Ik heb alle filmmuziek die ik er van heb nog ff doorgeluisterd, maar herkennen doe ik het nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Das de filmmuziek van pirates of the carribean in ieder geval. Mogelijk is dit het origineel of juist niet. Misschien iemand anders die er meer van weet?
Iets klassieks.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:39 schreef deirdrephaedra het volgende:
Het is nu een wavje (en een andere link)
http://www.zshare.net/audio/3546538fcef90e/
Dank!quote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dude, kijk eens rechts bij de beschrijving![]()
1. Debonir Samir | King Amir - Samir's Theme
2. Sidney Samson - Rock This (Remix)
3. Franky Rizardo - Funky Noise (Original Mix)
4.
5. DnD - Diamond Ring (Marc Benjamin Edit)
samim- heaterquote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Stpan het volgende:
Hallo, dit keer ben ik op zoek naar een nummer dat gisteren een keertje of 5 langs kwam bij 'the city is ours' in Den Haag, daarvoor bij Awakenings.
Het is een techno-nummer met een vrolijk accordeon melodietje.
Dat melodietje lijkt overigens verdacht veel op een melodielijn van de eerste CD van de Gorillaz.
Ik zoek een boom waar geld aan groeit.quote:Op zondag 9 september 2007 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zoek...een zender die de MTV Video Music Awards vannacht live uit gaat zenden.
Maar wel vragen en normaal antwoorden.quote:Op zondag 9 september 2007 16:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik zoek een boom waar geld aan groeit.
Tja, we kunnen niet alles hebben hè?
Lees de OP eensquote:Op zondag 9 september 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar wel vragen en normaal antwoorden.
Niet meer info?quote:Op zondag 9 september 2007 17:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer dat wel iets wegheeft van DJ Paul Elstak - Love you more . Ook zo'n Happy Hardcore, maar dan met zo'n hoog stemmetje er doorheen. Best wel bekend nummer volgens mij, maar ik ken het niet
.
Uit de OP:quote:Op zondag 9 september 2007 18:09 schreef Otto215 het volgende:
Ik zoek wat heerlijke club/lounge muziek, iemand nog bekende dj's die deze vaak mixen/draaien?
anyone? thanks
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld? Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
zonder ook maar een flard van lyrics ga je dit niet aan ons kunnen uitleggenquote:Op zondag 9 september 2007 17:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer dat wel iets wegheeft van DJ Paul Elstak - Love you more . Ook zo'n Happy Hardcore, maar dan met zo'n hoog stemmetje er doorheen. Best wel bekend nummer volgens mij, maar ik ken het niet
.
Ok bedankt, ik had al een topic geopend maar niet een goede vraagstelling er van gemaaktquote:Op zondag 9 september 2007 18:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet meer info?
[..]
Uit de OP:
[..]
Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Remix)quote:Op zondag 9 september 2007 19:44 schreef -ladybird- het volgende:
Al een tijdje hoor ik af en toe een nummer op de radio, meestal SlamFM, zoiets als:
and do you know.....how much the sun needs you...
Volgens mij is de titel iets met sunlight.. iemand?
Dat is toch eigenlijk house en niet techno wat hij zei?quote:
Soms weten mensen niet over welk genre ze pratenquote:Op zondag 9 september 2007 20:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk house en niet techno wat hij zei?
idd, beter iets dan niets. En er werd nogal vaak gevraagd naar een "nummer met n accordeon erin'.quote:Op zondag 9 september 2007 20:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Soms weten mensen niet over welk genre ze pratenDaarom kun je maar beter een suggestie doen dan het achterwege laten
Het kan ook natuurlijk een remix zijn van bovenstaand nummer
Sorry, ben niet zo'n onthouderquote:Op zondag 9 september 2007 18:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
zonder ook maar een flard van lyrics ga je dit niet aan ons kunnen uitleggen![]()
Zomaar een paar suggesties:quote:Op zondag 9 september 2007 19:44 schreef -ladybird- het volgende:
Al een tijdje hoor ik af en toe een nummer op de radio, meestal SlamFM, zoiets als:
and do you know.....how much the sun needs you...
Volgens mij is de titel iets met sunlight.. iemand?
Wes - Alane?quote:Op zondag 9 september 2007 20:29 schreef Robzilla het volgende:
Ik zoek een dance nummer wat al redelijk oud is (negentiger jaren?). Het was een nummer met volgens mij iets met Afrika in de titel en werd gebruikt gemaakt van oa zingende afrikaanse kinderen.
Die versie heet: DJ Yorit - The Final 6th Gatequote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef killermj het volgende:
Ik ben opzoek naar:
D-Devils - The 6th Gate
er is een versie waarbij ze bij elke gate andere muziek erin gemixt hebben...
Kan iemand mij op weg helpen!?
Bob Sinclar pres. Fireball - What I Wantquote:Op zondag 9 september 2007 21:58 schreef InProduction het volgende:
Hoi, het is vast heeeeel eenvoudig aangezien het vaak wordt gedraaid maar heb nooit de titel voorbij horen komen. http://www.reactormedia.nl/upload/sound1.wav
Slechte opname...quote:Op zondag 9 september 2007 21:58 schreef InProduction het volgende:
Hoi, het is vast heeeeel eenvoudig aangezien het vaak wordt gedraaid maar heb nooit de titel voorbij horen komen. http://www.reactormedia.nl/upload/sound1.wav
Dat is Stephy - Street Spiritquote:Op maandag 10 september 2007 00:20 schreef zwareshag het volgende:
http://events.q-dance.nl/(...)base/site/videos.php
Het stukje in het midden nadat die vent gepraat heeft.. Welk nummer is dat?
Dude, dit is nou al de 2e keer dat het goede antwoord gegeven is en jij lekker 2 uur later komt met een suggestie...quote:Op maandag 10 september 2007 00:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Slechte opname...
Is dit 'm misschien?
http://www.youtube.com/watch?v=tv7XDdVOoZM
Thanx!! Heerlijk nummertje!quote:Op zondag 9 september 2007 20:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Remix)
DB Boulevard - Point Of Viewquote:Op maandag 10 september 2007 08:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik zoek een beetje een danceachtig nummer, gezongen door een vrouw, tijdje terug, met hierin volgens mij steeds aan de einde van het refreintje iets van 'another point of view'. Eerst wat meer hoge stukjes en dan uiteindelijk... with another point of view (of zoiets)...
WVP feat. Fresh & Juicy - Blow The Doorquote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een dance/house lied met een vleugje R&BWaar een vrouw o.a. de zinnen "stamp the floor"en "blow that door" zingt/zegt. Volgens mij heette het liedje ook blow that door maar ik kan daar niks op vinden.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:22 schreef MouzurX het volgende:Dat is toch eigenlijk house en niet techno wat hij zei?
Klopt allebei, ben gekleurd doordat ik em voor het eerst op Awakenings hoorde en in verschillende stijlen op The city is Ours. Ach ja, zolang het maar het gewenste resultaat oplevertquote:Op zondag 9 september 2007 20:24 schreef donroyco het volgende: Soms weten mensen niet over welk genre ze pratenDaarom kun je maar beter een suggestie doen dan het achterwege laten
Het kan ook natuurlijk een remix zijn van bovenstaand nummer
Hmm was wel een remix ervan denk ik want de bass klinkt hier anders maar toch bedankt nu weet ik de titelquote:Op maandag 10 september 2007 09:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
WVP feat. Fresh & Juicy - Blow The Door
Ooo ja ik denk dat ik weet wat je bedoelt... Bedoel je nou dat een "negerstem" ook telkens afrika erdoorheen zegt?quote:Op zondag 9 september 2007 20:29 schreef Robzilla het volgende:
Ik zoek een dance nummer wat al redelijk oud is (negentiger jaren?). Het was een nummer met volgens mij iets met Afrika in de titel en werd gebruikt gemaakt van oa zingende afrikaanse kinderen.
David Bisbal - Silencioquote:Op maandag 10 september 2007 22:15 schreef Werewolf het volgende:
Ik ben op zoek naar de originele versie van "Je bent zo" van Jeroen van de Boom.
Rob Dougan - Clubbed To Deathquote:Op maandag 10 september 2007 22:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
Help, ik zoek..
de titels van de muziek uit de volgende filmpjes.
Video.Google - Link
aaaaargh het zit op het puntje van mn tongquote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef Leer2eK het volgende:
Ik ben opzoek naar de naam van een clip van een aantal jaar geleden.
Ik kan me herinneren dat er een soort tuinfeest was waar allemaal mensen stonden en je zag steeds een aantal van die mensen bewegen. Naar mate de clip vorderde werd alles teruggespoeld, dus mensen die in een zwembad sprongen zag je ineens weer uit het water komen etc.
De clip had een beetje oud uiterlijk, alsof het met een oudere camera gefilmd was....
HELP!?!?
Zo.... als je het weet, dan hoor je morgen een lintje van de Koningin te krijgen! Ik kan gewoon niet gaan slapen voor ik weet welke clip het is!quote:Op maandag 10 september 2007 23:35 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
aaaaargh het zit op het puntje van mn tongeen moment...
Dahm... ja ik heb nog iets in mn hoofd maar daar kom ik niet opquote:Op maandag 10 september 2007 23:42 schreef Leer2eK het volgende:
Shit..... Dat is em niet!! Ik had je bijna tot held van de dag uitgeroepen! Iemand anders nog suggesties??
klinkt ook wel als die clip van Imitation of Life van REMquote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef Leer2eK het volgende:
Ik ben opzoek naar de naam van een clip van een aantal jaar geleden.
Ik kan me herinneren dat er een soort tuinfeest was waar allemaal mensen stonden en je zag steeds een aantal van die mensen bewegen. Naar mate de clip vorderde werd alles teruggespoeld, dus mensen die in een zwembad sprongen zag je ineens weer uit het water komen etc.
De clip had een beetje oud uiterlijk, alsof het met een oudere camera gefilmd was....
HELP!?!?
Ja ja ja!!! Dat is hem!! Thanks!!quote:Op maandag 10 september 2007 23:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
klinkt ook wel als die clip van Imitation of Life van REM![]()
graag gedaan.quote:Op maandag 10 september 2007 23:49 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ja ja ja!!! Dat is hem!! Thanks!!![]()
Kan ik eindelijk gerust gaan slapen!! Allebei bedankt voor de suggesties!!
Okaj, ik had een heel ander liedje in m'n hoofdquote:Op maandag 10 september 2007 23:49 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ja ja ja!!! Dat is hem!! Thanks!!![]()
Kan ik eindelijk gerust gaan slapen!! Allebei bedankt voor de suggesties!!
btw zoek jij niet toevallig John Legend?quote:Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Okaj, ik had een heel ander liedje in m'n hoofd![]()
Laat maar![]()
Maar ik weet de mijne nog niet![]()
Coming home...van wie?! lijkt beetje op counting crows achtig iets
smashing pumpkins - tonight, tonight ??quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:30 schreef Thrackan het volgende:
Okee deze wordt heel vaag:
Ik zoek een britpop achtige rockballad, met violen op de achtergrond iig, zang heeft iets weg van Placebo, en de tekst kom ik even niet verder dan "neeenene ne neenene toniiiight" (dat is een beetje het climax/refrein stuk)
Wat me verder nog bijstaat is dat er duidelijk een woodblock ritme in te horen is, ook in het begin.
Hopelijk kan iemand me iets verder helpen, dit pijnigt mijn hoofd!
Volgens mij heb je gelijk, ik ga hem NU opzoeken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
smashing pumpkins - tonight, tonight ??
eerste is: The Denstist - Scream painlessquote:Op maandag 10 september 2007 22:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
Help, ik zoek..
de titels van de muziek uit de volgende filmpjes.
http://video.google.nl/videoplay?docid=3582309053729296241&q=love+parade+short+clip&total=185&start=0&num=100&so=0&type=search&plindex=0
http://nl.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk (bij deze even doorspoelen tot 30 - 40 seconden)
Lees het topic eens doorquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef ScofieldBurrows het volgende:
kan iemand mij een keertje helpen....
ik zoek een spaanstalig nummer dat vorig jaar of de jaar daarvoor weleens op TMF komt...
een man met een zware ringbaard en dik behaarde wenkbrouwen in een hemdje.. je hoort zoiets van a la soriiiiiza.. hij loopt door steegjes, groet hier en daar mensen, kijkt om naar wat wijven...
quote:
The Caesars - Jerk It Outquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:56 schreef valkyr87 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de volgende aflevering van RTL Autowereld:
http://www.rtl.nl/(vm=/au(...)mpleet.avi_plain.xml
Het nummer begint op 19:19......
Sean Kingston - Beautiful Girlsquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef CingKorn het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en artiest van dit nummer:
http://www.cingkorn.nl/Recording(7).mp3
een langer stukje heb ik alleen in amr.
wie weet het?
Sean Kingston - Beautiful Girlsquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef CingKorn het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en artiest van dit nummer:
http://www.cingkorn.nl/Recording(7).mp3
een langer stukje heb ik alleen in amr.
wie weet het?
Mia - Bucky Done Gun (dat is het origineel, dit is een remix, meer weet ik niet)quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:12 schreef Forburgah het volgende:
Iemand enig idee welk nummer je hier http://www.henksfanclub.nl/opnames/Jingels/03-10-06-jingle1.mp3 hoort?
no thnx!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:14 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
dank je wel gast je bent een held..![]()
laat maar , is m nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Hg2aejNRHpo&NR=1
En dan vanaf 4.25 min ongeveer. Weet iemand hoe dat liedje heet?
United Beats - Por Que Noquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:55 schreef juuser het volgende:
Heej ik zoek een bepaald trance nummer
De taal die erin wordt gesproken is OF spaans OF italiaans (meen iets te horen als 'porque non' oid...
Hier een stukje van het lied...
http://rapidshare.com/files/54980848/liedje.wav.html
Eels - Theme from blinking lightsquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef OnOff het volgende:
Weet iemand van wie de muziek is in deze scene uit de film Knallhart? http://nl.youtube.com/watch?v=M6_P-faTz1Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |