Netjes hoe is dat precies gedaan? die meid op de voorkant heb ik het dan over, posterize of echt zelf gedaan? hoe dan ook het resultaat mag er wezenquote:
Oef... veels te veel tekst zou ik zo zeggen, of i.i.g. te vol gepropt. Kijk nog even naar de opmaak. Voor de rest idd wel clean.quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:39 schreef Drakire het volgende:
[..]
Netjes hoe is dat precies gedaan? die meid op de voorkant heb ik het dan over, posterize of echt zelf gedaan? hoe dan ook het resultaat mag er wezen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Portfolio layout voor school (is bij lange na nog niet af overigens.)
Koppen / slogan en zo zijn nog puur fictioneel, de onderkant (footer) is er gewoon ingezet om even snel een totaalplaatje te krijgen, ik weet zelf ook dat het er niet uitziet.
Vind hem zelf eigenlijk iets te clean / kaal ogen op dit moment, aan de andere kant is bijna alles gedaan in css, pagina laad in 2.44 seconden met een 56k modem (volgens www.websiteoptimization.com.)
[afbeelding]
En ik heb eindelijk door hoe faux columns werken in css hoi.
Nice EW, beter zo'n fomaat dan sigsquote:
Neen. filter>artistic>dan nog ietsquote:Op vrijdag 21 september 2007 06:39 schreef Drakire het volgende:
[..]
Netjes hoe is dat precies gedaan? die meid op de voorkant heb ik het dan over, posterize of echt zelf gedaan? hoe dan ook het resultaat mag er wezen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Portfolio layout voor school (is bij lange na nog niet af overigens.)
Koppen / slogan en zo zijn nog puur fictioneel, de onderkant (footer) is er gewoon ingezet om even snel een totaalplaatje te krijgen, ik weet zelf ook dat het er niet uitziet.
Vind hem zelf eigenlijk iets te clean / kaal ogen op dit moment, aan de andere kant is bijna alles gedaan in css, pagina laad in 2.44 seconden met een 56k modem (volgens www.websiteoptimization.com.)
[afbeelding]
En ik heb eindelijk door hoe faux columns werken in css hoi.
heb nog wat onzin toegevoegd:quote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Kamermans het volgende:
als grapje voor de fotowedstrijd in FOT
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/IMG_5715%20copy.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Zijn die "Orbs" toevallig van de Photoshoptopsecret DVD? ziet er wel supermooi uit, alleen vind ik het niet zo bij elkaar passen.quote:Op zondag 23 september 2007 17:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
heb nog wat onzin toegevoegd:
[afbeelding]
of is die mooier zonder deze licht bollen?
naja ze zijn niet van die dvd, maar zag het wel op die site, en dacht dat het er wel leuk bij zou staan.quote:Op zondag 23 september 2007 19:52 schreef Drakire het volgende:
[..]
Zijn die "Orbs" toevallig van de Photoshoptopsecret DVD? ziet er wel supermooi uit, alleen vind ik het niet zo bij elkaar passen.
ziet er strak uitquote:Op zondag 23 september 2007 19:52 schreef Drakire het volgende:
Ik heb een testversie van mij portfolio online gegooid, maandag alleen vragen of we wel fixed mogen positioneren, aangezien de documentatie alleen maar de voordelen van fluid bespreekt.
{
Voor de mensen die minder bekend zijn met css:
Fixed dan heeft de site een vaste grootte ongeacht de resolutie van de kijker, bijvoorbeeld 700px;
Fluid dan wordt de site aangepast aan de viewport (dat gene wat de gebruiker ziet.) bijvoorbeeld 65% dan is de site altijd 65% van het scherm ongeacht de grootte.
}
Als fluid gevraagd word dan kan ik iig helemaal opniew beginnen.
Anyways eerste online versie: http://pixxy.nl/school/
Die andere versie legt meer nadruk op het 'poppetje' en vind ik dus persoonlijk beterquote:Op zondag 23 september 2007 17:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja he, ik vind de vorige ook mooier, die is net wat minder surrealistisch, en highkeyquote:Op zondag 23 september 2007 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die andere versie legt meer nadruk op het 'poppetje' en vind ik dus persoonlijk beter
Dan moet je er een table background van maken, als je Dreamweaver gebruikt gaat dat als volgt:quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef Electro-Worm het volgende:
Hier een rar file: http://rapidshare.com/files/57754908/XiaolinC.rar.html
Weet iemand hoe ik text in het vak krijg? De geslicete images zitten erbij.
Ja ik dus eigenlijk ook...quote:
Jij heb zeker die Photoshop training DVD's met diverse voorbeeldenquote:Op zondag 23 september 2007 17:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |