quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:14 schreef ASSpirine het volgende:
kheb net een Scyther gekregen via de GTS, maar deze evolueerde direct naar een Scizor
Als ik op serebii kijk dan kan alleen met een metal coat ofzoiets
Ja, Scyther evolueert dmv ruil met Metal Coat attached.quote:
Verdwijnt de Metal Coat eigenlijk na het evolueren?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, Scyther evolueert dmv ruil met Metal Coat attached.
Ja, hij versmelt als het ware met de Pokémon.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Verdwijnt de Metal Coat eigenlijk na het evolueren?
(Verkapte tvp.)
Je komt mew/mewtwo ook niet in het wild tegen helaas...quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:57 schreef ASSpirine het volgende:
Er zijn mensen die gek genoeg zijn om bv een Turtwig van lvl 9 erop te zetten en hopen dat ze er een Turtwig van lvl 100 voor terug krijgen...
Ik zou graag een mew hebben, maar ik heb er nog geen tegengekomen in battle, dus kan ik die ook niet zoeken
Ik moet em gewoon eens tegenkomen in een battle zodat ik het in mijn database zit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je komt mew/mewtwo ook niet in het wild tegen helaas...
Nee, volgens mij niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik moet em gewoon eens tegenkomen in een battle zodat ik het in mijn database zit.
Telt dat als ik een battle doe op internet met andere trainers? Kan ik die pokémon dan als gezien beschouwen? dus ook in de Pokédex zien
dat zijn juist degene die ermee opgroeidenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef bijdehand het volgende:
Ik ruil zoveel mogelijk met mensen op mijn school (best raar dat er nog best veel mensen op een middelbare school dat spel hebben)
Ik ga naar de 6e, maar het is leukquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat zijn juist degene die ermee opgroeiden
Ik ook, maar ik ben al ver van het middelbaar verwijderd
Crystal kun je toch niet linken aan DiamondslashPearl? Of begrijp ik je nou verkeerd?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb liever Charizard en Venusaur op de DS (wat ook kan, mocht ik een GBA van een vriend kunnen lenenheel m'n Crystal spel staat vol met goeie pokémon
)
Klopt, maar ik heb ook Emerald, was ik vergeten te zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Crystal kun je toch niet linken aan DiamondslashPearl? Of begrijp ik je nou verkeerd?![]()
Kan je Silver verbinen met Emerald?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ook Emerald, was ik vergeten te zeggenen een GBC, dus met die GBA kan ik ze overzetten.
ik heb daar die lava pokemon gevangen , maar ik wil een torkoal hebben maar die kom ik maar niet tegenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef McGilles het volgende:
Zit nu zelf in Stark Mountain, even een paar leuke nieuwe pokemon vangen
ja ik hem hemquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik heb daar die lava pokemon gevangen , maar ik wil een torkoal hebben maar die kom ik maar niet tegen
Nope alleen de volgendequote:
Ik heb een Mew voor je en een mewtwo als je wil?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je komt mew/mewtwo ook niet in het wild tegen helaas...
kzou graag een mew hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:42 schreef SebasC het volgende:
[..]
Ik heb een Mew voor je en een mewtwo als je wil?
squirtle gezocht, doe dan maar ineens 2 stuksquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik wil een Timid Ditto !
Om te lenen alleen ...
Please iemand?
En ook nog steeds een Corsola met Mirror Coat nodig...
Ik kan squirtles ruilen (moet ze wel nog breeden), Spiritomb, Treecko's, Staryu's, Porygons en heb een aantal lvl 100 te ruil:
Heracross (Adamant)
Milotic (Modest)
Ninjask
(ook nog Kyogre en Rayquaza)
best wel dom eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:57 schreef ASSpirine het volgende:
Er zijn mensen die gek genoeg zijn om bv een Turtwig van lvl 9 erop te zetten en hopen dat ze er een Turtwig van lvl 100 voor terug krijgen...
Ik zou graag een mew hebben, maar ik heb er nog geen tegengekomen in battle, dus kan ik die ook niet zoeken
das goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Wil je ze nog een bepaalde Nature hebben? Kan Modest doen, dat is met +SP Atck, -Attck
of een lvl 1 magikarp willen ruilen tegen een Dialga lvl 100quote:
Ja. Je kan zovaak tegen de Elite Four spelen als je wiltquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:26 schreef ASSpirine het volgende:
Iets raars trouwens, ik heb de elite four al eens verslaan hé. Ik had in een walkthrough gelezen dat je nog een speciale pokémon kon vangen ofzo in een tv bij de champion (dacht ik)
Dus ik ga terug en ik kan weer tegen alle 5 vechten
Betekent dus lekker veel exp en geld
Is dat altijd het geval?
Doe maar wat... Ben je al online?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef ASSpirine het volgende:
Heb jij pearl of diamond? Ik kan je mss wat exclusives geven als je die nog niet hebt
Lucky egg?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Oproerkraaier het volgende:
Oh cool !
Dadelijk kun je met alleen je Blastoise de Elite Four doen, en dan geef je hem een Lucky Egg, dan krijgt ie twee keer zoveel XP als dat ie niet traded was en geen lucky egg had...
Firered en Leafgreen zul je kunnen krijgen voor 30 euro en Ruby, Sapphire en Emerald 40quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef Jesse_ het volgende:
Wat kosten die gba versies waarmee je ook pokemon kan ruilen naar diamond/pearl tegenwoordig eigenlijk? (en welke zijn het?)
Ik wil wel eens wat nieuwe pokemon gaan vangen
Ik heb Dialga maar die doe ik niet in mijn team.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:25 schreef ASSpirine het volgende:
Waar is je Dialga / Palkia?
Ja het is idd een beetje een standaard team, daarom wil ik het ook een beetje omver gooien met wat pokémon die wat minder voor de hand liggen. Azelf doe ik denk ik erbij en dan kijk ik verder wat er te krijgen is voor de Elite 4.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:52 schreef Oproerkraaier het volgende:
Azelf is een heel goede Pokemon heb ik gemerkt! Je team ziet er goed uit, misschien wel een beetje de standaard pokemon die je in het begin kunt vangen, maar wel effectief.
Okay, jammer dat die nog zo duur zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Firered en Leafgreen zul je kunnen krijgen voor 30 euro en Ruby, Sapphire en Emerald 40
Ik vind de sterke pokémon die je vaak later in het spel kan krijgen altijd relaxed: Dragonite in de eerste serie, Tyranitar in de tweede serie, Flygon in de derde serie of Salamance, en in deze serie games Garchomp.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb een
Palkia
Alakazam
Staraptor
Luxray
Torterra
Haunter (moet ik nog ff in een Gengar veranderen)
Daar vecht ik meestal mee, dus ook een standaard team
Maar ik heb wel een Mightyena geruild van lvl 94 ofzo
Daar moet ik ook maar eens mee vechten, verder wil ik wel Blastoise, Ivysaur en Charizard hebben.
Mew moet ik ook nog. Langzaam aan wat andere pokémons hebben zou niet slecht zijn, alhoewel ik mijn Palkia wel wil houden vanwege zijn hoge level (75)
welke andere pokémons zijn nog aan te raden?
Kloptquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je Emerald hebt kun je Pokemon klonen !!!
Schijnbaar...
Zou wel relaxed zijn, ik heb nog meer Leftovers nodig
Hoe ben je eigenlijk aan al die squirtels gekomen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Oproerkraaier het volgende:
Oh cool !
Dadelijk kun je met alleen je Blastoise de Elite Four doen, en dan geef je hem een Lucky Egg, dan krijgt ie twee keer zoveel XP als dat ie niet traded was en geen lucky egg had...
ik heb 3 leftovers zonder te klonen, battle frontierquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je Emerald hebt kun je Pokemon klonen !!!
Schijnbaar...
Zou wel relaxed zijn, ik heb nog meer Leftovers nodig
Ik had er een gekregen van een neefje van een vriend. Die heb ik met een Ditto gebreed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk aan al die squirtels gekomen?
Breeden? En hoe lang duurt dat dan voordat er een ei tevoorschijn komt?
Ik had mss maar zo'n 100 stappen gedaan en je ei was er al uitgekomen
waar kan ik deze 2 items vinden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zover ik weet hebben alleen Slugma, Magcargo, Magmar en Magmortar Flame Body
National dex spulquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:40 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
waar kan ik deze 2 ipokemon vinden?
Ik bedoel de 2 items, flame body en magma armorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
National dex spul
Slugma/Magcargo is Stark mountain denk ik
Dat zijn geen items, maar abilities.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik bedoel de 2 items, flame body en magma armor
Gewoon blijven gooien, het kan je 25-30 ultra balls kosten maar zeker Azelf is het wel waard. Hij is erg sterkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef DaggerNL het volgende:
Heeft iemand azelf kunnen vangen met een ultraball? want de bal beweegt niet eens 1 keer en hij ontsnapt al.
edit: nu wel 1 keer (Komt door de paralyze.) maar daarna ontsnapt ie. Komt door de paralyze.
meerdere keren proberenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef DaggerNL het volgende:
Heeft iemand azelf kunnen vangen met een ultraball? want de bal beweegt niet eens 1 keer en hij ontsnapt al.
edit: nu wel 1 keer (Komt door de paralyze.) maar daarna ontsnapt ie. Komt door de paralyze.
Ik heb gewoon mijn masterball naar Mesprit te smijten, ik had geen zin om een pokémon met Mean Look of Block te trainen om hem in het gevecht te houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef DaggerNL het volgende:
Woohoo Azelf gevangen, 18 ultra balls gebruikt.
Kwam opeens mespirit tegen in het gras, maar fled meteen nadat je een keer aanviel. Gebruiken jullie dan de
master ball?
Als je in de grot gaat dat naar de Pokémon league leidt, kan je een goldbat vangen die een hoge level heeft (ong 60). Dit betekent dat hij mean look al kan EN een hogere speed heeft dan Mesprit Trainen hoeft dan al niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn masterball naar Mesprit te smijten, ik had geen zin om een pokémon met Mean Look of Block te trainen om hem in het gevecht te houden.
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Als je in de grot gaat dat naar de Pokémon league leidt, kan je een goldbat vangen die een hoge level heeft (ong 60). Dit betekent dat hij mean look al kan EN een hogere speed heeft dan Mesprit Trainen hoeft dan al niet meer
Dus als je eenmaal Mesprit encountert direct Mean look gebruiken, en Goldbat niet wisselen, anders is de mean look effect weg.
Ik heb ongeveer 5 keer opnieuwe moeten proberen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:56 schreef McGilles het volgende:
Heb net Heatran gevangen, maar wat is die lastig te vangen zeg, zeker de lastigste tot nu toe!
Hij had 5 van mijn pokemon al om zeep geholpen totdat ik hem vind, had zeker 30 duskballs nodig vanaf het moment dat hij nog 1mm aan HP had, hij was echt zo goed als dood. Maar nu wel de trotse eigenaar van een lvl70 pokemon
Nu even Cresselia vangen, maar dat probeer ik morgen welDie heeft trouwens wel erg goede defensieve stats!
Wat ik ook vaak heb, doe ik een attack die hem normaal gesproken niet zal omleggen, is het een critical hit en is ie gelijk dood. Ook Heatran had ik in 1 hit dood, ondanks zijn enorme defense en hp!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 5 keer opnieuwe moeten proberen...
Dan sla ik hem ook maar tot 1 mm HP dood. En ben je al tussen de 20 ŕ 30 ultraballs kwijt, dan is hij ook zijn meeste PP kwijt en begint hij over te schakelen naar een andere attack waarin hij zichzelf damage aandoet...
Al meerdere keren zo meegemaakt, gelukkig lukte het wel, maar leuk is anders
Ik zou wel graag een Mew van je overnemenquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:42 schreef SebasC het volgende:
[..]
Ik heb een Mew voor je en een mewtwo als je wil?
Kijk dan ff naar een walkthrough, zonde om te stoppen met spelen omdat je even vast zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:39 schreef super-muffin het volgende:
Bedankt ASSpirine.
Ik speel trouwens niet zo heel veel meer. Weet ook niet precies waar ik heen moet () heb mijn 4e badge gehaald, en daarna gewoon veel rond gelopen en pokemons gevangen.
Das pas bij de 7de badge, dan heb je Rock climb nodig, dan klim je via de steentjes naar boven of benedenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Theamerican het volgende:
je ziet wel eens van die steentjes tegen de muur op ... met welke HM kan ik die wegkrijgen
dat ben ik nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:20 schreef Zappmaster het volgende:
Hoi iedereen, het lukte me niet mijn Friend Code in Wiki te editen dus hier is ie:
2148-5475-7697
ASSpirine, waarschijnlijk ben je op het punt waarbij je de Grunt achterna moet jagen in Pastoria City.
Zijn die tm's ook niet te koop in de department store?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef AirRaid het volgende:
ik wil mijn torkoal graag flametrower en earthquake laten leren, hoe kan ik dit nu het beste doen aangezien hij toch al op level 55 zit
mnoet ik hem dan naar de daycare brengen of kan ik hem deze nog zo aanleren? via tm's
(ik heb tdeze tm's echter niet)
Flamethrower leert een Torkoal op level 28, dus kun je in Pastoria naar de man gaan die je pokémonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef AirRaid het volgende:
ik wil mijn torkoal graag flametrower en earthquake laten leren, hoe kan ik dit nu het beste doen aangezien hij toch al op level 55 zit
mnoet ik hem dan naar de daycare brengen of kan ik hem deze nog zo aanleren? via tm's
(ik heb tdeze tm's echter niet)
Die moet je ondergrond opgravenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef AirRaid het volgende:
eartquake heb ik al gebruik voor een andere pokemon,
en waar vind je een heart scale?
Ik heb een Heartscale gevonden door middel van de itemfinder op mn Poketchquote:
Palkia heeft een catchrate van 30 itt tot 3 bij een normale legendary. Waarom zou je een masterball gebruiken? En waarom haal je eerst zn HP omlaag om dan een master ball te gebruiken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef super-muffin het volgende:
Palkia, bitch!Met een master ball en 1 mm HP ging het best makkelijk.
Ik heb Dialga met een quickball gevangen in de eerste beurtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef super-muffin het volgende:
Palkia, bitch!Met een master ball en 1 mm HP ging het best makkelijk.
en die kom je vaak genoeg tegenquote:
Ik met een ultra ball terwijl z'n HP nog oranje was...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb Dialga met een quickball gevangen in de eerste beurt![]()
Ok, want anders zou het echt verspilling van je Master Ball zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef super-muffin het volgende:
uh heb de masterball niet gegooid, bedoelde een ultra ball.
En dat zijn catchrate zo hoog lag wist ik niet.
Anyway, heb nu al de Uxie en Azelf al gevangen, ook beide met een ultraball. Heb er (per pokemon) maximaal 6 gegooid ofzo, terwijl mijn broertje al 2 dagen bezig is en het lukt em niet
Dat van die catch rates wist ik ook niet, hoewel Legendaries natuurlijk altijd moeilijker te vangen zijn dan normale pokémon. Maar dat er ook nog een heel systeem bestaat... Ik wil vanaf nu niemand meer horen zeggen dat Pokémon niet hardcore is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef super-muffin het volgende:
uh heb de masterball niet gegooid, bedoelde een ultra ball.
En dat zijn catchrate zo hoog lag wist ik niet.
Anyway, heb nu al de Uxie en Azelf al gevangen, ook beide met een ultraball. Heb er (per pokemon) maximaal 6 gegooid ofzo, terwijl mijn broertje al 2 dagen bezig is en het lukt em niet
Haha herkenbaar; mijn broertje is ook nog steeds bezigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef super-muffin het volgende:
Je bedoelt Staraptor?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:38 schreef McGilles het volgende:
Ik zit even mijn team allemaal boven de lvl60 te levelen
Nu alleen nog Alakazam en Staravia en dan ga ik weer verder!
Cool, kun je items ook over sturen met traden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:24 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb nog een paar Masterballs over
Eentje van Diamond, twee van Sapphire en twee van Ruby
Jahquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Cool, kun je items ook over sturen met traden?
Je kunt gewoon een beest een item laten vasthouden als je tradequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Cool, kun je items ook over sturen met traden?
ik heb er nog een voor jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:39 schreef Oproerkraaier het volgende:
Heeft niemand toevallig een Dubious Disc over? Voor mij, dan krijg je ook een Porygon-Z van me !
En nog iets anders, wat je wilt
wanneer krijg je je charizard binnen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef Oproerkraaier het volgende:
Wat wil je ervoor en wanneer kun je ruilen?
Vanavond laat ik hem even breeden, en dan krijg ik Charmanders!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wanneer krijg je je charizard binnen?
Kan ik eindelijk een charmander hebben en uiteindelijk een charizard
Weinig tot niet geloof ik. Kijk anders ff op Serebii.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef super-muffin het volgende:
Als ik een Thunderstone gebruik op mijn Pikachu, en dus evolueert in een Raichu, leert 'ie dan nog aanvallen als hij levelt?
ik heb nog een dubious disc ja. Wel maar 1 exemplaar maar weet niet wat ik ermee moet doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Vanavond laat ik hem even breeden, en dan krijg ik Charmanders!
Heb jij een Dubious Disc? Mijn Porygon2 is lvl 98 nu en ik moet hem wel vóór lvl 100 laten evolueren!
Je Raichu zal ook moves blijven leren, maar wel later dan Pikachu. Overigens, als je Pikachu een Light Ball geeft, moet je hem niet laten evolueren, want dan is Pikachu beter. Raichu kan Light Ball niet gebruiken, helaas...
Hoe zou ik daar aan moeten komen? Wilde Pikachu's hebben er heel soms een bij, maar verder..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef Oproerkraaier het volgende:
Geen Light Ball zoeken?
Daar kan je je porygon z mee laten evoluerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik heb nog een dubious disc ja. Wel maar 1 exemplaar maar weet niet wat ik ermee moet doen...
Ik wil em best wel ruilen...
Dialga en Pickachu zitten er nog niet in voor jou, je moet naar het zuiden richting het strand en dan naar de stad met de safari zonequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef Theamerican het volgende:
zit zo vast als wat kan geen kant op ik heb 4 badges ... waar moet ik heen want die lake geval is afgesloten rest kan je alleen met surf overheen maarja kom badge tekort...
en hoe komen jullie aan die pokemons waar vind je die dialga enz enz enz pickachu.
Volgens mij kan hij gewoon de pokémon mansion binnen hoor?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dialga en Pickachu zitten er nog niet in voor jou, je moet naar het zuiden richting het strand en dan naar de stad met de safari zone
je krijgt geen itemfinder om precies te zijn, wel een application voor je Pokétch die hetzelfde doetquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:42 schreef Lijnloos het volgende:
He hallo,
Heb nu sinds een tijdje de diamond-versie en ben lekker aan het spelen, maar zit nu effe klem. Ik heb al diverse walkthroughs bekeken, maar kom niet tot een antwoord, vandaar dat ik jullie hulp inroep... Op een of andere manier (hoe ik het voor elkaar heb gekregen, geen idee) heb ik geen item-finder bemachtigd en nu dus een probleem met het vinden van de key bij Valor Lakefront... Kom dus het huisje niet in en kan niet verder langs de 2 die de volgende route blokkeren...
Iemand een oplossing?
Grts
bedenk me net, misschien zit er ook een minimum aantal gevangen/gezienne Pokemon aan vast.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:18 schreef Lijnloos het volgende:
Ja die inmiddels wel, heb 4 badges en nu op zoek naar de vervolgroute... maar dan ga ik maar es bij de biketrail zoeken
Goed idee, zijn special attack is toch al hoog zatquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb mijn Porygon2 kunnen laten evolueren naar een Porygon-Z.
Ik heb hem ge EV trained en hij was Modest. Zijn Special Attack is nu 405, veel hoger dan die van mijn Kyogre. Ik denk echter dat ie te langzaam is en ik een Timid Porygon moet trainen...
klinkt goed, ik teken ervoorquote:Op zondag 2 september 2007 00:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ja ik ga hem opnieuw trainen, vet irritant wel, want deze had goede IV's...
Hij had ook de Download ability en die is niet zo goed als Adaptability.
Hij had: Nasty Plot, Ice Beam, Thunderbolt, Tri Attack
Tri Attack met STAB en Adaptability moet toch wel redelijk goed zijn ...
Timid zou niet zo veel uitmaken voor de Sp Attack als ik toch Nasty Plot gebruik
Ik heb ook een Ambipom met Technician ability en double hit, die OHKO't ook heel veel in de Battle Tower
Hmm, meer tips? Ik zit ook daar vast, maar als ik naar het oosten wil krijg ik dat de weg geblokkeerd is vanwege een major blackout in Sunnyshore Cityquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Rikketik het volgende:
Maar je bent dus bij dat hotel at Valor Lakefront? Daar moet namelijk, ergens ten oosten van die vrouw met d'r verloren sleutel, die Galactic Goon staan die je al de hele tijd achtervolgt. Als je die hebt gevonden en verslagen, dan krijg je een Secretpotion, waarmee je die Psyducks kunt genezen die de weg naar de vijfde gym blokkeren.
Verder naar het noorden en dan naar het oosten.quote:Op zondag 2 september 2007 17:10 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Hmm, meer tips? Ik zit ook daar vast, maar als ik naar het oosten wil krijg ik dat de weg geblokkeerd is vanwege een major blackout in Sunnyshore City![]()
Joh, zeg dat dan eerder. Ik kan je er wel een paar gevenquote:Op zondag 2 september 2007 19:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Damn kut Chansey's!
Zit al zoooo lang Chansey's te zoeken voor die Lucky Egg
Nog geen 1 had er eentje bij
Dan ben je er vlakbij.quote:Op zondag 2 september 2007 20:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan de uitgang van de Victory Road niet vinden.
Er is ergens wel een uitgang of zo iets, maar daar staat iemand voor en gaat niet weg!
Je moet een uitgang hebben die in het noorden daarvan zit.quote:Op zondag 2 september 2007 20:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan de uitgang van de Victory Road niet vinden.
Er is ergens wel een uitgang of zo iets, maar daar staat iemand voor en gaat niet weg!
Heel erg aardig van je maar ik heb geen Wi-Fiquote:Op zondag 2 september 2007 20:02 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Joh, zeg dat dan eerder. Ik kan je er wel een paar geven
waar ligt die verloren sleutel trouwens die heb ik nog steed s niet gevonden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Rikketik het volgende:
Maar je bent dus bij dat hotel at Valor Lakefront? Daar moet namelijk, ergens ten oosten van die vrouw met d'r verloren sleutel, die Galactic Goon staan die je al de hele tijd achtervolgt. Als je die hebt gevonden en verslagen, dan krijg je een Secretpotion, waarmee je die Psyducks kunt genezen die de weg naar de vijfde gym blokkeren.
Die ligt bij de achterdeur van het hotel dat aan het strand staat. Daar ff rond zoeken.quote:Op maandag 3 september 2007 00:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
waar ligt die verloren sleutel trouwens die heb ik nog steed s niet gevonden?
Beter dan niets, het is me trouwens opgevallen dat de Elite four een shiny Hippodinges heeftquote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Waaah ik heb m'n eerste shiny pokemon gevangen
T'is een Kricketune
Ow, dat is me nog niet opgevallen, zal straks is kijken.quote:Op maandag 3 september 2007 10:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Beter dan niets, het is me trouwens opgevallen dat de Elite four een shiny Hippodinges heeft![]()
Je moet ook wel een beetje tactiek gebruiken tegen de Elite Four en hun Full Restores. Volgens mij gebruiken ze die alleen als de HP van hun pokémon rood is geworden. Dan kun je dus beter een lichtere aanval gebruiken om te zorgen dat het nog net oranje blijft om vervolgens keihard toe te slaan. En als je een beetje goede pokémon op het veld hebt staan, hoef je toch niet bang te zijn dat ze je OHKO'en.quote:Op maandag 3 september 2007 23:53 schreef ASSpirine het volgende:
De elite 4 + champion zijn heel goed om je pokemon snel te levelen vind ik. Enige irritante is dat ze veel full restores gebruiken, maar daar kan je op anticiperen. Je voelt het soms ook dat ze er één gaan gebruiken. Als je je pokemon nog een Luck incense laten vastpakken of amulet coin, dan krijg je nog eens extra geld, dan kan je ineens van alle items 100 stuks kopen
Mijn Palkia is nu lvl 98, en ik heb em maar ong 3 rare candy's gegeven
Ik sla ze persoonlijk liever in 1 hit KOquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje tactiek gebruiken tegen de Elite Four en hun Full Restores. Volgens mij gebruiken ze die alleen als de HP van hun pokémon rood is geworden. Dan kun je dus beter een lichtere aanval gebruiken om te zorgen dat het nog net oranje blijft om vervolgens keihard toe te slaan. En als je een beetje goede pokémon op het veld hebt staan, hoef je toch niet bang te zijn dat ze je OHKO'en.
Overigens heeft de Champion altijd een stuk of acht Full Restores, terwijl de rest van de bende er volgens mij maar twee heeft.
Nee, helaas niet. In de Battle Tower kun je wel Teams van andere mensen "downloaden",quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:33 schreef Theamerican het volgende:
kan je ook tegen vreemde battles doen?
Niet alleen als de HP van hun pokemon rood is. Ook als het oranje is heb ik opgemerktquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje tactiek gebruiken tegen de Elite Four en hun Full Restores. Volgens mij gebruiken ze die alleen als de HP van hun pokémon rood is geworden. Dan kun je dus beter een lichtere aanval gebruiken om te zorgen dat het nog net oranje blijft om vervolgens keihard toe te slaan. En als je een beetje goede pokémon op het veld hebt staan, hoef je toch niet bang te zijn dat ze je OHKO'en.
Overigens heeft de Champion altijd een stuk of acht Full Restores, terwijl de rest van de bende er volgens mij maar twee heeft.
ik vindt ze allemaal wel okquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:30 schreef Game_Error het volgende:
ik heb net ook ff pokemon gescoord, (best kansloos) maar welke van de drie is het best om mee te beginnen? of maakt het net als in alle vorige niet zoveel uit?
http://www.sinnoh.nl/info/faq.php#suitekeyquote:Op donderdag 6 september 2007 22:48 schreef Theamerican het volgende:
weet iemand waar je die sleutel van het hotel kan vinden ?
ik vind alleen die evoluties van die Turtwig echt helemaal niks... (qua hoe het eruit ziet... mja dat telt bij mij ook wel een beetje..quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik vindt ze allemaal wel ok
Torterra is een schildpad met een boom op zijn rugquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik vind alleen die evoluties van die Turtwig echt helemaal niks... (qua hoe het eruit ziet... mja dat telt bij mij ook wel een beetje..)
http://www.serebii.net/diamondpearl/shinoudex.shtmlquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Game_Error het volgende:
ok welke van de begin pokemon ziet er dan het vetset uit als hij volledig geevolueerd is? dan kies ik die wel
dat vind ik nog minder erg dan een boom op je rug... Ik vind sowieso bijna alle grass-pokemon er niet echt geweldig uitzien.. Of een bloem op de rug of een boomquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef Rikketik het volgende:
En Infernape een aap met een vlam uit z'n kop. En Empoleon een pinguin met een drietand tegen z'n kop geplakt. En Staraptor een vogel met een vetkuif. Ja, als je zo gaat redeneren zien alle pokémon er achterlijk uit.![]()
Speltechnisch gezien vind ik Torterra wel aardig, alleen die 400% weakness tegen Ice is een beetje jammer.
Ach ja, elke voordeel heeft zijn nadeelquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef Rikketik het volgende:
En Infernape een aap met een vlam uit z'n kop. En Empoleon een pinguin met een drietand tegen z'n kop geplakt. En Staraptor een vogel met een vetkuif. Ja, als je zo gaat redeneren zien alle pokémon er achterlijk uit.![]()
Speltechnisch gezien vind ik Torterra wel aardig, alleen die 400% weakness tegen Ice is een beetje jammer.
die heb ik ook...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:06 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik zou die water pokemon nemen, die ziet er schattig uit !
Voor een van de 3 ingangen staat een Team Member, en als je daar mee praat laat 'ie de sleutel vallen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:23 schreef Theamerican het volgende:
zit nu in veilstone city hoe krijg ik in godsnaam sleutel voor die team galastic building of hoe ze ook heten.
heb 7 badges en weet verder niet wat ik moet doen dan die galastic building maar kan geen sleutel vinden.
volgens een walktrough moet een team member daarvan sleutel laten vallen
dit is echter niet gebeurd
ja weet ik wel maar bij 1 van de 3 ingangen staat geen team memberquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Voor een van de 3 ingangen staat een Team Member, en als je daar mee praat laat 'ie de sleutel vallen.
Serieus, je moet echt met veel mensen praten in Pokémon, want die vertellen je gewoon waar je heen moet en wat je moet doen. Want wat ik hier boven zeg, word ook verteld door een andere Team Member in het gebouw.
Dan moet je zeer waarschijnlijk eerst langs het meer gaan bij Snowpoint waar je in kan nadat je de 7e gym hebt gehaald.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja weet ik wel maar bij 1 van de 3 ingangen staat geen team member
Poliwhirl is surfen op de weg ten noorden van de stad met de battletower (naar links en dan omhoog).quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef AirRaid het volgende:
ik ben op zoek naar een feebas/milotic en een polywhirl
Ik heb een Polywirl, maar die is best makkelijk te vinden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef AirRaid het volgende:
ik zit nu in Mt. Coronet maar kom alleen maar gyrados en whiscash tegenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Poliwhirl is surfen op de weg ten noorden van de stad met de battletower (naar links en dan omhoog).
Feebas is te vinden in Mt. Coronet uit mn hoofd (vissen), maar ik extreem zeldzaam. Op maar een paar tiles te vinden en die wisselen ook elke dag (?)
Ik heb een polywhirl, en ook een feebs. Maar ik ken die wel even breeden en dan de ei meegevenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef AirRaid het volgende:
Kijk hier eens, heel duidelijk uitgelegd:quote:Op zondag 9 september 2007 19:13 schreef Houtspeer het volgende:
Hoi mensen![]()
Ik snap nog steeds niet hoe het werkt met EV training.. kan iemand mij helpen?
Wikipedia geeft maar 10 regeltjes uitleg, ik snap het echt niet. Een vriend van mij zegt dat het superhandig is, kan iemand mij helpen?
quote:Op zondag 9 september 2007 17:14 schreef Plompje het volgende:
Ik ben opzoek naar Glameow, Misdreavus en Spiritomb. Iemand die me er aan wil helpen?
quote:Zo vang je spiritomb:
Als eerste moet je een Odd Keystone te pakken zien krijgen. De Odd Keystone kun je vinden in Twinleaf Town. Ga naar het water toe (in het zuiden) en surf vervolgens. Ga dan naar de bomen, en druk bij elke boom op A, terwijl je met je gezicht naar de bomen staat. In één van de bomen zit een Odd Keystone verstopt. Ook kun je de Odd Keystone vinden in The Underground.
Nu je de Odd Keystone hebt ga je naar Route 209 en loop je naar de Hallowed Tower (die steen met in het midden een gat) en plaats je de steen in het gat.
Nu moet je naar de Sinnoh Underground en daar met 32 mensen in totaal praten. De Hikers tellen helaas niet mee, dus zul je iemand moeten vinden die ook Diamond of Pearl heeft. Dit moet allemaal lokaal gebeuren, dus via Wi-Fi heeft het geen nut.
Het is erg lastig om met 32 verschillende mensen te praten. Het kan gelukkig ook op een andere manier. Ga in en uit de Underground 32 keer en praat met dezelfde persoon. Elke keer telt als praten met een ander persoon, helaas kost het wel veel tijd.
Nu je 32 keer met een persoon hebt gepraat, ga je terug naar de Hallowed Tower op Route 209. Als het goed kom je daar een Spiritomb tegen. Hij is van een laag level, dus kijk uit dat je hem niet per ongeluk verslaat.
Ja vooral dat met 32 mensen Underground pratenquote:
Die Odd Keystone krijg je volgens mij ook van zo'n Black Belt (karate gozertje) net buiten Hearthome City. Hij staat ten zuiden van die schilder verstopt, tegen de bomen aan.quote:
ik heb er zo'n stuk of 6, level 1quote:Op zondag 9 september 2007 20:37 schreef Plompje het volgende:
[..]
Ja vooral dat met 32 mensen Underground pratenDan ruil ik m liever. Niemand in mijn buurt die het spel ook heeft.
hoezo datquote:Op woensdag 5 september 2007 17:21 schreef Oproerkraaier het volgende:
Netjes!
Het spel begint pas nadat je de Elite Four afgemaakt hebt
huiswerk? wat is dat?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:13 schreef AirRaid het volgende:
he stop eens allemaal met huiswerk maken en ga weer pokemon spelen ja
Dat is niet zo slimquote:Op donderdag 13 september 2007 22:20 schreef ASSpirine het volgende:
damnit, ben mijn pokemon cartridge kwijt geraakt...
Het zou ergens in mijn kamer moeten liggen![]()
Al mijn moeite voor niks, en 40 + euro down the drain![]()
![]()
Ik hoop dat ik het kan vinden
ik heb daarvoor een beschermend hoesje ervoor, met een binnenvakje voor de hoesjes+ cartridges erin, kreeg ik bij een aanbieding van waar ik het kocht, ds + starterspakket voor 155 euroquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb de afgelopen ook alleen maar Pokemon Diamond gespeeld op de DS. Het is dat m'n zus het nodig vindt om elke dag haar hersenen (huh, heeft ze die dan?) te trainen, maar anders...
Overigens stop ik die cartridges altijd weer terug in de hoesjes. Nou vallen die hoesjes ook wel kwijt te raken, maar de kans daarop is toch minder...![]()
je kan er zo inkomen nadat je je National dex hebtquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:58 schreef super-muffin het volgende:
Moet je om in PalPark te komen een GBA versie van Pokémon in je DS hebben?
Ja volgens mij moet je ook eerst 6 pokémon importeren uit een GBA versiequote:Op vrijdag 21 september 2007 18:58 schreef super-muffin het volgende:
Moet je om in PalPark te komen een GBA versie van Pokémon in je DS hebben?
ik heb zelf pokémon ruby, emerald en fire-redquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:00 schreef super-muffin het volgende:
Aha op die manier.
Gelukkig ken ik nog iemand die Pokémon op de GBA heeft en die nooit meer speelt.
hoe kom jij aan dat maffe hamstergeval?quote:
Waarom een Totodile?quote:
Als mascotte.quote:
Waar kun je dat halen dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Marble het volgende:
Shaymin bedoel je? Die heb ik nog niet want is nog niet uitgegeven, maar wil ik wel heel graag. Dus die staat er vast bij voor zodra er een event is bij de Toys R Us of zo waar hij gedistribueerd wordt.
Zoals Manaphy volgende week zaterdag tussen 12 en 3, die ga ik ook ophalen..
Nu alleen nog een WiFi verbinding hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Marble het volgende:
Shaymin bedoel je? Die heb ik nog niet want is nog niet uitgegeven, maar wil ik wel heel graag. Dus die staat er vast bij voor zodra er een event is bij de Toys R Us of zo waar hij gedistribueerd wordt.
Geldt dit ook voor Toys R Us in nederland? De pagina waar die link vandaan komt heeft het alleen over Toys R Us in Amerika, zie hier.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Marble het volgende:
de walkthrough op Marriland is ook best okquote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef Rikketik het volgende:
Of Pokémon Marriland. Staan de weaknesses bij, de base stats, de evoluties, de aanvallen etc.
Maar er zijn toch ook wel zat guides op GameFaqs? Die van dmon2 is wel handig, of die van Marriland...
Ja, ik ben niet heel veel verschillende tegengekomen.. Het is niet zo dat ik gehele spel met een walkthrough gespeeld heb, maar was af en toe even de weg kwijtquote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef Lyzio het volgende:
Die walkthrough van Marriland is super! Hij heeft het in die walkthrough wel over de Japanse versie, maar die is neem ik aan precies hetzelfde (op de taal na natuurlijk) als de Europese versie?
Staat je DS datum wel goed...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Lyzio het volgende:
Nog 'n vraagje. Op vrijdag komt de "Balloon Pokemon" altijd voor de Valley Windworks staan. Het is nu vrijdag, maar er staat geen Pokemon?
Even van Serebii.net afgehaald:quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Lyzio het volgende:
Nog 'n vraagje. Op vrijdag komt de "Balloon Pokemon" altijd voor de Valley Windworks staan. Het is nu vrijdag, maar er staat geen Pokemon?
Misschien dat je dat nog niet gedaan had?quote:Every Friday, a Drifloon appears right by the Valley Windworks. It will appear every Friday like clockwork after ridding the area of Team Galactic.
Jawel. Als je die Mars verslagen hebt dan zou hij moeten verschijnen. Maar ik zie 'm niet :Squote:Op vrijdag 28 september 2007 18:09 schreef pjats het volgende:
[..]
Even van Serebii.net afgehaald:
[..]
Misschien dat je dat nog niet gedaan had?
Ik denk dat je te laat bent. Drifloon komt op vrijdag tijdens daytime, en dat is nu al voorbij denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jawel. Als je die Mars verslagen hebt dan zou hij moeten verschijnen. Maar ik zie 'm niet :S
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef Lyzio het volgende:
Sta nu zelfs gewoon voor die ingang van dat ding. Maar ik zie 'm dus echt niet. Ze bedoelen toch dat gebouw waar die kerel in zit van dat meisje, de vader?
En de tijd terugzetten heeft ook geen zin, zo heb ik ondervonden. Pokémon D/P heeft een ingebakken mechanisme waardoor veranderingen aan de tijd pas 24 uur later ingaan. Al zou je de klok dus wel op donderdagochtend kunnen zetten, waardoor je morgen Drifloon kan vangen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bent. Drifloon komt op vrijdag tijdens daytime, en dat is nu al voorbij denk ik.
[..]
[afbeelding]
Dan moet je ff je datum checken in je DS-opstartmenu, want dan heb je hem hoogstwaarschijnlijk niet op vrijdag staan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:02 schreef Lyzio het volgende:
Jep. Daar dus. Vanmiddag ook al gespeeld was ie er ook niet. Rare shit..
Ook die stond op vrijdag de 28e. Which is today. Het zal inderdaad wel aan de tijd liggen. Ook zoiets wazigs als je Eterna Forrest inloopt met dat meisje kom je de ene na de andere Beautifly tegen. Ga je daarna zelf zoeken vind je ze nergens meer. Heb maar getraind en heb nu Grotle, Staravia, Kadabra en Luxio allemaal op LVL 20 zitten. Lijkt me aardig toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan moet je ff je datum checken in je DS-opstartmenu, want dan heb je hem hoogstwaarschijnlijk niet op vrijdag staan.
Heb je toevallig vandaag pas die Galactic lackey verslagen in de valley windworks? Want dan komt ie er niet gelijk te staan vrees ik, had ik ook namelijk. Waarschijnlijk checkt ie alleen aan het begin van de vrijdag of je hem wel of niet te zien krijgt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Lyzio het volgende:
Dat klopt inderdaad. Vannacht rond een uurtje of 1 heb ik die Mars verslagen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:59 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Heb je toevallig vandaag pas die Galactic lackey verslagen in de valley windworks? Want dan komt ie er niet gelijk te staan vrees ik, had ik ook namelijk. Waarschijnlijk checkt ie alleen aan het begin van de vrijdag of je hem wel of niet te zien krijgt.
Heeft iemand deze al? T is nu 12 uur geweest maar ik krijg geen meldingquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Marble het volgende:
Als ik het bericht goed lees en de pagina's ervoor dan moet je eerst naar een Toys R Us in Amerika om er 1 te kunnen ontvangenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Heeft iemand deze al? T is nu 12 uur geweest maar ik krijg geen meldingOf is het 12 uur engelse tijd?
aha, dat verklaart een boel... :squote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef pjats het volgende:
[..]
Als ik het bericht goed lees en de pagina's ervoor dan moet je eerst naar een Toys R Us in Amerika om er 1 te kunnen ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |