Hij is hier modje sukkeltjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
WTF heb je tegen SF jong vuilak!
Ja.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:20 schreef Ringo het volgende:
Biogarde, je bent een lul. Maar dat wist je moeder al.
Op de klaagbaak heb je een grote lul nodig dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:20 schreef Ringo het volgende:
Biogarde, je bent een lul. Maar dat wist je moeder al.
Maar ik stop geen mars tussen m'n billetjes.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:39 schreef Rozevla het volgende:
Weten jullie !!!
Ik vind janetje ! Nog best een klein GEIL TIJGERTJE !!!!
Lees je tekst aub in het vervolg nog een keer voor je op invoeren klikt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef postmortum het volgende:
het kan niet zo zijn dat een topic waar Topes en ik het eens zijn open blijft, daar gaat haar zorgvulig opgebouwd ikago
Wil je wat anders tussen je billetjes danquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik stop geen mars tussen m'n billetjes.
Ik ga straks wel even schijten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wil je wat anders tussen je billetjes dan![]()
Que?quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik vind Janetje guitig.
quote:Op maandag 3 september 2007 00:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vind janetje gewoon alleen geil![]()
Gemodquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:25 schreef SolidasRock het volgende:
Je reet blijven vegen nog niet schoon
Doodverwensing!
Jij gaat mij vertellen wat ik moet doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat doe je nou man? een BAN moet ie krijgen! Mij een beetje doodwensen
De topictitel is toch echt: Zeik hier over SF. Doe ik dat, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij gaat mij vertellen wat ik moet doen![]()
Weet je wat jij kan doen![]()
![]()
Joah, ik weet het.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef schvvmert het volgende:
Ow Janetje, Biogarde is ook iets van Yoghurt met klonten erin.![]()
En activia is ook al schijtspul.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:15 schreef schvvmert het volgende:
Ik kon 't niet laten, haat dat spul ook.![]()
Wasda? Is er al een topic over?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
En activia is ook al schijtspul.
Yoghurt, en jaquote:Op donderdag 6 september 2007 00:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wasda? Is er al een topic over?
Ik heb gezocht op Sukkels maar kan geen topic vinden van je dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 05:31 schreef gammapooka het volgende:
elk topic dat ik open gaat een slotje op SUKKELS
modjes hebben echt pik op mij GVD vuile etterbakken
Volgens mij zegt dat meer over jouw topics dan over de mods die ze op slot doen. Ik persoonlijk heb nog nooit van je gehoord, dus de pik op je hebben, neuh.quote:Op donderdag 6 september 2007 05:31 schreef gammapooka het volgende:
elk topic dat ik open gaat een slotje op SUKKELS
modjes hebben echt pik op mij GVD vuile etterbakken
Zelfs jij hebt veel betere topics gehadquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:39 schreef postmortum het volgende:
vuile zwarte dat was mijn beste topic ooit , das niet eerlijk!
Ik wens niet vergeleken te worden met Pedo'squote:Op zondag 9 september 2007 11:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zal jou de volgende keer als je zit te rukken bij je gelijknamige site ff een paar pilletjes geven!
quote:Op zondag 9 september 2007 11:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze zieke vergelijking weg uit Buurvrouw masturbeert de kat
[..]
Ik wens niet vergeleken te worden met Pedo's
Ach, trek het je niet aan!quote:Op zondag 9 september 2007 11:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
ze heeft geeneens een nachtkastje man!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
je hebt wel een pik liggen in je nachtkastje![]()
nou ik dacht altijd dat je die ene martijn was..je weet wel toch?quote:Op zondag 9 september 2007 11:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nou, dat zou kunnen. Fora van dierenliefhebbers blinken naar mijn idee niet uit in liefde voor mensen. Maar er kwamen wel af en toe zinnige berichten voorbij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:04 schreef Biogarde het volgende:
Uhm, het topic was normaal al bij de FiPo op slot gegaan, maar we hadden zoiets; een keer moet kunnen.
Echter, een normale discussie zonder elkaar het leven zuur te maken was er niet.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, dat zou kunnen. Fora van dierenliefhebbers blinken naar mijn idee niet uit in liefde voor mensen. Maar er kwamen wel af en toe zinnige berichten voorbij.
Maar daar hebben posters nou juist extra last van heilige verontwaardiging. Als je ook maar half aan hun geliefde diersoort komt, word je al afgebrand.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Af en toe is te weinig. Wil men echt een discussie over een dergelijk onderwerp, dan kan men zich wenden tot Flora und Fauna.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar daar hebben posters nou juist extra last van heilige verontwaardiging. Als je ook maar half aan hun geliefde diersoort komt, word je al afgebrand.
Dat doe je dus niet door het onderwerp op slot te gooien. Er werd veel lol aan beleefd en vanaf pagina 8 (ik heb pag's van 20!) kwamen er ook weer enige nuttige berichten in. Lol en nut, dus waarom gooi je het dicht????quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tijd om dat te doorbreken. Ik wil wel helpen. Ben wel in voor wat bitchslappen en rellen.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat doe je dus niet door het onderwerp op slot te gooien. Er werd veel lol aan beleefd en vanaf pagina 8 (ik heb pag's van 20!) kwamen er ook weer enige nuttige berichten in. Lol en nut, dus waarom gooi je het dicht????
Ja, wat moet ik nou met tss. en dat soort incrowdreacties?quote:
Bedoel je snel zijn of oplazeren?quote:
Sssimpel dussss!quote:Op dinsdag 11 september 2007 02:00 schreef Juup© het volgende:
Ksssst.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb nooit op ONZ gezeten simpele. Ja sporadisch een topic.
En nee geen ander subforum.
Ohja: Vraag eens of het me wat boeit of iemand me serieus neemt![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:09 schreef Kees22 het volgende:
Jaja, het begint me te dagen wat er aan de hand is.
Maar dan heb ik wel een vraag aan alle modjes: wat is er op tegen om onderling wat slap te ouwehoeren? Er worden geen mensen beledigd of aangevallen, af en toe komt er eens wat zinnigs voorbij en de liefhebbers komen aan hun trekken. Iedereen zit hier toch slap te ouwehoeren? Daar is het toch een discussieforum voor? Of zit er een bedoeling achter van het verbeteren van de wereld?
Opslagruimte kan het kosten of bandbreedte. Maar is daar gebrek aan?
Samenvattend: is er, afgezien van willekeur, nog een politiek of regelgeving voor modereren?
Jawel, er zit best wel onzin tussen. Maar bloedt dat niet vanzelf dood door gebrek aan belangstelling? En als het niet doodbloedt, is er dus belangstelling voor. Het is toch niet verplicht om te reageren?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voorkomen van bagger waar we lange tijd mee te kampen hebben gehad en nog steeds wel een beetje hebben.
Niets geen willekeur of weet ik veel. We laten zat topic's open die eigenlijk niet kunnen. En ja, soms dan sneuvelen er topic's tijdens een opruim-rondje.
Wij sturen geen topics, zolang het redelijk ontopic blijft kan heel veelquote:Op woensdag 12 september 2007 16:17 schreef kikoooooo het volgende:
Modereer eens wat strenger op nutteloze HBO/Uni discussies
bij deze
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:41 schreef Mustard_Man het volgende:
en dan ook nog eens een gastslotje, wat een vernedering!
Dit is strafbaar, dunkt mij.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef RickoKun het volgende:
Klopt!quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jawel, er zit best wel onzin tussen. Maar bloedt dat niet vanzelf dood door gebrek aan belangstelling? En als het niet doodbloedt, is er dus belangstelling voor. Het is toch niet verplicht om te reageren?
Het was die andere.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef tong80 het volgende:
Welk modje sloot dit briljant topic ?
Pim had gelijk.
Een ander modje had het juist naar zijn zin.
Ik wou zeggen die vrouwelijke, maar dat zijn ze allebei..quote:
De opbouw van je OP is precies een intro tekst van een relame posterquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Mijn topic is dus geen spam heIk had de site erbij gezet zodat ik niet iedere kut artiest die er optreedt moet gaan vernoemen. Maar als je je er beter bij voelt haal ik de site + prijs wel weg, als ie dan open mag?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De opbouw van je OP is precies een intro tekst van een relame posterEn samen met die site en de prijs net spam
Ik haal die site wel weg dan mag ie weer open
![]()
Ja maar dat was op een sarcastische manier bedoeldquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De opbouw van je OP is precies een intro tekst van een relame posterEn samen met die site en de prijs net spam
Ik haal die site wel weg dan mag ie weer open
![]()
Kusjequote:Op vrijdag 14 september 2007 13:30 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja maar dat was op een sarcastische manier bedoeld
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef kikoooooo het volgende:
maak leipeshitouwe eens dood
Ik post geen 20 reacties waarin +1 staatquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Done. Verder niet piepen want je bent zelf ook geen pareltje in KLB.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik post geen 20 reacties waarin +1 staat
Neequote:Op zondag 16 september 2007 17:56 schreef Stommie het volgende:
mag ik een jumpstyle topic openen?
...............___@@@__quote:
is gewoon bashen niet meer goed genoegquote:Op zondag 16 september 2007 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het mag wel als het GEEN algemeen jumpstyletopic is. Het moet dus een echte klacht bevatten
![]()
Goed genoeg voor een slotje jaquote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef Stommie het volgende:
[..]
is gewoon bashen niet meer goed genoeg![]()
Geweldige OP! Ontzettend duidelijke klachtquote:Op zondag 16 september 2007 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Geen Urbanussen te vinden :r
Waarom is ie dicht?![]()
Wat is er niet duidelijk aan? Ik kan geen Urbanussen meer vindenquote:Op zondag 16 september 2007 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geweldige OP! Ontzettend duidelijke klacht![]()
Wat moeten we daar nou mee![]()
![]()
Het trekt gigantische bagger aan.quote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef kikoooooo het volgende:
Achter een shoarmatent wonen
Wat is er in godsnaam mis met dat topic?
Ik ga ff kiek'n.quote:Op zondag 16 september 2007 23:57 schreef TNA het volgende:
Woorden die je nooit meer normaal kan zeggen
Zitten een hoop leuke reacties tussen, een paar offtopic reacties verwijderen en het gaat volgens mij nog prima
Daar lusten ze geen lemmingsquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:43 schreef Keiichi het volgende:
Handgeschreven brieven met hyroglieven
Mag ie dan naar ONZ?![]()
Is tenminste al ietsquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar lusten ze geen lemmings![]()
Verder dan een eervolle vermelding kom je niet vrees ik![]()
Ik wou het net posten... wat mij betreft horen er in KLB niet alleen de standaard "Wachtrijen voor de kassaquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
Mensen die "kijk eens" zeggen..
wat een onzin! als je dit door laat lopen komen er vast meer pareltjes van alledaagse kutopmerkingen naar boven die ook nergens op slaan en waar je je als mens aan kan ergeren. zéér topic waardig dus.
we hadden ooit eens centraal kleine ergenissentopicquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wou het net posten... wat mij betreft horen er in KLB niet alleen de standaard "Wachtrijen voor de kassa" en "Dit kabinet
"-klachten thuis, maar ook dit soort "klachten". Zie er de humor van in, er zijn dagelijks veel van dit soort kleine dingen die uitvergroot nog leuk worden
ooit ja. mod is te voorbarig in deze. geeft niet, maar het mag wel weer open.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
we hadden ooit eens centraal kleine ergenissentopic![]()
zit net trouwens 'avond' te luisteren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wou het net posten... wat mij betreft horen er in KLB niet alleen de standaard "Wachtrijen voor de kassa" en "Dit kabinet
"-klachten thuis, maar ook dit soort "klachten". Zie er de humor van in, er zijn dagelijks veel van dit soort kleine dingen die uitvergroot nog leuk worden
Dat dusquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zit net trouwens 'avond' te luisteren.![]()
Nee, de bagger weg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef postmortum het volgende:
janetje moeten je slotjes omhoog?
Ach je hebt misschien ook wel gelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
Mensen die "kijk eens" zeggen..
wat een onzin! als je dit door laat lopen komen er vast meer pareltjes van alledaagse kutopmerkingen naar boven die ook nergens op slaan en waar je je als mens aan kan ergeren. zéér topic waardig dus.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, de bagger weg.
[..]
Ach je hebt misschien ook wel gelijk.
Weer open met jouw opmerking erin.
Maar mensen, kom op.. met 3 man zeiken over het sluiten van een topic is wel weer íets overdreven he. Ga iets leuks doen ofzo!
thanks hun. en trouwens heb je helemaal gelijk op de reacties.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, de bagger weg.
[..]
Ach je hebt misschien ook wel gelijk.
Weer open met jouw opmerking erin.
Maar mensen, kom op.. met 3 man zeiken over het sluiten van een topic is wel weer íets overdreven he. Ga iets leuks doen ofzo!
ok -sandstorm- leuke kloonquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:07 schreef Sleutelboss het volgende:
En trouwens als je een topic openend met allemaal gangstertaal dan kun je toch verwachten dat je dat soort reacties krijgt? Of je doet wat aan de openings post of je laat de reacties op het taalgebruik van de openings poster lekker staan. Dat lijkt me wel zo fair.
Dat is toch een persoonlijke mening?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Klaagbaak is zeker niet altijd serieus maar er is een verschil tussen leuke topics en baggerJanetje modt helemaal niet naar persoonlijke smaak.
![]()
Dat kan je zeker. Als een topic echter wel serieus is en het is zo dom geschreven, dan zou de topicstarter beter moeten weten. Weet hij dat niet, en doet hij het alsnog, kunnen we ervoor kiezen het topic op slot te gooien omdat het verbaggerd wordt, waar TS absoluut niks aan heeft. Of we kunnen users vragen niet zote bullshitten in het topic, de TS in z'n waarde te laten als 'ie nou eenmaal zo schrijft, en het topic in goede banen leiden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:07 schreef Sleutelboss het volgende:
En trouwens als je een topic openend met allemaal gangstertaal dan kun je toch verwachten dat je dat soort reacties krijgt? Of je doet wat aan de openings post of je laat de reacties op het taalgebruik van de openings poster lekker staan. Dat lijkt me wel zo fair.
Piovan?quote:
Nee dat is een afwegingquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Dat is toch een persoonlijke mening?
maar laten we eerlijk zijn. de beste klb topics zijn de topics waar ts zo erg voor lul wordt gezet dat hij/zij inziet dat zijn klacht nergens op berust.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan je zeker. Als een topic echter wel serieus is en het is zo dom geschreven, dan zou de topicstarter beter moeten weten. Weet hij dat niet, en doet hij het alsnog, kunnen we ervoor kiezen het topic op slot te gooien omdat het verbaggerd wordt, waar TS absoluut niks aan heeft. Of we kunnen users vragen niet zote bullshitten in het topic, de TS in z'n waarde te laten als 'ie nou eenmaal zo schrijft, en het topic in goede banen leiden.
Daar kan je toch wel begrip voor opbrengen?
Maar wat is dan het verschill tussen een reactie als:quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan je zeker. Als een topic echter wel serieus is en het is zo dom geschreven, dan zou de topicstarter beter moeten weten. Weet hij dat niet, en doet hij het alsnog, kunnen we ervoor kiezen het topic op slot te gooien omdat het verbaggerd wordt, waar TS absoluut niks aan heeft. Of we kunnen users vragen niet zote bullshitten in het topic, de TS in z'n waarde te laten als 'ie nou eenmaal zo schrijft, en het topic in goede banen leiden.
Daar kan je toch wel begrip voor opbrengen?
Ahuh.. soms wel..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar laten we eerlijk zijn. de beste klb topics zijn de topics waar ts zo erg voor lul wordt gezet dat hij/zij inziet dat zijn klacht nergens op berust.
dat ís klaagbaak, immers, als hij of zijj klaagt mogen de users daar ook op klagen. vaak gaat het preces zo fel of ludiek of instemmend als de op is.
Ach so, nou, bij het topics opruimen ben ik meestal in meerdere pagina's tegelijk bezig met opruimen, dan slipt er wel eens wat -per ongeluk dus- tussendoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschill tussen een reactie als:
Topic starter 3 tegen 6 je bent een pussy.
En:
Koop een pipa swa. 1 keer laten zien en ze fokken nooit meer met je.
Snap ook wel dat je niet alles kunt toelaten. Maar je verwijderd de eerste reactie niet en de 2e wel. terwijl ze allebij net zo onzinnig zijn. Daar gaat het om. Dat bedoel ik met selectief.
Iedereen maakt wel eens foutjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dat is een afwegingsoms gaat dat wel eens verkeerd en dan maken wij een foutje.
Dat gebeurt ook zo af en toe.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens foutjes.![]()
Mij gaat het er om maak je die afweging vanuit persoonlijke smaak? Messchien verwijder jij wel een topic die een collega van je niet had verwijderd.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach so, nou, bij het topics opruimen ben ik meestal in meerdere pagina's tegelijk bezig met opruimen, dan slipt er wel eens wat -per ongeluk dus- tussendoor.
hey swa , niks tegen mij pipa of je wordt gebokstquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschill tussen een reactie als:
Topic starter 3 tegen 6 je bent een pussy.
En:
Koop een pipa swa. 1 keer laten zien en ze fokken nooit meer met je.
Snap ook wel dat je niet alles kunt toelaten. Maar je verwijderd de eerste reactie niet en de 2e wel. terwijl ze allebij net zo onzinnig zijn. Daar gaat het om. Dat bedoel ik met selectief.
Nee dat weet ik niet. Maar daarom mag ik er toch wel wat van zeggen als iets in mijn ogen onterecht is?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zo af en toe.
En dan spreken we elkaar erop aan, of hebben we het er even over.
Jij wou beweren dat je een exacte, feilloze zonder-natte-vingerwerk-manier van modden weet?
Vertel!!
Ga mij geen kloon noemen fakka ander kill ik je zwaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey swa , niks tegen mij pipa of je wordt gebokst![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef Rozevla het volgende:
Shitttt, lik me de lul !
Wat een reactiequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef Rozevla het volgende:
Shitttt, lik me de lul !
Gemodquote:Op woensdag 19 september 2007 18:21 schreef gelly het volgende:
Marokkaanse jeugd waardeert grapje politie niet
Racisme. De zoveelste keer trouwens.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Berberse vrouw houdt in onverstaanbaar nederlands de rij op! dit topic ... ik vond het een goede klacht .. maar het word gesloten omdat sommige mensen een beetje lopen te discrimineren ... lekker boeiend !
Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal ... wedden dat als ik een topic maak over een Nederlander dat het dan niet gesloten word ? DISCRIMINATIE !
Daar ging het misquote:Wie kent dit en walgt van deze berberse theedoeken die eigenlijk op het platteland horen te blijven? en uit Nl dienen te worden gezet!![]()
Omdat het bagger is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef Schijtgeit het volgende:
Hey Sperminator, waarom zet je mijn topic op slot?
Het is niet eens een klacht, je beledigt mensen die in bittere nood zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef Schijtgeit het volgende:
Niettus
Dat ie je helemaal openkrabtquote:Op zondag 23 september 2007 22:16 schreef Rozevla het volgende:
Janet mag ik je poes aaien ???
Ik hou niet van `n graten poes met weer hakenquote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ie je helemaal openkrabt![]()
Ach chill toch.quote:Op maandag 24 september 2007 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Janet !!
Wat da fak doe je !!!
Koelkast deur !!!!
Ik word echt para bradda
Wat een mooie biertafel!quote:
Bagger, onzin, bah, weg, slotje. Doei.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef Stommie het volgende:
fiets?
ijsthee is op
ik had zelfs een plaatje in mn OP om mn klacht kracht bij te zetten!
ik had moeten weten dat jij er wat mee te maken had!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bagger, onzin, bah, weg, slotje. Doei.
wat is dat bruine dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik stop geen mars tussen m'n billetjes.
Ik weet dat het een kutkloon is enzo maar een ban eisen voor iemand anders vinden we niet zo toffquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:47 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Huisgenoot is een mongool
Ik eis een ban voor hem
Lieverd, het is nergens voor nodig om 'klacht' voor je TT te zetten. En ik zag al in een aantal topics dat je zat te miepen omdat andere mensen geen 'klacht' in hun TT hadden staan.quote:Op zondag 30 september 2007 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
Nerds die steeds over poker praten
Waarom is mijn TT veranderd?!
GRUMBL GRUMBLquote:Op zondag 30 september 2007 19:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieverd, het is nergens voor nodig om 'klacht' voor je TT te zetten. En ik zag al in een aantal topics dat je zat te miepen omdat andere mensen geen 'klacht' in hun TT hadden staan.
Doe dat maar niet.
Stap 1.quote:Op zondag 30 september 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er moet een strakke discipline op dit forum worden doorgevoerd, daarvoor is dat nodig!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef Marcian0 het volgende:
tsss stumper forum las eerst graag mee maar al ik steeds niks mag zeggen of een topic openen en ik doe wat in een klaagbaak voelen ze zich op hun pik getrapt
Ga je 1 woord per pagina boekjes nou maar weer lezen, FOK! is veels te hoog gegrepen voor mensen als jij.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef Marcian0 het volgende:
tsss stumper forum las eerst graag mee maar al ik steeds niks mag zeggen of een topic openen en ik doe wat in een klaagbaak voelen ze zich op hun pik getrapt
"Small, medium of large?"quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je 1 woord per pagina boekjes nou maar weer lezen, FOK! is veels te hoog gegrepen voor mensen als jij.
En, ik wil graag cola bij mijn menu..
Pas op he, het is wel ook een superdude!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
"Small, medium of large?"
Dat was het wel zo'n beetje met zijn vocabulaire lijkt me, naast wat gekanker.![]()
Ja, alles, overal, we zijn alziend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Rozevla het volgende:
Zeg modjes,
Lezen jullie nou al die topics op fok ???
Dan hebben jullie echt geen leven
Dit is mijn werk. Ik doe niks anders dan 40 uur per week topic's lezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Rozevla het volgende:
Zeg modjes,
Lezen jullie nou al die topics op fok ???
Dan hebben jullie echt geen leven
quote:
quote:de regels in VBL zijn duidelijk. Doodverwensing is 2 weken op de reservebank zitten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja dat is mooi![]()
Maar dit is VBL niet![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:50 schreef Klit het volgende:
[..]
Dat is waar, heb jij weer gelijk in.
Maar als ik het goed begrijp mag het hier dus wel gewoon?
Begrijpend lezen is niet je ding geloof ik huh?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Klit het volgende:
Ah, en bij "sterf, onverkapte doodverwensing" moest jij hard lachen of zo?
JA LOL LOLOLOLOquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Klit het volgende:
Ah, en bij "sterf, onverkapte doodverwensing" moest jij hard lachen of zo?
Ja, hallo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je ding geloof ik huh?
Heb je je tieten al ergens gepost op het forum?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:18 schreef Klit het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Ik ben een vrouw, blond en nog Gelovig ook, wat had je anders verwacht?
Voor mij was de tekst duidelijk in ieder geval.
Nouja zeg, wat is dat nu weer voor een rare vraag?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je je tieten al ergens gepost op het forum?
Ja, anders vraag ik het nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:41 schreef Klit het volgende:
[..]
Nouja zeg, wat is dat nu weer voor een rare vraag?
Ben je zo behoeftig dat je mijn tieten wil zien dan?
In MEDIO virtus?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:19 schreef Klit het volgende:
Hoezo eigenlijk PM? Denk je dat ik te preuts ben om ze gewoon hier neer te zetten of zo?
[ afbeelding ]
Ik begrijp waar je vandaan komt. We zijn druk aan het noten en wanneer iemand echt te ver gaat, komt daar ook absoluut een ban-aanvraag voor. Maar dit is gewoon dweilen met de kraan open..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:50 schreef DeeCruise het volgende:
Jammer dat "zelfs in een grote groep" dicht ging. Ik begrijp het wel, aangezien het vanaf de 2e pagina alleen nog maar bashen was, maar pagina 1 liet echt nog genoeg ruimte voor een normale discusiie open...
Zonde dat er hier altijd een grote groep rondhangt die geen normale discussie kunnen voeren, en dat er dan maar een slot ergens opgeknalt wordt, ipv de eeuwige eikels een ban te geven...
Maar goed, just my 2 cents
Lezen is niet echt je sterkste kant blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:33 schreef Klit het volgende:
Ah, als er maar genoeg mensen het doen mag het wel?
Als echte atheïst moet je dat gewoon negeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
Fucking irritant steeds al die kut hoofdletters
Rot toch op met je kut gezeik over ''Onze Vader'' ''dat kan alleen ''Hij''
Volgens mij gaat z'n lul d'r ook omhoog van staan
Zou wel een beetje raar zijn in mijn geval denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
Fucking irritant steeds al die kut hoofdletters
Rot toch op met je kut gezeik over ''Onze Vader'' ''dat kan alleen ''Hij''
Volgens mij gaat z'n lul d'r ook omhoog van staan
Je hebt je aandacht gehad. Nu weer weg bitte uit dit topic.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef Klit het volgende:
[..]
Zou wel een beetje raar zijn in mijn geval denk ik.
Mag je die wel eens posten van onze lieve heer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef Klit het volgende:
Ik heb m'n aandacht gehad?
Jij wilde m'n borsten graag zien
Voor wat Onze Vader heeft gemaakt hoef je je niet te schamen hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mag je die wel eens posten van onze lieve heer?
Of met een baard net als Urbanusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:55 schreef Biogarde het volgende:
Geboren worden met een odol lijkt me wel bagger btw.
Checkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:03 schreef kikoooooo het volgende:
Schrijf namen van veroordeelden toch gewoon voluit.
Mag dat veroordeelden worden?
Normale discussie? Heen en weer gebash tussen Lady_LL en de rest. Kijk, dat die Lady LL een plaat voor d'r bakkes heeft snap ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Man Bio, anders lees je gewoon het hele topic door. Ik bedoel niks verkeerds. En dat jij over 1 zinnetje van me struikelt en al gelijk een slotje zet op een topic waar goed in gediscussierd was zegt al genoeg over je eigen.
Jammer. Vond wel dat er normaal en serieus gediscussierd werd. Schijnbaar moet je dan niet hier in KLB zijn, waar in elke post het woordje sukkel en noob hoort te zitten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:21 schreef Biogarde het volgende:
Hieperdepiep voor de edit-geschiedenis![]()
![]()
Dat topic blijft dicht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Mag je niet meer over dikke wijven klagen ofzo?
Dikke wijven
Mag dit kwaliteitstopic weer open? JANETJE.
Dat staat in LBT, en daar heb jij blijkbaar geen toegang tot. Ik heb er zelf ook al een topic over geopend in BUG: [FO][TPL] Soms header niet zichtbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:09 schreef kikoooooo het volgende:
Janetje, wat doe je nou debiel met het topic over de layout? Die link verwijst naar dit:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ik sliep al, maar dat dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat topic blijft dicht.Verre van een kwaliteitstopic
![]()
Oh excuseer! Ik dacht dat dat topic in BUG stond!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:09 schreef kikoooooo het volgende:
Janetje, wat doe je nou debiel met het topic over de layout? Die link verwijst naar dit:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
het is waargebeurd wtf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Ga naar ONZ. Schijtlemming.
Ik neem het terug dat ik je zou doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:48 schreef Janetje het volgende:
FOK!ker pwnd
Ga daar maar lekker spelen.
Janetje is heel liev hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem het terug dat ik je zou doen
bbqquote:
je bent te traag geworden van al dat friturenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik zie weinig ONZ-reactie's. Heb wel de laatste ge-edit.
Ik hou 'm in de gaten voor je.
-edit-
Hoor net van Janetje zij zij het topic al had opgeschoond.
Das nog eens feedback.quote:
Ik typ sneller dan dat de FOK!servers aankunnenquote:
Verdomme, dat werkt echtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik typ sneller dan dat de FOK!servers aankunnen![]()
Maar Fiets, hoe doe je dat met invoeren? Nou met Alt+S![]()
Joh!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Fieeeeeeeeeeeets of iemand anders
Gooi dit topic maar dicht.
Samenwerken op school ( ;( )
Volgens mij had ik jou pas geleden een mail gestuurd, met het verzoek niet zo te baggeren. Ik zou me even gedeisd houden als ik jou wasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:44 schreef Malle_beer het volgende:
Bah, twee kwaliteitstopics van me gesloten, hoe durven jullie!?
quote:Je hele dag verpest doordat iets te lang was. Ga je razendsnel zitten besef je plotseling dat iets rust op een plaatst waar je niet wil dat het rust, namelijk de wc-bril. Gruwelijk gewoon, ene openbare wc, dit voorva; zorgde ervoor dat de koude rillingen over mijn rug liepen Het is een openbaar gebouw god mag weten wie daar allemaal rond loopt. Een dergelijke situatie wil je niet al te vaak meemaken.
Ik ben een vent, maar goed. Je topic/onderwerp is uitgekauwd en lokt bagger uit. En daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Stomme teef sluit ze me topic..Het is toch hier op over te klagen..En dat er zogenaamd al 800 topics zijn per week over breezertaal in condoleanceregisters is onzin. Laat me dan lekker klagen
Dat is niet echt een vraag Girlygirly is het niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:40 schreef GirlyGirl het volgende:
Dat is niet echt een antwoord Biogarde is het niet?
Omdat het niemand boeien kan wat jij op de wc-bril had hangen/liggen/staan toen je ging kleien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:40 schreef GirlyGirl het volgende:
Dat is niet echt een antwoord Biogarde is het niet?
Waar basseer je een dergelijke stellingname op?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat het niemand boeien kan wat jij op de wc-bril had hangen/liggen/staan toen je ging kleien.
Echt niet. En dan klagen over openbare toiletten? Schijt er dan niet.
Typische dagboek momenten als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Waar basseer je een dergelijke stellingname op?
Waar wil je een reactie op? Waarop ik basseer dat je je shit in een dagboek moet schrijven?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Graag zou ik een zinnige reactie ... ben benieuwd ...
Zelfs jij heb wat aan m'n laatste postquote:
Dus al dat wat in KB staat is niet dagelijkse beslommeringen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Biogarde het volgende:
Niet je dagelijkse beslommeringen dumpen in een topic.
Ik ben een kwaliteitsuserquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zelfs jij heb wat aan m'n laatste post![]()
Algemene post dus
Ga je eerst maar eens inlezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:46 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dus al dat wat in KB staat is niet dagelijkse beslommeringen?
"Ik zat op de wc." .. hoe kom je er taal technisch bij dat dit het onderwerp was?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je eerst maar eens inlezen.
Topicwaardige gebeurtenissen --->> Hond van de buurman viel me aan.
Niet topicwaardige gebeurtenissen, dus beslommeringen --->> Ik zat op de wc.
Snap je niets van bovenstaande, dan heb je pech.
Want dan doe je het erom. Geeft niet. Ik ben hardnekkiger dan aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |