Nog 10, en dan is het jubileum een feit. En jij mag de foto doen, dus doe maar Leo dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef Bayswater het volgende:
Deel 90 alweer, fotootje van Beenhakker dan maar, de bondscoach van 1990.
Niet echt origineel als je het NWS topic ziet.quote:
Hier ligt Jos Brink?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:53 schreef Luco het volgende:
Aaargh, ik heb een mooie bij die 1e foto, maar die is nogal ongepast op dit moment
Daarom vond ik hem ook leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niet echt origineel als je het NWS topic ziet.
Nee Antonio, ik zei dat je HIER die schwalbe moest makenquote:
Ik wist wel dat het over die veel te vroeg overleden voetballer ging, maar ik wilde er toch een draai aan geven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee Antonio, ik zei dat je HIER die schwalbe moest maken
Die van Jos is trouwens wel geniaal, en die kan IMO wel...
Verkapte Sneijder grap?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
he scheids, die speler in het oranje is maar zo groot, moet die niet met het jeugd ek meedoen?
quote:-Fides-
-Na schaduwspitsen introduceert Beenhakker ook schaduwnegers.-
quote:-ZoneKill-
-'Zon Leo'-
quote:-EnGCatjuh-
-"Nee, ik heb geen hoge bloeddruk, m'n gezicht is gewoon verbrand."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Robjuhhh-
-Bokito, HIER!!!!-
Deze jury is nog slechter dan die van Beschouwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:44 schreef Thelonious het volgende:
Matige jury, je zou bijna denken dat Beschouw er achter zit.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:44 schreef Thelonious het volgende:
Matige jury
Hopelijk is TheVulture uit de top 10.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:42 schreef Beschouw het volgende:
Hoe is het trouwens met tussenstand?
Nou gebruikersnaam nog.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:44 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hopelijk is TheVulture uit de top 10.
![]()
Die ontgroening is je goed bekomenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon twee winst in de laatste 3 deelnames
Ga ff fotootje zoeken, morgen kan ik iig gewoon jury doen
Vroegtijdig gestopt. Ontgroening viel wel mee, maar het was mijn vereniging gewoon niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die ontgroening is je goed bekomen
Mooi. Je wordt dus geen balletje?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vroegtijdig gestopt. Ontgroening viel wel mee, maar het was mijn vereniging gewoon niet.
Ging al niet bij een corps hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mooi. Je wordt dus geen balletje?
Wat hield de ontgroening eigenlijk in?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ging al niet bij een corps hoorDie hebben ze niet eens in Wageningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |