abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52823602

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/

*Met dank aan Baggeruser, Deetch & Noodly

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar Berkery

Vorige deel: Help, ik zoek... deel 221
  •   donderdag 30 augustus 2007 @ 21:56:58 #2
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_52823680
    Goede TT
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_52823828
    Dat deuntje onder ''opposites - je lult'', is dat van een ander liedje afkomstig? Klinkt zo bekend van een ander nummer. Anders zou ik dat nummer wel graag willen weten.
    pi_52823923
    TVP
    pi_52824179
    Ah, ik heb er zelf weer ééntje..
    Het betreft een danceplaat uit 2004, geen heftige trance oid, meer hedkandi-materiaal..
    T is aardig in de stijl van o.a. Antoine Clamaran..
    Een vrouwenstem zingt alleen maar herhaaldelijk "ooooeeh, love you... oooooeeeh, and I love you", dus dat googlet niet bepaald handig...

Het nummer kwam rond eind 2004 regelmatig voorbij op de franse zender Radio FG...

[ Bericht 10% gewijzigd door Maartel op 30-08-2007 22:46:02 ]
    pi_52825797
    ik zoek een nummer dat ik deze zomer tijdens mijn stage op gran canaria bijna elke dag in de clubs hoorde daar. het gaat om een dance nummer met een beetje iets weg van minimal in het begin.
    er zit geen tekst in, en de sample die erin voorkomt klinkt als een soort orgel ofzo. ik heb alle dance charts al doorgespit maar ik kom hem nergens tegen. terwijl ik hem ook al een keer op de radio hoorde.
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
    pi_52826342
    Welk nummer wordt er gebruikt bij de Heineken reclame over de speakerbox?

Het is zo een aanstekelijk nummer..
    pi_52826406
    ik zoek zo'n vrolijk nederlandstalig nummer dat een groep (onbekende) heeft gemaakt.
    ze zingen/rappen langs een zwembad en het is echt bedoeld voor vrolijk.

je hoort zo leuk melodietje ertussen.
    "The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
    pi_52826428
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 23:08 schreef roburt het volgende:
    ik zoek zo'n vrolijk nederlandstalig nummer dat een groep (onbekende) heeft gemaakt.
    ze zingen/rappen langs een zwembad en het is echt bedoeld voor vrolijk.

je hoort zo leuk melodietje ertussen.
    hoe oud is het?
    jongens? meiden?
    pi_52826546
    ik denk hooguit een jaar.
    het gaat zoiets; voel je goooed,
    al voel je maar heel even, er is altijd wat te beleven. tuun tuuun tun tun tun.
    ja verder weet ik het niet en ik weet ook niet zeker of de woorden goed zijn.

het zijn jongens, ik heb hem ook wel eens onder nederlandse youtube filmpjes gehoord.
      donderdag 30 augustus 2007 @ 23:16:54 #11
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52826715
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef paaskannekoekje het volgende:
    ik zoek een nummer dat ik deze zomer tijdens mijn stage op gran canaria bijna elke dag in de clubs hoorde daar. het gaat om een dance nummer met een beetje iets weg van minimal in het begin.
    er zit geen tekst in, en de sample die erin voorkomt klinkt als een soort orgel ofzo. ik heb alle dance charts al doorgespit maar ik kom hem nergens tegen. terwijl ik hem ook al een keer op de radio hoorde.
    Samim - Heater
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_52827065
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef roburt het volgende:
    ik denk hooguit een jaar.
    het gaat zoiets; voel je goooed,
    al voel je maar heel even, er is altijd wat te beleven. tuun tuuun tun tun tun.
    ja verder weet ik het niet en ik weet ook niet zeker of de woorden goed zijn.

het zijn jongens, ik heb hem ook wel eens onder nederlandse youtube filmpjes gehoord.
    en zover is weet is het niet De Jeugd Van Tegenwoordig.
    bestaan er nog andere NL groepen ala De Jeugd Van Tegenwoordig?
      donderdag 30 augustus 2007 @ 23:34:18 #13
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52827248
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Duvel86 het volgende:
    Ja ik zoek weer s n nummer. Niet zo nieuw meer, house en er komt "let me see those hands"in voor, volgens mij het enige stuk tekst en het staat ook op de sneakerz site.
    Bij voorbaat dank!
    Gregor Salto & DJ Chuckie - Toys Are Nuts (Hardwell & Rehab Remix)
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
    Een dance nummer met Oosters onverstaanbaar gejengel (zang), iemand?
    Shots:
    Timbaland & Magoo - Indian Flute
    Truth Hurts - Addictive
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      donderdag 30 augustus 2007 @ 23:35:28 #14
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52827284
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef roburt het volgende:

[..]

en zover is weet is het niet De Jeugd Van Tegenwoordig.
    bestaan er nog andere NL groepen ala De Jeugd Van Tegenwoordig?
    LOTP - Voel je goed
    pi_52827856
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef donroyco het volgende:

[..]

Samim - Heater
    thnx man je bent een toplul
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
    pi_52827878
    Ik zoek een nummer uit de trailer van de film Sin City
    Dit is het linkje http://mymovies.net/player/default.asp?filmid=3194&url=/film/fid3194/trailers/trid1672/wm/bb.asx
    Het gaat me vooral om het stukje/deuntje dat als die auto naar beneden rijdt ( tot de namen worden weergegeven van de acteurs/actrices).
    Ik kwam er ook achter dat dit liedje ook in the transporter 2 zit maar ik weet niet wie het is. Kan iemand mij helpen?
      donderdag 30 augustus 2007 @ 23:59:53 #17
    156178 angelfist
    ik ben niet gek
    pi_52827884
    Ik zoek geen nummer, maar de naam van het verschijnsel dat je een lied meezingt maar de tekst helemaal verkeerd hebt.
    Volgens mij is het genoemd naar een vrouw(?)
    hallo luitjes.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:01:57 #18
    141024 Moron
    .... Oh Crap
    pi_52827938
    Ik zoek een nummer dat werd gebruikt in Alex Fm van The Box. Er zit een regel in van: I've got my baby's eyes of zoiets. Het is een dance nummer. En ik kan er niet meer op komen hoe dat nummer nu ook alweer heet!
    I picture your face.. In the back of my eyes
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:07:10 #19
    156178 angelfist
    ik ben niet gek
    pi_52828082
    Ik heb het gevonden, dus laat maar:

Mondegreen komt van de tekst van een schotse zangeres, Sylvia Wright; haar echte tekst was "They have slain the Earl of Murray, And laid him on the green" en iedereen verstond "And Lady Mondegreen". Vandaar dus. De Nederlandse term hiervoor is "huldebiet" naar een jongetje dat "Neem mijn stem, opdat mijn lied, U mijn Koning hulde biedt" verkeerd verstond.
    hallo luitjes.
    pi_52828774
    tvp
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_52833585
    Voor de echte muziekkenners onders ons.. ik hoorde laatst een nummer, wereldberoemd, met sax en piano... het is een blues nummer, alleen ik heb geen flauw idee hoe het heet...

Aan de beschrijving heb je waarschijnlijk niets, maar misschien weet jij wel toevallig de titel van dat ene super bekende piano / sax nummer;)
    pi_52837257
    Ik hoorde vandaag een nummer en dat leek heel veel op de intro van de oude X-Men tekenfilms. Wat er werd gezongen weet ik niet want de radio stond aardig zacht.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:45:50 #23
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_52838329
    TVP.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_52842961
    Ik zoek een rocknummer, waarbij ze op het einde op een eentonige toon 'Cannibal, cannibal, cannibal' zingen
    (Mogelijk ook cannonball of hannibal). Ik dacht dat het van de Kaiser Chiefs was, het lijkt er in ieder geval op. Wordt redelijk vaak gedraaid op tv en radio op dit moment. Heb 'm gehoord bij 3fm, Rabradio.
    Iemand?

Alvast bedankt
    Chill
    pi_52850404
    Hellow,

ik ben op zoek naar het nummer wat in de trailer wordt gebruikt...

- http://www.apple.com/trailers/mgm/lionsforlambs/teaser1/

Ik hoop echt dat iemand em herkent, ben al een tijdje er naar op zoek! Bedankt!
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:12:21 #26
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52853076
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 10:00 schreef Bramzz het volgende:
    Voor de echte muziekkenners onders ons.. ik hoorde laatst een nummer, wereldberoemd, met sax en piano... het is een blues nummer, alleen ik heb geen flauw idee hoe het heet...

Aan de beschrijving heb je waarschijnlijk niets, maar misschien weet jij wel toevallig de titel van dat ene super bekende piano / sax nummer;)
    Gerry Raferty - Baker Street
    Dave Stewart & Candy Dulfer - Lily was here
    pi_52853806
    Weet iemand hoe zo'n nieuw nummer heet, heb het vandaag gehoord.
    Titel was 'Be', artiest kom ik niet meer op, beetje Italiaanse achtige naam.

Is trouwens house / SneakerZ-achtige muziek.
    pi_52856747
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef NX het volgende:
    Hellow,

even gegoogeld:
    The trailermusic for 'Lions for Lambs' is 'Rising Empire' performed by Immediate Music.
    pi_52856887
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:24 schreef debby1973 het volgende:

[..]

even gegoogeld:
    The trailermusic for 'Lions for Lambs' is 'Rising Empire' performed by Immediate Music.
    Heb even geluisterd maar vind het er niet echt op lijken.
    pi_52857021
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef samdeman1984 het volgende:
    Ik zoek een rocknummer, waarbij ze op het einde op een eentonige toon 'Cannibal, cannibal, cannibal' zingen
    (Mogelijk ook cannonball of hannibal). Ik dacht dat het van de Kaiser Chiefs was, het lijkt er in ieder geval op. Wordt redelijk vaak gedraaid op tv en radio op dit moment. Heb 'm gehoord bij 3fm, Rabradio.
    Iemand?

Alvast bedankt
    Cannibal van Reel Big Fish?
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
    pi_52857290
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef NX het volgende:
    Hellow,

The Dog Obeys" - Massive Attack
    pi_52857598
    wie weet hoe dit nummer heet: (early hardcore)

begind bij 0:17

http://video.google.com/videoplay?docid=2773498938413856909
    Midnight Accord | GReddy EVO 2 Exhaust System
    pi_52863690
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Magic75 het volgende:
    wie weet hoe dit nummer heet: (early hardcore)

begind bij 0:17

http://video.google.com/videoplay?docid=2773498938413856909
    Tony Salmonelli - Hey! (the Viper & Mad E-Fact remix)
    pi_52864511
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 11:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Tony Salmonelli - Hey! (the Viper & Mad E-Fact remix)
    of... Toni Salmonelli Hey! (Buzzy's Ragga Mix) ?
    Hier schreef Hooidraad het volgende:
    Justin spreekt altijd de waarheid.
    pi_52864632
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef samdeman1984 het volgende:
    Iemand?

Alvast bedankt
    moke - here comes the summer
    Lelijke @@p!
    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
    pi_52869330
    Ik zoek een nummer uit een Deense Volkswagen reclame, namelijk deze http://www.youtube.com/watch?v=D99gVVm3bEs
    Ik heb al google geprobeerd maar niks gevonden. Wie o wie kan mij helpen?
    pi_52869692
    Hallo,

Ik zat in de trein vorige week en ik hoorde een nummer van rihanna dat ik nog niet kende, alleen ik wist zeker dat het een nummer van haar was, dus ik denk dan luister ik gewoon het hele album ff af en dan kom ik het vanzelf tegen. Alleen ik vrees dat het een of andere remix was. Want hele kleine stukjes van het nummer dat ik hoorde komen alleen langs op het nummer Lemme Get that, op precies 2.00 tot 2.10 bij een versie van 3.41.. Alleen dat ritme gaat zeg maar een heel nummer door..
    Het ritme wat er ook een beetje op lijkt, is dat van het nummer Don't stop the music (4.21) van 1.04 tot 1.15 ongeveer..
    Of het ritme van Shut up en Drive, eigenlijk het hele nummer door..
    Kortom, ik ben dus op zoek naar een remix of een echt heel nieuw nummer wat misschien alleen in amerika uit is van rihanna..
    pi_52869898
    Oja, ik krijg het meteen voor elkaar, om met mn nieuwe username een dubbele post te maken met 2 posts achter mn naam, maar ik wilde ook nog weten hoe het nummer heet van het intro en de aftiteling van het nieuwe programma dit seizoen rondom het belgische voetbal, wordt op alle dagen gebruikt bij het programma dat heet studio 1, je kan het op de achtergrond van dit filmpje horen:

http://www.youtube.com/watch?v=F-xz4pJVV6s

alvast bedankt!
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:04:46 #39
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_52869910
    Hey,

Ik zoek een nummer waar ze als refrein steeds: tada , "sedore sedore sedoreee" of iets in die trant roepen, is geen nederlands nummer.

Enig idee hoe dat nummer heet ?
    pi_52870388
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:24 schreef debby1973 het volgende:

[..]

even gegoogeld:
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef debby1973 het volgende:

[..]

Heb even geluisterd maar vind het er niet echt op lijken.
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef debby1973 het volgende:

[..]

The Dog Obeys" - Massive Attack
    THANX MAN, je bent super bezig... ik was er echt al een tijdje naar op zoek, top!

//EDIT
    En wat blijkt, ik heb deze op me hdd (muziek collectie) staan...
    pi_52872071
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef NX het volgende:

THANX MAN, je bent super bezig... ik was er echt al een tijdje naar op zoek, top!

//EDIT
    En wat blijkt, ik heb deze op me hdd (muziek collectie) staan...
    Graag gedaan!
    pi_52872242
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

moke - here comes the summer
    Hartelijk dank! Toch eens in de gaten gaan houden die band, Last Chance is ook een supervet nummer!
    Chill
    pi_52872504
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 16:52 schreef vdvaart23 het volgende:
    Hallo,

Ik zat in de trein vorige week en ik hoorde een nummer van rihanna dat ik nog niet kende, alleen ik wist zeker dat het een nummer van haar was, dus ik denk dan luister ik gewoon het hele album ff af en dan kom ik het vanzelf tegen. Alleen ik vrees dat het een of andere remix was. Want hele kleine stukjes van het nummer dat ik hoorde komen alleen langs op het nummer Lemme Get that, op precies 2.00 tot 2.10 bij een versie van 3.41.. Alleen dat ritme gaat zeg maar een heel nummer door..
    Het ritme wat er ook een beetje op lijkt, is dat van het nummer Don't stop the music (4.21) van 1.04 tot 1.15 ongeveer..
    Of het ritme van Shut up en Drive, eigenlijk het hele nummer door..
    Kortom, ik ben dus op zoek naar een remix of een echt heel nieuw nummer wat misschien alleen in amerika uit is van rihanna..
    Qua ritme lijkt Breaking Dishes wel op Lemme Get That, maar als je het hele album al hebt beluisterd zal het die niet zijn.. 2 tracks die niet op het nederlandse album staan zijn Cry en Haunted.. succes!
    pi_52873100
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 18:48 schreef samdeman1984 het volgende:

[..]

Hartelijk dank! Toch eens in de gaten gaan houden die band, Last Chance is ook een supervet nummer!
    graag gedaan.

Zanger Felix Maginn zat eerst bij het bandje Supersub. Andere stijl, maar misschien ook wel de moeite om het even op te zoeken.
    Lelijke @@p!
    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
    pi_52874344
    nog n nummertje

http://video.google.com/videoplay?docid=249732512656236326

begind bij 3:20

early hardcore
    pi_52875144
    de eerste seconden zijn van human resource- dominator
    pi_52876871
    thx!:D
      zaterdag 1 september 2007 @ 21:58:42 #49
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_52877108
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 17:04 schreef NordicBlue het volgende:
    Hey,

Ik zoek een nummer waar ze als refrein steeds: tada , "sedore sedore sedoreee" of iets in die trant roepen, is geen nederlands nummer.

Enig idee hoe dat nummer heet ?
    Heb hem al, het was Sail Away
    pi_52894221
    Ik zoek een brabants nummer geloof ik. Iets met: Hey Kelsie, doe mie een pilsie vannacht gaat het gebeuren, helemaal sjik ofzo.

Iemand enig idee??
    -je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
      zondag 2 september 2007 @ 17:40:33 #51
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_52895174
    Een paar dagen geleden heb ik in een cafe een nummer gehoord dat ik niet meer uit m'n hoofd krijg. Ik heb alleen geen idee hoe het heet of wie het zingt. Het engelstalig, en wordt gezongen door een kate bush achtige zangeres (niet met van die typische hoge kate bush uithalen trouwens).

De zang is vrij monotoon en de muziek is vooral begeleidend en repeterend. Het deed me denken aan Frühling, van de band Qntal, of Vampire Romance van Blutengel. Maar deze plaat heeft in tegenstelling tot die twee nummers niet echt goth invloeden en de overeenkomsten zitten voornamelijk in de samenhang tussen stem en muziek. eventuele suggesties van nummers die ook wat van weghebben zijn ook heel welkom trouwens, want ze zijn dungezaaid

Fragmenten die zijn blijven hangen zijn iets in de richting van "like a winter story about a winter glory", en nog iets over een "tropical island beach".

Met googlen kom ik niet ver. Het zijn nogal algemene trefwoorden en een precieze zin er van is ook niet echt blijven hangen.

Iemand enig idee?

[ Bericht 4% gewijzigd door MouseOver op 02-09-2007 17:55:16 ]
    Vampire Romance O+
      zondag 2 september 2007 @ 20:57:09 #52
    90169 Binnetie
    -=Met Een Hamer Past Alles=-
    pi_52899842
    Ik hoorde laatst een stukje van een cd van sensation (geloof ik) er was de volgende tekst in te horen:

In the words of James Dean:
    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
    The choice is yours.

Het betrof een trancenummer. Iemand die weet welk nummer dit is?
    pi_52899957
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 22:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
    Dat deuntje onder ''opposites - je lult'', is dat van een ander liedje afkomstig? Klinkt zo bekend van een ander nummer. Anders zou ik dat nummer wel graag willen weten.
    pi_52902483
    Ik zoek een dance nummer uit waarschijnlijk 96/97/98. Was dacht ik van een Duits DJ duo, lyrics die ik me herinner zijn iets van "Rocknah Supastar", wat de hele tijd herhaald werd. De clip bij het nummer had mensen die in de rij stonden voor de discotheek en toen ze naar binnen mochten gingen rennen. Als ik het me goed herinner .

Iemand een idee?
    Die Welt ist alles was der Fall ist.
      zondag 2 september 2007 @ 22:13:53 #55
    11287 kaassouffle
    Medewerker v/d maand
    pi_52902744
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 21:00 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

In boekje van cd kijken welke samples ze gebruiken? ..staat er meestal in ivm copyright enzo
    Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
    Platenfabriek - spotify playlists
    pi_52904084
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef keeper het volgende:
    Ik zoek een dance nummer uit waarschijnlijk 96/97/98. Was dacht ik van een Duits DJ duo, lyrics die ik me herinner zijn iets van "Rocknah Supastar", wat de hele tijd herhaald werd. De clip bij het nummer had mensen die in de rij stonden voor de discotheek en toen ze naar binnen mochten gingen rennen. Als ik het me goed herinner .

Iemand een idee?
    Al gevonden, Novy vs. Eniac - Superstar.
    Die Welt ist alles was der Fall ist.
      maandag 3 september 2007 @ 00:33:02 #57
    106272 Ottaav
    Beter laat dan nooit.
    pi_52906652
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 17:40 schreef MouseOver het volgende:
    Een paar dagen geleden heb ik in een cafe een nummer gehoord dat ik niet meer uit m'n hoofd krijg. Ik heb alleen geen idee hoe het heet of wie het zingt. Het engelstalig, en wordt gezongen door een kate bush achtige zangeres (niet met van die typische hoge kate bush uithalen trouwens).

De zang is vrij monotoon en de muziek is vooral begeleidend en repeterend. Het deed me denken aan Frühling, van de band Qntal, of Vampire Romance van Blutengel. Maar deze plaat heeft in tegenstelling tot die twee nummers niet echt goth invloeden en de overeenkomsten zitten voornamelijk in de samenhang tussen stem en muziek. eventuele suggesties van nummers die ook wat van weghebben zijn ook heel welkom trouwens, want ze zijn dungezaaid

Fragmenten die zijn blijven hangen zijn iets in de richting van "like a winter story about a winter glory", en nog iets over een "tropical island beach".

Met googlen kom ik niet ver. Het zijn nogal algemene trefwoorden en een precieze zin er van is ook niet echt blijven hangen.

Iemand enig idee?
    Misschien Angela McCluskey - It's Been Done?
    But I'm fucked and I don't care.
    pi_52918475
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 22:13 schreef kaassouffle het volgende:

[..]

In boekje van cd kijken welke samples ze gebruiken? ..staat er meestal in ivm copyright enzo
    Welke CD?
    pi_52919206
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef -Pink- het volgende:

[..]

Deep Blue Something met Breakfast at Tiffany's.
    Had nog geen kans gehad om je te bedanken, dus bij deze!
      maandag 3 september 2007 @ 17:54:49 #60
    160473 Rossoneri
    Daar hoorden zij engelen zinge
    pi_52921017
    Weet iemand hoe de nummers heten die bij de reclame van radio veronica voorbijkomen ? Iig het 2 de nummer klinkte erg vet.
    AJAX AJAX AJAX!!
    PSN: Rossoneri15
    pi_52921427
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Rossoneri het volgende:
    Weet iemand hoe de nummers heten die bij de reclame van radio veronica voorbijkomen ? Iig het 2 de nummer klinkte erg vet.

(klikken op de smiley dus)
    pi_52922553
    Ben er weer

Ik zoek deze keer een oude lied, in clip dansen volgens mij sexy geklede dames in "Ballet-kostuum".

ze zingen zo iets van " i don't like the mon-day-thing they played"

ik denk dat jullie er wel uitkomen, alvast bedankt
    pi_52924135
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 19:11 schreef Xords het volgende:
    Ben er weer

Ik zoek deze keer een oude lied, in clip dansen volgens mij sexy geklede dames in "Ballet-kostuum".

ze zingen zo iets van " i don't like the mon-day-thing they played"

ik denk dat jullie er wel uitkomen, alvast bedankt
    Narcotic Thrust - I Like It ?
    Hier schreef Hooidraad het volgende:
    Justin spreekt altijd de waarheid.
      maandag 3 september 2007 @ 20:27:47 #64
    163981 botar
    acoustic revolution
    pi_52924458
    In `Bimbo´s en Boerka´s` van 30 augustus zit een filmpje met bloot op straat.. Op de actergrond is een liedje in het Frans...

Wie weet wie de zanger / welk liedje dit is
    Music falls back to second place in this commercial race
      maandag 3 september 2007 @ 20:39:06 #65
    158966 -Pink-
    I'm a voodoo child
    pi_52924677
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 16:15 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Had nog geen kans gehad om je te bedanken, dus bij deze!
    Graag gedaan
      maandag 3 september 2007 @ 21:32:25 #66
    160473 Rossoneri
    Daar hoorden zij engelen zinge
    pi_52925910
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 18:12 schreef pmdomela het volgende:

[..]

(klikken op de smiley dus)
    Bedankt.
    AJAX AJAX AJAX!!
    PSN: Rossoneri15
    pi_52928297
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
    Ik hoorde vandaag een nummer en dat leek heel veel op de intro van de oude X-Men tekenfilms. Wat er werd gezongen weet ik niet want de radio stond aardig zacht.
    Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArc
    pi_52932556
    Ik heb meer een vraag dan dat ik een titel zoek... in 1997 kwam You Got The Love van Candi Station uit.. heeft iemand een titel van de mix die toen de singleversie was of misschien een sample, want het nummer is in 1991 al eens eerder uitgebracht, dus ik weet niet zo goed welke versie bij 1997 hoort...
    pi_52933497
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Maartel het volgende:
    Ik heb meer een vraag dan dat ik een titel zoek... in 1997 kwam You Got The Love van Candi Station uit.. heeft iemand een titel van de mix die toen de singleversie was of misschien een sample, want het nummer is in 1991 al eens eerder uitgebracht, dus ik weet niet zo goed welke versie bij 1997 hoort...
    Tracklisting:
    1 You Got The Love (Now Voyager Mix) (3:31)
    Remix - Now Voyager
    2 You Got The Love (Original Radio Mix) (4:00)
    3 You Got The Love (Rhythm Masters Classic Vocal Mix) (3:54)
    Remix - Rhythm Masters
    4 You Got The Love (Farley & Heller Roachin' In Tha Bassbin Mix) (8:41)
    Remix - Roach Motel

of

Tracklisting:
    A You Got The Love (Fire Island Vocal Mix)
    Remix - Fire Island
    B You Got The Love (Truelove's Disco Revenge IV)
    Remix - John Truelove

Dit zijn in ieder geval versies uit 1997. Er zijn ook versies uit 1991, 1986 etc etc.

Er zijn honderden remixen. Het is in ieder geval The Source feat Candi Staton. Je kunt zoeken op www.discogs.com.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 september 2007 @ 11:06:35 #70
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_52933890
    Hoi hoi,

Ik zoek een nummer waarvan ik de naam niet meer ken
    Het is van een van onze Nederlandse zangers ala Stef Bos, Frank Boeijen, Boudewijn de Groot etc

Het gaat over een kind dat heel veel meegemaakt heeft en uiteindelijk sterft en rust vind.

Is er toevallig iemand die weet van wie dit nummer is, en hoe het heet?
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_52934069
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 10:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Tracklisting:
    1 You Got The Love (Now Voyager Mix) (3:31)
    Remix - Now Voyager
    2 You Got The Love (Original Radio Mix) (4:00)
    3 You Got The Love (Rhythm Masters Classic Vocal Mix) (3:54)
    Remix - Rhythm Masters
    4 You Got The Love (Farley & Heller Roachin' In Tha Bassbin Mix) (8:41)
    Remix - Roach Motel

of

Tracklisting:
    A You Got The Love (Fire Island Vocal Mix)
    Remix - Fire Island
    B You Got The Love (Truelove's Disco Revenge IV)
    Remix - John Truelove

Dit zijn in ieder geval versies uit 1997. Er zijn ook versies uit 1991, 1986 etc etc.

Er zijn honderden remixen. Het is in ieder geval The Source feat Candi Staton. Je kunt zoeken op www.discogs.com.
    ah, dank je!
    ik had daar al onder gezocht, maar dan onder 'The Source' waarbij alleen de '91-versie genoteerd stond
    pi_52934502
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 11:14 schreef Maartel het volgende:

[..]

ah, dank je!
    ik had daar al onder gezocht, maar dan onder 'The Source' waarbij alleen de '91-versie genoteerd stond
    je kunt ook het jaartal invullen in de zoekbalk
      dinsdag 4 september 2007 @ 12:01:31 #73
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_52935228
    Tvp, ik help weer mee
    pi_52935588
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 23:19 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArc
    Het is van Rod Stewart, ben de titel alleen even kwijt...
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_52937527
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 19:48 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Paffendorf - Where Are You?
    Super, dat was m inderdaad. Thanks!
    pi_52939948
    ....Just make a picture, about how it's gonna be.....

hoe heet dat nummer, dat omlijst wordt door briljant pianospel
    pi_52940011
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 16:55 schreef jeoren het volgende:

Jessie paints a picture van John Denver.
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
    pi_52940095
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is van Rod Stewart, ben de titel alleen even kwijt...
    Thanx!!!. Daar kan ik wat mee .
    pi_52941929
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 16:55 schreef jeoren het volgende:

joshua kadison - jessy
    Lelijke @@p!
    pi_52942465
    http://www.youtube.com/watch?v=FNAKu0RUu7k

de achtergrond muziek zonder de beat, ik heb hem in het verleden eerder een keer gehad maar ben ik ben hem kwijt, uit mijn hoofd is het ook een soundtrack van een film ik meen te herinnere: Man on fire... met Denzel Washington.. aan het eind van de film...
    pi_52942768
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 23:19 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Hmmm ik kan dit lied van Rod Stewart nergens vinden. Is het een oud of nieuw nummer?
      dinsdag 4 september 2007 @ 20:59:04 #82
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_52944410
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 19:53 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Hmmm ik kan dit lied van Rod Stewart nergens vinden. Is het een oud of nieuw nummer?
    Volgens mij is het gewoon geen Rod Stewart-nummer. Het heeft wel vaag iets weg van Crazy about her.
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_52945466
    Een vrij populair house-achtig (denk ik) liedje met de zin ""when the sun goes down" erin! Iemand enig idee?

THANXXX!!
      dinsdag 4 september 2007 @ 21:39:29 #84
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52945699
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef veldmuis het volgende:
    Een vrij populair house-achtig (denk ik) liedje met de zin ""when the sun goes down" erin! Iemand enig idee?

THANXXX!!
    Cassius - The Sound Of Violence
    pi_52946875
    Iemand een idee welk nummer dit is?

voorbeeldje

Ja, da's gitaar, want ik heb geen microfoon... nee het klinkt nog steeds nergens naar
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_52947673
    Ik zoek ook een nummer

Ik hoorde hem vanmiddag op de radio! Is (volgens mij) een zanger die heel hoog zingt met een heel hoog refrein!
    En het is geen Mika met Grace Kelly

Ik probeerde de tekst te volgen.. maar helaas

Duidelijker kan ik niet zijn
    Noot noot.
    pi_52947788
    The Darkness?
    Muse?
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_52947900
    Ey mensen

Ik heb hier een stukje van een nummer uit een remix

http://rapidshare.com/files/53434712/doboy_stukje.mp3.html

Dat stukje lijkt heel erg op een oud trance achtig nummer, als je het hoort ken je het denkik wel...
    Volgens mij was de clip met een raket erin...

Als iemand dit nummer kent, pm me dan even of zet het hier neer
    Tnx!
    Stupid Inflateble Sheep No Work :(
    pi_52948509
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:42 schreef Jordy-B het volgende:
    The Darkness?
    Muse?
    Linkje ergens?
    Noot noot.
    pi_52948534
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
    Ik zoek ook een nummer

Ik hoorde hem vanmiddag op de radio! Is (volgens mij) een zanger die heel hoog zingt met een heel hoog refrein!
    En het is geen Mika met Grace Kelly

Ik probeerde de tekst te volgen.. maar helaas

Duidelijker kan ik niet zijn
    Relax Take It Easy van Mika?
      dinsdag 4 september 2007 @ 23:10:34 #91
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_52948675
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef Jordy-B het volgende:
    Iemand een idee welk nummer dit is?

voorbeeldje

Ja, da's gitaar, want ik heb geen microfoon... nee het klinkt nog steeds nergens naar
    Gok op Richard Cocciante - Sincerita
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_52948793
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:05 schreef Maartel het volgende:

[..]

Relax Take It Easy van Mika?
    Nee
    Noot noot.
      dinsdag 4 september 2007 @ 23:17:00 #93
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_52948832
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef NelisH2007 het volgende:
    Ey mensen

Ik heb hier een stukje van een nummer uit een remix

http://rapidshare.com/files/53434712/doboy_stukje.mp3.html

Dat stukje lijkt heel erg op een oud trance achtig nummer, als je het hoort ken je het denkik wel...
    Volgens mij was de clip met een raket erin...

Als iemand dit nummer kent, pm me dan even of zet het hier neer
    Tnx!
    PPK - Resurrection?
    http://www.youtube.com/watch?v=gYPTgJbfJZ8
    pi_52949674
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

PPK - Resurrection?
    http://www.youtube.com/watch?v=gYPTgJbfJZ8
    Ait, tnx man
    Stupid Inflateble Sheep No Work :(
    pi_52955169
    Goedemorgen, kijk vaak hier voor leuke nummers alleen heb nu echt jullie hulp nodig. Net op veronica voor de poema's was er een nummer waarvan ik graag de titel en groep/zanger wil weten!!! Het is een vrij rustig nummer, denk jaren 80 gezongen door iemand met een engels accent. Het refrein heeft een pakkende melodie dat steeds terugkomt. Het is in de trend van teneneh teneneh teneeh... Vrij vaag weet het maar hoop dat iemand met deze omschrijving me kan helpen!!
    i\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'m from backfield
      woensdag 5 september 2007 @ 10:54:06 #96
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_52955420
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef backfield1 het volgende:
    Goedemorgen, kijk vaak hier voor leuke nummers alleen heb nu echt jullie hulp nodig. Net op veronica voor de poema's was er een nummer waarvan ik graag de titel en groep/zanger wil weten!!! Het is een vrij rustig nummer, denk jaren 80 gezongen door iemand met een engels accent. Het refrein heeft een pakkende melodie dat steeds terugkomt. Het is in de trend van teneneh teneneh teneeh... Vrij vaag weet het maar hoop dat iemand met deze omschrijving me kan helpen!!
    Rupert Holmes - Escape (the pinacolada song)?

http://www.youtube.com/watch?v=IVlBgFjVLzM
    pi_52957032
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon geen Rod Stewart-nummer. Het heeft wel vaag iets weg van Crazy about her.
    Haha dat is em!!!
    Het was dus wel van Rod Stewart en dus Crazy about her.

SANK YOU!!!
    pi_52957131
    ik heb een liedje in bodrum gehoord weet iemand wie het zingt..
    het gaat zo..
    Where are you? Where are you? Listen. Listen. oe oe oe oe oe ..oe oe oe oe oe(soort van apegeluiden)..
    pi_52957147
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:05 schreef ScofieldBurrows het volgende:
    ik heb een liedje in bodrum gehoord weet iemand wie het zingt..
    het gaat zo..
    Where are you? Where are you? Listen. Listen. oe oe oe oe oe ..oe oe oe oe oe(soort van apegeluiden)..
    Paffendorf - Where Are You ?
    pi_52957256
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 12:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Paffendorf - Where Are You ?
    dank je iggy.. dat is em helemaal
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')