Jessie paints a picture van John Denver.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:55 schreef jeoren het volgende:
....Just make a picture, about how it's gonna be.....
hoe heet dat nummer, dat omlijst wordt door briljant pianospel
Thanx!!!. Daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is van Rod Stewart, ben de titel alleen even kwijt...
joshua kadison - jessyquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:55 schreef jeoren het volgende:
....Just make a picture, about how it's gonna be.....
hoe heet dat nummer, dat omlijst wordt door briljant pianospel
Hmmm ik kan dit lied van Rod Stewart nergens vinden. Is het een oud of nieuw nummer?quote:Op maandag 3 september 2007 23:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArc
Volgens mij is het gewoon geen Rod Stewart-nummer. Het heeft wel vaag iets weg van Crazy about her.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Hmmm ik kan dit lied van Rod Stewart nergens vinden. Is het een oud of nieuw nummer?
Cassius - The Sound Of Violencequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Een vrij populair house-achtig (denk ik) liedje met de zin ""when the sun goes down" erin! Iemand enig idee?
THANXXX!!
Relax Take It Easy van Mika?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zoek ook een nummer
Ik hoorde hem vanmiddag op de radio! Is (volgens mij) een zanger die heel hoog zingt met een heel hoog refrein!
En het is geen Mika met Grace Kelly![]()
Ik probeerde de tekst te volgen.. maar helaas![]()
Duidelijker kan ik niet zijn![]()
Gok op Richard Cocciante - Sinceritaquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef Jordy-B het volgende:
Iemand een idee welk nummer dit is?
voorbeeldje
Ja, da's gitaar, want ik heb geen microfoon... nee het klinkt nog steeds nergens naar
PPK - Resurrection?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef NelisH2007 het volgende:
Ey mensen
Ik heb hier een stukje van een nummer uit een remix
http://rapidshare.com/files/53434712/doboy_stukje.mp3.html
Dat stukje lijkt heel erg op een oud trance achtig nummer, als je het hoort ken je het denkik wel...
Volgens mij was de clip met een raket erin...
Als iemand dit nummer kent, pm me dan even of zet het hier neer
Tnx!
Ait, tnx manquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
PPK - Resurrection?
http://www.youtube.com/watch?v=gYPTgJbfJZ8
Rupert Holmes - Escape (the pinacolada song)?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef backfield1 het volgende:
Goedemorgen, kijk vaak hier voor leuke nummers alleen heb nu echt jullie hulp nodig. Net op veronica voor de poema's was er een nummer waarvan ik graag de titel en groep/zanger wil weten!!! Het is een vrij rustig nummer, denk jaren 80 gezongen door iemand met een engels accent. Het refrein heeft een pakkende melodie dat steeds terugkomt. Het is in de trend van teneneh teneneh teneeh... Vrij vaag weet het maar hoop dat iemand met deze omschrijving me kan helpen!!
Haha dat is em!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon geen Rod Stewart-nummer. Het heeft wel vaag iets weg van Crazy about her.
Paffendorf - Where Are You ?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:05 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik heb een liedje in bodrum gehoord weet iemand wie het zingt..
het gaat zo..
Where are you? Where are you? Listen. Listen. oe oe oe oe oe ..oe oe oe oe oe(soort van apegeluiden)..
dank je iggy.. dat is em helemaalquote:Op woensdag 5 september 2007 12:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Paffendorf - Where Are You ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |