Held!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gok op Richard Cocciante - Sincerita
Fireball - What I Wantquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zoek ook een nummer
Ik hoorde hem vanmiddag op de radio! Is (volgens mij) een zanger die heel hoog zingt met een heel hoog refrein!
En het is geen Mika met Grace Kelly![]()
Ik probeerde de tekst te volgen.. maar helaas![]()
Duidelijker kan ik niet zijn![]()
The great fashionista swindle?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef JustinK het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Je hoort 'm bij de reclame op TMF van wakker worden op vakantie. Tis zo'n lekkere club plaat. Iemand een idee?
quote:Op donderdag 6 september 2007 03:10 schreef markcoret het volgende:
Ik zoek dit nummer wat op een van de dumpert.nl filmpje staat:
http://www.dumpert.nl/mediabase/25580/7f760ea1/neusgieter.html
quote:I made the beat in this video with an MPC. If you don't know what an MPC is, watch my "Making Beats With Charles" video.
Linkjequote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze moet haast al wel voorbij zijn gekomen, maar kon 't zo snel niet vinden.
Deze reclame, geweldig nummer, maar van wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acda en de Munnik - Vandaag ben ik gaan lopen.....quote:Op donderdag 6 september 2007 13:42 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nr waarin gezongen wordt 'vandaag ben ik gaan lopen'.
Tis beetje melancholisch-klinkend nummer en het doet me altijd beetje denken (het klinkt een beetje als) aan een nummer van Van dik hout waarin gezongen wordt 'en de stilte valt zo hard dat het wel waar moet zijn, ik breng je niets lief meer dan pijn'.
T klinkt beetje als de Poema's (of miss acda en de munnik of miss van dik hout).
Zou kunnen, Das Model, van Kraftwerkquote:Op donderdag 6 september 2007 13:36 schreef bulbjes het volgende:
Zoek het nummer wat rond 13.15-13.18 (voor t reclameblok) op Arrow classis rock was te horen. Beetje 80-ties new wave nr met synthesizer en kan me van de tekst niet veel meer terughalen dan 'she's beautiful' oid. Zit steeds zelfde themaatje in en dan steeds stukje zang op dat themaatje en dan weer alleen instr etc.
Ik zat zelf te denken aan dat het 'das model' heet maar dat is denk ik niet juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:13 schreef juuser het volgende:
Hej ik zoek een nummer dat eergister bij radio 538 werd gekraakt in 'Maak 't of Kraak 't'. Op de site van 538 staat dat het nummer Ooh La La heet, gemaakt door Pick 'n Mix...
Ik kan het nummer echter nergens vinden, en de artiest blijkt ook helemaal niet te bestaan. Weet iemand of dit nummer ook een andere naam heeft, zodat ik em wel kan vinden?Is dat nummer niet van The WiseguysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:13 schreef juuser het volgende:
Hej ik zoek een nummer dat eergister bij radio 538 werd gekraakt in 'Maak 't of Kraak 't'. Op de site van 538 staat dat het nummer Ooh La La heet, gemaakt door Pick 'n Mix...
Ik kan het nummer echter nergens vinden, en de artiest blijkt ook helemaal niet te bestaan. Weet iemand of dit nummer ook een andere naam heeft, zodat ik em wel kan vinden?Anders post je na een half uur precies hetzelfde. Tis jamer dat iemand je al geholpen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Dat ligt meer aan mijn brakke pc.. Kzie het nu zelf pas ook, raar...quote:Op donderdag 6 september 2007 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Anders post je na een half uur precies hetzelfde. Tis jamer dat iemand je al geholpen heeft.
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:42 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik word gekkkkkkkkkk...
wie zingt dit..?
ik heb het liedje beetje geneuried... Ik hoorde het de hele dag in Bodrum, in het liedje hoor je geen stem/vocals.. het is een vette dance hit denk ik.. het heeft een beetje weg van een cowboyachtig muziek.. please luister en help me uit de brand aub
http://rapidshare.com/files/53774456/Audio_2.mov.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |