quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:50 schreef Kees22 het volgende:[..]
Jawel, er zit best wel onzin tussen. Maar bloedt dat niet vanzelf dood door gebrek aan belangstelling? En als het niet doodbloedt, is er dus belangstelling voor. Het is toch niet verplicht om te reageren?
Soms moet je een keuze maken. Als we alles open laten en wachten tot topic's doodbloeden, dan kunnen we net zo goed modjes afschaffen.
Ik snap je punt en je idee achter alles, maar soms werkt dat gewoon niet. We zitten lang zat in KLB en op FOK! om het verloop van een topic te voorspellen. En topic open houden omdat 2 van de 100 reaguurders een discussie willen/hebben, da ga nie werken.
En zoals ik eerder ook al zei; een baggertopik op z'n tijd zal echt niet worden gesloten. Maar als er al een zooi kuttopic's geopend zijn, dan zie ik geen reden hem open te houden.
Nogmaals, ik snap je vraag en reden, maar soms is het niet anders. We modden aan de hand van reactie's en als die al niet om over naar huis te schrijven zijn dan is een topic bij 10 reactie's al niet meer levensvatbaar.
En als klap op de vuurpijl: Het topic was al langer open dan in de planning stond. Ik las hem al toen alleen de OP er stond. Leuk verhaal maar met een waarheidspercentage van beneden de 0 ergens. Het was gewoon een leuk baggertopik voor even.
[ Bericht 11% gewijzigd door Biogarde op 13-09-2007 04:02:41 ]