Je moet wel bij elke veeg een ongebruikt velletje nemen natuurlijk, dan heb je dat probleem helemaal nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoppeke vegen dat kontgat, je kijkt naar het velletje ziet nog veel stront er aan. Hoppeke weer vegen etc. etc. etc.Na 20 veegbeurten die elkaar steeds harder opvolgen blijft er maar stront zichtbaar op het velletje.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
das een mooie voor www.briefgeheimen.nl
gezien ik maar één keer per week hoef te poepen, kan ik lekker wel mooi kiezen wanneer ik ga poepen, want op de één of andere manier voelt m'n anus aan dat ik overdag nooit poep, en dus netjes wacht tot 's avonds dat 'ie me pas signaaltjes gaat geven van dat hij een dikke bolus wil draaien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:43 schreef oor het volgende:
en meestal gebeurt het als je echt geen zin hebt om te schijten of je hebt er ook geen tijd voor.
Jij droogt de douche uit?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik vind het heel herkenbaar!
Normaal leg ik een keigrote homp van misschien wel 5 kilo ofzo
(ik ga ook meestal maar om de dag), maar vooral de dag na het uitgaan
kan ie nog weleens zacht zijn. Dat is irritant!
Ik ga dan echt door tot het einde, tot er geen bruine streep meer te zien is op het papier.
Dan ga ik ook echt hardhandig te werk hoor!
Ik schraap m'n schijthuis helemaal leeg wanneer dit het geval is!![]()
Soms gaan er wel 4 wc-rollen op!![]()
Wanneer het echt te lang duurt was ik m'n reet in de douche!![]()
Nadeel: kan je de douche weer gaan uitdrogen erna, weegt niet op tegen
de geringe tijdsduur bij zo'n procedure!![]()
anders gaat ie schimmelenquote:
andere mensen ja....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:07 schreef Asics het volgende:
hahaha heel herkenbaar
ik hoor wel eens van andere mensen die dat ook hebben
de meeste mensen schijten maar een keer per dag, dat valt dus goed te combineren met een douche.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mooi, dan weten we dat jij dus de hele dag rondloopt met een volgepoepte onderbroek tot dat je gaat douchen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mooi, dan weten we dat jij dus de hele dag rondloopt met een volgepoepte onderbroek tot dat je gaat douchen.
jammer dat mijn "werk" aanklopt wanneer hij dat zelf wil.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:09 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
de meeste mensen schijten maar een keer per dag, dat valt dus goed te combineren met een douche.
Je hebt het hier nog steeds over de douche toch?quote:
Kerel geloof je nog steeds dat vrouwen poepen??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
En geen vrouwen natuurlijk die hier (serieus) reageren.
Vrouwen hebben geen konthaar. Of iig niet zoveel konthaar dat het in de weg zit. Vrouwen met konthaar zijn overigensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
En geen vrouwen natuurlijk die hier (serieus) reageren.
The 3 Shelsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:09 schreef carlito1 het volgende:
Damm dat mensen zo'n probleem hebben met schijten?
Ik ga 1 keer per dag en dan gaat alles er zo uit Gelukkig.
Alleen ja voor onze wc papier mochten ze wel wat anders verzinnen.
Wie kent de Film demolition man met Sylvester stalone en wesley snipes? Daar gebruiken ze apparte schelpen. ipv een wc
.
Gr
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:42 schreef Votz het volgende:
Dat heb ik als ik boerenkool of spinazie heb gegeten. In plaats van de stront weg te vegen zit je je gat dicht te plamuren en na een wind kun je bellen gaan blazen.
Daar moet je 'm eerst zo lang voor inhouden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef blistah het volgende:
Ik houd van die stevige jongens die echt helemaal niks achter laten.
Doe eens niet zo schijnheilig, je denkt toch zeker niet dat elke vrouw haar best doet om plukken konthaar weg te scheren. Die hebben wel wat beters te doen.. Ik heb konthaar, laat die vrouwen het lekker ook hebben!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef Honeycomb het volgende:
Vrouwen met konthaarMet wat voor vrouwen ga jij om?
hahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:30 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
Of nog mooier,
Ben je lekker aan het vegen met dat goedkoop schijtpapier,hup je vinger er doorheen!
Poep onder je vingernagel.
Kun je eerst daarmee aan de slag voordat je verder kunt met vegen.
![]()
Prophecy shit. De K betekent een Kut dag voor jou morgen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:40 schreef Tha_Flash het volgende:
en natuurlijk altijd omkijken wat voor figuurtje je er van gemaakt hebt.....
goh, hij lijkt op de letter K vandaag !!!
Schijten is goed !!! elke dag weer !!
schopje truth ????quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:35 schreef rahk-00 het volgende:
[..]
Prophecy shit. De K betekent een Kut dag voor jou morgen!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef JingleKoning het volgende:
Ik ga zometeen weer een paar negers uit m,n kont laten knallen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tyf op met je sexy MUTS! Dit is een SCHIJT topic S C H I J T, en jij schijt ook. Van die vette ranzige drollen, kom je thuis in je zogenaamd sexy outfit, make up op net lekker de aandachtshoer uitgehangen in de disco. En dan komt het gevoel hoor, je moet zo ongelofelijk nodig schijten. En daar gaat madame, kleding uit en lekker ranzig dat stront uit je aars persen, vervolgens je reet vegen alsof je schuurpapier hebt. Fuck you met je sexy, je schijt stront uit net als iedereen hier. Lekker ranzig schijtprinsesje. How sexy is that.![]()
Bedoel je dit verhaal?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:00 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
*denkt aan dat verhaal over iemand die zijn konthaar weg had gehaald en vervolgens enorme spijt kreeg*
quote:I have recently made a mistake in my life, and I offer my story to all though tasteless, that you may learn from my error. It all started, as many things do, with me having trouble pooping. No, I was not constipated; this was not a regularity problem but a matter of technique. It seems my butt-hair had grown to such a length that tiny grogans were constantly getting tied up in the matted jungle between my butt cheeks.
It led to much frustration, with me KNOWING that I still had something to drop, but unable to shake the tenacious turd loose from its butt hair dwelling. Eventually I would have to do two things: either reach down with some paper and try to pinch off the lingering loaf (which required careful precision to avoid smearing the creature all over my rear, especially since I had no way of seeing what I was doing) or just go for broke, start wiping, and hope that I could remove all the leftover fecal matter before the toilet paper reached its Can't-Be-Flushed threshold. I was contemplating this problem, when I had what seemed at the time to be a bright idea. "Hey, this is my butt and my butt-hair, right? So why don't I just eliminate all the hair, and then my grogans will flow out like beer from a keg!" I said to myself. It is a statement that will go down in history with a lot of other regretted statements. "How many Indians could there be?" said by General Custer. "Looks like a good day for a drive!" by JFK. "There! America On-line now has complete Usenet access!" by some idiot system tech. Such was my anal shaving idea.
I performed the operation that night, with a cheap disposable razor and a towel to sit on. Starting from the bottom, and shaving from the crack to the cheeks, I began the arduous process of ridding my donkey of hair. Occasionally, I would have to clean the razor of accumulated hair, which I
did by wiping it on the towel. Slowly, my twin mounds and the between-ravine began to resemble the hairless cheeks of a newborn babe. Finally, I wiped the razor one last time, and surveyed my work. The towel was covered with a pile of hair. My donkey was smooth as ivory. I smiled, satisfied, thinking my troubles were over. Little did I know. I now have a great respect for anal-hair.
Like everything in this world God created, it has its mighty purpose in existence. It was only after I had removed it that I started to learn how much I had been taking it for granted. For one, it provides friction. I learned this the next day, when I walked out into the sun heading for class. After climbing two flights of stairs and starting to sweat, I started to notice something unpleasant. The sweat was accumulating in my crack, and was causing the unpleasant sensation of my two butt cheeks sliding past each other with every step. I thought about going to the bathroom and wiping it off, but had to get to class. Eventually, I thought, it would dry. Unfortunately, it did dry, but only after mingling with the microscopic poop -molecules lingering around my brown starfish. When I stood up after class, my cheeks were stuck together with a slimy sticky poop/sweat combination.
As I made my way back to my dorm, it started to itch. DAMN, did it itch! Felt like a swarm of ants was making its way up and down my crack. Fighting to keep from jamming my hand down there and scratching away, I rushed back to the dorm. Unfortunately, this exertion caused me to sweat, and when I finally reached my room, my cheeks were sliding back and forth against each other like a pair of horny cane-toads. I quickly dropped my pants, and attempted to dry my donkey off by sticking it in front of a fan and spreading my cheeks. As I pulled the two mounds of flesh apart, a horrible stench burst free and filled the room. Every dog within a 4 block radius started to howl. I had it worst of all, as the ripe aroma of festering poop/sweat went into the fan and blew back into my face. I fought to keep from heaving. And as I sat there, fighting vomit, my donkey cheeks spread and dripping, with the concentrated aroma of my body odor mixed with the tangy smell of my own poop blowing right into my face, I had only one thought: "It will be like this until the hair grows back. Weeks."
Later on, trying to deal as best I could, wiping my donkey at every opportunity, I discovered another wonderful use for donkey-hair - ventilation. I attempted to launch a fart, only to have it get stuck between my butt cheeks. Apparently, with no hair, the two pink twins can get vacuum sealed together, and the result was a frustrating fart that slid up and down between my cheeks like a lost gerbil. As if that wasn't enough, I am now enduring further torture. As anyone who has ever shaved anything knows, when hair is
first growing in, it comes in as stubble. Imagine your donkey having the texture of a brillo pad. Well, that is what I am dealing with now. It is a hellish torture, and there are many times when I just look out the window and contemplate why I shouldn't just jump out and get it all over with in one fleshy splat, rather than endure this constant agony.
Friends-DON'T SHAVE YOUR ASS-HAIR
gvd dat had ik laatstquote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Waris7 het volgende:
Getverdemme, wat een goor topic![]()
Eigenlijk best wel grappig![]()
Mensen ik geef je één tip: NOOIT PEPER ETEN EN DAN GAAN KAKKEN
serieus![]()
Heb ik ook met noten. Ik verteer nogal snel, dus als ik dan zo'n zak gele m&m's heb opgevroten spuit m'n reet ze uit met zo'n plop, en het lijkt vaak wel een machinegeweer. Ik pers ook zo hard dat er gaten in het omhulsel van de WC zittenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:41 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is???
Dat je de indonesische waterplant kankung hebt gegeten, deze verteert nl. niet in je darmen en bij het schijten zit dan het ene met het andere stuk drol verbonden met de onverteerde stukken kankung.
Dat spul staat bij mij dus op de perm ban lijst.
Kun je gvd gaan pulken om naar buiten hangende stukken k..... te verwijderen![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 12:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
... dan raakt het puntje de WC, breekt dat ding af en valt ie naar voren, waarbij je zo'n zwiepert van die drol tegen je balzak voelt glijden![]()
Tip: Ga van de bril zitten draai, alsof je een hoelahoep om hebt, rustig de drol in een tulband. Niemand die je aanraakt.quote:Op maandag 3 september 2007 12:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Wat ook een groot probleem is, als je zo'n WC hebt met een soort ligbank voor de drol voordat het water hem naar beneden afvoert, en je zit op zo'n WC echt een HEUL grote drol te persen (zo één die je om je nek kan leggen als sjaal zo lang) en dan raakt het puntje de WC, breekt dat ding af en valt ie naar voren, waarbij je zo'n zwiepert van die drol tegen je balzak voelt glijdenBallen afvegen is de kwestie dan (of een breezert zoeken, die likt dat wel schoon).
Dat noemen ze ook wel Ballentikkers. Nee doe mij maar duikstront, die valt na het naarbuiten werken direct de plee in en hoppa zo door het riool in. Vegen of doortrekken is dan niet echt nodig.quote:Op maandag 3 september 2007 12:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
breekt dat ding af en valt ie naar voren, waarbij je zo'n zwiepert van die drol tegen je balzak voelt glijden![]()
Daar komt je vriendin goed te pasquote:Op maandag 3 september 2007 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel Ballentikkers. Nee doe mij maar duikstront, die valt na het naarbuiten werken direct de plee in en hoppa zo door het riool in. Vegen of doortrekken is dan niet echt nodig.
Spetterpoep daarentegen is echt vreselijk irritant. Nadat je je ster grondig hebt schoongeveegd kun je vervolgens de toiletpot schoonvegen!![]()
Wat eet je dan zo op een dag? Boerenkool?quote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef Borreke het volgende:
Zo herkenbaar! En mijn ma die dan altijd zeikt dat ik zuinig met het papier moet doen. Voor elke beurt heb ik minstens 1 rol nodig![]()
Niet een hele ontbijtkoek opeten voor je gaat schijtenquote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Waris7 het volgende:
Getverdemme, wat een goor topic![]()
Eigenlijk best wel grappig![]()
Mensen ik geef je één tip: NOOIT PEPER ETEN EN DAN GAAN KAKKEN
serieus![]()
Ik weet niet hoelang of groot jouw balzak is, maar volgens mij is dat haast niet mogelijk tenzij je voorover gebukt staat. Het is juist de bedoeling van evolutie geweest om te zorgen dat er een tussenstuk is dat je balzak niet nasty wordt door je eigen poep met nootjesquote:Op maandag 3 september 2007 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel Ballentikkers. Nee doe mij maar duikstront, die valt na het naarbuiten werken direct de plee in en hoppa zo door het riool in. Vegen of doortrekken is dan niet echt nodig.
Spetterpoep daarentegen is echt vreselijk irritant. Nadat je je ster grondig hebt schoongeveegd kun je vervolgens de toiletpot schoonvegen!![]()
Dat gebeurt bij mij regelmatigquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vandaag lekker wezen kleien.
Hoppetee zo een prachtige grote jongen eruit. Dus ik denk, dat wordt weinig vegen vandaag. Dat is lekker.![]()
Voel nog wat borrelen, nog maar ff blijven zitten.
En jawel, komt er nog een lichtbruine zachte derrie uitglijden. En jawel, vegen vegen vegen.![]()
Zag er op zich wel geinig uit, zo een donkere grote zware jongen, en dan zo een lichtbruine derrie er bovenop.
Die zijn idd echt zwaar irritant, alle plees hier in Spanje hebben dat, moet je eerst een kilo papier dr in leggen wil je het niet laten plonzen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hehe weet je wanneer pas je hele aars nat wordt? Bij van die lekkere toiletten met het ''waterputje'' precies in het midden. Daar valt dan precies je drol in en spat al het water lekker tegen je kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |