quote:
quote:de regels in VBL zijn duidelijk. Doodverwensing is 2 weken op de reservebank zitten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja dat is mooi![]()
Maar dit is VBL niet![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:50 schreef Klit het volgende:
[..]
Dat is waar, heb jij weer gelijk in.
Maar als ik het goed begrijp mag het hier dus wel gewoon?
Begrijpend lezen is niet je ding geloof ik huh?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Klit het volgende:
Ah, en bij "sterf, onverkapte doodverwensing" moest jij hard lachen of zo?
JA LOL LOLOLOLOquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Klit het volgende:
Ah, en bij "sterf, onverkapte doodverwensing" moest jij hard lachen of zo?
Ja, hallo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je ding geloof ik huh?
Heb je je tieten al ergens gepost op het forum?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:18 schreef Klit het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Ik ben een vrouw, blond en nog Gelovig ook, wat had je anders verwacht?
Voor mij was de tekst duidelijk in ieder geval.
Nouja zeg, wat is dat nu weer voor een rare vraag?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je je tieten al ergens gepost op het forum?
Ja, anders vraag ik het nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:41 schreef Klit het volgende:
[..]
Nouja zeg, wat is dat nu weer voor een rare vraag?
Ben je zo behoeftig dat je mijn tieten wil zien dan?
In MEDIO virtus?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:19 schreef Klit het volgende:
Hoezo eigenlijk PM? Denk je dat ik te preuts ben om ze gewoon hier neer te zetten of zo?
[ afbeelding ]
Ik begrijp waar je vandaan komt. We zijn druk aan het noten en wanneer iemand echt te ver gaat, komt daar ook absoluut een ban-aanvraag voor. Maar dit is gewoon dweilen met de kraan open..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:50 schreef DeeCruise het volgende:
Jammer dat "zelfs in een grote groep" dicht ging. Ik begrijp het wel, aangezien het vanaf de 2e pagina alleen nog maar bashen was, maar pagina 1 liet echt nog genoeg ruimte voor een normale discusiie open...
Zonde dat er hier altijd een grote groep rondhangt die geen normale discussie kunnen voeren, en dat er dan maar een slot ergens opgeknalt wordt, ipv de eeuwige eikels een ban te geven...
Maar goed, just my 2 cents
Lezen is niet echt je sterkste kant blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:33 schreef Klit het volgende:
Ah, als er maar genoeg mensen het doen mag het wel?
Als echte atheïst moet je dat gewoon negeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
Fucking irritant steeds al die kut hoofdletters
Rot toch op met je kut gezeik over ''Onze Vader'' ''dat kan alleen ''Hij''
Volgens mij gaat z'n lul d'r ook omhoog van staan
Zou wel een beetje raar zijn in mijn geval denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
Fucking irritant steeds al die kut hoofdletters
Rot toch op met je kut gezeik over ''Onze Vader'' ''dat kan alleen ''Hij''
Volgens mij gaat z'n lul d'r ook omhoog van staan
Je hebt je aandacht gehad. Nu weer weg bitte uit dit topic.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef Klit het volgende:
[..]
Zou wel een beetje raar zijn in mijn geval denk ik.
Mag je die wel eens posten van onze lieve heer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef Klit het volgende:
Ik heb m'n aandacht gehad?
Jij wilde m'n borsten graag zien
Voor wat Onze Vader heeft gemaakt hoef je je niet te schamen hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mag je die wel eens posten van onze lieve heer?
Of met een baard net als Urbanusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:55 schreef Biogarde het volgende:
Geboren worden met een odol lijkt me wel bagger btw.
Checkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:03 schreef kikoooooo het volgende:
Schrijf namen van veroordeelden toch gewoon voluit.
Mag dat veroordeelden worden?
Normale discussie? Heen en weer gebash tussen Lady_LL en de rest. Kijk, dat die Lady LL een plaat voor d'r bakkes heeft snap ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Man Bio, anders lees je gewoon het hele topic door. Ik bedoel niks verkeerds. En dat jij over 1 zinnetje van me struikelt en al gelijk een slotje zet op een topic waar goed in gediscussierd was zegt al genoeg over je eigen.
Jammer. Vond wel dat er normaal en serieus gediscussierd werd. Schijnbaar moet je dan niet hier in KLB zijn, waar in elke post het woordje sukkel en noob hoort te zitten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:21 schreef Biogarde het volgende:
Hieperdepiep voor de edit-geschiedenis![]()
![]()
Dat topic blijft dicht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Mag je niet meer over dikke wijven klagen ofzo?
Dikke wijven
Mag dit kwaliteitstopic weer open? JANETJE.
Dat staat in LBT, en daar heb jij blijkbaar geen toegang tot. Ik heb er zelf ook al een topic over geopend in BUG: [FO][TPL] Soms header niet zichtbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:09 schreef kikoooooo het volgende:
Janetje, wat doe je nou debiel met het topic over de layout? Die link verwijst naar dit:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ik sliep al, maar dat dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat topic blijft dicht.Verre van een kwaliteitstopic
![]()
Oh excuseer! Ik dacht dat dat topic in BUG stond!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:09 schreef kikoooooo het volgende:
Janetje, wat doe je nou debiel met het topic over de layout? Die link verwijst naar dit:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
het is waargebeurd wtf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Ga naar ONZ. Schijtlemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |