*Fobo kijkt*quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:40 schreef Stigma het volgende:
Ok, zullen we dan maar sex hebben om je een beetje op te vrolijken?
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef T.a.b. het volgende:
Samenwerken op school zuigt idd áltijd ja!
Jamaar kijk, dat is het nou juistquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:48 schreef nietzman het volgende:
Je had het natuurlijk ook gewoon meteen goed kunnen doen zodat zij zich nu niet meer een slag in de rondte hoefden te werken!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:48 schreef nietzman het volgende:
Je had het natuurlijk ook gewoon meteen goed kunnen doen zodat zij zich nu niet meer een slag in de rondte hoefden te werken!
Doet het woordje "verplicht" je iets?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Sigmund666 het volgende:
Bij projecten moet je ook nooit samenwerken. Dat is altijd mijn gouden regel geweest en ik had altijd voldoende!
Kijk, als je bijvoorbeeld werkt met een triest figuur dat bijvoorbeeld zoiets als faalangst en presentatieangst heeft, en hij heeft net het andere stuk van het project, dan ben jij de zak. Dus, zorg gewoon dat je zelf je project maakt. Krijg je vaak ook nog een weekje extra om te werken, aangezien je toch in je eentje hebt gewerkt.
- Het was afgesprokenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:52 schreef r3gi3boy het volgende:
van die einzelgangers die in hun eigen wereldje leven, gewoon maar hun gang gaan en zonder te overleggen maar iets in elkaar frunnikken en dan verwachten dat ze op handen gedragen worden![]()
Word wakker en besef dat je de zwakste schakel van de groep bent! Zelfreflectie heet dat, iets dat je ook moet leren van het werken in groepjes!
Een prots weekgekauwd stuk bruinbrood op een paspop in een atletische pose valt niet onder 'goed'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jamaar kijk, dat is het nou juist
Ik héb het meteen goed gedaan
Ze hóeven geen slag in de rondte te werken
Doet het zinnetje 'lul niet, je kunt nog altijd motiveren dat je in je eentje wilt werken, aangezien je al een keer in de zeik bent getrokken door je projectgenootjes?' je iets. Klaar! Uitgeluld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Doet het woordje "verplicht" je iets?
dit is de klaagbaak groentje, er mág teruggeklaagd wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
- Het was afgesproken
- Eisen waren duidelijk, heb ik opgevolgd
- Hou je bek, jij weet er duidelijk niks van
Onmogelijk. Dit moet gewoon samen. Puntquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Doet het zinnetje 'lul niet, je kunt nog altijd motiveren dat je in je eentje wilt werken, aangezien je al een keer in de zeik bent getrokken door je projectgenootjes?' je iets. Klaar! Uitgeluld.
Daar heb ik nooit problemen mee hoor. Laat die strebers maar lekker hun gang gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Klacht, mensen die in een groepsopdracht in hun eentje de hele opdracht gaan maken.
Dan zorg je gewoon dat je in een groepje komt met mensen die je echt mag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Onmogelijk. Dit moet gewoon samen. Punt
Met je uitgeluld
precies hetzelfde als bij onsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef Roland. het volgende:
Hier ook problemen met onze projectgroep. We moeten samen met een paar mensen een case inleveren. Eerst bestond onze groep uit 7 mensen, waren er tot voorheen nog 4 van over (mensen zijn gestopt met de studie). 3 van ons leveren goed werk af. Maar persoon 4 vertikt het om wat doen. Kerel loopt echt constant te zuigen naar ons.
Vragen we of hij al wat gedaan heeft, levert hij een stukje bij ons in direct gekopieerd van een website (wikipedia/cbs tabel enz). En op ‘t moment dat ik ‘m daar over aan wil spreken. Heeft de smiecht onze groep verlaten, en de docenten zo ver kunnen krijgen dat hij bij een ander groepje mag aansluiten, dat toevallig net hun project al klaar heeft. Zijn beklag was: omdat zijn roosters niet bij ons aan sluiten, we niet ‘communicatief’ genoeg naar hem zijn (klopt ook, tis een lul) en lui zijn omdat we hem maar niet helpen..
Dus nu zijn we met z’n drieen over, en mogen we zijn werk gaan afmaken, terwijl 't we al zo druk hebben. En het meest verrotste is dat wij nu in kwaad daglicht worden geplaats en nu maar mogen hopen of we nog die studiepunten kunnen krijgen. Morgen maar eens klagen..
Groepsprojecten ):
Als iemand de lamlul uithangt moet je die gast voor het blok zetten, doet ie niks -> meteen melden. Nu zijn jullie de sjaak, en terecht, omdat je dit hebt laten gebeuren. gewoon rechtzetten door met de leraar te babbelen, die gast valt vanzelf wel door de mand en jullie halen je punten wel. (overigens raar dat die leraar die gast zomaar over laat gaan naar een groep die notabene al klaar is!).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef Roland. het volgende:
Vragen we of hij al wat gedaan heeft, levert hij een stukje bij ons in direct gekopieerd van een website (wikipedia/cbs tabel enz). En op ‘t moment dat ik ‘m daar over aan wil spreken. Heeft de smiecht onze groep verlaten, en de docenten zo ver kunnen krijgen dat hij bij een ander groepje mag aansluiten, dat toevallig net hun project al klaar heeft. Zijn beklag was: omdat zijn roosters niet bij ons aan sluiten, we niet ‘communicatief’ genoeg naar hem zijn (klopt ook, tis een lul) en lui zijn omdat we hem maar niet helpen..
Ik ken hetzelfde probleem. Alleen was ik degene die alles moest doen van de 4 mensen. Naja heb ik doorgegeven de eerste week al en vervolgens nieuw groepje gekregenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Onmogelijk. Dit moet gewoon samen. Punt
Ik kan me daar zo aan irriterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Op school, (), een project, (
) over gezondheid en beweging.
Ik werk met een groepje van 4.
Ik maak een heel mooi rekwisiet.
Kost veel werk, goed resultaat.
"Jah, we hebben met zn 3en besproken dat we hem even zelf gaan doen en anders en beter".
Daar kan ik zo kwaad om worden!
Klacht: Mensen die dingen met het hele groepje bespreken, behalve degene waar het over gaat.
Klacht2: Mensen die jouw harde werk zomaar aan de kant schuiven en het beter weten.
Volgens mij heb jij een deel van het verhaal gemist, alles was besproken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:16 schreef Quock het volgende:
jij kan overduidelijk niet samenwerken, je moet natuurlijk wel eerst overleggen voordat je iets gaat maken.
Tja, je gaat uit van een planning die door incompetente sukkels in je groep niet nagekomen wordt, dus je zal het later dan altijd drukker hebben dan normaal omdat jij je punten wil halen... Dat 'op het laatste moment' is wel een bekend verhaal trouwens, ik heb ook weleens een paar nachten compleet doorgehaald om een opdracht nog af te maken... ik compleet naar de klote, docent compleet tevredenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:39 schreef Matel het volgende:
Ach ja...werken in groepjesDe ene helft van de groep doet niets terwijl de andere helft zich uit de naad werkt. Heb nog wel eens een week van 's morgens vroeg tot 's avonds 2:30 uur aan een project gewerkt met een ander groepslid om zo het project te redden van een ondergang.
En ja..dat was de laatste week, je weet hoe studenten zijn he
He CZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Mij dood maken met een blije musquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:00 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Wij dan?![]()
Nee hoor, flauw grapje.
Nee! Ga niet dood!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mij dood maken met een blije mus
Ze lachen je vierkant uit op de universiteit als je daar mee aankomtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Doet het zinnetje 'lul niet, je kunt nog altijd motiveren dat je in je eentje wilt werken, aangezien je al een keer in de zeik bent getrokken door je projectgenootjes?' je iets. Klaar! Uitgeluld.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
HET IS VOORBIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJ
Whoehoe.
Niks gewonnen overigens.
Wel een dikke voldoende nu jouw werk ontbreekt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
HET IS VOORBIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJ
Whoehoe.
Niks gewonnen overigens.
Mijn werk ontbreekt nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:21 schreef BabyShambles het volgende:
[..]
Wel een dikke voldoende nu jouw werk ontbreekt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |