abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53428994
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:51 schreef Tomek het volgende:

[..]

Ja ik dus eigenlijk ook...

Electroworm kan leuk filters over bestaande afbeeldingen heengooien maar zelf iets maken...
lekker stimulerende reactie weer , hij is gewoon lekker bezig met photoshop te ondekken. dat is een fase waar iedereen door heen moet. ik vind dat Electroworm goed bezig is
pi_53429493
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef Kamermans het volgende:

[..]

lekker stimulerende reactie weer , hij is gewoon lekker bezig met photoshop te ondekken. dat is een fase waar iedereen door heen moet. ik vind dat Electroworm goed bezig is
Eensch
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:28 schreef Kamermans het volgende:

[..]

Hoe maak je die lichtbollen dan? Ik zag laatst deze in één van de PS topics hier:

Ik weet niet of die ook van jou is of van iemand anders, maar ik zou heel graag leren hoe ik zoiets moet maken...
pi_53430116
je pakt een soft brush, en dan klik je in je document. vervolgens ga je met de smudge tool op 80% ofzo (gewoon lekker hoog percentage) van de zijkant van de bol naar achter. dus dan krijg je die slierten.
om die stipjes te doen kan je gewoon met een brush vaak klikken, of de scattering hoog zetten.

maar beams en orbs en dat soort dingen is gewoon veel soft brush werk en smudge.

misschien dat darkmanta wel een wat uitgebreidere tuturial voor je wilt maken, ik ben namelijk niet echt goed in het verwoorden van de stappen die ik uitvoer,..
pi_53430307

Vind hem zelf iets beter nu..
pi_53430527
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:01 schreef Kamermans het volgende:
je pakt een soft brush, en dan klik je in je document. vervolgens ga je met de smudge tool op 80% ofzo (gewoon lekker hoog percentage) van de zijkant van de bol naar achter. dus dan krijg je die slierten.
om die stipjes te doen kan je gewoon met een brush vaak klikken, of de scattering hoog zetten.

maar beams en orbs en dat soort dingen is gewoon veel soft brush werk en smudge.

misschien dat darkmanta wel een wat uitgebreidere tuturial voor je wilt maken, ik ben namelijk niet echt goed in het verwoorden van de stappen die ik uitvoer,..
Thnx, nu weet ik tenminste waar ik moet beginnen.! Zoals je het uitlegt klinkt het wel simpel, maar ik heb zo'n vermoeden dat je die kwaliteit van die pic niet zomaar krijgt. En hoe krijg je dan die blauwe kleur om die orb heen? Ook met een soft brush op een aparte layer ofzo?
pi_53431119
Ik zou voor die blauwe kleur een outer glow gebruiken die op blauw staat..
  maandag 24 september 2007 @ 13:55:36 #207
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_53431320
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]

neen. de eerste was stukken beter.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  maandag 24 september 2007 @ 14:00:13 #208
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53431419
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]

Gebruik eens GEEN standaard lettertype, dit trekt de aandacht dus echt niet bij mij
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53434583

pi_53434630
quote:
nr 3 spreekt mij het meest aan omdat het zo speels is omdat de letters niet op 1 rechte lijn staan
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_53513332
Ik heb een beetje zitten prutsen met "Fire"...

pi_53513442
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik heb een beetje zitten prutsen met "Fire"...

[afbeelding]
netjes, hoor

Misschien net iets te wit aan de start van de vlam...
pi_53513561
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

netjes, hoor

Misschien net iets te wit aan de start van de vlam...
Thnx!
  donderdag 27 september 2007 @ 16:06:50 #214
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_53518683
Ik liet mijn fantasie maar weer eens ggaan.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_53524641
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik liet mijn fantasie maar weer eens ggaan.
[afbeelding]
Grappig effect

Beetje chaotisch, maar het heeft wel wat
pi_53535241

Me schoonouders zien liever blauw

@ Mardoek, hoe doe je die vlammen?
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:17:09 #217
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53535597
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]

Me schoonouders zien liever blauw

http://www.good-tutorials.com/search/tutorials/fire
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53535728
ik heb een advertentie gemaakt voor ons eigen bedrijf. Weet niet of het mag maar ik probeer het gewoon:
pi_53536275
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:31 schreef purmernoord het volgende:
ik heb een advertentie gemaakt voor ons eigen bedrijf. Weet niet of het mag maar ik probeer het gewoon: [afbeelding]
De uitlijning van de tekst klopt niet echt bij punt 4

Wel een beetje vol allemaal. Maar ik neem aan dat ze klant ook zoveel mogelijk wil vermelden
pi_53536301
Je zin bovenin klopt niet, zet moet ipv wordt neer..

k zou punt 2 weglaten, dan punt 3 naar 2 zetten en dan punt 4 naar punt 3
pi_53537378
chaotische poster van de babytrein..
pi_53539055
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]

...

Ik heb er een video tutorial voor gebruikt. Ik vond het een goede tutorial, ook omdat er wat nuttige PS technieken inzitten. De video staat inmiddels op m'n weblog en forum...
pi_53539192
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:20 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Thnx, nu weet ik tenminste waar ik moet beginnen.! Zoals je het uitlegt klinkt het wel simpel, maar ik heb zo'n vermoeden dat je die kwaliteit van die pic niet zomaar krijgt. En hoe krijg je dan die blauwe kleur om die orb heen? Ook met een soft brush op een aparte layer ofzo?
Volgens wordt dat effect ook uitgelegd op de dvd´s van PhotoshopTopSecret, kun je wel via via aan geraken denk ik zo

Edit: Pff het is nog vroeg voor me merk ik
pi_53539331
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Volgens wordt dat effect ook uitgelegd op de dvd´s van PhotoshopTopSecret, kun je wel via via aan geraken denk ik zo

Edit: Pff het is nog vroeg voor me merk ik
Thnx! Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 01:36:33 #225
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53632460
Eindelijk weer eens tijd gehad om een beetje te photoshoppen.
Idee was om een soort van flyer te maken en daarin heel oud en hedendaags design te mengen. Het is eigenlijk nog niet af, maar ik vind het wel leuk om alvast te showen.
Er zitten dus nog de nodige schoonheidsfoutjes in, maar het gaat me vooral om de compositie en de stijl.

Klik voor groot:

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_53633236
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Idee was om een soort van flyer te maken en daarin heel oud en hedendaags design te mengen. Het is eigenlijk nog niet af, maar ik vind het wel leuk om alvast te showen.
Er zitten dus nog de nodige schoonheidsfoutjes in, maar het gaat me vooral om de compositie en de stijl.

Klik voor groot:

[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
geinig hoor
Calm down, please!
pi_53634666
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:

Klik voor groot:

[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mooi! Wat ik persoonlijk anders zou doen is de tekst links onder "los" neerzetten, dus niet als één plaatje. En ik vind de witte rand om de bom op de één of andere manier wat storend, terwijl die rand om de vliegtuigen e.d. wel goed overkomt.
pi_53634735
Ik ben bezig met een site voor me schoonouders voor hun winkel, nu weet ik nog niet wat ze precies willen, en dat weten ze zelf ook nog niet dus ben ik maar wat aan de slag gegaan, het is nog niet veel maar dit heb ik

Ik wou eigenlijk nog iets van een logo verzinnen en dan in de header in het midden ongeveer zetten.. kan nog niet verzinnen wat..

Edit: Tips en suggesties zijn zeer welkom
pi_53634756
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:16 schreef DarkManta het volgende:

[..]

En wederom heb jij deze niet gemaakt.
Bron:
lol.. wat een wanker..
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_53634812
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:04 schreef wc-eend het volgende:
...

Ik wou eigenlijk nog iets van een logo verzinnen en dan in de header in het midden ongeveer zetten.. kan nog niet verzinnen wat..

Edit: Tips en suggesties zijn zeer welkom
Een kado/kadootjes misschien...
pi_53634943
Ja :p ff kijken of ik wat kan maken..
pi_53635005
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:14 schreef wc-eend het volgende:
Ja :p ff kijken of ik wat kan maken..
Ik zou gewoon googlen op kado's enzo en dan of één kado (bv doos met strik eromheen) zoeken of meerdere kado's combineren tot één plaatje...
pi_53635420
Mag dat dan wel zomaar? Ik zal ff kijken of het leukt een aantal kado's bij elkaar en dan ff mooi tekeningetje van te maken..
pi_53635941
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:40 schreef wc-eend het volgende:
Mag dat dan wel zomaar? Ik zal ff kijken of het leukt een aantal kado's bij elkaar en dan ff mooi tekeningetje van te maken..
Of het mag? Wel, soms wel, soms niet. Ik maak me zelf daar nooit zo druk over, behalve als het mensen betreft die ik ken. En mocht je klachten krijgt, dan pas je de boel gewoon aan. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, denk ik maar.
pi_53636985
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:05 schreef Mardoek50 het volgende:
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, denk ik maar.
dus ff echt niet he, ik vind het jatten gewoon een slechte zaak. je kan wel gewoon op google zoeken naar inspiratie. en als je iets vind wat perfect is kan je altijd mailen naar de eigenaar van dat plaatje om te vragen of je het mag gebruiken voor je website.
je kan ook kijken op stock photo sites. alleen geloof dat vaak de regel is dat het niet in webdesigns gebruikt mag worden.
pi_53637979
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:52 schreef Kamermans het volgende:

[..]

dus ff echt niet he, ik vind het jatten gewoon een slechte zaak. je kan wel gewoon op google zoeken naar inspiratie. en als je iets vind wat perfect is kan je altijd mailen naar de eigenaar van dat plaatje om te vragen of je het mag gebruiken voor je website.
je kan ook kijken op stock photo sites. alleen geloof dat vaak de regel is dat het niet in webdesigns gebruikt mag worden.
Ja, jij bent nogal fel op copyright enzo, hè. Wel, ik doe dus niet aan copyright, iig niet waar het m'n eigen zooi betreft. Maar er zijn idd wel grenzen, bv credits nemen voor andermans werk is eigenlijk not done. Maar als het zou gebeuren, boeit het me ook niet echt. Het is nu eenmaal internet en je weet van tevoren dat als je iets op het Net zet, er van alles mee kan gebeuren. Dus als je iets voor jezelf wil houden, moet je het gewoon niet op Internet zetten. Simpel zat wat mij betreft. Wat ook niet echt slim is, is om bv logo's van grote bedrijven te gebruiken voor je eigen doeleinden. En zo zijn er nog wel een paar dingen. Maar als ik een pic nodig heb van iets, een hamer of een stoel ofzo, ga ik echt geen rekening houden met copyright.
pi_53640196

zonet gemaakt in de hoop dat ie mee kan doen met de foto wedstrijd van fok
'Mysterieuze zaken' de foto's

al weet ik niet als me schoonzus er blij mee is dat ik der zoontje zo heb.. verpest???
do you have the guts to smell my nuts?
pi_53640489
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[afbeelding]

al weet ik niet als me schoonzus er blij mee is dat ik der zoontje zo heb.. verpest???
Cool, man! Je zou ook nog een (veel) donkerdere versie kunnen proberen met gloeiende ogen enzo...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:45:02 #239
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53640966

Vervolg flyer, renegade style.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_53644162
Nice guy's
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:58:57 #241
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53644508
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef Kamermans het volgende:
na aanleiding wat DarkManta zei in ander topic over teknen als bobross ben ik even alleen met de smudge, en brush tool gaan klooien:

[afbeelding]

edit, hij is wel betje donker
Erg goed gelukt! Mooi hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:14:54 #242
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53653883
ik maak dus F1 topics voor elke race aan en daarbij maak ik headers.

dit zijn de headers van 2007

welke zijn het mooist en welke kunnen er eventueel beter.

de eerste vind die dame niet zo mooi gelukt er op zonder hand had die iets anders willen doen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_53654446
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[afbeelding]

cool hoor , ik vind de kleur alleen niet echt er bij passen, en het donkere gedeelte op shirt is beetje storend
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:14 schreef WEST het volgende:

*knip*

de eerste vind die dame niet zo mooi gelukt er op zonder hand had die iets anders willen doen.
nummer ze ander ff, dan is het makkelijker om comentaar te leveren

1. dr hand is weg,.. en toen ik er snel door heen scrole leek die boog net een pis straal,...
2. text is lastig te lezen, verder zijn de achtergrond plaatjes erg vlets.
3. overgang van ene plaatje naar andere is niet zo mooi, en kwaliteit van de plaatjes is redelijk slecht.
4. 5. 6. text past niet echt bij de header, en de de overgang van ene plaatje naar andere is niet zo mooi.
7. niet zo veel op aantemerken alleen dat ik het mooier had gevonden als het plaatje van de bomen enzo niet over de weg heen zou liggen.
8. text style en de opacity van het poppetje.
9. groot blok text over geheel.
10. & 11. text style
12. erg vlets en weinig detail.
13. text slecht leesbaar.
14. plaatje in het midden is beetje wazig.
15. plaatje wat er door heen zit zie ik niet echt wat het is.
16. de outerglow van voorgrond.

dit klinkt wel erg negatief,..

eigenlijk vind ik het allemaal erg het zelfde, text is bij allemaal er echt opgeplakt. probeer het er mee in te verwerken.
bij sommige is het (voor mij) niet meteen duidelijk dat het over F1 gaat, bv. 5, 15 &16.
probeer een header erg simpel te houden, gewoon 1 mooie actie foto van een wagen ofzo, en dan mooi duidelijk de text er bij.

[ Bericht 38% gewijzigd door Kamermans op 02-10-2007 22:37:07 ]
pi_53654605
quote:

handje is inderdaad een beetje storend in header 1

en voor de rest ben ik niet zo'n fan van je letters, al die bevels en drop shadows maakt het moeilijk lezen.
hou de letters lekker rustig, zwart en mischien kleine drop shadow. en om ze duidelijker te maken kan je mischien een achtergrond streepje er achter doen zodat ze meer duidelijk te lezen zijn.

en ja achtergrond streepje ... zal wel ff een voorbeeld zoeken want is niet echt duidelijk zo wat ik bedoel

zoiets dus:

[ Bericht 4% gewijzigd door OnderBroekenPoep op 02-10-2007 22:43:40 ]
do you have the guts to smell my nuts?
pi_53663200
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/dontdropthebomb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Vervolg flyer, renegade style.
Die vogels geven het een mooie symmetrie, veel beter als die tekst eerst.
pi_53663777
quote:

1) Lettertype is niet snel (probeer schreefloze type-faces ... Racerij is snel en de gebruikte fonts zijn vaak ook snel. ( http://www.dafont.com )

2) Probeer aan een vast stramien vast te houden. Nu is het zo dat de layout van elke banner verschilt. Bijv. elke banner links boven titel, rechts circuit-kaart, midden onder vlag, etc

3) Niet teveel faden. Twee complete foto's die transparant over elkaar heenstaan geeft neit zo'n mooi effect, imo

Calm down, please!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:23:25 #247
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_53663851
T shirt ontwerpjes voor een Classic Games wedstrijd:

En voor een Halo3 wedstrijd:
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:56:26 #248
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53664676
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:23 schreef Mr_Moon het volgende:
T shirt ontwerpjes voor een Classic Games wedstrijd:
[afbeelding]
[afbeelding]

En voor een Halo3 wedstrijd:
[afbeelding]
Cool, waarmee heb je ze gemaakt?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:39:14 #249
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_53665672
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef donroyco het volgende:

[..]

Cool, waarmee heb je ze gemaakt?
Illustrator CS 2 + 3
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:39:49 #250
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53665698
quote:

Het is net alsof ze staat te pissen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')