Ben je soms 1 meter groot of zo? Ook al ben je geen 2 meter, dan kan je heus nog wel op de pot komen hoor tenzij je echt een liliputter bent....quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef roburt het volgende:
ja dat had ik ook een keer killah.
ik was alleen bij iemand thuis maar toen ik snel naar de wc liep kwam er achter dat hun een hele hoge wc hadden. (het waren 2meter mensen en die moeder was gehandicapt dus speciale wc extra hoog)
ik was nooit heel groot en ik kon niet op die wc zitten.
al rennend naar huis was ik alleen telaat
herkenbaar maar volgens mij ruik je dat alleen zelf of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik heb nog wel een last van kleine, harde brokjes die blijven steken, nét voordat ze naar buiten zouden moeten komen.
Deze blíjven dan maar afgeven, de enige oplossing is dan * insert finger in anus en lospeuteren *
Vervolgens vinger schoonmaken (en concluderen dat het de hele dag ruikbaar blijft aan die vingerm, hoe goed deze ook gewassen wordt).
Begrijp je nou eindelijk waarom je stinky genoemd wordt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:41 schreef roburt het volgende:
[..]
herkenbaar maar volgens mij ruik je dat alleen zelf of heb ik het mis?
Ik weet niet maar ik ga niet een vinger in mn reet steken om de laatste brokken uit mn anus te peuteren...quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik heb nog wel een last van kleine, harde brokjes die blijven steken, nét voordat ze naar buiten zouden moeten komen.
Deze blíjven dan maar afgeven, de enige oplossing is dan * insert finger in anus en lospeuteren *
Vervolgens vinger schoonmaken (en concluderen dat het de hele dag ruikbaar blijft aan die vingerm, hoe goed deze ook gewassen wordt).
zucht, kan je wel lezen vmbo'er?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Begrijp je nou eindelijk waarom je stinky genoemd wordt?
Dat is erg hequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef Sjibble het volgende:
moet je je reet ook niet af lopen vegen terwijl je pas halverwege het schijten bent!!![]()
Nee, niet aan je handen, ik bedoelquote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef roburt het volgende:
[..]
gvd dat had ik laatst![]()
je bedoelt toch dat de peper nog aan je handen zit?
serieus, dat is erg![]()
Ik jou PM's sturen? Misschien krijg je inderdaad PM's maar dan niet van mij, wie kan nou niet lezen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:59 schreef roburt het volgende:
[..]
zucht, kan je wel lezen vmbo'er?
er staat erboven toch duidelijk dat ik zeg dat andere mensen dat niet ruiken, dus mensen vallen mij daar niet mee lastig.
en kan je misschien stoppen met personal messages met dreigementen naar mij te sturen. heb je niks beters te doen dan iemand via internet lastig te vallen.
held
En het erge is soms, dat mijn anusje heel erg verlegen is!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hehe weet je wanneer pas je hele aars nat wordt? Bij van die lekkere toiletten met het ''waterputje'' precies in het midden. Daar valt dan precies je drol in en spat al het water lekker tegen je kont.
quote:I'd be going, "You ever, sometime,
right, you get on that toilet
"and when you shit,
that water splash up on your ass?
"Don't that make you mad, right?
You know what really make me mad?
"It's when shit come
halfway out your ass,
"then go back up
in that motherfucker.
"Right? Why do shit be teasing
your ass, right?
"Just get the fuck out, right?
"You know what really bother me
"is when you be straining
for a long time, right?
"And one little pebble shit come out.
"Right? Be some shit this big, right?
"Push your head
up your asshole, say:
'That's all the shit I'm gonna get,
motherfucker? '
"You know what really
make me mad,
"when your ass
don't cooperate with you
"and clench up
and break the shit in half.
"You be mad
as a motherfucker too,
"because you know
you got to wipe your ass
"for, like, five hours and shit, right?
"Use rolls of toilet paper
on that motherfucker.
"You know what really make me mad,
though, is afterwards, right?
"You done all the shitting you
gonna do for the whole day, right?
"You finish shitting and you flush
the toilet and wait a second
"and one chunk come back.
"What does that chunk want?"
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:07 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Dat is erg hekomt er nog zon halve drol uit... maar 1x bleef die steken heb ik em er met wcpapier in mn hand uitgetrokken
![]()
![]()
Hmmmz, blijkbaar toch niet.quote:
Dit is ook herkenbaar idd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Haha, ik kan me helemaal verplaatsen in de topicstarter. Wat ik ook wel eens heb is dat je eerst je kont helemaal schoon hebt geveegd (wat al een kloteklus was) en 1 seconde daarna moet je weer schijten en kan het hele proces weer van vooraf aan beginnen.
Gast, hoe verzin je het?quote:Op maandag 3 september 2007 12:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Heb ik ook met noten. Ik verteer nogal snel, dus als ik dan zo'n zak gele m&m's heb opgevroten spuit m'n reet ze uit met zo'n plop, en het lijkt vaak wel een machinegeweer. Ik pers ook zo hard dat er gaten in het omhulsel van de WC zitten
Wat ook een groot probleem is, als je zo'n WC hebt met een soort ligbank voor de drol voordat het water hem naar beneden afvoert, en je zit op zo'n WC echt een HEUL grote drol te persen (zo één die je om je nek kan leggen als sjaal zo lang) en dan raakt het puntje de WC, breekt dat ding af en valt ie naar voren, waarbij je zo'n zwiepert van die drol tegen je balzak voelt glijdenBallen afvegen is de kwestie dan (of een breezert zoeken, die likt dat wel schoon).
Ik denk niet dat het verzonnen is. Draai jij nooit zulke bazendrollen dan? Overigens hebben we hier in España overal plons WC's dus hier is het altijd diepzeeduiken. Daarom leg ik altijd schijtpapier in de WC voordat ik ga scheiten, maar dat loopt ook niet altijd even goed af. Details volgen bij interesse.quote:
Graag meer detailsquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verzonnen is. Draai jij nooit zulke bazendrollen dan? Overigens hebben we hier in España overal plons WC's dus hier is het altijd diepzeeduiken. Daarom leg ik altijd schijtpapier in de WC voordat ik ga scheiten, maar dat loopt ook niet altijd even goed af. Details volgen bij interesse.
terechte klacht!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Heb je net een lekker potje lopen schijten, trots draai je om kijkt in de pleepot en denkt bij jezelf "wat een prachtige zieke hoop schijt heb ik zojuist geproduceerd, bijna zonde om door te spoelen"
Hoppeke vegen dat kontgat, je kijkt naar het velletje ziet nog veel stront er aan. Hoppeke weer vegen etc. etc. etc.Na 20 veegbeurten die elkaar steeds harder opvolgen blijft er maar stront zichtbaar op het velletje.
Het is een gevecht tussen je reet, het wc papier en jou. Wanneer wordt die reet verdomme nou schoon, ik wil geen fucking stront meer aan het velletje zien.
Geef je op of ga je door tot het bittere eind?
Schijtziek wordt je er soms van.![]()
Mensen die..quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Mensen die geen schijfetish hebben
Dat laatste brengt tevens de nadelen van een plonsdrol met zich mee, vocht op ongewenste plekken zoals de bips en het klokkenspel, die op dat moment nog geheel weerloos boven het waterspektakel hangt.quote:Op maandag 13 december 2010 00:45 schreef Warpants het volgende:
paar tips:
De bekende "plonsdrol" voorkomen:
2 opties:
- leg wat wc-papier in het water, en knal die bruine jongen eruit
- schuif naar voren, zodat die Jay-z lekker smooth langs de toiletpot glijdt.
ter voorkoming van de "bruine terreur" :
- vochtig toiletpapier, en eindigen met normaal toiletpapier, snel en effectief
ter voorkoming van vergassing:
nadat je je nageboorte eruit hebt geperst, METEEN doortrekken, dan is de stank ook weg
verhip, er zit een lek in mijn theorie! *opent haastig natuurkundige boeken*quote:Op maandag 13 december 2010 00:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat laatste brengt tevens de nadelen van een plonsdrol met zich mee, vocht op ongewenste plekken zoals de bips en het klokkenspel, die op dat moment nog geheel weerloos boven het waterspektakel hangt.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:27 schreef MikelenniuM het volgende:
Poep-topiques hebben toch een hele korte levensduur?![]()
Boooh boooh booh!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Haha, ik kan me helemaal verplaatsen in de topicstarter. Wat ik ook wel eens heb is dat je eerst je kont helemaal schoon hebt geveegd (wat al een kloteklus was) en 1 seconde daarna moet je weer schijten en kan het hele proces weer van vooraf aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |