quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:32 schreef jstylo het volgende:
Ik zoek een beetje house/electro nummer met de tekst
"take a fellow man make him understand try to make him see we must live in unity"
het zou kunnen dat het een remix is natuurlijk van een ander nummer.
Iemand?? PM tje zou makkelijk zijn dan!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef Rabrynil het volgende:
Heb het even gefloten want wist geen tekst meer. Komt uit één of andere clubmix.
http://rabrynil.novixa.nl/Liedje.wma
Alvast bedankt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:55 schreef Maartel het volgende:
Eind jaren 90 (ik schat 1998) was er een clip op tv met een donkere zangeres die rondloopt om een man in een stoel en hem al zingend aan een kruisverhoor onderwerpt (weet niet of dit uit de beelden bleek of door de tekst kwam) de clip was vrij donker, veelal zwart/wit/blauw-tinten..
In mijn herinnering heette het nummer 'the letter' oid maar die kan ik niet vinden dus het zal wel heel iets anders wezen.. 't was een beetje Angie-Stonerige muziek.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:13 schreef Horatio het volgende:
Euj
ik zoek een hardcore nummer waarin de volgende tekst voorkomt:
Every time I spit, I tick to show you it's hot
Leave me in the deck too long I blow up your box
had al gegoogled en dan kom ik bij een nummer van royce da 5'9 uit.. alleen dat is hiphop en geen hardcore
is ook al een iets ouder nummer, dacht dat ik hem rond 2004 gehoord heb
bij voorbaat dank
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef JustinK het volgende:
tvp:+
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef kvd het volgende:
meedenk- en -zoekpost
Kid Frost - La Razaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef katerwater het volgende:
Ha! Boeiend! tvp!
Ik zoek:
Het is een latino-liedje met een snelle piano in (de pianotune klinkt braziliaas)
Ik herriner me vooral de videoclip: de zanger zingt in een sloppenwijk, op straat, in het spaans. Er Er dansen jongens van ongeveer 10 jaar met pistolen in hun handen. De pistolen zijn gescrambled. Geweldige videoclip als je het mij vraagt.
Voor zover ik weet is het een grote zanger aldaar in zuid-amerika.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:55 schreef Maartel het volgende:
Eind jaren 90 (ik schat 1998) was er een clip op tv met een donkere zangeres die rondloopt om een man in een stoel en hem al zingend aan een kruisverhoor onderwerpt (weet niet of dit uit de beelden bleek of door de tekst kwam) de clip was vrij donker, veelal zwart/wit/blauw-tinten..
In mijn herinnering heette het nummer 'the letter' oid maar die kan ik niet vinden dus het zal wel heel iets anders wezen.. 't was een beetje Angie-Stonerige muziek.
edit: ik heb hem zelf gevondenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef katerwater het volgende:
Ha! Boeiend! tvp!
Ik zoek:
Het is een latino-liedje met een snelle piano in (de pianotune klinkt braziliaas)
Ik herriner me vooral de videoclip: de zanger zingt in een sloppenwijk, op straat, in het spaans. Er Er dansen jongens van ongeveer 10 jaar met pistolen in hun handen. De pistolen zijn gescrambled. Geweldige videoclip als je het mij vraagt.
Voor zover ik weet is het een grote zanger aldaar in zuid-amerika.
Samim - Heaterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed, misschien al wel 20.000x gevraagd, maarrrr
Dancenummer met een harmonica tussendoor, lekker deuntjeHoorde 'm net in de auto alleen kondigde de presentator hem niet af
Geen Chicane ft. Tom Jones - Stoned in Love he...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef jovink het volgende:
gooeedenavond,
ik zoek een nr die veel in vakantie disc's werd gedraad met een soort van stem van tom jones er tussendoor, tenminste zo klonk het. ik weet het lekker vaag.
Leuke cover. Tnxquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
Wat is hier het origineel van?
Mark Ronson ft. Lily Allen - Oh My God
Bomfunk MC - Freestyler, link komt er aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:00 schreef hayder het volgende:
Hallo
Ik zoek dit nummer wat op de achtergrond afspeelt.
http://www.youtube.com/watch?v=bL6KLcQFLSM&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efreewebs%2Ecom%2Fjohninho%2Dzwolle%2Fvideos%2Ehtm
jullie zouden hem vast weten want volgens mis dat nummer wel oud.
Alvast bedankt
Gr Hayder
D-Rashid - Latin Brutalityquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef Rabrynil het volgende:
Heb het even gefloten want wist geen tekst meer. Komt uit één of andere clubmix.
http://rabrynil.novixa.nl/Liedje.wma
Alvast bedankt.
Gisteravond rond 11 uur nog op mtv in de clip komt hun beeld op alle tv's die er aan staan. Allemaal in het zwart met rode stropdassen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:09 schreef xtuned het volgende:
pakkend nummer van een opkomend bandje welke in het refrein een stuk heeft zitten.
Oohoohooo, aahaahaa.
Is dit Hard fi?
Welke zender? dan kan je het misschien even in de playlist opzoeken..quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik zoek een nummer wat volgens mij net op de radio is (ik heb het pas 2x gehoord ofzo) met de volgende lyrics: don't you even want to change yourself some more, you don't understand love
klinkt als U2, maar geen idee of het dat ook is.
Hoi Maartel, het ligt op t puntje van m'n tong. Was het een zangeres met een opvallend spleetje tussen haar tanden? Dr naam komt even niet bij me op, maar ik zal nog ff goed nadenken want dan weet ik wat je bedoelt...quote:
Als het Hard-Fi is is het nummer suburban knights clipquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:58 schreef xtuned het volgende:
[..]
Gisteravond rond 11 uur nog op mtv in de clip komt hun beeld op alle tv's die er aan staan. Allemaal in het zwart met rode stropdassen.
Masters At Work - Workquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef Lixi het volgende:
Halloooo
Vriend van me zit al een hele poos te zoeken naar een nr met deze kenmerken:
het refrein zit vol met 'go downs', er wordt verder 'what u waiting for' in geroepen, het genre lijkt me eclectic, het werd door Billy the Klit op Castle of Love na Shake and Pop gedraaid.
Meer kan hij er niet over zeggen, iemand toch enig idee wat hij bedoelt?![]()
Work - Masters at work denk ik dat je bedoeltquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef Lixi het volgende:
Halloooo
Vriend van me zit al een hele poos te zoeken naar een nr met deze kenmerken:
het refrein zit vol met 'go downs', er wordt verder 'what u waiting for' in geroepen, het genre lijkt me eclectic, het werd door Billy the Klit op Castle of Love na Shake and Pop gedraaid.
Meer kan hij er niet over zeggen, iemand toch enig idee wat hij bedoelt?![]()
Lutricia McNeal?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:40 schreef Lixi het volgende:
[..]
Hoi Maartel, het ligt op t puntje van m'n tong. Was het een zangeres met een opvallend spleetje tussen haar tanden? Dr naam komt even niet bij me op, maar ik zal nog ff goed nadenken want dan weet ik wat je bedoelt...
Dat was Patrick Watsonquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:45 schreef steve-urkel het volgende:
op tv bij een optreden van lowlands, was een band die op het einde van een nummer neuriedie.. de presentators hadden het daar ook nog over... hoe heet dat nummer en band? watson?
Rob Dougan - Clubbed To Deathquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh wie weet wat deze is?
http://video.tinypic.com/player.php?v=2nbsf2d
iemand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik zoek een nummer wat volgens mij net op de radio is (ik heb het pas 2x gehoord ofzo) met de volgende lyrics: don't you even want to change yourself some more, you don't understand love
Top! thanx.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Rob Dougan - Clubbed To Death
Dat is een amstel reclame.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar dat liedje in de heiniken reclame waarin alles ouderwets is, en dat er vervolgens een moderne vrachtwagen tevoorschijn komt. Heerlijk industriëel like geluidje !
Weet echt niemand het?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef z0rPunt het volgende:
Heeft er iemand een goed idee van wie de muziek is uit deze clip?
http://www.youtube.com/watch?v=CjTPh_dqNOk
Peter Gelderblom - Waiting forquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Leatherneck het volgende:
Net op Slam FM.. Een soort club achtig nummer. Bij de "climax" wordt er zoiets als dit gezongen:
"Whatcha waiting for!... Whatcha waiting for!"
Amstel 1870quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar dat liedje in de heiniken reclame waarin alles ouderwets is, en dat er vervolgens een moderne vrachtwagen tevoorschijn komt. Heerlijk industriëel like geluidje !
UB40 stijl kan ik het niet noemen, maar zoek eens op de volgende remixen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
vorige week hoorde ik ineens een remix van Rihanna - Umbrella in UB40 stijl. dat klonk leuk! iemand een idee van wie dat fijne mixwerk is?
Ik bedoelde die Masters At Work - Work!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:55 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Peter Gelderblom - Waiting for
of toevallig ook Masters at work - Work
Het is een beetje een snelle versie, het wordt ook als opening gebruikt van Arie en SIlvester - RAMMEN!quote:Are you looking for trouble
you came to the right place
Elvis Presley - Trouble?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie weet het nummer waarin de volgende tekst voorkomt:
[..]
Het is een beetje een snelle versie, het wordt ook als opening gebruikt van Arie en SIlvester - RAMMEN!
kan dit het misschien zijn:quote:
Het is het liedje wel, maar het is een andere versie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Elvis Presley - Trouble?
Of een remix ervan...
Uit de openingspost:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zoek de instrumentale versie van Oerend Hard...van Normaal.![]()
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
- Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
PQM - You Are Sleeping?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:12 schreef MouzurX het volgende:
ik zoek een dance/house/?? liedje waar een man "vertelt" over een hoer die hij ontmoet heeft en daarna wilt hij haar van de straat houden door haar te betalen maar dan heeft hij geen geld meer en beland hij in de goot
"thats all i do she says" "10 bucks for head ..??...." etc
In-Grid - Tu Es Foutuquote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:53 schreef Aurelium het volgende:
hoe heet dat dance nummer met die harmonica erin? Als je het kent weet je meteen wat ik bedoel
Nieuw of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:53 schreef Aurelium het volgende:
hoe heet dat dance nummer met die harmonica erin? Als je het kent weet je meteen wat ik bedoel
Mya - Case Of The Exquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef rene90 het volgende:
Ik zoek een nummer met een zin: what you're gonna when you can't say no, and the girls erin, een stukje later deze zin t how you gonna act how you gonna handle back what youre gonna if she whant your back. Het was op WILD fm, en een vrouw zong die zinnen. Alvast bedankt:)
Is google down?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef rene90 het volgende:
Ik zoek een nummer met een zin: what you're gonna when you can't say no, and the girls erin, een stukje later deze zin t how you gonna act how you gonna handle back what youre gonna if she whant your back. Het was op WILD fm, en een vrouw zong die zinnen. Alvast bedankt:)
Niemand een idee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:15 schreef ReVu het volgende:
Iemand een idee welk nummer dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=zPDxP78Pu9g
Zelf opgenomen goeiste camerawerk!![]()
Als we dan toch bezig zijn, ik zoek de gezongen versie van de Marseillasequote:
Deze bedoelt ie denk ik ja ... maandje oud ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nieuw of niet?
Als het nieuw is dan zou het Samim - Heater kunnen zijn...
Ja tis hem bedanktquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
PQM - You Are Sleeping?
Samir's Themequote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef klausch het volgende:
ik zoek een nieuw dance nummer.. wel bekend kan hem alleen niet vinden in top40 etc. bedankt.
tutuututuuuuutuuuuw wordt volgens mij gespeeld met een toeter oid...
iemand
Is volgens mij de eerste keer dat het gevraagd isquote:
Dat kun je wel zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is volgens mij de eerste keer dat het gevraagd is![]()
![]()
O die heb ik op mijn pc staan ff wat mixen naluisteren hold on.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Autoreply het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lGy5yTOUiGs
Het nummer dat op 1:20 begint. Beetje weinig aanknopingspunten
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O die heb ik op mijn pc staan ff wat mixen naluisteren hold on.
edit:hij zat in de recordcheck van Claude Vonstroke
edit: aanknooppunt "and it feels like home"?
edit: sjeram van deep dish ofzo?
Kwam er net achter dat ik verkeerd heb gekeken en dat het de dj set van Sharam was, heb je het lied nu ook ?quote:
Nope. Het komt in verschillende sets van 'm voor, maar qua titelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kwam er net achter dat ik verkeerd heb gekeken en dat het de dj set van Sharam was, heb je het lied nu ook ?
laatste nummer? vast superstylin' dan. Of anders at the river, maar die zat niet in de set geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:33 schreef Mathijz het volgende:
Ook van lowlands, groove armada met een trombone stukje erin. Daarvan zoek ik de titel
Laat ik het anders zeggen, wat vinden jullie van dit nummer...? En enig idee? Was echt wel een hit daar...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:15 schreef ReVu het volgende:
Hey!
Iemand een idee welk nummer dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=zPDxP78Pu9g
Zelf opgenomen goeiste camerawerk!![]()
Tis hier ook een hit geweest... maar hoe hij nou heettequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:47 schreef ReVu het volgende:
Was echt wel een hit daar...
jezus wat een kutlied ...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:47 schreef ReVu het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, wat vinden jullie van dit nummer...?
Ik snap hem niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Had jij dit al gelezen?
Help, ik zoek... deel 221
Als je klikt kom je bij een bericht van mij waarin ik reageer op jouw vraag?quote:
Ik zocht hem niet :p iemand anders, ik had dat lied op een mix staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je klikt kom je bij een bericht van mij waarin ik reageer op jouw vraag?
Je zocht toch dat nummer met "and it feels like" erin?
Oje, er gaat een belletje rinkelen.. maar je houdt nét te vroeg op met spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Phate het volgende:
Ik loop al de hele dag met een nummer in m'n hoofd maar ik heb geen idee van de tekst, behalve dan het vermoeden dat er een EN en een NL versie van zijn geloof ik...
Ik heb 't ff ingespeeld![]()
http://www.tim-w.com/lib/audio/Sound_1.mp3
mijn dank zal groot zijn
ps.
volgens mij is het een 'oldie' (80s / 90s)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oje, er gaat een belletje rinkelen.. maar je houdt nét te vroeg op met spelen![]()
Kan het Promise Me zijn?
http://www.youtube.com/watch?v=kDHbJyOpiV8
die is er nog in vele andere uitvoeringen, o.a. Hind en Lutricia MacNeal hebben hem ook gecovered
quote:
Of je leest de OP ff doorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:17 schreef deepart het volgende:
Ik zoek het liedje wat in de tv reclame zit van een automerk. De tenis speler nadal rijd dan in een auto en het regent tennisballen.
het liedje is van amelie
Carl Orff - O Fortuna is het origineel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef Rumille het volgende:
http://youtube.com/watch?v=jirzCkR-jSY
Kent iemand het liedje hiervan?
Waar zit ie precies? In MSN? Ik heb daar helemaal geen popupsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:14 schreef Icefire1971 het volgende:
in mijn messenger zit een popup voor de redbull airrace. Hoe heet dat nummer? Dance, jaren negentig,
titel good time?
m'n kids vinden het leuk en willen er op jumpen![]()
zat onderin in het advertentievak. Nu helaas weer weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waar zit ie precies? In MSN? Ik heb daar helemaal geen popupsAls je even duidelijker bent waar ik het kan horen kom ik misschien wat verder, 90's dance ken ik wel redelijk..
Misschien The Sunclub - Boom Boom (good times) ?
Ah, dat was de 2e optie die me te binnen schoot (is achteraf natuurlijk makkelijk pratenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
zat onderin in het advertentievak. Nu helaas weer weg.
Ging om een nummer heel bekend uit de begin jaren 90 Dance of hiphop. Ook uit de tijd van soul 2 soul (misschien is t dat ook wel). Vrouwenstem zingt "good times" of "good life".
Edit: toch nog zelf gevonden; dat good life deed t m.
Inner city - Good Life http://www.youtube.com/watch?v=wVuCKdRWTWs
edit 2: ik zie dat t house is. Ik was toen meer van de New Wave (depeche mode; nog steeds).
Wat voor een stijl? Dance?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Th0maszz het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer waar je eerst Attention hoort en dan met een gastoeter geluid erachter aan
weet iemand de artiest +titel post hem dan graag:)
Gr Thomasz.
Die verkrachte versie is nogal matig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carl Orff - O Fortuna is het origineel...
deze verkrachte versie gaat schuil onder de naam: Apotheosis - O Fortuna (Live Action Remix) [1992]
Is dat niet zo'n ski-hut ding?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Th0maszz het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer waar je eerst Attention hoort en dan met een gastoeter geluid erachter aan
Gr Thomasz.
Yves larock - Zookey (?)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef defpaul het volgende:
Ik zoek een dancenummer. Schat een half jaar tot een jaar oud. Het is een enorm vrolijk nummer. Naar ik weet geen lyrics, en het nummer wordt gekenmerkt door zo'n caribisch slagwerk deuntje. Hoge noten, die speciale drums, not much to go with I know, maar hopelijk herkent iemand dit.
666 - Attentionquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:17 schreef Th0maszz het volgende:
Ik heb een klein stukkie online gezet hier kan je hem luisteren:
http://media.putfile.com/Attention
bedankt btw voor snelle reactie
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef Mindstate het volgende:
Ik wist niet echt waar ik hem moest plaatsen, en vond een nieuw topic ook wat overdreven:
Ik zoek meer nummers zoals:
Dizzee Rascal - Old Skool
House of Pain - Jump Around
Weet niet echt hoe dit genre heet (zijn volgens mij ook al wat oudere nummers)
Maak dan toch maar een nieuw topic aanquote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Die van Dizzee is niet oudquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef Mindstate het volgende:
Ik wist niet echt waar ik hem moest plaatsen, en vond een nieuw topic ook wat overdreven:
Ik zoek meer nummers zoals:
Dizzee Rascal - Old Skool
House of Pain - Jump Around
Weet niet echt hoe dit genre heet (zijn volgens mij ook al wat oudere nummers)
Luke Howard - Hi Lifequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef defpaul het volgende:
Ik zoek een dancenummer. Schat een half jaar tot een jaar oud. Het is een enorm vrolijk nummer. Naar ik weet geen lyrics, en het nummer wordt gekenmerkt door zo'n caribisch slagwerk deuntje. Hoge noten, die speciale drums, not much to go with I know, maar hopelijk herkent iemand dit.
p.s. ThomasZzZ, ik herken dat stukje van een pagina met kermisgeluiden. Weet je wel zeker dat het een nummer is? Volgens mij is het gewoon een sample die lukraak wordt gebruikt tijdens attracties.
Moet wel iets van Scooter zijn. Welke weet ik niet. maakt ook niet zo heel veel uit volgens mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Th0maszz het volgende:
Hoi,
Gr Thomasz.
Deze?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef Cleo74 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een nummer op de radio en ben zelf druk aan het zoeken geweest (normaal lukt gedeelte tekst + "lyrics" wel) maar deze krijg ik niet gevonden...
Uptempo vrolijk nummer, gezongen door een vrouw, tekst gaat iets van "if you believe in love, I take you around the world, I'm gonna show you how, everything's gonna be alright" (ongelooflijk dat ik het daar niet op gevonden krijg!)
Alvast bedankt voor het meedenken!
quote:
Je weet het nooitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
was ook de eerste die mij te binnen schoot maar is niet echt upbeat/vrolijk en ook geen vrouw
![]()
HARTSTIKKE BEDANKT DATS HEM:D:D:D:D:Dquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
666 - Attention
[..]
[..]
Maak dan toch maar een nieuw topic aan
Er rinkelen zwáre bellen in mijn hoofd nu, maar ik heb 'm nog niet..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef Cleo74 het volgende:
"I never let you go" zit er ook nog in :-)
Nee bedoelde eigenlijk die van Jump Around, maar die van Dizzee vond ik ook wel gaaf dus had em er later nog bijgezet zonder naar de tekst te kijkenquote:
Nee, het is ook een heel ander soort muziek. Nr wat ik zoek is meer van het genre Soulvation ("reset your brain) als in vrij blije uptempo popmuziekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:34 schreef bartrid het volgende:
Robyn - every heartbeat?
"Love Stoned" van Justin Timberlake (Tiësto Mix)?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik zoek een nummer dat de afgelopen weken wel op de commerciele radio was, een soort trance achtig nummer met een opera sample erdoor. Klonk wel lekker though.
Ik doe maar een gooi hoor, denk ook graag mee voor een anderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:58 schreef Cleo74 het volgende:
[..]
"Love Stoned" van Justin Timberlake (Tiësto Mix)?
CCR (Creedence Clearwater Revival) ???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef Ace1 het volgende:
crosspost met got:
Een hele moeilijke van mijn kant...
Ik zat gisteren in de auto... het was rond 10 over 6.
Ik luisterde naar de radio.. naar wat ik dacht Q-music of 3FM... Ik zoek naar een rustig nummer.
In het nummer word er verwezen na een paar bekende personen..(ja erg vaag). Toen het nummer was afgelopen werd er door de DJ de naam van de band gezegt.. de naam was iets van CWD ofzo... in ieder geval 3 letters. die later nog door de DJ werden opgezegd als bijvoorbeeld "christan walter dennis" en dat de luisteraars de clip maar eens op youtube moesten checken.
Nou heb ik de playlisten van 3FM en qmusic nageluisterd... vooral die van 3fm, want het nummer was veel te onbekend en goed om door qmusic gedraait te worden, maar toch kan ik hem niet vinden, op beide sites niet...
Iemand die hier iets mee kan?
Nee het was een rustiger nummer, zachtere stem. Ook stonden de letters volgens mij niet echt ergens voor, de DJ maakte er 3 woorden van zodat het duidelijk was welke letters het waren...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:44 schreef -Pink- het volgende:
[..]
CCR (Creedence Clearwater Revival) ???
Misschien "JCB song" van Nizlopi? Heb je niet wat meer informatie over de muziekstijl?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nee het was een rustiger nummer, zachtere stem. Ook stonden de letters volgens mij niet echt ergens voor, de DJ maakte er 3 woorden van zodat het duidelijk was welke letters het waren...
DAT IS HEM!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien "JCB song" van Nizlopi? Heb je niet wat meer informatie over de muziekstijl?
Heb je een (deel van) de tekst?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef CarOnline het volgende:
Wie helpt me, ik heb al een paar dagen de wijs van een oud nummer in mn hoofd.
Volgens mij is het franstalig. 't Werd gezongen door een paar meiden, donkere dames, en in de (kleurige) videoclip zat ook een knul. Tis iets zonnigs, iets vrolijks en het enige wat ik verder nog weet is dat het rond 1990 / 1991 moet zijn geweest. Het is een popnummer en behoorlijk veel gedraaid toen. Volgens mij begint het nummer met dat ze iets zeggen in de trant van La Musique ofzo. Volgens mij in dezelfde tijd als Nick 'I promised myself' Kamen, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb alleen maar een stukje van het refrein in mn hoofd en zou hem wel weer eens helemaal willen horen. Alleen dat stukje gaat ook vervelen!
Als dat nummer op SlamFM was moet je die lui gewoon ff mailen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef Cleo74 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een nummer op de radio en ben zelf druk aan het zoeken geweest (normaal lukt gedeelte tekst + "lyrics" wel) maar deze krijg ik niet gevonden...
Uptempo vrolijk nummer, gezongen door een vrouw, tekst gaat iets van "if you believe in love, I take you around the world, I'm gonna show you how, everything's gonna be alright" (ongelooflijk dat ik het daar niet op gevonden krijg!)
Alvast bedankt voor het meedenken!
Zouk Zouk Machine - Maldonquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef CarOnline het volgende:
Wie helpt me, ik heb al een paar dagen de wijs van een oud nummer in mn hoofd.
Volgens mij is het franstalig. 't Werd gezongen door een paar meiden, donkere dames, en in de (kleurige) videoclip zat ook een knul. Tis iets zonnigs, iets vrolijks en het enige wat ik verder nog weet is dat het rond 1990 / 1991 moet zijn geweest. Het is een popnummer en behoorlijk veel gedraaid toen. Volgens mij begint het nummer met dat ze iets zeggen in de trant van La Musique ofzo. Volgens mij in dezelfde tijd als Nick 'I promised myself' Kamen, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb alleen maar een stukje van het refrein in mn hoofd en zou hem wel weer eens helemaal willen horen. Alleen dat stukje gaat ook vervelen!
Nu inmiddels welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Heb je een (deel van) de tekst?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:55 schreef Mexxus het volgende:
Ik heb vandeweek in de club wat nummertjes opgenomen met mn mobiele telefoon. Ik heb echt geen idee welke het zijn, maar ik hoor ze zo vaak en zou graag weten wat de titels zijn. Hier te horen:
http://www.mexxus.org/Opname000.wav
http://www.mexxus.org/Opname001.wav
http://www.mexxus.org/Opname002.wav
http://www.mexxus.org/Opname003.wav
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jsY38qPhmHI
Ricky Martin
ik zoek nog steeds, niemand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik zoek een nummer wat volgens mij net op de radio is (ik heb het pas 2x gehoord ofzo) met de volgende lyrics: don't you even want to change yourself some more, you don't understand love, you don't understand love
Zie de OPquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:41 schreef Blackspider11 het volgende:
Ik zoek de tune van Cash en Carlo als het begint.
Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastylequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie weet het liedje op het laatst?
http://nl.youtube.com/watch?v=cY6dBN_pntg
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastyle
Iemand enig idee? En trouwens, die 003 is toch niet dat nummer van Ricky Martin..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:55 schreef Mexxus het volgende:
Ik heb vandeweek in de club wat nummertjes opgenomen met mn mobiele telefoon. Ik heb echt geen idee welke het zijn, maar ik hoor ze zo vaak en zou graag weten wat de titels zijn. Hier te horen:
http://www.mexxus.org/Opname000.wav
http://www.mexxus.org/Opname001.wav
http://www.mexxus.org/Opname002.wav
http://www.mexxus.org/Opname003.wav
openingspost...quote:
En als je hier nieuw bent, lees dan eerst de FAQ & Policy door...quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
http://83.160.165.57/poli(...)k-doitforvangogh.mp3quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:32 schreef Lamb het volgende:
Ik zoek het klassieke stukje wat in Capslock - Do it for Van Gogh zit.
In het hele nummer is het duidelijker te horen, maar in dit stukje een paar keer rond de 42 seconden. Ik zal zo het hele nummer even uploaden als niemand het weet.
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF245476-01-02-02.mp3
Thnx!
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef n8 het volgende:
Hallo,
Ik zoek niet een maar 2 nummers....
de eerste moet erg makkelijk zijn en is volgens mij al in een eerder "ik zoek.... " topic naar voren gekomen maar ik kon hem helaas niet terug vinden. Het is een heel vrolijk duintje en iemand fluit er in, geen zang en de videoclip is een tekenfilmpje met een jongetje en een meisje erin. plz help!
bvd!
DJ Jean - Sexy Lady?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:44 schreef n8 het volgende:
thanks, that's it![]()
en nu die andere nog.... iemand enig idee plz? Ik hoorde het vooral in Londen en heb eigenlijk geen idee of t hier ook bekend is.
tekst komt niet overeen maar misschien is ie het toch:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:44 schreef n8 het volgende:
thanks, that's it![]()
en nu die andere nog.... iemand enig idee plz? Ik hoorde het vooral in Londen en heb eigenlijk geen idee of t hier ook bekend is.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=the+unit+theme&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:58 schreef Silaz het volgende:
Weet iemand mss de naam van het begin nummer van de serie; The Unit? Begin tune dus.
Bedankt!! Dit is hem. De andere suggestie, Zookey, was zeker een goede reactie ook, maar die was het nietquote:
Michel Delpech - Pour Un Flirtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:55 schreef Exterminator het volgende:
Hey mensen,
Was zojuist TV aan 't kijken en toen kwam reclame van Paturain langs. Op de achtergrond is hier 'n liedje te horen (is al 'n oud liedje) iets met avec toi oooee rappetitoe ofzoiets. Liedje is dus in t Frans
Weet iemand welk liedje ik bedoel?
alvast bedankt!
Read the fucking OP!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:55 schreef Exterminator het volgende:
Hey mensen,
Was zojuist TV aan 't kijken en toen kwam reclame van Paturain langs. Op de achtergrond is hier 'n liedje te horen (is al 'n oud liedje) iets met avec toi oooee rappetitoe ofzoiets. Liedje is dus in t Frans
Weet iemand welk liedje ik bedoel?
alvast bedankt!
Deze dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:00 schreef Arcee het volgende:
Michel Delpech - Pour Un Flirt
http://www.youtube.com/watch?v=TlLWFa1b1Bcquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:05 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Iemand enig idee van wie dit nummer is en hoe deze heet?
http://files-upload.com/files/459109/stukje.mp3
Muddy Waters - Mannish Boyquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:02 schreef Yonderboi het volgende:
Nou na een uur zoeken kan ik nog steeds niet het nummer vinden wat begint met wat gitaar gepingel en dan de tekst:
"Everything..... Everything......Everything is gonna be alright this morninnnnnnn"
Zo'n blues nummer ofzo
Ohhh yeahhhquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Muddy Waters - Mannish Boy
Oh yeah...![]()
Will.i.am - Swing by my wayquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:57 schreef roburt het volgende:
Please,
http://www.speedyshare.com/479314679.html
(hoeft niet te downloaden)
Een remix van i know you got soul van Eric B. & Rakim.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:20 schreef roburt het volgende:
directe link:
http://www3.speedyshare.c(...)692056/onbekend2.mp3
size:
160 KB
Monrose - Hot Summerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Zoek dat dance-hitje van 3 duitse meiden.. zomerhitje,, draaien ze af en toe op Slam FM.
Mijn dank is groot!
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination Unknownquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef lucky_birdie het volgende:
Welk nummer heeft/ begint een trompet deuntje?
Zomers nummer, volgens mij is het gecovered, want ik hoorde em vandaag voorbij komen, en die versie was met zangeressen..
het deuntje word bijna het hele nummer herhaald..
*vage omschrijving.. i know..*
FYP.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination Calabria
Antiloop - In My Mind?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef pmdomela het volgende:
Van een tv-reclame voor Radio Veronica, ("met de beste 80ies en 90ies hits"), vrouw loopt met koptelefoon rond, de wereld wordt cartoon-achtig ingekleurd (of zoiets), 4 nummers worden kort een stukje van gespeeld, ik zoek de naam van het tweede nummer.
Anyone?
Mijn dank is groot. Dat gaat een leuk vrijgezellenfeest worden!! :quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Riders - Bang (1994)
quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Alex Gaudino & Crystal Waters - Destination Unknown
Goh, Samim - Heater?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zoek een dansnummer dat wel redelijk bekend is in het uitgaanscircuit. Het is dacht ik zonder tekst (tenminste die ik steeds hoor is zonder tekst), het refrein klinkt een beetje frans-achtig en het refrein bevat volgens mij een accordeon.
Kan iemand mij verder helpen?
dit is m niet, het is een nieuw nummer en ik verwacht dat t pas over een maand of 2 echt in nederland doorbreekt. De vrouwen zijn duidelijk meerderstemmig aan het schreeuwen. Het is idd op de snelheid van de dj jean beat en het is ook zo'n populair nummer. Iemand een andere suggestie?quote:
Read the fuckin OPquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:36 schreef bulbjes het volgende:
Weet iemand hoe het deuntje heet van de volkswagen golf reclame? (dacht tenminste dat het daarvan was)
DJ Jose - Turn The Lights Off ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer.. echt zoiets wat in de top 40 kan worden aangetroffen. Volgens mij is het een beetje trance met vocal.
Deel van de lyrics:
b]o baby turn the lights off... ..cause it's getting late[/b]
BVD
Stardust - Music Sounds Better With Youquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:41 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zoek een nummer. Het enige wat me zo in mij op kan komen dat de videoclip gaat over een jongetje ofzo die een vlieger maakt. Iemand enig idee?
Deep Blue Something met Breakfast at Tiffany's.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef pmdomela het volgende:
Van een tv-reclame voor Radio Veronica, ("met de beste 80ies en 90ies hits"), vrouw loopt met koptelefoon rond, de wereld wordt cartoon-achtig ingekleurd (of zoiets), 4 nummers worden kort een stukje van gespeeld, ik zoek de naam van het tweede nummer.
Anyone?
D-Note - Shed My Skinquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 06:30 schreef bob1234 het volgende:
Ben op zoek naar een liedje van paar jaar geleden
enigste wat ik me nog goed kan herrinneren is dat in de clip een man tussen de 50 en 70, helemaal staat te dansen en gek staat te doen op het strand is. en de rest van mensen liggen rustig op hun bedje enzo.
hoop dat iemand het weet en me kan vertellen.
Gunther - DIng DOng SOng?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:37 schreef amvanwel het volgende:
Hoe heet het nummer ook al weer van 1-2 foute Duitser(s) in leren pakjes waarbij het refrein is: oe oe oe, oe oeeee! Tis een slecht dance achtig nummer...
Kan het Liquido - Narcotic zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:47 schreef koen_pijl het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nr, maar ik weet alleen hoe de clip eruit zag.
De band stond op een grasveld tussen flats en mensen hingen uit de ramen van de flat en gooide dingen het raam uit.
Dat is hem, de titel komt me bekend voor. Bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
Stardust - Music Sounds Better With You
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat is hem, de titel komt me bekend voor. Bedankt
Scooter - One (Always Hardcore)?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:37 schreef amvanwel het volgende:
Hoe heet het nummer ook al weer van 1-2 foute Duitser(s) in leren pakjes waarbij het refrein is: oe oe oe, oe oeeee! Tis een slecht dance achtig nummer...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef satecl het volgende:
Ik zoek zo'n dansplaat die je deze zomer heeel vaak in de discotheek hoor. Met trompetten. Lijkt erg veel op Crazy Funky Style.
Iemand?
Hmnn, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
King Amir / Debonair Samir - Samir's Theme
Paffendorf - Where Are You?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:37 schreef amvanwel het volgende:
Deze reclame dus: http://www.youtube.com/watch?v=2qwck0t-h2Uquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van wie en hoe heet het liedje in de reclame van de Volkskrant? Die over het overnemen van Nederlandse bedrijven gaat. Ik kan niet heel veel vinden op "I've got a question"
Clouseau heeft ooit een hit gescoord met "Laat me nu toch niet alleen".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef Exterminator het volgende:
Vandaag een nr gehoord op t werk wat ging over iemand alleen laten of alleen gelaten worden.
Volgens mij was het van 'n belgische zanger. Beetje clouseau achtig (misschien waren ze het ook wel).
Weet iemand misschien welk nr ik bedoel?
Greetz
Nope dat is 'm niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Clouseau heeft ooit een hit gescoord met "Laat me nu toch niet alleen".
Nee, dat is em niet, er ietsje meer pit in.quote:
Massive Attack - Teardropquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik zoek een nummer met die clip van dat kindje wat geboren wordt, vanuit de baarmoeder. Beetje Portisheadachtig. De naam ligt op het puntje van m'n tong, kan iemand 'm even kijken?
Jacques Brel - Laat Me Niet Alleen / Ne me quitte pas?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef Exterminator het volgende:
Vandaag een nr gehoord op t werk wat ging over iemand alleen laten of alleen gelaten worden.
Volgens mij was het van 'n belgische zanger. Beetje clouseau achtig (misschien waren ze het ook wel).
Weet iemand misschien welk nr ik bedoel?
Greetz
Vraag het hier ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Deze reclame dus: http://www.youtube.com/watch?v=2qwck0t-h2U
Iemand?
Was A Time van Whigfieldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:14 schreef timvput het volgende:
Bij concurrent (mwa) Geenstijl in de Dumpert stond dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)oup_met_tatjana.html (18+)
Van het nummer onder dit filmpje zou ik graag wat meer willen weten.
Alvast bedankt!!
Beetje late reactie, maar is het deze misschien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik zoek een nummer dat de afgelopen weken wel op de commerciele radio was, een soort trance achtig nummer met een opera sample erdoor. Klonk wel lekker though.
Om het maar weer eens te gokken: Samim - Heater?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef Tyard het volgende:
Hoe heet dat liedje wat wel paar keer te horen is op SlamFM.. beetje lekker relaxt zomers nummer met zoon accordion?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Om het maar weer eens te gokken: Samim - Heater?
Sean Kingston - Beautiful Girlsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef DuranK het volgende:
Ik zoek een nummer waar ik straks discussie over had. Ik dacht dat het door een vrouw gezongen werd, vriendin van mij dacht door een man. 'Het' zong in ieder geval aan het eind van het nummer telkens Suicidal Suicidal etc.
Shitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Maartel het volgende:
[..]
Sean Kingston - Beautiful Girls
Het is een jongetje![]()
Will Young - You and Iquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zoek een nummer wat echt zo'n zwijmel vrouwen nummer is. Refrein is iets van:
Can't get my head around you, can't get my ...........
Ik neem aan dat je Plain White T's - Hey There Delilah bedoelt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:42 schreef Niek. het volgende:
Ik zoek een nummer wat meerder keren per dag op radio538 voorbij komt, heet iets van "delayla" of "dalayla" probleem is dus, ik weet geen artiest en heb geen idee hoe je de titel schrijft...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Plain White T's - Hey There Delilah bedoelt?
http://nl.youtube.com/watch?v=sS5SLlW72xIquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer met Oosters onverstaanbaar gejengel (zang), iemand?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:37 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=sS5SLlW72xI?
Luna?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:32 schreef Biefstuk het volgende:
Hoi
Ik zoek een nummer van Eros Ramazotti, het enige wat ik me kan herinneren is dat de clip is opgenomen op een maanachtig decor.
Kan echt niks vinden
Zou kunnen, geen video op youtubequote:
http://nl.youtube.com/watch?v=WcpeFSlU3l8 dit?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
Gevondenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
Toma la luna bedoelde je,quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:53 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Gevonden
http://nl.youtube.com/watch?v=iCAFl_tqw1w
Luna is niet van Eros Ramazotti maar van Alessandro Saffina.. lijkt er een beetje op, en idd maanachtig..quote:
Dat is hem!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Luna is niet van Eros Ramazotti maar van Alessandro Saffina.. lijkt er een beetje op, en idd maanachtig..
Ach, het is ook een man en ook italiaansquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:16 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dat is hem!
http://nl.youtube.com/watch?v=LqR-TGaGRE8
Ik dacht dat ie van eros was.![]()
Gaan jullie mij ook nog helpen bitches?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Duvel86 het volgende:
Ja ik zoek weer s n nummer. Niet zo nieuw meer, house en er komt "let me see those hands"in voor, volgens mij het enige stuk tekst en het staat ook op de sneakerz site.
Bij voorbaat dank!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:53 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Gevonden
http://nl.youtube.com/watch?v=iCAFl_tqw1w
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef TC_Artemis het volgende:
quote:Beetje late reactie, maar is het deze misschien?
David Vendetta - Unidos Para La Musica
Deze was het dus niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef TC_Artemis het volgende:
Net als de vorige keer, nogsteeds een bubbling achtig liedje met een opera zangers sample erdoor. Niet dat ik wat met bubbling heb maar het klinkt zo pakkend :p.
gaan jullie nog helpen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:29 schreef floris.sp het volgende:
Gister op nederland 2 was het programma mijn tante in marroko. Op het laatst vlak voor tienen toen het programma bijna was afgelopen kwam er een nummer in voor, het klonk als een soort genurie wie weet welk nummer dit is?
hahahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=KR1yLZCqSHE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |