abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53839238
Ik snap niet dat de media dat nog steeds niet doen, en gewoon stug zo debiel alleen de eerste letter van de achternaam blijven schrijven.

Voorbeeld:
quote:
Van Diepen

Kroongetuige en spil in de fraude, handelaar Van Diepen Vis BV, kreeg 100.000 euro boete, 50.000 euro lager dan de eis. Directeur Evert van D. moet 100 uur werkstraf verrichten en kreeg een halfjaar voorwaardelijke cel. Ook dat is fors lager dan de strafeis van een jaar cel waarvan de helft voorwaardelijk.

De Helderse rederij Bakker, die met vier kotters op de Noordzee vist, werd tot 70.000 euro boete veroordeeld, 80.000 euro lager dan geëist. De rederij was de grootste aanvoerder van schol die als schar in de boeken werd gezet. De rederij leverde onder meer vis aan Van Diepen. De Visafslag bemiddelde tussen die deals.

Leeftijd

Directeur Nan B. moest wat het OM betreft vijftien maanden de cel in, waarvan vijf maanden voorwaardelijk. In verband met zijn leeftijd van 72 jaar en de terminale ziekte van zijn vrouw vond de rechtbank een gevangenisstraf ongepast. Hij kreeg 60 uur werkstraf en twee maanden voorwaardelijk.
Klacht: Evert van D. , directeur van het bedrijf Van Diepen
Klacht: Nan B. , directeur van het bedrijf Bakker

Komop zeg, gaan we straks Willem Holleeder ook als Willem H. schrijven wanneer hij veroordeeld is?

pi_53839435
Veroordeelden*
En ja, mee eens.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_53839541
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Veroordeelden*
Oeps
pi_53839632
TS je komt dom over. De naam van de directeur van een bedrijf hoeft niet overeen te komen met de bedrijfsnaam. Maar in dit geval zul je wel gelijk hebben. Trouwens het siert je dat je al wist dat je dom bent, gezien je avatar en de bijbehorende tekst.
pi_53839695
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:05 schreef Nyck het volgende:
TS je komt dom over. De naam van de directeur van een bedrijf hoeft niet overeen te komen met de bedrijfsnaam. Maar in dit geval zul je wel gelijk hebben. Trouwens het siert je dat je al wist dat je dom bent, gezien je avatar en de bijbehorende tekst.
Nee het hoeft niet overeen te komen Komop zeg.

Maargoed. Waarom kom ik nu op dit moment dom over? Omdat ik het raar vind dat de namen van veroordeelden niet voluit geschreven worden? Wat is jouw tegenargument dan om het niet te doen?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:09:45 #6
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_53839745
Namen van verdachten worden niet voluit geschreven, wel van veroordeelden
  PR/Manusje van alles woensdag 10 oktober 2007 @ 15:11:14 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_53839780
TT fix
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_53839781
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Little_Meanie het volgende:
Namen van verdachten worden niet voluit geschreven, wel van veroordeelden
Er staat in het nieuwsbericht toch dat ze veroordeeld zijn? Wat doe je nou wijs?
pi_53839964
Er was ooit eens een moordenaar in Engeland, met een baby zoontje. En zoals je weet worden in Engeland de namen voluit geschreven. De moordenaar werd gepakt, zijn naam kwam in de krant en werd landelijk bekend. Vele jaren later wordt het zoontje, nu volwassen, nog steeds acherna gezeten door mensen die hem kwaad willen doen.
pi_53840014
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet dat de media dat nog steeds niet doen, en gewoon stug zo debiel alleen de eerste letter van de achternaam blijven schrijven.
Zolang jij niet bij de zaak betrokken bent als dader, slachtoffer of getuige gaat het je helemaal niets aan wie het is en wat hij gedaan heeft.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:26:56 #11
3767 Herald
Come get some
pi_53840158
Ben je dom ofzo kikoooooo
Daders hebben ook recht op privacy!!

Slachtoffers daarentegen niet
Die komen met naam, voornaam, woonplaats en stamboom in de media en kun je daarna fijn stalken enzo
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_53840291
quote:
Het Openbaar Ministerie (OM) in Den Bosch blijft bij zijn eis van achttien jaar tegen de 53-jarige J.L. uit Uden, die in juni 2006 zijn vrouw Marga Langendoen- Van Diessen zou hebben vermoord.
rara...
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_53840677
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:32 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

rara...
pi_53841078
Was ook bij Volkert van der Graaf, de ene keer las je Volker van der G, de andere keer V van der Graaf.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_53842582
eensch dom gedoe.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53842697
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:32 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

rara...
Iets ontgaat me...
pi_53842796
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:30 schreef lennart12 het volgende:

[..]

Iets ontgaat me...
Idioot.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53843285
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:30 schreef lennart12 het volgende:

[..]

Iets ontgaat me...
omg
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:11:30 #19
3767 Herald
Come get some
pi_53843484
ik twijfel anders ook nog tussen Jan en Jaap hoor
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_53844969
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:11 schreef Herald het volgende:
ik twijfel anders ook nog tussen Jan en Jaap hoor
En Johan, en John, en... er zijn kei veel namen met een J
pi_53854942
Hey kikoooo
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_53855089
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef Herald het volgende:
Ben je dom ofzo kikoooooo
Daders hebben ook recht op privacy!!

Slachtoffers daarentegen niet
Die komen met naam, voornaam, woonplaats en stamboom in de media en kun je daarna fijn stalken enzo
Beetje flauwe reactie Herald. Ondanks dat ik zelf van mening ben dat de namen van slachtoffers zonder toestemming ook niet voluit geschreven moeten worden ivm privacy, is er wel degelijk een groot verschil in gevolgen van het voluit schrijven van de naam bij slachtoffer en bij dader.

Deze zelfregulering is ingevoerd om te voorkomen dat debielen eigen rechtertje gaan spelen en/of hierbij ook nog eens de verkeerde pakken. Zo zijn in Engeland meerdere malen onschuldigen met een zelfde naam als die van een zedendelinquent in grote problemen gekomen nadat zij samen met hun familieleden werden bedreigd, lastiggevallen, etc door idioten (waarvan sommigen niet eens wat met de zaak te maken hadden) die even dachten eigen rechter te moeten spelen. Dit terwijl men niet zo snel geneigd is een slachtoffer (of mensen met dezelfde naam) te bedreigen. En zie ook deze post:
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:19 schreef Vuile het volgende:
Er was ooit eens een moordenaar in Engeland, met een baby zoontje. En zoals je weet worden in Engeland de namen voluit geschreven. De moordenaar werd gepakt, zijn naam kwam in de krant en werd landelijk bekend. Vele jaren later wordt het zoontje, nu volwassen, nog steeds acherna gezeten door mensen die hem kwaad willen doen.
Krekker is de bom!
pi_53855788
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 03:26 schreef doka het volgende:
Hey kikoooo
Hey doka
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:52:22 #24
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53856963
Hartstikke logisch dat het gebeurt. Zo was er in Harderwijk nog een familie van der Graaf, en die heeft dus nu ondergedoken moeten zitten. Als men in de media gewoon stug van der G. was blijven zeggen was er geen probleem geweest met die ander van der Graafs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')