hoe oud is het?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:08 schreef roburt het volgende:
ik zoek zo'n vrolijk nederlandstalig nummer dat een groep (onbekende) heeft gemaakt.
ze zingen/rappen langs een zwembad en het is echt bedoeld voor vrolijk.
je hoort zo leuk melodietje ertussen.
Samim - Heaterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef paaskannekoekje het volgende:
ik zoek een nummer dat ik deze zomer tijdens mijn stage op gran canaria bijna elke dag in de clubs hoorde daar. het gaat om een dance nummer met een beetje iets weg van minimal in het begin.
er zit geen tekst in, en de sample die erin voorkomt klinkt als een soort orgel ofzo. ik heb alle dance charts al doorgespit maar ik kom hem nergens tegen. terwijl ik hem ook al een keer op de radio hoorde.
en zover is weet is het niet De Jeugd Van Tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef roburt het volgende:
ik denk hooguit een jaar.
het gaat zoiets; voel je goooed,
al voel je maar heel even, er is altijd wat te beleven. tuun tuuun tun tun tun.
ja verder weet ik het niet en ik weet ook niet zeker of de woorden goed zijn.
het zijn jongens, ik heb hem ook wel eens onder nederlandse youtube filmpjes gehoord.
Gregor Salto & DJ Chuckie - Toys Are Nuts (Hardwell & Rehab Remix)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Duvel86 het volgende:
Ja ik zoek weer s n nummer. Niet zo nieuw meer, house en er komt "let me see those hands"in voor, volgens mij het enige stuk tekst en het staat ook op de sneakerz site.
Bij voorbaat dank!
Shots:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer met Oosters onverstaanbaar gejengel (zang), iemand?
LOTP - Voel je goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef roburt het volgende:
[..]
en zover is weet is het niet De Jeugd Van Tegenwoordig.
bestaan er nog andere NL groepen ala De Jeugd Van Tegenwoordig?
thnx man je bent een toplulquote:
Gerry Raferty - Baker Streetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:00 schreef Bramzz het volgende:
Voor de echte muziekkenners onders ons.. ik hoorde laatst een nummer, wereldberoemd, met sax en piano... het is een blues nummer, alleen ik heb geen flauw idee hoe het heet...
Aan de beschrijving heb je waarschijnlijk niets, maar misschien weet jij wel toevallig de titel van dat ene super bekende piano / sax nummer;)
even gegoogeld:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef NX het volgende:
Hellow,
ik ben op zoek naar het nummer wat in de trailer wordt gebruikt...
- http://www.apple.com/trailers/mgm/lionsforlambs/teaser1/
Ik hoop echt dat iemand em herkent, ben al een tijdje er naar op zoek! Bedankt!
Heb even geluisterd maar vind het er niet echt op lijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:24 schreef debby1973 het volgende:
[..]
even gegoogeld:
The trailermusic for 'Lions for Lambs' is 'Rising Empire' performed by Immediate Music.
Cannibal van Reel Big Fish?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een rocknummer, waarbij ze op het einde op een eentonige toon 'Cannibal, cannibal, cannibal' zingen
(Mogelijk ook cannonball of hannibal). Ik dacht dat het van de Kaiser Chiefs was, het lijkt er in ieder geval op. Wordt redelijk vaak gedraaid op tv en radio op dit moment. Heb 'm gehoord bij 3fm, Rabradio.
Iemand?
Alvast bedankt
The Dog Obeys" - Massive Attackquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef NX het volgende:
Hellow,
ik ben op zoek naar het nummer wat in de trailer wordt gebruikt...
- http://www.apple.com/trailers/mgm/lionsforlambs/teaser1/
Ik hoop echt dat iemand em herkent, ben al een tijdje er naar op zoek! Bedankt!
Tony Salmonelli - Hey! (the Viper & Mad E-Fact remix)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Magic75 het volgende:
wie weet hoe dit nummer heet: (early hardcore)
begind bij 0:17
http://video.google.com/videoplay?docid=2773498938413856909
of... Toni Salmonelli Hey! (Buzzy's Ragga Mix) ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Tony Salmonelli - Hey! (the Viper & Mad E-Fact remix)
moke - here comes the summerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een rocknummer, waarbij ze op het einde op een eentonige toon 'Cannibal, cannibal, cannibal' zingen
(Mogelijk ook cannonball of hannibal). Ik dacht dat het van de Kaiser Chiefs was, het lijkt er in ieder geval op. Wordt redelijk vaak gedraaid op tv en radio op dit moment. Heb 'm gehoord bij 3fm, Rabradio.
Iemand?
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:24 schreef debby1973 het volgende:
[..]
even gegoogeld:
The trailermusic for 'Lions for Lambs' is 'Rising Empire' performed by Immediate Music.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Heb even geluisterd maar vind het er niet echt op lijken.
THANX MAN, je bent super bezig... ik was er echt al een tijdje naar op zoek, top!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef debby1973 het volgende:
[..]
The Dog Obeys" - Massive Attack
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef NX het volgende:
THANX MAN, je bent super bezig... ik was er echt al een tijdje naar op zoek, top!![]()
//EDIT
En wat blijkt, ik heb deze op me hdd (muziek collectie) staan...![]()
![]()
Hartelijk dank! Toch eens in de gaten gaan houden die band, Last Chance is ook een supervet nummer!quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
moke - here comes the summer
Qua ritme lijkt Breaking Dishes wel op Lemme Get That, maar als je het hele album al hebt beluisterd zal het die niet zijn.. 2 tracks die niet op het nederlandse album staan zijn Cry en Haunted.. succes!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:52 schreef vdvaart23 het volgende:
Hallo,
Ik zat in de trein vorige week en ik hoorde een nummer van rihanna dat ik nog niet kende, alleen ik wist zeker dat het een nummer van haar was, dus ik denk dan luister ik gewoon het hele album ff af en dan kom ik het vanzelf tegen. Alleen ik vrees dat het een of andere remix was. Want hele kleine stukjes van het nummer dat ik hoorde komen alleen langs op het nummer Lemme Get that, op precies 2.00 tot 2.10 bij een versie van 3.41.. Alleen dat ritme gaat zeg maar een heel nummer door..
Het ritme wat er ook een beetje op lijkt, is dat van het nummer Don't stop the music (4.21) van 1.04 tot 1.15 ongeveer..
Of het ritme van Shut up en Drive, eigenlijk het hele nummer door..
Kortom, ik ben dus op zoek naar een remix of een echt heel nieuw nummer wat misschien alleen in amerika uit is van rihanna..
graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:48 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Hartelijk dank! Toch eens in de gaten gaan houden die band, Last Chance is ook een supervet nummer!
Heb hem al, het was Sail Awayquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:04 schreef NordicBlue het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer waar ze als refrein steeds: tada , "sedore sedore sedoreee" of iets in die trant roepen, is geen nederlands nummer.
Enig idee hoe dat nummer heet?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat deuntje onder ''opposites - je lult'', is dat van een ander liedje afkomstig? Klinkt zo bekend van een ander nummer. Anders zou ik dat nummer wel graag willen weten.
In boekje van cd kijken welke samples ze gebruiken? ..staat er meestal in ivm copyright enzoquote:
Al gevonden, Novy vs. Eniac - Superstar.quote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef keeper het volgende:
Ik zoek een dance nummer uit waarschijnlijk 96/97/98. Was dacht ik van een Duits DJ duo, lyrics die ik me herinner zijn iets van "Rocknah Supastar", wat de hele tijd herhaald werd. De clip bij het nummer had mensen die in de rij stonden voor de discotheek en toen ze naar binnen mochten gingen rennen. Als ik het me goed herinner.
Iemand een idee?
Misschien Angela McCluskey - It's Been Done?quote:Op zondag 2 september 2007 17:40 schreef MouseOver het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik in een cafe een nummer gehoord dat ik niet meer uit m'n hoofd krijg. Ik heb alleen geen idee hoe het heet of wie het zingt. Het engelstalig, en wordt gezongen door een kate bush achtige zangeres (niet met van die typische hoge kate bush uithalen trouwens).
De zang is vrij monotoon en de muziek is vooral begeleidend en repeterend. Het deed me denken aan Frühling, van de band Qntal, of Vampire Romance van Blutengel. Maar deze plaat heeft in tegenstelling tot die twee nummers niet echt goth invloeden en de overeenkomsten zitten voornamelijk in de samenhang tussen stem en muziek. eventuele suggesties van nummers die ook wat van weghebben zijn ook heel welkom trouwens, want ze zijn dungezaaid
Fragmenten die zijn blijven hangen zijn iets in de richting van "like a winter story about a winter glory", en nog iets over een "tropical island beach".
Met googlen kom ik niet ver. Het zijn nogal algemene trefwoorden en een precieze zin er van is ook niet echt blijven hangen.
Iemand enig idee?
Welke CD?quote:Op zondag 2 september 2007 22:13 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
In boekje van cd kijken welke samples ze gebruiken? ..staat er meestal in ivm copyright enzo
Had nog geen kans gehad om je te bedanken, dus bij deze!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Deep Blue Something met Breakfast at Tiffany's.
quote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Rossoneri het volgende:
Weet iemand hoe de nummers heten die bij de reclame van radio veronica voorbijkomen ? Iig het 2 de nummer klinkte erg vet.
Narcotic Thrust - I Like It ?quote:Op maandag 3 september 2007 19:11 schreef Xords het volgende:
Ben er weer
Ik zoek deze keer een oude lied, in clip dansen volgens mij sexy geklede dames in "Ballet-kostuum".
ze zingen zo iets van " i don't like the mon-day-thing they played"
ik denk dat jullie er wel uitkomen, alvast bedankt
Graag gedaanquote:Op maandag 3 september 2007 16:15 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Had nog geen kans gehad om je te bedanken, dus bij deze!
Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArcquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer en dat leek heel veel op de intro van de oude X-Men tekenfilms. Wat er werd gezongen weet ik niet want de radio stond aardig zacht.
Tracklisting:quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Maartel het volgende:
Ik heb meer een vraag dan dat ik een titel zoek... in 1997 kwam You Got The Love van Candi Station uit.. heeft iemand een titel van de mix die toen de singleversie was of misschien een sample, want het nummer is in 1991 al eens eerder uitgebracht, dus ik weet niet zo goed welke versie bij 1997 hoort...
ah, dank je!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Tracklisting:
1 You Got The Love (Now Voyager Mix) (3:31)
Remix - Now Voyager
2 You Got The Love (Original Radio Mix) (4:00)
3 You Got The Love (Rhythm Masters Classic Vocal Mix) (3:54)
Remix - Rhythm Masters
4 You Got The Love (Farley & Heller Roachin' In Tha Bassbin Mix) (8:41)
Remix - Roach Motel
of
Tracklisting:
A You Got The Love (Fire Island Vocal Mix)
Remix - Fire Island
B You Got The Love (Truelove's Disco Revenge IV)
Remix - John Truelove
Dit zijn in ieder geval versies uit 1997. Er zijn ook versies uit 1991, 1986 etc etc.
Er zijn honderden remixen. Het is in ieder geval The Source feat Candi Staton. Je kunt zoeken op www.discogs.com.
je kunt ook het jaartal invullen in de zoekbalkquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
ah, dank je!
ik had daar al onder gezocht, maar dan onder 'The Source' waarbij alleen de '91-versie genoteerd stond![]()
Het is van Rod Stewart, ben de titel alleen even kwijt...quote:Op maandag 3 september 2007 23:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArc
Jessie paints a picture van John Denver.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:55 schreef jeoren het volgende:
....Just make a picture, about how it's gonna be.....
hoe heet dat nummer, dat omlijst wordt door briljant pianospel
Thanx!!!. Daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is van Rod Stewart, ben de titel alleen even kwijt...
joshua kadison - jessyquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:55 schreef jeoren het volgende:
....Just make a picture, about how it's gonna be.....
hoe heet dat nummer, dat omlijst wordt door briljant pianospel
Hmmm ik kan dit lied van Rod Stewart nergens vinden. Is het een oud of nieuw nummer?quote:Op maandag 3 september 2007 23:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArc
Volgens mij is het gewoon geen Rod Stewart-nummer. Het heeft wel vaag iets weg van Crazy about her.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Hmmm ik kan dit lied van Rod Stewart nergens vinden. Is het een oud of nieuw nummer?
Cassius - The Sound Of Violencequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Een vrij populair house-achtig (denk ik) liedje met de zin ""when the sun goes down" erin! Iemand enig idee?
THANXXX!!
Relax Take It Easy van Mika?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zoek ook een nummer
Ik hoorde hem vanmiddag op de radio! Is (volgens mij) een zanger die heel hoog zingt met een heel hoog refrein!
En het is geen Mika met Grace Kelly![]()
Ik probeerde de tekst te volgen.. maar helaas![]()
Duidelijker kan ik niet zijn![]()
Gok op Richard Cocciante - Sinceritaquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef Jordy-B het volgende:
Iemand een idee welk nummer dit is?
voorbeeldje
Ja, da's gitaar, want ik heb geen microfoon... nee het klinkt nog steeds nergens naar
PPK - Resurrection?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef NelisH2007 het volgende:
Ey mensen
Ik heb hier een stukje van een nummer uit een remix
http://rapidshare.com/files/53434712/doboy_stukje.mp3.html
Dat stukje lijkt heel erg op een oud trance achtig nummer, als je het hoort ken je het denkik wel...
Volgens mij was de clip met een raket erin...
Als iemand dit nummer kent, pm me dan even of zet het hier neer
Tnx!
Ait, tnx manquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
PPK - Resurrection?
http://www.youtube.com/watch?v=gYPTgJbfJZ8
Rupert Holmes - Escape (the pinacolada song)?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef backfield1 het volgende:
Goedemorgen, kijk vaak hier voor leuke nummers alleen heb nu echt jullie hulp nodig. Net op veronica voor de poema's was er een nummer waarvan ik graag de titel en groep/zanger wil weten!!! Het is een vrij rustig nummer, denk jaren 80 gezongen door iemand met een engels accent. Het refrein heeft een pakkende melodie dat steeds terugkomt. Het is in de trend van teneneh teneneh teneeh... Vrij vaag weet het maar hoop dat iemand met deze omschrijving me kan helpen!!
Haha dat is em!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon geen Rod Stewart-nummer. Het heeft wel vaag iets weg van Crazy about her.
Paffendorf - Where Are You ?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:05 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik heb een liedje in bodrum gehoord weet iemand wie het zingt..
het gaat zo..
Where are you? Where are you? Listen. Listen. oe oe oe oe oe ..oe oe oe oe oe(soort van apegeluiden)..
dank je iggy.. dat is em helemaalquote:Op woensdag 5 september 2007 12:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Paffendorf - Where Are You ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |