Gerry Raferty - Baker Streetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:00 schreef Bramzz het volgende:
Voor de echte muziekkenners onders ons.. ik hoorde laatst een nummer, wereldberoemd, met sax en piano... het is een blues nummer, alleen ik heb geen flauw idee hoe het heet...
Aan de beschrijving heb je waarschijnlijk niets, maar misschien weet jij wel toevallig de titel van dat ene super bekende piano / sax nummer;)
even gegoogeld:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef NX het volgende:
Hellow,
ik ben op zoek naar het nummer wat in de trailer wordt gebruikt...
- http://www.apple.com/trailers/mgm/lionsforlambs/teaser1/
Ik hoop echt dat iemand em herkent, ben al een tijdje er naar op zoek! Bedankt!
Heb even geluisterd maar vind het er niet echt op lijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:24 schreef debby1973 het volgende:
[..]
even gegoogeld:
The trailermusic for 'Lions for Lambs' is 'Rising Empire' performed by Immediate Music.
Cannibal van Reel Big Fish?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een rocknummer, waarbij ze op het einde op een eentonige toon 'Cannibal, cannibal, cannibal' zingen
(Mogelijk ook cannonball of hannibal). Ik dacht dat het van de Kaiser Chiefs was, het lijkt er in ieder geval op. Wordt redelijk vaak gedraaid op tv en radio op dit moment. Heb 'm gehoord bij 3fm, Rabradio.
Iemand?
Alvast bedankt
The Dog Obeys" - Massive Attackquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef NX het volgende:
Hellow,
ik ben op zoek naar het nummer wat in de trailer wordt gebruikt...
- http://www.apple.com/trailers/mgm/lionsforlambs/teaser1/
Ik hoop echt dat iemand em herkent, ben al een tijdje er naar op zoek! Bedankt!
Tony Salmonelli - Hey! (the Viper & Mad E-Fact remix)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:56 schreef Magic75 het volgende:
wie weet hoe dit nummer heet: (early hardcore)
begind bij 0:17
http://video.google.com/videoplay?docid=2773498938413856909
of... Toni Salmonelli Hey! (Buzzy's Ragga Mix) ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Tony Salmonelli - Hey! (the Viper & Mad E-Fact remix)
moke - here comes the summerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een rocknummer, waarbij ze op het einde op een eentonige toon 'Cannibal, cannibal, cannibal' zingen
(Mogelijk ook cannonball of hannibal). Ik dacht dat het van de Kaiser Chiefs was, het lijkt er in ieder geval op. Wordt redelijk vaak gedraaid op tv en radio op dit moment. Heb 'm gehoord bij 3fm, Rabradio.
Iemand?
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:24 schreef debby1973 het volgende:
[..]
even gegoogeld:
The trailermusic for 'Lions for Lambs' is 'Rising Empire' performed by Immediate Music.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Heb even geluisterd maar vind het er niet echt op lijken.
THANX MAN, je bent super bezig... ik was er echt al een tijdje naar op zoek, top!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:43 schreef debby1973 het volgende:
[..]
The Dog Obeys" - Massive Attack
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef NX het volgende:
THANX MAN, je bent super bezig... ik was er echt al een tijdje naar op zoek, top!![]()
//EDIT
En wat blijkt, ik heb deze op me hdd (muziek collectie) staan...![]()
![]()
Hartelijk dank! Toch eens in de gaten gaan houden die band, Last Chance is ook een supervet nummer!quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
moke - here comes the summer
Qua ritme lijkt Breaking Dishes wel op Lemme Get That, maar als je het hele album al hebt beluisterd zal het die niet zijn.. 2 tracks die niet op het nederlandse album staan zijn Cry en Haunted.. succes!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:52 schreef vdvaart23 het volgende:
Hallo,
Ik zat in de trein vorige week en ik hoorde een nummer van rihanna dat ik nog niet kende, alleen ik wist zeker dat het een nummer van haar was, dus ik denk dan luister ik gewoon het hele album ff af en dan kom ik het vanzelf tegen. Alleen ik vrees dat het een of andere remix was. Want hele kleine stukjes van het nummer dat ik hoorde komen alleen langs op het nummer Lemme Get that, op precies 2.00 tot 2.10 bij een versie van 3.41.. Alleen dat ritme gaat zeg maar een heel nummer door..
Het ritme wat er ook een beetje op lijkt, is dat van het nummer Don't stop the music (4.21) van 1.04 tot 1.15 ongeveer..
Of het ritme van Shut up en Drive, eigenlijk het hele nummer door..
Kortom, ik ben dus op zoek naar een remix of een echt heel nieuw nummer wat misschien alleen in amerika uit is van rihanna..
graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:48 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Hartelijk dank! Toch eens in de gaten gaan houden die band, Last Chance is ook een supervet nummer!
Heb hem al, het was Sail Awayquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:04 schreef NordicBlue het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer waar ze als refrein steeds: tada , "sedore sedore sedoreee" of iets in die trant roepen, is geen nederlands nummer.
Enig idee hoe dat nummer heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |