @ 16:41:58 #129
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52984997
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef theemuts1982 het volgende:
    Ik zoek een nummer wat de laatste tijd veel op slamfm draait heti seen house nummer maar er zitten soort van tiroler invloeden in. Iemand enig idee?
    Samim - Heater I guess...
      donderdag 6 september 2007 @ 18:54:28 #130
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_52988013
    Ik ben op zoek naar een recent dancenummer, dat vrij vaak op Fresh Fm langskomt, er zitten geen vocals in, maar door het nummer heen hoor je een soort van accordeon, of iets dat daar sterk op lijkt. Aangezien ze daar nooit vertellen wat de titel is van een nummer, vraag ik het hier.
    Klaus die Gabelstaplerfahrer
    Luier dan een pamper
      donderdag 6 september 2007 @ 18:55:04 #131
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_52988027
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef Toempf het volgende:
    Ik ben op zoek naar een recent dancenummer, dat vrij vaak op Fresh Fm langskomt, er zitten geen vocals in, maar door het nummer heen hoor je een soort van accordeon, of iets dat daar sterk op lijkt. Aangezien ze daar nooit vertellen wat de titel is van een nummer, vraag ik het hier.
    Kijk 1 post boven je .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 6 september 2007 @ 19:18:56 #132
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_52988491
    oh shit, ik had dat nummer ook gedownload, maar na een minuutje luisteren dacht ik dat het niet het nummer was dat ik bedoelde, maar dat was het dus wel

Vielen dank
    Klaus die Gabelstaplerfahrer
    Luier dan een pamper
    pi_52988541
    Wie kan me vertellen van wie The Office US theme song is?
    http://nl.youtube.com/watch?v=q8n1a-0yiE8 dit nummer
      donderdag 6 september 2007 @ 19:33:02 #134
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_52988592
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 19:24 schreef Jesse_ het volgende:
    Wie kan me vertellen van wie The Office US theme song is?
    http://nl.youtube.com/watch?v=q8n1a-0yiE8 dit nummer
    The Scrantones - The Office Theme Song.
    Geloof ik.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_52988633
    yay, dank je
    pi_52988930
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 21:47 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

The great fashionista swindle?
    Dat is 'm! Thnx
      donderdag 6 september 2007 @ 20:44:46 #137
    177619 Duvel86
    pi_52989568
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 13:37 schreef ScofieldBurrows het volgende:
    ik word gekkkkkkkkkk...
    wie zingt dit..?
    ik heb het liedje beetje geneuried... Ik hoorde het de hele dag in Bodrum, in het liedje hoor je geen stem/vocals.. het is een vette dance hit denk ik.. het heeft een beetje weg van een cowboyachtig muziek.. please luister en help me uit de brand
    Nou ik heb het meerdere malen geluisterd (ook om even te lachen maar ook om te helpen) maar ik kan er echt geen wijs uit. Dat neuriën doet me trouwens wel denken aan een slechte tv-theme uit de jaren 80..ik weet niet hoe het komt
    Succes ermee!
      donderdag 6 september 2007 @ 21:19:31 #138
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_52990502
    quote:
    ik word gekkkkkkkkkk...
    wie zingt dit..?
    Bij cowboyachtig moet ik altijd denken aan Switch - A Bit Patchy.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_52995271
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:03 schreef Berkery het volgende:

[..]

Zou kunnen, Das Model, van Kraftwerk
    Klopt hij was het toch idd, maar dan de Engelse versie. Had ik het toch goed gedacht Voortaan toch maar eerst zelf googlen...
    pi_53003999
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 20:44 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

Nou ik heb het meerdere malen geluisterd (ook om even te lachen maar ook om te helpen) maar ik kan er echt geen wijs uit. Dat neuriën doet me trouwens wel denken aan een slechte tv-theme uit de jaren 80..ik weet niet hoe het komt
    Succes ermee!
    muahahahahahhha ROFLMAO
    pi_53005662
    Ik heb 'm al eens eerder gepost maar:

http://www.youtube.com/watch?v=j2yqp3BvsSQ

Hoe heet 't nummer tussen 0:50 en 1:45?
    pi_53005967
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef Autoreply het volgende:
    Ik heb 'm al eens eerder gepost maar:

http://www.youtube.com/watch?v=j2yqp3BvsSQ

Hoe heet 't nummer tussen 0:50 en 1:45?
    Das de filmmuziek van pirates of the carribean in ieder geval. Mogelijk is dit het origineel of juist niet. Misschien iemand anders die er meer van weet?

Hoe heet het r&b/rapnummer ook alweer, dat brace met ' wat je in me ziet' heeft gecovered en ook de muziek van fugees - ready or not in zich heeft? Ik dacht dat LL Cool J in het nummer nog meezingt.
    Chill
      vrijdag 7 september 2007 @ 19:27:40 #143
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53013273
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef samdeman1984 het volgende:
    Hoe heet het r&b/rapnummer ook alweer, dat brace met ' wat je in me ziet' heeft gecovered en ook de muziek van fugees - ready or not in zich heeft? Ik dacht dat LL Cool J in het nummer nog meezingt.
    Zonder het nummer gehoord te hebben, doe ik een wilde gok:

Mario Winans - I don't wanna know
    zit het neuriën/rifje van The Fugees in...
    pi_53013559
    Wie weet hoe dit liedje heet? =)
    Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
    pi_53014218
    Ik zoek het volgende nummer. Kan iemand mij helpen? Bij 7sec komt ie er in (misschien hoort het begin stukje er ook wel bij). Komt trouwens uit de Mysteryland set van Laidback Luke.
      vrijdag 7 september 2007 @ 20:40:19 #146
    177619 Duvel86
    pi_53014772
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 20:15 schreef melle het volgende:
    Ik zoek het volgende nummer. Kan iemand mij helpen? Bij 7sec komt ie er in (misschien hoort het begin stukje er ook wel bij). Komt trouwens uit de Mysteryland set van Laidback Luke.
    Samim- Heater, ik vind het begin trouwens vetter, kan je mij vertellen welk nummer dat is?
    pi_53015200
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 20:40 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

Samim- Heater, ik vind het begin trouwens vetter, kan je mij vertellen welk nummer dat is?
    Super bedankt. Weet helaas niet hoe het nummer ervoor heet.
      vrijdag 7 september 2007 @ 21:00:56 #148
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53015239
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 20:40 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

Linkje
    pi_53016250
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 19:44 schreef Arjann87 het volgende:
    Wie weet hoe dit liedje heet? =)
    Googlen op de tekst:
    http://renekarst.hyves.nl/blog/
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
      vrijdag 7 september 2007 @ 21:48:39 #150
    162596 Dennehy
    Kan niet dood
    pi_53016566
    http://youtube.com/watch?v=i0UIdd1JFpw&mode=related&search=

Dit nummer, het is volgens mij echt heel bekend.
    Het begint op 0:30 sec.
    Putting the laughter back in slaughter.
      vrijdag 7 september 2007 @ 21:54:25 #151
    136343 BasEnAad
    pi_53016744
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Dennehy het volgende:

faithless - insomnia
      vrijdag 7 september 2007 @ 22:01:30 #152
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53016959
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Dennehy het volgende:

Faithless - Insomnia

edit: beetje laat, maar ja...
    pi_53017542
    Ik zoek een "redelijk" nieuw nummer. Het is een snel nummer met een arabisch tintje.. Je hoort geen zang ofzo maar swingende muziek..

Vage omschrijving maar weet iemand welke ik bedoel??
      vrijdag 7 september 2007 @ 22:50:09 #154
    116535 Smoked
    Ally Sheedy FTW!1
    pi_53018307
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 22:22 schreef Sannelie het volgende:
    Ik zoek een "redelijk" nieuw nummer. Het is een snel nummer met een arabisch tintje.. Je hoort geen zang ofzo maar swingende muziek..

Vage omschrijving maar weet iemand welke ik bedoel??
    toch niet The Chemical Brothers - Galvanize ?

wordt wel in gezongen/gepraat trouwens.
    There IS no global warming -- The Matrix
      vrijdag 7 september 2007 @ 23:29:49 #155
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53019493
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef Smoked het volgende:

[..]

toch niet The Chemical Brothers - Galvanize ?

wordt wel in gezongen/gepraat trouwens.
    Denk eerder The Chemical Brothers - Do It Again
    pi_53019626
    deze sample heb ik geript uit de speedcity megamix van lownoise en theo, maar uit welk housenummer komt dat nou ook alweer origineel?
    pi_53019739
    Ik zoek een nummer uit belgie, de naam van de zanger is iets met stan, in de clip zie je hem op een kermis zingen. Weet iemand hoe het nummer heet?
    pi_53020419
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 23:39 schreef markcoret het volgende:
    Ik zoek een nummer uit belgie, de naam van de zanger is iets met stan, in de clip zie je hem op een kermis zingen. Weet iemand hoe het nummer heet?
    Stan van Samang - Scars

Noot noot.
      zaterdag 8 september 2007 @ 00:07:55 #159
    116535 Smoked
    Ally Sheedy FTW!1
    pi_53020520
    Zoek het nummer uit de nieuwste suzuki reclame,

iets met wanna feel, wanna try
    pi_53021974
    Ik zoek een nummer met daarin een regel die ongeveer gaat als "we could even catch a movie that starts around eight"
    R&B/poppig, vrouwelijke vocalen, ik dacht zelf eerst aan Bug-a-boo van Destiny's Child, maar daar zit de tekst niet in...
    pi_53023720
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 01:21 schreef Maartel het volgende:
    Ik zoek een nummer met daarin een regel die ongeveer gaat als "we could even catch a movie that starts around eight"
    R&B/poppig, vrouwelijke vocalen, ik dacht zelf eerst aan Bug-a-boo van Destiny's Child, maar daar zit de tekst niet in...
    Sugababes - One foot in

Videoclip Sugababes
    Noot noot.
    pi_53023846
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 23:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

Denk eerder The Chemical Brothers - Do It Again
    nope niks van the chemical brothers.. het is veel meer oosters. Lijkt een klein beetje op mahalaganesha ofzo van die borat film..
      zaterdag 8 september 2007 @ 10:18:48 #163
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53024569
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 08:10 schreef Sannelie het volgende:

[..]

nope niks van the chemical brothers.. het is veel meer oosters. Lijkt een klein beetje op mahalaganesha ofzo van die borat film..
    Shantel - Disko Partizane
    pi_53025916
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 06:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Sugababes - One foot in

Videoclip Sugababes

ik heb het nummer gewoon op cd, maar dat ene zinnetje zat maar in m'n hoofd en ik kon met google niets vinden
    pi_53026421
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 23:35 schreef Roppenzo het volgende:
    deze sample heb ik geript uit de speedcity megamix van lownoise en theo, maar uit welk housenummer komt dat nou ook alweer origineel?
    Bestaat die hele megamix niet gewoon uit eigen materiaal
    Lelijke @@p!
    pi_53027644
    ik zoek een spaanstalig nummer dat vorig jaar of de jaar daarvoor weleens op TMF komt...
    een man met een zware ringbaard.. je hoort zoiets van a la soriiiiiza.. hij loopt door steegjes, groet hier en daar mensen, kijkt om naar wat wijven...
      zaterdag 8 september 2007 @ 15:06:42 #167
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_53029667
    Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
      zaterdag 8 september 2007 @ 15:23:45 #168
    116535 Smoked
    Ally Sheedy FTW!1
    pi_53029929
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 15:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
    http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/stukjetrance.mp3

Wie het weet mag het zeggen.
    Sun Decade - Follow you (mike shivers catching sun mix)
    pi_53030437
    Weet iemand een dance nummer, aardig snel, weinig(geen) rustmomenten, dat zomaar van Fedde le Grand zou kunnen zijn en van de laatste tijd is?
      zaterdag 8 september 2007 @ 15:50:36 #170
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53030465
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 15:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
    Weet iemand een dance nummer, aardig snel, weinig(geen) rustmomenten, dat zomaar van Fedde le Grand zou kunnen zijn en van de laatste tijd is?
    Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand Remix)
    Fedde Le Grand - Mirror 07-07-07
    pi_53030544
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 15:50 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand Remix)
    Fedde Le Grand - Mirror 07-07-07
    Sorry, maar het was niet van Fedde LG.
      zaterdag 8 september 2007 @ 16:02:33 #172
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53030661
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 15:55 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Sorry, maar het was niet van Fedde LG.
    Iets anders dan wat je bekend voorkwam in het nummer wat je hoorde?
      zaterdag 8 september 2007 @ 16:19:15 #173
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_53030982
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 15:23 schreef Smoked het volgende:

[..]

Sun Decade - Follow you (mike shivers catching sun mix)
      zaterdag 8 september 2007 @ 16:39:43 #174
    76339 woeshie
    Let your mind go
    pi_53031365
    Kent iemand dit 'poppie'-liedje van enkele jaren geleden?
    "You never know when love
    comes knocking at your door
    You never can be sure"
    ...
    pi_53031458
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 16:02 schreef donroyco het volgende:

[..]

Iets anders dan wat je bekend voorkwam in het nummer wat je hoorde?
    Eigenlijk niet .

Weinig zang...
    pi_53031745
    edit

la maar
    [Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
    pi_53031811
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 23:59 schreef Rouser het volgende:
    Ik zoek een nummer uit de trailer van de film Sin City
    Dit is het linkje http://mymovies.net/player/default.asp?filmid=3194&url=/film/fid3194/trailers/trid1672/wm/bb.asx
    Het gaat me vooral om het stukje/deuntje dat als die auto naar beneden rijdt ( tot de namen worden weergegeven van de acteurs/actrices).
    Ik kwam er ook achter dat dit liedje ook in the transporter 2 zit maar ik weet niet wie het is. Kan iemand mij helpen?
    The Servant - Cells
    pi_53031815
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 16:39 schreef woeshie het volgende:
    Kent iemand dit 'poppie'-liedje van enkele jaren geleden?
    "You never know when love
    comes knocking at your door
    You never can be sure"
    ...
    You never know - Marly

Noot noot.
    pi_53032666
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 19:27 schreef donroyco het volgende:

[..]

Zonder het nummer gehoord te hebben, doe ik een wilde gok:

Mario Winans - I don't wanna know
    zit het neuriën/rifje van The Fugees in...
    Zonder ook nog maar naar het nummer geluisterd te hebben, weet ik al dat dit 'm is!

Bedankt!
    Chill
      zaterdag 8 september 2007 @ 18:04:30 #180
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53033056
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 16:44 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Eigenlijk niet .

Weinig zang...
    Misschien Samim - Heater of Debonair Samir - Samir's Theme?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53033723
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Misschien Samim - Heater of Debonair Samir - Samir's Theme?
    Hij lijkt wel veel op nummer 2 . Misschien nog een idee? Heeft ook wel iets weg van ''lift your leg up'' btw , het nummer dat ik zoek .
    pi_53034482
    tvp
      zaterdag 8 september 2007 @ 19:14:09 #183
    177619 Duvel86
    pi_53034564
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 13:12 schreef ScofieldBurrows het volgende:
    ik zoek een spaanstalig nummer dat vorig jaar of de jaar daarvoor weleens op TMF komt...
    een man met een zware ringbaard.. je hoort zoiets van a la soriiiiiza.. hij loopt door steegjes, groet hier en daar mensen, kijkt om naar wat wijven...
    Orishas - naci orishas?
      zaterdag 8 september 2007 @ 19:17:09 #184
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53034605
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 18:36 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Hij lijkt wel veel op nummer 2 . Misschien nog een idee? Heeft ook wel iets weg van ''lift your leg up'' btw , het nummer dat ik zoek .
    Yves Larock - Rise Up
    Axwell - I Found U
    Luke Howard - Hi Life
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 17:48 schreef samdeman1984 het volgende:

[..]

Zonder ook nog maar naar het nummer geluisterd te hebben, weet ik al dat dit 'm is!

Bedankt!
    Geen dank
    pi_53039534
    Wiesdit?
    http://www.zshare.net/audio/3546538fcef90e/

Poging twee...

[ Bericht 46% gewijzigd door deirdrephaedra op 08-09-2007 23:23:37 ]
      zaterdag 8 september 2007 @ 22:32:28 #186
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53039555
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 22:31 schreef deirdrephaedra het volgende:
    Wiesdit?
    http://www.youtube.com/v/kDeQ44tCyTk
    Doet het niet...
    pi_53040833
    En nu?
      zaterdag 8 september 2007 @ 23:35:56 #188
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53041022
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 23:26 schreef deirdrephaedra het volgende:
    En nu?
    Probeer nog eens de video te zoeken... en dan alsnog de link te geven.. YouTube gaf als tip dat als de video net geupload is, dat je dan een paar minuutjes moest wachten en het dan alsnog proberen
    pi_53041090
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 23:35 schreef donroyco het volgende:

[..]

Probeer nog eens de video te zoeken... en dan alsnog de link te geven.. YouTube gaf als tip dat als de video net geupload is, dat je dan een paar minuutjes moest wachten en het dan alsnog proberen
    Het is nu een wavje (en een andere link)

zondag 9 september 2007 @ 04:29:12 #190
    186636 konijntjebluf
    ze gokken als konijnen man
    pi_53044198
    ik zoek een punk/indie nummer dat ongeveer met dezelfde intensiteit als Rancid, maar dan met een zanger die niet kakelt als een kip, of als david byrne van de talking heads op speed.
    Nummer is vaak gedraaid op Kink fm vroeger.

Bedankt.
    konijntjebluf is de laatste tijd niet zo blij. Konijntjebluf heeft er zelfs even serieus over nagedacht om al zijn collega's om zeep te brengen met kogels. Maar konijntjebluf is zelfs daarvoor te gevoelig.
      zondag 9 september 2007 @ 04:29:43 #191
    186636 konijntjebluf
    ze gokken als konijnen man
    pi_53044201
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 04:29 schreef konijntjebluf het volgende:
    ik zoek een punk/indie nummer dat ongeveer met dezelfde intensiteit als Rancid, maar dan met een zanger die kakelt als een kip, of als david byrne van de talking heads op speed.

Bedankt.
    konijntjebluf is de laatste tijd niet zo blij. Konijntjebluf heeft er zelfs even serieus over nagedacht om al zijn collega's om zeep te brengen met kogels. Maar konijntjebluf is zelfs daarvoor te gevoelig.
    pi_53044654
    En dan nu mijn 'ik zoek'-je...
    Ik zoek de titel/uitvoerende artiest van een jingle op 3FM. Hij wordt vooral gebruikt door Michiel Veenstra als iemand weer eens iets heeft gewonnen. Het is een instrumentale versie van "zo'n goeie hebben wij nog niet gehad", tenminste, dat herken ik in de melodie. Het zijn allemaal blaasinstrumenten en op diverse radio/jingle-sites ben ik geen steek verder gekomen.
    pi_53044686
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 04:29 schreef konijntjebluf het volgende:
    ik zoek een punk/indie nummer dat ongeveer met dezelfde intensiteit als Rancid, maar dan met een zanger die niet kakelt als een kip, of als david byrne van de talking heads op speed.

Bedankt.
    ministry - jesus built my hotrod misschien?
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
    pi_53044883
    Momenteel zoek ik wat meer muziek uit hetzelfde genre als onderstaand nummer. Het is een beetje ambience en lounge achtig. De geeikte nummers van Hed Kandi en Chicane etc ken ik wel, maar wat is nog meer een aanrader?

Klik hier om Aerosoul - Isla Blanca (Aftersun Chill factor mix) te beluisteren
      zondag 9 september 2007 @ 10:06:06 #195
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53044974
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 09:53 schreef j0rrit het volgende:
    Momenteel zoek ik wat meer muziek uit hetzelfde genre als onderstaand nummer. Het is een beetje ambience en lounge achtig. De geeikte nummers van Hed Kandi en Chicane etc ken ik wel, maar wat is nog meer een aanrader?

Klik hier om Aerosoul - Isla Blanca (Aftersun Chill factor mix) te beluisteren
    Uit de OP:
    quote:
  • Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    pi_53045020
    Oké, had ik niet gelezen. Maar 9 van de 10 keer worden dergelijke topics gesloten en doorverwezen naar 'Help ik zoek.....'.
    pi_53048312
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 23:39 schreef deirdrephaedra het volgende:
    Iemand?
      zondag 9 september 2007 @ 15:20:51 #198
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_53050213
    Ik krijg het maar niet voor elkaar om de titel van dit nummer te onthouden, en dat terwijl ik eigenlijk alles ken in dit genre... Ik had m eerst wel, maar ben m ergens deze zomer kwijtgeraakt... Beetje jammer. Daarom maar even jullie hulp .

http://www.youtube.com/watch?v=WdQNZTdM6dc

Kan iemand voor mij hier even de complete tracklist fixen? Het gaat mij vooral om het eerste nummer, maar ik ken nog iemand die ook nog meer zoekt.
    Be your best
    vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
    This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
    pi_53050554
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 15:20 schreef deejaylethal het volgende:
    Ik krijg het maar niet voor elkaar om de titel van dit nummer te onthouden, en dat terwijl ik eigenlijk alles ken in dit genre... Ik had m eerst wel, maar ben m ergens deze zomer kwijtgeraakt... Beetje jammer. Daarom maar even jullie hulp .

Kan iemand voor mij hier even de complete tracklist fixen? Het gaat mij vooral om het eerste nummer, maar ik ken nog iemand die ook nog meer zoekt.
    Debonair Samir - Samir's Theme (al dan niet de Marnix F remix)
      zondag 9 september 2007 @ 15:37:38 #200
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53050571
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 15:20 schreef deejaylethal het volgende:

Dude, kijk eens rechts bij de beschrijving

1. Debonir Samir | King Amir - Samir's Theme
    2. Sidney Samson - Rock This (Remix)
    3. Franky Rizardo - Funky Noise (Original Mix)
    4.
    5. DnD - Diamond Ring (Marc Benjamin Edit)
      zondag 9 september 2007 @ 15:57:42 #201
    73305 Stpan
    Zullen wij laten hoo-ooren...
    pi_53050968
    Hallo, dit keer ben ik op zoek naar een nummer dat gisteren een keertje of 5 langs kwam bij 'the city is ours' in Den Haag, daarvoor bij Awakenings.

Het is een techno-nummer met een vrolijk accordeon melodietje.

Dat melodietje lijkt overigens verdacht veel op een melodielijn van de eerste CD van de Gorillaz.
    pi_53051001
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef samdeman1984 het volgende:

[..]

Das de filmmuziek van pirates of the carribean in ieder geval. Mogelijk is dit het origineel of juist niet. Misschien iemand anders die er meer van weet?
    Ik heb alle filmmuziek die ik er van heb nog ff doorgeluisterd, maar herkennen doe ik het niet

Hebben we het wel over het zelfde stukje? Met die opzwepende drums?
      zondag 9 september 2007 @ 16:05:57 #203
    183699 Nairua
    Professioneel autist
    pi_53051131
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 23:39 schreef deirdrephaedra het volgende:
    Het is nu een wavje (en een andere link)

Iets klassieks.
      zondag 9 september 2007 @ 16:12:58 #204
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_53051296
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dude, kijk eens rechts bij de beschrijving

1. Debonir Samir | King Amir - Samir's Theme
    2. Sidney Samson - Rock This (Remix)
    3. Franky Rizardo - Funky Noise (Original Mix)
    4.
    5. DnD - Diamond Ring (Marc Benjamin Edit)
    Dank!
    Ik heb overal gezocht naar de tracklist, en toen die echt niet te vinden was heb ik deze link snel ff via youtube opgezocht, en daarom dus niet gekeken... Achteraf een beetje gaar ja... Maar bedankt voor je scherpheid!
    Be your best
    vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
    This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
      zondag 9 september 2007 @ 16:17:11 #205
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
      zondag 9 september 2007 @ 16:17:27 #206
    177619 Duvel86
    pi_53051394
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Stpan het volgende:
    Hallo, dit keer ben ik op zoek naar een nummer dat gisteren een keertje of 5 langs kwam bij 'the city is ours' in Den Haag, daarvoor bij Awakenings.

Het is een techno-nummer met een vrolijk accordeon melodietje.

Dat melodietje lijkt overigens verdacht veel op een melodielijn van de eerste CD van de Gorillaz.
    samim- heater
    pi_53051492
    Ik zoek...een zender die de MTV Video Music Awards vannacht live uit gaat zenden.
      zondag 9 september 2007 @ 16:29:13 #208
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53051627
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
    Ik zoek...een zender die de MTV Video Music Awards vannacht live uit gaat zenden.
    Ik zoek een boom waar geld aan groeit.

Tja, we kunnen niet alles hebben hè?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53051673
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 16:29 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ik zoek een boom waar geld aan groeit.

Tja, we kunnen niet alles hebben hè?
    Maar wel vragen en normaal antwoorden.
      zondag 9 september 2007 @ 16:46:59 #210
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53052065
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Maar wel vragen en normaal antwoorden.
    Lees de OP eens .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53052183
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 16:46 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Lees de OP eens .
    Moest het toch ergens vragen.
      zondag 9 september 2007 @ 16:59:44 #212
    73305 Stpan
    pi_53052307
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 16:17 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

samim- heater
    Dank!
    pi_53052316
    Ik zoek een nummer dat wel iets wegheeft van DJ Paul Elstak - Love you more . Ook zo'n Happy Hardcore, maar dan met zo'n hoog stemmetje er doorheen . Best wel bekend nummer volgens mij, maar ik ken het niet .
    pi_53053787
    Ik zoek een nummer van een dame, volgens mij vorig jaar utigebracht en het enige dat ik nog weet is de videoclip "zij" loopt heel de clip (1 shot) door straten en er gebeurd van alels om haar heen en eindigd op n grasveldje... de muziek begint met een beetje percussie en wordt dan steeds heviger...

anyone?

edit: na langzaam woordjes in me op horen komende m al gevonden Sandi Thom - I wish I was a punkrockker (http://www.youtube.com/watch?v=yyapY97ugNk)

[ Bericht 27% gewijzigd door Stefkuh op 09-09-2007 18:10:43 ]
    Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
    pi_53053949
    Ik zoek wat heerlijke club/lounge muziek, iemand nog bekende dj's die deze vaak mixen/draaien?

anyone? thanks
    jammer
      zondag 9 september 2007 @ 18:17:59 #216
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53054118
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 17:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
    Ik zoek een nummer dat wel iets wegheeft van DJ Paul Elstak - Love you more . Ook zo'n Happy Hardcore, maar dan met zo'n hoog stemmetje er doorheen . Best wel bekend nummer volgens mij, maar ik ken het niet .
    Niet meer info?
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 18:09 schreef Otto215 het volgende:
    Ik zoek wat heerlijke club/lounge muziek, iemand nog bekende dj's die deze vaak mixen/draaien?

anyone? thanks
    Uit de OP:
    quote:
  • Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    pi_53054255
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 17:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
    zonder ook maar een flard van lyrics ga je dit niet aan ons kunnen uitleggen
    Lelijke @@p!
    pi_53054412
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 18:17 schreef donroyco het volgende:

[..]

Niet meer info?
    [..]

Uit de OP:
    [..]
    Ok bedankt, ik had al een topic geopend maar niet een goede vraagstelling er van gemaakt
    jammer
    pi_53056039
    Al een tijdje hoor ik af en toe een nummer op de radio, meestal SlamFM, zoiets als:

and do you know.....how much the sun needs you...

Volgens mij is de titel iets met sunlight.. iemand?
    Wie is daar?
      zondag 9 september 2007 @ 20:01:17 #220
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53056406
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 19:44 schreef -ladybird- het volgende:
    Al een tijdje hoor ik af en toe een nummer op de radio, meestal SlamFM, zoiets als:

Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Remix)
    pi_53056977
    Ik zoek een dance/house lied met een vleugje R&B Waar een vrouw o.a. de zinnen "stamp the floor"en "blow that door" zingt/zegt. Volgens mij heette het liedje ook blow that door maar ik kan daar niks op vinden.
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_53057005
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 16:17 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

samim- heater
    Dat is toch eigenlijk house en niet techno wat hij zei?
      zondag 9 september 2007 @ 20:24:43 #223
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53057055
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 20:22 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat is toch eigenlijk house en niet techno wat hij zei?
    Soms weten mensen niet over welk genre ze praten Daarom kun je maar beter een suggestie doen dan het achterwege laten Het kan ook natuurlijk een remix zijn van bovenstaand nummer
    pi_53057228
    Ik zoek een dance nummer wat al redelijk oud is (negentiger jaren?). Het was een nummer met volgens mij iets met Afrika in de titel en werd gebruikt gemaakt van oa zingende afrikaanse kinderen.
      zondag 9 september 2007 @ 20:34:13 #225
    177619 Duvel86
    pi_53057349
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 20:24 schreef donroyco het volgende:

[..]

Soms weten mensen niet over welk genre ze praten Daarom kun je maar beter een suggestie doen dan het achterwege laten Het kan ook natuurlijk een remix zijn van bovenstaand nummer
    idd, beter iets dan niets. En er werd nogal vaak gevraagd naar een "nummer met n accordeon erin'.
    pi_53057749
    Ik zoek het nummer achter een deuntje dat heel bekend is...
    Voor mensen die naar Sziget zijn geweest, het werd daar regelmatig gedraaid...
    Net zoals Stop the Rock van Apollo 440, die hoorde je ook vaak. Het deuntje is van een zelfde soort als het deuntje uit dat nummer. Het wordt denk ik op een synthesizerachtig iets gespeeld. Ik heb het idee dat het vrij oud is, en ik vind het een beetje een hippienummer...
    Het gaat ongeveer zo: tuuuu duutuu duutuu duuuuduuduu dieduuduu
    Verder is het een heel vrolijk deuntje. Vage omschrijving, wie kan er iets van maken?
    pi_53057939
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 18:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

zonder ook maar een flard van lyrics ga je dit niet aan ons kunnen uitleggen
    Sorry, ben niet zo'n onthouder .

Maar het was have you ever been mellow van de party animals .
    pi_53059051
    Weet iemand toevallig hoe het nummer heet wat je hier in het eerste filmpje ziet?
      zondag 9 september 2007 @ 21:48:49 #229
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_53059530
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 19:44 schreef -ladybird- het volgende:

Zomaar een paar suggesties:

DJ Sammy - Sunlight
    Angel City - Sunrise
    Angel City - Do You Know
    Milk Inc. - Sunrise
      zondag 9 september 2007 @ 21:52:17 #230
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_53059624
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 20:29 schreef Robzilla het volgende:
    Ik zoek een dance nummer wat al redelijk oud is (negentiger jaren?). Het was een nummer met volgens mij iets met Afrika in de titel en werd gebruikt gemaakt van oa zingende afrikaanse kinderen.
    Wes - Alane?
      zondag 9 september 2007 @ 21:53:07 #231
    10646 killermj
    Jah Man Jah ©By KillerMJ
    pi_53059641
    Ik ben opzoek naar:

D-Devils - The 6th Gate

er is een versie waarbij ze bij elke gate andere muziek erin gemixt hebben...
    Kan iemand mij op weg helpen!?
      zondag 9 september 2007 @ 21:58:27 #232
    166300 InProduction
    zulks een groot ding!
    pi_53059812
    Hoi, het is vast heeeeel eenvoudig aangezien het vaak wordt gedraaid maar heb nooit de titel voorbij horen komen. http://www.reactormedia.nl/upload/sound1.wav
    joyridin' with police cars
      zondag 9 september 2007 @ 22:10:26 #233
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53060105
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef killermj het volgende:
    Ik ben opzoek naar:

D-Devils - The 6th Gate

er is een versie waarbij ze bij elke gate andere muziek erin gemixt hebben...
    Kan iemand mij op weg helpen!?
    Die versie heet: DJ Yorit - The Final 6th Gate
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 21:58 schreef InProduction het volgende:
    Hoi, het is vast heeeeel eenvoudig aangezien het vaak wordt gedraaid maar heb nooit de titel voorbij horen komen. http://www.reactormedia.nl/upload/sound1.wav
    Bob Sinclar pres. Fireball - What I Want
      maandag 10 september 2007 @ 00:20:22 #234
    103822 zwareshag
    geelgeblakerde velden
    pi_53063690
    http://events.q-dance.nl/(...)base/site/videos.php

Het stukje in het midden nadat die vent gepraat heeft.. Welk nummer is dat?
      maandag 10 september 2007 @ 00:26:30 #235
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_53063795
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 21:58 schreef InProduction het volgende:
    Slechte opname...

Is dit 'm misschien?
    http://www.youtube.com/watch?v=tv7XDdVOoZM
    pi_53064284
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 00:20 schreef zwareshag het volgende:
    http://events.q-dance.nl/(...)base/site/videos.php

Het stukje in het midden nadat die vent gepraat heeft.. Welk nummer is dat?
    Dat is Stephy - Street Spirit
    In Southern Sun
      maandag 10 september 2007 @ 08:20:23 #237
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53066134
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 00:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Slechte opname...

Is dit 'm misschien?
    http://www.youtube.com/watch?v=tv7XDdVOoZM
    Dude, dit is nou al de 2e keer dat het goede antwoord gegeven is en jij lekker 2 uur later komt met een suggestie...
    pi_53066266
    quote:
    Thanx!! Heerlijk nummertje!
    Wie is daar?
      maandag 10 september 2007 @ 08:48:28 #239
    34813 Jerommeke.nl
    Jorasho.nl zul je bedoelen.
    pi_53066443
    Ik zoek een beetje een danceachtig nummer, gezongen door een vrouw, tijdje terug, met hierin volgens mij steeds aan de einde van het refreintje iets van 'another point of view'. Eerst wat meer hoge stukjes en dan uiteindelijk... with another point of view (of zoiets)...
      maandag 10 september 2007 @ 08:56:28 #240
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53066546
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 08:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
    Ik zoek een beetje een danceachtig nummer, gezongen door een vrouw, tijdje terug, met hierin volgens mij steeds aan de einde van het refreintje iets van 'another point of view'. Eerst wat meer hoge stukjes en dan uiteindelijk... with another point of view (of zoiets)...
    DB Boulevard - Point Of View
      maandag 10 september 2007 @ 09:30:43 #241
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53067110
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef MouzurX het volgende:
    Ik zoek een dance/house lied met een vleugje R&B Waar een vrouw o.a. de zinnen "stamp the floor"en "blow that door" zingt/zegt. Volgens mij heette het liedje ook blow that door maar ik kan daar niks op vinden.
    WVP feat. Fresh & Juicy - Blow The Door
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53069871
    Wie is de zangeres van de intro van dit liedje:

http://www.musiclyricsatoz.com/viewvideo.php?id=A6ZNWPF0gOs
    pi_53070336
    Ik kijk lusteloos door de ruiten, het regent pijpenstelen buiten, geen mens is er te zien, op de straat...
    pi_53073392
    Ik ben opzoek naar de titel van een liedje dat ik laatst in de auto hoorde. Het is duitstalig

http://www.cingkorn.nl/Recording5.amr

Sorry voor de amr, maar kan er niets anders van maken :S

Dus wie weet de titel, of de naam van de zangeres van dit liedje? Alvast bedankt
    pi_53075875
    afgelopen zomer was ik op gran canaria en daar draaide ze elke avond in de sinatra's bar.. zo'n nummer wat een soort reggeaton was.. maar dan zonder de bekende reggeaton beat maar wel erg dansbaar.. was ook iets rustiger.. heeft die muziekstroming een aparte naam ook ?
      maandag 10 september 2007 @ 17:30:05 #246
    73305 Stpan
    pi_53076229
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 20:22 schreef MouzurX het volgende:Dat is toch eigenlijk house en niet techno wat hij zei?
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 20:24 schreef donroyco het volgende: Soms weten mensen niet over welk genre ze praten Daarom kun je maar beter een suggestie doen dan het achterwege laten Het kan ook natuurlijk een remix zijn van bovenstaand nummer
    Klopt allebei, ben gekleurd doordat ik em voor het eerst op Awakenings hoorde en in verschillende stijlen op The city is Ours. Ach ja, zolang het maar het gewenste resultaat oplevert .
    pi_53077525
    quote:
    Hmm was wel een remix ervan denk ik want de bass klinkt hier anders maar toch bedankt nu weet ik de titel
    pi_53077603
    ik zoek een liedje: het is House een beetje spacy denk ik ( lang geleden) en een mannenstem zegt de hele tijd XTC ( en dan 2x een echo (of meer) steeds zachter)
    Van rond 2005-2006 was tie denk ik.
    Het is echt bijna de hele tijd hetzelfde deuntje ( ja dat is bijna altijd zo bij house maarja )
    Ik hoorde hem bij Dance Department...
    pi_53079984
    hoe heet 't nummer (en de artiest) waarin iets van "salsa d'amor" wordt gezongen
    pi_53081617
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 21:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Wes - Alane?
    Nee, het was echt meer een house achtig dingetje..
    pi_53082062
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 20:29 schreef Robzilla het volgende:
    Ooo ja ik denk dat ik weet wat je bedoelt... Bedoel je nou dat een "negerstem" ook telkens afrika erdoorheen zegt?
    pi_53082993
    Ik ben op zoek naar de originele versie van "Je bent zo" van Jeroen van de Boom.
    pi_53083142
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 22:15 schreef Werewolf het volgende:
    Ik ben op zoek naar de originele versie van "Je bent zo" van Jeroen van de Boom.
    David Bisbal - Silencio
      maandag 10 september 2007 @ 22:28:45 #255
    25878 MOD
    Hee!! Bob is aan het kotsen!!
    pi_53083294
    Hee in dat clipje van MTV over die kerel met die brassband (voor de wtf-ers, hier het filmpje KLIK hoor je dus de heletijd die brassband. Wel nu wil ik weten welke brassband dat is, want de aftiteling is brak en op lyrics valt niet te zoeken. Bedankt alvast.
    Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
    pi_53083417
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 22:22 schreef JustinK het volgende:

[..]

David Bisbal - Silencio
    Dank je....
      maandag 10 september 2007 @ 22:34:50 #257
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53083441
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 22:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
    Help, ik zoek..
    de titels van de muziek uit de volgende filmpjes.

Video.Google - Link
    Rob Dougan - Clubbed To Death
    pi_53083474
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 22:34 schreef donroyco het volgende:

[..]

Rob Dougan - Clubbed To Death
    Dank
    pi_53084848
    Ik luister net naar 3FM en daar kwam een liedje voorbij dat 'Coming Home' heette maar ik ben de artiest vergeten, het was is combinatie van een beetje Counting Crows achtig met een beat er onder, klonk erg mooi .

Ik kan helaas niet op 3fm.nl bij de playlist terugvinden wat de artiest was, wie kan mij helpen?

Nummer kwam om 21.53 voorbij volgens mij.
    Bram! Boterham!
    pi_53085119
    Ik ben opzoek naar de naam van een clip van een aantal jaar geleden.
    Ik kan me herinneren dat er een soort tuinfeest was waar allemaal mensen stonden en je zag steeds een aantal van die mensen bewegen. Naar mate de clip vorderde werd alles teruggespoeld, dus mensen die in een zwembad sprongen zag je ineens weer uit het water komen etc.
    De clip had een beetje oud uiterlijk, alsof het met een oudere camera gefilmd was....

HELP!?!?
    Hard work never killed anybody, but why take a chance?
    pi_53085252
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef Leer2eK het volgende:
    Ik kan me herinneren dat er een soort tuinfeest was waar allemaal mensen stonden en je zag steeds een aantal van die mensen bewegen. Naar mate de clip vorderde werd alles teruggespoeld, dus mensen die in een zwembad sprongen zag je ineens weer uit het water komen etc.
    De clip had een beetje oud uiterlijk, alsof het met een oudere camera gefilmd was....

HELP!?!?
    aaaaargh het zit op het puntje van mn tong een moment...

[ Bericht 7% gewijzigd door lj_lightning op 10-09-2007 23:40:14 ]
    Bram! Boterham!
    pi_53085305
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 23:35 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

aaaaargh het zit op het puntje van mn tong een moment...
    Zo.... als je het weet, dan hoor je morgen een lintje van de Koningin te krijgen! Ik kan gewoon niet gaan slapen voor ik weet welke clip het is!

(ik dacht zelf Simply Red ofzo, maar die zijn het volgens mij niet.... Kon ik iig niets van terugvinden)
    pi_53085390
    Oakenfold - Starry Eyed suprise?
    http://www.youtube.com/watch?v=Msef24JErmU
    Bram! Boterham!
    pi_53085455
    Shit..... Dat is em niet!! Ik had je bijna tot held van de dag uitgeroepen! Iemand anders nog suggesties??
    pi_53085483
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 23:42 schreef Leer2eK het volgende:
    Shit..... Dat is em niet!! Ik had je bijna tot held van de dag uitgeroepen! Iemand anders nog suggesties??
    Dahm... ja ik heb nog iets in mn hoofd maar daar kom ik niet op

Al gekeken met smashmouth?

En in die clip, worden dan ook iets van cd/platen kapot gegooid en springt er iemand van een muurtje/randje en net voordat

Wacht! ik heb iets in mn hoofd! een riedeletje! het is hem denk ik! moment .
    [edit]

Argh nu wil het weten ook...volgens mij weet ik hem maar ik ken de tekst niet om hem opte zoeken de 'tekst' die ik onthouden heb is '3381 treeesta teleeetaa *ploink* on the dancefloor bla bla bla' ja je hebt er niks aan maar toch...

[ Bericht 25% gewijzigd door lj_lightning op 10-09-2007 23:49:48 ]
    Bram! Boterham!
    pi_53085538
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef Leer2eK het volgende:

HELP!?!?
    klinkt ook wel als die clip van Imitation of Life van REM
    Lelijke @@p!
    pi_53085629
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 23:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

klinkt ook wel als die clip van Imitation of Life van REM
    Ja ja ja!!! Dat is hem!! Thanks!!
    Kan ik eindelijk gerust gaan slapen!! Allebei bedankt voor de suggesties!!
    pi_53085661
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 23:49 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

graag gedaan.

is ook een geweldige clip en dito nummer
    Lelijke @@p!
    pi_53085699
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 23:49 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Okaj, ik had een heel ander liedje in m'n hoofd

Laat maar

Maar ik weet de mijne nog niet
    Coming home...van wie?! lijkt beetje op counting crows achtig iets
    Bram! Boterham!
      dinsdag 11 september 2007 @ 00:30:41 #270
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_53086629
    Okee deze wordt heel vaag:
    Ik zoek een britpop achtige rockballad, met violen op de achtergrond iig, zang heeft iets weg van Placebo, en de tekst kom ik even niet verder dan "neeenene ne neenene toniiiight" (dat is een beetje het climax/refrein stuk)
    Wat me verder nog bijstaat is dat er duidelijk een woodblock ritme in te horen is, ook in het begin.

Hopelijk kan iemand me iets verder helpen, dit pijnigt mijn hoofd!
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
      dinsdag 11 september 2007 @ 00:33:22 #271
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_53086686
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

Okaj, ik had een heel ander liedje in m'n hoofd

Laat maar

Maar ik weet de mijne nog niet
    Coming home...van wie?! lijkt beetje op counting crows achtig iets
    btw zoek jij niet toevallig John Legend?
    pi_53086785
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 00:30 schreef Thrackan het volgende:
    Okee deze wordt heel vaag:
    Ik zoek een britpop achtige rockballad, met violen op de achtergrond iig, zang heeft iets weg van Placebo, en de tekst kom ik even niet verder dan "neeenene ne neenene toniiiight" (dat is een beetje het climax/refrein stuk)
    Wat me verder nog bijstaat is dat er duidelijk een woodblock ritme in te horen is, ook in het begin.

Hopelijk kan iemand me iets verder helpen, dit pijnigt mijn hoofd!
    smashing pumpkins - tonight, tonight ??
    Lelijke @@p!
      dinsdag 11 september 2007 @ 08:41:46 #273
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_53089046
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 00:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

smashing pumpkins - tonight, tonight ??
    Volgens mij heb je gelijk, ik ga hem NU opzoeken!
    ...
    JAWEL, mijn dank!
      dinsdag 11 september 2007 @ 09:37:00 #274
    116535 Smoked
    Ally Sheedy FTW!1
    pi_53089901
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 22:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
    Help, ik zoek..
    de titels van de muziek uit de volgende filmpjes.

http://video.google.nl/videoplay?docid=3582309053729296241&q=love+parade+short+clip&total=185&start=0&num=100&so=0&type=search&plindex=0

http://nl.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk (bij deze even doorspoelen tot 30 - 40 seconden)
    eerste is: The Denstist - Scream painless
    pi_53093911
    kan iemand mij een keertje helpen....

een man met een zware ringbaard en dik behaarde wenkbrouwen in een hemdje.. je hoort zoiets van a la soriiiiiza.. hij loopt door steegjes, groet hier en daar mensen, kijkt om naar wat wijven...
      dinsdag 11 september 2007 @ 12:58:33 #276
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53094352
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef ScofieldBurrows het volgende:
    kan iemand mij een keertje helpen....

een man met een zware ringbaard en dik behaarde wenkbrouwen in een hemdje.. je hoort zoiets van a la soriiiiiza.. hij loopt door steegjes, groet hier en daar mensen, kijkt om naar wat wijven...
    Lees het topic eens door
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 19:14 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

Orishas - naci orishas?
    pi_53094648
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 12:58 schreef donroyco het volgende:

[..]

Lees het topic eens door
    [..]
    sorry my bad... thanks duvel...
    pi_53094688
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 19:14 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

Orishas - naci orishas?
    dank je wel gast je bent een held..
    pi_53096933
    Ik zoek een nummer uit de volgende aflevering van RTL Autowereld:

http://www.rtl.nl/(vm=/au(...)mpleet.avi_plain.xml

Het nummer begint op 19:19......
      dinsdag 11 september 2007 @ 15:07:12 #280
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53097184
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 14:56 schreef valkyr87 het volgende:
    Ik zoek een nummer uit de volgende aflevering van RTL Autowereld:

http://www.rtl.nl/(vm=/au(...)mpleet.avi_plain.xml

Het nummer begint op 19:19......
    The Caesars - Jerk It Out
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53098112
    Ik ben op zoek naar de titel en artiest van dit nummer:

http://www.cingkorn.nl/Recording(7).mp3

een langer stukje heb ik alleen in amr.

wie weet het?
      dinsdag 11 september 2007 @ 15:50:16 #282
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53098173
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef CingKorn het volgende:

wie weet het?
    Sean Kingston - Beautiful Girls
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53098180
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef CingKorn het volgende:

wie weet het?
    Sean Kingston - Beautiful Girls
    Noot noot.
    pi_53098315
    Bullet-tooth en Jojoortje, heel erg bedankt
    pi_53099940
    Iemand enig idee welk nummer je hier http://www.henksfanclub.nl/opnames/Jingels/03-10-06-jingle1.mp3 hoort?
    Zo niet Ofter een hemel is
    Maar álster één is Dan zal je zien
    Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
    Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
      dinsdag 11 september 2007 @ 17:30:23 #286
    177619 Duvel86
    pi_53100318
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 17:12 schreef Forburgah het volgende:
    Iemand enig idee welk nummer je hier http://www.henksfanclub.nl/opnames/Jingels/03-10-06-jingle1.mp3 hoort?
    Mia - Bucky Done Gun (dat is het origineel, dit is een remix, meer weet ik niet)
      dinsdag 11 september 2007 @ 17:35:36 #287
    177619 Duvel86
    pi_53100379
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 13:14 schreef ScofieldBurrows het volgende:

[..]

dank je wel gast je bent een held..
    no thnx!
    pi_53100444
    Aah bedankt! Het ging me ook echt omdat nummer en niet om de remix
    Zo niet Ofter een hemel is
    Maar álster één is Dan zal je zien
    Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
    Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
    pi_53101308
    hoe heet het liedje/tune dat draait op het einde van de reclame op sbs 6 over 9/11? Zocht het vorig jaar ook al, maar nooit kunnen vinden
    google is your friend
    pi_53102354
    http://www.youtube.com/watch?v=Hg2aejNRHpo&NR=1

En dan vanaf 4.25 min ongeveer. Weet iemand hoe dat liedje heet?
      dinsdag 11 september 2007 @ 18:58:52 #291
    177619 Duvel86
    pi_53102442
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    http://www.youtube.com/watch?v=Hg2aejNRHpo&NR=1

En dan vanaf 4.25 min ongeveer. Weet iemand hoe dat liedje heet?
    laat maar , is m niet
    pi_53102474
    Talk Of The Town - La La Song

Is het filmpje de moeite waard om nog eens te gaan kijken? Nu ff geen tijd...
    In Southern Sun
    pi_53102511
    Nee, filmpje is niet echt de moeite waard. Maar verveelde me en was wedstrijden uit '95 aan het kijken en toen kwam ik daarbij uit.

Bedankt trouwens
      dinsdag 11 september 2007 @ 19:55:21 #294
    150255 juuser
    ja hor!!, zal ook wel
    pi_53103514
    Heej ik zoek een bepaald trance nummer

De taal die erin wordt gesproken is OF spaans OF italiaans (meen iets te horen als 'porque non' oid...

Hier een stukje van het lied...

http://rapidshare.com/files/54980848/liedje.wav.html
      dinsdag 11 september 2007 @ 19:58:04 #295
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_53103560
    Ik zoek eigenlijk de titel / clip van een nummer, het enige dat ik een beetje kan omschrijven is de videoclip.

Een tropisch eiland waar het geweldig stormt, onweer, bliksem, dames in bikini met dreads en tattoo's, mannen in hawaii-shirts met tattoo's, de regen komt met bakken uit de hemel en volgens mij lijkt de muziek enigszins op de muziek uit dit clipje... http://nl.youtube.com/watch?v=uxApYClZrzA

iemand enig idee? avb.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_53104014
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 19:55 schreef juuser het volgende:
    Heej ik zoek een bepaald trance nummer

De taal die erin wordt gesproken is OF spaans OF italiaans (meen iets te horen als 'porque non' oid...

Hier een stukje van het lied...

http://rapidshare.com/files/54980848/liedje.wav.html
    United Beats - Por Que No

of

Martillo Vago - Por Que No

dinsdag 11 september 2007 @ 20:22:46 #297
    150255 juuser
    ja hor!!, zal ook wel
    pi_53104097
    quote:
    United Beats - Por Que No

of

Martillo Vago - Por Que No
    bedankt, dat is em
    pi_53104196
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 20:22 schreef juuser het volgende:

[..]

bedankt, dat is em
    yw
    pi_53106529
    Weet iemand van wie de muziek is in deze scene uit de film Knallhart? http://nl.youtube.com/watch?v=M6_P-faTz1Y
      dinsdag 11 september 2007 @ 22:02:41 #300
    177619 Duvel86
    pi_53106847
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef OnOff het volgende:
    Weet iemand van wie de muziek is in deze scene uit de film Knallhart? http://nl.youtube.com/watch?v=M6_P-faTz1Y
    Eels - Theme from blinking lights
      dinsdag 11 september 2007 @ 22:57:51 #301
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53108619
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 22:35 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Dank
    Geen dank

| Deel #223 |
    ˉˉˉˉˉˉˉˉˉˉˉˉˉˉˉˉˉ

[ Bericht 11% gewijzigd door donroyco op 11-09-2007 23:06:43 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')