abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:15:41 #1
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_52742089

En uiteraard gaan na deeltje 4 we weer vrolijk verder in deeltje 5!

Post hier al je zelfgemaakte designs en geef kritiek op dat van anderen. Of het nou een tekening is of het design van een website (niet het script gedeelte dus) alles wat met vormgeving en ontwerpen te maken heeft hoort hier thuis.

Probeer zoveel mogelijk opbouwende kritiek aan elkaar te geven en ga elkaar niet af lopen zeiken. Iedereen probeert er hier wat van te leren en probeer elkaar dus te helpen.

So keep creating and show us what you got...

En dan nog wat nuttige info (met dank aan wc-eend):

Als je echter vragen heb over een programma of hoe ermee leert te werken dan is het het beste als je kijkt in 1 van onderstaande topics:
- http://forum.fok.nl/topic/1015310/

Hier een paar handige links om jouw creaties te uploaden:
- Tinypic
- Xs.to
- Glowfoto
- PicVault
- UploadYourImages
- Hostpic

Topicreeks:
- Hoe zien jouw designs eruit?
- Hoe zien jouw designs eruit? #2
- Hoe zien jouw designs eruit? #3
- Hoe zien jouw designs eruit? #4

[ Bericht 2% gewijzigd door Pat-man op 28-08-2007 08:54:17 ]
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:17:09 #2
69307 Pat-man
pi_52742134
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Kamermans het volgende:
cool, alleen de text heeft van die harde hoekjes, en het logo zelf is allemaal smooth en rond. dus misschien een ander lettertype voor de text.
verder vind ik hem erg goed
Ik vond het lettertype er juist ook wel goed bij passen, je hoeft niet altijd ronde vormen te kiezen omdat dat ook in het logo zit. Juist het contrast spreekt.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:05 schreef TC03 het volgende:
Vind het lettertype er wel goed bij passen, alleen zou ik alles in hoofdletters doen, of juist alles in kleine letters. Het verschil in grootte tussen van de S en D met de rest staat neit echt 'harmonieus', vind ik.
Heb er bewust voor gekozen om kapitalen te gebruiken zodat de vormen wat organischer werden.
Dit is overigens een van de manieren waarop het te gebruiken is. Ik zal het beeldmerk alleen bijvoorbeeld vaak los gebruiken, zoals in m'n avatar.

Hier een paar simpele en snel gemaakte voorbeeldjes waardoor het consequent maar toch afwisselend bruikbaar is en in 1 stijl blijft:

If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
pi_52743683
tvp
Zo niet.. dan toch!
pi_52743912
tvp
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 02:40:37 #5
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_52744135
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

erm ... rustig mensen ... ben pas een dag in dit topic

Hij heeft gelijk: oudere stijl.
Jij hebt gelijk: iedereen moet het leren
Ik heb gelijk: altijd
Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_52744565
Tientallen Vette Pixels
Calm down, please!
pi_52744568
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:40 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Kerel, had je nog wat met je engel-duivel creatie gedaan= Met name het middelste gedeelte, ben erg benieuwd, vond `m cool.
Nope Flyer was goedgekeurd, feest was succes. Maar ik ga er nog wel op door heur ^^

PS@TS: Deel #4 staat niet in de links in de OP
Calm down, please!
pi_52745025
tvp
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:32:45 #9
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52745213
TVP. nooit gedacht dat we zo ver kwamen want in deel 2 was er 6 maandenniet gepost
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:54:08 #10
69307 Pat-man
pi_52745448
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 04:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nope Flyer was goedgekeurd, feest was succes. Maar ik ga er nog wel op door heur ^^

PS@TS: Deel #4 staat niet in de links in de OP
Nee, omdat de link al direct bovenaan staat, maar kan hem er nog wel tussen zetten.
pi_52748456
na aanleiding wat DarkManta zei in ander topic over teknen als bobross ben ik even alleen met de smudge, en brush tool gaan klooien:

edit, hij is wel betje donker
pi_52748782
oh ik vind em erg leuk
hou wel van dat abstracte
pi_52748837
Erg leuk, vooral het bovenste gedeelte met paars/blauw
Zo niet.. dan toch!
pi_52752755
Een paar abstracte plaatjes van lang gelee van mezelf (desktops voor een bedrijf van een maat).
Combinatie van Bryce en Corel PhotoPaint.

Calm down, please!
pi_52753245
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef Googolplexian het volgende:
Een paar abstracte plaatjes van lang gelee van mezelf (desktops voor een bedrijf van een maat).
Combinatie van Bryce en Corel PhotoPaint.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Tering he, die middelste is echt de shit.
Lambo of Rekt
pi_52753810
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

vind em niet zo eigenlijk, die horizontale lijnen leiden te veel af
pi_52755384
TvP!
pi_52755493
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflare en als je dan kijk waar die van daan komt, dan zie je dat het licht punt in die planeet zit, zou er een kanaal door de planeet zitten waar het licht doorheen valt?
pi_52755494
tvp
I pwn u!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:15:04 #20
126737 Electro-Worm
pi_52758745
Ik vind er geen een echt mooi ofzo
pi_52759689
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef Kamermans het volgende:

[..]

ik vind het niet echt geweldig, ten eerste lensflare en als je dan kijk waar die van daan komt, dan zie je dat het licht punt in die planeet zit, zou er een kanaal door de planeet zitten waar het licht doorheen valt?
ab-stract
Calm down, please!
pi_52760352

Mijn kamer, vind hem nu zo ongeveer wel af

En dit moet een kerk/baalzaal/palijs ofzo worden
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:53:50 #23
126737 Electro-Worm
pi_52762931
Prachtige dingen. Alleen het plafond mag bij beide nog wel wat afgwerkt worden.
pi_52763760
Ik vind hem wel mooi, die middelste van Googolplexian. En een lensflare tja.. da's niet moeilijk te maken, ik kijk dan ook niet naar hoe moeilijk het te maken is. Ik kijk naar het geheel. Als muziekexpert ga je toch ook niet bij elk nummer zitten denken welke noten die gozer in het liedje gebruikt
Lambo of Rekt
pi_52764121
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

ab-stract
het is een combinatie van abstract en spaceart. of is het toeval dat ik er een planeet in zie? , verder probeer ik je niet aftezeiken ofzo hoor, ik geef alleen aan wat ik er niet zo mooi aan vind. je kan het dus zien als een leerpunt. maar je kan het idd ook negeren
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind hem wel mooi, die middelste van Googolplexian. En een lensflare tja.. da's niet moeilijk te maken, ik kijk dan ook niet naar hoe moeilijk het te maken is. Ik kijk naar het geheel. Als muziekexpert ga je toch ook niet bij elk nummer zitten denken welke noten die gozer in het liedje gebruikt
het is niet dat ik lensflare zeg omdat het duidleijk te zien is dat het een simpele fiter is in photoshop, maar ik vind lensflare zelf gewoon een "no go"
pi_52768851
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Kamermans het volgende:

[..]

het is een combinatie van abstract en spaceart. of is het toeval dat ik er een planeet in zie? , verder probeer ik je niet aftezeiken ofzo hoor, ik geef alleen aan wat ik er niet zo mooi aan vind. je kan het dus zien als een leerpunt. maar je kan het idd ook negeren
[..]

het is niet dat ik lensflare zeg omdat het duidleijk te zien is dat het een simpele fiter is in photoshop, maar ik vind lensflare zelf gewoon een "no go"
Het zijn nogal oude brainfarts... Jaartje of 7 geleden inmiddels.
Verder natuurlijk een kwestie van smaak en interpretatie. De 1 vindt het wel mooi en de ander niet.

Leerpunt ligt inmiddels ergens anders ... ben me steeds meer aan het verdiepen in Zbrush van Pixologic TOP programma (zijn onder andere ook de figuren voor Pirates of the Caribbean mee ontworpen)

klik
Calm down, please!
pi_52770185
de figuren van pirates of the caribbean zijn idd voor een deel gemaakt met zbrush, maar dit programma wordt veel in combinatie gerbuikt met bijvoorbeeld maya.(ook bij pirates of the caribbean onderandere) in maya wordt het model gemaakt, dit wordt vervolgens geinport in zbrush en daar worden extra textures aan het model toegevoegd.
maar ZBrush werkt best wel relaxed , echt super veel lol om er mee te werken
pi_52770939
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:19 schreef Kamermans het volgende:
de figuren van pirates of the caribbean zijn idd voor een deel gemaakt met zbrush, maar dit programma wordt veel in combinatie gerbuikt met bijvoorbeeld maya.(ook bij pirates of the caribbean onderandere) in maya wordt het model gemaakt, dit wordt vervolgens geinport in zbrush en daar worden extra textures aan het model toegevoegd.
maar ZBrush werkt best wel relaxed , echt super veel lol om er mee te werken
Yup maar je gebruikt Maya om de (relatief) low-poly meshes te maken. Zbrush neemt heel veel werk uit handen doordat je je modellen low-poly kunt opmaken (zeg 30k poly's) en met Zbrush dat in de miljoenen kunt trekken

Ik importeer (experimenteel nog) 3DS modellen maar maak steeds meer gebruik van Zspheres die rulen namelijk nogal!

P.S.: Je voegt niet alleen textures toe in Zbrush hoor ... je kunt echt de mesh aanpassen tot in belachelijk detail en daarna nog eens tot in belachelijk detail texturen

[ Bericht 9% gewijzigd door Googolplexian op 29-08-2007 02:54:45 ]
Calm down, please!
pi_52772969
tvp
pi_52773642
tvp
pi_52806076
cd hoes opdracht voor school van de band http://www.lovebite.nl
er moest een agressieve hond op dat was eigenlijk de enige eis.

vind het hondje wel goed gelukt, hier het origineel:

ik had eerst zeg maar alleen de hond en de rest wit, en dan alleen de album titel daar ergens in het witte, was erg mooi maar helaas niet punkrock genoeg

zoiets had ik eerst dus

[ Bericht 10% gewijzigd door ikJur op 30-08-2007 12:14:01 ]
0023
pi_52806646
engie wat ik niet zo mooi vind is de hoeveelheid noise op de hond, en dan voral dan de color noise,..

maar het is goed gelukt om het hondje agressieve te maken
pi_52806771
ik zou er wat grain over die hond gooien ipv de color noise
pi_52807059
hmm grappig, want juist dat sprak mij erg aan. Heb het naar aanleiding van Incolumis even met grain geprobeerd maar dan vind ik em juist weer te mooi zeg maar. Juist dat soort van inscan effect wat je nou krijgt past er wel bij. Het is overigens een color halftone filter.

ga er nog wel even mee spelen en kijken wat m'n klasgenoten er van zeggen
0023
pi_52807407
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef ikJur het volgende:
hmm grappig, want juist dat sprak mij erg aan. Heb het naar aanleiding van Incolumis even met grain geprobeerd maar dan vind ik em juist weer te mooi zeg maar. Juist dat soort van inscan effect wat je nou krijgt past er wel bij. Het is overigens een color halftone filter.

ga er nog wel even mee spelen en kijken wat m'n klasgenoten er van zeggen
Misschien de halftone op een wat hogere grain zetten. Ik weet niet welke resolutie de opdracht is (en of we een vertekend beeld ervan zien hier op Fok) maar het lijkt op een scanfout / laksheid... alsof het niet expres is gedaan, zeg maar. Geef de halftone een overdreven grain (desnoods multiply met een tweede laag in licht greyscale van het origineel) zodat het niet op een foutje lijkt ^^

Ik vind Color Halftone ook een mooi effect voor de underground / urban look.
Je kunt de Color Halftone laag ook opsplitsen in CMYK / RGB kanalen en dan gaan spelen met de afzonderlijke kanalen ... bijvoorbeeld een Motion Blur op alle lagen maar haaks op elkaar. Of alle lagen blurren (bij CMYK) behalve zwart.
Calm down, please!
pi_52807769
Het is een punkband he. Ik zou zeggen maak een silhouette van die hond met de "kleuren" rood, wit en zwart. Hou het basic en geef het geheel een smerig randje.

Maar ik zie dat ze dat zelf al gedaan hebben? Het albums is al uit?

pi_52814405
Ik heb t vorige deel van dit topic maar een beetje in de gaten gehouden en tja wat let mij om zelf niet eens te posten..

Ik ben bezig met een bedrijfje opzetten en de layout van mijn website is volgens mij zo goed als af, dus binnenkort ga ik de teksten erin plaatsen en mijn portfolio ook online zetten. De bedoeling is grafische en multimedia producten te maken.. Logo's, huisstijlen, flyers, websites, etc.

Ik was nog wel van plan om de hoogte wat in te perken waardoor het rechter deel (waar de tekst e.d. in komt) lager wordt, maar ook de knoppen wil ik toch iets kleiner waardoor het gedeelte weer breder wordt .. dus...700x700 is dan het uitgangspunt. Zo is de site meer compatible @ 1024x768. Als je goed kijkt zie je dat de vorm van de site hetzelfde is als het logo.

zie hier de "layout":
www.midnightindustries.nl

[ Bericht 4% gewijzigd door Ruuub op 30-08-2007 17:05:15 ]
pi_52814570
kan je misschien ff een plaatjer er van posten? 'k geloof dat hij hier op m;n pc er namelijk niet zo uit ziet als hij er uit hoort te zien
pi_52814893
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:49 schreef Kamermans het volgende:
kan je misschien ff een plaatjer er van posten? 'k geloof dat hij hier op m;n pc er namelijk niet zo uit ziet als hij er uit hoort te zien
kan je daar een screenshot van maken en naar mij PM'en?
pi_52815126
ik gebruikt uiteraard wel gewoon de good old IE
screen
pi_52815233
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef Kamermans het volgende:
ik gebruikt uiteraard wel gewoon de good old IE
screen
neee niet weeeeer

doe is Firefox dan.. of check hierboven in de browser is mooier iig.. zeker op jou resolutie, ik heb exact de zelfde res
pi_52815243
yup, in firefox werkt hij wel goed is echt super irritand dat niet elke browser de zelfde code herkent. als iedereen gewoon bij IE was gebleven hadden we dit gezeik niet
lekker he zo;n groot beeld
pi_52815362
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef Kamermans het volgende:
yup, in firefox werkt hij wel goed is echt super irritand dat niet elke browser de zelfde code herkent. als iedereen gewoon bij IE was gebleven hadden we dit gezeik niet
lekker he zo;n groot beeld
ja, ja, idd, hm hm, maar hoe vind je em?
pi_52815411
ja ziet er goed uit , ben benieuwd naar hoe je je portfolio gaat indelen. ben namelijk zelf ook bezig met mijn site aan het aanpassen, maar loop nu tegen wat probleempjes aan :S
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:49:29 #45
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_52816042
Whauw! vet brute dingen hier,

ik lig verdomme al krom om bijvoorbeeld een site layout/menu te maken.
iets als dit www.the-teqnician.nl

Kost me echt weken.... ben niet zo creatief in dat opzicht.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:55:19 #46
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52827791
tvp
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_52834186
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 00:17 schreef Pat-man het volgende:
[afbeelding]
mooie kleuren!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:57:15 #48
69307 Pat-man
pi_52836967
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:25 schreef Ruuub het volgende:

[..]

mooie kleuren!
Thnx!
pi_52837323
weet iemand hoe je je website kan verlengen?
gewoon een terugkoment element erin zeg maar..
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:35:22 #50
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_52872556
TvP
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:53:17 #52
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_52930323

Eerste opdracht voor mijn nieuwe studie (het natekenen van wat visjes + background.)
Ziet er niet uit natuurlijk geef mij maar webgraphics, mja opdracht is opdracht he.

(Er zitten vast wel mensen op fok die dezelfde opleiding doen vandaar de anti rip..)
pi_52930605
Het heeft wel wat typografisch
pi_52973289
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:53 schreef Drakire het volgende:
(Er zitten vast wel mensen op fok die dezelfde opleiding doen vandaar de anti rip..)
Anti-rip? Lol.. dat is toch zo te doen met de clone tool?
Anyways.

Een design van donryco heb ik overgenomen in illustrator. (Met toestemming)
Een beetje laat, maar beter laat dan niet.
Iemand anders nog die graag zijn design op een t shirt wilt hebben? Kan ze e.v.t. gelijk drukken

[ Bericht 50% gewijzigd door Eelcotje84 op 06-09-2007 00:49:28 ]
pi_52973585
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef Eelcotje84 het volgende:

[..]

Anti-rip? Lol.. dat is toch zo te doen met de clone tool?
Anyways.

Een design van donryco heb ik overgenomen in illustrator. (Met toestemming)
Een beetje laat, maar beter laat dan niet.
Iemand anders nog die graag zijn design op een t shirt wilt hebben? Kan ze e.v.t. gelijk drukken

[afbeelding]
Check ook eens www.cityprintbv.nl voor dit zeefdrukken voor lage prijzen.
Calm down, please!
pi_52977219
Pat-Man mooi logo
Creative sound www.breaksblog.biz
Illustration and Art
  donderdag 6 september 2007 @ 12:45:18 #57
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_52980159
Ik heb sinds kort een beetje interesse gekregen in Photoshop, heb hiervoor alleen maar fireworks gebruikt voor vector tekenen... .

hier is het eerste resultaat, foto manipulatie...

Gemaakt van:

Gemaakt in iets meer dan een uurtje, denk ik zo. Vond het redelijk voor m'n eerste probeersel .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_52984023
uitgezoomd komt hij mooier over... ingezoomd niet echt... maar netjs hoor
I pwn u!
  vrijdag 7 september 2007 @ 01:49:20 #59
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_52996711
@Jo0Lz:
Gaaf gedaan, die fairy past er goed bij, 'k vind de kleine versie zelf ook iets mooier dan de grote.

We moeten voor webtechnologieen 1 binnenkort een showcase portfolio maken dus heb ik alvast een beginnetje gemaakt

pi_52998841
nettjes hoor, maar het ziet me er een beetje te professioneel en strak uit voor een portfolio,...
je moet ook ff kijken naar de text, ziet er een beetje pixelig uit heb ik het idee
pi_53000864
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:49 schreef Drakire het volgende:
@Jo0Lz:
Gaaf gedaan, die fairy past er goed bij, 'k vind de kleine versie zelf ook iets mooier dan de grote.

We moeten voor webtechnologieen 1 binnenkort een showcase portfolio maken dus heb ik alvast een beginnetje gemaakt

[afbeelding]
smooth hoor!
pi_53018947

bezig met een nieuw 3d project, ben nu bezig met de tank.

[ Bericht 15% gewijzigd door mash_ op 07-09-2007 23:28:30 ]
pi_53023084
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zeer gaaf! Ik weet niet veel van 3d design, maar dit ziet er goed uit. Ga je er textures op los laten?
pi_53023112
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:58 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Zeer gaaf! Ik weet niet veel van 3d design, maar dit ziet er goed uit. Ga je er textures op los laten?
Waar den k jij textures te zien dan?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53023175
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 03:01 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Waar den k jij textures te zien dan?
Le-Zen
Calm down, please!
pi_53023192
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 03:11 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Le-Zen
Hell, je hebt gelijk. Maar gelukkig heb ik hiermee toch een TVP weten te plaatsen.
Ik typ straat.
pi_53032394

Hier een filmpje, ik mis daar nog 2 wielen, daar kwam ik pas achter toen die klaar was met renderen.(is nu al verbeterd)

het modeleren van de tank is nu zo goed als af, nu moet ik de omgeving nog gaan maken. en daarna ga ik de textures aanbrengen.

[ Bericht 3% gewijzigd door mash_ op 08-09-2007 17:42:42 ]
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:51:58 #68
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_53032739
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef Ruuub het volgende:
weet iemand hoe je je website kan verlengen?
gewoon een terugkoment element erin zeg maar..
Probeer eerst je website te maken mbv div'jes, ipv tabellen.

edit:
En als je dat niet wil, dan moet je de <tr> die mee moet stretchen heigh="100%" meegeven. Hierna moet je de betreffende afbeeldingen die ook mee moeten stretchen zich laten herhalen als bijv een background. Je kan ze ook height="100%" megeven maar beter als background.

[ Bericht 27% gewijzigd door dikkekaas op 08-09-2007 18:36:13 ]
pi_53033927

Niet veel gedaan, maar gewoon een rij naast elkaar gezet en zonlicht toegevoegd
  zondag 9 september 2007 @ 12:48:11 #70
69307 Pat-man
pi_53047171
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:53 schreef Drakire het volgende:
[afbeelding]

Eerste opdracht voor mijn nieuwe studie (het natekenen van wat visjes + background.)
Ziet er niet uit natuurlijk geef mij maar webgraphics, mja opdracht is opdracht he.

We zullen maar niet zeggen waar we hem zonder anit rip kunnen vinden he....

[kuch] d-art....[kuch]

Pixxy logo ziet er zeer netjes uit! Waar heb je het mee gemaakt? AI en PS?
Pas wel op met die Apple look shine erin, begint beetje afgezaagd te worden.. al moet ik eerlijk toegeven het nog wel mooi te vinden.
  zondag 9 september 2007 @ 21:15:40 #71
126737 Electro-Worm
pi_53058494

Pixel voor pixel, en pentool. Ik had voorbeeldje erbij.
pi_53059795
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
... wat is het?
pi_53059845
quote:
[afbeelding]
Uhm..

Wat stelt het voor?
pi_53060091
quote:
[afbeelding]
Moest 2x kijken voor ik doorhad dat 't een oog was
pi_53060097
Quote ipv edit
pi_53060200
Ik dacht dat het dat ghostbusterbeest was.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
  maandag 10 september 2007 @ 07:27:59 #77
126737 Electro-Worm
pi_53065842
...
  maandag 10 september 2007 @ 08:31:16 #78
126737 Electro-Worm
pi_53066241
  maandag 10 september 2007 @ 11:17:20 #79
69307 Pat-man
pi_53069111
doet nie...
  maandag 10 september 2007 @ 15:39:01 #80
126737 Electro-Worm
pi_53074558
Shit
pi_53074919
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

welk programma gebruik je?
pi_53074951
quote:
Op maandag 10 september 2007 15:39 schreef Electro-Worm het volgende:
Shit
matig van je..
  maandag 10 september 2007 @ 16:27:12 #83
126737 Electro-Worm
pi_53075220
ff reuploaden swa.
  maandag 10 september 2007 @ 16:29:08 #84
126737 Electro-Worm
pi_53075257
pi_53075299
quote:
Op maandag 10 september 2007 16:29 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Doe eens tinypic.com gebruiken voor het uploaden van plaatjes, iig geen imageshack. Ik zie slechts kikkers.
Ik typ straat.
  maandag 10 september 2007 @ 16:35:46 #86
126737 Electro-Worm
pi_53075348
omg waarom doetie t niet. ik heb hem gewoon geupload op xs. to Deed t niet. Toen bij tinypic, deetie ook niet. WTF.
pi_53076714
quote:
Op maandag 10 september 2007 16:35 schreef Electro-Worm het volgende:
omg waarom doetie t niet. ik heb hem gewoon geupload op xs. to Deed t niet. Toen bij tinypic, deetie ook niet. WTF.
xs.to
pi_53085759
quote:
Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef Ruuub het volgende:

[..]

welk programma gebruik je?
3ds max
pi_53086299
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:49 schreef Drakire het volgende:
@Jo0Lz:

[afbeelding]
dat ziet er gelikt uit zeg mooi clean en strak.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_53087880
quote:
Op maandag 10 september 2007 16:35 schreef Electro-Worm het volgende:
je upload de kikker zelf grapjas

als dat de grap was, ok, haha

[rating: 6/10]
daar geef ik je dan een voldoende voor
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:56:49 #91
126737 Electro-Worm
pi_53089243
Neee cht niet !!
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:16:59 #92
124655 DarkManta
pi_53102717
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:29 schreef seekfaM het volgende:

Reacties altijd welcome
Aanleiding van deze, is omdat ik daar een aantal dagen zelf ben geweest
En wederom heb jij deze niet gemaakt.
Bron:
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53102808
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:16 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Bron:
wtf bezielt die kerel, volgens mij leid ie aan dezelfde psychologische ziekte als die oplichter op tv laatst die 150.000 aan eenanorexia patient wou schenken. Attention Whore
0023
pi_53103181
quote:

[..]

Bron:
Jezus die seekafm is een lozer
pi_53103385
quote:

[..]

Bron:
achjoh, we weten dat seekfaM een loser is , en hij laat z;n neus niet meer in het topic zien, dus niet echt veel rede om er op door te gaan toch?
er zullen altijd dit soort figuuren zijn, het is triest, maar je kan er niet echt iets tegen doen,...
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:28:51 #96
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_53104268
1t\/p

[ Bericht 60% gewijzigd door MadMarine op 11-09-2007 20:35:03 ]
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:13:03 #97
124655 DarkManta
pi_53105318
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:48 schreef Kamermans het volgende:

[..]

achjoh, we weten dat seekfaM een loser is , en hij laat z;n neus niet meer in het topic zien, dus niet echt veel rede om er op door te gaan toch?
er zullen altijd dit soort figuuren zijn, het is triest, maar je kan er niet echt iets tegen doen,...
Ik kwam het toevallig tegen toen ik op zoek ging naar zippo`s, en toen kwam ik die pic tegen en het kwam me bekend voor.
pi_53106160
seek fame
Calm down, please!
pi_53106813
Ik zou er een moord voor doen om de skills van seekfaM te hebben.
Ik typ straat.
pi_53107711
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou er een moord voor doen om de skills van seekfaM te hebben.
.. jij zou een moord doen om de skills van een art thief te hebben !? dude dan moet je wel heeel slecht zijn als je de skills van een art thief wilt
pi_53107811
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:32 schreef Kamermans het volgende:

[..]

.. jij zou een moord doen om de skills van een art thief te hebben !? dude dan moet je wel heeel slecht zijn als je de skills van een art thief wilt
Het was dan ook sarcastisch.
Ik typ straat.
pi_53108868
0023
pi_53119569
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:05 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
vet, hoe heb je em gemaakt?

pi_53125549
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:21 schreef Ruuub het volgende:

[..]

vet, hoe heb je em gemaakt?

naast grafisch vormgever student ben ik tevens fanatiek vogelaar. Deze mooie uil kwam ik laatst tijdens een nachtsessie tegen. De font is zorgvuldig gekozen, alsmede de zwarte lijn eromheen.

_
0023
  woensdag 12 september 2007 @ 17:35:40 #105
126737 Electro-Worm
pi_53125952
..
Ja, ik be nerg fotogeniek, deze foto is genomen met een camera genaamd canon-electro-wormxx201.

JAAHAH
pi_53128818
lol..

Zijn er hier ook DTP'ers?
pi_53131341
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:35 schreef Electro-Worm het volgende:
.. [afbeelding]
Ja, ik be nerg fotogeniek, deze foto is genomen met een camera genaamd canon-electro-wormxx201.

JAAHAH
PLORK?
Prachtig Lichaam Ongelooflijke Rotkop

en de foto is genomen met een Samsung en geen Canon
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef wc-eend het volgende:
lol..

DTP'ers?
pi_53131595
DTP
  donderdag 13 september 2007 @ 01:45:31 #109
69307 Pat-man
pi_53137227
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef wc-eend het volgende:
lol..

jups... in een ver verleden...

Quark Rulezzz.... (al heb ik het al tijden niet meer gebruikt)

Heb op het GLU (Grafisch Lyceum Utrecht) er een diploma voor gehaald, vormgeven en dan richting DTP.
pi_53137517
Ik heb 1 jaar DTP gedaan.

Niks voor mij
pi_53139378
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef Pat-man het volgende:

[..]

jups... in een ver verleden...

Quark Rulezzz.... (al heb ik het al tijden niet meer gebruikt)

Heb op het GLU (Grafisch Lyceum Utrecht) er een diploma voor gehaald, vormgeven en dan richting DTP.
Op dit moment zit ik in het lokaal b216 op het glu
pi_53147729
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef Kamermans het volgende:
DTP'ers?
gastttt..
pi_53147766
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:48 schreef mash_ het volgende:

[..]

Op dit moment zit ik in het lokaal b216 op het glu
das grafisch vormgeven toch? ik doe multimedia vormgeven.. kben morgen weer op school
pi_53148136
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:31 schreef Ruuub het volgende:

[..]

das grafisch vormgeven toch? ik doe multimedia vormgeven.. kben morgen weer op school
Ik doe ook multi media, maar hadden engels dus daarom moesten we naar de b vleugel
  donderdag 13 september 2007 @ 20:49:03 #115
69307 Pat-man
pi_53155061
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik doe ook multi media, maar hadden engels dus daarom moesten we naar de b vleugel
lol, zou echt niet meer weten hoe die school in elkaar zit. Doe nu Digital Media Design op de HKU.
Stukken beter onderwijs i.i.g.!
Aanrader voor als je klaar bent!
pi_53157870
ik werk nu in de zorg maar wil wat anders gaan doen, maar aangezien ik niet weer gewoon naar school kan, wou ik eerst een cursus gaan doen.. DTP leek me wel wat omdat dat nog niet het creatiefste van het creatiefste vraagt.. en ik ben niet zo creatief.. dus hoop dat ook te ontwikkelen
  donderdag 13 september 2007 @ 23:11:45 #117
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53159663
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:48 schreef Pat-man het volgende:

[..]

We zullen maar niet zeggen waar we hem zonder anit rip kunnen vinden he....

[kuch] d-art....[kuch]

Pixxy logo ziet er zeer netjes uit! Waar heb je het mee gemaakt? AI en PS?
Pas wel op met die Apple look shine erin, begint beetje afgezaagd te worden.. al moet ik eerlijk toegeven het nog wel mooi te vinden.
Alleen PS idd i.c.m. een Wacom.
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef Pat-man het volgende:

[..]

lol, zou echt niet meer weten hoe die school in elkaar zit. Doe nu Digital Media Design op de HKU.
En bevalt die opleiding een beetje? Heb altijd het idee gehad dat je bij opleidingen van de HKU erg sterk (lees: goed) moet zijn in 'traditional arts' of is dat een vertekend beeld dat ik heb?
pi_53159711
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Ja dat zal best, want ik vind de school wel leuk maar er word zo kut les gegeven. als je thuis tutorials maakt leer je progammas sneller dan op school, die 3d dingen heb k van me zelf geleerd. niet via school
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:55:59 #120
59269 Drakire
May Lyssa aid you
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:10:37 #121
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53185724
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Kamermans het volgende:
3D animatie:
Axino Cuntinu animatie
Heb jij die alleen gemaakt? Nice
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53186918
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef donroyco het volgende:

[..]

Heb jij die alleen gemaakt? Nice
niet alleen, we hebben het met z;n 3tjes gemaakt
pi_53187329
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef Kamermans het volgende:

[..]

niet alleen, we hebben het met z;n 3tjes gemaakt
Vet!!

Welke progamas hebben jullie er voor gebruikt?
pi_53187388
Mensen het is een show topic
Werk gerelateerde zaken staan meestal in WGR (zelfs de ict'ers)
pi_53188311
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:04 schreef mash_ het volgende:

[..]

Vet!!

Welke progamas hebben jullie er voor gebruikt?
maya, aftereffects en photoshop
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
Mensen het is een show topic
Werk gerelateerde zaken staan meestal in WGR (zelfs de ict'ers)
mwah, het gaat eigelijk juist om de discussies rond om de geposte dingen, als het alleen maar voor de show is dan zie ik het nut niet van je designs posten
pi_53188420

Bijna af, slechts nog wat portfolio opvullen.
pi_53188585
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Kamermans het volgende:
3D animatie:
Axino Cuntinu animatie
Heel gaaf

Waar ik me alleen aan stoor is het commentaar. Helaas is het tegenwoordig gangbaar (zeker in reclames) maar ik mis zo de "n" achteraan meervoud of werkwoorden.

"gevenduh, clientuh, verzorgenduh"

Niet dat jullie daar iets kunnen doen hoor Het is de verpaupering van het ABN en is al in een vergevorderd stadium.

Wat betreft de rest ... wow!!! Erg onder de indruk (ook het verhaal zelf)

[ Bericht 2% gewijzigd door Googolplexian op 15-09-2007 10:59:15 ]
Calm down, please!
pi_53189393
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef Ruuub het volgende:

zit je toevallig op het glu ??
pi_53191945
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:37 schreef mash_ het volgende:

[..]

zit je toevallig op het glu ??
ja, de helft hier, heb ik het idee

EDIT: kijk quote hieronder

[ Bericht 6% gewijzigd door Ruuub op 15-09-2007 10:45:06 ]
pi_53192048
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:31 schreef Ruuub het volgende:

[..]

( gast ik zei het hier al )
pi_53194741
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:44 schreef Ruuub het volgende:

[..]

( gast ik zei het hier al )
oops :d ja sorry zag het aan die opdracht van huis stijl voor een bedrijf was alleen ff vergeten dat je het gister al had gezegd
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:59:41 #132
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_53194829
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef Ruuub het volgende:

"wij" "wij" "wij".

Nee, ik, ik, ik. Doe je niet professioneler voor als je bent. Daar prikt iedereen zo doorheen.
Ik ga naar huis.
pi_53196712
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef nietzman het volgende:

[..]

"wij" "wij" "wij".

Nee, ik, ik, ik. Doe je niet professioneler voor als je bent. Daar prikt iedereen zo doorheen.
Oei ... fout

"Ik" klinkt zeer egoïstisch en laat ook geen ruimte voor groei. Net zoals je Nederlandse zinnen formeel niet met "ik" dient te beginnen is het ook beter om de eerste persoon enkelvoud uit bedrijfspresentaties te houden.
Calm down, please!
pi_53197966
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Oei ... fout

"Ik" klinkt zeer egoïstisch en laat ook geen ruimte voor groei. Net zoals je Nederlandse zinnen formeel niet met "ik" dient te beginnen is het ook beter om de eerste persoon enkelvoud uit bedrijfspresentaties te houden.
In de "wij" vorm spreken als je maar alleen bent is anders ook niet echt verstandig. Dan zou ik liever voor egoïstisch kiezen dan de bedrijven min of meer voor te liegen.

@Ruuub
Kijkend naar je code. Imageready is leuk, snel en makkelijk in gebruik, professioneel is het niet natuurlijk. Door al die afbeeldingen raakt de website onnodig langzaam en vind ik het niet als een geheel overkomen.

De kleur van je header komt niet geheel over met die van je achtergrond en ook het iframe bezit geen achtergrond waardoor er een gat in je header ontstaat. Ook zou ik het copyright logo uit die afbeelding slopen. Als je het daadwerkelijk nodig acht zet hem dan gewoon in plain tekst eronder.
Ik typ straat.
pi_53200017
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Oei ... fout

inderdaad, goed gezien.
pi_53200278
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

In de "wij" vorm spreken als je maar alleen bent is anders ook niet echt verstandig. Dan zou ik liever voor egoïstisch kiezen dan de bedrijven min of meer voor te liegen.

@Ruuub
Kijkend naar je code. Imageready is leuk, snel en makkelijk in gebruik, professioneel is het niet natuurlijk. Door al die afbeeldingen raakt de website onnodig langzaam en vind ik het niet als een geheel overkomen.

De kleur van je header komt niet geheel over met die van je achtergrond en ook het iframe bezit geen achtergrond waardoor er een gat in je header ontstaat. Ook zou ik het copyright logo uit die afbeelding slopen. Als je het daadwerkelijk nodig acht zet hem dan gewoon in plain tekst eronder.
ok bedankt voor je tips..

iig, ik ben niet een scripter en ik bied deze dienst ook niet aan dus een mooi script zal het niet worden dit schooljaar gaan we nog wat met CSS doen dus misschien ga ik dat ook voor die site gebruiken..
pi_53201251
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Ruuub het volgende:

[..]

inderdaad, goed gezien.
Wij hebben een eenmanszaak en we doen het ook zo.
Calm down, please!
  zondag 16 september 2007 @ 22:50:44 #138
69307 Pat-man
pi_53231096
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef Drakire het volgende:
[..]
En bevalt die opleiding een beetje? Heb altijd het idee gehad dat je bij opleidingen van de HKU erg sterk (lees: goed) moet zijn in 'traditional arts' of is dat een vertekend beeld dat ik heb?
Opleiding bevalt heel goed. Nu 4e jaar in op voor m'n master degree. HKU heeft zoveel richtingen, maar wij zijn meer met vernieuwende dingen bezig. Kijk maar eens rond op ons intranet http://kmtweb.hku.nl.
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat zal best, want ik vind de school wel leuk maar er word zo kut les gegeven. als je thuis tutorials maakt leer je progammas sneller dan op school, die 3d dingen heb k van me zelf geleerd. niet via school
School leer je idd niet veel. Je moet het meer van je stage hebben. Daar kan je echt veel leren.
pi_53243847
Mijn schoonouders hebben sinds kort een winkel, ze hebben ook een website, die is niet zo super, nu zou ik ze helpen ermee en was ik bezig met een header.. Dit heb ik nu.. tips en opmerking zijn al te graag welkom..

maandag 17 september 2007 @ 14:42:27 #140
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53244054
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:33 schreef wc-eend het volgende:
Mijn schoonouders hebben sinds kort een winkel, ze hebben ook een website, die is niet zo super, nu zou ik ze helpen ermee en was ik bezig met een header.. Dit heb ik nu.. tips en opmerking zijn al te graag welkom..

[afbeelding]
Misschien een ander lettertype proberen? Voor een header is dit wel 'normaal'.. en een ander lettertype voor 'geschenkartikelen' pakken?
Het zijn maar tips
pi_53244139
Reflectie schuintrekken. Aan de kleuren zit je vast gebonden, anders deze veranderen. Lettertype van 'geschenkartikelen' veranderen, of onder 'Merkkado.com' plaatsen misschien.
Ik typ straat.
pi_53244526

nu de reflectie dan nog
  maandag 17 september 2007 @ 15:06:59 #143
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53244687
ik ben gisteren bezig geweest met een nieuwe website voor mezelf. de middelste 9 afbeeldingen zijn in feite foto van een raam met raamdecoratie die ik erg mooi vind. ga ze ook laten printen en op houten plaatjes lijmen en dan met haakjes aan elkaar bevestigen en aan de muur hangen

de bloemen heb ik in Illustrator gemaakt. Vond het zelf wel redelijk gelukt eigenlijk

dat logo wordt nog anders. nu staat er T.B.F. maar dat wordt toch gewoon Puckzzz, dat wordt nl. mijn nieuwe domeinnaam

alleen gallery 1 doet het nu, maar die moet nog opgepimpt worden met een beetje hetzelfde artwork als op de index.

http://members.home.nl/puckzz/site

oh en hij moet nog gecentreerd, maar dat moet ik ergens in de code wijzigen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53244749
tvp
pi_53245255
pi_53246905
@ wc-eend, ziet er 'goedkoop' uit. Komt mede door de schaduwen en cheesy reflecties in combinatie met een bevel. Het heeft een hoog my-first-photoshop-creatie gehalte om het maar even bot te zeggen.
Vloerplint
pi_53247229
Ik ben ook nog redelijk nieuw maar kan altijd nog aanpassen..
pi_53247551
Ik zou in ieder geval de schaduwen of helemaal weglaten of sterk vervagen zodat ze amper zichtbaar zijn. Zelfde geldt voor de reflecties, ze zijn nu té aanwezig. En we moeten allemaal ergens beginnen, in het begin allemaal leuk en aardig al die layer-styles maar na verloop van tijd leer je vanzelf dat meer effecten niet gelijk staat aan een mooier eind-product.
Vloerplint
pi_53248939
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben gisteren bezig geweest met een nieuwe website voor mezelf. de middelste 9 afbeeldingen zijn in feite foto van een raam met raamdecoratie die ik erg mooi vind. ga ze ook laten printen en op houten plaatjes lijmen en dan met haakjes aan elkaar bevestigen en aan de muur hangen

de bloemen heb ik in Illustrator gemaakt. Vond het zelf wel redelijk gelukt eigenlijk

dat logo wordt nog anders. nu staat er T.B.F. maar dat wordt toch gewoon Puckzzz, dat wordt nl. mijn nieuwe domeinnaam

alleen gallery 1 doet het nu, maar die moet nog opgepimpt worden met een beetje hetzelfde artwork als op de index.

http://members.home.nl/puckzz/site

oh en hij moet nog gecentreerd, maar dat moet ik ergens in de code wijzigen
ziet er goed uit hoor , alleen vind ik dat de groene kleur van de bloem-steeltjes een beetje donkerder en minder verzadigd had gemogen.
verder vind ik dat je de fotos ook wel wat grooter op je site mag zetten hoor, daar draait het namelijk allemaal om

en nog even een title aan je site geven, nu staat er index.jpg
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:31 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
oke, uhm. je hebt een achtergrond, in dit geval een gradient. verder heb je 2 objecten, de text en dat schoppe teken. alleen de text heeft nu een reflectie,..
de reflectie van "geschenkartiekelen" klopt ook niet helemaal, de g die loopt over in elkaar.
wat misschien wel goed zou staan is de letter spacing van "merkkado.com" iets te vergroten. het zit nu namelijk erg dicht tegen elkaar aan.
hopelijk heb je wat aan mijn comment en succes!

[ Bericht 5% gewijzigd door Kamermans op 17-09-2007 18:09:20 ]
pi_53249429
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:31 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
De eerste was het beste imo :

tipjes (uitgaande van de eerste):

- Gebruike een heel lichte greyscale voor de reflectie ;
- Maak het lettertype van de bijzin / slogan / payoff kleiner maar houd het wel hetzelfde (je probeert in een ontwerp altijd zo min mogelijk verschillende lettertypes te gebruiken tenzij je onderscheid moet maken met grote blokken tekst en afzonderlijke payoffs) ;
- probeer (voor een professionele uitstraling) niet teveel kleuren en/of effecten in je lettertypen te gebruiken. Ook rekening houdend met de toekomst (shirts, briefpapier, etc ... meerkleurendruk is nou eenmaal duurder).

Calm down, please!
pi_53251431
Thanks voor de tips allemaal ga er zeker wat mee doen
  dinsdag 18 september 2007 @ 02:58:44 #152
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53262237

Ice effect is met een wacom Graphire 4 gedaan gewoon een 1~3 pixel hard brush .
  dinsdag 18 september 2007 @ 08:26:29 #153
126737 Electro-Worm
pi_53262989
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:42:15 #154
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53263970
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef Kamermans het volgende:

[..]

ziet er goed uit hoor , alleen vind ik dat de groene kleur van de bloem-steeltjes een beetje donkerder en minder verzadigd had gemogen.
verder vind ik dat je de fotos ook wel wat grooter op je site mag zetten hoor, daar draait het namelijk allemaal om

en nog even een title aan je site geven, nu staat er index.jpg
ik heb niets aan de verzadiging gedaan eigenlijk. is gewoon in Illustrator gemaakt, lekker groen kleurtje gekozen

mja die foto's kunnen idd wel groter, maar persoonlijk heb ik best een hekel aan scrollen, helemaal bij een foto. ik denk dat ik de alyout van de gallerijen toch weer ga veranderen. de thumbs gewoon links, dan kan de foto er wat groter naast.

dat index.jpg gaat nog weg hoor. dit is allemaal nog testfase
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:15:51 #155
126737 Electro-Worm
pi_53274456

De ogen en de patern in het gezicht mchten wel wat beter vind ik zelf.
pi_53284778
ik moet zeggen electro-worm, je hebt er oog voor, keep up the good work.
Zie vaak gasten die de skills hebben maar gewoon wat missen
0023
pi_53285550
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]

De ogen en de patern in het gezicht mchten wel wat beter vind ik zelf.
leuk , alleen vind ik die horizontale en verticale lijn door het gezicht er niet helemaal bij passen.
trouwens in FOT is de fotowedstrijd van deze maand portret en is dit keer photohsop vrij. alleen moet de inzending uit 1 zelf gemaakte foto bestaan.
pi_53286235
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef Kamermans het volgende:

[..]

leuk , alleen vind ik die horizontale en verticale lijn door het gezicht er niet helemaal bij passen.
trouwens in FOT is de fotowedstrijd van deze maand portret en is dit keer photohsop vrij. alleen moet de inzending uit 1 zelf gemaakte foto bestaan.
interessant

linkje? gevonden ^_^
Calm down, please!
  woensdag 19 september 2007 @ 00:33:38 #159
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53289586
DVD-cover voor mijn portfolio van school:

Klikbaar!
  woensdag 19 september 2007 @ 01:12:30 #160
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53290238
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:33 schreef donroyco het volgende:

[afbeelding]
Klikbaar!
Neat! ziet er echt goed uit

Welke opleiding deed jij nou precies CMD? want bij ons (HU) is het zo dat we een gezamelijk jaar hebben (digitale communicatie) en daarna (in de 2e) pas een richting kunnen kiezen (CMD of CS.)

[Edit]
Heb je misschien ook een linkje naar de brushes die je gebruikt hebt?
[/Edit]

[ Bericht 8% gewijzigd door Drakire op 19-09-2007 02:52:08 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 06:12:28 #161
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53290969
quote:

[afbeelding]
Klikbaar!
erg strak gedaan. vind vooral de zwarte krullende lijnen het geheel afmaken.
pi_53293845
quote:

[afbeelding]
Klikbaar!
cool, het is een style die veel gedaan wordt tegenwoordig, dus door de hoeveelheid referentie materieaal is het lastig om iets moois te maken in die style zegmaar, maar het is je gelukt , 1 min puntje vind ik de kleur van de achtergrond. het orangje vind ik er een beetje goedkoop uit zien, een te standaard kleur oranje.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:26:34 #163
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53295287
quote:
Op woensdag 19 september 2007 01:12 schreef Drakire het volgende:

[..]

Neat! ziet er echt goed uit

Welke opleiding deed jij nou precies CMD? want bij ons (HU) is het zo dat we een gezamelijk jaar hebben (digitale communicatie) en daarna (in de 2e) pas een richting kunnen kiezen (CMD of CS.)

[Edit]
Heb je misschien ook een linkje naar de brushes die je gebruikt hebt?
[/Edit]
Ik doe de opleiding CMD in Arnhem, hier kun je in het eerste jaar kiezen voor een Communicatie-propedeuse of Informatica-propedeuse, in het tweede jaar kun je zelf je courses samen stellen.. Hier staan de brushes in een .rar-file
quote:
Op woensdag 19 september 2007 06:12 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

erg strak gedaan. vind vooral de zwarte krullende lijnen het geheel afmaken.
Dank dank!
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:23 schreef Kamermans het volgende:

[..]

cool, het is een style die veel gedaan wordt tegenwoordig, dus door de hoeveelheid referentie materieaal is het lastig om iets moois te maken in die style zegmaar, maar het is je gelukt , 1 min puntje vind ik de kleur van de achtergrond. het orangje vind ik er een beetje goedkoop uit zien, een te standaard kleur oranje.
Klopt, deze style wordt vaak gebruikt tegenwoordig, en ik vind 'm mooi zolang ie goed wordt uitgewerkt (Weet jij hoe die style heet?) Over de achtergrondkleur, die vond ik zelf ook een beetje cheesy, maar ik laat 'm toch maar staan, kan 'm nog altijd veranderen

[Edit:]

Wederom klikbaar!
[/Edit]

[ Bericht 5% gewijzigd door donroyco op 19-09-2007 11:42:04 ]
pi_53307249
ik vind hem mooier in de blauwe kleuren , alleen stoor ik me nu aan de glow/shadow
en of die style een eige naam heeft weet ik niet. ik zou het onder pop-art plaatsen als ik het moet bestempelen
pi_53310399
als grapje voor de fotowedstrijd in FOT

klikbaar
  woensdag 19 september 2007 @ 22:16:56 #166
126737 Electro-Worm
pi_53313305
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Kamermans het volgende:
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/IMG_5715%20copy.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Hoe heb je dat nou weer gedaan
pi_53314490
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:16 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Hoe heb je dat nou weer gedaan
vrij simpel eigenlijk bestaat uit 1 foto, anders valt hij buiten de fotowedstrijd regels , het is eigleijk dus alleen maar knippen, plakken, vergroten, verkleinen, repositioneren, brightness/contract, kleur

foto is van zelfde shoot als deze dus zelfde persoon: klik
bij deze zijn alleen de ogen gephotoshoped en beetje rood toegevoegd.
pi_53315702
http://www.nilestriple.nl

kladblok en MS paint.
(ja, ben oldskool )

Niet mega vet natuurlijk, maar ik ben er tevreden mee
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  woensdag 19 september 2007 @ 23:44:04 #169
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53316060
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:28 schreef NielsTriple het volgende:
http://www.nilestriple.nl

kladblok en MS paint.
(ja, ben oldskool )

Niet mega vet natuurlijk, maar ik ben er tevreden mee
- Pop-upmenu
- GTA San Andreas font
- Scrollen
- Blokken voor je tekst

donderdag 20 september 2007 @ 00:01:28 #170
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53316449
quote:
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/IMG_5715%20copy.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Dat ziet er echt gaaf! uit .
  donderdag 20 september 2007 @ 09:20:56 #171
42555 Tomek
Take on the world!
pi_53319872
quote:
klikbaar
je had geen zin om het hele gezicht te doen?
pi_53326350
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Tomek het volgende:

[..]

je had geen zin om het hele gezicht te doen?
... hoe bedoel je
  donderdag 20 september 2007 @ 15:14:01 #173
42555 Tomek
Take on the world!
pi_53328549
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:46 schreef Kamermans het volgende:

[..]

... hoe bedoel je
nou omdat de afbeelding grotendeels gespiegeld is... of die meneer kamt zijn haar wel heeeeeel netjes
pi_53330170
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef Tomek het volgende:

[..]

nou omdat de afbeelding grotendeels gespiegeld is... of die meneer kamt zijn haar wel heeeeeel netjes
o zo bedoel je, de foto die ik gebruikt had had zijn hand in zijn gezicht. (net zoals die andere foto die ik post later neerzette). ik was eerst gewoon wat dingetjes aan het wegkloneren enzo. had niet eerst het plan om de foto zo te maken zoals die nu is. anders had ik een foto genomen die wat simpeler zou zijn geweest. groot deel van het gezicht is ook gewoon getekend met brush over het haar heb ik idd wel meer opmerkingen gehad, misschien dat ik er nog iets aan ga veranderen.
  donderdag 20 september 2007 @ 16:38:36 #175
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53331057
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:08 schreef Kamermans het volgende:

[..]

o zo bedoel je, de foto die ik gebruikt had had zijn hand in zijn gezicht. (net zoals die andere foto die ik post later neerzette). ik was eerst gewoon wat dingetjes aan het wegkloneren enzo. had niet eerst het plan om de foto zo te maken zoals die nu is. anders had ik een foto genomen die wat simpeler zou zijn geweest. groot deel van het gezicht is ook gewoon getekend met brush over het haar heb ik idd wel meer opmerkingen gehad, misschien dat ik er nog iets aan ga veranderen.
Vind het 'gekloonde' haar nog niet eens opvallen...
  donderdag 20 september 2007 @ 18:30:13 #176
126737 Electro-Worm
pi_53334059

vrijdag 21 september 2007 @ 06:39:34 #177
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53347363
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:30 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Netjes hoe is dat precies gedaan? die meid op de voorkant heb ik het dan over, posterize of echt zelf gedaan? hoe dan ook het resultaat mag er wezen .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Portfolio layout voor school (is bij lange na nog niet af overigens.)

Koppen / slogan en zo zijn nog puur fictioneel, de onderkant (footer) is er gewoon ingezet om even snel een totaalplaatje te krijgen, ik weet zelf ook dat het er niet uitziet .

Vind hem zelf eigenlijk iets te clean / kaal ogen op dit moment, aan de andere kant is bijna alles gedaan in css, pagina laad in 2.44 seconden met een 56k modem (volgens www.websiteoptimization.com.)

En ik heb eindelijk door hoe faux columns werken in css hoi .
  vrijdag 21 september 2007 @ 08:50:26 #178
69307 Pat-man
pi_53348293
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 06:39 schreef Drakire het volgende:

[..]

Netjes hoe is dat precies gedaan? die meid op de voorkant heb ik het dan over, posterize of echt zelf gedaan? hoe dan ook het resultaat mag er wezen .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Koppen / slogan en zo zijn nog puur fictioneel, de onderkant (footer) is er gewoon ingezet om even snel een totaalplaatje te krijgen, ik weet zelf ook dat het er niet uitziet .

Vind hem zelf eigenlijk iets te clean / kaal ogen op dit moment, aan de andere kant is bijna alles gedaan in css, pagina laad in 2.44 seconden met een 56k modem (volgens www.websiteoptimization.com.)
[afbeelding]

Oef... veels te veel tekst zou ik zo zeggen, of i.i.g. te vol gepropt. Kijk nog even naar de opmaak. Voor de rest idd wel clean.
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:43:33 #179
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53349190
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:30 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Nice EW, beter zo'n fomaat dan sigs
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:53:10 #180
126737 Electro-Worm
pi_53362909
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 06:39 schreef Drakire het volgende:

[..]

[afbeelding]

Neen. filter>artistic>dan nog iets En ty both
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:10:16 #181
126737 Electro-Worm
pi_53368234
  zondag 23 september 2007 @ 13:58:04 #182
126737 Electro-Worm
pi_53404528

Deze komt er binnekort op, met nieuwe layout en forum, en deze splash natuurlijk
pi_53404650

hij is zo ongeveer af, maar die tables zijn bagger dus ik ben alweer met een CSS versie bezig
pi_53405747
je bent goed bezig Electro-Worm , maar je hebt nu een reflectie van xiaolinCreations gemaakt op dat vierkant. alleen die 2 lijnen en het vierkant in het midden hebben geen schaduw of reflectie,..
  zondag 23 september 2007 @ 17:00:12 #185
126737 Electro-Worm
pi_53409780
Nu je het zegt, goed idee.
  zondag 23 september 2007 @ 17:19:43 #186
126737 Electro-Worm
pi_53410189
pi_53410361
quote:
klikbaar
heb nog wat onzin toegevoegd:

of is die mooier zonder deze licht bollen?
pi_53410552
Voor de mensen die after effect willen leren
http://www.videocopilot.net/

Echt de beste tutorials die ik ooit gezien heb voor after effects
  zondag 23 september 2007 @ 19:52:20 #189
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53413440
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:28 schreef Kamermans het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zijn die "Orbs" toevallig van de Photoshoptopsecret DVD? ziet er wel supermooi uit, alleen vind ik het niet zo bij elkaar passen.

@Mash die heb site heb ik al een keer eerder gezien, zijn erg professionele tutorials.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een testversie van mij portfolio online gegooid, maandag alleen vragen of we wel fixed mogen positioneren, aangezien de documentatie alleen maar de voordelen van fluid bespreekt .

{
Voor de mensen die minder bekend zijn met css:

Fixed dan heeft de site een vaste grootte ongeacht de resolutie van de kijker, bijvoorbeeld 700px;

Fluid dan wordt de site aangepast aan de viewport (dat gene wat de gebruiker ziet.) bijvoorbeeld 65% dan is de site altijd 65% van het scherm ongeacht de grootte.
}

Als fluid gevraagd word dan kan ik iig helemaal opniew beginnen .

Anyways eerste online versie: http://pixxy.nl/school/
pi_53414054
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:52 schreef Drakire het volgende:

[..]

Zijn die "Orbs" toevallig van de Photoshoptopsecret DVD? ziet er wel supermooi uit, alleen vind ik het niet zo bij elkaar passen.
naja ze zijn niet van die dvd, maar zag het wel op die site, en dacht dat het er wel leuk bij zou staan.
verder zijn er heel veel manieren op orbs/ beams enzo te maken, en moeielijk is het totaal niet.
pi_53414119
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:52 schreef Drakire het volgende:
Ik heb een testversie van mij portfolio online gegooid, maandag alleen vragen of we wel fixed mogen positioneren, aangezien de documentatie alleen maar de voordelen van fluid bespreekt .

{
Voor de mensen die minder bekend zijn met css:

Fixed dan heeft de site een vaste grootte ongeacht de resolutie van de kijker, bijvoorbeeld 700px;

Fluid dan wordt de site aangepast aan de viewport (dat gene wat de gebruiker ziet.) bijvoorbeeld 65% dan is de site altijd 65% van het scherm ongeacht de grootte.
}

Als fluid gevraagd word dan kan ik iig helemaal opniew beginnen .

Anyways eerste online versie: http://pixxy.nl/school/
ziet er strak uit , alleen de blauwe balk onder aan vind ik wat minder
  zondag 23 september 2007 @ 21:03:33 #192
126737 Electro-Worm
pi_53415236
Hier een rar file: http://rapidshare.com/files/57754908/XiaolinC.rar.html

Weet iemand hoe ik text in het vak krijg? De geslicete images zitten erbij.
  zondag 23 september 2007 @ 21:15:21 #193
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53415555
quote:

[..]

[afbeelding]
Die andere versie legt meer nadruk op het 'poppetje' en vind ik dus persoonlijk beter
  zondag 23 september 2007 @ 21:25:25 #194
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53415855
TVP zal van de week eens wat van mijn design's neer zetten die ik gemaakt heb voor Openingspost van F1 weekenden tot dusver.

verder ben ik een design voor mijn eigen website bezig.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_53415948
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:19 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Vind het erg goedkoop
pi_53416833
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:15 schreef donroyco het volgende:

[..]

Die andere versie legt meer nadruk op het 'poppetje' en vind ik dus persoonlijk beter
ja he, ik vind de vorige ook mooier, die is net wat minder surrealistisch, en highkey
  zondag 23 september 2007 @ 21:54:20 #197
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53416852
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef Electro-Worm het volgende:
Hier een rar file: http://rapidshare.com/files/57754908/XiaolinC.rar.html

Weet iemand hoe ik text in het vak krijg? De geslicete images zitten erbij.
Dan moet je er een table background van maken, als je Dreamweaver gebruikt gaat dat als volgt:

in je code ga je in de gewenste cell zitten:

Dan krijg je in de properties panel een optie om een background image toe te voegen:

Daar voer je het gewenste plaatje in:

in de code ziet het er dan zo uit: (kan natuurlijk ook gewoon oldschool in kladblok.)

Mag ik je er wel op wijzen dat deze manier eigenlijk not done meer is, zelfs klanten zonder enige kennis van html vragen vaak al naar web 2.0 css layouts etc.
Bovendien is het echt mooi wat je allemaal met css kunt bereiken, je hebt veel meer controle over je webpagina. Zeker met absolute positioning en Z-index.

Ik heb de homepagina van je site even aangepast zodat je deze kunt bekijken:
http://pixxy.nl/flt/xaolin2.rar

Ik hoop dat dit was wat je bedoelde .
  maandag 24 september 2007 @ 07:30:07 #198
126737 Electro-Worm
pi_53423857
Dankjewel
  maandag 24 september 2007 @ 09:51:10 #199
42555 Tomek
Take on the world!
pi_53425233
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Vind het erg goedkoop
Ja ik dus eigenlijk ook...

Electroworm kan leuk filters over bestaande afbeeldingen heengooien maar zelf iets maken...
pi_53426194
quote:

[..]

[afbeelding]
Jij heb zeker die Photoshop training DVD's met diverse voorbeelden

Ze komen namelijk erg bekend voor . Heb namelijk hetzelfde gemaakt

-edit-
Iemand had het al opgemerkt
Maar ze zijn btw wel beter gelukt dan die van mij
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_53428994
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:51 schreef Tomek het volgende:

[..]

Ja ik dus eigenlijk ook...

Electroworm kan leuk filters over bestaande afbeeldingen heengooien maar zelf iets maken...
lekker stimulerende reactie weer , hij is gewoon lekker bezig met photoshop te ondekken. dat is een fase waar iedereen door heen moet. ik vind dat Electroworm goed bezig is
pi_53429493
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef Kamermans het volgende:

[..]

lekker stimulerende reactie weer , hij is gewoon lekker bezig met photoshop te ondekken. dat is een fase waar iedereen door heen moet. ik vind dat Electroworm goed bezig is
Eensch
quote:

[..]

Hoe maak je die lichtbollen dan? Ik zag laatst deze in één van de PS topics hier:

Ik weet niet of die ook van jou is of van iemand anders, maar ik zou heel graag leren hoe ik zoiets moet maken...
pi_53430116
je pakt een soft brush, en dan klik je in je document. vervolgens ga je met de smudge tool op 80% ofzo (gewoon lekker hoog percentage) van de zijkant van de bol naar achter. dus dan krijg je die slierten.
om die stipjes te doen kan je gewoon met een brush vaak klikken, of de scattering hoog zetten.

maar beams en orbs en dat soort dingen is gewoon veel soft brush werk en smudge.

misschien dat darkmanta wel een wat uitgebreidere tuturial voor je wilt maken, ik ben namelijk niet echt goed in het verwoorden van de stappen die ik uitvoer,..
pi_53430307

Vind hem zelf iets beter nu..
pi_53430527
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:01 schreef Kamermans het volgende:
je pakt een soft brush, en dan klik je in je document. vervolgens ga je met de smudge tool op 80% ofzo (gewoon lekker hoog percentage) van de zijkant van de bol naar achter. dus dan krijg je die slierten.
om die stipjes te doen kan je gewoon met een brush vaak klikken, of de scattering hoog zetten.

maar beams en orbs en dat soort dingen is gewoon veel soft brush werk en smudge.

misschien dat darkmanta wel een wat uitgebreidere tuturial voor je wilt maken, ik ben namelijk niet echt goed in het verwoorden van de stappen die ik uitvoer,..
Thnx, nu weet ik tenminste waar ik moet beginnen.! Zoals je het uitlegt klinkt het wel simpel, maar ik heb zo'n vermoeden dat je die kwaliteit van die pic niet zomaar krijgt. En hoe krijg je dan die blauwe kleur om die orb heen? Ook met een soft brush op een aparte layer ofzo?
pi_53431119
Ik zou voor die blauwe kleur een outer glow gebruiken die op blauw staat..
  maandag 24 september 2007 @ 13:55:36 #207
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_53431320
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]

neen. de eerste was stukken beter.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  maandag 24 september 2007 @ 14:00:13 #208
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53431419
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]

Gebruik eens GEEN standaard lettertype, dit trekt de aandacht dus echt niet bij mij
pi_53434583

pi_53434630
quote:
nr 3 spreekt mij het meest aan omdat het zo speels is omdat de letters niet op 1 rechte lijn staan
pi_53513332
Ik heb een beetje zitten prutsen met "Fire"...

pi_53513442
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik heb een beetje zitten prutsen met "Fire"...

[afbeelding]
netjes, hoor

Misschien net iets te wit aan de start van de vlam...
pi_53513561
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

netjes, hoor

Misschien net iets te wit aan de start van de vlam...
Thnx!
  donderdag 27 september 2007 @ 16:06:50 #214
126737 Electro-Worm
pi_53518683
Ik liet mijn fantasie maar weer eens ggaan.
pi_53524641
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik liet mijn fantasie maar weer eens ggaan.
[afbeelding]
Grappig effect

Beetje chaotisch, maar het heeft wel wat
pi_53535241

Me schoonouders zien liever blauw

@ Mardoek, hoe doe je die vlammen?
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:17:09 #217
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53535597
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]

Me schoonouders zien liever blauw

http://www.good-tutorials.com/search/tutorials/fire
pi_53535728
ik heb een advertentie gemaakt voor ons eigen bedrijf. Weet niet of het mag maar ik probeer het gewoon:
pi_53536275
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:31 schreef purmernoord het volgende:
ik heb een advertentie gemaakt voor ons eigen bedrijf. Weet niet of het mag maar ik probeer het gewoon: [afbeelding]
De uitlijning van de tekst klopt niet echt bij punt 4

Wel een beetje vol allemaal. Maar ik neem aan dat ze klant ook zoveel mogelijk wil vermelden
pi_53536301
Je zin bovenin klopt niet, zet moet ipv wordt neer..

k zou punt 2 weglaten, dan punt 3 naar 2 zetten en dan punt 4 naar punt 3
pi_53537378
chaotische poster van de babytrein..
pi_53539055
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]

...

Ik heb er een video tutorial voor gebruikt. Ik vond het een goede tutorial, ook omdat er wat nuttige PS technieken inzitten. De video staat inmiddels op m'n weblog en forum...
pi_53539192
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:20 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Thnx, nu weet ik tenminste waar ik moet beginnen.! Zoals je het uitlegt klinkt het wel simpel, maar ik heb zo'n vermoeden dat je die kwaliteit van die pic niet zomaar krijgt. En hoe krijg je dan die blauwe kleur om die orb heen? Ook met een soft brush op een aparte layer ofzo?
Volgens wordt dat effect ook uitgelegd op de dvd´s van PhotoshopTopSecret, kun je wel via via aan geraken denk ik zo

Edit: Pff het is nog vroeg voor me merk ik
pi_53539331
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Volgens wordt dat effect ook uitgelegd op de dvd´s van PhotoshopTopSecret, kun je wel via via aan geraken denk ik zo

Edit: Pff het is nog vroeg voor me merk ik
Thnx! Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 01:36:33 #225
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53632460
Eindelijk weer eens tijd gehad om een beetje te photoshoppen.
Idee was om een soort van flyer te maken en daarin heel oud en hedendaags design te mengen. Het is eigenlijk nog niet af, maar ik vind het wel leuk om alvast te showen.
Er zitten dus nog de nodige schoonheidsfoutjes in, maar het gaat me vooral om de compositie en de stijl.

Klik voor groot:

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_53633236
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Idee was om een soort van flyer te maken en daarin heel oud en hedendaags design te mengen. Het is eigenlijk nog niet af, maar ik vind het wel leuk om alvast te showen.
Er zitten dus nog de nodige schoonheidsfoutjes in, maar het gaat me vooral om de compositie en de stijl.

Klik voor groot:

[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
geinig hoor
Calm down, please!
pi_53634666
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:

Klik voor groot:

[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mooi! Wat ik persoonlijk anders zou doen is de tekst links onder "los" neerzetten, dus niet als één plaatje. En ik vind de witte rand om de bom op de één of andere manier wat storend, terwijl die rand om de vliegtuigen e.d. wel goed overkomt.
pi_53634735
Ik ben bezig met een site voor me schoonouders voor hun winkel, nu weet ik nog niet wat ze precies willen, en dat weten ze zelf ook nog niet dus ben ik maar wat aan de slag gegaan, het is nog niet veel maar dit heb ik

Ik wou eigenlijk nog iets van een logo verzinnen en dan in de header in het midden ongeveer zetten.. kan nog niet verzinnen wat..

Edit: Tips en suggesties zijn zeer welkom
pi_53634756
quote:

[..]

Bron:
lol.. wat een wanker..
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_53634812
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:04 schreef wc-eend het volgende:
...

Ik wou eigenlijk nog iets van een logo verzinnen en dan in de header in het midden ongeveer zetten.. kan nog niet verzinnen wat..

Edit: Tips en suggesties zijn zeer welkom
Een kado/kadootjes misschien...
pi_53634943
Ja :p ff kijken of ik wat kan maken..
pi_53635005
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:14 schreef wc-eend het volgende:
Ja :p ff kijken of ik wat kan maken..
Ik zou gewoon googlen op kado's enzo en dan of één kado (bv doos met strik eromheen) zoeken of meerdere kado's combineren tot één plaatje...
pi_53635420
Mag dat dan wel zomaar? Ik zal ff kijken of het leukt een aantal kado's bij elkaar en dan ff mooi tekeningetje van te maken..
pi_53635941
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:40 schreef wc-eend het volgende:
Mag dat dan wel zomaar? Ik zal ff kijken of het leukt een aantal kado's bij elkaar en dan ff mooi tekeningetje van te maken..
Of het mag? Wel, soms wel, soms niet. Ik maak me zelf daar nooit zo druk over, behalve als het mensen betreft die ik ken. En mocht je klachten krijgt, dan pas je de boel gewoon aan. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, denk ik maar.
pi_53636985
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:05 schreef Mardoek50 het volgende:
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, denk ik maar.
dus ff echt niet he, ik vind het jatten gewoon een slechte zaak. je kan wel gewoon op google zoeken naar inspiratie. en als je iets vind wat perfect is kan je altijd mailen naar de eigenaar van dat plaatje om te vragen of je het mag gebruiken voor je website.
je kan ook kijken op stock photo sites. alleen geloof dat vaak de regel is dat het niet in webdesigns gebruikt mag worden.
pi_53637979
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef Kamermans het volgende:

[..]

dus ff echt niet he, ik vind het jatten gewoon een slechte zaak. je kan wel gewoon op google zoeken naar inspiratie. en als je iets vind wat perfect is kan je altijd mailen naar de eigenaar van dat plaatje om te vragen of je het mag gebruiken voor je website.
je kan ook kijken op stock photo sites. alleen geloof dat vaak de regel is dat het niet in webdesigns gebruikt mag worden.
Ja, jij bent nogal fel op copyright enzo, hè. Wel, ik doe dus niet aan copyright, iig niet waar het m'n eigen zooi betreft. Maar er zijn idd wel grenzen, bv credits nemen voor andermans werk is eigenlijk not done. Maar als het zou gebeuren, boeit het me ook niet echt. Het is nu eenmaal internet en je weet van tevoren dat als je iets op het Net zet, er van alles mee kan gebeuren. Dus als je iets voor jezelf wil houden, moet je het gewoon niet op Internet zetten. Simpel zat wat mij betreft. Wat ook niet echt slim is, is om bv logo's van grote bedrijven te gebruiken voor je eigen doeleinden. En zo zijn er nog wel een paar dingen. Maar als ik een pic nodig heb van iets, een hamer of een stoel ofzo, ga ik echt geen rekening houden met copyright.
pi_53640196

zonet gemaakt in de hoop dat ie mee kan doen met de foto wedstrijd van fok
'Mysterieuze zaken' de foto's

al weet ik niet als me schoonzus er blij mee is dat ik der zoontje zo heb.. verpest???
pi_53640489
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[afbeelding]

al weet ik niet als me schoonzus er blij mee is dat ik der zoontje zo heb.. verpest???
Cool, man! Je zou ook nog een (veel) donkerdere versie kunnen proberen met gloeiende ogen enzo...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:45:02 #239
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53640966

Vervolg flyer, renegade style.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_53644162
Nice guy's
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:58:57 #241
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53644508
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef Kamermans het volgende:
na aanleiding wat DarkManta zei in ander topic over teknen als bobross ben ik even alleen met de smudge, en brush tool gaan klooien:

[afbeelding]

edit, hij is wel betje donker
Erg goed gelukt! Mooi hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:14:54 #242
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53653883
ik maak dus F1 topics voor elke race aan en daarbij maak ik headers.

dit zijn de headers van 2007

welke zijn het mooist en welke kunnen er eventueel beter.

de eerste vind die dame niet zo mooi gelukt er op zonder hand had die iets anders willen doen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_53654446
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[afbeelding]

cool hoor , ik vind de kleur alleen niet echt er bij passen, en het donkere gedeelte op shirt is beetje storend
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:

*knip*

de eerste vind die dame niet zo mooi gelukt er op zonder hand had die iets anders willen doen.
nummer ze ander ff, dan is het makkelijker om comentaar te leveren

1. dr hand is weg,.. en toen ik er snel door heen scrole leek die boog net een pis straal,...
2. text is lastig te lezen, verder zijn de achtergrond plaatjes erg vlets.
3. overgang van ene plaatje naar andere is niet zo mooi, en kwaliteit van de plaatjes is redelijk slecht.
4. 5. 6. text past niet echt bij de header, en de de overgang van ene plaatje naar andere is niet zo mooi.
7. niet zo veel op aantemerken alleen dat ik het mooier had gevonden als het plaatje van de bomen enzo niet over de weg heen zou liggen.
8. text style en de opacity van het poppetje.
9. groot blok text over geheel.
10. & 11. text style
12. erg vlets en weinig detail.
13. text slecht leesbaar.
14. plaatje in het midden is beetje wazig.
15. plaatje wat er door heen zit zie ik niet echt wat het is.
16. de outerglow van voorgrond.

dit klinkt wel erg negatief,..

eigenlijk vind ik het allemaal erg het zelfde, text is bij allemaal er echt opgeplakt. probeer het er mee in te verwerken.
bij sommige is het (voor mij) niet meteen duidelijk dat het over F1 gaat, bv. 5, 15 &16.
probeer een header erg simpel te houden, gewoon 1 mooie actie foto van een wagen ofzo, en dan mooi duidelijk de text er bij.

[ Bericht 38% gewijzigd door Kamermans op 02-10-2007 22:37:07 ]
pi_53654605
quote:

handje is inderdaad een beetje storend in header 1

en voor de rest ben ik niet zo'n fan van je letters, al die bevels en drop shadows maakt het moeilijk lezen.
hou de letters lekker rustig, zwart en mischien kleine drop shadow. en om ze duidelijker te maken kan je mischien een achtergrond streepje er achter doen zodat ze meer duidelijk te lezen zijn.

en ja achtergrond streepje ... zal wel ff een voorbeeld zoeken want is niet echt duidelijk zo wat ik bedoel

zoiets dus:

[ Bericht 4% gewijzigd door OnderBroekenPoep op 02-10-2007 22:43:40 ]
pi_53663200
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dontdropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Vervolg flyer, renegade style.
Die vogels geven het een mooie symmetrie, veel beter als die tekst eerst.
pi_53663777
quote:

1) Lettertype is niet snel (probeer schreefloze type-faces ... Racerij is snel en de gebruikte fonts zijn vaak ook snel. ( http://www.dafont.com )

2) Probeer aan een vast stramien vast te houden. Nu is het zo dat de layout van elke banner verschilt. Bijv. elke banner links boven titel, rechts circuit-kaart, midden onder vlag, etc

3) Niet teveel faden. Twee complete foto's die transparant over elkaar heenstaan geeft neit zo'n mooi effect, imo

Calm down, please!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:23:25 #247
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_53663851
T shirt ontwerpjes voor een Classic Games wedstrijd:

En voor een Halo3 wedstrijd:
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:56:26 #248
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53664676
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:23 schreef Mr_Moon het volgende:
T shirt ontwerpjes voor een Classic Games wedstrijd:
[afbeelding]
[afbeelding]

En voor een Halo3 wedstrijd:
[afbeelding]
Cool, waarmee heb je ze gemaakt?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:39:14 #249
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_53665672
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef donroyco het volgende:

[..]

Cool, waarmee heb je ze gemaakt?
Illustrator CS 2 + 3
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:39:49 #250
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53665698
quote:

Het is net alsof ze staat te pissen
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:00:08 #251
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53666108
Mijn eerste vectortekening, gemaakt in Photoshop CS:

pi_53666162
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:00 schreef donroyco het volgende:
Mijn eerste vectortekening, gemaakt in Photoshop CS:

[afbeelding]
Vector in Photoshop?
Calm down, please!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:03:10 #253
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53666172
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Vector in Photoshop?
Ja, je weet wel wat ik bedoel, vector art
pi_53666220
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:03 schreef donroyco het volgende:

[..]

ah geinig dan in dat geval

Deze heb ik heel lang geleden gamaakt (eigenlijk enige vergelijkbare)

Calm down, please!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:09:02 #255
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53666268
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:06 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

ah geinig dan in dat geval

Deze heb ik heel lang geleden gamaakt (eigenlijk enige vergelijkbare)

[afbeelding]
Mooie poster, maar ik vind die Engelse teksten dan altijd zo knullig in combinatie met Nederlandse namen. Maar goed kan jij ook niks aan doen natuurlijk.
pi_53666365
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mooie poster, maar ik vind die Engelse teksten dan altijd zo knullig in combinatie met Nederlandse namen. Maar goed kan jij ook niks aan doen natuurlijk.
Was voor (o.a.) Interpol Veelal buitenlandse werknemers. Zodoende.

en ty ^_^
Calm down, please!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:25:23 #257
69307 Pat-man
pi_53667947
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Het is net alsof ze staat te pissen
ja lol, mijn idee...

Vind de banner zowiezo niet echt geslaagd. Slechte opmaak van tekst en alles ziet er erg hetzelfde uit.
Probeer niet teveel photoshop effectjes te gebruiken.
pi_53668250
Die vector is goed gelukt, ik wilde het zelf ook eens proberen met een foto van mezelf; kwam alleen niet verder dan mn haar. (Krullend haar in combinatie met een persoon die niet goed met een pentool overweg kan...)
pi_53668614
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:41 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Ja, jij bent nogal fel op copyright enzo, hè. Wel, ik doe dus niet aan copyright, iig niet waar het m'n eigen zooi betreft. Maar er zijn idd wel grenzen, bv credits nemen voor andermans werk is eigenlijk not done. Maar als het zou gebeuren, boeit het me ook niet echt. Het is nu eenmaal internet en je weet van tevoren dat als je iets op het Net zet, er van alles mee kan gebeuren. Dus als je iets voor jezelf wil houden, moet je het gewoon niet op Internet zetten. Simpel zat wat mij betreft. Wat ook niet echt slim is, is om bv logo's van grote bedrijven te gebruiken voor je eigen doeleinden. En zo zijn er nog wel een paar dingen. Maar als ik een pic nodig heb van iets, een hamer of een stoel ofzo, ga ik echt geen rekening houden met copyright.
had ff over je post heen gelezen, maar toch nog ff reactie geven

eerst vond ik het ook beetje onzin om er zo erg op te letten en druk over te maken, maar sinds een gozer een aantal tekeningen van mij geript heeft en daar daily devation mee gewonnen heeft vind ik het eigenlijk best wel klote,... maarja er zit natuurlijk een verschil in iemands tekeningen jatten en zeggen dat je het zelf gemaakt hebt. en headers/sigs maken met stock foto / fotos van google.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:03:23 #260
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53668722
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

Illustrator CS 2 + 3
2 en 3 samen? Waarom nog 2 dan?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:16:32 #261
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_53669006
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

2 en 3 samen? Waarom nog 2 dan?
Ben beta-tester CS3 voor het bedrijf waar ik werk, dus ik wissel nog steeds regelmatig.
Officieel gaan we pas 1Q08 over op CS3.

(en moet zeggen dat CS3 wat traag aanvoelde op m'n G5, maar die wordt vandaag vervangen door een MacPro)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:08:30 #262
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53670231
Hij lijkt wat trager, maar CS2 is op een intel niet vooruit te branden én de interface van CS3 is echt king
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:11:21 #263
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_53670295
Daarom ben ik dus ook met m'n nieuwe Pro!

(nog 1 uur en 8 minuten wachten, data migratie loopt nu...)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:19:15 #264
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53670473
Nice die vector arts vindt vector sowieso een erg mooie stijl.

'K heb m'n portfolio weer helemaal omgegooid was niet tevreden met het vorige

www.pixxy.nl/school == nieuw

Kan iemand mij mischien ook vertellen of hij een beetje snel laad? die header is png formaat en is nogal groot (in bytes.)
Dan weet ik of ik dat moet aanpassen, bij voorbaat dank .
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:22:43 #265
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53670556
Ik vind het maar een onsamenhangende layout.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:24:10 #266
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53670579
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het maar een onsamenhangende layout.
Hij is ook nog lang niet af . maar dat had je vast wel door .
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:28:03 #267
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53670648
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:24 schreef Drakire het volgende:

[..]

Hij is ook nog lang niet af . maar dat had je vast wel door .
Ja daar kan ik wel doorheen prikken. Maar ik doelde dan ook echt op de layout.
Dat is het belangrijkste. Ik zou nu niet weten waar ik moest kijken.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:25:34 #268
42555 Tomek
Take on the world!
pi_53672971
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef Drakire het volgende:

Kan iemand mij mischien ook vertellen of hij een beetje snel laad? die header is png formaat en is nogal groot (in bytes.)
die tekst helemaal bovenin heeft een andere achtergrondkleur
'klap de header in' stoort me enorm op de één of andere manier...
voor de rest vind ik het toch behoorlijk mwoh...
die weerspiegeling van de letters bovenin, wat je tegenwoordig ook overal ziet...
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:35:29 #269
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53673220
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:11 schreef Mr_Moon het volgende:
Daarom ben ik dus ook met m'n nieuwe Pro!

(nog 1 uur en 8 minuten wachten, data migratie loopt nu...)
lekker groot scherm erbij?
pi_53673297
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef Drakire het volgende:

Ligt het aan Safari dat ik zodra ik met mijn cursor over een link ga, ik maar een fractie van een seconde een handje zie voordat hij weer in een pijltje veranderd?
Ik typ straat.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:40:41 #271
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_53673342
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

lekker groot scherm erbij?
Ik heb m'n oude scherm gehouden (dik tevreden over): Lacie 22 Blue CRT
pi_53675050
'k Heb nog een Illyama 22" DiamondTron CRT staan ... moet alleen schoongemaakt worden van binnen maar verder gewoon werkend.

Mag mee aan wie 'm weg tilt

35 kilo, 16.000 V (ofzo) opstartspanning ) dikke knal dus
Calm down, please!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:05:09 #273
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53677223
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

Sorry verkeerd gequote :s.
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:39 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ligt het aan Safari dat ik zodra ik met mijn cursor over een link ga, ik maar een fractie van een seconde een handje zie voordat hij weer in een pijltje veranderd?
Das een foutje in mijn css bedankt voor de tip.

[ Bericht 34% gewijzigd door Drakire op 03-10-2007 23:33:11 ]
pi_53678411
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Googolplexian het volgende:
'k Heb nog een Illyama 22" DiamondTron CRT staan ... moet alleen schoongemaakt worden van binnen maar verder gewoon werkend.

Mag mee aan wie 'm weg tilt

35 kilo, 16.000 V (ofzo) opstartspanning ) dikke knal dus
vet ik heb ook een 22" inch CRT! 30kg
een Gateway VX1120.. best onbekend volgens mij.. maar heerlijke res: 1792x1344.. leuk tussenstandje.. mijn vorige 21"inch crt was 1600x1200 leuk maar daarboven ging het echt te lelijk worden.. Maar op deze ziet het er perfect uit

ONTOPIQUE:
Ik heb net een logo'tje gemaakt voor een klant:
-knip-

Hij wil het nog wat anders hebben dus ik ga wat aanpassen.. Iets met blokjes wil ie

[ Bericht 3% gewijzigd door Ruuub op 03-10-2007 23:04:52 ]
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:58:00 #275
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53678931
vind de klant het tof dat je een voorlopige versie online knalt?

Verder vind ik dat HWK erg lelijk, gebruik eens mooier font
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:00:03 #276
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53678998
Ik zet de dingen die ik voor een ander maak nooit online eigenlijk. Daar krijg je uiteindelijk alleen maar gezeur van.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:00:29 #277
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53679023
Vergeet daarbij niet de slash, die ziet er alleen mooi uit als je de ANDERE tekst op dezelfde hoogte zet, niet op de regel die volgt...
pi_53680713
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
vind de klant het tof dat je een voorlopige versie online knalt?
deze klant is een vriend van mij, geen probleem denk ik..
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:00 schreef donroyco het volgende:
Vergeet daarbij niet de slash, die ziet er alleen mooi uit als je de ANDERE tekst op dezelfde hoogte zet, niet op de regel die volgt...
De slash wou de klant zo, noch het lettertype
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:50:09 #279
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53680786
soms moet je een klant, als professional die er verstand van heeft, uitleggen dat jij soms gelijk hebt.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:58:26 #280
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53681051
Ja precies. Ik heb laatst ook een logo gemaakt, en toen begon het heen en weer gepraat over of de 'filosofie' wel klopte. Heb ik snel drie schetsen van andere versies gemaakt, zie je dat dat niet werkt. Klaar.
pi_53681229
Je moet er niet vanuit gaan dat ik dat nie gedaan heb..

+ klant is koning

EDIT: ok, ik haal em er ff af, misschien beter..
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:09:17 #282
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53681410
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:03 schreef Ruuub het volgende:
Je moet er niet vanuit gaan dat ik dat nie gedaan heb..

+ klant is koning

EDIT: ok, ik haal em er ff af, misschien beter..
Maar jij bent de baas. Klanten willen altijd friemelen. Daar moet je een tussenweg in vinden.
pi_53681637
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:09 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Maar jij bent de baas. Klanten willen altijd friemelen. Daar moet je een tussenweg in vinden.
ja, dat is ook weer zo

Ik leer het wel

tnx voor je info
pi_53689721
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:03 schreef donroyco het volgende:

[..]

Vector art is wel cool. Hier is nog een voorbeeldje wat ik eens ergens tegenkwam, ik weet niet wie em gemaakt heeft, maar er zaten iets van 120 layers in, als ik het me goed herinner...

pi_53690135
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 14:57 schreef Kamermans het volgende:

[..]

had ff over je post heen gelezen, maar toch nog ff reactie geven

eerst vond ik het ook beetje onzin om er zo erg op te letten en druk over te maken, maar sinds een gozer een aantal tekeningen van mij geript heeft en daar daily devation mee gewonnen heeft vind ik het eigenlijk best wel klote,... maarja er zit natuurlijk een verschil in iemands tekeningen jatten en zeggen dat je het zelf gemaakt hebt. en headers/sigs maken met stock foto / fotos van google.
Da's idd mooi lullig. En ook wel behoorlijk zielig, want wat schiet je ermee op? Maar die gasten vallen gelukkig meestal wel door de mand en dan zijn ze ook meteen hun geloofwaardigheid kwijt (zat er ook niet zo'n gast in dit topic?). Wat mij betreft is dat gewoon not done. Ik ken ook wel gevallen waarbij creaties van mensen op paysites terecht komt, die gasten verdienen dus aan het werk van anderen, gratis en voor niets, dat is ook zoiets. Het is volgens mij gewoon een kwestie van je gezond verstand gebruiken, voor wat wel en wat niet kan. En het ligt ook anders bij commercieel werk, dan moet je de zaken goed geregeld hebben, maar ik hobby maar wat en dan vind ik het nogal overdreven om bij alles met copyright rekening te houden.
pi_53727154

Ik had vanavond toch niet zoveel te doen; dus ik ging maar een beetje tekenen met mn pennetje.
Vind hem er nog best mooi uitgekomen; moet hem alleen nog wel afmaken.

Beetje gespeelt met de settings. Oogkleur aangepast enzo.. Ben benieuwd naar meningen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Crientj op 05-10-2007 20:35:27 ]
pi_53730507
ben normaal meer bezig met foto bewerking, maar vond deze text bewerking ook erg leuk, gewoon een bestaande tutorial opgeduikelt ergens als basis en me eigen ding er mee gedaan.

voor een handje vol leuke text effecten tutorials.
http://www.photoshoproadm(...)-effects-on-the-web/
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:23:10 #288
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_53733814
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 19:09 schreef Crientj het volgende:
[afbeelding]

Ik had vanavond toch niet zoveel te doen; dus ik ging maar een beetje tekenen met mn pennetje.

[afbeelding]
Beetje gespeelt met de settings. Oogkleur aangepast enzo.. Ben benieuwd naar meningen.

Goed begin. Probeer wat te experimenteren met verschillende verhoudingen van de oog en iris. Verder kan ik je aanraden om je "zwarte pen" en je "inkleur" op minstens twee aparte layers te doen. Zo kan je je outlines en je kleuren apart bijstellen.

Dit was één van mijn eerste probeerselen met een pen (Sketchbook, TabletPC freehand). Ik gebruik meerdere lagen. één voor outline (hier rond het oog en rond de ooglidvouw), één voor kleuring van een bepaald onderdeel (de iris). En één voor algemene shading (meestal geheel zwart-wit)

Oh en om ot te zijn, hier een schets (MSPaint, muis freehand) van een -and I quote- "Sleepy Zombie Elephant with a Tutu"

Schetsen in paint vind ik zelf erg fijn omdat ik er zelf razendsnel en overal mee kan werken. Verder heb ik een manier van schetsen die in Paint wel in een mooie stijl resulteert. (vind ik zelf )
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_53738771
Mn zwartheid & inkleur staat zowiezo al op een verschillende layer.
Ik had hiervoor nog wel eventjes via msn een oog getekend. Maar het hoeft niet zo uitbundig te zijn.
Het was meer een soort uitprobeerseltje.
Heb hem overigens ook wat adertjes gegeven onder en boven het oogwit..

Wat me wel opvalt aan jouw oog is dat je denk ik bent begonnen met de omtrek van het oog zelf?
Er hoeft namelijk niet altijd zo'n mega witte rand onder de iris te zitten.
Maargoed, zal hem eens sturen naar mn oom. Voor hem heb ik hem eenmaal gemaakt.
pi_53739165
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:24 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
ben normaal meer bezig met foto bewerking, maar vond deze text bewerking ook erg leuk, gewoon een bestaande tutorial opgeduikelt ergens als basis en me eigen ding er mee gedaan.

[afbeelding]

voor een handje vol leuke text effecten tutorials.
http://www.photoshoproadm(...)-effects-on-the-web/

Vind ik wel een cool effect. En die tutorials zien er ook goed uit.
pi_53739197
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Kun je zoiets niet beter eerst op papier schetsen en dan scannen en digitaal bewerken?
pi_53743027
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

probeer het zonder zwarte lijn te doen, dan ziet het er een stuk realisticher uit , vul de achtergrond met een huids kleur, en ga dan veel shadows en highlights toevoegen
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 15:18:47 #293
184119 svdheijden
Einzweispiegelei!
pi_53743595
Hier is een vectortekening die ik laatst voor school moest maken. Gedaan met illustrator.

I am..i am....i think i am.......am i realy?
EOS 40D / 17-70 / 70-300 IS / 50mm / 430EX
Mijn site!
pi_53751067
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:18 schreef svdheijden het volgende:
Hier is een vectortekening die ik laatst voor school moest maken. Gedaan met illustrator.

[afbeelding]

de voetjes en oortjes ook zelf gemaakt?
zien er zo clean uit vergeleken met de rest
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:50:52 #296
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53774529
Zie ik daar een lensflare
pi_53774708
Heeft iemand tips om aan inspiratie te komen?

Ik wil altijd aan de gang maar als ik Photoshop opstart weet k maar niet wat te doen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:59:43 #298
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53774825
Sla een tijdschift open en kijk naar advertenties, als je een stijl ziet die je tof vindt, maak je die na.
pi_53774967
Hmm goed idee

Heb hier alleen geen tijdschrift lezen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_53775436
Of je kijkt naar een clip van Kraftwerk.

Inspiratie genoeg
pi_53775864
@jordeeeh
ga je deze tutorial ff doen, kan je je foto's bewerken zodat het lijkt alsof ze miniatuur zijn .
heb um net zelf ff gedaan en vind um erg leuk
http://forums.livingwithstyle.com/showthread.php?t=342065

orgineel:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')