Monrose - Hot Summerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Zoek dat dance-hitje van 3 duitse meiden.. zomerhitje,, draaien ze af en toe op Slam FM.
Mijn dank is groot!
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination Unknownquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef lucky_birdie het volgende:
Welk nummer heeft/ begint een trompet deuntje?
Zomers nummer, volgens mij is het gecovered, want ik hoorde em vandaag voorbij komen, en die versie was met zangeressen..
het deuntje word bijna het hele nummer herhaald..
*vage omschrijving.. i know..*
FYP.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination Calabria
Antiloop - In My Mind?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef pmdomela het volgende:
Van een tv-reclame voor Radio Veronica, ("met de beste 80ies en 90ies hits"), vrouw loopt met koptelefoon rond, de wereld wordt cartoon-achtig ingekleurd (of zoiets), 4 nummers worden kort een stukje van gespeeld, ik zoek de naam van het tweede nummer.
Anyone?
Mijn dank is groot. Dat gaat een leuk vrijgezellenfeest worden!! :quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Riders - Bang (1994)
quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination Unknown
Goh, Samim - Heater?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zoek een dansnummer dat wel redelijk bekend is in het uitgaanscircuit. Het is dacht ik zonder tekst (tenminste die ik steeds hoor is zonder tekst), het refrein klinkt een beetje frans-achtig en het refrein bevat volgens mij een accordeon.
Kan iemand mij verder helpen?
dit is m niet, het is een nieuw nummer en ik verwacht dat t pas over een maand of 2 echt in nederland doorbreekt. De vrouwen zijn duidelijk meerderstemmig aan het schreeuwen. Het is idd op de snelheid van de dj jean beat en het is ook zo'n populair nummer. Iemand een andere suggestie?quote:
Read the fuckin OPquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:36 schreef bulbjes het volgende:
Weet iemand hoe het deuntje heet van de volkswagen golf reclame? (dacht tenminste dat het daarvan was)
DJ Jose - Turn The Lights Off ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer.. echt zoiets wat in de top 40 kan worden aangetroffen. Volgens mij is het een beetje trance met vocal.
Deel van de lyrics:
b]o baby turn the lights off... ..cause it's getting late[/b]
BVD
Stardust - Music Sounds Better With Youquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:41 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zoek een nummer. Het enige wat me zo in mij op kan komen dat de videoclip gaat over een jongetje ofzo die een vlieger maakt. Iemand enig idee?
Deep Blue Something met Breakfast at Tiffany's.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef pmdomela het volgende:
Van een tv-reclame voor Radio Veronica, ("met de beste 80ies en 90ies hits"), vrouw loopt met koptelefoon rond, de wereld wordt cartoon-achtig ingekleurd (of zoiets), 4 nummers worden kort een stukje van gespeeld, ik zoek de naam van het tweede nummer.
Anyone?
D-Note - Shed My Skinquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 06:30 schreef bob1234 het volgende:
Ben op zoek naar een liedje van paar jaar geleden
enigste wat ik me nog goed kan herrinneren is dat in de clip een man tussen de 50 en 70, helemaal staat te dansen en gek staat te doen op het strand is. en de rest van mensen liggen rustig op hun bedje enzo.
hoop dat iemand het weet en me kan vertellen.
Gunther - DIng DOng SOng?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:37 schreef amvanwel het volgende:
Hoe heet het nummer ook al weer van 1-2 foute Duitser(s) in leren pakjes waarbij het refrein is: oe oe oe, oe oeeee! Tis een slecht dance achtig nummer...
Kan het Liquido - Narcotic zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:47 schreef koen_pijl het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nr, maar ik weet alleen hoe de clip eruit zag.
De band stond op een grasveld tussen flats en mensen hingen uit de ramen van de flat en gooide dingen het raam uit.
Dat is hem, de titel komt me bekend voor. Bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
Stardust - Music Sounds Better With You
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat is hem, de titel komt me bekend voor. Bedankt
Scooter - One (Always Hardcore)?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:37 schreef amvanwel het volgende:
Hoe heet het nummer ook al weer van 1-2 foute Duitser(s) in leren pakjes waarbij het refrein is: oe oe oe, oe oeeee! Tis een slecht dance achtig nummer...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef satecl het volgende:
Ik zoek zo'n dansplaat die je deze zomer heeel vaak in de discotheek hoor. Met trompetten. Lijkt erg veel op Crazy Funky Style.
Iemand?
Hmnn, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
King Amir / Debonair Samir - Samir's Theme
Paffendorf - Where Are You?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:37 schreef amvanwel het volgende:
Deze reclame dus: http://www.youtube.com/watch?v=2qwck0t-h2Uquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van wie en hoe heet het liedje in de reclame van de Volkskrant? Die over het overnemen van Nederlandse bedrijven gaat. Ik kan niet heel veel vinden op "I've got a question"
Clouseau heeft ooit een hit gescoord met "Laat me nu toch niet alleen".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef Exterminator het volgende:
Vandaag een nr gehoord op t werk wat ging over iemand alleen laten of alleen gelaten worden.
Volgens mij was het van 'n belgische zanger. Beetje clouseau achtig (misschien waren ze het ook wel).
Weet iemand misschien welk nr ik bedoel?
Greetz
Nope dat is 'm niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Clouseau heeft ooit een hit gescoord met "Laat me nu toch niet alleen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |