netjes, hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik heb een beetje zitten prutsen met "Fire"...![]()
[afbeelding]
Thnx!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
netjes, hoor
Misschien net iets te wit aan de start van de vlam...
Grappig effectquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik liet mijn fantasie maar weer eens ggaan.
[afbeelding]
http://www.good-tutorials.com/search/tutorials/firequote:Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Me schoonouders zien liever blauw
@ Mardoek, hoe doe je die vlammen?
De uitlijning van de tekst klopt niet echt bij punt 4quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:31 schreef purmernoord het volgende:
ik heb een advertentie gemaakt voor ons eigen bedrijf. Weet niet of het mag maar ik probeer het gewoon: [afbeelding]
Ik heb er een video tutorial voor gebruikt. Ik vond het een goede tutorial, ook omdat er wat nuttige PS technieken inzitten. De video staat inmiddels op m'n weblog en forum...quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
...
@ Mardoek, hoe doe je die vlammen?
Volgens wordt dat effect ook uitgelegd op de dvd´s van PhotoshopTopSecret, kun je wel via via aan geraken denk ik zoquote:Op maandag 24 september 2007 13:20 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Thnx, nu weet ik tenminste waar ik moet beginnen.!Zoals je het uitlegt klinkt het wel simpel, maar ik heb zo'n vermoeden dat je die kwaliteit van die pic niet zomaar krijgt.
En hoe krijg je dan die blauwe kleur om die orb heen? Ook met een soft brush op een aparte layer ofzo?
Thnx! Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Volgens wordt dat effect ook uitgelegd op de dvd´s van PhotoshopTopSecret, kun je wel via via aan geraken denk ik zo
Edit: Pff het is nog vroeg voor me merk ik
geinig hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Eindelijk weer eens tijd gehad om een beetje te photoshoppen.
Idee was om een soort van flyer te maken en daarin heel oud en hedendaags design te mengen. Het is eigenlijk nog niet af, maar ik vind het wel leuk om alvast te showen.
Er zitten dus nog de nodige schoonheidsfoutjes in, maar het gaat me vooral om de compositie en de stijl.
Klik voor groot:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mooi!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Eindelijk weer eens tijd gehad om een beetje te photoshoppen.
Idee was om een soort van flyer te maken en daarin heel oud en hedendaags design te mengen. Het is eigenlijk nog niet af, maar ik vind het wel leuk om alvast te showen.
Er zitten dus nog de nodige schoonheidsfoutjes in, maar het gaat me vooral om de compositie en de stijl.
Klik voor groot:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
lol.. wat een wanker..quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En wederom heb jij deze niet gemaakt.
Bron:
Een kado/kadootjes misschien...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:04 schreef wc-eend het volgende:
...
Ik wou eigenlijk nog iets van een logo verzinnen en dan in de header in het midden ongeveer zetten.. kan nog niet verzinnen wat..
Edit: Tips en suggesties zijn zeer welkom
Ik zou gewoon googlen op kado's enzo en dan of één kado (bv doos met strik eromheen) zoeken of meerdere kado's combineren tot één plaatje...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:14 schreef wc-eend het volgende:
Ja :p ff kijken of ik wat kan maken..
Of het mag? Wel, soms wel, soms niet. Ik maak me zelf daar nooit zo druk over, behalve als het mensen betreft die ik ken. En mocht je klachten krijgt, dan pas je de boel gewoon aan. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, denk ik maar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:40 schreef wc-eend het volgende:
Mag dat dan wel zomaar? Ik zal ff kijken of het leukt een aantal kado's bij elkaar en dan ff mooi tekeningetje van te maken..
dus ff echt niet he, ik vind het jatten gewoon een slechte zaak. je kan wel gewoon op google zoeken naar inspiratie. en als je iets vind wat perfect is kan je altijd mailen naar de eigenaar van dat plaatje om te vragen of je het mag gebruiken voor je website.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:05 schreef Mardoek50 het volgende:
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, denk ik maar.![]()
![]()
Ja, jij bent nogal fel op copyright enzo, hè.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef Kamermans het volgende:
[..]
dus ff echt niet he, ik vind het jatten gewoon een slechte zaak. je kan wel gewoon op google zoeken naar inspiratie. en als je iets vind wat perfect is kan je altijd mailen naar de eigenaar van dat plaatje om te vragen of je het mag gebruiken voor je website.
je kan ook kijken op stock photo sites. alleen geloof dat vaak de regel is dat het niet in webdesigns gebruikt mag worden.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[afbeelding]
zonet gemaakt in de hoop dat ie mee kan doen met de foto wedstrijd van fok
'Mysterieuze zaken' de foto's
al weet ik niet als me schoonzus er blij mee is dat ik der zoontje zo heb.. verpest???
Erg goed gelukt! Mooi hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef Kamermans het volgende:
na aanleiding wat DarkManta zei in ander topic over teknen als bobross ben ik even alleen met de smudge, en brush tool gaan klooien:
[afbeelding]
edit, hij is wel betje donker
cool hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[afbeelding]
zonet gemaakt in de hoop dat ie mee kan doen met de foto wedstrijd van fok
'Mysterieuze zaken' de foto's
al weet ik niet als me schoonzus er blij mee is dat ik der zoontje zo heb.. verpest???
nummer ze ander ff, dan is het makkelijker om comentaar te leverenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
ik maak dus F1 topics voor elke race aan en daarbij maak ik headers.
dit zijn de headers van 2007
*knip*
welke zijn het mooist en welke kunnen er eventueel beter.
de eerste vind die dame niet zo mooi gelukt er op zonder handhad die iets anders willen doen.
handje is inderdaad een beetje storend in header 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
de eerste vind die dame niet zo mooi gelukt er op zonder handhad die iets anders willen doen.
Die vogels geven het een mooie symmetrie, veel beter als die tekst eerst.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dontdropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vervolg flyer, renegade style.
1) Lettertype is niet snel (probeer schreefloze type-faces ... Racerij is snel en de gebruikte fonts zijn vaak ook snel. ( http://www.dafont.com )quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
Cool, waarmee heb je ze gemaakt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:23 schreef Mr_Moon het volgende:
T shirt ontwerpjes voor een Classic Games wedstrijd:
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor een Halo3 wedstrijd:
[afbeelding]
Illustrator CS 2 + 3quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cool, waarmee heb je ze gemaakt?
Het is net alsof ze staat te pissenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
Vector in Photoshop?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:00 schreef donroyco het volgende:
Mijn eerste vectortekening, gemaakt in Photoshop CS:
[afbeelding]
Ja, je weet wel wat ik bedoel, vector artquote:
ahquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, je weet wel wat ik bedoel, vector art![]()
Mooie poster, maar ik vind die Engelse teksten dan altijd zo knullig in combinatie met Nederlandse namen. Maar goed kan jij ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ahgeinig dan in dat geval
Deze heb ik heel lang geleden gamaakt (eigenlijk enige vergelijkbare)
[afbeelding]
Was voor (o.a.) Interpolquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mooie poster, maar ik vind die Engelse teksten dan altijd zo knullig in combinatie met Nederlandse namen. Maar goed kan jij ook niks aan doen natuurlijk.
ja lol, mijn idee...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is net alsof ze staat te pissen![]()
had ff over je post heen gelezen, maar toch nog ff reactie gevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:41 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ja, jij bent nogal fel op copyright enzo, hè.![]()
Wel, ik doe dus niet aan copyright, iig niet waar het m'n eigen zooi betreft. Maar er zijn idd wel grenzen, bv credits nemen voor andermans werk is eigenlijk not done. Maar als het zou gebeuren, boeit het me ook niet echt. Het is nu eenmaal internet en je weet van tevoren dat als je iets op het Net zet, er van alles mee kan gebeuren. Dus als je iets voor jezelf wil houden, moet je het gewoon niet op Internet zetten. Simpel zat wat mij betreft. Wat ook niet echt slim is, is om bv logo's van grote bedrijven te gebruiken voor je eigen doeleinden. En zo zijn er nog wel een paar dingen. Maar als ik een pic nodig heb van iets, een hamer of een stoel ofzo, ga ik echt geen rekening houden met copyright.
![]()
Ben beta-tester CS3 voor het bedrijf waar ik werk, dus ik wissel nog steeds regelmatig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
2 en 3 samen? Waarom nog 2 dan?
Hij is ook nog lang niet afquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het maar een onsamenhangende layout.
Ja daar kan ik wel doorheen prikken. Maar ik doelde dan ook echt op de layout.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:24 schreef Drakire het volgende:
[..]
Hij is ook nog lang niet af. maar dat had je vast wel door
.
die tekst helemaal bovenin heeft een andere achtergrondkleurquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef Drakire het volgende:
Nice die vector artsvindt vector sowieso een erg mooie stijl.
'K heb m'n portfolio weer helemaal omgegooid was niet tevreden met het vorige
www.pixxy.nl/school == nieuw
Kan iemand mij mischien ook vertellen of hij een beetje snel laad? die header is png formaat en is nogal groot (in bytes.)
Dan weet ik of ik dat moet aanpassen, bij voorbaat dank.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:11 schreef Mr_Moon het volgende:
Daarom ben ik dus ookmet m'n nieuwe Pro!
(nog 1 uur en 8 minuten wachten, data migratie loopt nu...)
Ligt het aan Safari dat ik zodra ik met mijn cursor over een link ga, ik maar een fractie van een seconde een handje zie voordat hij weer in een pijltje veranderd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef Drakire het volgende:
Nice die vector artsvindt vector sowieso een erg mooie stijl.
'K heb m'n portfolio weer helemaal omgegooid was niet tevreden met het vorige
www.pixxy.nl/school == nieuw
Kan iemand mij mischien ook vertellen of hij een beetje snel laad? die header is png formaat en is nogal groot (in bytes.)
Dan weet ik of ik dat moet aanpassen, bij voorbaat dank.
Ik heb m'n oude scherm gehouden (dik tevreden over): Lacie 22 Blue CRTquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]lekker groot scherm erbij?
Sorry verkeerd gequote :s.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik heb m'n oude scherm gehouden (dik tevreden over): Lacie 22 Blue CRT
Das een foutje in mijn cssquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ligt het aan Safari dat ik zodra ik met mijn cursor over een link ga, ik maar een fractie van een seconde een handje zie voordat hij weer in een pijltje veranderd?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik heb m'n oude scherm gehouden (dik tevreden over): Lacie 22 Blue CRT
vetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Googolplexian het volgende:
'k Heb nog een Illyama 22" DiamondTron CRT staan ... moet alleen schoongemaakt worden van binnen maar verder gewoon werkend.
Mag mee aan wie 'm weg tilt
35 kilo, 16.000 V (ofzo) opstartspanning) dikke knal dus
deze klant is een vriend van mij, geen probleem denk ik..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
vind de klant het tof dat je een voorlopige versie online knalt?
De slash wou de klant zo, noch het lettertypequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:00 schreef donroyco het volgende:
Vergeet daarbij niet de slash, die ziet er alleen mooi uit als je de ANDERE tekst op dezelfde hoogte zet, niet op de regel die volgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |