quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef kikoooooo het volgende:
maak leipeshitouwe eens dood
Ik post geen 20 reacties waarin +1 staatquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Done. Verder niet piepen want je bent zelf ook geen pareltje in KLB.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik post geen 20 reacties waarin +1 staat
Neequote:Op zondag 16 september 2007 17:56 schreef Stommie het volgende:
mag ik een jumpstyle topic openen?
...............___@@@__quote:
is gewoon bashen niet meer goed genoegquote:Op zondag 16 september 2007 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het mag wel als het GEEN algemeen jumpstyletopic is. Het moet dus een echte klacht bevatten
![]()
Goed genoeg voor een slotje jaquote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef Stommie het volgende:
[..]
is gewoon bashen niet meer goed genoeg![]()
Geweldige OP! Ontzettend duidelijke klachtquote:Op zondag 16 september 2007 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Geen Urbanussen te vinden :r
Waarom is ie dicht?![]()
Wat is er niet duidelijk aan? Ik kan geen Urbanussen meer vindenquote:Op zondag 16 september 2007 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geweldige OP! Ontzettend duidelijke klacht![]()
Wat moeten we daar nou mee![]()
![]()
Het trekt gigantische bagger aan.quote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef kikoooooo het volgende:
Achter een shoarmatent wonen
Wat is er in godsnaam mis met dat topic?
Ik ga ff kiek'n.quote:Op zondag 16 september 2007 23:57 schreef TNA het volgende:
Woorden die je nooit meer normaal kan zeggen
Zitten een hoop leuke reacties tussen, een paar offtopic reacties verwijderen en het gaat volgens mij nog prima
Daar lusten ze geen lemmingsquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:43 schreef Keiichi het volgende:
Handgeschreven brieven met hyroglieven
Mag ie dan naar ONZ?![]()
Is tenminste al ietsquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar lusten ze geen lemmings![]()
Verder dan een eervolle vermelding kom je niet vrees ik![]()
Ik wou het net posten... wat mij betreft horen er in KLB niet alleen de standaard "Wachtrijen voor de kassaquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
Mensen die "kijk eens" zeggen..
wat een onzin! als je dit door laat lopen komen er vast meer pareltjes van alledaagse kutopmerkingen naar boven die ook nergens op slaan en waar je je als mens aan kan ergeren. zéér topic waardig dus.
we hadden ooit eens centraal kleine ergenissentopicquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wou het net posten... wat mij betreft horen er in KLB niet alleen de standaard "Wachtrijen voor de kassa" en "Dit kabinet
"-klachten thuis, maar ook dit soort "klachten". Zie er de humor van in, er zijn dagelijks veel van dit soort kleine dingen die uitvergroot nog leuk worden
ooit ja. mod is te voorbarig in deze. geeft niet, maar het mag wel weer open.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
we hadden ooit eens centraal kleine ergenissentopic![]()
zit net trouwens 'avond' te luisteren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wou het net posten... wat mij betreft horen er in KLB niet alleen de standaard "Wachtrijen voor de kassa" en "Dit kabinet
"-klachten thuis, maar ook dit soort "klachten". Zie er de humor van in, er zijn dagelijks veel van dit soort kleine dingen die uitvergroot nog leuk worden
Dat dusquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zit net trouwens 'avond' te luisteren.![]()
Nee, de bagger weg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef postmortum het volgende:
janetje moeten je slotjes omhoog?
Ach je hebt misschien ook wel gelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
Mensen die "kijk eens" zeggen..
wat een onzin! als je dit door laat lopen komen er vast meer pareltjes van alledaagse kutopmerkingen naar boven die ook nergens op slaan en waar je je als mens aan kan ergeren. zéér topic waardig dus.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, de bagger weg.
[..]
Ach je hebt misschien ook wel gelijk.
Weer open met jouw opmerking erin.
Maar mensen, kom op.. met 3 man zeiken over het sluiten van een topic is wel weer íets overdreven he. Ga iets leuks doen ofzo!
thanks hun. en trouwens heb je helemaal gelijk op de reacties.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, de bagger weg.
[..]
Ach je hebt misschien ook wel gelijk.
Weer open met jouw opmerking erin.
Maar mensen, kom op.. met 3 man zeiken over het sluiten van een topic is wel weer íets overdreven he. Ga iets leuks doen ofzo!
ok -sandstorm- leuke kloonquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:07 schreef Sleutelboss het volgende:
En trouwens als je een topic openend met allemaal gangstertaal dan kun je toch verwachten dat je dat soort reacties krijgt? Of je doet wat aan de openings post of je laat de reacties op het taalgebruik van de openings poster lekker staan. Dat lijkt me wel zo fair.
Dat is toch een persoonlijke mening?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Klaagbaak is zeker niet altijd serieus maar er is een verschil tussen leuke topics en baggerJanetje modt helemaal niet naar persoonlijke smaak.
![]()
Dat kan je zeker. Als een topic echter wel serieus is en het is zo dom geschreven, dan zou de topicstarter beter moeten weten. Weet hij dat niet, en doet hij het alsnog, kunnen we ervoor kiezen het topic op slot te gooien omdat het verbaggerd wordt, waar TS absoluut niks aan heeft. Of we kunnen users vragen niet zote bullshitten in het topic, de TS in z'n waarde te laten als 'ie nou eenmaal zo schrijft, en het topic in goede banen leiden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:07 schreef Sleutelboss het volgende:
En trouwens als je een topic openend met allemaal gangstertaal dan kun je toch verwachten dat je dat soort reacties krijgt? Of je doet wat aan de openings post of je laat de reacties op het taalgebruik van de openings poster lekker staan. Dat lijkt me wel zo fair.
Piovan?quote:
Nee dat is een afwegingquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Dat is toch een persoonlijke mening?
maar laten we eerlijk zijn. de beste klb topics zijn de topics waar ts zo erg voor lul wordt gezet dat hij/zij inziet dat zijn klacht nergens op berust.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan je zeker. Als een topic echter wel serieus is en het is zo dom geschreven, dan zou de topicstarter beter moeten weten. Weet hij dat niet, en doet hij het alsnog, kunnen we ervoor kiezen het topic op slot te gooien omdat het verbaggerd wordt, waar TS absoluut niks aan heeft. Of we kunnen users vragen niet zote bullshitten in het topic, de TS in z'n waarde te laten als 'ie nou eenmaal zo schrijft, en het topic in goede banen leiden.
Daar kan je toch wel begrip voor opbrengen?
Maar wat is dan het verschill tussen een reactie als:quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan je zeker. Als een topic echter wel serieus is en het is zo dom geschreven, dan zou de topicstarter beter moeten weten. Weet hij dat niet, en doet hij het alsnog, kunnen we ervoor kiezen het topic op slot te gooien omdat het verbaggerd wordt, waar TS absoluut niks aan heeft. Of we kunnen users vragen niet zote bullshitten in het topic, de TS in z'n waarde te laten als 'ie nou eenmaal zo schrijft, en het topic in goede banen leiden.
Daar kan je toch wel begrip voor opbrengen?
Ahuh.. soms wel..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar laten we eerlijk zijn. de beste klb topics zijn de topics waar ts zo erg voor lul wordt gezet dat hij/zij inziet dat zijn klacht nergens op berust.
dat ís klaagbaak, immers, als hij of zijj klaagt mogen de users daar ook op klagen. vaak gaat het preces zo fel of ludiek of instemmend als de op is.
Ach so, nou, bij het topics opruimen ben ik meestal in meerdere pagina's tegelijk bezig met opruimen, dan slipt er wel eens wat -per ongeluk dus- tussendoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschill tussen een reactie als:
Topic starter 3 tegen 6 je bent een pussy.
En:
Koop een pipa swa. 1 keer laten zien en ze fokken nooit meer met je.
Snap ook wel dat je niet alles kunt toelaten. Maar je verwijderd de eerste reactie niet en de 2e wel. terwijl ze allebij net zo onzinnig zijn. Daar gaat het om. Dat bedoel ik met selectief.
Iedereen maakt wel eens foutjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dat is een afwegingsoms gaat dat wel eens verkeerd en dan maken wij een foutje.
Dat gebeurt ook zo af en toe.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens foutjes.![]()
Mij gaat het er om maak je die afweging vanuit persoonlijke smaak? Messchien verwijder jij wel een topic die een collega van je niet had verwijderd.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach so, nou, bij het topics opruimen ben ik meestal in meerdere pagina's tegelijk bezig met opruimen, dan slipt er wel eens wat -per ongeluk dus- tussendoor.
hey swa , niks tegen mij pipa of je wordt gebokstquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschill tussen een reactie als:
Topic starter 3 tegen 6 je bent een pussy.
En:
Koop een pipa swa. 1 keer laten zien en ze fokken nooit meer met je.
Snap ook wel dat je niet alles kunt toelaten. Maar je verwijderd de eerste reactie niet en de 2e wel. terwijl ze allebij net zo onzinnig zijn. Daar gaat het om. Dat bedoel ik met selectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |