Het was dan ook sarcastisch.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:32 schreef Kamermans het volgende:
[..]
.. jij zou een moord doen om de skills van een art thief te hebben !? dude dan moet je wel heeel slecht zijn als je de skills van een art thief wilt
naast grafisch vormgever student ben ik tevens fanatiek vogelaar. Deze mooie uil kwam ik laatst tijdens een nachtsessie tegen. De font is zorgvuldig gekozen, alsmede de zwarte lijn eromheen.quote:
PLORK?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:35 schreef Electro-Worm het volgende:.. [afbeelding]
Ja, ik be nerg fotogeniek, deze foto is genomen met een camera genaamd canon-electro-wormxx201.
JAAHAH
DTP'ers?quote:
jups... in een ver verleden...quote:
Op dit moment zit ik in het lokaal b216 op het gluquote:Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef Pat-man het volgende:
[..]
jups... in een ver verleden...
Quark Rulezzz....(al heb ik het al tijden niet meer gebruikt)
Heb op het GLU (Grafisch Lyceum Utrecht) er een diploma voor gehaald, vormgeven en dan richting DTP.![]()
das grafisch vormgeven toch? ik doe multimedia vormgeven.. kben morgen weer op schoolquote:Op donderdag 13 september 2007 09:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik in het lokaal b216 op het glu
Ik doe ook multi media, maar hadden engels dus daarom moesten we naar de b vleugelquote:Op donderdag 13 september 2007 15:31 schreef Ruuub het volgende:
[..]
das grafisch vormgeven toch? ik doe multimedia vormgeven.. kben morgen weer op school
lol, zou echt niet meer weten hoe die school in elkaar zit. Doe nu Digital Media Design op de HKU.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik doe ook multi media, maar hadden engels dus daarom moesten we naar de b vleugel
Alleen PS idd i.c.m. een Wacom.quote:Op zondag 9 september 2007 12:48 schreef Pat-man het volgende:
[..]
We zullen maar niet zeggen waar we hem zonder anit rip kunnen vinden he....
[kuch] d-art....[kuch]
Pixxy logo ziet er zeer netjes uit! Waar heb je het mee gemaakt? AI en PS?
Pas wel op met die Apple look shine erin, begint beetje afgezaagd te worden.. al moet ik eerlijk toegeven het nog wel mooi te vinden.![]()
En bevalt die opleiding een beetje? Heb altijd het idee gehad dat je bij opleidingen van de HKU erg sterk (lees: goed) moet zijn in 'traditional arts' of is dat een vertekend beeld dat ik heb?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef Pat-man het volgende:
[..]
lol, zou echt niet meer weten hoe die school in elkaar zit. Doe nu Digital Media Design op de HKU.
Stukken beter onderwijs i.i.g.!
Aanrader voor als je klaar bent!
Ja dat zal best, want ik vind de school wel leuk maar er word zo kut les gegeven. als je thuis tutorials maakt leer je progammas sneller dan op school, die 3d dingen heb k van me zelf geleerd. niet via schoolquote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef Pat-man het volgende:
[..]
lol, zou echt niet meer weten hoe die school in elkaar zit. Doe nu Digital Media Design op de HKU.
Stukken beter onderwijs i.i.g.!
Aanrader voor als je klaar bent!
Wow zeer professioneelquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Kamermans het volgende:
3D animatie:
Axino Cuntinu animatie
Heb jij die alleen gemaakt? Nicequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Kamermans het volgende:
3D animatie:
Axino Cuntinu animatie
niet alleen, we hebben het met z;n 3tjes gemaaktquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb jij die alleen gemaakt? Nice
Vet!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef Kamermans het volgende:
[..]
niet alleen, we hebben het met z;n 3tjes gemaakt
maya, aftereffects en photoshopquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vet!!
Welke progamas hebben jullie er voor gebruikt?
mwah, het gaat eigelijk juist om de discussies rond om de geposte dingen, als het alleen maar voor de show is dan zie ik het nut niet van je designs postenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
Mensen het is een show topic
Werk gerelateerde zaken staan meestal in WGR (zelfs de ict'ers)
Heel gaafquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Kamermans het volgende:
3D animatie:
Axino Cuntinu animatie
zit je toevallig op het glu ??quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef Ruuub het volgende:
www.midnightindustries.nl
Bijna af, slechts nog wat portfolio opvullen.
ja, de helft hier, heb ik het ideequote:
( gast ik zei het hier alquote:Op donderdag 13 september 2007 15:31 schreef Ruuub het volgende:
[..]
das grafisch vormgeven toch? ik doe multimedia vormgeven.. kben morgen weer op school
oops :d ja sorryquote:
"wij" "wij" "wij".quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef Ruuub het volgende:
www.midnightindustries.nl
Bijna af, slechts nog wat portfolio opvullen.
Oei ... foutquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
"wij" "wij" "wij".
Nee, ik, ik, ik. Doe je niet professioneler voor als je bent. Daar prikt iedereen zo doorheen.
In de "wij" vorm spreken als je maar alleen bent is anders ook niet echt verstandig. Dan zou ik liever voor egoïstisch kiezen dan de bedrijven min of meer voor te liegen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Oei ... fout
"Ik" klinkt zeer egoïstisch en laat ook geen ruimte voor groei. Net zoals je Nederlandse zinnen formeel niet met "ik" dient te beginnen is het ook beter om de eerste persoon enkelvoud uit bedrijfspresentaties te houden.
inderdaad, goed gezien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Oei ... fout
"Ik" klinkt zeer egoïstisch en laat ook geen ruimte voor groei. Net zoals je Nederlandse zinnen formeel niet met "ik" dient te beginnen is het ook beter om de eerste persoon enkelvoud uit bedrijfspresentaties te houden.
ok bedankt voor je tips..quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In de "wij" vorm spreken als je maar alleen bent is anders ook niet echt verstandig. Dan zou ik liever voor egoïstisch kiezen dan de bedrijven min of meer voor te liegen.
@Ruuub
Kijkend naar je code. Imageready is leuk, snel en makkelijk in gebruik, professioneel is het niet natuurlijk. Door al die afbeeldingen raakt de website onnodig langzaam en vind ik het niet als een geheel overkomen.
De kleur van je header komt niet geheel over met die van je achtergrond en ook het iframe bezit geen achtergrond waardoor er een gat in je header ontstaat. Ook zou ik het copyright logo uit die afbeelding slopen. Als je het daadwerkelijk nodig acht zet hem dan gewoon in plain tekst eronder.
Opleiding bevalt heel goed. Nu 4e jaar in op voor m'n master degree. HKU heeft zoveel richtingen, maar wij zijn meer met vernieuwende dingen bezig. Kijk maar eens rond op ons intranet http://kmtweb.hku.nl.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef Drakire het volgende:
[..]
En bevalt die opleiding een beetje? Heb altijd het idee gehad dat je bij opleidingen van de HKU erg sterk (lees: goed) moet zijn in 'traditional arts' of is dat een vertekend beeld dat ik heb?
School leer je idd niet veel. Je moet het meer van je stage hebben. Daar kan je echt veel leren.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat zal best, want ik vind de school wel leuk maar er word zo kut les gegeven. als je thuis tutorials maakt leer je progammas sneller dan op school, die 3d dingen heb k van me zelf geleerd. niet via school
Misschien een ander lettertype proberen? Voor een header is dit wel 'normaal'.. en een ander lettertype voor 'geschenkartikelen' pakken?quote:Op maandag 17 september 2007 14:33 schreef wc-eend het volgende:
Mijn schoonouders hebben sinds kort een winkel, ze hebben ook een website, die is niet zo super, nu zou ik ze helpen ermee en was ik bezig met een header.. Dit heb ik nu.. tips en opmerking zijn al te graag welkom..
[afbeelding]
ziet er goed uit hoorquote:Op maandag 17 september 2007 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben gisteren bezig geweest met een nieuwe website voor mezelf. de middelste 9 afbeeldingen zijn in feite foto van een raam met raamdecoratie die ik erg mooi vind. ga ze ook laten printen en op houten plaatjes lijmen en dan met haakjes aan elkaar bevestigen en aan de muur hangen![]()
de bloemen heb ik in Illustrator gemaakt. Vond het zelf wel redelijk gelukt eigenlijk
dat logo wordt nog anders. nu staat er T.B.F. maar dat wordt toch gewoon Puckzzz, dat wordt nl. mijn nieuwe domeinnaam
alleen gallery 1 doet het nu, maar die moet nog opgepimpt worden met een beetje hetzelfde artwork als op de index.
http://members.home.nl/puckzz/site
oh en hij moet nog gecentreerd, maar dat moet ik ergens in de code wijzigen
oke, uhm. je hebt een achtergrond, in dit geval een gradient. verder heb je 2 objecten, de text en dat schoppe teken. alleen de text heeft nu een reflectie,..quote:
De eerste was het beste imo :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |