quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Fieeeeeeeeeeeets of iemand anders
Gooi dit topic maar dicht.
Samenwerken op school ( ;( )
Volgens mij had ik jou pas geleden een mail gestuurd, met het verzoek niet zo te baggeren. Ik zou me even gedeisd houden als ik jou wasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:44 schreef Malle_beer het volgende:
Bah, twee kwaliteitstopics van me gesloten, hoe durven jullie!?
quote:Je hele dag verpest doordat iets te lang was. Ga je razendsnel zitten besef je plotseling dat iets rust op een plaatst waar je niet wil dat het rust, namelijk de wc-bril. Gruwelijk gewoon, ene openbare wc, dit voorva; zorgde ervoor dat de koude rillingen over mijn rug liepen Het is een openbaar gebouw god mag weten wie daar allemaal rond loopt. Een dergelijke situatie wil je niet al te vaak meemaken.
Ik ben een vent, maar goed. Je topic/onderwerp is uitgekauwd en lokt bagger uit. En daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Stomme teef sluit ze me topic..Het is toch hier op over te klagen..En dat er zogenaamd al 800 topics zijn per week over breezertaal in condoleanceregisters is onzin. Laat me dan lekker klagen
Dat is niet echt een vraag Girlygirly is het niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:40 schreef GirlyGirl het volgende:
Dat is niet echt een antwoord Biogarde is het niet?
Omdat het niemand boeien kan wat jij op de wc-bril had hangen/liggen/staan toen je ging kleien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:40 schreef GirlyGirl het volgende:
Dat is niet echt een antwoord Biogarde is het niet?
Waar basseer je een dergelijke stellingname op?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat het niemand boeien kan wat jij op de wc-bril had hangen/liggen/staan toen je ging kleien.
Echt niet. En dan klagen over openbare toiletten? Schijt er dan niet.
Typische dagboek momenten als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Waar basseer je een dergelijke stellingname op?
Waar wil je een reactie op? Waarop ik basseer dat je je shit in een dagboek moet schrijven?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:23 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Graag zou ik een zinnige reactie ... ben benieuwd ...
Zelfs jij heb wat aan m'n laatste postquote:
Dus al dat wat in KB staat is niet dagelijkse beslommeringen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Biogarde het volgende:
Niet je dagelijkse beslommeringen dumpen in een topic.
Ik ben een kwaliteitsuserquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zelfs jij heb wat aan m'n laatste post![]()
Algemene post dus
Ga je eerst maar eens inlezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:46 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dus al dat wat in KB staat is niet dagelijkse beslommeringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |