Nee dat weet ik niet. Maar daarom mag ik er toch wel wat van zeggen als iets in mijn ogen onterecht is?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zo af en toe.
En dan spreken we elkaar erop aan, of hebben we het er even over.
Jij wou beweren dat je een exacte, feilloze zonder-natte-vingerwerk-manier van modden weet?
Vertel!!
Ga mij geen kloon noemen fakka ander kill ik je zwaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey swa , niks tegen mij pipa of je wordt gebokst![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef Rozevla het volgende:
Shitttt, lik me de lul !
Wat een reactiequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef Rozevla het volgende:
Shitttt, lik me de lul !
Gemodquote:Op woensdag 19 september 2007 18:21 schreef gelly het volgende:
Marokkaanse jeugd waardeert grapje politie niet
Racisme. De zoveelste keer trouwens.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Berberse vrouw houdt in onverstaanbaar nederlands de rij op! dit topic ... ik vond het een goede klacht .. maar het word gesloten omdat sommige mensen een beetje lopen te discrimineren ... lekker boeiend !
Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal ... wedden dat als ik een topic maak over een Nederlander dat het dan niet gesloten word ? DISCRIMINATIE !
Daar ging het misquote:Wie kent dit en walgt van deze berberse theedoeken die eigenlijk op het platteland horen te blijven? en uit Nl dienen te worden gezet!![]()
Omdat het bagger is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef Schijtgeit het volgende:
Hey Sperminator, waarom zet je mijn topic op slot?
Het is niet eens een klacht, je beledigt mensen die in bittere nood zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef Schijtgeit het volgende:
Niettus
Dat ie je helemaal openkrabtquote:Op zondag 23 september 2007 22:16 schreef Rozevla het volgende:
Janet mag ik je poes aaien ???
Ik hou niet van `n graten poes met weer hakenquote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ie je helemaal openkrabt![]()
Ach chill toch.quote:Op maandag 24 september 2007 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Janet !!
Wat da fak doe je !!!
Koelkast deur !!!!
Ik word echt para bradda
Wat een mooie biertafel!quote:
Bagger, onzin, bah, weg, slotje. Doei.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef Stommie het volgende:
fiets?
ijsthee is op
ik had zelfs een plaatje in mn OP om mn klacht kracht bij te zetten!
ik had moeten weten dat jij er wat mee te maken had!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bagger, onzin, bah, weg, slotje. Doei.
wat is dat bruine dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik stop geen mars tussen m'n billetjes.
Ik weet dat het een kutkloon is enzo maar een ban eisen voor iemand anders vinden we niet zo toffquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:47 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Huisgenoot is een mongool
Ik eis een ban voor hem
Lieverd, het is nergens voor nodig om 'klacht' voor je TT te zetten. En ik zag al in een aantal topics dat je zat te miepen omdat andere mensen geen 'klacht' in hun TT hadden staan.quote:Op zondag 30 september 2007 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
Nerds die steeds over poker praten
Waarom is mijn TT veranderd?!
GRUMBL GRUMBLquote:Op zondag 30 september 2007 19:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieverd, het is nergens voor nodig om 'klacht' voor je TT te zetten. En ik zag al in een aantal topics dat je zat te miepen omdat andere mensen geen 'klacht' in hun TT hadden staan.
Doe dat maar niet.
Stap 1.quote:Op zondag 30 september 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er moet een strakke discipline op dit forum worden doorgevoerd, daarvoor is dat nodig!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef Marcian0 het volgende:
tsss stumper forum las eerst graag mee maar al ik steeds niks mag zeggen of een topic openen en ik doe wat in een klaagbaak voelen ze zich op hun pik getrapt
Ga je 1 woord per pagina boekjes nou maar weer lezen, FOK! is veels te hoog gegrepen voor mensen als jij.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef Marcian0 het volgende:
tsss stumper forum las eerst graag mee maar al ik steeds niks mag zeggen of een topic openen en ik doe wat in een klaagbaak voelen ze zich op hun pik getrapt
"Small, medium of large?"quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je 1 woord per pagina boekjes nou maar weer lezen, FOK! is veels te hoog gegrepen voor mensen als jij.
En, ik wil graag cola bij mijn menu..
Pas op he, het is wel ook een superdude!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
"Small, medium of large?"
Dat was het wel zo'n beetje met zijn vocabulaire lijkt me, naast wat gekanker.![]()
Ja, alles, overal, we zijn alziend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Rozevla het volgende:
Zeg modjes,
Lezen jullie nou al die topics op fok ???
Dan hebben jullie echt geen leven
Dit is mijn werk. Ik doe niks anders dan 40 uur per week topic's lezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Rozevla het volgende:
Zeg modjes,
Lezen jullie nou al die topics op fok ???
Dan hebben jullie echt geen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |