lekker stimulerende reactie weerquote:Op maandag 24 september 2007 09:51 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ja ik dus eigenlijk ook...
Electroworm kan leuk filters over bestaande afbeeldingen heengooien maar zelf iets maken...![]()
Eenschquote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef Kamermans het volgende:
[..]
lekker stimulerende reactie weer, hij is gewoon lekker bezig met photoshop te ondekken. dat is een fase waar iedereen door heen moet. ik vind dat Electroworm goed bezig is
![]()
Hoe maak je die lichtbollen dan? Ik zag laatst deze in één van de PS topics hier:quote:
Thnx, nu weet ik tenminste waar ik moet beginnen.!quote:Op maandag 24 september 2007 13:01 schreef Kamermans het volgende:
je pakt een soft brush, en dan klik je in je document. vervolgens ga je met de smudge tool op 80% ofzo (gewoon lekker hoog percentage) van de zijkant van de bol naar achter. dus dan krijg je die slierten.
om die stipjes te doen kan je gewoon met een brush vaak klikken, of de scattering hoog zetten.
maar beams en orbs en dat soort dingen is gewoon veel soft brush werk en smudge.
misschien dat darkmanta wel een wat uitgebreidere tuturial voor je wilt maken, ik ben namelijk niet echt goed in het verwoorden van de stappen die ik uitvoer,..
neen. de eerste was stukken beter.quote:Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Vind hem zelf iets beter nu..
Gebruik eens GEEN standaard lettertype, dit trekt de aandacht dus echt niet bij mijquote:Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Vind hem zelf iets beter nu..
nr 3 spreekt mij het meest aan omdat het zo speels is omdat de letters niet op 1 rechte lijn staanquote:Op maandag 24 september 2007 16:07 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
netjes, hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik heb een beetje zitten prutsen met "Fire"...![]()
[afbeelding]
Thnx!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
netjes, hoor
Misschien net iets te wit aan de start van de vlam...
Grappig effectquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik liet mijn fantasie maar weer eens ggaan.
[afbeelding]
http://www.good-tutorials.com/search/tutorials/firequote:Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Me schoonouders zien liever blauw
@ Mardoek, hoe doe je die vlammen?
De uitlijning van de tekst klopt niet echt bij punt 4quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:31 schreef purmernoord het volgende:
ik heb een advertentie gemaakt voor ons eigen bedrijf. Weet niet of het mag maar ik probeer het gewoon: [afbeelding]
Ik heb er een video tutorial voor gebruikt. Ik vond het een goede tutorial, ook omdat er wat nuttige PS technieken inzitten. De video staat inmiddels op m'n weblog en forum...quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
...
@ Mardoek, hoe doe je die vlammen?
Volgens wordt dat effect ook uitgelegd op de dvd´s van PhotoshopTopSecret, kun je wel via via aan geraken denk ik zoquote:Op maandag 24 september 2007 13:20 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Thnx, nu weet ik tenminste waar ik moet beginnen.!Zoals je het uitlegt klinkt het wel simpel, maar ik heb zo'n vermoeden dat je die kwaliteit van die pic niet zomaar krijgt.
En hoe krijg je dan die blauwe kleur om die orb heen? Ook met een soft brush op een aparte layer ofzo?
Thnx! Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Volgens wordt dat effect ook uitgelegd op de dvd´s van PhotoshopTopSecret, kun je wel via via aan geraken denk ik zo
Edit: Pff het is nog vroeg voor me merk ik
geinig hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Eindelijk weer eens tijd gehad om een beetje te photoshoppen.
Idee was om een soort van flyer te maken en daarin heel oud en hedendaags design te mengen. Het is eigenlijk nog niet af, maar ik vind het wel leuk om alvast te showen.
Er zitten dus nog de nodige schoonheidsfoutjes in, maar het gaat me vooral om de compositie en de stijl.
Klik voor groot:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mooi!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Eindelijk weer eens tijd gehad om een beetje te photoshoppen.
Idee was om een soort van flyer te maken en daarin heel oud en hedendaags design te mengen. Het is eigenlijk nog niet af, maar ik vind het wel leuk om alvast te showen.
Er zitten dus nog de nodige schoonheidsfoutjes in, maar het gaat me vooral om de compositie en de stijl.
Klik voor groot:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
lol.. wat een wanker..quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En wederom heb jij deze niet gemaakt.
Bron:
Een kado/kadootjes misschien...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:04 schreef wc-eend het volgende:
...
Ik wou eigenlijk nog iets van een logo verzinnen en dan in de header in het midden ongeveer zetten.. kan nog niet verzinnen wat..
Edit: Tips en suggesties zijn zeer welkom
Ik zou gewoon googlen op kado's enzo en dan of één kado (bv doos met strik eromheen) zoeken of meerdere kado's combineren tot één plaatje...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:14 schreef wc-eend het volgende:
Ja :p ff kijken of ik wat kan maken..
Of het mag? Wel, soms wel, soms niet. Ik maak me zelf daar nooit zo druk over, behalve als het mensen betreft die ik ken. En mocht je klachten krijgt, dan pas je de boel gewoon aan. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, denk ik maar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:40 schreef wc-eend het volgende:
Mag dat dan wel zomaar? Ik zal ff kijken of het leukt een aantal kado's bij elkaar en dan ff mooi tekeningetje van te maken..
dus ff echt niet he, ik vind het jatten gewoon een slechte zaak. je kan wel gewoon op google zoeken naar inspiratie. en als je iets vind wat perfect is kan je altijd mailen naar de eigenaar van dat plaatje om te vragen of je het mag gebruiken voor je website.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:05 schreef Mardoek50 het volgende:
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, denk ik maar.![]()
![]()
Ja, jij bent nogal fel op copyright enzo, hè.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef Kamermans het volgende:
[..]
dus ff echt niet he, ik vind het jatten gewoon een slechte zaak. je kan wel gewoon op google zoeken naar inspiratie. en als je iets vind wat perfect is kan je altijd mailen naar de eigenaar van dat plaatje om te vragen of je het mag gebruiken voor je website.
je kan ook kijken op stock photo sites. alleen geloof dat vaak de regel is dat het niet in webdesigns gebruikt mag worden.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[afbeelding]
zonet gemaakt in de hoop dat ie mee kan doen met de foto wedstrijd van fok
'Mysterieuze zaken' de foto's
al weet ik niet als me schoonzus er blij mee is dat ik der zoontje zo heb.. verpest???
Erg goed gelukt! Mooi hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef Kamermans het volgende:
na aanleiding wat DarkManta zei in ander topic over teknen als bobross ben ik even alleen met de smudge, en brush tool gaan klooien:
[afbeelding]
edit, hij is wel betje donker
cool hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[afbeelding]
zonet gemaakt in de hoop dat ie mee kan doen met de foto wedstrijd van fok
'Mysterieuze zaken' de foto's
al weet ik niet als me schoonzus er blij mee is dat ik der zoontje zo heb.. verpest???
nummer ze ander ff, dan is het makkelijker om comentaar te leverenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
ik maak dus F1 topics voor elke race aan en daarbij maak ik headers.
dit zijn de headers van 2007
*knip*
welke zijn het mooist en welke kunnen er eventueel beter.
de eerste vind die dame niet zo mooi gelukt er op zonder handhad die iets anders willen doen.
handje is inderdaad een beetje storend in header 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
de eerste vind die dame niet zo mooi gelukt er op zonder handhad die iets anders willen doen.
Die vogels geven het een mooie symmetrie, veel beter als die tekst eerst.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dontdropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vervolg flyer, renegade style.
1) Lettertype is niet snel (probeer schreefloze type-faces ... Racerij is snel en de gebruikte fonts zijn vaak ook snel. ( http://www.dafont.com )quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
Cool, waarmee heb je ze gemaakt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:23 schreef Mr_Moon het volgende:
T shirt ontwerpjes voor een Classic Games wedstrijd:
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor een Halo3 wedstrijd:
[afbeelding]
Illustrator CS 2 + 3quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cool, waarmee heb je ze gemaakt?
Het is net alsof ze staat te pissenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |