abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53107811
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:32 schreef Kamermans het volgende:

[..]

.. jij zou een moord doen om de skills van een art thief te hebben !? dude dan moet je wel heeel slecht zijn als je de skills van een art thief wilt
Het was dan ook sarcastisch.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53108868
0023
pi_53119569
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:05 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
vet, hoe heb je em gemaakt?

pi_53125549
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:21 schreef Ruuub het volgende:

[..]

vet, hoe heb je em gemaakt?

naast grafisch vormgever student ben ik tevens fanatiek vogelaar. Deze mooie uil kwam ik laatst tijdens een nachtsessie tegen. De font is zorgvuldig gekozen, alsmede de zwarte lijn eromheen.

_
0023
  woensdag 12 september 2007 @ 17:35:40 #105
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_53125952
..
Ja, ik be nerg fotogeniek, deze foto is genomen met een camera genaamd canon-electro-wormxx201.

JAAHAH
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_53128818
lol..

Zijn er hier ook DTP'ers?
pi_53131341
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:35 schreef Electro-Worm het volgende:
.. [afbeelding]
Ja, ik be nerg fotogeniek, deze foto is genomen met een camera genaamd canon-electro-wormxx201.

JAAHAH
PLORK?
Prachtig Lichaam Ongelooflijke Rotkop

en de foto is genomen met een Samsung en geen Canon
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef wc-eend het volgende:
lol..

DTP'ers?
pi_53131595
DTP
  donderdag 13 september 2007 @ 01:45:31 #109
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_53137227
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef wc-eend het volgende:
lol..

jups... in een ver verleden...

Quark Rulezzz.... (al heb ik het al tijden niet meer gebruikt)

Heb op het GLU (Grafisch Lyceum Utrecht) er een diploma voor gehaald, vormgeven en dan richting DTP.
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_53137517
Ik heb 1 jaar DTP gedaan.

Niks voor mij
pi_53139378
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef Pat-man het volgende:

[..]

jups... in een ver verleden...

Quark Rulezzz.... (al heb ik het al tijden niet meer gebruikt)

Heb op het GLU (Grafisch Lyceum Utrecht) er een diploma voor gehaald, vormgeven en dan richting DTP.
Op dit moment zit ik in het lokaal b216 op het glu
pi_53147729
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef Kamermans het volgende:
DTP'ers?
gastttt..
pi_53147766
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:48 schreef mash_ het volgende:

[..]

Op dit moment zit ik in het lokaal b216 op het glu
das grafisch vormgeven toch? ik doe multimedia vormgeven.. kben morgen weer op school
pi_53148136
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:31 schreef Ruuub het volgende:

[..]

das grafisch vormgeven toch? ik doe multimedia vormgeven.. kben morgen weer op school
Ik doe ook multi media, maar hadden engels dus daarom moesten we naar de b vleugel
  donderdag 13 september 2007 @ 20:49:03 #115
69307 Pat-man
pi_53155061
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik doe ook multi media, maar hadden engels dus daarom moesten we naar de b vleugel
lol, zou echt niet meer weten hoe die school in elkaar zit. Doe nu Digital Media Design op de HKU.
Stukken beter onderwijs i.i.g.!
Aanrader voor als je klaar bent!
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
pi_53157870
ik werk nu in de zorg maar wil wat anders gaan doen, maar aangezien ik niet weer gewoon naar school kan, wou ik eerst een cursus gaan doen.. DTP leek me wel wat omdat dat nog niet het creatiefste van het creatiefste vraagt.. en ik ben niet zo creatief.. dus hoop dat ook te ontwikkelen
  donderdag 13 september 2007 @ 23:11:45 #117
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_53159663
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:48 schreef Pat-man het volgende:

[..]

We zullen maar niet zeggen waar we hem zonder anit rip kunnen vinden he....

[kuch] d-art....[kuch]

Pixxy logo ziet er zeer netjes uit! Waar heb je het mee gemaakt? AI en PS?
Pas wel op met die Apple look shine erin, begint beetje afgezaagd te worden.. al moet ik eerlijk toegeven het nog wel mooi te vinden.
Alleen PS idd i.c.m. een Wacom.
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef Pat-man het volgende:

[..]

lol, zou echt niet meer weten hoe die school in elkaar zit. Doe nu Digital Media Design op de HKU.
En bevalt die opleiding een beetje? Heb altijd het idee gehad dat je bij opleidingen van de HKU erg sterk (lees: goed) moet zijn in 'traditional arts' of is dat een vertekend beeld dat ik heb?
pi_53159711
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Ja dat zal best, want ik vind de school wel leuk maar er word zo kut les gegeven. als je thuis tutorials maakt leer je progammas sneller dan op school, die 3d dingen heb k van me zelf geleerd. niet via school
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:55:59 #120
59269 Drakire
May Lyssa aid you
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:10:37 #121
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53185724
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Kamermans het volgende:
3D animatie:
Axino Cuntinu animatie
Heb jij die alleen gemaakt? Nice
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53186918
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef donroyco het volgende:

[..]

Heb jij die alleen gemaakt? Nice
niet alleen, we hebben het met z;n 3tjes gemaakt
pi_53187329
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef Kamermans het volgende:

[..]

niet alleen, we hebben het met z;n 3tjes gemaakt
Vet!!

Welke progamas hebben jullie er voor gebruikt?
pi_53187388
Mensen het is een show topic
Werk gerelateerde zaken staan meestal in WGR (zelfs de ict'ers)
pi_53188311
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:04 schreef mash_ het volgende:

[..]

Vet!!

Welke progamas hebben jullie er voor gebruikt?
maya, aftereffects en photoshop
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
Mensen het is een show topic
Werk gerelateerde zaken staan meestal in WGR (zelfs de ict'ers)
mwah, het gaat eigelijk juist om de discussies rond om de geposte dingen, als het alleen maar voor de show is dan zie ik het nut niet van je designs posten
pi_53188420
www.midnightindustries.nl

Bijna af, slechts nog wat portfolio opvullen.
pi_53188585
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Kamermans het volgende:
3D animatie:
Axino Cuntinu animatie
Heel gaaf

Waar ik me alleen aan stoor is het commentaar. Helaas is het tegenwoordig gangbaar (zeker in reclames) maar ik mis zo de "n" achteraan meervoud of werkwoorden.

"gevenduh, clientuh, verzorgenduh"

Niet dat jullie daar iets kunnen doen hoor Het is de verpaupering van het ABN en is al in een vergevorderd stadium.

Wat betreft de rest ... wow!!! Erg onder de indruk (ook het verhaal zelf)

[ Bericht 2% gewijzigd door Googolplexian op 15-09-2007 10:59:15 ]
Calm down, please!
pi_53189393
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef Ruuub het volgende:

zit je toevallig op het glu ??
pi_53191945
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:37 schreef mash_ het volgende:

[..]

zit je toevallig op het glu ??
ja, de helft hier, heb ik het idee

EDIT: kijk quote hieronder

[ Bericht 6% gewijzigd door Ruuub op 15-09-2007 10:45:06 ]
pi_53192048
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:31 schreef Ruuub het volgende:

[..]

( gast ik zei het hier al )
pi_53194741
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:44 schreef Ruuub het volgende:

[..]

( gast ik zei het hier al )
oops :d ja sorry zag het aan die opdracht van huis stijl voor een bedrijf was alleen ff vergeten dat je het gister al had gezegd
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:59:41 #132
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_53194829
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef Ruuub het volgende:

"wij" "wij" "wij".

Nee, ik, ik, ik. Doe je niet professioneler voor als je bent. Daar prikt iedereen zo doorheen.
Ik ga naar huis.
pi_53196712
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef nietzman het volgende:

[..]

"wij" "wij" "wij".

Nee, ik, ik, ik. Doe je niet professioneler voor als je bent. Daar prikt iedereen zo doorheen.
Oei ... fout

"Ik" klinkt zeer egoïstisch en laat ook geen ruimte voor groei. Net zoals je Nederlandse zinnen formeel niet met "ik" dient te beginnen is het ook beter om de eerste persoon enkelvoud uit bedrijfspresentaties te houden.
Calm down, please!
pi_53197966
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Oei ... fout

"Ik" klinkt zeer egoïstisch en laat ook geen ruimte voor groei. Net zoals je Nederlandse zinnen formeel niet met "ik" dient te beginnen is het ook beter om de eerste persoon enkelvoud uit bedrijfspresentaties te houden.
In de "wij" vorm spreken als je maar alleen bent is anders ook niet echt verstandig. Dan zou ik liever voor egoïstisch kiezen dan de bedrijven min of meer voor te liegen.

@Ruuub
Kijkend naar je code. Imageready is leuk, snel en makkelijk in gebruik, professioneel is het niet natuurlijk. Door al die afbeeldingen raakt de website onnodig langzaam en vind ik het niet als een geheel overkomen.

De kleur van je header komt niet geheel over met die van je achtergrond en ook het iframe bezit geen achtergrond waardoor er een gat in je header ontstaat. Ook zou ik het copyright logo uit die afbeelding slopen. Als je het daadwerkelijk nodig acht zet hem dan gewoon in plain tekst eronder.
Ik typ straat.
pi_53200017
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Oei ... fout

inderdaad, goed gezien.
pi_53200278
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

In de "wij" vorm spreken als je maar alleen bent is anders ook niet echt verstandig. Dan zou ik liever voor egoïstisch kiezen dan de bedrijven min of meer voor te liegen.

@Ruuub
Kijkend naar je code. Imageready is leuk, snel en makkelijk in gebruik, professioneel is het niet natuurlijk. Door al die afbeeldingen raakt de website onnodig langzaam en vind ik het niet als een geheel overkomen.

De kleur van je header komt niet geheel over met die van je achtergrond en ook het iframe bezit geen achtergrond waardoor er een gat in je header ontstaat. Ook zou ik het copyright logo uit die afbeelding slopen. Als je het daadwerkelijk nodig acht zet hem dan gewoon in plain tekst eronder.
ok bedankt voor je tips..

iig, ik ben niet een scripter en ik bied deze dienst ook niet aan dus een mooi script zal het niet worden dit schooljaar gaan we nog wat met CSS doen dus misschien ga ik dat ook voor die site gebruiken..
pi_53201251
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Ruuub het volgende:

[..]

inderdaad, goed gezien.
Wij hebben een eenmanszaak en we doen het ook zo.
Calm down, please!
  zondag 16 september 2007 @ 22:50:44 #138
69307 Pat-man
pi_53231096
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef Drakire het volgende:
[..]
En bevalt die opleiding een beetje? Heb altijd het idee gehad dat je bij opleidingen van de HKU erg sterk (lees: goed) moet zijn in 'traditional arts' of is dat een vertekend beeld dat ik heb?
Opleiding bevalt heel goed. Nu 4e jaar in op voor m'n master degree. HKU heeft zoveel richtingen, maar wij zijn meer met vernieuwende dingen bezig. Kijk maar eens rond op ons intranet http://kmtweb.hku.nl.
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat zal best, want ik vind de school wel leuk maar er word zo kut les gegeven. als je thuis tutorials maakt leer je progammas sneller dan op school, die 3d dingen heb k van me zelf geleerd. niet via school
School leer je idd niet veel. Je moet het meer van je stage hebben. Daar kan je echt veel leren.
pi_53243847
Mijn schoonouders hebben sinds kort een winkel, ze hebben ook een website, die is niet zo super, nu zou ik ze helpen ermee en was ik bezig met een header.. Dit heb ik nu.. tips en opmerking zijn al te graag welkom..

maandag 17 september 2007 @ 14:42:27 #140
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53244054
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:33 schreef wc-eend het volgende:
Mijn schoonouders hebben sinds kort een winkel, ze hebben ook een website, die is niet zo super, nu zou ik ze helpen ermee en was ik bezig met een header.. Dit heb ik nu.. tips en opmerking zijn al te graag welkom..

[afbeelding]
Misschien een ander lettertype proberen? Voor een header is dit wel 'normaal'.. en een ander lettertype voor 'geschenkartikelen' pakken?
Het zijn maar tips
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53244139
Reflectie schuintrekken. Aan de kleuren zit je vast gebonden, anders deze veranderen. Lettertype van 'geschenkartikelen' veranderen, of onder 'Merkkado.com' plaatsen misschien.
Ik typ straat.
pi_53244526

nu de reflectie dan nog
  maandag 17 september 2007 @ 15:06:59 #143
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53244687
ik ben gisteren bezig geweest met een nieuwe website voor mezelf. de middelste 9 afbeeldingen zijn in feite foto van een raam met raamdecoratie die ik erg mooi vind. ga ze ook laten printen en op houten plaatjes lijmen en dan met haakjes aan elkaar bevestigen en aan de muur hangen

de bloemen heb ik in Illustrator gemaakt. Vond het zelf wel redelijk gelukt eigenlijk

dat logo wordt nog anders. nu staat er T.B.F. maar dat wordt toch gewoon Puckzzz, dat wordt nl. mijn nieuwe domeinnaam

alleen gallery 1 doet het nu, maar die moet nog opgepimpt worden met een beetje hetzelfde artwork als op de index.

http://members.home.nl/puckzz/site

oh en hij moet nog gecentreerd, maar dat moet ik ergens in de code wijzigen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53244749
tvp
pi_53245255
pi_53246905
@ wc-eend, ziet er 'goedkoop' uit. Komt mede door de schaduwen en cheesy reflecties in combinatie met een bevel. Het heeft een hoog my-first-photoshop-creatie gehalte om het maar even bot te zeggen.
Vloerplint
pi_53247229
Ik ben ook nog redelijk nieuw maar kan altijd nog aanpassen..
pi_53247551
Ik zou in ieder geval de schaduwen of helemaal weglaten of sterk vervagen zodat ze amper zichtbaar zijn. Zelfde geldt voor de reflecties, ze zijn nu té aanwezig. En we moeten allemaal ergens beginnen, in het begin allemaal leuk en aardig al die layer-styles maar na verloop van tijd leer je vanzelf dat meer effecten niet gelijk staat aan een mooier eind-product.
Vloerplint
pi_53248939
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben gisteren bezig geweest met een nieuwe website voor mezelf. de middelste 9 afbeeldingen zijn in feite foto van een raam met raamdecoratie die ik erg mooi vind. ga ze ook laten printen en op houten plaatjes lijmen en dan met haakjes aan elkaar bevestigen en aan de muur hangen

de bloemen heb ik in Illustrator gemaakt. Vond het zelf wel redelijk gelukt eigenlijk

dat logo wordt nog anders. nu staat er T.B.F. maar dat wordt toch gewoon Puckzzz, dat wordt nl. mijn nieuwe domeinnaam

alleen gallery 1 doet het nu, maar die moet nog opgepimpt worden met een beetje hetzelfde artwork als op de index.

http://members.home.nl/puckzz/site

oh en hij moet nog gecentreerd, maar dat moet ik ergens in de code wijzigen
ziet er goed uit hoor , alleen vind ik dat de groene kleur van de bloem-steeltjes een beetje donkerder en minder verzadigd had gemogen.
verder vind ik dat je de fotos ook wel wat grooter op je site mag zetten hoor, daar draait het namelijk allemaal om

en nog even een title aan je site geven, nu staat er index.jpg
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:31 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
oke, uhm. je hebt een achtergrond, in dit geval een gradient. verder heb je 2 objecten, de text en dat schoppe teken. alleen de text heeft nu een reflectie,..
de reflectie van "geschenkartiekelen" klopt ook niet helemaal, de g die loopt over in elkaar.
wat misschien wel goed zou staan is de letter spacing van "merkkado.com" iets te vergroten. het zit nu namelijk erg dicht tegen elkaar aan.
hopelijk heb je wat aan mijn comment en succes!

[ Bericht 5% gewijzigd door Kamermans op 17-09-2007 18:09:20 ]
pi_53249429
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:31 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
De eerste was het beste imo :

tipjes (uitgaande van de eerste):

- Gebruike een heel lichte greyscale voor de reflectie ;
- Maak het lettertype van de bijzin / slogan / payoff kleiner maar houd het wel hetzelfde (je probeert in een ontwerp altijd zo min mogelijk verschillende lettertypes te gebruiken tenzij je onderscheid moet maken met grote blokken tekst en afzonderlijke payoffs) ;
- probeer (voor een professionele uitstraling) niet teveel kleuren en/of effecten in je lettertypen te gebruiken. Ook rekening houdend met de toekomst (shirts, briefpapier, etc ... meerkleurendruk is nou eenmaal duurder).

Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')