quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat doe je dus niet door het onderwerp op slot te gooien. Er werd veel lol aan beleefd en vanaf pagina 8 (ik heb pag's van 20!) kwamen er ook weer enige nuttige berichten in. Lol en nut, dus waarom gooi je het dicht????
Ja, wat moet ik nou met tss. en dat soort incrowdreacties?quote:
Bedoel je snel zijn of oplazeren?quote:
Sssimpel dussss!quote:Op dinsdag 11 september 2007 02:00 schreef Juup© het volgende:
Ksssst.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb nooit op ONZ gezeten simpele. Ja sporadisch een topic.
En nee geen ander subforum.
Ohja: Vraag eens of het me wat boeit of iemand me serieus neemt![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:09 schreef Kees22 het volgende:
Jaja, het begint me te dagen wat er aan de hand is.
Maar dan heb ik wel een vraag aan alle modjes: wat is er op tegen om onderling wat slap te ouwehoeren? Er worden geen mensen beledigd of aangevallen, af en toe komt er eens wat zinnigs voorbij en de liefhebbers komen aan hun trekken. Iedereen zit hier toch slap te ouwehoeren? Daar is het toch een discussieforum voor? Of zit er een bedoeling achter van het verbeteren van de wereld?
Opslagruimte kan het kosten of bandbreedte. Maar is daar gebrek aan?
Samenvattend: is er, afgezien van willekeur, nog een politiek of regelgeving voor modereren?
Jawel, er zit best wel onzin tussen. Maar bloedt dat niet vanzelf dood door gebrek aan belangstelling? En als het niet doodbloedt, is er dus belangstelling voor. Het is toch niet verplicht om te reageren?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voorkomen van bagger waar we lange tijd mee te kampen hebben gehad en nog steeds wel een beetje hebben.
Niets geen willekeur of weet ik veel. We laten zat topic's open die eigenlijk niet kunnen. En ja, soms dan sneuvelen er topic's tijdens een opruim-rondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |