Monrose - Hot Summerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Zoek dat dance-hitje van 3 duitse meiden.. zomerhitje,, draaien ze af en toe op Slam FM.
Mijn dank is groot!
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination Unknownquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef lucky_birdie het volgende:
Welk nummer heeft/ begint een trompet deuntje?
Zomers nummer, volgens mij is het gecovered, want ik hoorde em vandaag voorbij komen, en die versie was met zangeressen..
het deuntje word bijna het hele nummer herhaald..
*vage omschrijving.. i know..*
FYP.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination Calabria
Antiloop - In My Mind?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef pmdomela het volgende:
Van een tv-reclame voor Radio Veronica, ("met de beste 80ies en 90ies hits"), vrouw loopt met koptelefoon rond, de wereld wordt cartoon-achtig ingekleurd (of zoiets), 4 nummers worden kort een stukje van gespeeld, ik zoek de naam van het tweede nummer.
Anyone?
Mijn dank is groot. Dat gaat een leuk vrijgezellenfeest worden!! :quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Riders - Bang (1994)
quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination Unknown
Goh, Samim - Heater?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zoek een dansnummer dat wel redelijk bekend is in het uitgaanscircuit. Het is dacht ik zonder tekst (tenminste die ik steeds hoor is zonder tekst), het refrein klinkt een beetje frans-achtig en het refrein bevat volgens mij een accordeon.
Kan iemand mij verder helpen?
dit is m niet, het is een nieuw nummer en ik verwacht dat t pas over een maand of 2 echt in nederland doorbreekt. De vrouwen zijn duidelijk meerderstemmig aan het schreeuwen. Het is idd op de snelheid van de dj jean beat en het is ook zo'n populair nummer. Iemand een andere suggestie?quote:
Read the fuckin OPquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:36 schreef bulbjes het volgende:
Weet iemand hoe het deuntje heet van de volkswagen golf reclame? (dacht tenminste dat het daarvan was)
DJ Jose - Turn The Lights Off ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer.. echt zoiets wat in de top 40 kan worden aangetroffen. Volgens mij is het een beetje trance met vocal.
Deel van de lyrics:
b]o baby turn the lights off... ..cause it's getting late[/b]
BVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |