Soms lijkt er geen einde aan te komen. Dan denk je 'dit is echt de laatste!' met half dichtgeknepen oog kijk je angstig op het papiertje, en jawel kijkt het stront je weer in de ogen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:34 schreef GasTurbine het volgende:
Als je hebt gescheten, maar er elke keer maar een heel klein stukje stront aan het papier blijft zitten, en elke keer weer,, een heel klein miniscuul veegje, en daar kan ik zo gek door worden![]()
![]()
quote:de eeuwige veger
En nog een half velletje voor het bloed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:47 schreef Bakkerdebaksteen het volgende:
ik heb dus heel af en toe wel eens zo'n kogel dat het echt voelt alsof ik uitscheur...
en dus best wel pijnlijk.![]()
maar zoooo opgelucht als ie dr uit is![]()
en zowat maar half velletje nodig![]()
Je moet wel bij elke veeg een ongebruikt velletje nemen natuurlijk, dan heb je dat probleem helemaal nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoppeke vegen dat kontgat, je kijkt naar het velletje ziet nog veel stront er aan. Hoppeke weer vegen etc. etc. etc.Na 20 veegbeurten die elkaar steeds harder opvolgen blijft er maar stront zichtbaar op het velletje.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
das een mooie voor www.briefgeheimen.nl
gezien ik maar één keer per week hoef te poepen, kan ik lekker wel mooi kiezen wanneer ik ga poepen, want op de één of andere manier voelt m'n anus aan dat ik overdag nooit poep, en dus netjes wacht tot 's avonds dat 'ie me pas signaaltjes gaat geven van dat hij een dikke bolus wil draaien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:43 schreef oor het volgende:
en meestal gebeurt het als je echt geen zin hebt om te schijten of je hebt er ook geen tijd voor.
Jij droogt de douche uit?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik vind het heel herkenbaar!
Normaal leg ik een keigrote homp van misschien wel 5 kilo ofzo
(ik ga ook meestal maar om de dag), maar vooral de dag na het uitgaan
kan ie nog weleens zacht zijn. Dat is irritant!
Ik ga dan echt door tot het einde, tot er geen bruine streep meer te zien is op het papier.
Dan ga ik ook echt hardhandig te werk hoor!
Ik schraap m'n schijthuis helemaal leeg wanneer dit het geval is!![]()
Soms gaan er wel 4 wc-rollen op!![]()
Wanneer het echt te lang duurt was ik m'n reet in de douche!![]()
Nadeel: kan je de douche weer gaan uitdrogen erna, weegt niet op tegen
de geringe tijdsduur bij zo'n procedure!![]()
anders gaat ie schimmelenquote:
andere mensen ja....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:07 schreef Asics het volgende:
hahaha heel herkenbaar
ik hoor wel eens van andere mensen die dat ook hebben
de meeste mensen schijten maar een keer per dag, dat valt dus goed te combineren met een douche.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mooi, dan weten we dat jij dus de hele dag rondloopt met een volgepoepte onderbroek tot dat je gaat douchen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mooi, dan weten we dat jij dus de hele dag rondloopt met een volgepoepte onderbroek tot dat je gaat douchen.
jammer dat mijn "werk" aanklopt wanneer hij dat zelf wil.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:09 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
de meeste mensen schijten maar een keer per dag, dat valt dus goed te combineren met een douche.
Je hebt het hier nog steeds over de douche toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |