faithless - insomniaquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Dennehy het volgende:
http://youtube.com/watch?v=i0UIdd1JFpw&mode=related&search=
Dit nummer, het is volgens mij echt heel bekend.
Het begint op 0:30 sec.
Faithless - Insomniaquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Dennehy het volgende:
http://youtube.com/watch?v=i0UIdd1JFpw&mode=related&search=
Dit nummer, het is volgens mij echt heel bekend.
Het begint op 0:30 sec.
toch niet The Chemical Brothers - Galvanize ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:22 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een "redelijk" nieuw nummer. Het is een snel nummer met een arabisch tintje.. Je hoort geen zang ofzo maar swingende muziek..
Vage omschrijving maar weet iemand welke ik bedoel??
Denk eerder The Chemical Brothers - Do It Againquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef Smoked het volgende:
[..]
toch niet The Chemical Brothers - Galvanize ?
wordt wel in gezongen/gepraat trouwens.
Stan van Samang - Scarsquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:39 schreef markcoret het volgende:
Ik zoek een nummer uit belgie, de naam van de zanger is iets met stan, in de clip zie je hem op een kermis zingen. Weet iemand hoe het nummer heet?
Sugababes - One foot inquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:21 schreef Maartel het volgende:
Ik zoek een nummer met daarin een regel die ongeveer gaat als "we could even catch a movie that starts around eight"
R&B/poppig, vrouwelijke vocalen, ik dacht zelf eerst aan Bug-a-boo van Destiny's Child, maar daar zit de tekst niet in...
nope niks van the chemical brothers.. het is veel meer oosters. Lijkt een klein beetje op mahalaganesha ofzo van die borat film..quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Denk eerder The Chemical Brothers - Do It Again
Shantel - Disko Partizanequote:Op zaterdag 8 september 2007 08:10 schreef Sannelie het volgende:
[..]
nope niks van the chemical brothers.. het is veel meer oosters. Lijkt een klein beetje op mahalaganesha ofzo van die borat film..
quote:Op zaterdag 8 september 2007 06:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sugababes - One foot in
Videoclip Sugababes
Bestaat die hele megamix niet gewoon uit eigen materiaalquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:35 schreef Roppenzo het volgende:
deze sample heb ik geript uit de speedcity megamix van lownoise en theo, maar uit welk housenummer komt dat nou ook alweer origineel?
Sun Decade - Follow you (mike shivers catching sun mix)quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/stukjetrance.mp3
Wie het weet mag het zeggen.
Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand Remix)quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand een dance nummer, aardig snel, weinig(geen) rustmomenten, dat zomaar van Fedde le Grand zou kunnen zijn en van de laatste tijd is?
Sorry, maar het was niet van Fedde LG.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand Remix)
Fedde Le Grand - Mirror 07-07-07
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Sorry, maar het was niet van Fedde LG.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:23 schreef Smoked het volgende:
[..]
Sun Decade - Follow you (mike shivers catching sun mix)
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iets anders dan wat je bekend voorkwam in het nummer wat je hoorde?
The Servant - Cellsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:59 schreef Rouser het volgende:
Ik zoek een nummer uit de trailer van de film Sin City
Dit is het linkje http://mymovies.net/player/default.asp?filmid=3194&url=/film/fid3194/trailers/trid1672/wm/bb.asx
Het gaat me vooral om het stukje/deuntje dat als die auto naar beneden rijdt ( tot de namen worden weergegeven van de acteurs/actrices).
Ik kwam er ook achter dat dit liedje ook in the transporter 2 zit maar ik weet niet wie het is. Kan iemand mij helpen?
You never know - Marlyquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:39 schreef woeshie het volgende:
Kent iemand dit 'poppie'-liedje van enkele jaren geleden?
"You never know when love
comes knocking at your door
You never can be sure"
...
Zonder ook nog maar naar het nummer geluisterd te hebben, weet ik al dat dit 'm is!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zonder het nummer gehoord te hebben, doe ik een wilde gok:
Mario Winans - I don't wanna know
zit het neuriën/rifje van The Fugees in...
Misschien Samim - Heater of Debonair Samir - Samir's Theme?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Weinig zang...
Hij lijkt wel veel op nummer 2quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Misschien Samim - Heater of Debonair Samir - Samir's Theme?
Orishas - naci orishas?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:12 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik zoek een spaanstalig nummer dat vorig jaar of de jaar daarvoor weleens op TMF komt...
een man met een zware ringbaard.. je hoort zoiets van a la soriiiiiza.. hij loopt door steegjes, groet hier en daar mensen, kijkt om naar wat wijven...
Yves Larock - Rise Upquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel veel op nummer 2. Misschien nog een idee? Heeft ook wel iets weg van ''lift your leg up'' btw , het nummer dat ik zoek
.
Geen dankquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:48 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Zonder ook nog maar naar het nummer geluisterd te hebben, weet ik al dat dit 'm is!
Bedankt!
Doet het niet...quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:31 schreef deirdrephaedra het volgende:
Wiesdit?
http://www.youtube.com/v/kDeQ44tCyTk
Probeer nog eens de video te zoeken... en dan alsnog de link te geven.. YouTube gaf als tip dat als de video net geupload is, dat je dan een paar minuutjes moest wachten en het dan alsnog proberenquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:26 schreef deirdrephaedra het volgende:
En nu?
Het is nu een wavje (en een andere link)quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Probeer nog eens de video te zoeken... en dan alsnog de link te geven.. YouTube gaf als tip dat als de video net geupload is, dat je dan een paar minuutjes moest wachten en het dan alsnog proberen
quote:Op zondag 9 september 2007 04:29 schreef konijntjebluf het volgende:
ik zoek een punk/indie nummer dat ongeveer met dezelfde intensiteit als Rancid, maar dan met een zanger die kakelt als een kip, of als david byrne van de talking heads op speed.
Nummer is vaak gedraaid op Kink fm vroeger.
Bedankt.
ministry - jesus built my hotrod misschien?quote:Op zondag 9 september 2007 04:29 schreef konijntjebluf het volgende:
ik zoek een punk/indie nummer dat ongeveer met dezelfde intensiteit als Rancid, maar dan met een zanger die niet kakelt als een kip, of als david byrne van de talking heads op speed.
Nummer is vaak gedraaid op Kink fm vroeger.
Bedankt.
Uit de OP:quote:Op zondag 9 september 2007 09:53 schreef j0rrit het volgende:
Momenteel zoek ik wat meer muziek uit hetzelfde genre als onderstaand nummer. Het is een beetje ambience en lounge achtig. De geeikte nummers van Hed Kandi en Chicane etc ken ik wel, maar wat is nog meer een aanrader?
Klik hier om Aerosoul - Isla Blanca (Aftersun Chill factor mix) te beluisteren
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld? Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Iemand?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:39 schreef deirdrephaedra het volgende:
http://www.zshare.net/audio/3546538fcef90e/
Debonair Samir - Samir's Theme (al dan niet de Marnix F remix)quote:Op zondag 9 september 2007 15:20 schreef deejaylethal het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de titel van dit nummer te onthouden, en dat terwijl ik eigenlijk alles ken in dit genre... Ik had m eerst wel, maar ben m ergens deze zomer kwijtgeraakt... Beetje jammer. Daarom maar even jullie hulp.
http://www.youtube.com/watch?v=WdQNZTdM6dc
Kan iemand voor mij hier even de complete tracklist fixen? Het gaat mij vooral om het eerste nummer, maar ik ken nog iemand die ook nog meer zoekt.
Dude, kijk eens rechts bij de beschrijvingquote:Op zondag 9 september 2007 15:20 schreef deejaylethal het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de titel van dit nummer te onthouden, en dat terwijl ik eigenlijk alles ken in dit genre... Ik had m eerst wel, maar ben m ergens deze zomer kwijtgeraakt... Beetje jammer. Daarom maar even jullie hulp.
http://www.youtube.com/watch?v=WdQNZTdM6dc
Kan iemand voor mij hier even de complete tracklist fixen? Het gaat mij vooral om het eerste nummer, maar ik ken nog iemand die ook nog meer zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |