faithless - insomniaquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Dennehy het volgende:
http://youtube.com/watch?v=i0UIdd1JFpw&mode=related&search=
Dit nummer, het is volgens mij echt heel bekend.
Het begint op 0:30 sec.
Faithless - Insomniaquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Dennehy het volgende:
http://youtube.com/watch?v=i0UIdd1JFpw&mode=related&search=
Dit nummer, het is volgens mij echt heel bekend.
Het begint op 0:30 sec.
toch niet The Chemical Brothers - Galvanize ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:22 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een "redelijk" nieuw nummer. Het is een snel nummer met een arabisch tintje.. Je hoort geen zang ofzo maar swingende muziek..
Vage omschrijving maar weet iemand welke ik bedoel??
Denk eerder The Chemical Brothers - Do It Againquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef Smoked het volgende:
[..]
toch niet The Chemical Brothers - Galvanize ?
wordt wel in gezongen/gepraat trouwens.
Stan van Samang - Scarsquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:39 schreef markcoret het volgende:
Ik zoek een nummer uit belgie, de naam van de zanger is iets met stan, in de clip zie je hem op een kermis zingen. Weet iemand hoe het nummer heet?
Sugababes - One foot inquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:21 schreef Maartel het volgende:
Ik zoek een nummer met daarin een regel die ongeveer gaat als "we could even catch a movie that starts around eight"
R&B/poppig, vrouwelijke vocalen, ik dacht zelf eerst aan Bug-a-boo van Destiny's Child, maar daar zit de tekst niet in...
nope niks van the chemical brothers.. het is veel meer oosters. Lijkt een klein beetje op mahalaganesha ofzo van die borat film..quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Denk eerder The Chemical Brothers - Do It Again
Shantel - Disko Partizanequote:Op zaterdag 8 september 2007 08:10 schreef Sannelie het volgende:
[..]
nope niks van the chemical brothers.. het is veel meer oosters. Lijkt een klein beetje op mahalaganesha ofzo van die borat film..
quote:Op zaterdag 8 september 2007 06:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sugababes - One foot in
Videoclip Sugababes
Bestaat die hele megamix niet gewoon uit eigen materiaalquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:35 schreef Roppenzo het volgende:
deze sample heb ik geript uit de speedcity megamix van lownoise en theo, maar uit welk housenummer komt dat nou ook alweer origineel?
Sun Decade - Follow you (mike shivers catching sun mix)quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/stukjetrance.mp3
Wie het weet mag het zeggen.
Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand Remix)quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand een dance nummer, aardig snel, weinig(geen) rustmomenten, dat zomaar van Fedde le Grand zou kunnen zijn en van de laatste tijd is?
Sorry, maar het was niet van Fedde LG.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand Remix)
Fedde Le Grand - Mirror 07-07-07
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Sorry, maar het was niet van Fedde LG.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:23 schreef Smoked het volgende:
[..]
Sun Decade - Follow you (mike shivers catching sun mix)
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iets anders dan wat je bekend voorkwam in het nummer wat je hoorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |