Hij is hier modje sukkeltjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
WTF heb je tegen SF jong vuilak!
Ja.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:20 schreef Ringo het volgende:
Biogarde, je bent een lul. Maar dat wist je moeder al.
Op de klaagbaak heb je een grote lul nodig dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:20 schreef Ringo het volgende:
Biogarde, je bent een lul. Maar dat wist je moeder al.
Maar ik stop geen mars tussen m'n billetjes.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:39 schreef Rozevla het volgende:
Weten jullie !!!
Ik vind janetje ! Nog best een klein GEIL TIJGERTJE !!!!
Lees je tekst aub in het vervolg nog een keer voor je op invoeren klikt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef postmortum het volgende:
het kan niet zo zijn dat een topic waar Topes en ik het eens zijn open blijft, daar gaat haar zorgvulig opgebouwd ikago
Wil je wat anders tussen je billetjes danquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik stop geen mars tussen m'n billetjes.
Ik ga straks wel even schijten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wil je wat anders tussen je billetjes dan![]()
Que?quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik vind Janetje guitig.
quote:Op maandag 3 september 2007 00:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vind janetje gewoon alleen geil![]()
Gemodquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:25 schreef SolidasRock het volgende:
Je reet blijven vegen nog niet schoon
Doodverwensing!
Jij gaat mij vertellen wat ik moet doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat doe je nou man? een BAN moet ie krijgen! Mij een beetje doodwensen
De topictitel is toch echt: Zeik hier over SF. Doe ik dat, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij gaat mij vertellen wat ik moet doen![]()
Weet je wat jij kan doen![]()
![]()
Joah, ik weet het.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef schvvmert het volgende:
Ow Janetje, Biogarde is ook iets van Yoghurt met klonten erin.![]()
En activia is ook al schijtspul.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:15 schreef schvvmert het volgende:
Ik kon 't niet laten, haat dat spul ook.![]()
Wasda? Is er al een topic over?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
En activia is ook al schijtspul.
Yoghurt, en jaquote:Op donderdag 6 september 2007 00:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wasda? Is er al een topic over?
Ik heb gezocht op Sukkels maar kan geen topic vinden van je dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 05:31 schreef gammapooka het volgende:
elk topic dat ik open gaat een slotje op SUKKELS
modjes hebben echt pik op mij GVD vuile etterbakken
Volgens mij zegt dat meer over jouw topics dan over de mods die ze op slot doen. Ik persoonlijk heb nog nooit van je gehoord, dus de pik op je hebben, neuh.quote:Op donderdag 6 september 2007 05:31 schreef gammapooka het volgende:
elk topic dat ik open gaat een slotje op SUKKELS
modjes hebben echt pik op mij GVD vuile etterbakken
Zelfs jij hebt veel betere topics gehadquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:39 schreef postmortum het volgende:
vuile zwarte dat was mijn beste topic ooit , das niet eerlijk!
Ik wens niet vergeleken te worden met Pedo'squote:Op zondag 9 september 2007 11:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zal jou de volgende keer als je zit te rukken bij je gelijknamige site ff een paar pilletjes geven!
quote:Op zondag 9 september 2007 11:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze zieke vergelijking weg uit Buurvrouw masturbeert de kat
[..]
Ik wens niet vergeleken te worden met Pedo's
Ach, trek het je niet aan!quote:Op zondag 9 september 2007 11:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze zieke vergelijking weg uit Buurvrouw masturbeert de kat
[..]
Ik wens niet vergeleken te worden met Pedo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |