ik heb niets aan de verzadiging gedaan eigenlijk. is gewoon in Illustrator gemaakt, lekker groen kleurtje gekozenquote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ziet er goed uit hoor, alleen vind ik dat de groene kleur van de bloem-steeltjes een beetje donkerder en minder verzadigd had gemogen.
verder vind ik dat je de fotos ook wel wat grooter op je site mag zetten hoor, daar draait het namelijk allemaal om
en nog even een title aan je site geven, nu staat er index.jpg
leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
De ogen en de patern in het gezicht mchten wel wat beter vind ik zelf.
interessantquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef Kamermans het volgende:
[..]
leuk, alleen vind ik die horizontale en verticale lijn door het gezicht er niet helemaal bij passen.
trouwens in FOT is de fotowedstrijd van deze maand portret en is dit keer photohsop vrij. alleen moet de inzending uit 1 zelf gemaakte foto bestaan.
Neat! ziet er echt goed uitquote:Op woensdag 19 september 2007 00:33 schreef donroyco het volgende:
DVD-cover voor mijn portfolio van school:
[afbeelding]
Klikbaar!
erg strak gedaan. vind vooral de zwarte krullende lijnen het geheel afmaken.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:33 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Klikbaar!
cool, het is een style die veel gedaan wordt tegenwoordig, dus door de hoeveelheid referentie materieaal is het lastig om iets moois te maken in die style zegmaar, maar het is je geluktquote:Op woensdag 19 september 2007 00:33 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Klikbaar!
Ik doe de opleiding CMD in Arnhem, hier kun je in het eerste jaar kiezen voor een Communicatie-propedeuse of Informatica-propedeuse, in het tweede jaar kun je zelf je courses samen stellen.. Hier staan de brushes in een .rar-filequote:Op woensdag 19 september 2007 01:12 schreef Drakire het volgende:
[..]
Neat! ziet er echt goed uit
Welke opleiding deed jij nou precies CMD? want bij ons (HU) is het zo dat we een gezamelijk jaar hebben (digitale communicatie) en daarna (in de 2e) pas een richting kunnen kiezen (CMD of CS.)
[Edit]
Heb je misschien ook een linkje naar de brushes die je gebruikt hebt?
[/Edit]
Dank dank!quote:Op woensdag 19 september 2007 06:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
erg strak gedaan. vind vooral de zwarte krullende lijnen het geheel afmaken.
Klopt, deze style wordt vaak gebruikt tegenwoordig, en ik vind 'm mooi zolang ie goed wordt uitgewerktquote:Op woensdag 19 september 2007 10:23 schreef Kamermans het volgende:
[..]
cool, het is een style die veel gedaan wordt tegenwoordig, dus door de hoeveelheid referentie materieaal is het lastig om iets moois te maken in die style zegmaar, maar het is je gelukt, 1 min puntje vind ik de kleur van de achtergrond. het orangje vind ik er een beetje goedkoop uit zien, een te standaard kleur oranje.
Hoe heb je dat nou weer gedaanquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Kamermans het volgende:
als grapje voor de fotowedstrijd in FOT
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/IMG_5715%20copy.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
vrij simpel eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2007 22:16 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer gedaan
- Pop-upmenuquote:Op woensdag 19 september 2007 23:28 schreef NielsTriple het volgende:
http://www.nilestriple.nl
kladblok en MS paint.
(ja, ben oldskool)
Niet mega vet natuurlijk, maar ik ben er tevreden mee
Dat ziet er echt gaaf! uitquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Kamermans het volgende:
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/IMG_5715%20copy.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
je had geen zin om het hele gezicht te doen?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Kamermans het volgende:
klikbaar
... hoe bedoel jequote:Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Tomek het volgende:
[..]
je had geen zin om het hele gezicht te doen?![]()
nou omdat de afbeelding grotendeels gespiegeld is... of die meneer kamt zijn haar wel heeeeeel netjesquote:
o zo bedoel je, de foto die ik gebruikt had had zijn hand in zijn gezicht. (net zoals die andere foto die ik post later neerzette). ik was eerst gewoon wat dingetjes aan het wegkloneren enzo. had niet eerst het plan om de foto zo te maken zoals die nu is. anders had ik een foto genomen die wat simpeler zou zijn geweest. groot deel van het gezicht is ook gewoon getekend met brushquote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef Tomek het volgende:
[..]
nou omdat de afbeelding grotendeels gespiegeld is... of die meneer kamt zijn haar wel heeeeeel netjes![]()
Vind het 'gekloonde' haar nog niet eens opvallen...quote:Op donderdag 20 september 2007 16:08 schreef Kamermans het volgende:
[..]
o zo bedoel je, de foto die ik gebruikt had had zijn hand in zijn gezicht. (net zoals die andere foto die ik post later neerzette). ik was eerst gewoon wat dingetjes aan het wegkloneren enzo. had niet eerst het plan om de foto zo te maken zoals die nu is. anders had ik een foto genomen die wat simpeler zou zijn geweest. groot deel van het gezicht is ook gewoon getekend met brushover het haar heb ik idd wel meer opmerkingen gehad, misschien dat ik er nog iets aan ga veranderen.
Netjes hoe is dat precies gedaan? die meid op de voorkant heb ik het dan over, posterize of echt zelf gedaan? hoe dan ook het resultaat mag er wezenquote:
Oef... veels te veel tekst zou ik zo zeggen, of i.i.g. te vol gepropt. Kijk nog even naar de opmaak. Voor de rest idd wel clean.quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:39 schreef Drakire het volgende:
[..]
Netjes hoe is dat precies gedaan? die meid op de voorkant heb ik het dan over, posterize of echt zelf gedaan? hoe dan ook het resultaat mag er wezen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Portfolio layout voor school (is bij lange na nog niet af overigens.)
Koppen / slogan en zo zijn nog puur fictioneel, de onderkant (footer) is er gewoon ingezet om even snel een totaalplaatje te krijgen, ik weet zelf ook dat het er niet uitziet.
Vind hem zelf eigenlijk iets te clean / kaal ogen op dit moment, aan de andere kant is bijna alles gedaan in css, pagina laad in 2.44 seconden met een 56k modem (volgens www.websiteoptimization.com.)
[afbeelding]
En ik heb eindelijk door hoe faux columns werken in css hoi.
Nice EW, beter zo'n fomaat dan sigsquote:
Neen. filter>artistic>dan nog ietsquote:Op vrijdag 21 september 2007 06:39 schreef Drakire het volgende:
[..]
Netjes hoe is dat precies gedaan? die meid op de voorkant heb ik het dan over, posterize of echt zelf gedaan? hoe dan ook het resultaat mag er wezen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Portfolio layout voor school (is bij lange na nog niet af overigens.)
Koppen / slogan en zo zijn nog puur fictioneel, de onderkant (footer) is er gewoon ingezet om even snel een totaalplaatje te krijgen, ik weet zelf ook dat het er niet uitziet.
Vind hem zelf eigenlijk iets te clean / kaal ogen op dit moment, aan de andere kant is bijna alles gedaan in css, pagina laad in 2.44 seconden met een 56k modem (volgens www.websiteoptimization.com.)
[afbeelding]
En ik heb eindelijk door hoe faux columns werken in css hoi.
heb nog wat onzin toegevoegd:quote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Kamermans het volgende:
klikbaar
Zijn die "Orbs" toevallig van de Photoshoptopsecret DVD? ziet er wel supermooi uit, alleen vind ik het niet zo bij elkaar passen.quote:Op zondag 23 september 2007 17:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
heb nog wat onzin toegevoegd:
[afbeelding]
of is die mooier zonder deze licht bollen?
naja ze zijn niet van die dvd, maar zag het wel op die site, en dacht dat het er wel leuk bij zou staan.quote:Op zondag 23 september 2007 19:52 schreef Drakire het volgende:
[..]
Zijn die "Orbs" toevallig van de Photoshoptopsecret DVD? ziet er wel supermooi uit, alleen vind ik het niet zo bij elkaar passen.
ziet er strak uitquote:Op zondag 23 september 2007 19:52 schreef Drakire het volgende:
Ik heb een testversie van mij portfolio online gegooid, maandag alleen vragen of we wel fixed mogen positioneren, aangezien de documentatie alleen maar de voordelen van fluid bespreekt.
{
Voor de mensen die minder bekend zijn met css:
Fixed dan heeft de site een vaste grootte ongeacht de resolutie van de kijker, bijvoorbeeld 700px;
Fluid dan wordt de site aangepast aan de viewport (dat gene wat de gebruiker ziet.) bijvoorbeeld 65% dan is de site altijd 65% van het scherm ongeacht de grootte.
}
Als fluid gevraagd word dan kan ik iig helemaal opniew beginnen.
Anyways eerste online versie: http://pixxy.nl/school/
Die andere versie legt meer nadruk op het 'poppetje' en vind ik dus persoonlijk beterquote:Op zondag 23 september 2007 17:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja he, ik vind de vorige ook mooier, die is net wat minder surrealistisch, en highkeyquote:Op zondag 23 september 2007 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die andere versie legt meer nadruk op het 'poppetje' en vind ik dus persoonlijk beter
Dan moet je er een table background van maken, als je Dreamweaver gebruikt gaat dat als volgt:quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef Electro-Worm het volgende:
Hier een rar file: http://rapidshare.com/files/57754908/XiaolinC.rar.html
Weet iemand hoe ik text in het vak krijg? De geslicete images zitten erbij.
Ja ik dus eigenlijk ook...quote:
Jij heb zeker die Photoshop training DVD's met diverse voorbeeldenquote:Op zondag 23 september 2007 17:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |