Hij voelt zich zeker betrapt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bel altijd mensen na kroeg m,aar niemand neemt oo
Tegenstrijdig verhaal maar vooral, sinds wanneer ben jij uit je electronische en getunede rolstoel?quote:
Kerel, waar lul jij nou weer over man? Dacht dat paddo's verboden waren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tegenstrijdig verhaal maar vooral, sinds wanneer ben jij uit je electronische en getunede rolstoel?
Nou, het was gewoon stomme pech voor mij en hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 05:05 schreef opgebaarde het volgende:
Hij heeft gewoon expres jouw fiets gestolen?!
En daar dacht hij mee weg te komen terwijl hij het meteen toegeeft als jij zegt dat je fiets pleite is....
En hoezo maak jij je zorgen om hem?
Vianen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 05:13 schreef Hertog_Martin het volgende:![]()
![]()
En dit gebeurde allemaal bij Veldwijk?
Met een nieuwe fiets in een studentenbuurt komen is natuurlijk best dom, daar worden die dingen binnen het half jaar gesloopt. Gewoon een wrak opvissen ergens (25¤ voor een fiets is meer dan genoeg) en daarmee gaan, dan moet je het zelfs niet eens erg vinden als je fiets gepikt is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De fiets was net 4 maanden jong, goed onderhouden en helemaal krasvrij.
Dussss.... Ik kan nergens meer met een fiets komen, in de ene straat liggen de kwakkebollen op je fiets te azen, in een andere straat liggen de niet nader omschreven donker gekleurde mensen op je fiets te loeren, op het station kun je je fiets niet kwijt of 1 of andere aan verslavende middelen verslaafde neemt je fiets weg. Ik moet dus maar rondjes gaan fietsen in mn achtertuin, of moet ik ook gaan uitkijken voor de kabouters die hier aan de vijver staan te hengelen. Wat een gelul zeg, gewoon met je poten van andermans fiets afblijven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Met een nieuwe fiets in een studentenbuurt komen is natuurlijk best dom, daar worden die dingen binnen het half jaar gesloopt. Gewoon een wrak opvissen ergens (25¤ voor een fiets is meer dan genoeg) en daarmee gaan, dan moet je het zelfs niet eens erg vinden als je fiets gepikt is.
Klopt, maar je weet dat het gebeurt. Een mooie fiets dient dus voor een toertje te rijden naar familie oid waar je hem direct terug op de tuin kan zetten / om te gaan koersen, naar school/kroeg/winkel gaan met een nieuwe fiets is er gewoon om vragen. Wil je het wel doen, hang je fiets dan altijd ergens aan vast met een degelijk slot (Abus veiligheidsklasse 8 oid) en ze zullen hem wel niet meer pikken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:31 schreef method21 het volgende:
Wat een gelul zeg, gewoon met je poten van andermans fiets afblijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |